Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254441 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2011.08.24 szerda, 22:07:57 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.08.24 szerda, 17:23:59
A Balogh Tomit én is hagytam egyszer-kétszer nyerni!
Egyszer talán én is
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2011.08.24 szerda, 22:11:35 »
Idézetet írta: Angel - 2011.08.24 szerda, 16:47:17
Az indítás eléggé belépés-gyanús volt.
És párszor te, párszor meg én győztem. Hát ennyi.
Párson Én, Te meg még páratlanszor sem.
Autóval voltunk, így lépni, tehát belépni sem tudtunk. Jobban rajtolok, mint Te, ennyi az egész.
Megtört a nagy Angel legenda, de túl kell élni.
(spec. engem egy c80 cdi gyalázott meg)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2011.08.24 szerda, 22:21:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.08.24 szerda, 22:11:35
Párson Én, Te meg még páratlanszor sem.
Autóval voltunk, így lépni, tehát belépni sem tudtunk. Jobban rajtolok, mint Te, ennyi az egész.
Megtört a nagy Angel legenda, de túl kell élni.
(spec. engem egy c80 cdi gyalázott meg)
Belépni annyit jelent, hogy előbb indulsz, mint a többiek. Még le sem ment a keze, te már indulsz.
A jobb rajtolást én biz kétségbe vonnám...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2011.08.25 csütörtök, 06:10:34 »
Biztos rettentő hasznos ez a ki rajtol gyorsabban.
Angel - Balog Tomi én felajánlom nektek hogy szeptember vége után amikor lemegy ez a sok vacak a nyakamról "Isten Ítéletet" tarthatunk ha igénylitek.
Ti mondhattok azt amit akartok most, de a gép nem fog hazudni
Ha ekkora probléma, hogy ki hogy rajtol akkor szépen rádughatjuk a csatlakozót a gépetekre. Monitoron visszaszámlálás piros lámpa zöld lámpa. Start. 1.) abból úgy is látszani fog hogy kinek mennyi a reakcióideje. 2.) És az is látszani fog ha valaki huncut módon előbb indul mert a gép a fedélzeti számítógépet figyeli, hogy mikor is mozdult meg az autó.
Most viszont teljesen a témába vágóan megyek inkább betonozni, mert nem szeretném ha széttaposnák a padlófűtéscsöveimet
Naplózva
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2011.08.25 csütörtök, 06:40:50 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.08.24 szerda, 01:52:40
Én hallom a hangján (hangosabb)...:-) Én tényleg nem állok meg vele olyankor, inkább nem is váltok el, csak essünk túl rajta, hagyom pörögni, 2,5-n! :-)
Én a hangján max azt szoktam hallani, hogy néha (főleg pálya után) öblösebben mélyen szól alapjáraton... szóval olyan hangja van, mintha komolyabb motor lenne a lábam alatt... dübörög szinte.. az lenne az?
Laci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2011.08.25 csütörtök, 07:57:57 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.25 csütörtök, 06:40:50
Én a hangján max azt szoktam hallani, hogy néha (főleg pálya után) öblösebben mélyen szól alapjáraton... szóval olyan hangja van, mintha komolyabb motor lenne a lábam alatt... dübörög szinte.. az lenne az?
Laci
az.
És bekapcsolnal ventillátorok... no meg büdöset is érezhetsz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2011.08.25 csütörtök, 22:37:11 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.23 kedd, 10:45:04
Van 2.0-ba is DPF nélküli. Sztm is jobb, ha nincs benne, de amennyiben rendesen használod pályázol is nem fog meghibásodni szvsz.
Max eltömődik és azt csak ki kell tisztítani
(35e ft tudtommal)
2.0 DPF nélküliről még nem nagyon hallottam...
De persze ez lehet az én hiányosságom is. MIlyen évjárat?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2011.08.25 csütörtök, 22:38:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.08.25 csütörtök, 07:57:57
az.
És bekapcsolnal ventillátorok... no meg büdöset is érezhetsz.
valamint iszonyat hő jön ki az autó alól, főleg hátul, meg a pillanyatnyi fogyasztás az egekben van...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2011.08.26 péntek, 07:53:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.08.25 csütörtök, 22:37:11
2.0 DPF nélküliről még nem nagyon hallottam...
De persze ez lehet az én hiányosságom is. MIlyen évjárat?
Enyém pl az
2007/03
Igaz nem mondeo
Sok mondeós hirdetésnél sincs bejelölve, persze lehet az eladó hiányossága is, hogy elfelejti a pipát onnan.
Ezt inkább elfelejtik persze a kszenont behúzzák sima halogénes autónál is
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 07:57:09 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 17:32:53 »
Tegnap megvolt a 160e. szerviz Viknél csináltattam, de hivatalosan a pecsét miatt, így, hogy én vittem minden alkatrészt volt 24e. (összes szűrő csere) Persze kapot egy grátisz szoftver frissítést is, így már lett pillanatnyi fogyimérőm is
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 21:24:23 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.01 csütörtök, 17:32:53
Tegnap megvolt a 160e. szerviz Viknél csináltattam, de hivatalosan a pecsét miatt, így, hogy én vittem minden alkatrészt volt 24e. (összes szűrő csere) Persze kapot egy grátisz szoftver frissítést is, így már lett pillanatnyi fogyimérőm is
Ki az anyagbeszerződ?
Mondjuk egy kicsit soknak tűnik az anyagár!!!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2011.09.02 péntek, 08:09:01 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.09.01 csütörtök, 21:24:23
Ki az anyagbeszerződ?
Mondjuk egy kicsit soknak tűnik az anyagár!!!
És a 80e. szervizhez mégtöbb
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2011.09.02 péntek, 08:12:09 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.09.01 csütörtök, 21:24:23
Ki az anyagbeszerződ?
Mondjuk egy kicsit soknak tűnik az anyagár!!!
Igen elég sok
Nekem picit olcsóbbra jött ki ugyan ez igaz pecsét és sw frissítés nélkül
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 08:14:44 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2011.09.02 péntek, 11:36:24 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.02 péntek, 08:09:01
És a 80e. szervizhez mégtöbb
nemáááááááááá
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
szigiimi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2011.09.10 szombat, 13:25:01 »
Sziasztok. MK4-es mondeóban létezik 115LE 2.0-es tdci motor? 6-os váltóval van szerelve. Miben különbözik ez a 140Le-től?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.10 szombat, 17:13:07 írta szigiimi
»
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2011.09.10 szombat, 21:05:48 »
Idézetet írta: szigiimi - 2011.09.10 szombat, 13:25:01
Sziasztok. MK4-es mondeóban létezik 115LE 2.0-es tdci motor? 6-os váltóval van szerelve. Miben különbözik ez a 140Le-től?
Van 115le 2.0tdci.
miben külömbözik? Azt itt fel sem lehet sorolni. Mindenben! Mármint a motor,a karosszéria stimmel
Naplózva
szigiimi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 11:12:26 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.10 szombat, 21:05:48
Van 115le 2.0tdci.
miben külömbözik? Azt itt fel sem lehet sorolni. Mindenben! Mármint a motor,a karosszéria stimmel
Pár dolgot azért ha van időd írhatnál. Láncos vagy szíjas motor? Mennyire megbízható a többi tdci-hez képest?
Naplózva
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 17:11:37 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.01 csütörtök, 17:32:53
Tegnap megvolt a 160e. szerviz Viknél csináltattam, de hivatalosan a pecsét miatt, így, hogy én vittem minden alkatrészt volt 24e. (összes szűrő csere) Persze kapot egy grátisz szoftver frissítést is, így már lett pillanatnyi fogyimérőm is
A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez mit cseréltek? Mert nekem is csináltak motorvezérlő frissítést, és ettől nem lett ilyenem.. nekem lcd-s a műszerfalam egyébként...
Laca
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 19:50:48 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.09.11 vasárnap, 17:11:37
A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez mit cseréltek? Mert nekem is csináltak motorvezérlő frissítést, és ettől nem lett ilyenem.. nekem lcd-s a műszerfalam egyébként...
Laca
Nekem is LCDs sima szoftver frissítés után működött...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 19:59:01 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.11 vasárnap, 19:50:48
Nekem is LCDs sima szoftver frissítés után működött...
Van ennek valami kifejezett neve? Nekem motorvezérlő software-t frissítettek a múltkor, ennek az LCD-snek mi lehet a neve?
Laci
Naplózva
lkiss2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 21:48:06 »
Sziasztok,
2 honapja hasznalom a ceges Mondeot IV-et TDCI 140Le. Kenyelmes, szep belulrol, de a motorjatol nem vagyok elszallva a sajat 130Le-s Mondeo 3-hoz kepest. Igaz, hogy sokkal kulturaltabb a hangja, de a gazreakcioja sokkal rosszabb, meg 2000-es fordulatszam felett is. A fogyasztason meg aztan tenyleg elcsodalkoztam. 7,6L ugy, hogy az ut tobb mint fele autopalya 143-mal, tempomattal. Tegnap nezegettem, es ezek voltak a pillanatnyi fogyasztasok tempomattal: 143-nal 9L, 130-nal 7,5L-8L.
Nektek is ilyen a tapasztalatok, vagy az enyemen kellene valamit allitani? Egyaltalan lehet valamit egy 9000km-es auton allitani?
Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2011.09.16 péntek, 08:11:30 »
Idézetet írta: lkiss2 - 2011.09.15 csütörtök, 21:48:06
Sziasztok,
2 honapja hasznalom a ceges Mondeot IV-et TDCI 140Le. Kenyelmes, szep belulrol, de a motorjatol nem vagyok elszallva a sajat 130Le-s Mondeo 3-hoz kepest. Igaz, hogy sokkal kulturaltabb a hangja, de a gazreakcioja sokkal rosszabb, meg 2000-es fordulatszam felett is. A fogyasztason meg aztan tenyleg elcsodalkoztam. 7,6L ugy, hogy az ut tobb mint fele autopalya 143-mal, tempomattal. Tegnap nezegettem, es ezek voltak a pillanatnyi fogyasztasok tempomattal: 143-nal 9L, 130-nal 7,5L-8L.
Nektek is ilyen a tapasztalatok, vagy az enyemen kellene valamit allitani? Egyaltalan lehet valamit egy 9000km-es auton allitani?
Hát igen. Nem megy jobban, de legalább többet fogyaszt
Persze ez természetes, hiszen nagyobb
, szélesebb a gumi
nehezebb és rövidebb a 6-os
Mellesleg még sztm nincs bekopva. 9000km az nagyon kevés.
Majd elindul az és a fogyid is javul
Én galaxy-zom igaz nagypapásan, de tudnak ezek fogyasztani, ha akarnak
meg, ha te is úgy akarod
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2011.09.16 péntek, 09:30:49 »
Idézetet írta: lkiss2 - 2011.09.15 csütörtök, 21:48:06
Sziasztok,
2 honapja hasznalom a ceges Mondeot IV-et TDCI 140Le. Kenyelmes, szep belulrol, de a motorjatol nem vagyok elszallva a sajat 130Le-s Mondeo 3-hoz kepest. Igaz, hogy sokkal kulturaltabb a hangja, de a gazreakcioja sokkal rosszabb, meg 2000-es fordulatszam felett is. A fogyasztason meg aztan tenyleg elcsodalkoztam. 7,6L ugy, hogy az ut tobb mint fele autopalya 143-mal, tempomattal. Tegnap nezegettem, es ezek voltak a pillanatnyi fogyasztasok tempomattal: 143-nal 9L, 130-nal 7,5L-8L.
Nektek is ilyen a tapasztalatok, vagy az enyemen kellene valamit allitani? Egyaltalan lehet valamit egy 9000km-es auton allitani?
Laci
Ez nagyon sok, 130-nál olyan 6.2-6.5 az elfogadható.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:14:17 »
Hát nem tudom. A 4-es gyári adata (140 ló) valami 9,5s (0-100). A 3-as, 130 pedig 9,8s. Elég nehéz lenne azt hinni, hogy a 4-es nem megy annyira.
Egyszerűen arról van szó, hogy jobb a futóműve, jobb a hangszigetelése, ugyanaz a sebesség kevesebbnek tűnik, mint a 3-asban.
Igen, a turbó is egy kicsit meg van zabolázva. Nem olyan nyersen jön meg az erő, mint a 3-ban, hanem kultúráltabban, de a görbe alatt ott is megvan a kellő terület.
Szóval becsapja az embert a más sebességérzet. Egyszer hasonlítgattuk a verdáinkat az egyik haverommal. Szerinte az övé megy jobban. Majd megkérdeztem, szerinte most mennyivel megyünk (az enyémben). 120-nál 80-at tippelt. Há mondom... így jogos az érzés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:28:32 »
Nekem 9,8 vs 9,8 a katalógusaimban.
Sztm nem megy jobban az MK4 ua mint ahogy írtam, de érzésre a hátbavágós MK3 jobb
persze csak az euro 3-as. Én már az euro 4-es MK3-ast sem szerettem. Vezettem +200 lovas 5 hengeres off dízelt euro 5-öt, hát az meg milyen gáz volt.
Emissziós értékek, hogy jobbak legyenek semmi nyersesség nem maradt az autóban. Szabályosan gondolkozik a gázreakción a gép. Aztán persze elindul, de addigra lemegy a nap :falbav:Remélem Stealt mester nem fogja érezni ugyan ezt
Persze ahogy Alf mondaná kinek a pap kinek meg a neje
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:38:20 »
Sziasztok!
80e km-nél milyen alkatrészeket szokásos szervizeltetni? (olajcsere, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő)
Egy Fro-ból behozott használt 2008. év eleji Mondeom van. 72e km volt benne, de nagy valószínűséggel állítgattak rajta kicsit és ennél azért többet futott. Márkaszervizbe csak nagyobb munkák miatt hordanám. Egyébként van egy rakat kisebb nagyobb hiba rajta, amiket egyelőre csak írogatok össze és majd sorjában megcsináltatom igén szerint.
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:52:31 »
Idézetet írta: glutamin - 2011.09.16 péntek, 12:38:20
Sziasztok!
80e km-nél milyen alkatrészeket szokásos szervizeltetni? (olajcsere, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő)
Meg pollenszűrő és kész
72e km az valóban gyanús, ha francia volt! Vezérlésre is nézz rá sztm
Fakultatív, ha szeretsz szerelgetni: maf, map és egr puculás. Nem árt!
Dpf van a kocsiban?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2011.09.16 péntek, 13:09:34 »
Klímát pár hete tisztíttattam és akkor volt pollenszűrőcsere is, így az most nem aktuális. Vezérműszíj, görgők, vízpumpa kombót majd 1-2 hónapon belül szintén beütemezem.
Az első féktárcsák erős fékezésnél beremegtetik a kormányt, úgyhogy azok is valszeg hullámosra kopottak. Mélyebb gödröknél, úthullámoknál a bal első első kerék felüt (ez nekem lengéscsillapító elöregedésre utal). És még sok kis apróság. Szépen apránként rendberakok/rakatok rajta mindent ami nagyon szükséges, de azért nem célom gyári állapotúra hozni.
A leírt 3 betűs cuccokról gőzöm nincs mik. EGR az gondolom a kipufogógáz visszavezető cucc, de a többi...
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2011.09.16 péntek, 13:11:39 »
Idézetet írta: glutamin - 2011.09.16 péntek, 13:09:34
Klímát pár hete tisztíttattam és akkor volt pollenszűrőcsere is, így az most nem aktuális. Vezérműszíj, görgők, vízpumpa kombót majd 1-2 hónapon belül szintén beütemezem.
Az első féktárcsák erős fékezésnél beremegtetik a kormányt, úgyhogy azok is valszeg hullámosra kopottak. Mélyebb gödröknél, úthullámoknál a bal első első kerék felüt (ez nekem lengéscsillapító elöregedésre utal). És még sok kis apróság. Szépen apránként rendberakok/rakatok rajta mindent ami nagyon szükséges, de azért nem célom gyári állapotúra hozni.
A leírt 3 betűs cuccokról gőzöm nincs mik. EGR az gondolom a kipufogógáz visszavezető cucc, de a többi...
MAF = légtömegmérő
DPF = részecskeszűrő
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2011.09.16 péntek, 13:14:06 »
MAP az meg a turbónyomást méri
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lkiss2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2011.09.16 péntek, 17:19:28 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.16 péntek, 12:28:32
Nekem 9,8 vs 9,8 baa katalógusaimban.
Sztm nem megy jobban az MK4 ua mint ahogy írtam, de érzésre a hátbavágós MK3 jobb
persze csak az euro 3-as. Én már az euro 4-es MK3-ast sem szerettem. Vezettem +200 lovas 5 hengeres off dízelt euro 5-öt, hát az meg milyen gáz volt.
Emissziós értékek, hogy jobbak legyenek semmi nyersesség nem maradt az autóban. Szabályosan gondolkozik a gázreakción a gép. Aztán persze elindul, de addigra lemegy a nap :falbav:Remélem Stealt mester nem fogja érezni ugyan ezt
Persze ahogy Alf mondaná kinek a pap kinek meg a neje
Igen, pont ezt erzem en is. Valtaskor pl. hiaba van a valtas utan is 2000 felett a fordulat, kuplungkiengedes utan ahogy megtaposom a gazt, erezhetoen gondolkodik, es csak utana kezd el gyorsulni. Lehet, hogy a gyorsulas mar jobb, mint a reginel, de ez a kis szunet megtori a ritmust. Neha vezetem meg az asszony altal hasznalt harmast, es jol erezheto a kontraszt, pedig az mar az Euro4-es.
Naplózva
szigiimi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2011.09.16 péntek, 17:51:51 »
Sziasztok. Senki nem tud nekem segíteni a 115le tdci motorral kapcsolatban? Csak azért érdekel mert nagyon kevés mk4-est látok ezzel a motorral.
Naplózva
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:13:45 »
Eredetileg én is ilyen motorral szerettem volna, de nagyon ritka sajnos, pedig az 1.8-as, 100 lovasnál valószínűleg sokkal szebb a nyomatékleadása. Valaki tudja esetleg hogy ezekben lég vagy vízhűtéses-e a turbó, valamint fix vagy változó geometriás? Annyi kérdésem lenne ezzel a kocsival kapcsolatba, csak lassan tudom sajnos összevadászni az infókat.
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:39:54 »
Idézetet írta: glutamin - 2011.09.18 vasárnap, 21:13:45
Eredetileg én is ilyen motorral szerettem volna, de nagyon ritka sajnos, pedig az 1.8-as, 100 lovasnál valószínűleg sokkal szebb a nyomatékleadása. Valaki tudja esetleg hogy ezekben lég vagy vízhűtéses-e a turbó, valamint fix vagy változó geometriás? Annyi kérdésem lenne ezzel a kocsival kapcsolatba, csak lassan tudom sajnos összevadászni az infókat.
suerintem változógeós. nézz rá, ha 2nél több cső megy a középrészre, akkor vízhűtéses
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szigiimi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 21:33:24 »
Sziasztok. Mikor kell vezérműszíjat cserélni? 2.0-ás 85KW tdci MK4. Köszi.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 21:41:58 »
Idézetet írta: szigiimi - 2011.09.26 hétfő, 21:33:24
Sziasztok. Mikor kell vezérműszíjat cserélni? 2.0-ás 85KW tdci MK4. Köszi.
A gyári értékek szerint 180e. írja, ha jól emlékszem
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 17:23:22 »
Idézetet írta: szigiimi - 2011.09.16 péntek, 17:51:51
Sziasztok. Senki nem tud nekem segíteni a 115le tdci motorral kapcsolatban? Csak azért érdekel mert nagyon kevés mk4-est látok ezzel a motorral.
Szia, nekem ez van beírva a forgalmiba, de annyira megy, hogy el sem hiszem. ez egy peugeot HDI motor. Kérdez, a tapasztalatokat meg tudom osztani.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 17:27:31 »
Idézetet írta: glutamin - 2011.09.18 vasárnap, 21:13:45
Eredetileg én is ilyen motorral szerettem volna, de nagyon ritka sajnos, pedig az 1.8-as, 100 lovasnál valószínűleg sokkal szebb a nyomatékleadása. Valaki tudja esetleg hogy ezekben lég vagy vízhűtéses-e a turbó, valamint fix vagy változó geometriás? Annyi kérdésem lenne ezzel a kocsival kapcsolatba, csak lassan tudom sajnos összevadászni az infókat.
Megnézem neked a hétvégén. emlékeim szerint olaj hűtéses és változó geo-s (legalábbis elektronika van hozzá, alul és felül is húz és nincs luk). Az 1.8-as TDCI a Ford régi diesle (ha jól tudom, ha nem akkor javítsatok ki). ez a 2.0 már peugeot HDI, ráadásúl az újjabb fejlesztés. Az enyém tinanium X aut. Nyáron autópályán, 4-en nyaralási célzattal mentünk horvátba. Autópályán kb 150-eket mentem és 5.5-6.5 között fogyasztott.
Naplózva
tome02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 19:22:07 »
Helló... kb 1 hete vásároltam 1 mondeót a kérdésem annyi lenne, hogy mi a 115 és a 140 lovas 2.0-es dízel között a motorháztető alatt lévő különbség? Vagy csak túrbónyomás kisebb vagy mi a különbség...!?
Az enyém 115 lovas ha minden igaz... Bár annyit olvasgattam ezt a fórumot hogy lassan abban sem vagyok biztos hogy mondeóm van XDDD
(Volt majdnem 1 hetem mire admin megerősítést kapott a regisztrációm...)
Naplózva
szigiimi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2011.09.30 péntek, 17:33:28 »
Idézetet írta: tome02 - 2011.09.29 csütörtök, 19:22:07
Helló... kb 1 hete vásároltam 1 mondeót a kérdésem annyi lenne, hogy mi a 115 és a 140 lovas 2.0-es dízel között a motorháztető alatt lévő különbség? Vagy csak túrbónyomás kisebb vagy mi a különbség...!?
Az enyém 115 lovas ha minden igaz... Bár annyit olvasgattam ezt a fórumot hogy lassan abban sem vagyok biztos hogy mondeóm van XDDD
(Volt majdnem 1 hetem mire admin megerősítést kapott a regisztrációm...)
Szia. nekem is 2008-as 116Le 2.0-ás mondeóm van.Nem sok van ezzel a motorral szerelve, kevés infó van róla. Próbáltam utánnajárni , hogy mi a különbség, de nem találtam róla infót. Ha megtudsz valamit írd meg légyszíves.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2011.09.30 péntek, 21:34:34 »
Idézetet írta: tome02 - 2011.09.29 csütörtök, 19:22:07
Helló... kb 1 hete vásároltam 1 mondeót a kérdésem annyi lenne, hogy mi a 115 és a 140 lovas 2.0-es dízel között a motorháztető alatt lévő különbség? Vagy csak túrbónyomás kisebb vagy mi a különbség...!?
Az enyém 115 lovas ha minden igaz... Bár annyit olvasgattam ezt a fórumot hogy lassan abban sem vagyok biztos hogy mondeóm van XDDD
(Volt majdnem 1 hetem mire admin megerősítést kapott a regisztrációm...)
http://www.talkford.com/topic/153086-technical-differencies-of-85kw-103kw-and-120kw-20tdci-engines/
http://www.thenewmondeo.fordmedia.eu/documents/FordMondeo_EU.pdf
a 38. oldaltól vannak motoradatok.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2011.09.30 péntek, 23:30:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.09.30 péntek, 21:34:34
http://www.talkford.com/topic/153086-technical-differencies-of-85kw-103kw-and-120kw-20tdci-engines/
http://www.thenewmondeo.fordmedia.eu/documents/FordMondeo_EU.pdf
a 38. oldaltól vannak motoradatok.
Nagyon jó ez a PDF. Azonban valamit nem értek, kérem magyarázzátok meg. A doksi szerint a 115Le-t nem gyártották automatával. Nekem megis azt mondja a forgalmim, hogy 115Le és automata. Na akkor most mi van? Lehet, hogy 140 pacisom van
Ha valaki tud valamit, akkor kérem ossza meg.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2011.09.30 péntek, 23:31:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2011.09.30 péntek, 23:30:15
Nagyon jó ez a PDF. Azonban valamit nem értek, kérem magyarázzátok meg. A doksi szerint a 115Le-t nem gyártották automatával. Nekem megis azt mondja a forgalmim, hogy 115Le és automata. Na akkor most mi van? Lehet, hogy 140 pacisom van
Ha valaki tud valamit, akkor kérem ossza meg.
Ha alvázszámot beírod etis-be,mit ír ki?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2011.09.30 péntek, 23:36:45 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.30 péntek, 23:31:08
Ha alvázszámot beírod etis-be,mit ír ki?
Köszi
Ez jó 5let volt:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 30.01.2008
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 60 sorozat
Motor: Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: E3 Emissions
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"I"
Fényezés: Ink blue (metál)
Belső anyag: New York (A-C)
Szóval, bocsi, 130 pacisom van, nem 115-ös
A forgalmiban is jól van csak elnézte
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2011.09.30 péntek, 23:45:34 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2011.09.30 péntek, 23:36:45
Köszi
Ez jó 5let volt:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 30.01.2008
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 60 sorozat
Motor: Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: E3 Emissions
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"I"
Fényezés: Ink blue (metál)
Belső anyag: New York (A-C)
Szóval, bocsi, 130 pacisom van, nem 115-ös
A forgalmiban is jól van csak elnézte
Így akkor megoldódott a probléma
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2011.10.01 szombat, 09:58:26 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.09.30 péntek, 21:34:34
http://www.thenewmondeo.fordmedia.eu/documents/FordMondeo_EU.pdf
a 38. oldaltól vannak motoradatok.
Ezek a facileftesek adatai 2010 novemberi gyártástól. Előtte lehetett más is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2011.10.01 szombat, 10:15:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.01 szombat, 09:58:26
Ezek a facileftesek adatai 2010 novemberi gyártástól. Előtte lehetett más is.
Érdekes, hogy a 2,2-esnek (200) egészen más a váltókiosztása. Jóval hosszabbak a fokozatok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2011.10.01 szombat, 10:19:37 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.01 szombat, 10:15:59
Érdekes, hogy a 2,2-esnek (200) egészen más a váltókiosztása. Jóval hosszabbak a fokozatok.
Meg egy kicsit nagyobb a kuplung meg stb meg stb. Nem is mertem novemberben még rendelni mert annyi mindent piszkáktak meg, hogy előbb legyen nekik idejük rendberakni ha valami nem lenne kerek.
Egy dolgot viszont korrektnek tartok. Belepakolják most már mindeggyik verzióba a bömitől hozott ötletet a zárható hűtörrácsot. Ez jó dolog és főleg az hogy egy tömeg autónál csinálják.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2011.10.01 szombat, 10:22:29 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.01 szombat, 10:19:37
Meg egy kicsit nagyobb a kuplung meg stb meg stb. Nem is mertem novemberben még rendelni mert annyi mindent piszkáktak meg, hogy előbb legyen nekik idejük rendberakni ha valami nem lenne kerek.
Egy dolgot viszont korrektnek tartok. Belepakolják most már mindeggyik verzióba a bömitől hozott ötletet a zárható hűtörrácsot. Ez jó dolog és főleg az hogy egy tömeg autónál csinálják.
Sokan mondják, hogy az a rács egy pharasztvakítás, de nekem is tetszik. Már a kb 2002-es 320d-ban benne volt.
Gondoljunk csak bele, gurulsz lefelé az alpokban, -20 fokban. Nyitott ráccsal úgy kihűlik a motor a menetszéltől, hogy ihaj. Így meg nem.
És biztos sokkal gyorsabban is melegszik be. Jó dolog az.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2011.10.01 szombat, 10:35:29 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.01 szombat, 10:22:29
Sokan mondják, hogy az a rács egy pharasztvakítás, de nekem is tetszik. Már a kb 2002-es 320d-ban benne volt.
Gondoljunk csak bele, gurulsz lefelé az alpokban, -20 fokban. Nyitott ráccsal úgy kihűlik a motor a menetszéltől, hogy ihaj. Így meg nem.
És biztos sokkal gyorsabban is melegszik be. Jó dolog az.
6%-al kisebb légellenálást már lehet érezni. Akinek meg TDCI-je van az tudja hogy télen kell 8-9km míg bemelegszik. Jó dolog az.
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ