Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:32:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4711362 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:56:22 »

Közös nyomócsöves... adagoló nem lehet.
Én biz megpróbálnám az üzemanyagos tisztító mókát is.
Köszi a választ. Holnap megy serviccelésre. Fékbetét, tárcsa, olaj, szűrők cseréje is lesz..

mod, adm.:Bocs az OFF-ért.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 22:59:06 írta tome02 » Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2011.11.02 szerda, 06:13:02 »

Majd 30-40km után fog    Undecided

Nem, nincs hibajel. Érdekes számomra is. Maga a MAF észrevehetné, ugyanis alapjáraton is több levegőt szív a motor, de nem szól rá semmit....

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2011.11.12 szombat, 17:52:43 »

Tapasztalta már valaki MKIV-nél hogy minden sebességfokozatban 1500-1800 fordulat körül érdekes zörejt produkál?
Olvastam hogy MKIII-nál előfordult már (ahhoz hasonlította mint mikor a habverő a műanyag edény széléhez ér) ott a turbónál gyanakodtak valami cső, vagy az intercooler rögzítésre.

Belül nem hangos, de ha ennyi szigetelésen keresztül behallatszik akkor kint is hallatszik rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.13 vasárnap, 14:55:15 írta tome02 » Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 07:18:47 »

Tapasztalta már valaki MKVI-nél hogy minden sebességfokozatban 1500-1800 fordulat körül érdekes zörejt produkál?
Olvastam hogy MKII-nál előfordult már (ahhoz hasonlította mint mikor a habverő a műanyag edény széléhez ér) ott a turbónál gyanakodtak valami cső, vagy az intercooler rögzítésre.

Belül nem hangos, de ha ennyi szigetelésen keresztül behallatszik akkor kint is hallatszik rendesen.
Nekem van ilyen, de MKIV- nél  nyes A legjobban akkor hallod, ha mész ki az M5 bevezetőjénél a felüljárón, ahol ívesen vannak a hangszigetelő falak ott lehúzod az ablakot , és alacsony fordulaton nyomod. Elég érdekes hang.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Black
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 08:55:15 »

Tapasztalta már valaki MKVI-nél hogy minden sebességfokozatban 1500-1800 fordulat körül érdekes zörejt produkál?
Olvastam hogy MKII-nál előfordult már (ahhoz hasonlította mint mikor a habverő a műanyag edény széléhez ér) ott a turbónál gyanakodtak valami cső, vagy az intercooler rögzítésre.

Belül nem hangos, de ha ennyi szigetelésen keresztül behallatszik akkor kint is hallatszik rendesen.
Aláírásodon javíts! Nem hinném, hogy MK VI-osod van. Wink
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 08:56:19 »

Nekem van ilyen, de MKIV- nél  nyes A legjobban akkor hallod, ha mész ki az M5 bevezetőjénél a felüljárón, ahol ívesen vannak a hangszigetelő falak ott lehúzod az ablakot , és alacsony fordulaton nyomod. Elég érdekes hang.
Mert ilyen öreg szharokat veszel. eplus2
Naplózva
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 14:52:08 »

Aláírásodon javíts! Nem hinném, hogy MK VI-osod van. Wink

Ez már a 2023-as új kiadás XD  duhos2

(most olvastam vissza amit írtam... tiszta képzavar XD Mintha nem is én írtam volna)
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.13 vasárnap, 14:56:15 írta tome02 » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #557 Dátum: 2011.11.23 szerda, 00:37:25 »

Urak,
gondolkodott esetleg itt már vki HHO beszerelésen MK4 dízelbe?  fejvakaras
http://www.hho-pecs.eu/page.php?2
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2011.11.23 szerda, 00:59:47 »

Urak,
gondolkodott esetleg itt már vki HHO beszerelésen MK4 dízelbe?  fejvakaras
http://www.hho-pecs.eu/page.php?2
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.

 Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #559 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:46:26 »

Huh?

Én így 430Ft magasságából gondolkodom ezen a dolgon. Az eredeti ötlet az a motorvezérlés átírása volt (kb 50E Ft, és kb 10% fogyasztáscsökkenéssel kalkuláltam, meg 20% LE többlettel). De ha ez is tud hozni mondjuk 20%-ot fogyiban, meg ha akarom akkor 30% LE többletet, akkor ez sem lehet hülyeség, bár sokan szkeptikusak a témában. Utánajárok majd, aztán ha van vmi infóm megosztom.
Olvasgattam egyébként a témában, s inkább városi fogyasztásnál mondják, hogy szembetűnőbb a fogyicsökkenés, pályán annyira nem jön elő (gondolom az miatt, hogy ott eleve kisebb erő kell a gép mozgatásához, aztán gondolom nagy sebességnél jöhet még a látványosság, mert ugye a légellenállás a négyzetesen nő).
Minden esetre a videók elvileg meggyőzőek (110-120nál -> Fiat500-1.3:~3L/100km; BMW630CSi:~7L/100km; H2-benzin:~11L/100km)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:54:28 »

Utánajárok majd, aztán ha van vmi infóm megosztom.
Infók jöhetnek persze  eljen
Én maradok a jobb láb könnyítésénél. Az ingyen van  hehe  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:04:12 »

Olvasgattam egyébként a témában, s inkább városi fogyasztásnál mondják, hogy szembetűnőbb a fogyicsökkenés, pályán annyira nem jön elő (gondolom az miatt, hogy ott eleve kisebb erő kell a gép mozgatásához, aztán gondolom nagy sebességnél jöhet még a látványosság, mert ugye a légellenállás a négyzetesen nő).
Ez a pályán kisebb erő kell az autó mozgatásához max annál aki 110-el megy  a pályán. Ha elég tempósan haladsz a  pályán akkor égeted az üzemanyagot rendesen ott is.  Bár egy feleslegesen túlbiztosított nekem mérgesítő dologra kellett rájönnöm  a IV-essel kapcsolatban. A IV-esnek 180-nál van lekorlátozva  tempomat. A III-asnál ez még 200 volt.  Angry
Szkeptikus nem akarok lenni de miért nem inkább vákuumenergia megcsapolót ajánlják fel rögtön? Undecided Azért nagyon gonoszak ezek az autóipari fejlesztők. Direkt kihagyják ezeket a "zseniális" újításokat, hogy a mocskos olajipar kapzsi-dőzsizzen.  Lehet hogy kicsit cinikus vagyok ezekkel az ügyeletes világmegváltó találmányokkal? Azért nagyon szeretném ha egyszer már tényleg tévednem kellene ezekkel kapcsolatban.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:22:17 »

A víz bármilyen formában is, de nagyon káros tud lenni a belsőégésű motorra. Példaképpen, nem egy dugattyú lyukadt már ki azért mert víz került a gázolajba. Nemhiába van a szűrőben is vízleválasztó... -én ezzel a témával egy common rail motornál óvatos lennék.

Csak érdekességképpen írom, egy off autó, najó leírom..bmw 2.0 d (163le)-s változata alapjáraton egyszer-egyszer elejtette a fordulatot (100-at leugrott majd vissza) kis terhelésnél volt hogy behullámzott.... CSAK hidegen... Sok feltételezés volt, mint pl EGR szelep, befecskendező szelep, nagynyomású szivattyú...etc... és egy véletlen fojtán kiderült hogy a légtömegmérő okozta ezt. Hibakód természetesen semmi nem volt...élő diagnosztika sem utalt erre..mivel ennek következményére leginkább, az üzemanyagnyomás ugrása, hullámzása volt szembetűnő...

Szóval rejtegetnek meglepetéseket a mai korszerű dizlik Smiley

Néhányunknak a fórumon van hasonló hullámzó (rángató) járásba bizonyos fordulaton (talán adott terhelésnél....) főként melegen... a légtömegmérőt én már lehúztam, a hiba sajnos továbbra is fennállt...viszont ezek után bármi szóba jöhet.... találgatni viszont drága, szakemberből meg kevés van. Sad

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:33:06 »

Szkeptikus nem akarok lenni de miért nem inkább vákuumenergia megcsapolót ajánlják fel rögtön? Undecided Azért nagyon gonoszak ezek az autóipari fejlesztők. Direkt kihagyják ezeket a "zseniális" újításokat, hogy a mocskos olajipar kapzsi-dőzsizzen.  Lehet hogy kicsit cinikus vagyok ezekkel az ügyeletes világmegváltó találmányokkal? Azért nagyon szeretném ha egyszer már tényleg tévednem kellene ezekkel kapcsolatban.

Az eredeti ötlet az a motorvezérlés átírása volt (kb 50E Ft, és kb 10% fogyasztáscsökkenéssel kalkuláltam, meg 20% LE többlettel).

Jönnek az ötletek sorban... csináljunk tuningot, hogy csökkenjen a fogyi... persze, ez a tuning célja. Motoroptimalizálás. Finomhangolás. A motordhoz igazítják a sw-t (persze nincs fékpados mérés). Meg ugye mivel erősebb az autó, kevésbé kell nyomni a gázt. Hát, ezektől mind égnek áll a hajam.
Az autógyárban ott izzad egy kupac jól fizetett csávó, van mindenféle istentelenül drága műszerük (egy sima szkóp kb 1 millió, egy rendes fékpad 100m).
Na, azok nem tudják kioptimalizálni az alacsonyabb fogyit, majd jön pár okosgyerek, és jól leoptimalizálja a fogyit egy fél literrel... na mind1, abban hiszel, amiben akarsz,
de nekem a fluxuskondenzátor valószínűbb, mint a hidrogénes móka
A tuning mint fogyicsökkenés: ha nyomást emelsz, valamilyen szinten nőhetne a hatásfok, merthogy jobb az égés, de a tuning sosem erről szól.
És - vajh miért nem teszi meg az autógyár? Erre kéne egy bitang jó válasz, mert cefetül érdekel.
Ha sokallod a fogyit, menj egy kicsivel lassabban, attól tényleg csökkenni fog a fogyi. De az 50e forintos beruházás 500e forint üzemanyagnál térül meg.
Az elég sok.
Én is várom azt a hidrogén-tuning-vákumfluxus-kondenzátort, inteligens mosóport, erőtadó karkötőt, jól fizető autóreklámot (Il Fero), de a vérrögvalóság az, hogy ezen dolgok még váratnak magukra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #564 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 08:46:19 »

Jönnek az ötletek sorban... csináljunk tuningot, hogy csökkenjen a fogyi... persze, ez a tuning célja. Motoroptimalizálás. Finomhangolás. A motordhoz igazítják a sw-t (persze nincs fékpados mérés). Meg ugye mivel erősebb az autó, kevésbé kell nyomni a gázt. Hát, ezektől mind égnek áll a hajam.
Az autógyárban ott izzad egy kupac jól fizetett csávó, van mindenféle istentelenül drága műszerük (egy sima szkóp kb 1 millió, egy rendes fékpad 100m).
Na, azok nem tudják kioptimalizálni az alacsonyabb fogyit, majd jön pár okosgyerek, és jól leoptimalizálja a fogyit egy fél literrel... na mind1, abban hiszel, amiben akarsz,
de nekem a fluxuskondenzátor valószínűbb, mint a hidrogénes móka
A tuning mint fogyicsökkenés: ha nyomást emelsz, valamilyen szinten nőhetne a hatásfok, merthogy jobb az égés, de a tuning sosem erről szól.
És - vajh miért nem teszi meg az autógyár? Erre kéne egy bitang jó válasz, mert cefetül érdekel.
Ha sokallod a fogyit, menj egy kicsivel lassabban, attól tényleg csökkenni fog a fogyi. De az 50e forintos beruházás 500e forint üzemanyagnál térül meg.
Az elég sok.
Én is várom azt a hidrogén-tuning-vákumfluxus-kondenzátort, inteligens mosóport, erőtadó karkötőt, jól fizető autóreklámot (Il Fero), de a vérrögvalóság az, hogy ezen dolgok még váratnak magukra.
Alapvetően egyetértek azzal amit írsz, de a gyári program azért csak úgy van megírva, hogy jön Mari néni -20-ban beül az autóba és addíg nyomja a pedált amíg gödör nem lesz a padlóban.. vigyor3 ezt a gyári szoftverrel ki kell bírni az autónak, tehát minden hülyére gondolva van írva az a program, ami a lehetőségekhez képest én is azt mondom, hogy a legjobb. DE ha szorult valakibe kicsivel több műszaki érzék, azoknak bőven van tartalék abban a progiban, anélkül, hogy előbb széthulljon a verda, mint az először említett verziónál. És van is egy-két nagy elme az országban aki tudja is mit csinál mikor írja...nekem egy órán keresztül magyarázta az ember az ezernyi paramétert mikor irogatta át, hogy pontosan az miért is felel, ha változtatja az milyen más paramétareket visz, és miket kell hozzáállítani...általában 1 perc alatt leveszem ha valaki csak rizsál...de ez tudta mit csinál...6 éve hiba nélkül használom csippesen és nem rossz a fogyim se  vigyor3  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #565 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 09:01:51 »

Alapvetően egyetértek azzal amit írsz, de a gyári program azért csak úgy van megírva, hogy jön Mari néni -20-ban beül az autóba és addíg nyomja a pedált amíg gödör nem lesz a padlóban.. vigyor3 ezt a gyári szoftverrel ki kell bírni az autónak, tehát minden hülyére gondolva van írva az a program, ami a lehetőségekhez képest én is azt mondom, hogy a legjobb. DE ha szorult valakibe kicsivel több műszaki érzék, azoknak bőven van tartalék abban a progiban, anélkül, hogy előbb széthulljon a verda, mint az először említett verziónál. És van is egy-két nagy elme az országban aki tudja is mit csinál mikor írja...nekem egy órán keresztül magyarázta az ember az ezernyi paramétert mikor irogatta át, hogy pontosan az miért is felel, ha változtatja az milyen más paramétareket visz, és miket kell hozzáállítani...általában 1 perc alatt leveszem ha valaki csak rizsál...de ez tudta mit csinál...6 éve hiba nélkül használom csippesen és nem rossz a fogyim se  vigyor3  eplus2

Mit hozott a csipp, mihez képest LE/Nm/fogyiban?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 13:25:23 »

Alapvetően egyetértek azzal amit írsz, de a gyári program azért csak úgy van megírva, hogy jön Mari néni -20-ban beül az autóba és addíg nyomja a pedált amíg gödör nem lesz a padlóban.. vigyor3 ezt a gyári szoftverrel ki kell bírni az autónak, tehát minden hülyére gondolva van írva az a program, ami a lehetőségekhez képest én is azt mondom, hogy a legjobb.

Nyilván, meg figyelembe veszik a környezetvédelmet, és így tovább.

Válasz
DE ha szorult valakibe kicsivel több műszaki érzék, azoknak bőven van tartalék abban a progiban, anélkül, hogy előbb széthulljon a verda, mint az először említett verziónál. És van is egy-két nagy elme az országban aki tudja is mit csinál mikor írja...nekem egy órán keresztül magyarázta az ember az ezernyi paramétert mikor irogatta át, hogy pontosan az miért is felel, ha változtatja az milyen más paramétareket visz, és miket kell hozzáállítani...általában 1 perc alatt leveszem ha valaki csak rizsál...de ez tudta mit csinál...6 éve hiba nélkül használom csippesen és nem rossz a fogyim se  vigyor3  eplus2

Valamivel több műszaki érzék, mint a gyári mérnökökbe? Hát persze... simán elképzelhető.
A gyári szoftver optimális, ami ugye a felsőfok, nem lehet fokozni. Nincs optimálisabb.
A tuning más szempontok szerint optimalizál. Nem számít annyira az élettartam, a környezetvédelem.
Ha turbónyomást emelsz, hamarabb tönkremegy a turbó, magasabb lesz az égéstér, a fej hőmérséklete, hamarabb mennek tönkrea szelepek, kilyukadhat a dugattyú, és így tovább.
A nagyobb nyomásnál majdnem mindent jobban igénybe veszünk. A Ci-nél növelik az üa nyomást... ez világos, hogy a szippancs sokkal többet dolgozik. Meg a pcsúcs is.
Minden hamarabb megy tönkre. Na persze a kérdés, mennyivel. Ha 100e alatt tönkremegy (volt rá példa), jön a fejvakarás.
Az egyik klubtársunk 2,2-ese 50-60e kilométernél beadta az unalmast, 4 csúcs csere lett, és egy hónapig közdött vele a szervíz, mire észbe tudták verni.
Mert miután visszatöltötték az eredetit, még akkor is gond volt... szerencséje volt, hogy elment az egész gariban, mert fizetősben ez akár fél millió is lehetett volna.
Neki nem érte meg a chipet. A rengeteg paraméter állítása: figyfenét sem ér az egész, ha nem mérték előtte fékpadon. És így tovább. Hogy hol, melyik tartományban kell erősíteni.
És mennyit. Mert lehet, hogy ott simán túlléped a megengedett határokat.
Az is jól hangzik, hogy csak azért tuningoltam, hogy néha kipróbáljam... hát persze. Ezért nem tuningol az ember. Előbb-utóbb rászokik.
A chip mindenképpen árt az autónak. Most az persze egy más kérdés, hogy mennyire. Ha a motor lemegy 600e kilométert, a chipnek köszönhetően ez leesik 550e-re - na bumm.
Valószínűleg ilyen aráry lehet. Viszont a csúcs, szippancs élete az jelentősen lerövidülhet, akár a felére, kétharmadára.
Mindig jönnek az adatok, hogy ennyivel meg annyival csökkent a fogyi. Na, ezekben én tömören nem hiszek. Én is tudok úgy vezetni, hogy akár fél literrel csökkenjen.
Vagy olyan adatokat összehozni, amire már hazugsággal gyanúsítanak (volt már nemegyszer, és ebben az a legszebb, hogy amit nekem nem hittek el anno, később ő is megcsinálta).
Ha belemegyünk a részletekbe, ki fog derülni, hogy az adatok nem összehasonlíthatók, nincsenek pontosan, objektíven dokumentálva a körülmények, csak ilyen átlagban 90-nel mentem (magyarul: többnyire), ezt hasonlítják egy másik ilyenhez.
Na mind1, hogy én mit hiszek, az az én dolgom, bár ha sikerül a fogyicsökkentés, biz érdemes lenne elmenni az autógyárakhoz, és megdöbbentő összegeket felmarkolni e tudásért, mert mostanság az autógyárak nagyon rágyúrtak a fogyicsökkentésre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #567 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:44:17 »

Mit hozott a csipp, mihez képest LE/Nm/fogyiban?

Nem mérettem, tudtam mire számíthatok, mert az előző autómat is ő csinálta (meg minden ismerősét)
Fogyi talán pár decivel kevesebb, igazából sosem evett sokat...mióta kat iktató meg 6-os váltó van, akkor történt még egy észrevehető állandó csökkenés.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #568 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 19:11:07 »


Az eszmefuttatásoddal ismét csak annyi hibázik,hogy te elméleti síkon mozogsz a témában,míg mások akár az 5ik autójukat "optimalizáltatják" ,és használják azt mindenféle hátrány nélkül.Ami elromolhat,az el is romlik.Lehet ráfogni sok mindenre,pláne ha módosítasz valamit a gyártól eltérőre.
Nem minden 100%os ami a gyárban készül!És ezzel el is mondtam mindent.

Nem hitvita,kézzel fogható változásokról beszélünk! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 19:36:58 »

még azt mondom h a nagyobb cégekben "megbíznék", de az itthoni kezdő vállalkozásokban biztos nem
nézegettem a bluefin/superchips -nél hogy a 2.2 175LE esetén +41LE és +77Nm...remélem h dolgoznak a fiúk az új 2.2 -n, mert befizetnék rá

ott is van marketing anyag a fogyi csökkenésre:
http://www.superchips.co.uk/roadtest/Superchips%20save%20fuel.pdf
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 19:39:04 »

Az eszmefuttatásoddal ismét csak annyi hibázik,hogy te elméleti síkon mozogsz a témában,

Amennyire tévedni tetszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #571 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 19:41:32 »

Amennyire tévedni tetszik.
Lehetséges,de a mondid nincs csippelve.Ebben nem tévedek! beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:01:36 »

Lehetséges,de a mondid nincs csippelve.Ebben nem tévedek! beka3

Ebben nem. De én be is fejezném, mert nem akarom szétoffolni a topicot. És nem is akarok senkit sem meggyőzni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:03:55 »

Az eszmefuttatásoddal ismét csak annyi hibázik,hogy te elméleti síkon mozogsz a témában,míg mások akár az 5ik autójukat "optimalizáltatják" ,és használják azt mindenféle hátrány nélkül.Ami elromolhat,az el is romlik.Lehet ráfogni sok mindenre,pláne ha módosítasz valamit a gyártól eltérőre.
Nem minden 100%os ami a gyárban készül!És ezzel el is mondtam mindent.

Nem hitvita,kézzel fogható változásokról beszélünk! Wink wave
Én 20ekm-et mentem a III-assal chippel. Utána rohadt le az EGR-em. Én már nem vagyok a chippek feltétlen híve.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #574 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:13:49 »

Én 20ekm-et mentem a III-assal chippel. Utána rohadt le az EGR-em. Én már nem vagyok a chippek feltétlen híve.
Igen nekem is volt box-om (mondeo előtt) még eladni sem akartam, kidobódott...nem lehet a chiphez hasonlítani, azokban még a legjobbak is csak egy kalap...-t érnek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.24 csütörtök, 21:24:05 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #575 Dátum: 2011.11.25 péntek, 11:55:59 »

Indult egy HHO topik.
Oda írjunk a témával kapcsolatban.

http://mondeo.hu/index.php?topic=7272.0
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #576 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 16:21:06 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy adott egy 2009 tavaszi 2.0 TDCI Mondeo. Ha jól tudom, akkor ez még csak Euro IV-es, mert pont ősszel volt a váltás. Ez a motor, és az Euro V-ös motor között van valami különbség, vagy elvileg ez is teljesíti az Euro V normákat? Valahogyan megoldható, hogy Euro V-ös legyen az autóból? Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 17:25:36 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy adott egy 2009 tavaszi 2.0 TDCI Mondeo. Ha jól tudom, akkor ez még csak Euro IV-es, mert pont ősszel volt a váltás. Ez a motor, és az Euro V-ös motor között van valami különbség, vagy elvileg ez is teljesíti az Euro V normákat? Valahogyan megoldható, hogy Euro V-ös legyen az autóból? Előre is köszi a segítséget!
2010-tól lehet Euro V-ösöket kapni ha jól tudom. Amúgy meg szerintem esélytelen az átsorolása.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 21:39:53 »

2010-tól lehet Euro V-ösöket kapni ha jól tudom. Amúgy meg szerintem esélytelen az átsorolása.
pláne,hogy dátumhoz kötik a lépcsőket.....tehát 2010-től....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #579 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 22:00:50 »

Köszönöm a válaszokat! Azért gondoltam 2009 őszét, mert elvileg 2009 szeptembertől van Euro V. Sajnálom, hogy nem megoldható az Euro V-be való átsorolás, mert jövőre így a cégautóadó bizony havonta 10-el több, holott lehet, hogy simán tudja a motor az Euro V-öt.
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 22:03:19 »

pláne,hogy dátumhoz kötik a lépcsőket.....tehát 2010-től....

Nem... van olyan, hogy teszem azt 2009 jan 1-től kötelező az eu 5. De attól az autó már tudhatná akár 2008 jan 1-től - mint ahogy pár autó már eu5 volt abban az időben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2011.12.06 kedd, 21:30:26 »

Sziasztok.

Mondeo IV.vásárlásán gondolkodom,csak egy két infóra lenne szükségem az autó sajátosságaival kapcsolatban.
Gondolok itt a hibáira.
Mivel 5 éve hajtok egy MkIII-ast elég sok alkatrészt kicseréltem rajta,és elég sok hibára fény derült.
P.csúcsok,kettőstömegű lendkerék és a hozzá tartozó alkatrészek+a kopó alkatrészek.
A IV-esen mire kell számítani? Tapasztalat?
Jól tudom hogy v.melyik modell vagy motortipus Peugeot motorral készül?Huh?
Pontosan melyik? és melyik évjárattól?
Jobb motor mint a Ford? Csendesebb?
Egyszóval minden segítséget,infót szívesen várok.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #582 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 08:54:36 »

Köszönöm a válaszokat! Azért gondoltam 2009 őszét, mert elvileg 2009 szeptembertől van Euro V. Sajnálom, hogy nem megoldható az Euro V-be való átsorolás, mert jövőre így a cégautóadó bizony havonta 10-el több, holott lehet, hogy simán tudja a motor az Euro V-öt.

anno utánajártam, nem lehet átsorolni...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #583 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 08:56:01 »

Urak,
kíváncsiságból megnézném az EGR szelepem belülről, hogy így 3 év után mennyire koszos.
Tudtok segíteni mit, honnan, hogyan, szedjek le, nyomatékok, stb?
MK3 topikban látom, hogy megy nagyban a dugózás, mik az előnyök, hátrányok? Műszaki előtt vissza kell/érdemes csinálni? (Ha dugózok csökken a fogyi?) Dugózot már vki MK4-et (esetleg 2.2?)?

S hol van nekünk az áramlásmódosító és leállító csappantyúnk (folytószelep) (ok, hogy szívóoldal, de pontosan melyik az, esetleg fotó)? Kell vmire figyelni a tisztításánál?

Vagy fotózzam le én a 2.2-t, s kivesézzük?  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 09:46:03 »

Urak,
kíváncsiságból megnézném az EGR szelepem belülről, hogy így 3 év után mennyire koszos.
Tudtok segíteni mit, honnan, hogyan, szedjek le, nyomatékok, stb?

Nagyon koszos lesz az tuti  szomoru1
Sztm ugyan ott van hátul az EGR szelep a 2,2.nél is, ahol a sima 2.0-nál.
Akna kell hozzá Sad Majd a Peti elmeséli  worship
Dugózásra az övé nem dobott hibakódot! (euro4-es tdci)
Én rögtön megpróbáltam a galaxy-n a dugózást, de nem fértem hozzá aknám meg nincs.
10e km óta le van húzva a csati. MIL lámpát dob minden 3. indításra, de majd kiég  wave
EGR off üzzemmódban azaz zárva van. Előtte füstölt nagy gázra (nekem nincs benne dpf), kormos volt a kipufogóm azóta teljesen füstmentes az autó, jobban megy érezhetően és a fogyasztása meg sztm még jobb lett nem beszélve arról, hogy ebben az esetben egy dpf-es autó sokkal ritkábban regenerálna szvsz  eljen.
Műszaki előtt visszadugom, hibakódot törlöm és jóság van  worship Mellesleg sztm dugózva is átmenne  eljen
A leállító csappantyúról is van fotónk. Laci vagy Peti beszúrja remélem. Én bringával vagyok nem tudok fotózni szomoru1.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 13:21:02 »

hol van nekünk az áramlásmódosító és leállító csappantyúnk (folytószelep) (ok, hogy szívóoldal, de pontosan melyik az, esetleg fotó)? Kell vmire figyelni a tisztításánál?

Szia!

Csinaltam par kepet amikor az enyimet tisztitgattam, kepek itt: www.cooler.hu/smaxi

A 3080-as kepen a mi 2.0-as motorunknal a csappantyu az ugy van, hogy kozepen alul jon fel a fekete vastag cso a turbotol, a vegen van egy csobilincs. Ha azt a csobilincset leszeded, akkor az az egyik oldala a csappantyus haznak Smiley.
Aztan a  bilincs utantol kb 8-10 cm-es haz 3 csavarral van felerositve a szivotorokhoz, az egyiket alulrol benyulva lehet elerni, nem a legjobb, de meg en is ki tudtam szedni Cheesy
Ha levetted a szivotorokrol erdemes megnezni, hogy ahol az EGR csove betorkollik (jobbrol jovo fenyes cso) ott micsoda kormos dzsuvas valami van (3408-as kep) Smiley

A csappantyushaz levetelehez meg egy pici csovet kell levenned (3083-as kepen jol latszik, itt alulrol jon fel es bekanyarodik jobbra) ami magat a csappantyut mozgatja vakuumilag, az a pipa vegu kis sotet muanyag cso a haz jobb oldalan, azt csak lehuzod es kesz. Illetve a ket szenzort (MAP illetve homero) is erdemes megtakaritani ha mar itt jarsz, nekem a homero ellenallasat nem lehetett latni olyan kosz volt lerakodva ra.

Laca
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 13:40:49 »

Szia!
 Laca

Köszi Laca!

Nekem is hasonló dzsuvás volt minden  szomoru1
EGR kiiktatása ezért is fontos szvsz. Elég olajat kap az a sok szenzor a szívóoldalon a turbótól is, de akkor a kormot legalább ne szívja vissza  eljen
bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 14:17:15 »

Nagyon koszos lesz az tuti  szomoru1
Sztm ugyan ott van hátul az EGR szelep a 2,2.nél is, ahol a sima 2.0-nál.
Akna kell hozzá Sad Majd a Peti elmeséli  worship

Szerintem a 2.2-n elöl van az egér jól hozzáférhető helyen. Az más motor.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 14:43:22 »

Szerintem a 2.2-n elöl van az egér jól hozzáférhető helyen. Az más motor.
Az lehet  eljen. Jani fotózd le pls a motort előlről és rögtön megmondjuk a frankót  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2012.01.14 szombat, 11:32:17 »

Sziasztok!

A saját 2.0 Tdci-nél az EGR szelepet már többször kivettem, kipucoltam, sőt le is falaztam. Jelenleg is levan falazva így használom. Hibakódot nem dob egyáltalán. Mivel maga a szelep elektronikusan és mechanikusan is működik, így nem vesz észre semmit. (érdekes, mert a szívócső nyomás így alapban nagyobb, mivel a motor csak a szívóágon keresztül tud szívni, EGR csatornáról nem kap levegőt, mégsem "foglalkozik" vele.

Maga a szelepet sajnos nem könnyű kivenni, ugyanis alulról is fogja egy csavar ami csak aknából, vagy emelt autónál hozzáférhető. (így sem könnyen). Én utoljára ezt a csavart vissza sem tettem, ugyanis az ezen kívűli 4 db is stabilan fogja, így a későbbiekben felülről is szerelhető.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti




Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 14:54:01 »

Sziasztok!

A saját 2.0 Tdci-nél az EGR szelepet már többször kivettem, kipucoltam, sőt le is falaztam.
Üdv.: Peti

Peti! Megfigyelted azt, hogy azóta ritkábban regenerál az autód? vagy ilyet nem vettél észre?
Bár én is hozzáférnék már rég dugózva lenne  eljen
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #591 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:28:48 »

Mennyi kilóméter van az autóitokban, amikor már elméletileg jobb dugózva, mint anélkül?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:35:00 »

Mennyi kilóméter van az autóitokban, amikor már elméletileg jobb dugózva, mint anélkül?
0km-esen is jobb dugózva, mint nélküle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 20:52:52 »

Peti! Megfigyelted azt, hogy azóta ritkábban regenerál az autód? vagy ilyet nem vettél észre?
Bár én is hozzáférnék már rég dugózva lenne  eljen
Üdv, bb


Szia!

A regenerációkkal nem vagyok teljesen tisztában, mivel, ha hosszabb úton megyek, és nagyobb sebességgel, pl 100-nál már nem veszem észre... Alacsonyabb sebességnél persze feltűnik, mély morcos hangja lesz. Sőt induláskor "repedt" hangja van, mint mikor egy benzines autón kivan lyukadva a hátsó dob...

EGR szelepre visszatérve. Én 140 ezer km-nél falaztam le, most 155ezer van bent. Kezdetben a rángatásos tünet miatt volt mikor lefalaztam, majd újra kivettem, majd ismét, s végül most úgy oldottam meg, hogy egy 6mm-es lyukat fúrtam a lemez közepébe. (igazán nem tudom miért jó, de olvastam már ilyen megoldásról is) Hibakód nincs egyáltalán !

Elég csalafintán oldották meg (lehet nem véletlenül? ), hogy alulról is fogja egy belső kulcsnyílású csavar. Jelentőségét egyáltalán nem látom, hiszen ezen kívül 4 db! csavar fogja fel azt a kb 20 dkg-os vasdarabot Smiley

Az hogy jobban megy-e vagy sem, nem tudtam egyértelműen eldönteni, az biztos, hogy a sok kormot nem kapja meg, így tisztább az égés...talán kevesebb a regeneráció is.

Gondolkoztam a részecskeszűrő kiiktatásán is, (szoftveres kikapcsolás + mechanikus eltávolítás), viszont manapság már kitudják tisztítani ha gond lenne vele.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 20:57:03 »


EGR szelepre visszatérve. Én 140 ezer km-nél falaztam le, most 155ezer van bent. Kezdetben a rángatásos tünet miatt volt mikor lefalaztam, majd újra kivettem, majd ismét, s végül most úgy oldottam meg, hogy egy 6mm-es lyukat fúrtam a lemez közepébe. (igazán nem tudom miért jó, de olvastam már ilyen megoldásról is) Hibakód nincs egyáltalán !
[/quote]tehát akkor le sem dugóztad nyes

ez kb annyit ér neki, mint ha hozzá sem nyúltál volna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 11:15:46 »

Szia!


Az hogy jobban megy-e vagy sem, nem tudtam egyértelműen eldönteni, az biztos, hogy a sok kormot nem kapja meg, így tisztább az égés...talán kevesebb a regeneráció is.

Sztm jobban megy érezhetően, de 1x kipróbálom a végét óra szerint (205 volt a max előtte) az majd alátámasztja vagy nem ezt a szubjektív érzést. A fogyim is jobb, mint vártam. Messze verem az összes galaxy-t a spritmonitor.de-n.
Zsoel: Én 10e km-el ezelőtt 112.400km-es állásnál iktattam ki. Zavart, hogy nagyobb gázra pamacsolt és a szívóoldalon kiszedett és pucolt szenzorokon a lerakódott korommennyiség sem tetszett. Ezért nekem nem kell ez a cucc levele
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:51:38 »

Sziasztok!

Na ma kicsit megilyesztett az autóm, már 6000 km-ert tettem bele amióta meg van, 300 km-rel ezelőtt volt 60e-es szervizen, és eddig semmi motorikus problémám nem volt vele. A jelenség a következő volt: rendesen bemelegedett motor, már megtettem vele 60 km-t, lakot területet elhagyva gyorsítottam normál tempóban, amikor is 4-esben kb 90 km/h -nál az autó megtorpant, elkezdett rángatni, és egy bazi nagy fehér füstfelhő jelent meg mögöttem, az egész tartott kb 3 másodpercig, aztán minden helyreállt. A műszerfalon semmi nem gyuladt fel még egy pillanatra sem.
Utána nem csinálta többet, de félek, hogy megint előjön, aztán ott maradok vele az út szélén.
A sztorihoz még annyi, hogy amióta elhoztam a szervízből, ha hidegen szépen öregesen gyorsítok, akkor 3-asban olyan 2e-és 2.4e közöt picit hullámosan gyorsul, mintha rángatni akarna, de aztán mégsem teszi.

Szerintetek mi lehet ez?
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #597 Dátum: 2012.01.17 kedd, 16:54:49 »

0km-esen is jobb dugózva, mint nélküle

Erre mondaná egy autószerelő ismerősöm, hogy nem véletlenül találták ezt ki a mérnökök.  Grin

Az enyémbe most van 80. e, semmi problémám vele. Szerintem hagyom a gyári változatot.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2012.01.17 kedd, 19:33:05 »

Erre mondaná egy autószerelő ismerősöm, hogy nem véletlenül találták ezt ki a mérnökök.  Grin

Az enyémbe most van 80. e, semmi problémám vele. Szerintem hagyom a gyári változatot.
És a hibakódok jönnek még?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #599 Dátum: 2012.01.17 kedd, 20:04:01 »

Erre mondaná egy autószerelő ismerősöm, hogy nem véletlenül találták ezt ki a mérnökök.  Grin

Az enyémbe most van 80. e, semmi problémám vele. Szerintem hagyom a gyári változatot.
Pár hete dugóztam le egy c-max-ot valós 100 ezer km van benne...teljesen lekormolta ennyi idő alatt a szívócsonkot..a kb 20mm átmérőjű légjáratok a csonkban talán 12 mm-re voltak már szűkülve. Igaz sokat megy városban az autó, de akkor is brutális munkát csinál az EGR. Most, hogy lefalaztam, érezhetően jobban megy, fogyiról még nem tudott nyilatkozni, de az is jobb lesz tudom, mert kap levegőt rendesen, és ez számít.  Érdekes ez a Peugeot dízel, nem dobott azóta sem hibát az egr zárásra, pedig egy kazalnyi vezeték megy a szelepre.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.