Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:06:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
HHO
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: HHO (Megtekintve 136418 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
HHO
«
Dátum:
2011.11.25 péntek, 09:08:04 »
SzJani kérésére.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2011.11.25 péntek, 11:33:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.11.25 péntek, 09:08:04
SzJani kérésére.
És ez mi? Hohohorgász topic?! Vagy H2O? Beszéljünk a vízről?
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2011.11.25 péntek, 11:40:21 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.11.25 péntek, 11:33:53
És ez mi? Hohohorgász topic?! Vagy H2O? Beszéljünk a vízről?
Inkább a HHO generátorról...vagy mi a francról
http://www.hidrohybrid.hu/?gclid=COeTmbrM0awCFcyIDgodQxNGqQ
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2011.11.25 péntek, 11:40:37 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.11.25 péntek, 11:33:53
Vagy H2O? Beszéljünk a vízről?
Beszéljünk!
Én külsőleg használom, leginkább tisztálkodás céljára!
Néha belsőleg is fogyasztom, leginkább a palackozott formából...
Akarsz még beszélni róla?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2011.11.25 péntek, 11:55:19 »
Udv Urak!
Ide várunk mindent, ami a témával kapcsolatos.
Én nagyon gondolkodom egy forgalmazó által történő beszerelésen. Jelenleg próbálom megtalálni azt aki a befutó lenne. Más topikokban is voltak már hozzászólások a témával kapcsolatban, jó lenne ideterelni minden infót. Én most 99%-ban döntöttem már, hogy beszereltetek egy ilyen okosságot az autóba.
Jelenleg ott tartok, hogy látom ma már csak a nagymamám nem próbál meg ilyen dolgot beszerelni az autóba, ezért járok utána a dolognak, hogy ki lenne a legmegbízhatóbb, illetve ami nekem fontos, hogy olyan céggel akarom berakatni, aki fejlesztéssel is foglalkozik, mert ugye jelenleg ott tartunk csak, hogy egységnyi idő alatt egységnyi gázt tudnak előállítani én pedig szeretném majd idővel, ha a motorterheléssel (nem a fordulatszámmal!) arányosan lehessen több gázt adni a motornak. Ha lesz egy picit több időm, majd rakok ide 1-2 linket, amikből kiderül majd, hogy mi is ez.
A lényeg röviden annyi, hogy beszerelnek egy elektrolizáló kütyüt (HHO generátor, hidrogén generátor) az autóba ami brown (barna) (hidrogén és oxigén keverék) gázt állít elő egy speciális lötyiből, s ezt a gázt a beszívott levegőhöz keverve tudjuk javítani az égést a motorban.
Ígérnek 20-50% fogyasztáscsökkenést, meg van aki 30% teljesítménynövekedést is, sok dolog sztem vetítés, én kb 20% fogyicsökkenést szeretnék elérni. Főleg városi használat mellett mondják, hogy lehet többet spórolni a fogyin, én mivel effektíve csak pályán járok, ezért ezt próbálom körbejárni, hogy itt mit hozhat. Van a neten egy rakat video, stb. én most speciel olyan emberkékkel vettem fel a kapcsolatot, aki abszolut nem elkötelezett. Van egy srác, neki céges 1.5dCi Clio-ban van a móka, s aszongya vegyes (50-50%) használat mellett evett neki az autó eddig 5litert, a kütyüvel most 3.8-3,9-en áll a fogyija (-25-30%), s alul egy picit nyomatékosabb.
Ha meglenne a 20% az már jól jönne, illetve a hidrogén generátorral párhuzamosan gondolkodom még esetleg egy HHO-hoz való motorvezérlés átíráson is. Ennek kapcsán is tartom a kapcsolatot egy sráccal, ő a T5 Multivanját okosítja magának 2! éve, most ott tart, hogy alapból kb 900km-t tud menni egy tankkal, HHO-val meg az optimalizált vezérléssel pedig 1600km-t. Ő nekem sem akarja átadni a "tudását" mert mondta, hogy iszonyat időt töltenénk el a dologgal, s annyira meg nem vagyunk tesók.
Dízel autóba betétel nem igényli azt, hogy az autóhoz effektíve hozzá kelljen nyúlni, a benzineseknél kell szórakozgatni a lambda szondák átnevelésével.
Én profi beszerelő műhellyel akarom berakatni, most kutatom, hogy ki lesz az; vannak magánszemélyek akik házilag raknak össze PET palackból ilyen kütyüt és még az is működik vmilyen hatásfokkal.
Kicsit utána olvasva a témának ámerikában van már ennek kultusza, de tényleg nagyon ki kell tudni találni jól, hogy mit teszünk be az autóba, mert nem mindegy.
Akikkel már kacsintgatok, ők ígérik fogyiban a 20%ot, hogy hozza majd a kütyü betéve, ha meg mégsem lenne vmi kerek a beszerelés után, akkor ott a motorvezérlést is hozzá tudják igazítani rögtön.
Cég és személyneveket ide nem fogok írni, esetleg magánban.
Jöjjön minden vélemény és ellenvélemény!
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2011.11.25 péntek, 14:31:57 »
Nem tudom neked mennyit mondtak beszerelésre, de nem olcsó árakat mondtak nekem erre felé...
Van itt egy cég akik ezzel foglalkoznak...ők ügyfeleink....velük beszélgettem róla,de nem győztek meg.
Inkább beszerelem én magamnak.
A komplett vázlat,terv már megszültetett a fejemben csak még azt nem döntöttem el hogy én csináljam meg a generátort is vagy vegyem meg a cuccokat külön....
Maga az elv pofon egyszerű, vizbontás elektrolizis utján ugye....a speciális viz az desztilált viz.
Nem kell hozzá sok minden egy HHO generátor egy tartály,csövek...kb
Minden autóba berakható de vannak dolgok amiket megkell oldani...benzinesnél és dieselnél is.
lambda szonda vezérlés...ahány szonda van arra mind külön....MAF szenzort átverni dieselnél...
kell PWM modul amivel vezérled a generátort....stb,stb..
De ott van pl a fagyás probléma, mert ugye télen befagy a viz a tartályba.....
Én biztos hogy megcsinálom magamnak csak azt nem tudom még mikor....
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2011.11.25 péntek, 15:27:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.25 péntek, 14:31:57
Nem tudom neked mennyit mondtak beszerelésre, de nem olcsó árakat mondtak nekem erre felé...
Van itt egy cég akik ezzel foglalkoznak...ők ügyfeleink....velük beszélgettem róla,de nem győztek meg.
Inkább beszerelem én magamnak.
A komplett vázlat,terv már megszültetett a fejemben csak még azt nem döntöttem el hogy én csináljam meg a generátort is vagy vegyem meg a cuccokat külön....
Maga az elv pofon egyszerű, vizbontás elektrolizis utján ugye....a speciális viz az desztilált viz.
Nem kell hozzá sok minden egy HHO generátor egy tartály,csövek...kb
Minden autóba berakható de vannak dolgok amiket megkell oldani...benzinesnél és dieselnél is.
lambda szonda vezérlés...ahány szonda van arra mind külön....MAF szenzort átverni dieselnél...
kell PWM modul amivel vezérled a generátort....stb,stb..
De ott van pl a fagyás probléma, mert ugye télen befagy a viz a tartályba.....
Én biztos hogy megcsinálom magamnak csak azt nem tudom még mikor....
Nekem sokféle ára mondtak. 150E lesz talán a legjobb ár/érték arányú.
Fejben, vázlatosan és elméletileg tök egyszerű dolognak tűnik ez.
De ugye itt a lényeg az, hogy minél kevesebb befektetett energiával állíts elő minél több gázt.
S itt nagyon nem mindegy a generátor felépítése, s a lötyi összetétele sem amit bontunk.
Nem mindegy a generátor anyaga, s benne az elektrodák anyaga sem, többféle fémmel és nem fémmel is kísérleteznek. A generátor és az elektródák formája, alakja sem mindegy.
Azért azt tudni kell, hogy üzem közben ezek a kütyük ilyen 10-30-50-80A-eket is fel tudnak venni.
Lötyi: a desztilált vizet el kell felejteni, mert az tiszta víz, ergo nem vezeti az áramot…
Ezért van aki szódabikarbónát tesz bele, van aki KOH-val (káliumhidroxid) kísérletezik, stb. Akikkel én szemezek, azok vmelyik orvostudományi egyetemen kísérletezgetik, hogy mi a tuti összetétel.
Egy ilyen rendszer akkor a legmenőbb, ha minél kevesebb áramot elvéve a generátorról minél több HHO gázt fejleszt.
Aztán kellenek ide azért még szűrők (páralecsapódás a csövekben, stb), biztonsági szelepek, stb. stb.
MAF szenzort a dízelnél nem kell elvileg átverni. Elvileg.
A PWM modul meg az egyenáram szaggatására van, hogy minél hatékonyabb legyen az elektrolízis.
Télen valóban fagy a lötyi, ezért van az, hogy télre más lötyit lehet venni attól a cégtől akinél szereltetsz.
Én úgy számolom magamnak, hogy 1000km-re kell kb 1 liter lötyi, az 1 hónapra kb 4-5 liter.
Egy 5literes kanna nyári cucc kb 1E Ft. A téli drágább picit.
Asszem 1 liter lötyiből kb 1800 liter gázt lehet fejleszteni, ami ezrelékes nagyságrendű a beszívott levegő mennyiségéhez képest.
Szóval nagyon nem mindegy a generátor, és nagyon nem mindegy a lötyi sem, amit bontunk. Meg persze az sem, hogy mennyire üzembiztosan, milyen minőségben.
Még a „profik” is követnek el néha hibákat (bebarnul a folyadék a generátorban, tönkremegy az elektródák bevonata, stb)
De mindenképpen érdekelne egy „félig házi” megoldás is, hogy hogyan működik.
Nekem folyamatosan vannak rögzítve a fogyi adataim 0 km óta, ezt tehát jól fogom majd tudni hasonlítani.
Valamint a szerelés előtt és után is lesz fékpados teljesítmény mérés.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2011.11.25 péntek, 15:38:40 »
ez vizbontás....H2O...ebből lessz 2H és 1 O2...ha bevered pl alkohollal vagy fagyállóval azt nem bontja el....ott marad a tartályban szerintem....de neked amugy is a hidrogén kell csak belőle(meg oxigén persze de az amugy is van)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2011.11.25 péntek, 22:25:26 »
Izgalmas dolog ez... Arra pl kíváncsi lennék, hogy hogy kerülik el a durranógáz-problémát.
Én már bontottam sima csapvizet. Laposelem, két elektróda, fejjel felfelé, rá meg egy-egy vízbe mártott kis pohár, abban gyűlt össze a gáz.
Olvasom, hogy nagyfrekis bontás. Ez azt jelenti, hogy nem sima egyenárammal, hanem adott frekvenciájú négyszögjel menne az elektródákra?
Gondolom, kis kitöltési tényezővel, szinte csak tüskék.
Azt nem értem, miért nem jó a csapvíz, hisz az is jól bontható.
Ha 80 Ampert felvesz... a generátor ugyi 90-et tud... az autó elektronikája is felvesz vagy 10-20-at... a lámpákra, ablakfűtésre is gondoljunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2011.11.25 péntek, 22:45:55 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.25 péntek, 22:25:26
Izgalmas dolog ez... Arra pl kíváncsi lennék, hogy hogy kerülik el a durranógáz-problémát.
Én már bontottam sima csapvizet. Laposelem, két elektróda, fejjel felfelé, rá meg egy-egy vízbe mártott kis pohár, abban gyűlt össze a gáz.
Olvasom, hogy nagyfrekis bontás. Ez azt jelenti, hogy nem sima egyenárammal, hanem adott frekvenciájú négyszögjel menne az elektródákra?
Gondolom, kis kitöltési tényezővel, szinte csak tüskék.
Azt nem értem, miért nem jó a csapvíz, hisz az is jól bontható.
Ha 80 Ampert felvesz... a generátor ugyi 90-et tud... az autó elektronikája is felvesz vagy 10-20-at... a lámpákra, ablakfűtésre is gondoljunk.
A sima csapvízben sok a "felesleges" anyag...Különböző ionok,ásványi anyagok vannak benne. Ezért kell a desztvíz,mert abban a pozitív töltésű ionokat hidrogénionra,míg a negatív töltésűeket oxóniumionra cserélik egy nagy ioncserélő gyantával,így kapva tiszta H2O-t
Meg ugye azért ciki lenne,ha a generátor vízköves lenne
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2011.11.26 szombat, 07:42:00 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.25 péntek, 22:25:26
Izgalmas dolog ez... Arra pl kíváncsi lennék, hogy hogy kerülik el a durranógáz-problémát.
Ha egyenarammal bontod, nincs ilyen gond, marpedig autoban az van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2011.11.26 szombat, 08:02:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.11.25 péntek, 15:27:04
Asszem 1 liter lötyiből kb 1800 liter gázt lehet fejleszteni, ami ezrelékes nagyságrendű a beszívott levegő mennyiségéhez képest.
Szamoljunk kicsit!
A H atomtomege 1, az O-e 16, azaz H2O az 18-as molekulatomegu. 1 mol viz tehat 18g, ebbol 2g lesz a hidrogened, ami a bontas utan hamar H2-ve all ossze. 2g H2 24 liter, azaz 1 liter vizbol elo tudsz allitani kb. 1300 liter hidrogengazt.
Ha azt mondod, hogy 1 liter lotyi neked 1000 km-re eleg, akkor kilometerenkent szuk masfel liter hidrogent taplalsz a rendszerbe. Legyen a motor egy 2.0 TDCi. Legyen az atlagos fordulatszam 2000, nem sietunk, ez kb. 110-es tempo hatodikban, de legyen 120, hogy egyszerubb legyen szamolni. Ez jelent hengerenkent es percenkent 1000 munkautemet, azaz a 4 hengerre osszesen 1000 x 2 liter levego beszivasat, szorozva meg a turbonyomassal, mondjuk legyen csak egy gyenge 1,2 bar. Az auto 30 masodperc alatt tesz meg egy kilometert, azaz 1200 liter levegot hasznal fel ezalatt. Ehhez teszel hozza 1,3 liter, azaz 0.055g hidrogent, aranyaiban pedig 1200:1,3, valoban ezrelekes az arany. Ennyi hidrogenben 140 MJ/kg -> 0,14 MJ/g -> 0,0077 MJ, azaz 7,7 kJ energia van, ha elegeted. Ha a motor fogyaszt ennel a temponal 6 litert 100 km-re, akkor 1 km-re 0,6 decit. Ez majdnem pont 0,05 kg (0,6 * 0,83), 45 MJ/kg-bol kiszamolva 2,25 MJ. Majdnem 300-szor tobb energiat viszel be a motorba gazolaj formajaban.
Ezek utan hadd kerdezzem meg, hogy mirol is beszelunk...?
Az orvosi szaknyelvben van erre egy jo szo: placebo.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2011.11.26 szombat, 13:33:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.26 szombat, 07:42:00
Ha egyenarammal bontod, nincs ilyen gond, marpedig autoban az van.
Igaz ugyan, hogy egyenárammal bontod, és ott az egyik elektródán csak H képződik.
De az oxigén ott van ám mindenhol... Azaz, először ki kell üríteni valahogy a csövekből a levegőt.
Addig biz lesz ott durranógáz.
Az energiaszámolgatósdi: a logika hibátlan. Csakhogy itt a hidrogén mintegy katalizátorként működne,
azaz még inkább gyújtógyertyaként. Jóval gyorsabb (kb 3x) az égési sebessége, jóval hamarabb begyújthatja
a gázolajat. És ha sikerül az égést tökéletesebbé tenni, akkor az üzemanyag nagyobb része ég el, és máris nem placebo.
Azon a síkon számolgatni, hogy mennyi energia szabadul fel, teljesen felesleges. Az nyilvánvaló, hogy legalább annyi energia
kell a víz felbontásához, mint amennyi visszakapunk a hidrogén elégetésekor. Ha 80A, azt jól beszorozzuk a 12V-tal, nagyjából
1 kW-ot kapunk. Jó, persze ez még messze van az autó 100-120 kW-jától, de azért nem elhanyagolható.
És, hát 1kW-nál több energiát biztosan nem nyerünk.
Van egy másik hasonló próbálkozás, ahogy pb gázt adagolnak az üzemanyag mellé. Hasonló hatást várva tőle.
Hát... még egyik autógyár sem állt rá egyik témára sem.
Mind1, ne legyunk tamáskodók, várjuk meg, mire jutnak az új szerkókkal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2011.11.26 szombat, 15:48:36 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.26 szombat, 13:33:54
Igaz ugyan, hogy egyenárammal bontod, és ott az egyik elektródán csak H képződik.
De az oxigén ott van ám mindenhol... Azaz, először ki kell üríteni valahogy a csövekből a levegőt.
Addig biz lesz ott durranógáz.
Az energiaszámolgatósdi: a logika hibátlan. Csakhogy itt a hidrogén mintegy katalizátorként működne,
azaz még inkább gyújtógyertyaként. Jóval gyorsabb (kb 3x) az égési sebessége, jóval hamarabb begyújthatja
a gázolajat. És ha sikerül az égést tökéletesebbé tenni, akkor az üzemanyag nagyobb része ég el, és máris nem placebo.
Azon a síkon számolgatni, hogy mennyi energia szabadul fel, teljesen felesleges. Az nyilvánvaló, hogy legalább annyi energia
kell a víz felbontásához, mint amennyi visszakapunk a hidrogén elégetésekor. Ha 80A, azt jól beszorozzuk a 12V-tal, nagyjából
1 kW-ot kapunk. Jó, persze ez még messze van az autó 100-120 kW-jától, de azért nem elhanyagolható.
És, hát 1kW-nál több energiát biztosan nem nyerünk.
Van egy másik hasonló próbálkozás, ahogy pb gázt adagolnak az üzemanyag mellé. Hasonló hatást várva tőle.
Hát... még egyik autógyár sem állt rá egyik témára sem.
Mind1, ne legyunk tamáskodók, várjuk meg, mire jutnak az új szerkókkal.
Egyreszt egy TDCi-ben mindig levegofeleslegben eg el az uzemanyag, raadasul haromszor porlaszt a PCS utemenkent. Valami oka csak van ennek is.
A masik, hogy ezzel szemben a HHO-rendszereket tulajdonkeppen valtoztatas nelkul ajanljak barmilyen motorhoz, max. a teljesitmeny szerint kategorizalnak. Ez is elegge fura szamomra, hogy egy ennyire kezenfekvo "joker" megoldasra nem csaptak meg ra a gyartok, mint tyuk a meleg takonyra...
Azutan a H2-levego keverek 4% hidrogen alatt nem kepez durranogazt, azaz egni sem lesz hajlando, hiaba gyujtogatod.
Utoljara meg a PB-gazos rendszernel a levegohoz szamottevo mennyisegu PB-gazt adagolnak, annyit, ami mar tenylegesen reszt vesz az egesben, a hotermelesben is. Kevesebb gazolaj kell valamivel, de kozben literszam fogy a gaz is, messze nem 1 l viz/1000 km-rol van szo, ugyebar.
Mondjam azt, hogy eddig meg nem gyoztetek meg? De ugyis tudjatok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2011.11.26 szombat, 18:23:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.26 szombat, 15:48:36
Egyreszt egy TDCi-ben mindig levegofeleslegben eg el az uzemanyag, raadasul haromszor porlaszt a PCS utemenkent. Valami oka csak van ennek is.
Mindegyik dízel légfelesleggel működik. A több befecskendezés az égés elnyújtása miatt jan (jó tudni, hogy az első, 2. generációs dízel pont a mi mondeónk)
Válasz
A masik, hogy ezzel szemben a HHO-rendszereket tulajdonkeppen valtoztatas nelkul ajanljak barmilyen motorhoz, max. a teljesitmeny szerint kategorizalnak.
Na, ettől lesz egy kicsit fluxuskondenzátor-fílingje a dolognak. Szívódízel, turbódízel, előkamra, közvetlen befecskendezés, cr, egykutya.
Holott, bazira másként műxenek.
Válasz
Ez is elegge fura szamomra, hogy egy ennyire kezenfekvo "joker" megoldasra nem csaptak meg ra a gyartok, mint tyuk a meleg takonyra...
Várják, hogy a jónép kísérletezze ki, akkor majd ők is beszerelik.
Válasz
Azutan a H2-levego keverek 4% hidrogen alatt nem kepez durranogazt, azaz egni sem lesz hajlando, hiaba gyujtogatod.
Na, ez a legkisebb probléma. Azt nem tudjuk (legalábbis én), hogy honnan szedi a zoxigént. Ha a vízből kapottat vezetik össze a hidrogénnel...
huh. Ha azt használja fel, amit a motor beszív, abban van bőven, de nekem az a bajom, hogy mi gyújtja be? Ez is öngyulladással? Ez gyullad előbb, vagy a go?
Válasz
Utoljara meg a PB-gazos rendszernel a levegohoz szamottevo mennyisegu PB-gazt adagolnak, annyit, ami mar tenylegesen reszt vesz az egesben, a hotermelesben is. Kevesebb gazolaj kell valamivel, de kozben literszam fogy a gaz is, messze nem 1 l viz/1000 km-rol van szo, ugyebar.
Hát ez az... elsőre olcsóbb megoldásnak tűnik, ha az ember egy mágnest szerel a go csőre merőlegesen... éjfélkor, egy görbe fánál.
Válasz
Mondjam azt, hogy eddig meg nem gyoztetek meg? De ugyis tudjatok.
Engem se, szerintem humbug az egész (az azért vicces volt, hogy nekik is bebarnul vmi miatt a víz). És a vizet is tőlük kell venni, hát...
De én nem szeretném elvenni senki kedvét. Sőt, biztatom, hogy dörgölje az orrom alá, na, látod, mégis műxik a dolog.
Szjani írja
...Ennek kapcsán is tartom a kapcsolatot egy sráccal, ő a T5 Multivanját okosítja magának 2! éve, most ott tart, hogy alapból kb 900km-t tud menni egy tankkal, HHO-val meg az optimalizált vezérléssel pedig 1600km-t.
Mondjuk ez - ha így van - eléggé meggyőző.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2011.11.26 szombat, 19:55:50 »
Én láttam pár autót amibe benne van és használják renault(80.000km-t ment vele),tranzit,passat,fiat....
hidrogénben sok lehetőség van.....Hibrid autók pl...vizbontás csak ott áramot csinálnak ugye elektrokémiai folyamattal...
Én mint irtam megfogom csinálni magamnak mindenképp csak jövőre csúszik valószinűleg adagoló probléma miatt...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2011.11.26 szombat, 20:49:41 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.26 szombat, 18:23:11
Szjani írja
...Ennek kapcsán is tartom a kapcsolatot egy sráccal, ő a T5 Multivanját okosítja magának 2! éve, most ott tart, hogy alapból kb 900km-t tud menni egy tankkal, HHO-val meg az optimalizált vezérléssel pedig 1600km-t.
Mondjuk ez - ha így van - eléggé meggyőző.
Ezt ugy szeretnem egyszer kiprobalni, hogy megyek en is egy tankot az autoval (de inkabb mondjuk 8-10 tankolasnyit), es megy a srac is vele ugyanennyit, hogy kozben egyikunk sem tudja, hogy benne van-e a HHO rendszer vagy nincs.
Ha igy is kijon mind a kettonknek ez a 900 vs. 1600 km, akkor azt mondom, erdemes szakemberek kezebe adni a dolgot, hogy nezzek meg, mitol mukodik, hatha nagy szeriaban is lehet utanozni.
De addig maradok hivo szkeptikus.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2011.11.26 szombat, 23:11:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.26 szombat, 19:55:50
Én láttam pár autót amibe benne van és használják renault(80.000km-t ment vele),tranzit,passat,fiat....
hidrogénben sok lehetőség van.....Hibrid autók pl...vizbontás csak ott áramot csinálnak ugye elektrokémiai folyamattal...
Én mint irtam megfogom csinálni magamnak mindenképp csak jövőre csúszik valószinűleg adagoló probléma miatt...
A hibrid autók aksiban tárolják az energiát... nem hidrogénben.
Igen, tudom hogy van hidrogén cellás autó, de az más.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2011.11.26 szombat, 23:13:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.26 szombat, 20:49:41
Ezt ugy szeretnem egyszer kiprobalni, hogy megyek en is egy tankot az autoval (de inkabb mondjuk 8-10 tankolasnyit), es megy a srac is vele ugyanennyit, hogy kozben egyikunk sem tudja, hogy benne van-e a HHO rendszer vagy nincs.
Ha igy is kijon mind a kettonknek ez a 900 vs. 1600 km, akkor azt mondom, erdemes szakemberek kezebe adni a dolgot, hogy nezzek meg, mitol mukodik, hatha nagy szeriaban is lehet utanozni.
De addig maradok hivo szkeptikus.
Ha az én kb 950 kilométerem helyett le tudnék menni 1600-at, én biz elhinném elsőre... 1600-at még egyszer sem mentem le.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 22:04:15 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.26 szombat, 23:13:14
Ha az én kb 950 kilométerem helyett le tudnék menni 1600-at, én biz elhinném elsőre... 1600-at még egyszer sem mentem le.
Ne feledjük, hogy a 900 vs. 1600km az egy elég kirívó eset, a srác ott saját magának okosítja az autót, belenyúlt már mindenbe a motorvezérlés programján át az automata váltó vezérléséig, stb.
Alapból ugye 20-50% megtakarítást ígérnek, én csak olyan 20%-kal merek számolni, miután a dízelesek inkább ilyen értékekről számolnak be. (Tehát inkább az 1000 vs 1200km a kérdés. Egyébként abban is nagyon igazatok van, hogy lábbal is el lehet érni "giga" fogyirekordokat; nálam pl egy tank az tud jelenteni 850km-t meg 1230-at is...
)
Akiknek több a megtakarítás az a nagyobb köbcentis benzines autók.
Meglátjuk majd, én most nagyon elhatároztam amgam.
A kémiai egyenletekhez sajna nem tudok mélyebben hozzászólni, mint ahogy itt a megazsúlokig le lett vezetve; vmi biztos van még a háttérben, hogy ez a valóságban mégis működik.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 22:37:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.11.27 vasárnap, 22:04:15
Ne feledjük, hogy a 900 vs. 1600km az egy elég kirívó eset, a srác ott saját magának okosítja az autót, belenyúlt már mindenbe a motorvezérlés programján át az automata váltó vezérléséig, stb.
Alapból ugye 20-50% megtakarítást ígérnek, én csak olyan 20%-kal merek számolni, miután a dízelesek inkább ilyen értékekről számolnak be. (Tehát inkább az 1000 vs 1200km a kérdés. Egyébként abban is nagyon igazatok van, hogy lábbal is el lehet érni "giga" fogyirekordokat; nálam pl egy tank az tud jelenteni 850km-t meg 1230-at is...
)
Komám, ha a többé-kevésbé hasonló körülmények között mondjuk 1000-et szoktál menni, most meg felugrik 1200-ra, az azért elég meggyőző lenne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 00:01:36 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.27 vasárnap, 22:37:56
Komám, ha a többé-kevésbé hasonló körülmények között mondjuk 1000-et szoktál menni, most meg felugrik 1200-ra, az azért elég meggyőző lenne.
Ja, én általában 1000km-eket megyek (1020-1050), pont ez az 1200 lenne a cél, illetve gondolkodom még a "csippelésen" is, hogy jöjjön
ki legalább az 1400.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 00:02:16 »
Egyébként különböző lökettérfogatú, üzemanyagú és feltöltött/nem feltöltött motorokhoz más-más hidrogén generátorokat ajánlanak beszerelésre.
Amit még nem írtam és lényeges, hogy az autók károsanyag kibocsájtása állítólag vmi 90%-kal csökken... Mondjuk ezt én is már műszeren szeretném látni, de hallok olyanokat, hogy műszakin a méréskor zavarban vannak, hogy alig van szennyezése az autónak.
A dízelnél pont a DPF-es autók miatt javasolják ezt a szett beszerelést, mert állítólag nem megy a koromszűrő olyan hamar tönkre.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 00:02:30 »
Itt van egy oldal, amin elég bőven találni infókat a rendszerről, alkatrészekről:
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_elmelet/ready_to_go_vizhajtas_hho_rendszer_keszre_szerelve-tipus_fuggo_tartozekokkal
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 00:03:42 »
A hidrogén generátor (áram)fogyasztásával kapcsolatban: a "modernebb" rendszereknél azt látni, hogy azért ezek nem tolnak be 80A-t. Aki házilag csinálja magának, annak simán megehet ennyit, ők olyasmikkel tuningolják maguknak a gépet, hogy pl egy opeles srácnál hallottam, hogy vmi régebbi A vectra generátorát rakta talán az astrájába, ami több áramot tudott.
Van a neten a (érdekes stíéusú) farkasék hho cucca (akikről az hírlik, hogy vmi usa licencet próbálnak saját név alatt eladni) ott egy amcsi vasban látok 4 generátort sorba kötve működni, s a négy kütyü mindössze 10A-t vesz csak fel, miközben látható gázfejlesztés van folyamatban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 01:09:47 »
egy hogyan működik:
http://hhopower.hu/?page_id=6
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 09:42:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.11.27 vasárnap, 22:04:15
Ne feledjük, hogy a 900 vs. 1600km az egy elég kirívó eset, a srác ott saját magának okosítja az autót, belenyúlt már mindenbe a motorvezérlés programján át az automata váltó vezérléséig, stb.
Alapból ugye 20-50% megtakarítást ígérnek, én csak olyan 20%-kal merek számolni, miután a dízelesek inkább ilyen értékekről számolnak be. (Tehát inkább az 1000 vs 1200km a kérdés. Egyébként abban is nagyon igazatok van, hogy lábbal is el lehet érni "giga" fogyirekordokat; nálam pl egy tank az tud jelenteni 850km-t meg 1230-at is...
)
Akiknek több a megtakarítás az a nagyobb köbcentis benzines autók.
Meglátjuk majd, én most nagyon elhatároztam amgam.
A kémiai egyenletekhez sajna nem tudok mélyebben hozzászólni, mint ahogy itt a megazsúlokig le lett vezetve; vmi biztos van még a háttérben, hogy ez a valóságban mégis működik.
Ize. Szoval a srac osszetukmakolt mar mindent azon az auton. Akkor szedjuk ki a HHO-t (vagy eppen hagyjuk benne), de ugy, hogy o ne tudja, mikor mukodik es mikor nem. Azutan fusson vele par tankot, es lassuk az eredmenyeket. Ezekkel a "valosagban megis mukodik" jellegu kijelentesekkel en addig vigyaznek, mig a fenti eredmeny cafolhatatlan modon be nem bizonyitja ezt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 09:54:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.11.28 hétfő, 01:09:47
egy hogyan működik:
http://hhopower.hu/?page_id=6
Irnak itt is mindenrol, langfront terjedesi sebessegrol, akarmirol. Meg egyszer szeretnem hangsulyozni, hogy amennyiben legalabb 4,1% hidrogen nincs jelen a hengerben levo levegoben, a keverek nem eg, nem robban, nem csinal semmit!!! Marpedig itt ezrelekes nagysagrendu hidrogen hozzaadasarol van szo.
Azutan irjak, hogy chiptuning, lambdaszonda csere, istennyila. Na most, ha egy auton ennyit mokolnak, az siman kiadja azt az akar 20-30%-os fogyasztascsokkenest, csak persze kerdes, milyen aron. Lehet, a gyar is meg tudna ezt csinalni, de amennyibe ez kerulne egyreszt az auto vetelaraban, masreszt a jotallasi es a szerviz oldalon, az a gyarnak kicsit sem eri meg. Ezek az atalakitasok ugyanis korantsem biztos, hogy csak elonyere valnak a motornak. Hogy Pl. benzines autot szegeny keverekkel nem celszeru uzemeltetni, mert magasabb lesz a hengerben az eges homerseklete, es ezt hosszu tavon a szeleptanyerok banjak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 09:55:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.28 hétfő, 09:42:43
Ize. Szoval a srac osszetukmakolt mar mindent azon az auton. Akkor szedjuk ki a HHO-t (vagy eppen hagyjuk benne), de ugy, hogy o ne tudja, mikor mukodik es mikor nem. Azutan fusson vele par tankot, es lassuk az eredmenyeket. Ezekkel a "valosagban megis mukodik" jellegu kijelentesekkel en addig vigyaznek, mig a fenti eredmeny cafolhatatlan modon be nem bizonyitja ezt.
AndyA
Hát igen, pont ezért vagyok vele szemben részben szkeptikus én is. Ezért inkább olyan autókat figyelgetek, ahol ezt kilóra szerelték be, s a user nem hivatott parasztot vakítani. A kis céges Clio ilyen szempontból jó példa, mert azért azt hajtják rendesen.
A valóságban működiket meg ki lehet már most jelenteni mert több száz autó szaladgál már MO-n ilyen szettel. Vannak amik már 150E km-t is lefutottak és még most sem égett át a dugó, stb.
A lyutyubon is van egy rahedli video ilyen mókákról, nekem a sufniban összetákoltak teccenek a legjobban...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 09:58:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.28 hétfő, 09:54:04
Irnak itt is mindenrol, langfront terjedesi sebessegrol, akarmirol. Meg egyszer szeretnem hangsulyozni, hogy amennyiben legalabb 4,1% hidrogen nincs jelen a hengerben levo levegoben, a keverek nem eg, nem robban, nem csinal semmit!!! Marpedig itt ezrelekes nagysagrendu hidrogen hozzaadasarol van szo.
Azutan irjak, hogy chiptuning, lambdaszonda csere, istennyila. Na most, ha egy auton ennyit mokolnak, az siman kiadja azt az akar 20-30%-os fogyasztascsokkenest, csak persze kerdes, milyen aron. Lehet, a gyar is meg tudna ezt csinalni, de amennyibe ez kerulne egyreszt az auto vetelaraban, masreszt a jotallasi es a szerviz oldalon, az a gyarnak kicsit sem eri meg. Ezek az atalakitasok ugyanis korantsem biztos, hogy csak elonyere valnak a motornak. Hogy Pl. benzines autot szegeny keverekkel nem celszeru uzemeltetni, mert magasabb lesz a hengerben az eges homerseklete, es ezt hosszu tavon a szeleptanyerok banjak.
AndyA
Hát igen; ezen még mindig agyalok, hogy csak egy csippel mit tudnék hozni a fogyimon… (ez miatt csak 99% a téma...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 10:41:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.11.28 hétfő, 01:09:47
egy hogyan működik:
http://hhopower.hu/?page_id=6
Az érdekelt volna, hogy csak hidrogént, vagy a keveréket szállítjuk a hengerbe...
Mert Andy azt írja, hogy 4% alatt nem gyullad meg. A SCi is úgy műxik, hogy a felső részbe fecskendezik az üzemanyagot, és így sokkal szegényebb (teljes térfogatra nézve) keveréket is meg lehet gyújtani. Bár ha a hidrogént akár az oxigénnel összekeverve a hengerbe juttatjuk, az már teljesen össze fog keveredni a levegővel. Meg a gázolaj-párával. Na mind1. Elkezdtem olvasni a linket, és eddig jutottam:
A hidrogén és oxigén elégetésekor keletkező energia legalább egy nagyságrenddel meghaladja a víz lebontásához használt energiát.
Én meg aszittem, az energiamegmaradás...
Mindez annak köszönhető, hogy a hidrogén és oxigén szétválasztásakor és újraegyesülésekor megcsapoljuk az étert vagy más néven a nullapont energiát, ez adja az energiatöbbletet.
Asszem én erről a fizikaóráról hiányoztam. Nullapont energia... meg éter...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 11:48:23 »
Olvasgattam egy kicsit a nullponti-energiáról.
http://giora.blogter.hu/3318/eromu_minden_haztartasban_
Ez egy 1997. január 15.-én megjelent czikk, de amennyire én tudom, még ma sem az éterből jön az energia.
Az ember arra gondol, ha ezt a nullponti energiát valahogy mégiscsak lehet hasznosítani, akkor miért nem annak az energiájával bontjuk a vizet?
Vagy - talán még jobb ötlet - miért nem dobjuk ki a belsőégésűt, és teljes egészébe zéró emissönös üzemmódban gurulunk?
Na, erre milyen matrica járna? Hófehér?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 12:19:02 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.28 hétfő, 10:41:54
Az érdekelt volna, hogy csak hidrogént, vagy a keveréket szállítjuk a hengerbe...
Mert Andy azt írja, hogy 4% alatt nem gyullad meg. A SCi is úgy műxik, hogy a felső részbe fecskendezik az üzemanyagot, és így sokkal szegényebb (teljes térfogatra nézve) keveréket is meg lehet gyújtani. Bár ha a hidrogént akár az oxigénnel összekeverve a hengerbe juttatjuk, az már teljesen össze fog keveredni a levegővel. Meg a gázolaj-párával. Na mind1. Elkezdtem olvasni a linket, és eddig jutottam:
A hidrogén és oxigén elégetésekor keletkező energia legalább egy nagyságrenddel meghaladja a víz lebontásához használt energiát.
Én meg aszittem, az energiamegmaradás...
Mindez annak köszönhető, hogy a hidrogén és oxigén szétválasztásakor és újraegyesülésekor megcsapoljuk az étert vagy más néven a nullapont energiát, ez adja az energiatöbbletet.
Asszem én erről a fizikaóráról hiányoztam. Nullapont energia... meg éter...
Sztem ez egy baromság amit ott írnak, mert akkor tényleg az éter (nullponti energia) megcsapolásáról beszélnénk.
Én nem vágom ennek a fizikai-kémiai hátterét 100%-ban, de talán vmi olyasmi lehet a háttérben, hogy a javított égési folyamatban annak is üzemanyagnak is elég egy része, amit egyébként alapból nem égne el a motorban. (ergo javítja a motor hatásfokát)
Valahol olyasmit olvastam róla (most nincs meg a link fejből), hogy a vízmolekulákhoz tapadva a szénhidrogén molekulák illetve nagyban nézve „cseppek” nagyobb felületen kezdenek el égni.
A régi versenyautókhoz is visszavezették ezt a dolgot, ahol volt vízbefecskendezés az égést javítandó, illetve a vw bogarasokat említették még, hogy párás időben jobban mint a kis bogár. De ugye a vízbefecskendezés az megint más téma, mint a HHO. De, lehet, hogy részben köze van a fogyi javításhoz.
Szóval sztem a lényeg az lehet csak visszatérve a HHO-hoz, hogy nem perpetummobilet csinálunk vízbontással, hanem, hogy az így fejlesztett durranógáz a beszívott keverék mellett az égéstérben mint egy katalizátor, az üzemanyag égését javítja és ezzel a motor hatásfoka javul, miközben „ez a gáz vízzé ég el”. (kérdés: mennyire rohad szét majd a kipuff, meg mondjuk a víz mit tesz a DPF-fel! persze sokan mondják, hogy 1000km-re a kb 1 liter víz az nem sok.) Szóval végül is viszünk „vízenergiát” a folyamatba.
Tehát mondjuk egy benzines motornál a kb 25%-ot feljavítja 5-10%-al, így lehet csökkenteni a befecskendezett benzin mennyiséget, ergo lehet a fogyasztást csökkenteni. (valamint belső koromlerakódást is csökkent, ergo élettartamot növel) Ez mellett még a beszívott gáz az állítólag jobban hűti a motort, tehát több körülmény is közrejátszik a hatékonyságban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 12:20:37 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.28 hétfő, 11:48:23
...
Na, erre milyen matrica járna? Hófehér?
(én egyébként nem olvasgatom ezt a nullponti energia irányt, mert nem ott látom a megoldást. Csak abból indulok ki, hogy van több olyan autó, amiben működik ez a történet)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 15:26:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.11.28 hétfő, 12:19:02
Sztem ez egy baromság amit ott írnak, mert akkor tényleg az éter (nullponti energia) megcsapolásáról beszélnénk.
Én nem vágom ennek a fizikai-kémiai hátterét 100%-ban, de talán vmi olyasmi lehet a háttérben, hogy a javított égési folyamatban annak is üzemanyagnak is elég egy része, amit egyébként alapból nem égne el a motorban. (ergo javítja a motor hatásfokát)
Valahol olyasmit olvastam róla (most nincs meg a link fejből), hogy a vízmolekulákhoz tapadva a szénhidrogén molekulák illetve nagyban nézve „cseppek” nagyobb felületen kezdenek el égni.
A régi versenyautókhoz is visszavezették ezt a dolgot, ahol volt vízbefecskendezés az égést javítandó, illetve a vw bogarasokat említették még, hogy párás időben jobban mint a kis bogár. De ugye a vízbefecskendezés az megint más téma, mint a HHO. De, lehet, hogy részben köze van a fogyi javításhoz.
Szóval sztem a lényeg az lehet csak visszatérve a HHO-hoz, hogy nem perpetummobilet csinálunk vízbontással, hanem, hogy az így fejlesztett durranógáz a beszívott keverék mellett az égéstérben mint egy katalizátor, az üzemanyag égését javítja és ezzel a motor hatásfoka javul, miközben „ez a gáz vízzé ég el”. (kérdés: mennyire rohad szét majd a kipuff, meg mondjuk a víz mit tesz a DPF-fel! persze sokan mondják, hogy 1000km-re a kb 1 liter víz az nem sok.) Szóval végül is viszünk „vízenergiát” a folyamatba.
Tehát mondjuk egy benzines motornál a kb 25%-ot feljavítja 5-10%-al, így lehet csökkenteni a befecskendezett benzin mennyiséget, ergo lehet a fogyasztást csökkenteni. (valamint belső koromlerakódást is csökkent, ergo élettartamot növel) Ez mellett még a beszívott gáz az állítólag jobban hűti a motort, tehát több körülmény is közrejátszik a hatékonyságban.
1. Latvanyos baromsag, agreed.
2. A vizet nem azert toljak be, hogy javuljon az eges, sot. Azert toljak, hogy hutsek a hengert belulrol is, kulonben leolvadna a hengerfej, illetve a gozze valo viz fokozza a nyomast a hengerterben, ami igy nagyobb erovel tolja le a dugot.
3. Paras, huvosebb idoben minden karburatoros kocsi jobban megy, mert a hidegebb levego kisebb terfogatu, vagyis azonos terfogatra vetitve tobb benne az oxigen, es a fix, szabalyozatlan uzemanyagmennyiseg igy kicsivel szegenyebb kevereket alkot. Az meg jobban eg (hiszen a levegohoz kepest azert adagoltak regen tobb benzint a hengerbe, hogy belulrol hutse!), igy jobban is megy.
4. Benzinesnel a keverek szegenyitesevel el tudod mindezt erni HHO-rendszer nelkul. Mondtam, amit osszekokanyolnak az auton, chiptuning, lambda-szonda jelenek meghamisitasa stb., az erre onmagaban is boven eleg. Mas kerdes, hogy mi az ara, de ezt is leirtam mar.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.01 vasárnap, 17:00:45 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 11:55:34 »
erről a témáról púzom sincs
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2012.01.20 péntek, 11:25:18 »
Ezzel hogy állunk? Próbálta már valaki?
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2012.01.20 péntek, 16:28:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.20 péntek, 11:25:18
Ezzel hogy állunk? Próbálta már valaki?
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/
Szerintem jobb lenne bekötni egy fix palack hidrogént, mint ezzel a vízbontós bohóckodással játszani.
Feltöltött motorokhoz amúgy sem jó, mert térfogat arányosan nem tudsz elég hidrogént csinálni.
Számomra még az is kérdés, hogy szigeteletlenség esetén a kütyüből kijövő durranógáz akár még be is robbanhat, ezzel mi a fax van? És a műszakin hogy megy át egy ilyen autó?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2012.01.20 péntek, 16:30:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.20 péntek, 11:25:18
Ezzel hogy állunk? Próbálta már valaki?
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/
és még 1 szempont: a tdci ecu vezérelte generátora biztosan szeretné a 25A stabil többletterhelést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2012.01.20 péntek, 16:31:41 »
A cikk alapján kutyafülét sem ér a motyó...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Husqi
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2012.01.20 péntek, 18:34:56 »
Pár napja beszereltünk egy vw sharan tdi be de müködés közbe nem láttam majd informállak titeket.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 01:24:18 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.20 péntek, 11:25:18
Ezzel hogy állunk? Próbálta már valaki?
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/
Hát az a helyzet nálam a HHO-val, hogy én nagyon rárepültem a témára, de odáig jutottam, hogy vszínű nem lesz a dologból semmi. A legnagyobb baj az, hogy ma már minden sarki autószerelő szerel be hho cuccot, az egységeket lehet már a vaterán kapni, meg lassan a józsefvárosi piacon is, így nem tudom eldönteni, hogy ki az akiben megbíznék.
Másrészt az is zavar, hogy technikailag még eddig senki nem tudta alátámasztani nekem a működés elvét, holott több autóban is üzemel ez a rendszer. Aztán az ár: pl 150-et nem sajnálnék egy olyan dologtól, amit tudom, hogy hogyan működik és ha később jól fog működni.
Itt ugye nem tudom miért fizetnék ki ennyit.
A fogyasztáscsökkentés továbbra is érdekel, így a hho helyett most vmi ecotuningban gondolkodom.
Az USA-ban most már újabb dolgokkal kísárletezgetnek: a motor veszteséghőjét próbálják hasznosítani, na arra is kíváncsi leszek még.
Egyelőre ezen a vonalon várok...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2012.01.31 kedd, 13:16:31 »
Szia!
Én is nagyon gondolkodom ezen, mert 2 év gari van rá, és nekem évi legalább 15e km-nél 1,2 év a megtérülés 15 %-nál. nagyon nem mindegy.
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 01:24:18
Hát az a helyzet nálam a HHO-val, hogy én nagyon rárepültem a témára, de odáig jutottam, hogy vszínű nem lesz a dologból semmi. A legnagyobb baj az, hogy ma már minden sarki autószerelő szerel be hho cuccot, az egységeket lehet már a vaterán kapni, meg lassan a józsefvárosi piacon is, így nem tudom eldönteni, hogy ki az akiben megbíznék.
Másrészt az is zavar, hogy technikailag még eddig senki nem tudta alátámasztani nekem a működés elvét, holott több autóban is üzemel ez a rendszer. Aztán az ár: pl 150-et nem sajnálnék egy olyan dologtól, amit tudom, hogy hogyan működik és ha később jól fog működni.
Itt ugye nem tudom miért fizetnék ki ennyit.
A fogyasztáscsökkentés továbbra is érdekel, így a hho helyett most vmi ecotuningban gondolkodom.
Az USA-ban most már újabb dolgokkal kísárletezgetnek: a motor veszteséghőjét próbálják hasznosítani, na arra is kíváncsi leszek még.
Egyelőre ezen a vonalon várok...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2012.02.28 kedd, 15:15:38 »
"Az egész úgy kezdődött, hogy valaki az autó és tuning szavakra keresett a Google-lel, ami kidobott egy orosz oldalt, ahol a dinitrogén-oxidot tárgyalták, de mivel emberünk a cirill betűket nem ismerte, félreértette a HHO-t.
Agyalni kezdett, hogy ez mi a franc, aztán mérnökember lévén alkotott egy vízbontó kütyüt, és máig sem érti, hogy neki miért nem megy úgy az autója, mint az oroszoké."
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2012.02.28 kedd, 15:34:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.28 kedd, 15:15:38
"Az egész úgy kezdődött, hogy valaki az autó és tuning szavakra keresett a Google-lel, ami kidobott egy orosz oldalt, ahol a dinitrogén-oxidot tárgyalták, de mivel emberünk a cirill betűket nem ismerte, félreértette a HHO-t.
Agyalni kezdett, hogy ez mi a franc, aztán mérnökember lévén alkotott egy vízbontó kütyüt, és máig sem érti, hogy neki miért nem megy úgy az autója, mint az oroszoké."
AndyA
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2012.02.28 kedd, 15:35:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.28 kedd, 15:15:38
"Az egész úgy kezdődött, hogy valaki az autó és tuning szavakra keresett a Google-lel, ami kidobott egy orosz oldalt, ahol a dinitrogén-oxidot tárgyalták, de mivel emberünk a cirill betűket nem ismerte, félreértette a HHO-t.
Agyalni kezdett, hogy ez mi a franc, aztán mérnökember lévén alkotott egy vízbontó kütyüt, és máig sem érti, hogy neki miért nem megy úgy az autója, mint az oroszoké."
AndyA
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:04:42 »
Srácok,
a topic azért született, hogy akiket érdekel a dolog, azok itt meg tudják tárgyalni egymás között a témát.
Persze az ellenoldal véleményére is kíváncsiak vagyunk
, de legalább ha a fentebbi sorokat beidézzük, akkor legyen már megjelölve a forrás, hogy ez a napiszharról jön vagy honnan...
Köszi.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:07:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.28 kedd, 22:04:42
Srácok,
a topic azért született, hogy akiket érdekel a dolog, azok itt meg tudják tárgyalni egymás között a témát.
Persze az ellenoldal véleményére is kíváncsiak vagyunk
, de legalább ha a fentebbi sorokat beidézzük, akkor legyen már megjelölve a forrás, hogy ez a napiszharról jön vagy honnan...
Köszi.
egy darabig engem is érdekelt ez a téma... de aztán megcsináltam pár módosítás a kocsin, így ha nem nyomom ki a szemét, akkor eszik 5l körül. ha meg nyomom neki, akkor 6-7között tempótól függően. innentől kezdve nem érdekelt a HHO, mert túl sok tákolást igényelt volna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:12:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.28 kedd, 22:07:44
egy darabig engem is érdekelt ez a téma... de aztán megcsináltam pár módosítás a kocsin, így ha nem nyomom ki a szemét, akkor eszik 5l körül. ha meg nyomom neki, akkor 6-7között tempótól függően. innentől kezdve nem érdekelt a HHO, mert túl sok tákolást igényelt volna
na, de a reális alternatívának is van ám helye itt.
Érdekelne mi volt az a pár módosítás. Én is agyalok még mi lesz a tuti nekem...
thx
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:21:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.28 kedd, 22:12:22
na, de a reális alternatívának is van ám helye itt.
Érdekelne mi volt az a pár módosítás. Én is agyalok még mi lesz a tuti nekem...
thx
első körben volt chip, attól 0,5-1l/km megtakarítás jött elő városban
városon kívül ami előtte 7,5l/100km volt az ezek után 5,8-6l-ből is kijött azonos úton. országút 100/125 (90/110) pálya 150(130) sebeségekkel. zárójelben a max megengedett.
utána lett vgt turbom gt20 helyett gt17. ezzel csak annyit nyertem, hogy 1500tól megindult a kocsi városban, úgy mint előtte 2200-tól. és ezzel egidőben lett kiütve a kat. ezek után ha megengedett körülmények szerint vezetek, akkor 5l vagy alatta is kijön, úgy hogy 100-nál 2000-et pörög(150-nél 3000-et)
ezután lesz még 6-os váltó felrakva (120-nál 2000 150-nél 3000).
meg nagyobb csúcs, cooler de az inkább teljesítmény miatt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ