Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:01:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5257440 alkalommal)
0 Felhasználó és 270 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2012.03.23 péntek, 09:43:33 »

Igen, ezen az EGR kiiktatásos dolgon rajta vagyok. Olvastam, hogy van ahol az ECU-ból teljesen ki tudják írni ezt a funkciót, mint pl a DPF reg. ciklust is DPF mentes DPF-es autóknál. nyes
Igen ilyen is van. Én a legegyszerűbb és legolcsóbb eljárást alkalmazom. Csati lehúzva és kész. Már lassan 1 éve így gurul a galaxy-m  Cool
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #701 Dátum: 2012.03.30 péntek, 01:45:36 »

MK4 1.8TDCi (125LE) Emission control system





















Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2012.03.30 péntek, 08:52:46 »

MK4 1.8TDCi (125LE) Emission control system


Hű ez nagyon állat  worship
Galaxy-hoz nincs véletlenül ilyened?  eljen
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2012.03.30 péntek, 17:54:28 »

MK4 1.8TDCi (125LE) Emission control system





















Wink


MK IV 2.0 TDCI-re 143 LE -s lehetne kérni egy ilyet??
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2012.03.30 péntek, 23:39:21 »

Köszi SzJani!  worship
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2012.03.31 szombat, 07:47:35 »

Nem DPF (szerencsére). Egyszer már volt ilyen, akkor is szépen lassan gyorsítottam, egyszercsk megtorpant egy 3-4 mp-re, nagy fehér füst mögöttem, aztán kilőtt! Azóta nem volt semmi tegnapig.  rinya

Igen, ezen az EGR kiiktatásos dolgon rajta vagyok. Olvastam, hogy van ahol az ECU-ból teljesen ki tudják írni ezt a funkciót, mint pl a DPF reg. ciklust is DPF mentes DPF-es autóknál. nyes
DPF se nagyobb gond (igazából még olcsóbb is mint már egy végleg beállt EGR szelep csere) . A dpf-eknél az szokott a gond lenni  hogy szépen alulról kezdve felrakodik a korom egészen a go. beömlőcsövig. Rendberakásakor leszedik a  dpf közszakaszt és tisztítófolyadékkal kitakarítják.
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #706 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:38:19 »

... nézzem meg, hogy 3000-es fordulat felett is csinálja-e. Nehezen elindultam rángatózva, aztán adtam neki pörgettem, mint állat 140-170-es tempóval ...

.... Szerinte túl kíméletesen vezetem és ezért teljesen elkoszolódik. ...


Hát akkor nekem is meg kell hajtanom, mert elég kényelmesen vezetek, a 3000-es fordulatnak a közelében sem járok csak ha autópályára tévedek, az meg ritkán fordul elő! 
Jó, hogy leírtad a tapasztalatod! Nem szeretnék így járni!  wave
Naplózva

Fekete bálna
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:58:53 »

Hát akkor nekem is meg kell hajtanom, mert elég kényelmesen vezetek, a 3000-es fordulatnak a közelében sem járok csak ha autópályára tévedek, az meg ritkán fordul elő! 
Jó, hogy leírtad a tapasztalatod! Nem szeretnék így járni!  wave

De nehogy sokba kerüljön a 140-170, inkább 4.be-5.be menj magasabb fordulaton Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #708 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 19:59:45 »

De nehogy sokba kerüljön a 140-170, inkább 4.be-5.be menj magasabb fordulaton Wink
eljen
Naplózva

Fekete bálna
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #709 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 00:22:04 »

Hű ez nagyon állat  worship
Galaxy-hoz nincs véletlenül ilyened?  eljen
Üdv, bb

Galaxy 2.0TDCi StageIV Emission control system























Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #710 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 00:22:33 »

MK IV 2.0 TDCI-re 143 LE -s lehetne kérni egy ilyet??

Mondeo MK4 2.0TDCi Stage IV Emission control system





















Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #711 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 00:25:18 »

majd ha lesz még egy kis időm, akkor az engine leírsokat is iderakom, mert abból nagyon sok dolgot lehet megtudni.
Bár furcsa, hoyg akülönböző motortípusok esetén néha hiányoznak komplett rendszer leírások.
Most a PCV-t nézegettem, hogy hogyan lehetne megelőzni, hogy teletaknyolja a szívóoldalt, de nem tűnik nehéz feladatnak onnan kikapni.
Most már tudom, hogy melyik cső mire szolgál ott... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 08:13:02 »

Galaxy 2.0TDCi StageIV Emission control system
Wink

 worship  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 20:54:00 »

Mondeo MK4 2.0TDCi Stage IV Emission control system





















Wink

KÖSZÖNÖM !!!!!!!!!! wave
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:39:17 »

Sziasztok!

Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal.
A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Sad Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva.
Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is.
Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen.
EGR le lett dugózva és semmi változás.

Valami ötlet mi lehet a gond?

Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #715 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:46:00 »

Sziasztok!

Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal.
A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Sad Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva.
Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is.
Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen.
EGR le lett dugózva és semmi változás.

Valami ötlet mi lehet a gond?

Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet

70e km, és ennyi minden vol cserélve??  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:59:32 »


70e km, és ennyi minden vol cserélve??  wow1
[/quote]

68e km-el lett véve valós km-el... szervízkönyv és szerviz szerint is ellenőrizve. A probléma oka hogy szinte csak városban és női tulaj használta ezért hazavágta a kuplung alsó munkahengert a kéttömegűvel együtt Sad
A többi probléma a városi használta és típushiba (turbó geometriát figyelő elektronika). elektronika miatt fals adatok és eltömődött a DPF amit már regenerálással nem lehetett helyrehozni csak takarítással. 
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2012.05.02 szerda, 08:01:36 »

Sziasztok!

Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal.
A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Sad Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva.
Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is.
Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen.
EGR le lett dugózva és semmi változás.

Valami ötlet mi lehet a gond?

Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet

Kár lenne!  Bal első lámpát vedd ki,alatta lesz 1 műanyag levegőcső ami a légszűrőre megy. Inditsd be és fogd meg. Ha elmúlik a hang akkor 1  három forintos lemezcsavarral csavarozd oda a toldásnál és kész is.
  Aztán meg lehet káromkodni, h előbb miért nem kérdeztél itt eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.02 szerda, 10:43:01 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:19:48 »

Kár lenne!  Bal első lámpát vedd ki,alatta lesz 1 műanyag levegőcső ami a légszűrőre megy. Inditsd be és fogd meg. Ha elmúlik a hang akkor 1  három forintos lemezcsavarral csavarozd oda a toldásnál és kész is.
  Aztán meg lehet káromkodni, h előbb miért nem kérdeztél itt

nekem az ablakmosó töltőcsöve rezgett. Van rajta egy szivacs, ami a rezgést hivatott csillapítani, ez a lámpához támasztja ki a csövet. Persze a rezgések miatt elfordult. Na annak javításával megszűnt a zörgés Smiley
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2012.05.02 szerda, 11:51:19 »

Skacok

Remélem csak elvi kérdés. MK4-hez 2.0 TDCI-hez egy porlasztó mibe kerül? Okos ár is érdekel Smiley Csak kíváncsi vagyok...

Köszi

Laci
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2012.05.02 szerda, 17:55:01 »

www.cromax.hu
www.nagyauto.hu
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2012.05.02 szerda, 18:57:20 »

Hali!

Ma ismét küzdöttünk a csörgéssel de nem jutottunk előrébb. Csináltam róla egy videót telefonnal:

http://www.youtube.com/watch?v=btdeZ1pylT8&feature=youtu.be


Ma annyi fejlemény történt még, hogy menet közben néztük géppel az adatokat és a légtömeg mérő nem ad megfelelő értékeket, viszont hibára nem adja be. Holnap reggel ennek a cseréjével kezdek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #722 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:42:42 »

Hali!

Ma ismét küzdöttünk a csörgéssel de nem jutottunk előrébb. Csináltam róla egy videót telefonnal:

http://www.youtube.com/watch?v=btdeZ1pylT8&feature=youtu.be


Ma annyi fejlemény történt még, hogy menet közben néztük géppel az adatokat és a légtömeg mérő nem ad megfelelő értékeket, viszont hibára nem adja be. Holnap reggel ennek a cseréjével kezdek.
Pont olyan hangja van,mint amikor kifúj a kipufogó!Mondjuk eléggé előtérben van az egr szelep,lehet hogy pont ott!És a légtömegmérő is azért adhat fals értéket..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:46:55 »


Köszi, de egyiknél sincs porlasztócsúcs Sad Vagy csak nem találom...

Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:52:53 »

Köszi, de egyiknél sincs porlasztócsúcs Sad Vagy csak nem találom...

Laci
újonnan, ha jól látom, akkor 90-100eft/db
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:59:19 »

Hali!

Ma ismét küzdöttünk a csörgéssel de nem jutottunk előrébb. Csináltam róla egy videót telefonnal:

http://www.youtube.com/watch?v=btdeZ1pylT8&feature=youtu.be


Ma annyi fejlemény történt még, hogy menet közben néztük géppel az adatokat és a légtömeg mérő nem ad megfelelő értékeket, viszont hibára nem adja be. Holnap reggel ennek a cseréjével kezdek.

Azt nézted amit írtam?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:22:56 »

Azt nézted amit írtam?

Igen néztem de a hang nem a légszűrőháztól jön hanem a szívósor tetejétől Sad
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:54:40 »

Igen néztem de a hang nem a légszűrőháztól jön hanem a szívósor tetejétől Sad

Az szívás.  Azt azért furcsállom, h ennyi km-nél ilyen sok a baj. Szerintem érdemes lenne megkeresned VIK-et mielőtt nekiállsz cserélgetni dolgokat, sok pénzér.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 19:47:58 »

Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni? 
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #729 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 20:28:49 »

Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni? 
szívósornál,ahol belép a levegő-ha ugyan olyan,mint a 2.0.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:01:36 »

Végre ma sikerült megcsinálni  taps  a légtömeg mérő volt a hibás bár nem írta hibára....  egyből jó lett a  hangja és jól is megy....
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:28:43 »

Végre ma sikerült megcsinálni  taps  a légtömeg mérő volt a hibás bár nem írta hibára....  egyből jó lett a  hangja és jól is megy....

Hogy derült ki, hogy az a baja? Milyen értéke volt rossz?

Laci
Naplózva
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:45:48 »

Hogy derült ki, hogy az a baja? Milyen értéke volt rossz?

Laci

Az értéke ugrált nem folyamatosan emelkedett és a diagramban az íve darabos volt.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:40:42 »

Az értéke ugrált nem folyamatosan emelkedett és a diagramban az íve darabos volt.
Tényleg nem rángatott tőle az autód?  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:50:55 »

Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni? 
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg650027#msg650027

EGR szelep előtt lehetőleg
http://kepfeltoltes.hu/view/120330/1.8TDCi-emissioncontrol_Description_and_Operation_Page_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Én a 4-es alátéthez tenném  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2012.05.05 szombat, 09:07:06 »

Tényleg nem rángatott tőle az autód?  worship

Nem volt drasztikus inkább a minimális gáz kihagyás és nem úgy ment ahogyan most Cheesy
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:03:51 »


Én inkább a kettest mondanám, mert az a motor tetején van és könnyen hozzáférhető fentről, semmit nem kell levenni. Mindjárt teszek be képet. wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:39:38 »

Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni?  

Minőséggel vannak bajok, 1 régi telóval csináltam


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Azt a 2      6-os csavart kitekered ahová mutatok, és oda teszed be a lemezt.  wave Szerintem lesz majd hibalámpa is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 13:43:09 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:42:44 »

a szívó és kipufogó sor egymás alatt van?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:45:35 »

a szívó és kipufogó sor egymás alatt van?? wow1

Ja. Meg ott lent hátul van a turbó is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:49:12 »

Ja. Meg ott lent hátul van a turbó is.
ez milyen hülye megoldás amúgy. azért küzdünk a coolerral, hogy lehűtsük a levegőt, erre, mire beérna a motorba a kipufcsonk mellett szépen visszamelegszik  falbav falbav

vw 1,9 pd, tdi motoroknál olyan, sőt ott van, hogy a szívócsonk is fém.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:52:37 »

ez milyen hülye megoldás amúgy. azért küzdünk a coolerral, hogy lehűtsük a levegőt, erre, mire beérna a motorba a kipufcsonk mellett szépen visszamelegszik  falbav falbav

vw 1,9 pd, tdi motoroknál olyan, sőt ott van, hogy a szívócsonk is fém.

Hát a fordnál úgy gondolták jó lesz így. Még a egér hűtő is ott van a kupacba... Ez még a ford motor, nem a pőzsó. Ott asszem nem így vannak a dolgok.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:00:43 »

Hát a fordnál úgy gondolták jó lesz így. Még a egér hűtő is ott van a kupacba... Ez még a ford motor, nem a pőzsó. Ott asszem nem így vannak a dolgok.
egy újabb ok, amiért sosem lesz 1.8 tdci-m vigyor3

1, az ereje, 2, a hangja volt eddig, most meg 3, hogy szhar konstrukció vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:11:11 »

egy újabb ok, amiért sosem lesz 1.8 tdci-m vigyor3

1, az ereje, 2, a hangja volt eddig, most meg 3, hogy szhar konstrukció vigyor3

Hangjával nincs baj! Ereje az nézőpont kérdése.  100-ig egész jó 6-os váltóval, 1-2 személlyel.  Mostmár elég lesz a100 is, nem kell sietni. szomoru1 Telepakolva, nyaralni menni vele olyan lehet mint ha 1.6 benzines lenne nyes   Engem inkább az zavar, h elindulásnál mindig lefullad a 1.8-as ...  De megnézem majd ez milyen mert ez titánium x és lehet benne van az "elindulást segítő hogyhíják" 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:16:12 »

egy újabb ok, amiért sosem lesz 1.8 tdci-m vigyor3

8 szelepes, régi-régi konstrukció.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:21:14 »

Minőséggel vannak bajok, 1 régi telóval csináltam


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Azt a 2      6-os csavart kitekered ahová mutatok, és oda teszed be a lemezt.  wave Szerintem lesz majd hibalámpa is.
Szia!

Akkor ez elektronikus vezérlésű és nem vákuumos ugye? Ha ledugózom és nyomja a hibákat az csak 'esztétikai' probléma ugye?
Továbbá ha mégis ledugózva marad akkor tökre mehet valami? Pl az EGR hűtő vagy valami más? Illetve a redva a hűtőben nemrakódhat le esetleg a dugót kiszedve kitisztul?

Köszi.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:27:11 »

Szia!

Akkor ez elektronikus vezérlésű és nem vákuumos ugye? Ha ledugózom és nyomja a hibákat az csak 'esztétikai' probléma ugye?
Továbbá ha mégis ledugózva marad akkor tökre mehet valami? Pl az EGR hűtő vagy valami más? Illetve a redva a hűtőben nemrakódhat le esetleg a dugót kiszedve kitisztul?

Köszi.


Elektromos. Világit a lámpa csak annyi szerintem. De erről meg kéne kérdezni valakit aki ledugózta már. Nem dugul el, a motor tisztább levegőt kap. A egér hűtőt is ki lehet szedni, nem kell bele az se. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:31:00 »

Hangjával nincs baj! Ereje az nézőpont kérdése.  100-ig egész jó 6-os váltóval, 1-2 személlyel.  Mostmár elég lesz a100 is, nem kell sietni. szomoru1 Telepakolva, nyaralni menni vele olyan lehet mint ha 1.6 benzines lenne nyes   Engem inkább az zavar, h elindulásnál mindig lefullad a 1.8-as ...  De megnézem majd ez milyen mert ez titánium x és lehet benne van az "elindulást segítő hogyhíják" 
hát nekem a hangja sem jött be Sad olyan semmilyen Sad

pályán azért még lehet haladni, meg szeretem, ha nem egy fél óra alatt éri el az utazási sebességét eplus2 hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:55:37 »

hát nekem a hangja sem jött be Sad olyan semmilyen Sad

pályán azért még lehet haladni, meg szeretem, ha nem egy fél óra alatt éri el az utazási sebességét eplus2 hehe
Nem tudom mi az hogy fél óra alatt éri el az utazósebességet. Teljesen jól gyorsul 1800 körül indul csipelve 1500 körül.
Azért nem versenyautó az biztos, de ha menni kell megy, 4 személlyel megpakolva sem volt rossz a menetdinamika autópályán, de városi működésben sem.

Persze lehet, hogy az én igényeim mások egy autóval szemben.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:06:37 »

Nem tudom mi az hogy fél óra alatt éri el az utazósebességet. Teljesen jól gyorsul 1800 körül indul csipelve 1500 körül.
Azért nem versenyautó az biztos, de ha menni kell megy, 4 személlyel megpakolva sem volt rossz a menetdinamika autópályán, de városi működésben sem.

Persze lehet, hogy az én igényeim mások egy autóval szemben.

az 1,8tdci mk4 kb olyan erőt képvisel, mint az mk3 90le-s dízel. nekem olyan volt eredetileg, nem ülnék bele vissza vigyor3 chippelve, kb egy 115le-s mk3 dízel. vezettem olyat is, nekem kevés volt Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.