Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2012.03.23 péntek, 09:43:33 » |
|
Igen, ezen az EGR kiiktatásos dolgon rajta vagyok. Olvastam, hogy van ahol az ECU-ból teljesen ki tudják írni ezt a funkciót, mint pl a DPF reg. ciklust is DPF mentes DPF-es autóknál. Igen ilyen is van. Én a legegyszerűbb és legolcsóbb eljárást alkalmazom. Csati lehúzva és kész. Már lassan 1 éve így gurul a galaxy-m
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2012.03.30 péntek, 01:45:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2012.03.30 péntek, 08:52:46 » |
|
MK4 1.8TDCi (125LE) Emission control system
Hű ez nagyon állat Galaxy-hoz nincs véletlenül ilyened? Üdv, bb
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
balazs1011
|
|
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2012.03.30 péntek, 17:54:28 » |
|
MK IV 2.0 TDCI-re 143 LE -s lehetne kérni egy ilyet??
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM) (Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
|
|
|
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
|
|
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2012.03.30 péntek, 23:39:21 » |
|
Köszi SzJani!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2012.03.31 szombat, 07:47:35 » |
|
Nem DPF (szerencsére). Egyszer már volt ilyen, akkor is szépen lassan gyorsítottam, egyszercsk megtorpant egy 3-4 mp-re, nagy fehér füst mögöttem, aztán kilőtt! Azóta nem volt semmi tegnapig. Igen, ezen az EGR kiiktatásos dolgon rajta vagyok. Olvastam, hogy van ahol az ECU-ból teljesen ki tudják írni ezt a funkciót, mint pl a DPF reg. ciklust is DPF mentes DPF-es autóknál. DPF se nagyobb gond (igazából még olcsóbb is mint már egy végleg beállt EGR szelep csere) . A dpf-eknél az szokott a gond lenni hogy szépen alulról kezdve felrakodik a korom egészen a go. beömlőcsövig. Rendberakásakor leszedik a dpf közszakaszt és tisztítófolyadékkal kitakarítják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
|
|
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:38:19 » |
|
... nézzem meg, hogy 3000-es fordulat felett is csinálja-e. Nehezen elindultam rángatózva, aztán adtam neki pörgettem, mint állat 140-170-es tempóval ...
.... Szerinte túl kíméletesen vezetem és ezért teljesen elkoszolódik. ...
Hát akkor nekem is meg kell hajtanom, mert elég kényelmesen vezetek, a 3000-es fordulatnak a közelében sem járok csak ha autópályára tévedek, az meg ritkán fordul elő! Jó, hogy leírtad a tapasztalatod! Nem szeretnék így járni!
|
|
|
Naplózva
|
Fekete bálna
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:58:53 » |
|
Hát akkor nekem is meg kell hajtanom, mert elég kényelmesen vezetek, a 3000-es fordulatnak a közelében sem járok csak ha autópályára tévedek, az meg ritkán fordul elő! Jó, hogy leírtad a tapasztalatod! Nem szeretnék így járni! De nehogy sokba kerüljön a 140-170, inkább 4.be-5.be menj magasabb fordulaton
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
|
|
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 19:59:45 » |
|
De nehogy sokba kerüljön a 140-170, inkább 4.be-5.be menj magasabb fordulaton
|
|
|
Naplózva
|
Fekete bálna
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 00:22:04 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 00:22:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 00:25:18 » |
|
majd ha lesz még egy kis időm, akkor az engine leírsokat is iderakom, mert abból nagyon sok dolgot lehet megtudni. Bár furcsa, hoyg akülönböző motortípusok esetén néha hiányoznak komplett rendszer leírások. Most a PCV-t nézegettem, hogy hogyan lehetne megelőzni, hogy teletaknyolja a szívóoldalt, de nem tűnik nehéz feladatnak onnan kikapni. Most már tudom, hogy melyik cső mire szolgál ott...
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 08:13:02 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
balazs1011
|
|
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 20:54:00 » |
|
KÖSZÖNÖM !!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM) (Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:39:17 » |
|
Sziasztok! Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal. A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva. Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is. Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen. EGR le lett dugózva és semmi változás. Valami ötlet mi lehet a gond? Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:46:00 » |
|
Sziasztok! Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal. A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva. Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is. Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen. EGR le lett dugózva és semmi változás. Valami ötlet mi lehet a gond? Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet 70e km, és ennyi minden vol cserélve??
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:59:32 » |
|
70e km, és ennyi minden vol cserélve?? [/quote] 68e km-el lett véve valós km-el... szervízkönyv és szerviz szerint is ellenőrizve. A probléma oka hogy szinte csak városban és női tulaj használta ezért hazavágta a kuplung alsó munkahengert a kéttömegűvel együtt A többi probléma a városi használta és típushiba (turbó geometriát figyelő elektronika). elektronika miatt fals adatok és eltömődött a DPF amit már regenerálással nem lehetett helyrehozni csak takarítással.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2012.05.02 szerda, 08:01:36 » |
|
Sziasztok! Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal. A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva. Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is. Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen. EGR le lett dugózva és semmi változás. Valami ötlet mi lehet a gond? Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet Kár lenne! Bal első lámpát vedd ki,alatta lesz 1 műanyag levegőcső ami a légszűrőre megy. Inditsd be és fogd meg. Ha elmúlik a hang akkor 1 három forintos lemezcsavarral csavarozd oda a toldásnál és kész is. Aztán meg lehet káromkodni, h előbb miért nem kérdeztél itt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.02 szerda, 10:43:01 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:19:48 » |
|
Kár lenne! Bal első lámpát vedd ki,alatta lesz 1 műanyag levegőcső ami a légszűrőre megy. Inditsd be és fogd meg. Ha elmúlik a hang akkor 1 három forintos lemezcsavarral csavarozd oda a toldásnál és kész is. Aztán meg lehet káromkodni, h előbb miért nem kérdeztél itt
nekem az ablakmosó töltőcsöve rezgett. Van rajta egy szivacs, ami a rezgést hivatott csillapítani, ez a lámpához támasztja ki a csövet. Persze a rezgések miatt elfordult. Na annak javításával megszűnt a zörgés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lejszlo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2012.05.02 szerda, 11:51:19 » |
|
Skacok Remélem csak elvi kérdés. MK4-hez 2.0 TDCI-hez egy porlasztó mibe kerül? Okos ár is érdekel Csak kíváncsi vagyok... Köszi Laci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2012.05.02 szerda, 17:55:01 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2012.05.02 szerda, 18:57:20 » |
|
Hali! Ma ismét küzdöttünk a csörgéssel de nem jutottunk előrébb. Csináltam róla egy videót telefonnal: http://www.youtube.com/watch?v=btdeZ1pylT8&feature=youtu.beMa annyi fejlemény történt még, hogy menet közben néztük géppel az adatokat és a légtömeg mérő nem ad megfelelő értékeket, viszont hibára nem adja be. Holnap reggel ennek a cseréjével kezdek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:42:42 » |
|
Hali! Ma ismét küzdöttünk a csörgéssel de nem jutottunk előrébb. Csináltam róla egy videót telefonnal: http://www.youtube.com/watch?v=btdeZ1pylT8&feature=youtu.beMa annyi fejlemény történt még, hogy menet közben néztük géppel az adatokat és a légtömeg mérő nem ad megfelelő értékeket, viszont hibára nem adja be. Holnap reggel ennek a cseréjével kezdek. Pont olyan hangja van,mint amikor kifúj a kipufogó!Mondjuk eléggé előtérben van az egr szelep,lehet hogy pont ott!És a légtömegmérő is azért adhat fals értéket.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
lejszlo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:46:55 » |
|
Köszi, de egyiknél sincs porlasztócsúcs Vagy csak nem találom... Laci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:52:53 » |
|
Köszi, de egyiknél sincs porlasztócsúcs Vagy csak nem találom... Laci újonnan, ha jól látom, akkor 90-100eft/db
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:59:19 » |
|
Hali! Ma ismét küzdöttünk a csörgéssel de nem jutottunk előrébb. Csináltam róla egy videót telefonnal: http://www.youtube.com/watch?v=btdeZ1pylT8&feature=youtu.beMa annyi fejlemény történt még, hogy menet közben néztük géppel az adatokat és a légtömeg mérő nem ad megfelelő értékeket, viszont hibára nem adja be. Holnap reggel ennek a cseréjével kezdek. Azt nézted amit írtam?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:22:56 » |
|
Azt nézted amit írtam?
Igen néztem de a hang nem a légszűrőháztól jön hanem a szívósor tetejétől
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:54:40 » |
|
Igen néztem de a hang nem a légszűrőháztól jön hanem a szívósor tetejétől Az szívás. Azt azért furcsállom, h ennyi km-nél ilyen sok a baj. Szerintem érdemes lenne megkeresned VIK-et mielőtt nekiállsz cserélgetni dolgokat, sok pénzér.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
mbdeb
|
|
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 19:47:58 » |
|
Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 20:28:49 » |
|
Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni?
szívósornál,ahol belép a levegő-ha ugyan olyan,mint a 2.0.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:01:36 » |
|
Végre ma sikerült megcsinálni a légtömeg mérő volt a hibás bár nem írta hibára.... egyből jó lett a hangja és jól is megy....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lejszlo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:28:43 » |
|
Végre ma sikerült megcsinálni a légtömeg mérő volt a hibás bár nem írta hibára.... egyből jó lett a hangja és jól is megy.... Hogy derült ki, hogy az a baja? Milyen értéke volt rossz? Laci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:45:48 » |
|
Hogy derült ki, hogy az a baja? Milyen értéke volt rossz?
Laci
Az értéke ugrált nem folyamatosan emelkedett és a diagramban az íve darabos volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:40:42 » |
|
Az értéke ugrált nem folyamatosan emelkedett és a diagramban az íve darabos volt.
Tényleg nem rángatott tőle az autód?
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:50:55 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
grinics
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2012.05.05 szombat, 09:07:06 » |
|
Tényleg nem rángatott tőle az autód? Nem volt drasztikus inkább a minimális gáz kihagyás és nem úgy ment ahogyan most
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:03:51 » |
|
Én inkább a kettest mondanám, mert az a motor tetején van és könnyen hozzáférhető fentről, semmit nem kell levenni. Mindjárt teszek be képet.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:39:38 » |
|
Ez az EGR cucc holtalálható 1.8-as járműben? Mit kell dugózni?
Minőséggel vannak bajok, 1 régi telóval csináltam A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huAzt a 2 6-os csavart kitekered ahová mutatok, és oda teszed be a lemezt. Szerintem lesz majd hibalámpa is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 13:43:09 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:42:44 » |
|
a szívó és kipufogó sor egymás alatt van??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:45:35 » |
|
a szívó és kipufogó sor egymás alatt van?? Ja. Meg ott lent hátul van a turbó is.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:49:12 » |
|
Ja. Meg ott lent hátul van a turbó is.
ez milyen hülye megoldás amúgy. azért küzdünk a coolerral, hogy lehűtsük a levegőt, erre, mire beérna a motorba a kipufcsonk mellett szépen visszamelegszik vw 1,9 pd, tdi motoroknál olyan, sőt ott van, hogy a szívócsonk is fém.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:52:37 » |
|
ez milyen hülye megoldás amúgy. azért küzdünk a coolerral, hogy lehűtsük a levegőt, erre, mire beérna a motorba a kipufcsonk mellett szépen visszamelegszik vw 1,9 pd, tdi motoroknál olyan, sőt ott van, hogy a szívócsonk is fém. Hát a fordnál úgy gondolták jó lesz így. Még a egér hűtő is ott van a kupacba... Ez még a ford motor, nem a pőzsó. Ott asszem nem így vannak a dolgok.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:00:43 » |
|
Hát a fordnál úgy gondolták jó lesz így. Még a egér hűtő is ott van a kupacba... Ez még a ford motor, nem a pőzsó. Ott asszem nem így vannak a dolgok.
egy újabb ok, amiért sosem lesz 1.8 tdci-m 1, az ereje, 2, a hangja volt eddig, most meg 3, hogy szhar konstrukció
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:11:11 » |
|
egy újabb ok, amiért sosem lesz 1.8 tdci-m 1, az ereje, 2, a hangja volt eddig, most meg 3, hogy szhar konstrukció Hangjával nincs baj! Ereje az nézőpont kérdése. 100-ig egész jó 6-os váltóval, 1-2 személlyel. Mostmár elég lesz a100 is, nem kell sietni. Telepakolva, nyaralni menni vele olyan lehet mint ha 1.6 benzines lenne Engem inkább az zavar, h elindulásnál mindig lefullad a 1.8-as ... De megnézem majd ez milyen mert ez titánium x és lehet benne van az "elindulást segítő hogyhíják"
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:16:12 » |
|
egy újabb ok, amiért sosem lesz 1.8 tdci-m 8 szelepes, régi-régi konstrukció.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
mbdeb
|
|
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:21:14 » |
|
Minőséggel vannak bajok, 1 régi telóval csináltam A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huAzt a 2 6-os csavart kitekered ahová mutatok, és oda teszed be a lemezt. Szerintem lesz majd hibalámpa is. Szia! Akkor ez elektronikus vezérlésű és nem vákuumos ugye? Ha ledugózom és nyomja a hibákat az csak 'esztétikai' probléma ugye? Továbbá ha mégis ledugózva marad akkor tökre mehet valami? Pl az EGR hűtő vagy valami más? Illetve a redva a hűtőben nemrakódhat le esetleg a dugót kiszedve kitisztul? Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:27:11 » |
|
Szia!
Akkor ez elektronikus vezérlésű és nem vákuumos ugye? Ha ledugózom és nyomja a hibákat az csak 'esztétikai' probléma ugye? Továbbá ha mégis ledugózva marad akkor tökre mehet valami? Pl az EGR hűtő vagy valami más? Illetve a redva a hűtőben nemrakódhat le esetleg a dugót kiszedve kitisztul?
Köszi.
Elektromos. Világit a lámpa csak annyi szerintem. De erről meg kéne kérdezni valakit aki ledugózta már. Nem dugul el, a motor tisztább levegőt kap. A egér hűtőt is ki lehet szedni, nem kell bele az se.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:31:00 » |
|
Hangjával nincs baj! Ereje az nézőpont kérdése. 100-ig egész jó 6-os váltóval, 1-2 személlyel. Mostmár elég lesz a100 is, nem kell sietni. Telepakolva, nyaralni menni vele olyan lehet mint ha 1.6 benzines lenne Engem inkább az zavar, h elindulásnál mindig lefullad a 1.8-as ... De megnézem majd ez milyen mert ez titánium x és lehet benne van az "elindulást segítő hogyhíják" hát nekem a hangja sem jött be olyan semmilyen pályán azért még lehet haladni, meg szeretem, ha nem egy fél óra alatt éri el az utazási sebességét
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
mbdeb
|
|
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:55:37 » |
|
hát nekem a hangja sem jött be olyan semmilyen pályán azért még lehet haladni, meg szeretem, ha nem egy fél óra alatt éri el az utazási sebességét Nem tudom mi az hogy fél óra alatt éri el az utazósebességet. Teljesen jól gyorsul 1800 körül indul csipelve 1500 körül. Azért nem versenyautó az biztos, de ha menni kell megy, 4 személlyel megpakolva sem volt rossz a menetdinamika autópályán, de városi működésben sem. Persze lehet, hogy az én igényeim mások egy autóval szemben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:06:37 » |
|
Nem tudom mi az hogy fél óra alatt éri el az utazósebességet. Teljesen jól gyorsul 1800 körül indul csipelve 1500 körül. Azért nem versenyautó az biztos, de ha menni kell megy, 4 személlyel megpakolva sem volt rossz a menetdinamika autópályán, de városi működésben sem.
Persze lehet, hogy az én igényeim mások egy autóval szemben.
az 1,8tdci mk4 kb olyan erőt képvisel, mint az mk3 90le-s dízel. nekem olyan volt eredetileg, nem ülnék bele vissza chippelve, kb egy 115le-s mk3 dízel. vezettem olyat is, nekem kevés volt
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
|