Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263691 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2012.10.30 kedd, 09:57:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.30 kedd, 09:44:22
Miért, amikor azt mondom, hogy dugózom az egr-t, akkor Te is dugózod?
Mert ha igen, akkor szedd szét...
2.2-es TDCi-sek figyelmébe: .... Nekem pl legutóbb a szerviz rosszul rakta be
Vagy azért írtad, hogy másokat figyelmeztess, de akkor ugye valahogy meg kell győződni az állapotról.
Vagy felszólítás, hogy rakjuk be neked jól
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2012.10.30 kedd, 10:36:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.30 kedd, 09:57:46
2.2-es TDCi-sek figyelmébe: .... Nekem pl legutóbb a szerviz rosszul rakta be
Vagy azért írtad, hogy másokat figyelmeztess, de akkor ugye valahogy meg kell győződni az állapotról.
Vagy felszólítás, hogy rakjuk be neked jól
Nekem Ti ne rakjatok be semmit jól...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2012.10.30 kedd, 11:06:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.30 kedd, 10:36:16
Nekem Ti ne rakjatok be semmit jól...
Mé má no... sokan szeretik az ilyesmit... állítólag, egészen
más
élmény...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2012.10.30 kedd, 11:22:09 »
Mennyi Hoffer Misi van itten...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2012.10.30 kedd, 12:09:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.30 kedd, 11:22:09
Mennyi Hoffer Misi van itten...
A múltkor olvastam vmi szecsődikarcsist a zindexen, gondoltam belinkelem nektek, de nem akartam offolni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2012.10.30 kedd, 12:32:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.30 kedd, 12:09:08
A múltkor olvastam vmi szecsődikarcsist a zindexen, gondoltam belinkelem nektek, de nem akartam offolni...
Elég ha elküldöd priviben Angelnek. Csak neki tetszett itt korábban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2012.10.30 kedd, 15:14:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.30 kedd, 12:32:41
Elég ha elküldöd priviben Angelnek. Csak neki tetszett itt korábban...
Az a te cimborád... én előtte asse' tudtam, mi az... az ám. Honnan ismersz te ilyeneket?
Valamilyen bárból?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2012.10.30 kedd, 18:19:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.30 kedd, 07:47:38
Nekem egyelőre gyönyörűen jár reggelente prémium dízel nélkül is. Igaz még csak 0 fok volt
Még én is így vagyok vele. Semmi panaszom. De fontolgattam már a prémiumot... és én is omv alpesire gondoltam, de így h többen ajánljátok sztem majd kilátogatok az omv-hez. De ahogy mondod még nincs akkor fagy, h megejtsem.. sztem majd ha a nagy hidegek bejönnek!! Ha bejönnek!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
wiggen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2012.11.02 péntek, 13:45:38 »
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az aláírásomban lévő mondeóval az alábbi jelenség áll fent:
másodikból harmadikba váltva, mikor nyomom a kuplungot bőg a motor, mintha rajta felejtettem volna a lábam a gázon (pedig nincs ott a lábam természetesen
).
Valakinek ötlete?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2012.11.02 péntek, 15:35:43 »
Télen jobb valami prémiumot tankolni?
Kinek mi a tapasztalata?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2012.11.02 péntek, 15:44:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.11.02 péntek, 15:35:43
Télen jobb valami prémiumot tankolni?
Kinek mi a tapasztalata?
...én sosem tankoltam prémcsit.ellenben szoktam fél deci denszeszt a tankba löttyinteni 2-3 alkalommal télen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2012.11.02 péntek, 17:01:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.02 péntek, 15:44:00
...én sosem tankoltam prémcsit.ellenben szoktam fél deci denszeszt a tankba löttyinteni 2-3 alkalommal télen.
Ennyi marad csak az esti partyból?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2012.11.02 péntek, 17:08:06 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.11.02 péntek, 17:01:57
Ennyi marad csak az esti partyból?
pálinkát azért mégsem töltenék bele.persze az nem is szokott maradni...
vicc nélkül: elkeveredik a vízzel,és nem engedi belefagyni sem a csövekbe,sem a szűrőbe.A szűrő alján leereszthető a vízzel 1ütt.A nagynyomású rendszerbe nem kerül bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 péntek, 17:09:49 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2012.11.02 péntek, 19:26:35 »
Idézetet írta: wiggen - 2012.11.02 péntek, 13:45:38
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az aláírásomban lévő mondeóval az alábbi jelenség áll fent:
másodikból harmadikba váltva, mikor nyomom a kuplungot bőg a motor, mintha rajta felejtettem volna a lábam a gázon (pedig nincs ott a lábam természetesen
).
Valakinek ötlete?
Beragad a gázpedálod 2 és 3-as fokozat közt!!!
Amúgy passsz... én ilyet még nem hallottam.
És más fokozatnál nem csinál ilyet???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2012.11.02 péntek, 19:33:16 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.11.02 péntek, 15:35:43
Télen jobb valami prémiumot tankolni?
Kinek mi a tapasztalata?
Folyamatosan, síelés közben. Főleg Gurtalert. Nekem segít, a kocsiba meg kár mert az indul prémes nélkül is.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2012.11.02 péntek, 21:34:44 »
Idézetet írta: stealt - 2012.11.02 péntek, 19:33:16
Folyamatosan, síelés közben. Főleg Gurtalert. Nekem segít, a kocsiba meg kár mert az indul prémes nélkül is.
OFF: Én az ágyaspálinkára esküszöm!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wiggen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2012.11.02 péntek, 21:37:34 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.02 péntek, 19:26:35
Beragad a gázpedálod 2 és 3-as fokozat közt!!!
Amúgy passsz... én ilyet még nem hallottam.
És más fokozatnál nem csinál ilyet???
Páromnak is megcsinálja, de nem mindig... nagyon érdekes. Csak ebben a fokozatban 2->3 jön elő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2012.11.02 péntek, 22:43:02 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2012.11.02 péntek, 21:34:44
OFF: Én az ágyaspálinkára esküszöm!
Ágyaspálinkát akkor csinál az ember, ha a pálinkának nem jó a minősége.
Jó pálinkát kell inni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:30:33 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2012.11.02 péntek, 21:34:44
OFF: Én az ágyaspálinkára esküszöm!
AZt én is adom!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:32:28 »
Idézetet írta: wiggen - 2012.11.02 péntek, 21:37:34
Páromnak is megcsinálja, de nem mindig... nagyon érdekes. Csak ebben a fokozatban 2->3 jön elő.
Érdekes... én ilyet még nem hallottam... olyat igen, h a gázpedál bovdenje szarakodik és akkor van ilyen, mint Nálad... igaz ott minden fokozatban... de ebben az esetben nem hiszem, h erről lenne szó!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:35:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.02 péntek, 22:43:02
Ágyaspálinkát akkor csinál az ember, ha a pálinkának nem jó a minősége.
Jó pálinkát kell inni...
Ezzel nem értek egyet ne haragudj!!!
Jó pálinkából is szoktak ágyast csinálni, m az egy unicum, egy egyedi még zamatosabb ízt kölcsönöz a pálinkának!! Plussz az ágyas pálinka még erősebb, szóval már csak azért is szoktak csinálni ágyast, m vki erősebben, zamatosabban szereti!!!
Ennek ellenére nem csak az ágyas az igazi! Jó kajszibarackos páleszt minden formában szeretem!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:46:00 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.03 szombat, 10:35:20
Ezzel nem értek egyet ne haragudj!!!
Jó pálinkából is szoktak ágyast csinálni, m az egy unicum, egy egyedi még zamatosabb ízt kölcsönöz a pálinkának!! Plussz az ágyas pálinka még erősebb, szóval már csak azért is szoktak csinálni ágyast, m vki erősebben, zamatosabban szereti!!!
Ennek ellenére nem csak az ágyas az igazi! Jó kajszibarackos páleszt minden formában szeretem!!!
Ez csak részben igaz. Valóban jó pálinkából is lehet ágyast csinálni, pont az erősebb zamat miatt. Viszont ha x fokos pálinkából csinálsz ágyast az x mínusz pár fokos lesz. (az "ágya" felszív némi alkoholt)
Lassan ezért az offolásért kapunk a fejünkre.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:04:20 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.03 szombat, 10:35:20
Jó pálinkából is szoktak ágyast csinálni, m az egy unicum, egy egyedi még zamatosabb ízt kölcsönöz a pálinkának!! Plussz az ágyas pálinka még erősebb, szóval már csak azért is szoktak csinálni ágyast, m vki erősebben, zamatosabban szereti!!!
Nem... ezek szerint még nem ittál jó pálinkát. Most nem arról beszélek, ami úgy készül, hogy az udvar végén van egy hordó
és abba dobálják a gyümölcsöt, ami lepotyogott a fáról, jól megcukrozzák, és kifőzik.
A most divatos, boltban kapható nagy nevű pálinkákat se sorolom ide.
Majd egyszer kóstold meg az enyémet, és rájössz, hogy a jó pálinkának nem kell plusz íz.
Az ágyasságától nem lesz erősebb.
Ahogy pácolni is csak a gyengébb húsokat kell. Ezt egy olyan szakács mondta, aki egy gourmand éttermet vezet.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 11:08:48 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:27:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.03 szombat, 11:04:20
Nem... ezek szerint még nem ittál jó pálinkát. Most nem arról beszélek, ami úgy készül, hogy az udvar végén van egy hordó
és abba dobálják a gyümölcsöt, ami lepotyogott a fáról, jól megcukrozzák, és kifőzik.
A most divatos, boltban kapható nagy nevű pálinkákat se sorolom ide.
Majd egyszer kóstold meg az enyémet, és rájössz, hogy a jó pálinkának nem kell plusz íz.
Az ágyasságától nem lesz erősebb.
Ahogy pácolni is csak a gyengébb húsokat kell. Ezt egy olyan szakács mondta, aki egy gourmand éttermet vezet.
Lassan nyitni kellene agy gasztro topicot is.
Na haragudj meg a kérdésemért, de ezek szerint csak az a pálinka amit Te főzöl? Én meg azt hittem ezek is:
http://hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1linka
Egyébként nem mindent kell elhinni, amit mondanak! Megnézném a gourmand barátod arcát, amikor a nálunk feltálalt pácolatlan hátszínt próbálja éttermi (az az életlen) késsel elvágni, majd jóízűen elrágózik rajta.
Tuti megkérdezné, hogy mi ez a sz*r!
A "gyengébb" húsokat (csirkecomb, tarja) lehet pácolni, de nem kell! És ekkor valóban a plusz íz a cél!
A szezon és a fazon teljesen más dolgok, ne keverjük őket.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:49:16 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.03 szombat, 10:32:28
Érdekes... én ilyet még nem hallottam... olyat igen, h a gázpedál bovdenje szarakodik és akkor van ilyen, mint Nálad... igaz ott minden fokozatban... de ebben az esetben nem hiszem, h erről lenne szó!
Elektromos a gázpedál. Szóval bowden nuku...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:57:02 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.11.03 szombat, 11:27:50
Lassan nyitni kellene agy gasztro topicot is.
Van. Itt folytassuk:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6861.0
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 12:01:24 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:58:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.03 szombat, 11:49:16
Elektromos a gázpedál. Szóval bowden nuku...
Jaja.
A 2 lityis kéziváltósnak mi a sebváltókódja?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2012.11.03 szombat, 12:00:00 »
Idézetet írta: wiggen - 2012.11.02 péntek, 13:45:38
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az aláírásomban lévő mondeóval az alábbi jelenség áll fent:
másodikból harmadikba váltva, mikor nyomom a kuplungot bőg a motor, mintha rajta felejtettem volna a lábam a gázon (pedig nincs ott a lábam természetesen
).
Valakinek ötlete?
Alvázszámot küldj nekem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2012.11.03 szombat, 14:47:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.03 szombat, 11:58:57
Jaja.
A 2 lityis kéziváltósnak mi a sebváltókódja?
Mmt6 szerintem az is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:20:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.03 szombat, 11:04:20
Nem... ezek szerint még nem ittál jó pálinkát. Most nem arról beszélek, ami úgy készül, hogy az udvar végén van egy hordó
és abba dobálják a gyümölcsöt, ami lepotyogott a fáról, jól megcukrozzák, és kifőzik.
A most divatos, boltban kapható nagy nevű pálinkákat se sorolom ide.
Majd egyszer kóstold meg az enyémet, és rájössz, hogy a jó pálinkának nem kell plusz íz.
Az ágyasságától nem lesz erősebb.
Ahogy pácolni is csak a gyengébb húsokat kell. Ezt egy olyan szakács mondta, aki egy gourmand éttermet vezet.
Hohó!! Én nem mondtam, h az ágyas a legjobb a sima meg nem jó!!!
Nem szoktam én ágyast inni csak elmondtam róla a tapasztalatomat! De én általában nem ágyasat iszok! És szívesen megkóstolom egyszer majd a Te pálinkádat is!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:21:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.03 szombat, 11:49:16
Elektromos a gázpedál. Szóval bowden nuku...
Tudom, h az. Csak mondtam h mit hallottam más autójáról, de sztem kitűnt az írásomból, h nem arra gondolta, h itt is az a baj, m én nem tudnám, h nem elektromos!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:28:53 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.03 szombat, 11:57:02
Van. Itt folytassuk:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6861.0
Bocs nem láttam én se. Megyek!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 01:59:54 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.10.29 hétfő, 19:01:39
Sziasztok!
Nálatok mennyivel lett "traktorosabb" így a hidegben a gépjármű?
Nálam az alapjárati rázkódás is erősebb... bizonyára a motortartó bakok ridegsége miatt. 20-30 km után viszont már egész "nyárias"
Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása!).
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 18:39:23 »
Újra aktív regeneráció kérdésem lenne.
Ha észreveszem, hogy aktívan regenerál, akkor mi a motor szempontjából a jobb, ha alapjáraton ketyeg vagy ha megyek vele?
Azért kérdezem, mert ma reggel láttam, hogy az alapjárati fogyasztás felment olyan 1,5l/h értékre (valamivel több, mint a duplája a normál értéknek) és szerintem ment a hűtőventilátor is, tehát regenerálhatott. Úgy döntöttem, hogy megyek két kört a munkahelyem körül hátha addig befejezi a regenerálást, ugyanis leállítani sem akartam, illetve a mélygarázsban járatni sem. Viszont ránézésre a menet közbeni fogyasztás is ilyenkor a duplája. Tehát mintha nem plusz X üzemanyagot fecskendezne be, hanem a normál mennyiség dupláját üzemállapottól függetlenül.
Ha azt nézem, hogy összességében mennyi plusz üzemanyag kerül a motorba és potenciálisan a szennyezi a motorolajat, akkor az alapjárati ciklus tűnik jobbnak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
brumi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 20:21:24 »
Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.
Naplózva
MK4 2.0tdci 2009
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 20:28:42 »
Idézetet írta: brumi - 2012.11.08 csütörtök, 20:21:24
Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.
Nekem 1.8-asom van 125LE-vel, de szolid, bár tud vad is lenni, de inkább az elegánsan gyors kifejezést használnám rá. Sztem húzhatna jobban is... pl. a régi MKIII-as 2.0 TDDI volt 115 LE-val, de az apám húzott rendesen!!!
Ahhoz képest ez nudli!
Igaz az MKIV-esek között az enyémet írják a legjobban fogyasztónak, de sztem ha Te 2.0 TDCI-t akarsz venni (amit jól teszel
) akkor inkább 140Le-a vegyél! SZtem abban lesz vezetési élvezet!!
Bár én még nem vezettem oylat, de majd sztem hamarosan páran rárabolnak a témára.
De ha fogyasztásra mész és nem vezetési élvezetre, akkor a 116LE-s biztos jobban fogyaszt!! De úgy tudom a LE nem minden, a nyomaték fontosabb!!!
De mondom a többiek majd hamarosan jönnek és elmondják, h melyik is jobb!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 20:29:48 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.08 csütörtök, 20:28:42
Nekem 1.8-asom van 125LE-vel, de szolid, bár tud vad is lenni, de inkább az elegánsan gyors kifejezést használnám rá. Sztem húzhatna jobban is... pl. a régi MKIII-as 2.0 TDDI volt 115 LE-val, de az apám húzott rendesen!!!
Ahhoz képest ez nudli!
Igaz az MKIV-esek között az enyémet írják a legjobban fogyasztónak, de sztem ha Te 2.0 TDCI-t akarsz venni (amit jól teszel
) akkor inkább 140Le-a vegyél! SZtem abban lesz vezetési élvezet!!
Bár én még nem vezettem oylat, de majd sztem hamarosan páran rárabolnak a témára.
De ha fogyasztásra mész és nem vezetési élvezetre, akkor a 116LE-s biztos jobban fogyaszt!! De úgy tudom a LE nem minden, a nyomaték fontosabb!!!
De mondom a többiek majd hamarosan jönnek és elmondják, h melyik is jobb!!!
vagy veszed bármelyiket és jó áron tuningoltatod Bunyekkel. Nekem a 115 lovas volt. Azóta király a gép nagyon és nem is eszik sokat.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 20:54:27 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.08 csütörtök, 20:29:48
vagy veszed bármelyiket és jó áron tuningoltatod Bunyekkel. Nekem a 115 lovas volt. Azóta király a gép nagyon és nem is eszik sokat.
Vagy igen ez teszed!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 21:04:32 »
Idézetet írta: brumi - 2012.11.08 csütörtök, 20:21:24
Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.
1. Sok sikert hozzá!
2. Mindenképp a 140 lovasat (ha megendegheted) ! Bár nem tudom, hogy egy 116LE mennyi fogyaszt, én a kettővel előtti fókával (140PS) 800km/50L, most a KÉK-el 1000...1100km/65L .
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 21:32:48 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.08 csütörtök, 20:54:27
Vagy igen ez teszed!
hidd el utána úgy fogsz vigyorogni....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 21:52:16 »
Idézetet írta: brumi - 2012.11.08 csütörtök, 20:21:24
Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.08 csütörtök, 20:28:42
Nekem 1.8-asom van 125LE-vel, de szolid, bár tud vad is lenni, de inkább az elegánsan gyors kifejezést használnám rá. Sztem húzhatna jobban is... pl. a régi MKIII-as 2.0 TDDI volt 115 LE-val, de az apám húzott rendesen!!!
Ahhoz képest ez nudli!
Igaz az MKIV-esek között az enyémet írják a legjobban fogyasztónak, de sztem ha Te 2.0 TDCI-t akarsz venni (amit jól teszel
) akkor inkább 140Le-a vegyél! SZtem abban lesz vezetési élvezet!!
Bár én még nem vezettem oylat, de majd sztem hamarosan páran rárabolnak a témára.
De ha fogyasztásra mész és nem vezetési élvezetre, akkor a 116LE-s biztos jobban fogyaszt!! De úgy tudom a LE nem minden, a nyomaték fontosabb!!!
De mondom a többiek majd hamarosan jönnek és elmondják, h melyik is jobb!!!
Na kérem... az 1,8 tdci készült 100 és 125 lóval. Ez egy 8 szelepes motor. A 125-ösre nem mondanám, hogy kicsi a kasztnihoz, de a 100... na az tényleg nem egy fickós motor.
A 2.0-ásból készült: 130 lovas, 140, 143 (ilyen persze nem volt, a 140-est sokáig így hívták, tévesen), és a 163. Ezek vannak és voltak, 116 lovas nem is volt.
Bár, nem tartom kizártnak, hogy az 1,6-os belekerül, na abból lehet, hogy lesz 115 lovas.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 21:58:53 »
A 116 lóért bocsi, csak azt akartam mondani, hogy mindenképp a 140 lovasat. Ha 1x kipróbálja úgy ist azt akarja majd...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 22:05:18 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.08 csütörtök, 21:32:48
hidd el utána úgy fogsz vigyorogni....
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 22:06:37 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2012.11.08 csütörtök, 21:58:53
A 116 lóért bocsi, csak azt akartam mondani, hogy mindenképp a 140 lovasat. Ha 1x kipróbálja úgy ist azt akarja majd...
Én is benéztem... sztem Ő is az MKIII-asok miatt keverte össze...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 22:13:55 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.08 csütörtök, 22:06:37
Én is benéztem... sztem Ő is az MKIII-asok miatt keverte össze...
Az meg 115 lovas
a 116 a kerekítésnek köszönhető. Ahogy a 131 is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
brumi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 22:58:00 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.08 csütörtök, 22:06:37
Én is benéztem... sztem Ő is az MKIII-asok miatt keverte össze...
Ezt néztem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_celebration_facelift_navi_pdc-6325499
Naplózva
MK4 2.0tdci 2009
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2012.11.09 péntek, 00:27:44 »
Tuti, hogy nincs 116 lovas 2.0tdci? Nekem valami Econetic vagy mi rémlik (volt valami rekord fogyasztásos cikk is vele).
Idézetet írta: Angel - 2012.11.08 csütörtök, 21:52:16
Na kérem... az 1,8 tdci készült 100 és 125 lóval. Ez egy 8 szelepes motor. A 125-ösre nem mondanám, hogy kicsi a kasztnihoz, de a 100... na az tényleg nem egy fickós motor.
A 2.0-ásból készült: 130 lovas, 140, 143 (ilyen persze nem volt, a 140-est sokáig így hívták, tévesen), és a 163. Ezek vannak és voltak, 116 lovas nem is volt.
Bár, nem tartom kizártnak, hogy az 1,6-os belekerül, na abból lehet, hogy lesz 115 lovas.
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2012.11.09 péntek, 06:51:12 »
Idézetet írta: brumi - 2012.11.08 csütörtök, 22:58:00
Ezt néztem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_celebration_facelift_navi_pdc-6325499
Akkor bakiztak volna a cikk feladásában??
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2012.11.09 péntek, 10:00:23 »
Csacsiságot mondtam
Amire azt gondoltam, hogy 2.0tdci, az igazából egy facelift-es 1.6 tdci Econetic, amivel egy tankkal 2536km-t mentek
Idézetet írta: developer - 2012.11.09 péntek, 00:27:44
Tuti, hogy nincs 116 lovas 2.0tdci? Nekem valami Econetic vagy mi rémlik (volt valami rekord fogyasztásos cikk is vele).
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 10:02:16 írta developer
»
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2012.11.09 péntek, 12:09:38 »
Idézetet írta: developer - 2012.11.09 péntek, 10:00:23
Csacsiságot mondtam
Amire azt gondoltam, hogy 2.0tdci, az igazából egy facelift-es 1.6 tdci Econetic, amivel egy tankkal 2536km-t mentek
Pedig van 116 (vagy 115) lovas 2.0 dízel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_98.000_km-6269471
Vagy:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-6257584
Meg 131 (vagy 130) lovas is:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-6308735
És ez meg a 143 (vagy 140) lovas:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_mo-i._vez.szervizk.86_e.km-6328556
Viszont nagyon kár volt megnéznem a mostani árakat!
Naplózva
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ