Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:44:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717835 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2012.10.30 kedd, 09:57:46 »

Miért, amikor azt mondom, hogy dugózom az egr-t, akkor Te is dugózod?  vigyor3
Mert ha igen, akkor szedd szét... Wink
2.2-es TDCi-sek figyelmébe: .... Nekem pl legutóbb a szerviz rosszul rakta be

Vagy azért írtad, hogy másokat figyelmeztess, de akkor ugye valahogy meg kell győződni az állapotról.
Vagy felszólítás, hogy rakjuk be neked jól  nyes nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2012.10.30 kedd, 10:36:16 »

2.2-es TDCi-sek figyelmébe: .... Nekem pl legutóbb a szerviz rosszul rakta be

Vagy azért írtad, hogy másokat figyelmeztess, de akkor ugye valahogy meg kell győződni az állapotról.
Vagy felszólítás, hogy rakjuk be neked jól  nyes nyes

Nekem Ti ne rakjatok be semmit jól...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2012.10.30 kedd, 11:06:59 »

Nekem Ti ne rakjatok be semmit jól...  vigyor3


Mé má no... sokan szeretik az ilyesmit... állítólag, egészen más élmény...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2012.10.30 kedd, 11:22:09 »

Mennyi Hoffer Misi van itten... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2012.10.30 kedd, 12:09:08 »

Mennyi Hoffer Misi van itten... vigyor3

A múltkor olvastam vmi szecsődikarcsist a zindexen, gondoltam belinkelem nektek, de nem akartam offolni...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2012.10.30 kedd, 12:32:41 »

A múltkor olvastam vmi szecsődikarcsist a zindexen, gondoltam belinkelem nektek, de nem akartam offolni...  vigyor3

Elég ha elküldöd priviben Angelnek. Csak neki tetszett itt korábban...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2012.10.30 kedd, 15:14:54 »

Elég ha elküldöd priviben Angelnek. Csak neki tetszett itt korábban...  hehe

Az a te cimborád... én előtte asse' tudtam, mi az... az ám. Honnan ismersz te ilyeneket?  wow1
Valamilyen bárból?  wave
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2012.10.30 kedd, 18:19:20 »

Nekem egyelőre gyönyörűen jár reggelente prémium dízel nélkül is. Igaz még csak 0 fok volt
Még én is így vagyok vele. Semmi panaszom. De fontolgattam már a prémiumot... és én is omv alpesire gondoltam, de így h többen ajánljátok sztem majd kilátogatok az omv-hez. De ahogy mondod még nincs akkor fagy, h megejtsem.. sztem majd ha a nagy hidegek bejönnek!! Ha bejönnek!  smile
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
wiggen
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2012.11.02 péntek, 13:45:38 »

Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az aláírásomban lévő mondeóval az alábbi jelenség áll fent:
másodikból harmadikba váltva, mikor nyomom a kuplungot bőg a motor, mintha rajta felejtettem volna a lábam a gázon (pedig nincs ott a lábam természetesen Smiley).
Valakinek ötlete?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:35:43 »

Télen jobb valami prémiumot tankolni?
Kinek mi a tapasztalata?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:44:00 »

Télen jobb valami prémiumot tankolni?
Kinek mi a tapasztalata?
...én sosem tankoltam prémcsit.ellenben szoktam fél deci denszeszt a tankba löttyinteni 2-3 alkalommal télen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2012.11.02 péntek, 17:01:57 »

...én sosem tankoltam prémcsit.ellenben szoktam fél deci denszeszt a tankba löttyinteni 2-3 alkalommal télen.

Ennyi marad csak az esti partyból?  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2012.11.02 péntek, 17:08:06 »

Ennyi marad csak az esti partyból?  eplus2
pálinkát azért mégsem töltenék bele.persze az nem is szokott maradni... nyes
vicc nélkül: elkeveredik a vízzel,és nem engedi belefagyni sem a csövekbe,sem a szűrőbe.A szűrő alján leereszthető a vízzel 1ütt.A nagynyomású rendszerbe nem kerül bele.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 péntek, 17:09:49 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2012.11.02 péntek, 19:26:35 »

Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az aláírásomban lévő mondeóval az alábbi jelenség áll fent:
másodikból harmadikba váltva, mikor nyomom a kuplungot bőg a motor, mintha rajta felejtettem volna a lábam a gázon (pedig nincs ott a lábam természetesen Smiley).
Valakinek ötlete?
Beragad a gázpedálod 2 és 3-as fokozat közt!!! eplus2

Amúgy passsz... én ilyet még nem hallottam.
És más fokozatnál nem csinál ilyet???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2012.11.02 péntek, 19:33:16 »

Télen jobb valami prémiumot tankolni?
Kinek mi a tapasztalata?
Folyamatosan, síelés közben. Főleg Gurtalert.   Nekem segít, a kocsiba meg kár mert az indul prémes nélkül is. 
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2012.11.02 péntek, 21:34:44 »

Folyamatosan, síelés közben. Főleg Gurtalert.   Nekem segít, a kocsiba meg kár mert az indul prémes nélkül is. 
OFF: Én az ágyaspálinkára esküszöm!  Wink Wink
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wiggen
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2012.11.02 péntek, 21:37:34 »

Beragad a gázpedálod 2 és 3-as fokozat közt!!! eplus2

Amúgy passsz... én ilyet még nem hallottam.
És más fokozatnál nem csinál ilyet???


Páromnak is megcsinálja, de nem mindig... nagyon érdekes. Csak ebben a fokozatban 2->3 jön elő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2012.11.02 péntek, 22:43:02 »

OFF: Én az ágyaspálinkára esküszöm!  Wink Wink

Ágyaspálinkát akkor csinál az ember, ha a pálinkának nem jó a minősége.
Jó pálinkát kell inni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:30:33 »

OFF: Én az ágyaspálinkára esküszöm!  Wink Wink
AZt én is adom!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:32:28 »

Páromnak is megcsinálja, de nem mindig... nagyon érdekes. Csak ebben a fokozatban 2->3 jön elő.
Érdekes... én ilyet még nem hallottam... olyat igen, h a gázpedál bovdenje szarakodik és akkor van ilyen, mint Nálad... igaz ott minden fokozatban... de ebben az esetben nem hiszem, h erről lenne szó!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:35:20 »

Ágyaspálinkát akkor csinál az ember, ha a pálinkának nem jó a minősége.
Jó pálinkát kell inni...
Ezzel nem értek egyet ne haragudj!!!  vigyor3

Jó pálinkából is szoktak ágyast csinálni, m az egy unicum, egy egyedi még zamatosabb ízt kölcsönöz a pálinkának!! Plussz az ágyas pálinka még erősebb, szóval már csak azért is szoktak csinálni ágyast, m vki erősebben, zamatosabban szereti!!!  smile

Ennek ellenére nem csak az ágyas az igazi! Jó kajszibarackos páleszt minden formában szeretem!!!  finom
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:46:00 »

Ezzel nem értek egyet ne haragudj!!!  vigyor3

Jó pálinkából is szoktak ágyast csinálni, m az egy unicum, egy egyedi még zamatosabb ízt kölcsönöz a pálinkának!! Plussz az ágyas pálinka még erősebb, szóval már csak azért is szoktak csinálni ágyast, m vki erősebben, zamatosabban szereti!!!  smile

Ennek ellenére nem csak az ágyas az igazi! Jó kajszibarackos páleszt minden formában szeretem!!!  finom
Ez csak részben igaz. Valóban jó pálinkából is lehet ágyast csinálni, pont az erősebb zamat miatt. Viszont ha x fokos pálinkából csinálsz ágyast az x mínusz pár fokos lesz. (az "ágya" felszív némi alkoholt)  integet2
Lassan ezért az offolásért kapunk a fejünkre.  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:04:20 »

Jó pálinkából is szoktak ágyast csinálni, m az egy unicum, egy egyedi még zamatosabb ízt kölcsönöz a pálinkának!! Plussz az ágyas pálinka még erősebb, szóval már csak azért is szoktak csinálni ágyast, m vki erősebben, zamatosabban szereti!!!  smile

Nem... ezek szerint még nem ittál jó pálinkát. Most nem arról beszélek, ami úgy készül, hogy az udvar végén van egy hordó
és abba dobálják a gyümölcsöt, ami lepotyogott a fáról, jól megcukrozzák, és kifőzik.
A most divatos, boltban kapható nagy nevű pálinkákat se sorolom ide.
Majd egyszer kóstold meg az enyémet, és rájössz, hogy a jó pálinkának nem kell plusz íz.
Az ágyasságától nem lesz erősebb.
Ahogy pácolni is csak a gyengébb húsokat kell. Ezt egy olyan szakács mondta, aki egy gourmand éttermet vezet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 11:08:48 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:27:50 »

Nem... ezek szerint még nem ittál jó pálinkát. Most nem arról beszélek, ami úgy készül, hogy az udvar végén van egy hordó
és abba dobálják a gyümölcsöt, ami lepotyogott a fáról, jól megcukrozzák, és kifőzik.
A most divatos, boltban kapható nagy nevű pálinkákat se sorolom ide.
Majd egyszer kóstold meg az enyémet, és rájössz, hogy a jó pálinkának nem kell plusz íz.
Az ágyasságától nem lesz erősebb.
Ahogy pácolni is csak a gyengébb húsokat kell. Ezt egy olyan szakács mondta, aki egy gourmand éttermet vezet.
Lassan nyitni kellene agy gasztro topicot is.  vigyor3
Na haragudj meg a kérdésemért, de ezek szerint csak az a pálinka amit Te főzöl? Én meg azt hittem ezek is:
http://hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1linka  eplus2
Egyébként nem mindent kell elhinni, amit mondanak! Megnézném a gourmand barátod arcát, amikor a nálunk feltálalt pácolatlan hátszínt próbálja éttermi (az az életlen) késsel elvágni, majd jóízűen elrágózik rajta.  vigyor3 Tuti megkérdezné, hogy mi ez a sz*r!  eplus2
A "gyengébb" húsokat (csirkecomb, tarja) lehet pácolni, de nem kell! És ekkor valóban a plusz íz a cél!  taps
A szezon és a fazon teljesen más dolgok, ne keverjük őket.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:49:16 »

Érdekes... én ilyet még nem hallottam... olyat igen, h a gázpedál bovdenje szarakodik és akkor van ilyen, mint Nálad... igaz ott minden fokozatban... de ebben az esetben nem hiszem, h erről lenne szó!

Elektromos a gázpedál. Szóval bowden nuku...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:57:02 »

Lassan nyitni kellene agy gasztro topicot is.  vigyor3

Van. Itt folytassuk:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6861.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 12:01:24 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:58:57 »

Elektromos a gázpedál. Szóval bowden nuku...

Jaja.
A 2 lityis kéziváltósnak mi a sebváltókódja?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2012.11.03 szombat, 12:00:00 »

Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az aláírásomban lévő mondeóval az alábbi jelenség áll fent:
másodikból harmadikba váltva, mikor nyomom a kuplungot bőg a motor, mintha rajta felejtettem volna a lábam a gázon (pedig nincs ott a lábam természetesen Smiley).
Valakinek ötlete?

Alvázszámot küldj nekem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2012.11.03 szombat, 14:47:42 »

Jaja.
A 2 lityis kéziváltósnak mi a sebváltókódja?


Mmt6 szerintem az is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:20:08 »

Nem... ezek szerint még nem ittál jó pálinkát. Most nem arról beszélek, ami úgy készül, hogy az udvar végén van egy hordó
és abba dobálják a gyümölcsöt, ami lepotyogott a fáról, jól megcukrozzák, és kifőzik.
A most divatos, boltban kapható nagy nevű pálinkákat se sorolom ide.
Majd egyszer kóstold meg az enyémet, és rájössz, hogy a jó pálinkának nem kell plusz íz.
Az ágyasságától nem lesz erősebb.
Ahogy pácolni is csak a gyengébb húsokat kell. Ezt egy olyan szakács mondta, aki egy gourmand éttermet vezet.
Hohó!! Én nem mondtam, h az ágyas a legjobb a sima meg nem jó!!!
Nem szoktam én ágyast inni csak elmondtam róla a tapasztalatomat! De én általában nem ágyasat iszok! És szívesen megkóstolom egyszer majd a Te pálinkádat is!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:21:52 »

Elektromos a gázpedál. Szóval bowden nuku...
Tudom, h az. Csak mondtam h mit hallottam más autójáról, de sztem kitűnt az írásomból, h nem arra gondolta, h itt is az a baj, m én nem tudnám, h nem elektromos!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:28:53 »

Bocs nem láttam én se. Megyek! Cheesy
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 01:59:54 »

Sziasztok!

Nálatok mennyivel lett "traktorosabb" így a hidegben a gépjármű?

Nálam az alapjárati rázkódás is erősebb... bizonyára a motortartó bakok ridegsége miatt. 20-30 km után viszont már egész "nyárias"


Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása!).  nyes
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.  wow1
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 18:39:23 »

Újra aktív regeneráció kérdésem lenne.

Ha észreveszem, hogy aktívan regenerál, akkor mi a motor szempontjából a jobb, ha alapjáraton ketyeg vagy ha megyek vele?
Azért kérdezem, mert ma reggel láttam, hogy az alapjárati fogyasztás felment olyan 1,5l/h értékre (valamivel több, mint a duplája a normál értéknek) és szerintem ment a hűtőventilátor is, tehát regenerálhatott. Úgy döntöttem, hogy megyek két kört a munkahelyem körül hátha addig befejezi a regenerálást, ugyanis leállítani sem akartam, illetve a mélygarázsban járatni sem. Viszont ránézésre a menet közbeni fogyasztás is ilyenkor a duplája. Tehát mintha nem plusz X üzemanyagot fecskendezne be, hanem a normál mennyiség dupláját üzemállapottól függetlenül.

Ha azt nézem, hogy összességében mennyi plusz üzemanyag kerül a motorba és potenciálisan a szennyezi a motorolajat, akkor az alapjárati ciklus tűnik jobbnak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
brumi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 20:21:24 »

Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.
Naplózva

MK4 2.0tdci 2009
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 20:28:42 »

Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.

Nekem 1.8-asom van 125LE-vel, de szolid, bár tud vad is lenni, de inkább az elegánsan gyors kifejezést használnám rá. Sztem húzhatna jobban is... pl. a régi MKIII-as 2.0 TDDI volt 115 LE-val, de az apám húzott rendesen!!! vigyor3 Ahhoz képest ez nudli!

Igaz az MKIV-esek között az enyémet írják a legjobban fogyasztónak, de sztem ha Te 2.0 TDCI-t akarsz venni (amit jól teszel nyes) akkor inkább 140Le-a vegyél! SZtem abban lesz vezetési élvezet!!  eplus2 Bár én még nem vezettem oylat, de majd sztem hamarosan páran rárabolnak a témára.

De ha fogyasztásra mész és nem vezetési élvezetre, akkor a 116LE-s biztos jobban fogyaszt!! De úgy tudom a LE nem minden, a nyomaték fontosabb!!!

De mondom a többiek majd hamarosan jönnek és elmondják, h melyik is jobb!!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 20:29:48 »

Nekem 1.8-asom van 125LE-vel, de szolid, bár tud vad is lenni, de inkább az elegánsan gyors kifejezést használnám rá. Sztem húzhatna jobban is... pl. a régi MKIII-as 2.0 TDDI volt 115 LE-val, de az apám húzott rendesen!!! vigyor3 Ahhoz képest ez nudli!

Igaz az MKIV-esek között az enyémet írják a legjobban fogyasztónak, de sztem ha Te 2.0 TDCI-t akarsz venni (amit jól teszel nyes) akkor inkább 140Le-a vegyél! SZtem abban lesz vezetési élvezet!!  eplus2 Bár én még nem vezettem oylat, de majd sztem hamarosan páran rárabolnak a témára.

De ha fogyasztásra mész és nem vezetési élvezetre, akkor a 116LE-s biztos jobban fogyaszt!! De úgy tudom a LE nem minden, a nyomaték fontosabb!!!

De mondom a többiek majd hamarosan jönnek és elmondják, h melyik is jobb!!!  wave

vagy veszed bármelyiket és jó áron tuningoltatod Bunyekkel. Nekem a 115 lovas volt. Azóta király a gép nagyon és nem is eszik sokat.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 20:54:27 »

vagy veszed bármelyiket és jó áron tuningoltatod Bunyekkel. Nekem a 115 lovas volt. Azóta király a gép nagyon és nem is eszik sokat.
Vagy igen ez teszed!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:04:32 »

Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.

1. Sok sikert hozzá!
2. Mindenképp a 140 lovasat (ha megendegheted) ! Bár nem tudom, hogy egy 116LE mennyi fogyaszt, én a kettővel előtti fókával (140PS) 800km/50L, most a KÉK-el 1000...1100km/65L .

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:32:48 »

Vagy igen ez teszed!  Wink

 nyes hidd el utána úgy fogsz vigyorogni....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:52:16 »

Sziasztok
Mondeo vásárlás előtt állok és olyan kérdésem lenn, hogy néztem 2,0 TDCI motort 116LE vagy 140LE–vel. Melyiket érdemes megvenni a fogyasztás is érdekelne.

Nekem 1.8-asom van 125LE-vel, de szolid, bár tud vad is lenni, de inkább az elegánsan gyors kifejezést használnám rá. Sztem húzhatna jobban is... pl. a régi MKIII-as 2.0 TDDI volt 115 LE-val, de az apám húzott rendesen!!! vigyor3 Ahhoz képest ez nudli!

Igaz az MKIV-esek között az enyémet írják a legjobban fogyasztónak, de sztem ha Te 2.0 TDCI-t akarsz venni (amit jól teszel nyes) akkor inkább 140Le-a vegyél! SZtem abban lesz vezetési élvezet!!  eplus2 Bár én még nem vezettem oylat, de majd sztem hamarosan páran rárabolnak a témára.

De ha fogyasztásra mész és nem vezetési élvezetre, akkor a 116LE-s biztos jobban fogyaszt!! De úgy tudom a LE nem minden, a nyomaték fontosabb!!!

De mondom a többiek majd hamarosan jönnek és elmondják, h melyik is jobb!!!  wave

Na kérem... az 1,8 tdci készült 100 és 125 lóval. Ez egy 8 szelepes motor. A 125-ösre nem mondanám, hogy kicsi a kasztnihoz, de a 100... na az tényleg nem egy fickós motor.
A 2.0-ásból készült: 130 lovas, 140, 143 (ilyen persze nem volt, a 140-est sokáig így hívták, tévesen), és a 163. Ezek vannak és voltak, 116 lovas nem is volt.
Bár, nem tartom kizártnak, hogy az 1,6-os belekerül, na abból lehet, hogy lesz 115 lovas.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:58:53 »

A 116 lóért bocsi, csak azt akartam mondani, hogy mindenképp a 140 lovasat. Ha 1x kipróbálja úgy ist azt akarja majd... laugh
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:05:18 »

nyes hidd el utána úgy fogsz vigyorogni....
vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:06:37 »

A 116 lóért bocsi, csak azt akartam mondani, hogy mindenképp a 140 lovasat. Ha 1x kipróbálja úgy ist azt akarja majd... laugh
Én is benéztem... sztem Ő is az MKIII-asok miatt keverte össze...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:13:55 »

Én is benéztem... sztem Ő is az MKIII-asok miatt keverte össze...

Az meg 115 lovas  vigyor3 a 116 a kerekítésnek köszönhető. Ahogy a 131 is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
brumi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:58:00 »

Én is benéztem... sztem Ő is az MKIII-asok miatt keverte össze...
Ezt néztem http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_celebration_facelift_navi_pdc-6325499
Naplózva

MK4 2.0tdci 2009
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2012.11.09 péntek, 00:27:44 »

Tuti, hogy nincs 116 lovas 2.0tdci? Nekem valami Econetic vagy mi rémlik (volt valami rekord fogyasztásos cikk is vele).

Na kérem... az 1,8 tdci készült 100 és 125 lóval. Ez egy 8 szelepes motor. A 125-ösre nem mondanám, hogy kicsi a kasztnihoz, de a 100... na az tényleg nem egy fickós motor.
A 2.0-ásból készült: 130 lovas, 140, 143 (ilyen persze nem volt, a 140-est sokáig így hívták, tévesen), és a 163. Ezek vannak és voltak, 116 lovas nem is volt.
Bár, nem tartom kizártnak, hogy az 1,6-os belekerül, na abból lehet, hogy lesz 115 lovas.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2012.11.09 péntek, 06:51:12 »

Akkor bakiztak volna a cikk feladásában??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2012.11.09 péntek, 10:00:23 »

Csacsiságot mondtam Sad Amire azt gondoltam, hogy 2.0tdci, az igazából egy facelift-es 1.6 tdci Econetic, amivel egy tankkal 2536km-t mentek Smiley

Tuti, hogy nincs 116 lovas 2.0tdci? Nekem valami Econetic vagy mi rémlik (volt valami rekord fogyasztásos cikk is vele).

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 10:02:16 írta developer » Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2012.11.09 péntek, 12:09:38 »

Csacsiságot mondtam Sad Amire azt gondoltam, hogy 2.0tdci, az igazából egy facelift-es 1.6 tdci Econetic, amivel egy tankkal 2536km-t mentek Smiley

Pedig van 116 (vagy 115) lovas 2.0 dízel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_98.000_km-6269471
Vagy:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-6257584
Meg 131 (vagy 130) lovas is:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-6308735
És ez meg a 143 (vagy 140) lovas:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_mo-i._vez.szervizk.86_e.km-6328556

Viszont nagyon kár volt megnéznem a mostani árakat! falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.