Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:13:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254068 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 12:46:41 »

Szia!

Én eddig mindig magamnak cseréltem GO szűrőt, nem bonyolult, inkább úgy mondanám, hogy "piszkos munka".

Hátul a tank mellett (autó alatt) van. Mivel elég magas a Mondeo, így általában emelés nélkül hozzáférni. Két gázolaj csitit lehúzni + 1 elektromos csati, majd levenni az egész házat, tartóstól. (azt hiszem 2 db 6-os csavar fogja)
Ha levetted, asztalon "pereménél" rögzítve szétcsavarozni a műanyag házat. (elég nehezen szokott megindulni)

Ami nagyon fontos, hogy mikor összecsavarozod a házat, teljesen öntsd fel gázolajjal, sőt én a kimenő csövet is felszoktam. Ami így marad a rendszerben levegő, azt már kidolgozza.

A legfontosabb hogy szinig kell önteni a házat, akkor nem lesz gond...

Üdv.: Peti


Szia!

Nem szívesen viszem szervizbe, szeretek mindent magam csinálni!

Alánézek és meglátom.

Ja egy kérdés még: a szabadon maradt csövekből mennyi gázolaj tud /szabad kicsurogni, vagy dugózni kell / érdemes?

Köszönöm!

Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 13:48:45 »

Szia!

Nem szívesen viszem szervizbe, szeretek mindent magam csinálni!

Alánézek és meglátom.

Ja egy kérdés még: a szabadon maradt csövekből mennyi gázolaj tud /szabad kicsurogni, vagy dugózni kell / érdemes?

Köszönöm!

Üdv.

Szia!

Nagyon jelentéktelen folyik ki, Nem érdemes dugózni, egyébként is a dugóval legtöbbször csak "koszt" visz be az ember a rendszerbe.

A szűrőház összeszerelése után maga a csatlakozásoknál levő 2 stucnit is öntsd fel, addig míg beissza.

ÜDv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 14:08:44 »

Szia!

Nagyon jelentéktelen folyik ki, Nem érdemes dugózni, egyébként is a dugóval legtöbbször csak "koszt" visz be az ember a rendszerbe.

A szűrőház összeszerelése után maga a csatlakozásoknál levő 2 stucnit is öntsd fel, addig míg beissza.

ÜDv.: Peti



Szia!

Az általad leírtak alapján, nem bonyolult a csere, igazi házi feladat. worship

Köszönöm!

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 19:49:28 írta papione » Naplózva
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 22:30:19 »

Üdv Mindenkinek!

Remélem,h olvassa még valaki ezt a fórumot, mert úgy látom nincs nagy pörgés!

Márkatársatokká váltam egy 2009-es 1,8 TDCi 125 LE-s kombi gazdájaként. Közel 180.000 km-t toltak bele előttem, amit el tudtam fogadni a kellemes vételárral kompenzálva. Előtte egy '96-os Isuzus Vectrám volt ill. a feleségem 1.4TD-s Audi A2-jét használtuk. Így bármennyire is osztjátok az 1.8-as motort, nekem ez az autó (még egy darabig) egy villany-versenyautó.
De, hogy ne legyen felhőtlen az öröm azért van egy kis bibi amihez kérném az ötleteiteket:
Meleg motor esetén (hidegen abszolute nem) 1500-2000 fordulat körül olyan igazi öreg Tranzitos csörgős hangja van. Ez alatt és fölött jár mint a DOXA.

Másfél hónap alatt kb 1000 km-t toltunk bele és lassan megtanultam kezelni a kis fordulatos befulladásait, de ez a traktoros hangot nehezen emésztem meg.
Szerintetek ez a porlasztócsúcsok közeledő halálhörgése, vagy valamelyik szenzor szívatja az elektronikát.
Minden esetre hamarosan beleöntök egy kis PRO-TECet, hát ha segít.
Kösz az előző oldalakon olvasható sok okosságért, remélem h. van köztetek akinek erre is van valami jó ötlete...
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:22:01 »

Otthon mennyire bonyolult egy kis olajat leengedni a motorból? (tehát nem akarom az egészet, csak mondjuk egy decit)
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:40:59 »

Otthon mennyire bonyolult egy kis olajat leengedni a motorból? (tehát nem akarom az egészet, csak mondjuk egy decit)

Olajcsavar ki-be tekerésének gyorsaságán múlik...  vigyor3

Vagy valamivel leszívni pl. fecskendő végére szilikoncső és azt belógatva...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:43:55 »

Olajcsavar ki-be tekerésének gyorsaságán múlik...  vigyor3

Vagy valamivel leszívni pl. fecskendő végére szilikoncső és azt belógatva...

Ooh  worship
Hozzálehet férni a csavarhoz felbakolás/akna nélkül is?
Bár lehet, hogy a cső+fecskendő az egyszerűbb.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:44:34 »

Ooh  worship
Hozzálehet férni a csavarhoz felbakolás/akna nélkül is?

Kicsit meg kell emelni szerintem, mivel a alsó motorburkolatot le kell szedni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:45:52 »

Kicsit meg kell emelni szerintem, mivel a alsó motorburkolatot le kell szedni...

Akkor marad a fecskendő+cső, az úgy is van itthon, bringa féklégtelenítés miatt.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2013.01.04 péntek, 13:05:48 »

Otthon mennyire bonyolult egy kis olajat leengedni a motorból? (tehát nem akarom az egészet, csak mondjuk egy decit)
Nő a szint? Az nem jó, mert azt jelenti üzemanyag került a motorolajba. Nem biztos, hogy a leeresztés a megoldás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2013.01.04 péntek, 13:09:48 »

Nő a szint? Az nem jó, mert azt jelenti üzemanyag került a motorolajba. Nem biztos, hogy a leeresztés a megoldás.
Nem tudom. Olajcserekor beleöntöttük a 5.5litert és így maxon volt a nívó pálca, és ezért gondoltam arra, hogy veszek le belőle egy kicsit, hogy nyomon lehessen követni a változást, ha van. Mert így hiába nézegetem a szintet.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2013.01.04 péntek, 13:17:31 »

Nem tudom. Olajcserekor beleöntöttük a 5.5litert és így maxon volt a nívó pálca, és ezért gondoltam arra, hogy veszek le belőle egy kicsit, hogy nyomon lehessen követni a változást, ha van. Mert így hiába nézegetem a szintet.
Miért, a max fölött vége a pálcának?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2013.01.04 péntek, 13:22:58 »

Miért, a max fölött vége a pálcának?

ööö izé angel
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2013.01.04 péntek, 15:38:32 »

Sziasztok!
Olajcsere van náalm is porondon most.Cromax-nál néztem és nem tudom eldönteni melyiket vegyem: sima ford 5W30 vagy motorcraft dpf szűrővel.Ugyanannyiba kerül mindkettő.5 liter elég vagy kell még venni egy plusz lityiset?Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2013.01.04 péntek, 16:49:19 »

Sziasztok!
Olajcsere van náalm is porondon most.Cromax-nál néztem és nem tudom eldönteni melyiket vegyem: sima ford 5W30 vagy motorcraft dpf szűrővel.Ugyanannyiba kerül mindkettő.5 liter elég vagy kell még venni egy plusz lityiset?Előre is köszi a válaszokat.

Ha 2.0 tdci akkor 5.5 liter kell, magyarul 6 litert kell venned. Én a Castrol Magnatec-et ajánlom, nem az általad említetteket.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2013.01.04 péntek, 16:59:13 »

Ha 2.0 tdci akkor 5.5 liter kell, magyarul 6 litert kell venned. Én a Castrol Magnatec-et ajánlom, nem az általad említetteket.
castrol-t szerintem semmiképp se. azt hamisítják a legtöbbet Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2013.01.04 péntek, 17:04:52 »

castrol-t szerintem semmiképp se. azt hamisítják a legtöbbet Undecided

ezt nem tudtam. unix meg ilyesmi helyeken is?
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2013.01.04 péntek, 17:11:22 »

ezt nem tudtam. unix meg ilyesmi helyeken is?
sajnos bárhol lehet kapni taknyot szomoru1 hiszen úgysem tudod ellenőrizni, hogy ők honnan vették szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2013.01.04 péntek, 17:14:44 »

ezt nem tudtam. unix meg ilyesmi helyeken is?
ha normális minőséget akarsz:
http://fuchs-oil.hu/jovahagyasok/supersyn-f-wss-m2c913-c/  finom
http://bolthely.hu/webautoshop/id/04604_Liqui-Moly_Leichtlauf_Special_F_5w-30_motorolaj__1_lit_%3Cbr__%3E__FORD_Focus__Mondeo__Transit__
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2013.01.04 péntek, 18:18:29 »

Sziasztok!
Olajcsere van náalm is porondon most.Cromax-nál néztem és nem tudom eldönteni melyiket vegyem: sima ford 5W30 vagy motorcraft dpf szűrővel.Ugyanannyiba kerül mindkettő.5 liter elég vagy kell még venni egy plusz lityiset?Előre is köszi a válaszokat.
Ha benézel az általános kérdések topicba, ott pont erről van szó. Mindkettő jó. Én olyat is találtam a neten, hogy a Motorcraft olaj az valójában Castrol.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2013.01.05 szombat, 19:04:20 »

Ha benézel az általános kérdések topicba, ott pont erről van szó. Mindkettő jó. Én olyat is találtam a neten, hogy a Motorcraft olaj az valójában Castrol.
Nem kell a neten sem keresni, rajt van a flakon hátulján a címke alatti címkén: Gyártó: Castrol EU...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2013.01.05 szombat, 19:07:40 »

Így 10-15 olajcsere után pont egy hibátlan motor árát költöd el a különbözetre...tiszta calgon efektus... eplus2
Ráadásul kb 99%, hogy egyik sem jobb mint a gyári.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:01:51 »

Így 10-15 olajcsere után pont egy hibátlan motor árát költöd el a különbözetre...tiszta calgon efektus... eplus2
Ráadásul kb 99%, hogy egyik sem jobb mint a gyári.. vigyor3
1l fordos kb1500ft, amit használok, az meg 2500. ennyit nekem megér. most is liqui moly-t fog kapni az új motor, ami jöv héten kerül be. olyat, mint ami a linken van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:44:18 »

ennyit nekem megér.

Mi ér meg ennyit? Tudod, hogy a másik olaj jobb? Nem... Csak a drágább-biztosan jobb elv? Előbb cserélném le inkább 15e helyett 10e-enként.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:56:40 »

Mi ér meg ennyit? Tudod, hogy a másik olaj jobb? Nem... Csak a drágább-biztosan jobb elv? Előbb cserélném le inkább 15e helyett 10e-enként.
a tudat vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:05:09 »

a tudat vigyor3

Ez a hit... mert gondolom, komoly laboratóriumi méréseknek nem vagy birtokában. De ne is offoljunk... nekem mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 19:55:48 »

Így 10-15 olajcsere után pont egy hibátlan motor árát költöd el a különbözetre...tiszta calgon efektus... eplus2
Ráadásul kb 99%, hogy egyik sem jobb mint a gyári.. vigyor3

Több mint tíz éve járok FUCHS olajjal, minden ford-ba ezt raktam, soha nem volt vele problémám, legszélsőségesebb időjárási viszonyok közepette sem!!!

Viszont!

A gyári olaj, nyári kánikulában 3000-et bírt!

Nagy autógyárak használják első féltöltésnek a FUCHS-t!!!

Üdv.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 19:58:42 »


A gyári olaj, nyári kánikulában 3000-et bírt!



És mi történt vele 3000 után?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:04:05 »


A gyári olaj, nyári kánikulában 3000-et bírt!



Üdv.

Ez mit jelent?  Itt sokan használjuk nyáron is a gyári olajat mégsem cseréljük 3000 után..
Sőt itt szerintem többen használunk gyárit mint mást, és az olaj miatt nem hiszem, hogy bárkinek baja lett volna a géppel, szerintem tökéletes a fordokba.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:13:33 »

És mi történt vele 3000 után?

Iszonyatosan felment a fogyasztás, erőtlenné vált és kegyetlenül kopogott, másnap reggel már-már azt hittem főtengelyt kikönyökölt, mert hidegen is kopogott.
Olajcsere után, még egy pár kilométerig csattogtak a szelepek, majd kidolgozta a sza..á ment olajat.
Egyébként pont esélyt adtam a gyári olajnak, kirándulás előtt raktam bele a gyári olajat, gondoltam ez sem más mint a többi (ERVIN!  nyes).
Megjegyzem előtte mindig FUCHS olajat raktam bele, semmi bajom nem volt vele, "kis kitérő" falbav után ismét FUCHS.
Minden kategóriába van olajuk, a legmagasabb előírásoknak is megfelel!
A mostani járgányomba 2.0 TDCi DPF-re is megfelelőt találtam!

Üdv.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:14:15 »

Több mint tíz éve járok FUCHS olajjal, minden ford-ba ezt raktam, soha nem volt vele problémám, legszélsőségesebb időjárási viszonyok közepette sem!!!

Viszont!

A gyári olaj, nyári kánikulában 3000-et bírt!

Nagy autógyárak használják első féltöltésnek a FUCHS-t!!!

Üdv.

Sőt az összes nagy mosószergyártó is, meg a magyarországi fogorvosok ajánlásával.....
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:19:55 »

Sőt az összes nagy mosószergyártó is, meg a magyarországi fogorvosok ajánlásával.....

Nincs érdekeltségem, csak jó szándékkal írtam......

Kinek a Pap, kinek a Papné, Nekem a Lányuk.... finom
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:25:36 »

Nincs érdekeltségem, csak jó szándékkal írtam......

Kinek a Pap, kinek a Papné, Nekem a Lányuk.... finom
A nagy autógyárak is ezzel töltik, pl. kik?
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:32:51 »

A nagy autógyárak is ezzel töltik, pl. kik?

ezt olvasd el:

http://fuchs-oil.hu/jovahagyasok/dexos-1-es-2/

De holnap pontosan megírom, melyek azok!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:36:23 »

ezt olvasd el:

http://fuchs-oil.hu/jovahagyasok/dexos-1-es-2/

De holnap pontosan megírom, melyek azok!

Jesszus GM  nyes nyes GM az opel  hehe  Na itt hagyjuk abba az egészet  wave
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:44:03 »

Iszonyatosan felment a fogyasztás, erőtlenné vált és kegyetlenül kopogott, másnap reggel már-már azt hittem főtengelyt kikönyökölt, mert hidegen is kopogott.
Olajcsere után, még egy pár kilométerig csattogtak a szelepek, majd kidolgozta a sza..á ment olajat.
Egyébként pont esélyt adtam a gyári olajnak, kirándulás előtt raktam bele a gyári olajat, gondoltam ez sem más mint a többi (ERVIN!  nyes).
Megjegyzem előtte mindig FUCHS olajat raktam bele, semmi bajom nem volt vele, "kis kitérő" falbav után ismét FUCHS.
Minden kategóriába van olajuk, a legmagasabb előírásoknak is megfelel!
A mostani járgányomba 2.0 TDCi DPF-re is megfelelőt találtam!

Üdv.
Ugye te sem gondolod, hogy ez a gyári olaj miatt volt? Esetleg tankoltál valami sz@rt.
Elég sokan használunk gyári olajat. Többszörösen ennyi futás után sem fordult itt elő soha hasonló.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:26:48 »

Ugye te sem gondolod, hogy ez a gyári olaj miatt volt? Esetleg tankoltál valami sz@rt.
Elég sokan használunk gyári olajat. Többszörösen ennyi futás után sem fordult itt elő soha hasonló.

Mindig nevesebb kutakon tankolok, ezt a kirándulóutat rendszeresen (10x) megtesszük nyáron (telepakolt autó, 4 kerékpár a kocsi tetején, 4 személy, dög meleg, klíma)

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az egy 1.8 16V B. mondeo volt.

De az biztos, hogy az olaj volt nem bírta!!!

Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:40:40 »

Jesszus GM  nyes nyes GM az opel  hehe  Na itt hagyjuk abba az egészet  wave

Holnap megkapod a többi felhasználót!

Ha tovább olvasol: "Mint a német autóipar vezető kenőanyag beszállítója a FUCHS...."

Inkább ezt rakom bele minta a gyárit: http://fuchs-oil.hu/termekek/titan-supersyn-f-5w-30/

Hozzáteszem, hogy ha jól tudom a ford is benne van az első feltöltök között!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 22:27:03 »

Iszonyatosan felment a fogyasztás, erőtlenné vált és kegyetlenül kopogott, másnap reggel már-már azt hittem főtengelyt kikönyökölt, mert hidegen is kopogott.
Olajcsere után, még egy pár kilométerig csattogtak a szelepek, majd kidolgozta a sza..á ment olajat.
Egyébként pont esélyt adtam a gyári olajnak, kirándulás előtt raktam bele a gyári olajat, gondoltam ez sem más mint a többi (ERVIN!  nyes).
Megjegyzem előtte mindig FUCHS olajat raktam bele, semmi bajom nem volt vele, "kis kitérő" falbav után ismét FUCHS.
Minden kategóriába van olajuk, a legmagasabb előírásoknak is megfelel!
A mostani járgányomba 2.0 TDCi DPF-re is megfelelőt találtam!

Én gurultam már gyári olajjal a görög 4x fokban, oszt tök jó volt.
Gondolom, most vicceltél... ezt te sem gondolod komolyan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 22:39:39 »

Én gurultam már gyári olajjal a görög 4x fokban, oszt tök jó volt.
Gondolom, most vicceltél... ezt te sem gondolod komolyan.

Nem vicceltem, de az eset benzines mondeoval történt, se előtte, se utána nem volt ilyen problémám!

Lehet a TDCi-k alacsonyabb hőmérsékletük miatt sem jutnak erre a sorsra.

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 22:42:26 »

Nem vicceltem, de az eset benzines mondeoval történt, se előtte, se utána nem volt ilyen problémám!

Lehet a TDCi-k alacsonyabb hőmérsékletük miatt sem jutnak erre a sorsra.

Van egy benzines fiestánk... az is ford olajat kap... megjárta a horvát tengerpartot, ott volt meleg is, a motort is terheltük az emelkedők miatt...
Érdekes módon, bírta. Az olaj teljesen jó nekem elhiheted.
Te meg a cseh2-őt nézed  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 22:53:33 »

Van egy benzines fiestánk... az is ford olajat kap... megjárta a horvát tengerpartot, ott volt meleg is, a motort is terheltük az emelkedők miatt...
Érdekes módon, bírta. Az olaj teljesen jó nekem elhiheted.
Te meg a cseh2-őt nézed  vigyor3

Nem hiszem, hogy a hegyi terhelés tett be neki, hanem inkább az onnan hazavezető út, nagyon meleg volt, akkor éreztem, hogy erőtlen.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 23:24:18 »

Nem vicceltem, de az eset benzines mondeoval történt, se előtte, se utána nem volt ilyen problémám!

Lehet a TDCi-k alacsonyabb hőmérsékletük miatt sem jutnak erre a sorsra.



én mindig ford olajjal jártam. Az előző benzines mondival csak a horváth tengerpartot, olaszt, németet, austriát, cseheket, lenygeleket, szlovákokat, szlovéneket jártam be. 203eKm-el adtam el és totál zsír volt. Ezzel a mondival még csak 45eKm-t mentem és a legnagyobb kirándulásunk nápoly volt. Most is ford olaj van benne. Szerintem teljesen rendben van. Az asszony fókájában is az van 196eKm-nél van most és még legalább 5 évig meglesz.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 23:37:49 »

2.0 TDCi

http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 09:05:07 »


Hát ez nem semmi. És persze a mi vezérlőnk ugyanez... szomoru1

Na de az sem semmi, hogy a lerendelt gyári alkatrész gyakorlatilag használhatatlan volt.  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:03:54 »

A nagy autógyárak is ezzel töltik, pl. kik?

elő feltöltésék, csak egy párat:

- Ford 30-40%
- BMW 87%
- Suzuki 99%
- Mercedes motorokba keveset, de váltóba és egyéb hidraulikákba igen sokat
- wolksvagen, audi PDTI motorjaiba ők fejlesztették ki, majd a castrol koppintotta, de még mindig van első feltöltés

Nem akarom a gyári Ford olajat lebecsülni, csak a tapasztalatomat osztottam meg veletek!!!

Amit talán még elkel mondanom, hogy a gyári olaj 5W30 volt, amivel előtte és utána jártam 5W40.


Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:08:33 »


Amit talán még elkel mondanom, hogy a gyári olaj 5W30 volt, amivel előtte és utána jártam 5W40.




Az jó, mert akkor biztos, hogy nem a gyári specifikáció szerinti olajjal jársz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:20:27 »

Az jó, mert akkor biztos, hogy nem a gyári specifikáció szerinti olajjal jársz...

Az lehet, de pont a gyári olaj volt a 5W30 specifikáció szerinti.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 15:35:55 »

Az jó, mert akkor biztos, hogy nem a gyári specifikáció szerinti olajjal jársz...
Lassan kiderül, hogy nem csak a gyári olaj árt, hanem a gyári specifikációnak megfelelő is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 16:31:53 »

Részemről OFF!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 16:39:54 írta papione » Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.