Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:58:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253710 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:02:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.13 vasárnap, 10:52:32
az 1500-tól menés neked jó, mert akkor már 2000-nél váltanak, alacsony fordulatra esik vissza, kormolódik és lesz mit takarítani
Nincs korom. Tisztaság van. Egy új dízel nem kormos mint egy benzines hogy kormos olaj sáros legyen a kipufogója.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:03:58 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 10:59:32
Vezettem berelt kocsiban. Normál használatra elég 90 ló persze úgy ahogy 47 eFt-hol is meg lehet élni ... "bizonyára..."
elég lehet, csak nem dinamikus közlekedésre
a könnyebb mk3 sem volt vele dinamikus. mk3-ba is kell legalább a 130le a dinamikus vezetéshez. mk4-ből a 140le-s alá nem mennék. de inkább a 163le-s
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:04:20 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 11:02:09
Nincs korom. Tisztaság van. Egy új dízel nem kormos mint egy benzines hogy kormos olaj sáros legyen a kipufogója.
a dpf előtt ugyan úgy van korom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:09:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.13 vasárnap, 11:03:58
elég lehet, csak nem dinamikus közlekedésre
a könnyebb mk3 sem volt vele dinamikus. mk3-ba is kell legalább a 130le a dinamikus vezetéshez. mk4-ből a 140le-s alá nem mennék. de inkább a 163le-s
Kinek mire van igénye. Közlekedni lehetne 90 lóval, nyilván 140 lóval kényelmesebb 163-al meg kényelmesebb . Persze az én magan véleményem az , hogy a 163 is kevés. De ha rá lennék kényszerítve el tudnék járni 90 lóval is. Ha van egy kicsit több az mar plusz komfort.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:46:10 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 11:09:29
Kinek mire van igénye. Közlekedni lehetne 90 lóval, nyilván 140 lóval kényelmesebb 163-al meg kényelmesebb . Persze az én magan véleményem az , hogy a 163 is kevés. De ha rá lennék kényszerítve el tudnék járni 90 lóval is. Ha van egy kicsit több az mar plusz komfort.
Komfort...hm nem hiszem, minél több az erő annál többet kell gépészkedni, hamar leforog az ideális tartományból stb...inkább nevezném komfortnak mondjuk a dsg-t, vagy powershift-et bár utóbbival még nem mentem, de ha fele olyan jó mint a dsg még akkor is szuper.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:50:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.13 vasárnap, 10:52:32
az 1500-tól menés neked jó, mert akkor már 2000-nél váltanak, alacsony fordulatra esik vissza, kormolódik és lesz mit takarítani
Segítek! A korom miatt még egy sem állt be...
És igenis működjön normálisan 1500-3000 tartományban, hogy ne kelljen állandóan a váltóhoz nyúlni...mondjuk elég rühes dolog városban így is kapcsolgatni, hát még ha csak egész szűk tartományban kellene gépészkedni....vagy üveghangon egy dízellel...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 11:59:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.13 vasárnap, 11:04:20
a dpf előtt ugyan úgy van korom
Jóval kevesebb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 14:37:05 »
Mennyi a normális üzemi hőfok?
Nekem 70 és 75 fok között váltakozik.
Ez normális vagy rossz a termosztátom?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 14:48:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.13 vasárnap, 14:37:05
Mennyi a normális üzemi hőfok?
Nekem 70 és 75 fok között váltakozik.
Ez normális vagy rossz a termosztátom?
Szia!
Ezeket az értékeket honnan vetted? Elm327?
Kerek 80 foknak kell lennie. Én néztem már hosszabb távon is, 79-81 közt ingadozott max.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 14:50:57 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.13 vasárnap, 14:48:08
Szia!
Ezeket az értékeket honnan vetted? Elm327?
Kerek 80 foknak kell lennie. Én néztem már hosszabb távon is, 79-81 közt ingadozott max.
Üdv.: Peti
A műszercsoportból, a műszerteszt alatt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 15:34:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.13 vasárnap, 14:50:57
A műszercsoportból, a műszerteszt alatt...
Szia!
Nekem csak gyujtáson engedi ezt a teszt funkciót.... hm..bizonyára más sw verzio. (ha beindítom az autót visszalép alapállásba.)
Nekem elm327 kütyüm van, androidos telón szoktam élő adatokat nézni menetközben.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:09:42 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.12 szombat, 22:39:50
A MKIV faceliftel már megoldották az olajhígulás problémáját. Külön egységet képez a kipufogó rendszerben a dpf. Nincs többé olajhígulás. Engem csak az zavar hogy elég sokáig tartott míg erre rájöttek.
Ezt elmagyaráznád nekem!!!???
Milyen változtatásokat eszközöltek???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:16:23 »
Idézetet írta: papione - 2013.01.13 vasárnap, 19:09:42
Ezt elmagyaráznád nekem!!!???
Milyen változtatásokat eszközöltek???
azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:20:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.13 vasárnap, 11:46:10
Komfort...hm nem hiszem, minél több az erő annál többet kell gépészkedni, hamar leforog az ideális tartományból stb...inkább nevezném komfortnak mondjuk a dsg-t, vagy powershift-et bár utóbbival még nem mentem, de ha fele olyan jó mint a dsg még akkor is szuper.
közel olyan jó de ezt nem lehet eldönteni mert függ a motortól a váltási érzet igan nekem csak VW 1,6D 7 sebességes DSG és 163LE powershift összehasonlitásom van és talán a VW finomaban vált egy kicsit de nincs is olyan nyomaték de érzésre mintha jobban pörögne
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:23:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.13 vasárnap, 19:16:23
azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.
Gondolom már közvetlen a DPF előtt lehet a befecskendezés!?
Ha így van okos!
A régi elvet ismerem, nekem is hígította már fel az olajat.
Köszi!
Üdv.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:48:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.13 vasárnap, 19:16:23
azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.
Na akkor ezeknél már ott is kell majd porlasztót cserélni...fhasza..
egyébként ez még mindig jobb mint a gázolajjal mosom az olajteknőt megoldás..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:51:43 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.01.13 vasárnap, 19:20:50
közel olyan jó de ezt nem lehet eldönteni mert függ a motortól a váltási érzet igan nekem csak VW 1,6D 7 sebességes DSG és 163LE powershift összehasonlitásom van és talán a VW finomaban vált egy kicsit de nincs is olyan nyomaték de érzésre mintha jobban pörögne
VW-ben már próbáltam mindegyiket 7-est és 6-os DSG-t is de powershiftet még nem, kíváncsi lennék milyen..tesztekben kicsit lehúzták a dsg-hez képest, de azért arra nem mindig kell adni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 19:57:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.13 vasárnap, 19:16:23
azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.
Ez így van, saját befecskendezője van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 20:52:20 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.13 vasárnap, 19:57:55
Ez így van, saját befecskendezője van.
Ez biztos ? ? ? ?
(én nem érezném biztonságban magam egy olyan kocsiban, ahol egy akármilyen elektronika fecskendezget gázolajat, az 500 fokos dpf-be; pözsóéknál, meg kamionéknál is csak adblue van...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 20:58:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.01.13 vasárnap, 20:52:20
Ez biztos ? ? ? ?
(én nem érezném biztonságban magam egy olyan kocsiban, ahol egy akármilyen elektronika fecskendezget gázolajat, az 500 fokos dpf-be; pözsóéknál, meg kamionéknál is csak adblue van...)
Igen, láttam ennek az alkatrésznek a rajzát. Pözsóéknál nem csak ad blue van, általában ott is üa befecskendezéses.
Szerintem személyautóknál abba is hagyták a kék folyadékot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 21:10:38 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.13 vasárnap, 20:58:47
Igen, láttam ennek az alkatrésznek a rajzát. Pözsóéknál nem csak ad blue van, általában ott is üa befecskendezéses.
Szerintem személyautóknál abba is hagyták a kék folyadékot.
jesszus...
(Tomi: akkor bocsi...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 21:15:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.13 vasárnap, 19:51:43
VW-ben már próbáltam mindegyiket 7-est és 6-os DSG-t is de powershiftet még nem, kíváncsi lennék milyen..tesztekben kicsit lehúzták a dsg-hez képest, de azért arra nem mindig kell adni...
A lényeget tekintve semmivel sem rosszabb a powershift egy nagyon kicsit többet gondolkozik ha megbolondítod, ez azt jelenti ha egymás után nyomsz nagy gázt és elveszed majd megint nagy gázt ,ha sportban csinálod ugyan ezt megsem lehet bolonditani a lényeg hogy szerintem szuper jó csak ne emelné meg ennyire a fogyasztást mert én csak lesek ezeken 5-7 literes fogyasztásokon nekem 5,8 80km/h országút 7,5 autópálya és 12 város
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 21:19:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.13 vasárnap, 11:46:10
Komfort...hm nem hiszem, minél több az erő annál többet kell gépészkedni, hamar leforog az ideális tartományból stb...inkább nevezném komfortnak mondjuk a dsg-t, vagy powershift-et bár utóbbival még nem mentem, de ha fele olyan jó mint a dsg még akkor is szuper.
Nálam autpályázásnál pl az automatának sok szerepe nincs, de a nyomatéknak erőnek annál több.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 21:44:24 »
Idézetet írta: papione - 2013.01.13 vasárnap, 19:09:42
Ezt elmagyaráznád nekem!!!???
Milyen változtatásokat eszközöltek???
Nem dúsítják mint a hüle a hengerben a gázolajat ahhoz hogy még jusson némi gázolaj elégetni a lerakodott kormot a dpf-be (csak ezzel közben leoldhatja a motorolajat a hengerfalról és szépen fel is hígíthatja. Ennél nagyobb kárt csak akkor lehetne csinálni ha direkt homokot szórna be valaki a szívósorba.) Helyette direkt küldik a gázolajat a dpf-be. Az egyszerű megoldások mindig szépek. Ezt kellett volna csinálni az elején is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 21:58:55 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 21:44:24
Nem dúsítják mint a hüle a hengerben a gázolajat ahhoz hogy még jusson némi gázolaj elégetni a lerakodott kormot a dpf-be (csak ezzel közben leoldhatja a motorolajat a hengerfalról és szépen fel is hígíthatja. Ennél nagyobb kárt csak akkor lehetne csinálni ha direkt homokot szórna be valaki a szívósorba.) Helyette direkt küldik a gázolajat a dpf-be. Az egyszerű megoldások mindig szépek. Ezt kellett volna csinálni az elején is.
után égető,mint a mig29nél.forszázs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:02:20 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 21:44:24
Az egyszerű megoldások mindig szépek. Ezt kellett volna csinálni az elején is.
Hát igen.....
Köszi
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:04:55 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.01.13 vasárnap, 20:52:20
Ez biztos ? ? ? ?
(én nem érezném biztonságban magam egy olyan kocsiban, ahol egy akármilyen elektronika fecskendezget gázolajat, az 500 fokos dpf-be; pözsóéknál, meg kamionéknál is csak adblue van...)
Hatalmas kockázat, hogy befecskendeződik a gázolaj egy eleve égéstérnek kialakított térbe ahol azt csinálja amire szánták, elég. Ezzel az erővel miért nem aggódsz a miatt hogy folyamtosan befecskendezik a gázolajat a hengerbe ahol az ciklikusan felrobban? Ha a dpf elektronika lerohadna akkor ezt max folyamatosan csinálná addig a rövid ideig amíg nem jönne az Engine malfunction MIL és vele a visszavett teljesítmény esetleg füstölés hogy mindenképpen eltakarodjon a tulaj a kocsival a szervízbe. De az a kocsi saját lábán fog elmenni a szervízbe. Míg nálatok a korábbi döntsük be a hengerbe a gázolajat hogy ami marad az majd talán kiégeti a dpf kormot megoldásnál. Ha folyamatosan hígította kenőolajat akkor egyszer csak a blokk emiatt beáll, akkor biztos hogy oda nem saját lábán fogod elvinne. Én inkább vállalom egy külső dpf befecskendezés alkatrészének a számláját mint keríteni egy új blokkot.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:13:51 írta stealt
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:12:47 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.13 vasárnap, 21:58:55
után égető,mint a mig29nél.forszázs.
Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.
Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony
(Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:22:25 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 22:12:47
Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.
Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony
(Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Az összes faceliftesnél így van már megcsinálva, vagy csak a 2.2-nél? Úgy értve, hogy már nem az olajhigítós módszerrel dolgoznak..?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:24:46 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:25:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.13 vasárnap, 22:22:25
Az összes faceliftesnél így van már megcsinálva, vagy csak a 2.2-nél? Úgy értve, hogy már nem az olajhigítós módszerrel dolgoznak..
Nem tudom. Más faceliftes nincs a közelemben. De szerintem logikus lenne hogy mindegyik már így lenne megoldva.
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:26:08 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 22:12:47
Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.
Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony
(Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
A regenerálás kijelzés tényleg segítség a hozzáértőnek, de kínos pillanatokat okozhat a laikusoknak...
Mivel több a városi autókázásom, rengeteg tapasztalatot szereztem a regenről.
Ciklikusan csinálja úgy 550-600 km-t, DPF delta P miatt még nem indított regenerálást, ezt szervizben kiolvastattam, trendeltettem.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:30:24 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 22:25:34
Nem tudom. Más faceliftes nincs a közelemben. De szerintem logikus lenne hogy mindegyik már így lenne megoldva.
és ennél honnan tudtad, hogy már ilyen ?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:38:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.13 vasárnap, 22:30:24
és ennél honnan tudtad, hogy már ilyen ?
Oda szoktam állni én is szervizben a kötelezőknél és kérdezgettem hogy ez meg mi mert ilyet még nem láttam.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:46:25 írta stealt
»
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:48:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.13 vasárnap, 14:37:05
Mennyi a normális üzemi hőfok?
Nekem 70 és 75 fok között váltakozik.
Ez normális vagy rossz a termosztátom?
Sajna a 70-75 az kevéske.
Csere lesz ebbol. Tulhutott motorral nem jo jarni arra csak az
Mk3 kepes hogy 45 fokos vizzel kozlekedik mar lassan 100 km ota.
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 02:10:04 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 22:12:47
Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.
Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony
(Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Regenáráláskor kb 2L nő a pillanatnyi fogyasztás tehát lehet látni
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 08:58:31 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.13 vasárnap, 22:12:47
Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.
Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony
(Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Pedig a pillanatnyi fogyid megnő, csak ugye mivel más a metódus, az autó ezt nem mutatja.
Kíváncsi vagyok, hoyg az újaknál, amikor a hátralévő km az már csak mondjuk 10 alatti, akkor is csinál-e regent.
A facelift előttiek simán eljátsszák, s gáz az amikor szépen csorogsz oda a kútig, s a megtehető pl 30km-.ed leesik 0-ra...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sved1K
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 09:44:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.13 vasárnap, 14:50:57
A műszercsoportból, a műszerteszt alatt...
Convers+ kijelzon is van ilyen opcio? Ott hogyan lehet megnezni egyeb adatokat mint pl a vizhofok stb?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 11:42:13 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.01.14 hétfő, 02:10:04
Regenáráláskor kb 2L nő a pillanatnyi fogyasztás tehát lehet látni
Nem tudom neked mi van de nálam mondjuk pl 7,6-ról felugrik 8,2-8,5-re ez inkább csak fél max 1 liter. Ha van egy erősebb ellenszél az simám megemeli ennyivel a pillnatnyi fogyasztást. Nem veszed ezt olyan könnyen észre.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 12:00:30 írta stealt
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 11:44:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.01.14 hétfő, 08:58:31
Pedig a pillanatnyi fogyid megnő, csak ugye mivel más a metódus, az autó ezt nem mutatja.
Kíváncsi vagyok, hoyg az újaknál, amikor a hátralévő km az már csak mondjuk 10 alatti, akkor is csinál-e regent.
A facelift előttiek simán eljátsszák, s gáz az amikor szépen csorogsz oda a kútig, s a megtehető pl 30km-.ed leesik 0-ra...
Nem most, de amikor nem kell már az elakadt autóstársak faxsága miatt várakozni a hóban ki fogom szárítani próbaképpen a tankot. Az MKIII-asnál egyszer kétszer előfordult hogy a 0km után még mentem vagy 20-at
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 18:03:06 »
Sziasztok,
Ma motorolajat cseréltünk (2.0 tdci, 130 Le, aut.váltó) és a motorblokk tűzfal felöli oldalán olajfolyás nyomai vannak. Idő hiányában csak egy gyors vizuális átnézésre volt idő +a bilincseket megnéztük, de azok rendben vannak. Van esetleg tapasztalatotok, hogy mit érdemes ellenőrizni?
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 18:13:24 »
Idézetet írta: fecso71 - 2013.01.14 hétfő, 18:03:06
Sziasztok,
Ma motorolajat cseréltünk (2.0 tdci, 130 Le, aut.váltó) és a motorblokk tűzfal felöli oldalán olajfolyás nyomai vannak. Idő hiányában csak egy gyors vizuális átnézésre volt idő +a bilincseket megnéztük, de azok rendben vannak. Van esetleg tapasztalatotok, hogy mit érdemes ellenőrizni?
igen, ha erre gondoltál:
ha szemben állok az autóval, bal oldalon a töltőlevegő-hűtőhöz csatlakozó cső mellett volt már szivárgásom,
véletlen jöttem rá, mikor víz-hűtőt takarítottam ki
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 18:22:23 »
Idézetet írta: papione - 2013.01.14 hétfő, 18:13:24
igen, ha erre gondoltál:
ha szemben állok az autóval, bal oldalon a töltőlevegő-hűtőhöz csatlakozó cső mellett volt már szivárgásom,
véletlen jöttem rá, mikor víz-hűtőt takarítottam ki
Köszi, ezt is megnézem majd, de a foltból itélve középen vagy inkább szemben állva a jobb oldalon lehet valami gond. Megpróbálok robbantott ábrát szerezni és az alapján átnézni normálisan. Mivel nem volt jelentős olajfogyás, remélem csak kicsi (de lehet annál drágább) a probléma.
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:23:33 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.14 hétfő, 11:42:13
Nem tudom neked mi van de nálam mondjuk pl 7,6-ról felugrik 8,2-8,5-re ez inkább csak fél max 1 liter. Ha van egy erősebb ellenszél az simám megemeli ennyivel a pillnatnyi fogyasztást. Nem veszed ezt olyan könnyen észre.
Csak ez 30km-en keresztül tart és utána vissza áll a rend ebből következtetek a gyakorlat ezt igazolja
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 21:13:29 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.01.14 hétfő, 20:23:33
Csak ez 30km-en keresztül tart és utána vissza áll a rend ebből következtetek a gyakorlat ezt igazolja
Nem nő két literrel. Milyen motorral használod?
Naplózva
gigi21hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:55:42 »
Helo!
Egy fórumon egy bennfentes érdekeset írt. Persze a benzines vs. dízel kérdésben, ami azt taglalta, hogy miért romlanak el gyakran a dízelek? Azt írta, hogy elterjed ez a rémség és mindenki rohan folyton mindent cserélgetni sufniban, idő előtt, megelőző szándékkal, kis szervizben, de akár nagyban is. Csakhogy a gyárban steril körülmények között rakják össze a 2000 baros rendszert, ezért amint azt megbontják ki tudja, milyen környezetben, csavarhúzóval, fogóval....onnantól kezdve lehet is folyton javítgatni. Szerinte a tartósságot az garantálja, ha nem nyúlunk a tdci-hez, amíg minden rendben.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2013.01.16 szerda, 12:39:21 »
Idézetet írta: gigi21hu - 2013.01.16 szerda, 11:55:42
Helo!
Egy fórumon egy bennfentes érdekeset írt. Persze a benzines vs. dízel kérdésben, ami azt taglalta, hogy miért romlanak el gyakran a dízelek? Azt írta, hogy elterjed ez a rémség és mindenki rohan folyton mindent cserélgetni sufniban, idő előtt, megelőző szándékkal, kis szervizben, de akár nagyban is. Csakhogy a gyárban steril körülmények között rakják össze a 2000 baros rendszert, ezért amint azt megbontják ki tudja, milyen környezetben, csavarhúzóval, fogóval....onnantól kezdve lehet is folyton javítgatni. Szerinte a tartósságot az garantálja, ha nem nyúlunk a tdci-hez, amíg minden rendben.
1. Amíg minden rendben, addig miért is nyúlnánk hozzá?
2. Még egy műtőben sincsenek steril körülmények...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gigi21hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2013.01.16 szerda, 14:12:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.16 szerda, 12:39:21
1. Amíg minden rendben, addig miért is nyúlnánk hozzá?
2. Még egy műtőben sincsenek steril körülmények...
Gyakran olvasom, hogy használtam megveszi és biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret egy nagy szervizre. És ezzel megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt. A sterilt nyilván arra értettem, hogy valószínű nagyobb a tisztaság mint a sarki sufniban. Nem értek hozzá, de elképzelem, hogy egy nagyobb porszemcse is rombolni tud, ha belekerül a rendszerbe....
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2013.01.16 szerda, 15:17:04 »
Idézetet írta: gigi21hu - 2013.01.16 szerda, 14:12:39
Gyakran olvasom, hogy használtam megveszi és biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret egy nagy szervizre. És ezzel megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt. A sterilt nyilván arra értettem, hogy valószínű nagyobb a tisztaság mint a sarki sufniban. Nem értek hozzá, de elképzelem, hogy egy nagyobb porszemcse is rombolni tud, ha belekerül a rendszerbe....
Kíváncsi lennék hol olvastál ilyeneket. Nők lapja olvasói rovat?
Számora életszerűtlen elemek:
- biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret
- megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt
- egy nagyobb porszemcse is rombolni tud
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:25:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.01.16 szerda, 15:17:04
Kíváncsi lennék hol olvastál ilyeneket. Nők lapja olvasói rovat?
Számora életszerűtlen elemek:
- biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret
- megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt
- egy nagyobb porszemcse is rombolni tud
http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_11EA_II.pdf
Azért ha ezt elolvasod figyelmesen, akkor rájössz, hogy abban a porszemcse dologban akár lehet is valami.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:35:59 »
Idézetet írta: gigi21hu - 2013.01.16 szerda, 11:55:42
Helo!
Egy fórumon egy bennfentes érdekeset írt. Persze a benzines vs. dízel kérdésben, ami azt taglalta, hogy miért romlanak el gyakran a dízelek? Azt írta, hogy elterjed ez a rémség és mindenki rohan folyton mindent cserélgetni sufniban, idő előtt, megelőző szándékkal, kis szervizben, de akár nagyban is. Csakhogy a gyárban steril körülmények között rakják össze a 2000 baros rendszert, ezért amint azt megbontják ki tudja, milyen környezetben, csavarhúzóval, fogóval....onnantól kezdve lehet is folyton javítgatni. Szerinte a tartósságot az garantálja, ha nem nyúlunk a tdci-hez, amíg minden rendben.
a.) Cseréltél-e már pl. gázolaj szűrőt?
b.) Jártál-e korábban motorgyárban?
Naplózva
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ