Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:00:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
22
23
24
25
26
27
28
[
29
]
30
31
32
33
34
35
36
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5257348 alkalommal)
0 Felhasználó és 261 vendég van a témában
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1400 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 21:24:20 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.17 vasárnap, 10:53:30
Persze mindenki tévedhet, a lényeg az hogy neked volt egy szerencsés vételed. Akik meg nem ez a véleményük azok meg legfeljebb nem fognak majd csodálkozni ha véletlenül nálad esetleg előjönnek olyan hibák amelyek 100-150ekm-el később kellene.
Próféta szólt belőled!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1401 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 08:50:01 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.16 szombat, 16:55:03
SKF
Hosszbordásszíj készlet
hosszbordás szíj, feszítő görgő, vezető görgő
41618 FT
HEPU
Vízpumpa
22188 FT
SKF
Vízpumpa
21450 FT
szóval az egész motyó, 90e ft, kb. ez unix listaár (nekem van belőle 15%kedv...)
65.000.- ért van a ford kereskedésbe gyári szíj, vízpumpa feszítő készlet. Szóval nem mindig az utángyártott olcsó
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1402 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:29:45 »
Idézetet írta: wyctor - 2013.02.18 hétfő, 08:50:01
65.000.- ért van a ford kereskedésbe gyári szíj, vízpumpa feszítő készlet. Szóval nem mindig az utángyártott olcsó
nem is azért írtam, csak tájékoztatásként... hogy nem biztos hogy ezen kell spórolni ha autót vesz. alapszabály, hogy minden folyadékot és szíjat cserélünk ami a minimum egy ilyen kategóriájú autónál a biztos alváshoz...
(egyébként külső-belső szíj szett és vízpumpa 65e?)
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1403 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 21:43:27 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.17 vasárnap, 10:53:30
Persze mindenki tévedhet, a lényeg az hogy neked volt egy szerencsés vételed. Akik meg nem ez a véleményük azok meg legfeljebb nem fognak majd csodálkozni ha véletlenül nálad esetleg előjönnek olyan hibák amelyek 100-150ekm-el később kellene.
a válasz arra vonatkozott, hogy van aki újonnan vesz ilyen autót és nem megy többet 15000km/év én titánium luxorit vettem TDCI 163Le autómata powershift mondeót , egyébként szerintem elég *** autó de ha már megvettem !!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1404 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 22:04:11 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.02.18 hétfő, 21:43:27
a válasz arra vonatkozott, hogy van aki újonnan vesz ilyen autót és nem megy többet 15000km/év én titánium luxorit vettem TDCI 163Le autómata powershift mondeót , egyébként szerintem elég *** autó de ha már megvettem !!
15000km-ért nem veszünk dizel autót. Illetve gyakorlatilag ha 1millióbol jó ha 1 valaki vesz.
Egyszerűen nem éri meg, akkor inkább vesz helyette olcsobban egy nagyobb teljesítményű benzinest ha tényleg ennyit megy. Ahoz nagyon nyomaték függőnek kell lenni hogy valaki csak a dizel nyomatékért vegyen meg ilyen alacsony futásteljesítményre egy autót. Szélhámosok mindenütt lehetnek. Szerintem kezeld úgy mint egy 5 évest normál futásteljesítménnyel és nem annyival amit látsz és akor nem fog meglepetés érni.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1405 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 22:35:06 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.18 hétfő, 22:04:11
15000km-ért nem veszünk dizel autót. Illetve gyakorlatilag ha 1millióbol jó ha 1 valaki vesz.
Egyszerűen nem éri meg, akkor inkább vesz helyette olcsobban egy nagyobb teljesítményű benzinest ha tényleg ennyit megy. Ahoz nagyon nyomaték függőnek kell lenni hogy valaki csak a dizel nyomatékért vegyen meg ilyen alacsony futásteljesítményre egy autót. Szélhámosok mindenütt lehetnek. Szerintem kezeld úgy mint egy 5 évest normál futásteljesítménnyel és nem annyival amit látsz és akor nem fog meglepetés érni.
Én se megyek sokat egy évben, mostanában mindössze 8-9 ezer kilométert, de szeretem ha van elég erő alattam, és amikor a kúthoz megyek, akkor elégedett vagyok az évi 6,5 literes átlaggal.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1406 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 23:48:45 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.02.18 hétfő, 22:35:06
Én se megyek sokat egy évben, mostanában mindössze 8-9 ezer kilométert, de szeretem ha van elég erő alattam, és amikor a kúthoz megyek, akkor elégedett vagyok az évi 6,5 literes átlaggal.
Az MKIII-asnak a 155 lóvával 6,9 A IV-es a 200lóval 7,9 az éves átlagot csinál. 45-el több ló 1 literrel több gázolajáért szerintem korrekt. De ha nem annyit mennék amit szoktam hanem csak pl 15ekm-et akkor szerintem valami nagyon nem downsizing hatás alatti dögben égetném a benzint.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1407 Dátum:
2013.02.19 kedd, 07:00:52 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.18 hétfő, 22:04:11
15000km-ért nem veszünk dizel autót. Illetve gyakorlatilag ha 1millióbol jó ha 1 valaki vesz.
Egyszerűen nem éri meg, akkor inkább vesz helyette olcsobban egy nagyobb teljesítményű benzinest ha tényleg ennyit megy. Ahoz nagyon nyomaték függőnek kell lenni hogy valaki csak a dizel nyomatékért vegyen meg ilyen alacsony futásteljesítményre egy autót. Szélhámosok mindenütt lehetnek. Szerintem kezeld úgy mint egy 5 évest normál futásteljesítménnyel és nem annyival amit látsz és akor nem fog meglepetés érni.
én évi 10e km megyek.jó,új autóm még sosem volt.viszont tényleg nyomaték függő vagyok...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atyo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1408 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:33:51 »
Szevasztok. Tudja valaki ,hogy 1.8 -as 125 Le 2008-s gyartasu mondeokat milyen porlasztokkal szereltek?Delphi,vagy bosh?Melyik go szuro 2 mikronos szuresu?Elore is koszonom.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1409 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:36:00 »
Idézetet írta: atyo - 2013.02.21 csütörtök, 20:33:51
Szevasztok. Tudja valaki ,hogy 1.8 -as 125 Le 2008-s gyartasu mondeokat milyen porlasztokkal szereltek?Delphi,vagy bosh?Melyik go szuro 2 mikronos szuresu?Elore is koszonom.
Volt minden, delphi, siemens, bosch
Attól függ mikori kivitel
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1410 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:38:54 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.21 csütörtök, 20:36:00
Volt minden, delphi, siemens, bosch
Attól függ mikori kivitel
Delphi szerintem nem volt!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atyo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1411 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:50:32 »
WF0EXXGBBE8E11837
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1412 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:11:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.02.21 csütörtök, 20:38:54
Delphi szerintem nem volt!
Az volt az MKIII-asban is a 2.2 volt delphi és most a faceliftel IV-es 2.0-k lettek delphik ( de a 2.2 most bosch lett).
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1413 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:36:40 »
ECU -k
MK3
2.0 TDCi Delphi
2.2 TDCi Delphi
MK4 faceliftig
1.8 125LE Siemens SID206
2.0 140LE Siemens SID206
2.2 175 Bosch EDC16(+)CP39-6.40
Benzinesek
1.6-2.0 EEC-VI
MK4 facelifttől jellemzően Delphi
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Csiszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1414 Dátum:
2013.02.23 szombat, 01:19:19 »
Sziasztok!
Tervezzük hogy szüleimnek is veszünk egy mondeot es 2.0 tdci-re gondoltunk, tudja vki esetleg hogy mi a különbség a 140 es a 116 Lovas között? Es melyiket érdemes megvenni?
(4-es mondeoban nem vagyok otthon)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
Naplózva
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=77086
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1415 Dátum:
2013.02.23 szombat, 10:11:51 »
Idézetet írta: Csiszi - 2013.02.23 szombat, 01:19:19
Sziasztok!
Tervezzük hogy szüleimnek is veszünk egy mondeot es 2.0 tdci-re gondoltunk, tudja vki esetleg hogy mi a különbség a 140 es a 116 Lovas között? Es melyiket érdemes megvenni?
(4-es mondeoban nem vagyok otthon)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
Azért ez nem olyan 1xü. Mennyit mennek, hányan ülnek benne átlag, főleg autópálya vagy nem stb...
Több infót kérünk...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1416 Dátum:
2013.02.23 szombat, 11:07:05 »
Idézetet írta: Csiszi - 2013.02.23 szombat, 01:19:19
Sziasztok!
Tervezzük hogy szüleimnek is veszünk egy mondeot es 2.0 tdci-re gondoltunk, tudja vki esetleg hogy mi a különbség a 140 es a 116 Lovas között? Es melyiket érdemes megvenni?
(4-es mondeoban nem vagyok otthon)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
Sok további részlet is fontos lehet, de megítélésünk szerint ekkora súlyhoz és ekkora méretű karosszériához jobban passzol a 140 LE.
És az sem mindegy, hogy mennyi erőtartalékod van, pld. egy előzés során.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1417 Dátum:
2013.02.23 szombat, 11:31:10 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.02.23 szombat, 11:07:05
Sok további részlet is fontos lehet, de megítélésünk szerint ekkora súlyhoz és ekkora méretű karosszériához jobban passzol a 140 LE.
És az sem mindegy, hogy mennyi erőtartalékod van, pld. egy előzés során.
Én másfél hónapja vettem a 140LE verziót, és maxira meg vagyok elégedve. Ha jól tudom, a teljesítménykülönbség a vezérlésből adódik. Amúgy, nem gondolnám, hogy a különbség a gyakorlatban számottevő... Én inkább az állapotot és a lenyomozható előéletet tartottam szem előtt. Smán megvettem volna egy 116LE-st, ha abból találtam volna jobb ár-érték arányut. Asszem, a 116LE-s 5gangos váltóval van.
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1418 Dátum:
2013.02.23 szombat, 12:49:35 »
Idézetet írta: enginedriver - 2013.02.23 szombat, 11:31:10
Én másfél hónapja vettem a 140LE verziót, és maxira meg vagyok elégedve. Ha jól tudom, a teljesítménykülönbség a vezérlésből adódik. Amúgy, nem gondolnám, hogy a különbség a gyakorlatban számottevő... Én inkább az állapotot és a lenyomozható előéletet tartottam szem előtt. Smán megvettem volna egy 116LE-st, ha abból találtam volna jobb ár-érték arányut. Asszem, a 116LE-s 5gangos váltóval van.
Árban kedvezőbb a 116 LE-s. Nem is kevéssel.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1419 Dátum:
2013.02.23 szombat, 12:57:08 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.02.23 szombat, 12:49:35
Árban kedvezőbb a 116 LE-s. Nem is kevéssel.
akkor csak 1 csipp és már jó is+olcsóbb a kocsi
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1420 Dátum:
2013.02.23 szombat, 20:06:05 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.23 szombat, 12:57:08
akkor csak 1 csipp és már jó is+olcsóbb a kocsi
Az már alapban 60000-től indul. Én az előbbiekhez csatlakozva a 140 LE-re szavazok. De amelyik jobban ellenőrizhető múlttal rendelkezik az legyen a nyerő. Az ellenőrizhetőség megérhet némi LE kompromisszumot.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1421 Dátum:
2013.02.23 szombat, 20:25:17 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.02.23 szombat, 20:06:05
Az már alapban 60000-től indul. Én az előbbiekhez csatlakozva a 140 LE-re szavazok. De amelyik jobban ellenőrizhető múlttal rendelkezik az legyen a nyerő. Az ellenőrizhetőség megérhet némi LE kompromisszumot.
én meg a 2.2 175-re
de Bunyek ismerőse 45-ér csinálja a csippet+jó is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1422 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 19:32:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.23 szombat, 20:25:17
én meg a 2.2 175-re
de Bunyek ismerőse 45-ér csinálja a csippet+jó is
Ennyire nem vagyok LE függő és nem bízom a csippelésben. Nem tudom miért, de idegenkedem tőle és attól félek, hogy ha érezném a plusz LE-ket akkor ki is akarnám használni. Ez pedig idővel olyan meghibásodásokat hozna elő a többletterhelés miatt, ami csippelés nélkül nem, vagy csak több futás után jelentkezhetne. De ez magánvélemény és lehet, hogy csak az én rögeszmém.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1423 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:18:19 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.02.24 vasárnap, 19:32:20
Ennyire nem vagyok LE függő és nem bízom a csippelésben. Nem tudom miért, de idegenkedem tőle és attól félek, hogy ha érezném a plusz LE-ket akkor ki is akarnám használni. Ez pedig idővel olyan meghibásodásokat hozna elő a többletterhelés miatt, ami csippelés nélkül nem, vagy csak több futás után jelentkezhetne. De ez magánvélemény és lehet, hogy csak az én rögeszmém.
Nem tudom milyen lehet 116Le de ekkora autónak 163Le is kevés de lehet csak nekem vannak más elvárásaim erőssen gondolkozom a Le növelésen egy normális gyárban a motort min 1000h teszt 80% terhelésen és nem lehet semmi kopás azzal a programmal engedik forgalomba ezért nem okoz egy jó chip problémát mert , átlag autós soha sem fogja így használni
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1424 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:20:56 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.17 vasárnap, 10:57:24
Mit érdekli őket a garancia? Az alapból kettő év max. vesz valaki hozzá egy évet. Az ilyen felhigulásos dolog nem 3 év alatt jön elő.
Alapból 5 év 150000km garancia szinte mindenre
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1425 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 22:50:20 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.02.24 vasárnap, 20:20:56
Alapból 5 év 150000km garancia szinte mindenre
2 év az alap a fordnál.
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1426 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 05:59:31 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.24 vasárnap, 22:50:20
2 év az alap a fordnál.
1 éve vettem 5év garival 150000km lehet akció volt de erre nem emlékszem kaptam hozzá egy teljes részletes listát mire vonatkozik a gari
Naplózva
mucinu
Vendég
pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1427 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 16:18:41 »
Sziasztok,
Már minden topicot végigolvastam, mire elhatároztam hogy írok ide.
2007év végi, 1.8 tdci trend mondeom egy hete furcsa dolgot művel. Múlt héten hétfőn reggel szokásosan indultam munkába, az autó indult. Este mikor munkából indultam volna haza beindult, majd 2-3 másodperc után leállt. Ezután csak behúzni lehetett, viszont könnyen indult. Húzás után persze simán le lehet állítani, beindul.
Ezt a hét minden napján megcsinálta: reggel indult, délután is, viszont ekkor ugye 2-3 sec után leállt. Mindegy hogy garázsban állt, vagy a szabadban, reggel pöcc-röff. Akksit kicseréltem egy újra. Szakervizben azt mondta a szaki, hogy nyomáscsökkenést ír a diagnosztika, szerinte a nagynyomású szivattyú/szelep nem ok, de nem biztos benne.
De akkor meg miért indul minden reggel, ill, - ha indul - minden probléma nélkül megy, nincs teljesítményvesztés, semmilyen kontrollámpa soha(!) nem villan fel, max hogy tankolni kéne...
, menet közben nem áll le.
a hiba jelentkezése előtt kb. 8-9 nappal cseréltek gázolajszűrőt, de ha levegősödne akkor miért tudtam inditani reggel?
Egyébként napi 60-80 km-t megyek/mennék vele.
Nagyon idegesítő a dolog, mert senki nem tudja megmondani a konkrét hibát...
vélemény?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1428 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 16:58:55 »
Idézetet írta: mucinu - 2013.02.25 hétfő, 16:18:41
Sziasztok,
Már minden topicot végigolvastam, mire elhatároztam hogy írok ide.
2007év végi, 1.8 tdci trend mondeom egy hete furcsa dolgot művel. Múlt héten hétfőn reggel szokásosan indultam munkába, az autó indult. Este mikor munkából indultam volna haza beindult, majd 2-3 másodperc után leállt. Ezután csak behúzni lehetett, viszont könnyen indult. Húzás után persze simán le lehet állítani, beindul.
Ezt a hét minden napján megcsinálta: reggel indult, délután is, viszont ekkor ugye 2-3 sec után leállt. Mindegy hogy garázsban állt, vagy a szabadban, reggel pöcc-röff. Akksit kicseréltem egy újra. Szakervizben azt mondta a szaki, hogy nyomáscsökkenést ír a diagnosztika, szerinte a nagynyomású szivattyú/szelep nem ok, de nem biztos benne.
De akkor meg miért indul minden reggel, ill, - ha indul - minden probléma nélkül megy, nincs teljesítményvesztés, semmilyen kontrollámpa soha(!) nem villan fel, max hogy tankolni kéne...
, menet közben nem áll le.
a hiba jelentkezése előtt kb. 8-9 nappal cseréltek gázolajszűrőt, de ha levegősödne akkor miért tudtam inditani reggel?
Egyébként napi 60-80 km-t megyek/mennék vele.
Nagyon idegesítő a dolog, mert senki nem tudja megmondani a konkrét hibát...
vélemény?
Szia!
Üdvözöllek a klubban!
A Te példád is sajnos azt bizonyítja, hogy ezek a gázolajszűrő cserék mindig hordoznak magukkal bajokat.
Nekem is ilyen autóm van. Hasonló gondjaim voltak, szintén a gázolajszűrő csere után.
A mai napig előfordul nálam az, h az autó gondol egyet és beindítás után pár másodperccel leáll, igaz nekem a 2-ik v. 3-ik indítás után be is indul és nem kell behúzni. Nem tudom miért csinálja, de mások is írták motortól függetlenül, hogy van mikor ezt csinálja a kocsijuk, ez lehet páratartalom v. légnyomás változása miatt. Elég érzékenyek ezek a kocsik az ilyenekre is sajnos.
De mivel nálad nem is indul és be kell húzni sztem nem az időjárással van baja.
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy a gázolajszűrő csere nem sikerült tökéletesen és fals levegőt szív be az autód időközönként. A helyedben megnézettetném. Az mind1 hogy tudsz vele egyszer menni rendesen, máskor meg nem indul, olyan szempontból, h levegős a rendszer, mivel nem biztos hogy mindig fals levegőt kap, vagy mikor beszívja a levegőt, akkor lehet nem egyből jut olyan helyre, ahol gondot okoz (ezt már mondták nekem).
Így szerintem a gázolajszűrőt nézzétek meg még jobban, lehet ott szív valahol fals levegőt, mert nagyon úgy néz ki az alapján, amit leírtál.
Aztán persze ez csak az én véleményem, sztem a többiek is majd hozzátesznek!!
Sok sikert!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1429 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 17:02:40 »
Idézetet írta: mucinu - 2013.02.25 hétfő, 16:18:41
Sziasztok,
Már minden topicot végigolvastam, mire elhatároztam hogy írok ide.
2007év végi, 1.8 tdci trend mondeom egy hete furcsa dolgot művel. Múlt héten hétfőn reggel szokásosan indultam munkába, az autó indult. Este mikor munkából indultam volna haza beindult, majd 2-3 másodperc után leállt. Ezután csak behúzni lehetett, viszont könnyen indult. Húzás után persze simán le lehet állítani, beindul.
Ezt a hét minden napján megcsinálta: reggel indult, délután is, viszont ekkor ugye 2-3 sec után leállt. Mindegy hogy garázsban állt, vagy a szabadban, reggel pöcc-röff. Akksit kicseréltem egy újra. Szakervizben azt mondta a szaki, hogy nyomáscsökkenést ír a diagnosztika, szerinte a nagynyomású szivattyú/szelep nem ok, de nem biztos benne.
De akkor meg miért indul minden reggel, ill, - ha indul - minden probléma nélkül megy, nincs teljesítményvesztés, semmilyen kontrollámpa soha(!) nem villan fel, max hogy tankolni kéne...
, menet közben nem áll le.
a hiba jelentkezése előtt kb. 8-9 nappal cseréltek gázolajszűrőt, de ha levegősödne akkor miért tudtam inditani reggel?
Egyébként napi 60-80 km-t megyek/mennék vele.
Nagyon idegesítő a dolog, mert senki nem tudja megmondani a konkrét hibát...
vélemény?
Jah és még valami... a nagynyomásúra nekem is gyanakodtak (persze miért is ne mikor jó drága), de megnézték egy 15 ezres diagnosztikán, vmi padra feltették a porlasztókkal együtt, de minden oks volt vele. Sztem ha azzal lenne gondod, akkor rosszabb tünetek lennének, meg azt a számítógép is egyértelműbben kiírta volna. Sztem....
Amúgy más volt cserélve a gázolajszűrőn kívül???
Erővesztése akkor nincs a kocsinak csak a leállás??? Mert akkor nem is a légtömegmérővel van a baj.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mucinu
Vendég
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1430 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 18:23:36 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.25 hétfő, 17:02:40
Jah és még valami... a nagynyomásúra nekem is gyanakodtak (persze miért is ne mikor jó drága), de megnézték egy 15 ezres diagnosztikán, vmi padra feltették a porlasztókkal együtt, de minden oks volt vele. Sztem ha azzal lenne gondod, akkor rosszabb tünetek lennének, meg azt a számítógép is egyértelműbben kiírta volna. Sztem....
Amúgy más volt cserélve a gázolajszűrőn kívül???
Erővesztése akkor nincs a kocsinak csak a leállás??? Mert akkor nem is a légtömegmérővel van a baj.
szia,
a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.25 hétfő, 18:26:04 írta mucinu
»
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1431 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:28:09 »
Idézetet írta: mucinu - 2013.02.25 hétfő, 18:23:36
szia,
a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele...
nekem egy márkaszervíz 150e revízió alkalmával eljövetelkor a kuplung adta meg magát hirtelen... amit ők ott észre is vettek. én meg csak olajcserére vittem be... soha többet
Naplózva
mucinu
Vendég
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1432 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:31:10 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.25 hétfő, 19:28:09
nekem egy márkaszervíz 150e revízió alkalmával eljövetelkor a kuplung adta meg magát hirtelen... amit ők ott észre is vettek. én meg csak olajcserére vittem be... soha többet
nem márkaszervizben van, nem hallottam jót róluk, pláne h ismeretstégem sincs...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1433 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:34:26 »
Idézetet írta: mucinu - 2013.02.25 hétfő, 19:31:10
nem márkaszervizben van, nem hallottam jót róluk, pláne h ismeretstégem sincs...
Ha pesti vagy, v környéki, akkor a Vick-nél tehetsz egy próbát. Ő is fórumos és már jó páran vittük hozzá az autónkat. Budapest, Könyves K. körúton van egy Ford márkaszerviz, Ő ott dolgozik, Németh Viktor a rendes neve.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1434 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:36:18 »
Idézetet írta: mucinu - 2013.02.25 hétfő, 18:23:36
szia,
a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele...
Jah hát hasonló gondokkal küzdesz, bár nekem összetettebb volt. MEg végül légtömegmérő pucolással oldották meg.
Sztem fals levegőt szív be a kocsid, de akkor majd szerdán talán okosabb leszel.
Mindenképp írd meg mi volt majd!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mucinu
Vendég
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1435 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 20:22:01 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.25 hétfő, 19:34:26
Ha pesti vagy, v környéki, akkor a Vick-nél tehetsz egy próbát. Ő is fórumos és már jó páran vittük hozzá az autónkat. Budapest, Könyves K. körúton van egy Ford márkaszerviz, Ő ott dolgozik, Németh Viktor a rendes neve.
Köszönöm a tippet, de Miskolc "mellett" vagyok, így sajna nem tudom oda vinni. egyenlőre...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1436 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 20:50:31 »
Idézetet írta: mucinu - 2013.02.25 hétfő, 19:31:10
nem márkaszervizben van, nem hallottam jót róluk, pláne h ismeretstégem sincs...
Ha a 26-os úti ford szervizre gondoltál a márkaszerviz alatt akkor ők konkrétan ott rohadjanak meg ahol vannak.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1437 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:31:59 »
azért érdekes hogy nincs itt egy ford márkaszervíz vezető se a fórumon... vagy esetleg valaki törekedne erre a csoportra, mint fogyasztói csoport. pedig nem kérünk mást, mint egy kis törődést és korrekt kiszolgálást. szerintem ha a hátsó betétemet nem 82.000-ért akarná csinálni hanem kb 45-50 körül, akkor nem venném a fáradtságot, hogy 33e-ért alkatrészt vegyek és a szerelőmnek adjak egy ötöst. ez nekem két óra kiesés a munkából, meg egy hétvégi 1-3 órás elbaszás az életből...ja és dee éééérdekeeeees fhogy az alktarészkereskedő is megél ezeken az árakon...
nem hiszem hogy sokat akarnánk.
volt már itt ilyen próbálkozás? szerintem sokan örülnénk egy szervíz-szigetnek ahol nem az átkúr.ás a lényeg.
Vikkel semmi bajom sincs, de másfél hétre kaptam időpontot, ami egy csöpögő termosztátnál és sikító féknél nálam a kényelmetlen kategória, és az Fort adott szemtelen ajánlatot javításra.
teccikérteni...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1438 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:37:51 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.02.25 hétfő, 05:59:31
1 éve vettem 5év garival 150000km lehet akció volt de erre nem emlékszem kaptam hozzá egy teljes részletes listát mire vonatkozik a gari
Igen látom most ez a szöveg:
Minden Ford Mondeo gépjárműre 2 év, km-korlátozás
nélküli, teljes körű garancia vonatkozik.
A fentieken felül minden Ford Mondeo gépjárműre +3 év,
vagy maximum 150 000 km Optimum garancia is
vonatkozik.
A +3 év garancia az 5. év végéig, de legfeljebb 150 000
futott km eléréséig érvényes a gépjármű első forgalomba
helyezésétől számítva.
1,5évvel ezelőtt még ez a szöveg volt:
"Minden Ford Mondeo gépjárműre 2 év, km korlátozás nélküli, teljeskörű garancia vonatkoz
Ezen felül minden Ford Mondeo gépjárműre +1 év, vagy maximum 60 000 km Optimum garancia
is vonatkozik. A +1 év garancia a 3. év végéig, de legfeljebb 60 000 futott km eléréséig érvényes
a gépjármű első forgalomba helyezésétől számítva."
Én ezért is hagytam a fenébe a plusz garanciát, a km nálam túl futna.
De ahogy látom amire most váltottak az 5 év 150000ekm-el is ki lehet törölni... Egy komolyabb hiba nem jön elő 150ekm alatt. Ezért a plusz garanciáért nem érdemes fizetni, sőt addig is rákényszerítenek, hogy "szag"szervizbe hordjad a vasat ahol jól lenyúlnak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1439 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:43:25 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.25 hétfő, 21:37:51
Igen látom most ez a szöveg:
Jó tudni... magyarországon nem 2 év a gari... hanem 3. Nem egy adott autógyár adja, hanem a törvény írja elő.
Kilométerkorlátozás nélkül... az egy más tészta, hogy kb senki sem tud róla, és nem tudják, hogy kell érvényesíteni.
De attól még van. Kellő ügyességgel akármit ki fognak cserélni, nyilván a kopókon kívül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1440 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:50:17 »
Idézetet írta: Angel - 2013.02.25 hétfő, 21:43:25
Jó tudni... magyarországon nem 2 év a gari... hanem 3. Nem egy adott autógyár adja, hanem a törvény írja elő.
Kilométerkorlátozás nélkül... az egy más tészta, hogy kb senki sem tud róla, és nem tudják, hogy kell érvényesíteni.
De attól még van. Kellő ügyességgel akármit ki fognak cserélni, nyilván a kopókon kívül.
1. elméletben igazad van
2. ha egy szervíz nem akarja, nem fogja kicserélni amit te gariba akarsz,
3. fogyasztóvédelem magyarországon konkrétan nem működik
4. de a felvetést értékeljük.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1441 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:52:15 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.25 hétfő, 21:31:59
azért érdekes hogy nincs itt egy ford márkaszervíz vezető se a fórumon... vagy esetleg valaki törekedne erre a csoportra, mint fogyasztói csoport. pedig nem kérünk mást, mint egy kis törődést és korrekt kiszolgálást. szerintem ha a hátsó betétemet nem 82.000-ért akarná csinálni hanem kb 45-50 körül, akkor nem venném a fáradtságot, hogy 33e-ért alkatrészt vegyek és a szerelőmnek adjak egy ötöst. ez nekem két óra kiesés a munkából, meg egy hétvégi 1-3 órás elbaszás az életből...ja és dee éééérdekeeeees fhogy az alktarészkereskedő is megél ezeken az árakon...
nem hiszem hogy sokat akarnánk.
volt már itt ilyen próbálkozás? szerintem sokan örülnénk egy szervíz-szigetnek ahol nem az átkúr.ás a lényeg.
Vikkel semmi bajom sincs, de másfél hétre kaptam időpontot, ami egy csöpögő termosztátnál és sikító féknél nálam a kényelmetlen kategória, és az Fort adott szemtelen ajánlatot javításra.
teccikérteni...
Eddig csak egy suzukit vittem márkaszervízbe és a 17 autómból 2 volt 0 km-es (+ a céges autókat). Amit tudok, hogy a szereleő hiába jó az adott helyen, az árakat nem ő diktálja, az időnormákat nem ő diktálja és a márkaszervízben nincs javítás csak csere.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1442 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:52:50 »
Idézetet írta: Angel - 2013.02.25 hétfő, 21:43:25
Jó tudni... magyarországon nem 2 év a gari... hanem 3. Nem egy adott autógyár adja, hanem a törvény írja elő.
Kilométerkorlátozás nélkül... az egy más tészta, hogy kb senki sem tud róla, és nem tudják, hogy kell érvényesíteni.
De attól még van. Kellő ügyességgel akármit ki fognak cserélni, nyilván a kopókon kívül.
Ilyen szakszerviz háttérrel inkább átok a hosszú garancia.
A múltkor több mint 110eFt-ot fizettem egy nyomorult 60ekm-es szervizért . Nagyon siettem és nem néztem meg ott a helyszínen a számlát csak otthon. Hát vannak benne érdekességek pl. sima mezei ford formula F olaj 6,5 liter (amúgy csak 6 kell a motorba) több mint 4000Ft/liter áron. Nem 60ekm es szerviz hanem 60e mérföldes szerviz =90ekm (nem tudtam hogy ilyen is van egy mondeonál
). Vissza nem mentem, de többet már feléjük még egyszer nem akarok menni, cserébe viszont nem dicsérném a Vagép 26-os úti szervizét.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1443 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:01:47 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.25 hétfő, 21:31:59
azért érdekes hogy nincs itt egy ford márkaszervíz vezető se a fórumon... vagy esetleg valaki törekedne erre a csoportra, mint fogyasztói csoport. pedig nem kérünk mást, mint egy kis törődést és korrekt kiszolgálást. szerintem ha a hátsó betétemet nem 82.000-ért akarná csinálni hanem kb 45-50 körül, akkor nem venném a fáradtságot, hogy 33e-ért alkatrészt vegyek és a szerelőmnek adjak egy ötöst. ez nekem két óra kiesés a munkából, meg egy hétvégi 1-3 órás elbaszás az életből...ja és dee éééérdekeeeees fhogy az alktarészkereskedő is megél ezeken az árakon...
nem hiszem hogy sokat akarnánk.
volt már itt ilyen próbálkozás? szerintem sokan örülnénk egy szervíz-szigetnek ahol nem az átkúr.ás a lényeg.
Vikkel semmi bajom sincs, de másfél hétre kaptam időpontot, ami egy csöpögő termosztátnál és sikító féknél nálam a kényelmetlen kategória, és az Fort adott szemtelen ajánlatot javításra.
teccikérteni...
féket nem akkor kell cserélni mikor vason van, vizet meg lehet utántölteni. A betéteket sokért vetted. Lehet 1-2 óra ugrik a melódból, de addig nem kevés pénz marad a zsebedbe. Az ilyen sokat keresni akaró szervizt el kell kerülni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mucinu
Vendég
Válasz: pánik-káosz
«
Új hozzászólás #1444 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:14:29 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.25 hétfő, 20:50:31
Ha a 26-os úti ford szervizre gondoltál a márkaszerviz alatt akkor ők konkrétan ott rohadjanak meg ahol vannak.
ja, arra, de nem viszem oda, most sem ott van...
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1445 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:24:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.25 hétfő, 22:01:47
féket nem akkor kell cserélni mikor vason van, vizet meg lehet utántölteni. A betéteket sokért vetted. Lehet 1-2 óra ugrik a melódból, de addig nem kevés pénz marad a zsebedbe. Az ilyen sokat keresni akaró szervizt el kell kerülni
nem akkor vettem, csak mivel sokat megyek, azóta belegurult 2000km. a víz jelenleg úgy néz ki, hogy napi fél liter. munkám mellett sokszor nem a viízen jár az agyam, ezért csak egyszer nézzem be, vagy kezdjen el jobban ereszteni... szo-pacs. ferodo tárcsa, gyári betét. sztem nem sok, lett volna többért is, igaz 22-25ből is megúszhattam volna, de a féken pont nem fogok spórolni.
nekem meg szerintem sok embernek megérne +5-10e ft-ot ha egyszerre és ÉRTŐ kezekben lenne a kocsija, és nem kéne 3 hetente valami ***.ral a saját szerelőjére várni. szerintem hosszú távon megéri becsületesen és akár olcsóbban dolgozni, mert az ilyet az emberek megbecsülik. (ha az építőiparból indulok ki, nekem a válság óta több melóm van, és mind visszatérő ügyfél, lehet azért mert nem szarul csinálom a dolgokat és nem drágán, és lám megélek...)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1446 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:42:00 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.25 hétfő, 22:24:20
nem akkor vettem, csak mivel sokat megyek, azóta belegurult 2000km. a víz jelenleg úgy néz ki, hogy napi fél liter. munkám mellett sokszor nem a viízen jár az agyam, ezért csak egyszer nézzem be, vagy kezdjen el jobban ereszteni... szo-pacs. ferodo tárcsa, gyári betét. sztem nem sok, lett volna többért is, igaz 22-25ből is megúszhattam volna, de a féken pont nem fogok spórolni.
nekem meg szerintem sok embernek megérne +5-10e ft-ot ha egyszerre és ÉRTŐ kezekben lenne a kocsija, és nem kéne 3 hetente valami ***.ral a saját szerelőjére várni. szerintem hosszú távon megéri becsületesen és akár olcsóbban dolgozni, mert az ilyet az emberek megbecsülik. (ha az építőiparból indulok ki, nekem a válság óta több melóm van, és mind visszatérő ügyfél, lehet azért mert nem szarul csinálom a dolgokat és nem drágán, és lám megélek...)
Persze, de azt ne felejtsd el, hogy most a szervíz tartja el a szalont, szóval vastagon fog a ceruza.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1447 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:44:07 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.25 hétfő, 22:24:20
nem akkor vettem, csak mivel sokat megyek, azóta belegurult 2000km. a víz jelenleg úgy néz ki, hogy napi fél liter. munkám mellett sokszor nem a viízen jár az agyam, ezért csak egyszer nézzem be, vagy kezdjen el jobban ereszteni... szo-pacs. ferodo tárcsa, gyári betét. sztem nem sok, lett volna többért is, igaz 22-25ből is megúszhattam volna, de a féken pont nem fogok spórolni.
nekem meg szerintem sok embernek megérne +5-10e ft-ot ha egyszerre és ÉRTŐ kezekben lenne a kocsija, és nem kéne 3 hetente valami ***.ral a saját szerelőjére várni. szerintem hosszú távon megéri becsületesen és akár olcsóbban dolgozni, mert az ilyet az emberek megbecsülik. (ha az építőiparból indulok ki, nekem a válság óta több melóm van, és mind visszatérő ügyfél, lehet azért mert nem szarul csinálom a dolgokat és nem drágán, és lám megélek...)
azt nem írtad, h tárcsa+betét. úgy már jó! a napi fél liter az nem kevés. minden városban van becsületes-normálisan számoló szerelő, csak meg kell találni.
"
szerintem hosszú távon megéri becsületesen és akár olcsóbban dolgozni
" szerintem is!
De pesten nincs fórumos ismerős aki megcsinálná a kocsidat??
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.25 hétfő, 22:47:56 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1448 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:50:31 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.25 hétfő, 21:52:50
Ilyen szakszerviz háttérrel inkább átok a hosszú garancia.
A múltkor több mint 110eFt-ot fizettem egy nyomorult 60ekm-es szervizért . Nagyon siettem és nem néztem meg ott a helyszínen a számlát csak otthon. Hát vannak benne érdekességek pl. sima mezei ford formula F olaj 6,5 liter (amúgy csak 6 kell a motorba) több mint 4000Ft/liter áron. Nem 60ekm es szerviz hanem 60e mérföldes szerviz =90ekm (nem tudtam hogy ilyen is van egy mondeonál
). Vissza nem mentem, de többet már feléjük még egyszer nem akarok menni, cserébe viszont nem dicsérném a Vagép 26-os úti szervizét.
120ekm-es szervíz: olaj+olajszűrő+GOszűrő+légszűrő+futómű és alja átvizsgálás=41eft. Szerintem nem rossz, bár csókos vagyok mert az asszony náluk dolgozott.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1449 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 22:56:54 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.02.25 hétfő, 22:50:31
120ekm-es szervíz: olaj+olajszűrő+GOszűrő+légszűrő+futómű és alja átvizsgálás=41eft. Szerintem nem rossz, bár csókos vagyok mert az asszony náluk dolgozott.
erről beszélek.. nem hiszem hogy belerokkannak, és én is vinném oda...de hova... ez a polémia tárgya.
Naplózva
Oldalak:
1
...
22
23
24
25
26
27
28
[
29
]
30
31
32
33
34
35
36
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ