Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263691 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2013.02.26 kedd, 17:49:51 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.25 hétfő, 21:37:51
Igen látom most ez a szöveg:
Minden Ford Mondeo gépjárműre 2 év, km-korlátozás
nélküli, teljes körű garancia vonatkozik.
A fentieken felül minden Ford Mondeo gépjárműre +3 év,
vagy maximum 150 000 km Optimum garancia is
vonatkozik.
A +3 év garancia az 5. év végéig, de legfeljebb 150 000
futott km eléréséig érvényes a gépjármű első forgalomba
helyezésétől számítva.
1,5évvel ezelőtt még ez a szöveg volt:
"Minden Ford Mondeo gépjárműre 2 év, km korlátozás nélküli, teljeskörű garancia vonatkoz
Ezen felül minden Ford Mondeo gépjárműre +1 év, vagy maximum 60 000 km Optimum garancia
is vonatkozik. A +1 év garancia a 3. év végéig, de legfeljebb 60 000 futott km eléréséig érvényes
a gépjármű első forgalomba helyezésétől számítva."
Én ezért is hagytam a fenébe a plusz garanciát, a km nálam túl futna.
De ahogy látom amire most váltottak az 5 év 150000ekm-el is ki lehet törölni... Egy komolyabb hiba nem jön elő 150ekm alatt. Ezért a plusz garanciáért nem érdemes fizetni, sőt addig is rákényszerítenek, hogy "szag"szervizbe hordjad a vasat ahol jól lenyúlnak.
fizetni nem kell érte, csak próbálnak lenyulni évi 30000ft kibirok
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2013.02.26 kedd, 17:53:46 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.25 hétfő, 21:52:50
Ilyen szakszerviz háttérrel inkább átok a hosszú garancia.
A múltkor több mint 110eFt-ot fizettem egy nyomorult 60ekm-es szervizért . Nagyon siettem és nem néztem meg ott a helyszínen a számlát csak otthon. Hát vannak benne érdekességek pl. sima mezei ford formula F olaj 6,5 liter (amúgy csak 6 kell a motorba) több mint 4000Ft/liter áron. Nem 60ekm es szerviz hanem 60e mérföldes szerviz =90ekm (nem tudtam hogy ilyen is van egy mondeonál
). Vissza nem mentem, de többet már feléjük még egyszer nem akarok menni, cserébe viszont nem dicsérném a Vagép 26-os úti szervizét.
otthon már kár volt megnézni
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2013.02.26 kedd, 18:16:16 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.02.26 kedd, 17:53:46
otthon már kár volt megnézni
Miért lett volna? Rohadtul siettem 1,5 órát csesztek el pluszba mint terveztem. Csak bevágtam a táskámba és rohantam el. Én pár 10eFt-ot buktam de Ők a becsületüket. Ja meg 4-5 évente szoktam venn új kocsit. Amikor fordra váltottam akkor ez IV-es mondeo is náluk lett véve meg az előző III is. A következő nem náluk lesz megvéve (ha egyáltalán ford lesz) . Szóval néhány szerviznél többet buktak ezzel a magatartással.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2013.02.27 szerda, 19:11:07 »
Sziasztok!
Az utolsó két olajcserét magam csináltam. Meleg motorból csápos emelőn felemelve engedtem le az olajat. Elég sokat vártam vele, a végén már csak egy-két csepp jött, akkor tekertem vissza a csavart. Visszatöltéskor 4,5-4,7 liter ment vissza, ekkor már a nivon elérte a "3/4-egész" szintet.
(2.0 tdci)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:29:17 »
Szuro csere nelkul annyi megy bele. Kb 5 liter.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:38:22 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.27 szerda, 20:29:17
Szuro csere nelkul annyi megy bele. Kb 5 liter.
Nem gondolod, hogy szűrő nélkül cseréltem olajat?
Szűrővel együtt nálam 4,7 ment bele, lehet elviselné az 5 litert is, azonban nem akarom nivó maxra önteni, az olajhigulást is figyelembevéve, nem biztos hogy jót tenne...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:41:06 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.02.27 szerda, 19:11:07
Sziasztok!
Az utolsó két olajcserét magam csináltam. Meleg motorból csápos emelőn felemelve engedtem le az olajat. Elég sokat vártam vele, a végén már csak egy-két csepp jött, akkor tekertem vissza a csavart. Visszatöltéskor 4,5-4,7 liter ment vissza, ekkor már a nivon elérte a "3/4-egész" szintet.
(2.0 tdci)
Az komoly.
De akkor szerinted miért mondják annyira a 6-7litert.... gondolod jó ha nem maxig töltöd???
Érdekel, hogy szerinted miért nem jó!!! Na nem azért mert kekeckedni akarok, csak én még ezt sosem hallottam!!!
Sztem akkora olaj higulásnak nem szabadna lennie.. vagyis én eddig nem tapasztaltam!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:44:05 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.27 szerda, 20:41:06
Az komoly.
De akkor szerinted miért mondják annyira a 6-7litert.... gondolod jó ha nem maxig töltöd???
Érdekel, hogy szerinted miért nem jó!!! Na nem azért mert kekeckedni akarok, csak én még ezt sosem hallottam!!!
Sztem akkora olaj higulásnak nem szabadna lennie.. vagyis én eddig nem tapasztaltam!!
DPF-es a Te 1,8-as TDCi-d?..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:52:06 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.27 szerda, 20:41:06
Az komoly.
De akkor szerinted miért mondják annyira a 6-7litert.... gondolod jó ha nem maxig töltöd???
Érdekel, hogy szerinted miért nem jó!!! Na nem azért mert kekeckedni akarok, csak én még ezt sosem hallottam!!!
Sztem akkora olaj higulásnak nem szabadna lennie.. vagyis én eddig nem tapasztaltam!!
mint írtam utolsó 2 olajcserét én magam csináltam, én engedtem le, és én is öntöttem fel, majd többször ellenőriztem a szintet. 5 db 1 literesből mindig maradt 2-3 dl az 5. flakonból.
Inkább idézek egy szöveget: (totalcar, olajdoki):
"Ha magasabb az olajszint a maximumnál, akkor le kell engedni az
olajból. Az olajba beleérő főtengely ugyanis habosra verheti az olajat. A
habot nem szállítja jól az olajszivattyú, valamint kenni sem ken jól, így
kopás következhet be. A megnövekedett olajnyomás miatt ilyenkor a tömítések is extra nyomást kapnak. Később - a tömítésekben okozott károk hatására - fogyni kezd az olaj, és a kenés elégtelenné válhat. Érdemes elébe menni ezeknek a veszélyeknek, és inkább engedni belőle."
Szóval nem tesz jót neki.
Olajhigulás: DPF-regeneráláskor gázolajat fecskendez be a hengertérbe, s valamennyi ebből sajnos az olajtérbe kerül. (ezért is van egy olaj-elhasználódás érzékelő szenzor bent). Hallottam már panaszt arra, hogy az olajszint megnövekedett emiatt, természetesen a kenés sem a legjobb ilyenkor.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:53:25 »
6-7 liter?
?
Ja, belemgy 7 liter, ha nincs visszacsavarva a leeresztő csavar.
6 felett megy bele egy picivel, jó szándékkal 6.5, de akkor már dagad szét az olajteknő
Olajhígulás nincs, ha van akkor minimális, ezt a user nem szabad,hogy észre vegye.
Olajszűrő nélkül olajat cserélni? Neeem, nem gondoltam komolyan. De az a 4.7 kevéske. Valahová locsolj még!
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:02:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.27 szerda, 20:53:25
6-7 liter?
?
Ja, belemgy 7 liter, ha nincs visszacsavarva a leeresztő csavar.
6 felett megy bele egy picivel, jó szándékkal 6.5, de akkor már dagad szét az olajteknő
Olajhígulás nincs, ha van akkor minimális, ezt a user nem szabad,hogy észre vegye.
Olajszűrő nélkül olajat cserélni? Neeem, nem gondoltam komolyan. De az a 4.7 kevéske. Valahová locsolj még!
kövezzetek meg. 2 olajcsere után sincs se olajevés, se hígulás és dpf-es az ótó. viszont nekem is 5,3 ment bele szerelő által (igaz ő 1-2dl-t azért kienged hogy kihozzon minden kulát.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:09:21 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.27 szerda, 20:53:25
6-7 liter?
?
Ja, belemgy 7 liter, ha nincs visszacsavarva a leeresztő csavar.
6 felett megy bele egy picivel, jó szándékkal 6.5, de akkor már dagad szét az olajteknő
Olajhígulás nincs, ha van akkor minimális, ezt a user nem szabad,hogy észre vegye.
Olajszűrő nélkül olajat cserélni? Neeem, nem gondoltam komolyan. De az a 4.7 kevéske. Valahová locsolj még!
Most megnéztem, gyárilag 5,5-öt ír bele, szűrőcserével. Lehet, ha még hagyom 5-10 percet csöpögni, még max 0,5 dl lejön.... plusz ha nivót maxra öntöm, akkor belemehet az 5,5 l... de több biztos nem. Bár fél liter néhány mm-et emel csak. (talán 3-4 -et valahogy így tapasztaltam)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:25:01 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.27 szerda, 20:53:25
6-7 liter?
?
Ja, belemgy 7 liter, ha nincs visszacsavarva a leeresztő csavar.
6 felett megy bele egy picivel, jó szándékkal 6.5, de akkor már dagad szét az olajteknő
Olajhígulás nincs, ha van akkor minimális, ezt a user nem szabad,hogy észre vegye.
Olajszűrő nélkül olajat cserélni? Neeem, nem gondoltam komolyan. De az a 4.7 kevéske. Valahová locsolj még!
Nah jó a 7 literre rosszul emlékeztem, de a 6-ot eltaláltam!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:27:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.27 szerda, 20:44:05
DPF-es a Te 1,8-as TDCi-d?..
Ööö... utána nézek majd, mert őszintén szólva nem tudom.
Ezzel a kérdéssel még nem foglalkoztam!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:34:00 »
Az 1.8-as motor teljesen más, nem összehasonlítható a 2.0-essel. Ezért az olajtöltet mennyiség is természetesen eltérő.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:39:58 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.02.27 szerda, 21:34:00
Az 1.8-as motor teljesen más, nem összehasonlítható a 2.0-essel. Ezért az olajtöltet mennyiség is természetesen eltérő.
Szóvak akkor mi 1.8-ok mások vagyunk???
Kössz!!!
Viccet félretéve lehet, de azért akkora eltérés csak nincs olaj mennyiség ügyileg!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:46:15 »
Na en meg bevagyok rugva
Nem 6 felett megy bele hanem 5 felett egy picivel, max 5.5.
Most ebredtem ra hogy 5 +1 az nem 7 hanem haaaaat
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:50:27 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.27 szerda, 21:39:58
Szóvak akkor mi 1.8-ok mások vagyunk???
Kössz!!!
Viccet félretéve lehet, de azért akkora eltérés csak nincs olaj mennyiség ügyileg!
Szerintem kár lenne tovább ragozni. +- 0,5 literrel lehet játszani...
Nem mások vagytok, csak a motor más:) a konstrukció más:)
Két azonos típust lehet összehasonlítani igazán, de csak a nivo tartományában mozogva alsó és felső jel közt is szerintem 0,5-1 liter közt van valahol.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2013.02.27 szerda, 21:55:00 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.27 szerda, 21:46:15
Na en meg bevagyok rugva
Nem 6 felett megy bele hanem 5 felett egy picivel, max 5.5.
Most ebredtem ra hogy 5 +1 az nem 7 hanem haaaaat
Hát akkor mi eddig nem tudom hova locsoltunk, de 6 litert mindig belenyomattunk és majd még 7-et is (MK III-asba és MKIV-esbe)!!
Szal nem értem, de mind1.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 07:11:29 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.02.27 szerda, 21:34:00
Az 1.8-as motor teljesen más, nem összehasonlítható a 2.0-essel. Ezért az olajtöltet mennyiség is természetesen eltérő.
az 1.8as ford,a többi pug.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 20:05:38 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.27 szerda, 21:27:27
Ööö... utána nézek majd, mert őszintén szólva nem tudom.
Ezzel a kérdéssel még nem foglalkoztam!
Nem az...csak azért írtam, hogy ne foglalkozz az olajhígulással a Te autódat nem érinti! Egy nagyon nagy gonddal kevesebb!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:01:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.28 csütörtök, 20:05:38
Nem az...csak azért írtam, hogy ne foglalkozz az olajhígulással a Te autódat nem érinti! Egy nagyon nagy gonddal kevesebb!!
Remek.
Akkor már olyan nagy gond nem is lehet az autóval!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:05:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.28 csütörtök, 20:05:38
Nem az...csak azért írtam, hogy ne foglalkozz az olajhígulással a Te autódat nem érinti! Egy nagyon nagy gonddal kevesebb!!
Azért ez az olajhígulás túl van lihegve. Bizonyítottan még egy blokkról sem tudok ami olajhígulás miatt állt volna be.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:23:24 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.28 csütörtök, 22:05:33
Azért ez az olajhígulás túl van lihegve. Bizonyítottan még egy blokkról sem tudok ami olajhígulás miatt állt volna be.
SZtem senki nem pánikolt eddig miatta, és talán ezután sem fog!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:25:10 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.28 csütörtök, 22:05:33
Azért ez az olajhígulás túl van lihegve. Bizonyítottan még egy blokkról sem tudok ami olajhígulás miatt állt volna be.
Pár széthullott 2,2-es TDCi (még a 175le) egyértelműen annak a számlájára írták a szervízekben..a gázolaj kenése nem volt elegendő ahhoz, hogy a hajtókar ne figyeljen ki a blokk oldalán...
A motorolajok higítottan már nem tudják azt amit kell...ezt nem olyan nehéz belátni..meg azt sem, hogy garancián belül bírni fogják, utána meg szép lassan elhullanak a túlzott kopás miatt. Ez a legnagyobb fhos amit csinálhattak egy motorral..idióták..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 23:09:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.28 csütörtök, 22:25:10
Pár széthullott 2,2-es TDCi (még a 175le) egyértelműen annak a számlájára írták a szervízekben..a gázolaj kenése nem volt elegendő ahhoz, hogy a hajtókar ne figyeljen ki a blokk oldalán...
A motorolajok higítottan már nem tudják azt amit kell...ezt nem olyan nehéz belátni..meg azt sem, hogy garancián belül bírni fogják, utána meg szép lassan elhullanak a túlzott kopás miatt. Ez a legnagyobb fhos amit csinálhattak egy motorral..idióták..
Láttál is ilyet vagy mondta valaki? Ez most tényleg nem kötekedés, de én még egyről se hallottam.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:02:20 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.28 csütörtök, 23:09:01
Láttál is ilyet vagy mondta valaki? Ez most tényleg nem kötekedés, de én még egyről se hallottam.
Pedig ilyen volt. Anno (2006 vagy 2007-ben) az "egyik cég felsővezetői" (D-ben) ilyen motoros mondeokat kaptak. Mindháromban 80-90ekm között gariban cserélték a motort... Ok, motor és széria szám nem ismert, csak a tény.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:15:41 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:02:20
Pedig ilyen volt. Anno (2006 vagy 2007-ben) az "egyik cég felsővezetői" (D-ben) ilyen motoros mondeokat kaptak. Mindháromban 80-90ekm között gariban cserélték a motort... Ok, motor és széria szám nem ismert, csak a tény.
céges autóknál bármit megjátszottak a szervizek.egy eldugult go szűrő miatt teljes üzarendszert cseréltek 600ért.persze ezekből volt a feketepiacon 50ért új csúcs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:18:49 »
Amúgy tegnap volt egy vezérmű+tsa csere. (óra szerinti 125e-nél). A szerelők azt mondták, hogy a szíj teljes rendben volt... felesleges volt még cserélni. Na mind1...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:22:22 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:18:49
Amúgy tegnap volt egy vezérmű+tsa csere. (óra szerinti 125e-nél). A szerelők azt mondták, hogy a szíj teljes rendben volt... felesleges volt még cserélni. Na mind1...
miután 200e km vagy 10év a csereintervallum.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:25:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.01 péntek, 20:15:41
céges autóknál bármit megjátszottak a szervizek.egy eldugult go szűrő miatt teljes üzarendszert cseréltek 600ért.persze ezekből volt a feketepiacon 50ért új csúcs.
Persze, ilyen esetek és szervízek mindenféle vannak. De a három motorcsere nem kitaláció volt. Sokadik javítás és vontatás után a tulaj bement a ford kereskedőhöz (ahonnan a cég flottája volt véve, kb. 80 autó, fiestától a transitig minden) szó nélkül kicserélték mindhármat.
Ma már biztosan nem csinálnák meg...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:26:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:25:01
Persze, ilyen esetek és szervízek mindenféle vannak. De a három motorcsere nem kitaláció volt. Sokadik javítás és vontatás után a tulaj bement a ford kereskedőhöz (ahonnan a cég flottája volt véve, kb. 80 autó, fiestától a transitig minden) szó nélkül kicserélték mindhármat.
Ma már biztosan nem csinálnák meg...
egy 80 autós flottánál már 1 jutott a diri feleségének is......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:26:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:18:49
Amúgy tegnap volt egy vezérmű+tsa csere. (óra szerinti 125e-nél). A szerelők azt mondták, hogy a szíj teljes rendben volt... felesleges volt még cserélni. Na mind1...
vízpumpát nem cseréltettél?!
Nekem 140e-nél a vízpumpánál már látszott minimális folyás... (piros nyom....), ezen kívűl a vezetőgörgőnek minimálisan de volt már egy kis "kottyanása"
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:28:03 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.01 péntek, 20:22:22
miután 200e km vagy 10év a csereintervallum.....
OK, de a 125ekm-re egyikünk sem merne toxikus italokat inni. Így legalább nyugton alszom e tekintetben.
Bár ha 1x futná újautóra, akkor kivárnám a 200ekm-et
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:29:09 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.03.01 péntek, 20:26:54
vízpumpát nem cseréltettél?!
Vízpumpa=tsa
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:29:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:28:03
OK, de a 125ekm-re egyikünk sem merne toxikus italokat inni. Így legalább nyugton alszom e tekintetben.
Bár ha 1x futná újautóra, akkor kivárnám a 200ekm-et
értem.én igen.a fönököm autója volt.ebben annyi van,amennyit az óra mutat.156e.nem is piszkálom 200ig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:33:41 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:25:01
Persze, ilyen esetek és szervízek mindenféle vannak. De a három motorcsere nem kitaláció volt. Sokadik javítás és vontatás után a tulaj bement a ford kereskedőhöz (ahonnan a cég flottája volt véve, kb. 80 autó, fiestától a transitig minden) szó nélkül kicserélték mindhármat.
Ma már biztosan nem csinálnák meg...
De ma erre már nem is lenne szükség mert a faceliftes 2.2 már nem átöblitéssel dolgoztatja DPF-et hanem van önálló befecskendezése a DPF-nek.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:36:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.01 péntek, 20:26:42
egy 80 autós flottánál már 1 jutott a diri feleségének is......
Mint írtam az eset D-ben történt, a tulaj/diri 7xx autóval járt... Na jó, €-ban is 3 számegyű a millió a számlakivonaton. Állítólag a fiának volt st focusa. Én nem láttam. Viszont az x-bow-t és az 1800-as intrudert igen.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:41:15 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:36:31
Mint írtam az eset D-ben történt, a tulaj/diri 7xx autóval járt... Na jó, €-ban is 3 számegyű a millió a számlakivonaton. Állítólag a fiának volt st focusa. Én nem láttam. Viszont az x-bow-t és az 1800-as intrudert igen.
általánosságban és magyar viszonylatban értettem.Aki már 10-20 db-os flottát vásárol,annak már felajánlanak egy 21ediket is az asszonynak a flotta árában.bolond lenne visszautasítani....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:43:12 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:36:31
Mint írtam az eset D-ben történt, a tulaj/diri 7xx autóval járt... Na jó, €-ban is 3 számegyű a millió a számlakivonaton. Állítólag a fiának volt st focusa. Én nem láttam. Viszont az x-bow-t és az 1800-as intrudert igen.
Tény Németországban nem fordal jár egy tulaj, itthon meg főleg. Pont ezért jó a mondeo szépen el lehet olvadni semmi feltűnés. Isten nyugosztalja nagymamám mondása volt:
"Okos azt is eltitkolja ami van , buta azt is mutatja ami nincs....."
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:48:09 »
Idézetet írta: stealt - 2013.03.01 péntek, 20:33:41
De ma erre már nem is lenne szükség mert a faceliftes 2.2 már nem átöblitéssel dolgoztatja DPF-et hanem van önálló befecskendezése a DPF-nek.
A válasz már nagyon OFF lesz: Hát nem is, mert 2007-ben egy francia multi megvette a céget. Azóta Párizsba döntik el, hogy melyik lízingcég a befutó és a carpolicy leírja, hogy manager I-II-III kategória esetén a vw/benz palettából kinek mi jut. Persze kivételek itt is vannak... De erről miden multinál dolgozó tudna mesélni. On.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:49:39 »
Idézetet írta: stealt - 2013.03.01 péntek, 20:43:12
Tény Németországban nem fordal jár egy tulaj, itthon meg főleg. Pont ezért jó a mondeo szépen el lehet olvadni semmi feltűnés. Isten nyugosztalja nagymamám mondása volt:
"Okos azt is eltitkolja ami van , buta azt is mutatja ami nincs....."
Nagymama bölcs asszony!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2013.03.01 péntek, 20:52:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.01 péntek, 20:41:15
általánosságban és magyar viszonylatban értettem.Aki már 10-20 db-os flottát vásárol,annak már felajánlanak egy 21ediket is az asszonynak a flotta árában.bolond lenne visszautasítani....
Hát igen. Anya is most kapott másik autót..
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2013.03.02 szombat, 19:46:54 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.28 csütörtök, 23:09:01
Láttál is ilyet vagy mondta valaki? Ez most tényleg nem kötekedés, de én még egyről se hallottam.
Igen, hívtak egy ilyen miatt, hogy mi lehet vele (füstölt kopogott 3 hengerezett) elküldtem ismerős szerelőhöz (profi a dízelekben) hajtókar és dugattyúpalást deformáció...
, nála volt már kikönyökölt új 2,2-es is..(igaz olasz autó volt, azok meg nem normálisak..
)
Kérdeztem miért lehetett...hát Ő nagyon leegyszerűsíti a dolgokat..
mert szharok
a 2.0 jó ennyi..
Ugyanígy intézte el a 2.0pdtdi 16v sorsát is "azok nem jók, csak 1,9-est vegyél 130le-vel az még jó"
Leegyszerűsítve ennyit tud meg az ember, ő nem mérnök, hanem szerelő, nem okoskodik, a tényeket mondja és tapasztalata az van, mindent tud ezekről az olajsütőkről..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 13:53:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.02 szombat, 19:46:54
Leegyszerűsítve ennyit tud meg az ember, ő nem mérnök, hanem szerelő, nem okoskodik, a tényeket mondja és tapasztalata az van, mindent tud ezekről az olajsütőkről..
Na az ilyenek véleményétől mentsen meg az ég... amikor vettem az autóm, akkor mondták, hú, ezzel sok gond lesz, ők már ismerik jól ezt a rönó motort, csak a gond van vele.
Mondom, ez nem rönó motor... erre ő, hogy dehogynem.
A másik, hasonló kaliberű állítás: baromira romlanak a fordok... a szerelő márkaszervizben dolgozik. Mondok, lát más márkát? Nem... akkor mihez hasonlítja?
Hát semmihez, de mennyi rossz autó jön... mondom, ez egy szerviz. Ide nem akkor jönnek, ha rossz az autó? Nézett egy nagyot.
A mi jó öreg, mk3-asból való 2,2-esünket szerelik a cit/pug dobozosokba. Hát... hullanak ám rendesen. De miért? 48e km a szervizciklus...
Na, az a motor nem erre lett kitalálva. Állítólag többen inkább megfelezték a ciklust, 24e-nél cserélnek olajat, és vígan megfut legalább 500e kilométert.
Ezt csak azért mondom, hogy nem elég az igazság egy kis szeletét vizsgálni, érdemes figyelembe venni az összes körülményt.
Kevés szerelő van, aki távolabbra is ellát... de azért van. Persze, ebben az olaj-kérdésben szvsz a szerelők is egyetértenek, azaz ő se javasolná a 48e-et.
Ilyet csak egy marketinges tud kitalálni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 14:58:37 »
Idézetet írta: Angel - 2013.03.03 vasárnap, 13:53:13
Na az ilyenek véleményétől mentsen meg az ég... amikor vettem az autóm, akkor mondták, hú, ezzel sok gond lesz, ők már ismerik jól ezt a rönó motort, csak a gond van vele.
Mondom, ez nem rönó motor... erre ő, hogy dehogynem.
A másik, hasonló kaliberű állítás: baromira romlanak a fordok... a szerelő márkaszervizben dolgozik. Mondok, lát más márkát? Nem... akkor mihez hasonlítja?
Hát semmihez, de mennyi rossz autó jön... mondom, ez egy szerviz. Ide nem akkor jönnek, ha rossz az autó? Nézett egy nagyot.
A mi jó öreg, mk3-asból való 2,2-esünket szerelik a cit/pug dobozosokba. Hát... hullanak ám rendesen. De miért? 48e km a szervizciklus...
Na, az a motor nem erre lett kitalálva. Állítólag többen inkább megfelezték a ciklust, 24e-nél cserélnek olajat, és vígan megfut legalább 500e kilométert.
Ezt csak azért mondom, hogy nem elég az igazság egy kis szeletét vizsgálni, érdemes figyelembe venni az összes körülményt.
Kevés szerelő van, aki távolabbra is ellát... de azért van. Persze, ebben az olaj-kérdésben szvsz a szerelők is egyetértenek, azaz ő se javasolná a 48e-et.
Ilyet csak egy marketinges tud kitalálni.
igazad van mióta ellepte az országot a sok visszatekert céges autó 80ekm-el (valójában x100e) kialakult az a vélemény hogy rosz a Ford mert 100e körül sok minden elromlik benne pedig az újonan vett céges Ford furgonok és Mondeók gond nélkül futnak 4-500ekm-et megfelelő karbantartással
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 19:20:48 »
Idézetet írta: Angel - 2013.03.03 vasárnap, 13:53:13
Na az ilyenek véleményétől mentsen meg az ég... amikor vettem az autóm, akkor mondták, hú, ezzel sok gond lesz, ők már ismerik jól ezt a rönó motort, csak a gond van vele.
Mondom, ez nem rönó motor... erre ő, hogy dehogynem.
A másik, hasonló kaliberű állítás: baromira romlanak a fordok... a szerelő márkaszervizben dolgozik. Mondok, lát más márkát? Nem... akkor mihez hasonlítja?
Hát semmihez, de mennyi rossz autó jön... mondom, ez egy szerviz. Ide nem akkor jönnek, ha rossz az autó? Nézett egy nagyot.
A mi jó öreg, mk3-asból való 2,2-esünket szerelik a cit/pug dobozosokba. Hát... hullanak ám rendesen. De miért? 48e km a szervizciklus...
Na, az a motor nem erre lett kitalálva. Állítólag többen inkább megfelezték a ciklust, 24e-nél cserélnek olajat, és vígan megfut legalább 500e kilométert.
Ezt csak azért mondom, hogy nem elég az igazság egy kis szeletét vizsgálni, érdemes figyelembe venni az összes körülményt.
Kevés szerelő van, aki távolabbra is ellát... de azért van. Persze, ebben az olaj-kérdésben szvsz a szerelők is egyetértenek, azaz ő se javasolná a 48e-et.
Ilyet csak egy marketinges tud kitalálni.
Ez csak a felszín a leegyszerűsített verzió, kapásból rávágja hogy szhar ha az..nem részletez, ez csapódott le benne azokról a mocikról ennyi..
De vér profi, pl nem tudsz olyan dízelt mondani amiből ha éjjel álmából felébreszted nem mondja kapásból a porlasztója számát, turbóját...mindent...olyan fanatikus, de jó szerelő és normális ember. Van ilyen is!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
reklamshow
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 13:22:09 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az 1,8 TDCI motor (MK4) vezérműve szíjas, vagy láncos?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Naplózva
mpetya76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 13:58:54 »
Sziasztok4
Még új vagyok itt a forumon, az lenne a kérdésem, hogy a mai nap kb. 50-60km/h sebességnél leállt a motor, lehúzodtam leállítottam, kicsit vártam utána újra indítottam és azóta semmi, nem világít semmi kontroll lámpa. Találkozott már ilyen gonddal valaki?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 14:17:26 »
Idézetet írta: reklamshow - 2013.03.04 hétfő, 13:22:09
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az 1,8 TDCI motor (MK4) vezérműve szíjas, vagy láncos?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
olvass vissza 5-6 oldalt, most beszéltük kb 7-8 napja.
kívül szíj, belül lánc. (kettő van benne)
a kérdés az hogy miért kérdezed...
Naplózva
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ