Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:36:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254651 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1850 Dátum:
2013.05.28 kedd, 15:51:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 15:47:13
És hibakód?
A dugó mérete megegyezik az mk3-aséval?
Nekem nincs,Jani azt mondja ez csak a 2.2es kiváltsága,de nem tom,hogy mi van a 2.0-val.
Nem,de hasonló,és nem az egr-hez célszerű tenni,hanem előre a pillangó szelepre menő egr cső elé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1851 Dátum:
2013.05.28 kedd, 15:58:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.28 kedd, 15:51:29
Nekem nincs,Jani azt mondja ez csak a 2.2es kiváltsága,de nem tom,hogy mi van a 2.0-val.
Nem,de hasonló,és nem az egr-hez célszerű tenni,hanem előre a pillangó szelepre menő egr cső elé.
Ki kellene próbálni. Jani olyan dugót rakott, amin van egy luk középen?
Hol tudok ilyen dugót csináltatni, beszerezni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1852 Dátum:
2013.05.28 kedd, 16:03:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 15:58:26
Ki kellene próbálni. Jani olyan dugót rakott, amin van egy luk középen?
Hol tudok ilyen dugót csináltatni, beszerezni?
Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...
Szerezz egy rajzot a méretekről,akkor talán tudok készíteni neked.de tedd félre a fizudat,hogy rendezni tudjad.....
én már kinem szedem az enyémet.
Jani írta:
EGR dugózás MKIV 2.2TDCi
Kész vagyok vele.
Nem nagy dolog, ha vki nagyon siet, s csak egy négyzet alakú ~2mm vastag rozsdamentes lemezt dob a cső alá, akkor kb 10 perc meglenni vele.
Én méretre/alakra vágtam a másfeles rozsdamentes lemezt, szóval elszöszörésztem vele, de így is 1-2h alatt kész. Ehhez 10es csőkulccsal levettem a kipuffgáz visszavezető cső elejét (a motor elején a szívócső csatlakozásnál fogja 2db 6-os anya, meg a csövet a motor tetején rögzíti egy 6-os csavar). Hátul, ahol az EGR szelephez csatlakozik, a felső csavart kivettem (érdemes a PCV csövét, meg az ott menő vákuum csövet arrébb hajtani, engedi, van hely), de az alsót csak fellazítottam, mert eléggé rossz helyen van (mind2 csavar ki-be csavargatása nehéz, én hajlítható nyelű-rugós csavarhúzót használtam, amibe beraktam a T30-as torxot, amit szigszalaggal biztosan a nyélre tekertem, mert ha a bit beesik ott vhová, akkor megtalálhatatlan lesz). A visszavezető cső így bőven félrehajtható, majd tisztítható, stb, a dugó felhelyezési helyéhez könnyen hozzáférni.
Amikor feltárult a dugó helye, fogtam egy vastagabb rajzlapot, kivágtam belőle egy kb akkora téglalapot, ami nagyobb a dugó helyénél. A rajzlapot rászúrtam a 2db 6-os csavarra, majd végigtoltam a papírt a lyukig. Utána az élek mentén lehajtogattam a rajzlapot, addigra már volt annyira koszos-olajos a kezem, hogy szépen megmaradt a kontúrvonala a dugónak. A rajzlapot körbevágtam a kontúrvonal mentén, így kész volt a minta. Ezt átrajzoltam a saválló lemezre, kifúrtam (6,5-es furat egymástól asszem 56mm-re), kivágtam, kész. Külön 2-3mm-es furatot nem tettem a lemezre (EURO4-nél javasolják, hogy ne dobjon CheckEngine-t).
Ma reggel 70km-t jöttem ~110-zel.
Eddigi tapasztalatok:
- Check Engine-t nem dob,
- „No fault codes stored in ECU”
- fogyasztásban nem látok semmi változást (talán 1-2 tized, de ez marhaság, mert ez nem mérhető így, gondolom a placebo miatt látom ),
- a kipuffgáz hőmérsékletem alacsonyabb lett kb 20C fokkal (110nél sík úton 560->540), de ez nem releváns, mert csak sík úton számít, az M1-en lévő emelkedőkre/lejtőkre nekem +/- 50-60C fokot is mászkál a hőmérséklet. Ebben a sebességtartományban 5-10km/h-s sebességnöveléssel kb ugyanannyi lesz sík úton, mint dugó nélkül. De ez igen ritka szituáció.
- tesztelgettem az 1400 körüli rángatást, de most nem jött egyáltalán elő, pedig nagyon akartam reménykedem, hogy ez a dugózással megszűnt,
- érdekesség, hogy padlógáznál 3.ban, ami hátbarúgást éreztem eddig olyan 2800-tól, az most kb 2400tól jön (?), nekem csak ezért megérte
1 hónap múlva így viszem majd műszakira.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.28 kedd, 16:06:58 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1853 Dátum:
2013.05.28 kedd, 16:28:20 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.28 kedd, 16:03:56
Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...
Szerezz egy rajzot a méretekről,akkor talán tudok készíteni neked.de tedd félre a fizudat,hogy rendezni tudjad.....
Mé', rajzot nem tudsz csinálni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1854 Dátum:
2013.05.28 kedd, 16:29:03 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.28 kedd, 16:03:56
Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...
Szerezz egy rajzot a méretekről,akkor talán tudok készíteni neked.de tedd félre a fizudat,hogy rendezni tudjad.....
Nincs kedved nekem is csinálni egyet? Ha már ilyen kiváltságos motorom van, ami nem dob rá hibát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1855 Dátum:
2013.05.28 kedd, 19:47:04 »
Az EGR-től visszavezető cső 2.0 motoron átjön előre és savállóból van, ami a műanyag elosztósorba csatlakozik, ha igen, akkor ott is lehetne dugózni nem?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1856 Dátum:
2013.05.28 kedd, 20:01:23 »
Idézetet írta: papione - 2013.05.28 kedd, 19:47:04
Az EGR-től visszavezető cső 2.0 motoron átjön előre és savállóból van, ami a műanyag elosztósorba csatlakozik, ha igen, akkor ott is lehetne dugózni nem?
Szia!
Valóban le lehetne ott is dugózni, viszont egyértelműen a szelep előtt lenne érdemes, hogy maga a szelep se kormolódjon többet. Egy baj van vele, ha otthon akarod csinálni, hogy az EGR szelepet alulról is fogja egy csavar (de minek?), amihez tényleg csak emelőn, vagy aknából lehet hozzáférni, s úgy sem egyszerű... ÉN is ledugóztam korábban, viszont nem éreztem semmi különbséget, jelenleg visszaállítottam eredeti állapotba.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1857 Dátum:
2013.05.28 kedd, 20:13:36 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.05.28 kedd, 20:01:23
Szia!
Valóban le lehetne ott is dugózni, viszont egyértelműen a szelep előtt lenne érdemes, hogy maga a szelep se kormolódjon többet. Egy baj van vele, ha otthon akarod csinálni, hogy az EGR szelepet alulról is fogja egy csavar (de minek?), amihez tényleg csak emelőn, vagy aknából lehet hozzáférni, s úgy sem egyszerű... ÉN is ledugóztam korábban, viszont nem éreztem semmi különbséget, jelenleg visszaállítottam eredeti állapotba.
Üdv.: Peti
Szia!
Valakinek segít, valakinek nem a dugózás. Azt, hogy koszol az mindenkinek problémája volt, ezért gondolkodom rajta. Nekem is eredeti.
Üdv.
Naplózva
Elysium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1858 Dátum:
2013.05.28 kedd, 20:35:15 »
Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1859 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:09:59 »
Idézetet írta: Elysium - 2013.05.28 kedd, 20:35:15
Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.
Nincs hiba. Regenerált a DPF (részecskeszűrő). De elég egy helyen feltenni egy kérdést.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1860 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:18:37 »
Idézetet írta: Elysium - 2013.05.28 kedd, 20:35:15
Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.
Ha biztosan DPF-ről van szó akkor, még lehet belőle problémád, én is így jártam sokadjára mentem vele több kisebb km.-et utána dobta az motorlámpát, irány a szerviz, eredmény: sokadik megkezdett és be nem fejezett regenerálás. Figyelmeztettek, figyeljem az olajhígulást!!!!
Ha sokat mész rövidet, Te is ellenőrizd az olajszintet!!!
Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1861 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:26:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.28 kedd, 16:03:56
Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...
...
Na.
Menjünk sorba.
Nem kísérletezgettem, hanem megcsináltam, azóta is így megy, leműszakizott, stb.
Olyan dugót raktam bele, ami nincs kifúrva.
A 2,2-nél nem dob hibakódot.
Azt nem mondtam, hogy a hibakódnemdobás az csak a 2,2-esek kiváltsága.
Későbbi hsz-aimban leírtam, hogy mi van ha hol dugózunk
olvassatok vissza.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1862 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:29:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 15:58:26
Ki kellene próbálni. Jani olyan dugót rakott, amin van egy luk középen?
Hol tudok ilyen dugót csináltatni, beszerezni?
Tomi,
adjak egy darab saválló lemezt?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Elysium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1863 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:33:16 »
Idézetet írta: papione - 2013.05.28 kedd, 21:18:37
Ha biztosan DPF-ről van szó akkor, még lehet belőle problémád, én is így jártam sokadjára mentem vele több kisebb km.-et utána dobta az motorlámpát, irány a szerviz, eredmény: sokadik megkezdett és be nem fejezett regenerálás. Figyelmeztettek, figyeljem az olajhígulást!!!!
Ha sokat mész rövidet, Te is ellenőrizd az olajszintet!!!
Üdv.
tényleg köszönöm a segítséget és nem akarok több topikba írkálni, dpf-et megnézetem mindenképen.
befolyásol az valamit ha nincs hátsó dob a kocsin ? többször előjöhet ez a probléma ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1864 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:39:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 21:29:08
Tomi,
adjak egy darab saválló lemezt?
Még jó hogy... Akár be is szerelheted...
vagy segíts, mert fingom sincs melyik cső mi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1865 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:42:21 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.05.28 kedd, 20:01:23
Szia!
Valóban le lehetne ott is dugózni, viszont egyértelműen a szelep előtt lenne érdemes, hogy maga a szelep se kormolódjon többet. Egy baj van vele, ha otthon akarod csinálni, hogy az EGR szelepet alulról is fogja egy csavar (de minek?), amihez tényleg csak emelőn, vagy aknából lehet hozzáférni, s úgy sem egyszerű... ÉN is ledugóztam korábban, viszont nem éreztem semmi különbséget, jelenleg visszaállítottam eredeti állapotba.
Üdv.: Peti
Ha a szelep után dugózol az is jó, mert fojtás lesz, s így nem megy be oda korom.
A fojtás jelenlétére utalnak az EGR adatok is.
Itt boncolgattam a kérdést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1866 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:43:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 21:39:16
Még jó hogy... Akár be is szerelheted...
vagy segíts, mert fingom sincs melyik cső mi.
Fotózd le a motortered, aztán elmagyarázom.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1867 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:44:13 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 21:43:13
Fotózd le a motortered, aztán elmagyarázom.
A motorburkolatot levegyem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1868 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:44:52 »
Idézetet írta: Elysium - 2013.05.28 kedd, 20:35:15
Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.
Nincs semmi hiba, csak regenerált a DPF-ed.
Olvass vissza, boncolgattuk többször is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1869 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:45:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 21:44:13
A motorburkolatot levegyem?
Nem, nem kell, sőt, a motorháztetőt sem kell felnyitnod...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1870 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:48:21 »
Idézetet írta: Elysium - 2013.05.28 kedd, 21:33:16
tényleg köszönöm a segítséget és nem akarok több topikba írkálni, dpf-et megnézetem mindenképen.
befolyásol az valamit ha nincs hátsó dob a kocsin ? többször előjöhet ez a probléma ?
A DPF-et ne nézesd meg, mert kicseréltetik Veled, az meg negyedmilla, vagy lehet már csak százhatvan körül van.
A hátsó dob hiánya gyakorlatilag nem befolyásol semmit. Ha kivennéd a középső dobot is meg a DPF-et is, az már bajos lenne, mert megszűnne a kipufogó oldali fojtás, ami nyomatékvesztéssel jár....
A DPF regenerálása nem probléma, hanem normális dolog.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Elysium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1871 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:51:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 21:48:21
A DPF-et ne nézesd meg, mert kicseréltetik Veled, az meg negyedmilla, vagy lehet már csak százhatvan körül van.
A hátsó dob hiánya gyakorlatilag nem befolyásol semmit. Ha kivennéd a középső dobot is meg a DPF-et is, az már bajos lenne, mert megszűnne a kipufogó oldali fojtás, ami nyomatékvesztéssel jár....
A DPF regenerálása nem probléma, hanem normális dolog.
Nagyon nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget.
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1872 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:52:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 21:48:21
A DPF-et ne nézesd meg, mert kicseréltetik Veled, az meg negyedmilla, vagy lehet már csak százhatvan körül van.
A hátsó dob hiánya gyakorlatilag nem befolyásol semmit. Ha kivennéd a középső dobot is meg a DPF-et is, az már bajos lenne, mert megszűnne a kipufogó oldali fojtás, ami nyomatékvesztéssel jár....
A DPF regenerálása nem probléma, hanem normális dolog.
Szerintem megnézetni érdemes tájékozódási jelleggel, a trend rögtön megmutatja a DPF előtt és utáni nyomáskülönbséget, más-más fordulatszámon.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1873 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:52:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 21:42:21
Ha a szelep után dugózol az is jó, mert fojtás lesz, s így nem megy be oda korom.
A fojtás jelenlétére utalnak az EGR adatok is.
Itt boncolgattam a kérdést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796
Elolvastam.
Szóval két lemez rendel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1874 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:53:38 »
Idézetet írta: papione - 2013.05.28 kedd, 21:52:34
Szerintem megnézetni érdemes tájékozódási jelleggel, a trend rögtön megmutatja a DPF előtt és utáni nyomáskülönbséget, más-más fordulatszámon.
Mi és mit mutat meg?
No meg megnézik a dpfet és mit fognak látni szerinted?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1875 Dátum:
2013.05.28 kedd, 21:58:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 21:53:38
Mi és mit mutat meg?
No meg megnézik a dpfet és mit fognak látni szerinted?
a monitor
mi a pillanatnyi érték
hogy a határértéken belül van e
Én láttam az enyémet, mikor megnézettem
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1876 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:10:31 »
Idézetet írta: papione - 2013.05.28 kedd, 21:52:34
Szerintem megnézetni érdemes tájékozódási jelleggel, a trend rögtön megmutatja a DPF előtt és utáni nyomáskülönbséget, más-más fordulatszámon.
Tájékozódás jelleggel ott fog hagyni pár ezer Ft-ot, s nem fog változni semmi, legalább idegeskedni fog újabb adatok miatt, ami egy olyan mérőműszerből jön majd, ami vagy pontos, vagy vmennyire pontos...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1877 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:11:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 21:52:40
Elolvastam.
Szóval két lemez rendel...
Kitől fogod rendelni?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1878 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:14:09 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 22:10:31
Tájékozódás jelleggel ott fog hagyni pár ezer Ft-ot, s nem fog változni semmi, legalább idegeskedni fog újabb adatok miatt, ami egy olyan mérőműszerből jön majd, ami vagy pontos, vagy vmennyire pontos...
nem kötöttek rá + mérőműszert csak laptopot, ami csak megjelenítette
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1879 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:17:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 22:11:07
Kitől fogod rendelni?
Nincs üzleti érzéked?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1880 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:21:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 22:17:18
Nincs üzleti érzéked?
De, van.
Azért is írtam vigyorjel nélkül.
De mi van? Nincs otthon egy satuasztal, fúrógép, meg reszelő?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1881 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:25:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 22:21:37
De, van.
Azért is írtam vigyorjel nélkül.
De mi van? Nincs otthon egy satuasztal, fúrógép, meg reszelő?
Fúrógép van.
(Én meg azért írtam vigyorjellel)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1882 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:32:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 22:25:02
Fúrógép van.
(Én meg azért írtam vigyorjellel)
Segítek Neked, ha gondolod.
A mintát le tudod venni, hogy milyen lemez kell?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1883 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:35:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 22:32:28
Segítek Neked, ha gondolod.
A mintát le tudod venni, hogy milyen lemez kell?
Hüle vagy? Hogy tudnám levenni? Ha lenne minta, akkor dugó nem is kellene...
Na jó, értem ám én.
Nem merekilyenekbe belenyúlni, mert pikpak elfogy a türelmem, és akkor elkezdek burogatni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1884 Dátum:
2013.05.28 kedd, 22:39:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 22:35:58
Hüle vagy? Hogy tudnám levenni? Ha lenne minta, akkor dugó nem is kellene...
Na jó, értem ám én.
Nem merekilyenekbe belenyúlni, mert pikpak elfogy a türelmem, és akkor elkezdek burogatni.
Húúú bammeg, ezt jó, hogy írtad, mert most akartam felajánlani, hogy egyik este gurulj el hozzám, s megfaragjuk...
De ha borogatsz az nem jó, mert ráadásul most 1-2 hétig még az őshonos fajtatiszta fogolyszínű magyar csirkéim is a garázsban vannak...
(beszéljük meg priviben)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1885 Dátum:
2013.05.28 kedd, 23:08:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 22:39:25
Húúú bammeg, ezt jó, hogy írtad, mert most akartam felajánlani, hogy egyik este gurulj el hozzám, s megfaragjuk...
De ha borogatsz az nem jó, mert ráadásul most 1-2 hétig még az őshonos fajtatiszta fogolyszínű magyar csirkéim is a garázsban vannak...
(beszéljük meg priviben)
egy ilyen SzJani vs Tomi mondeo szerelésre befizetnék egy kisszékre, és szerintem csendben röhörésznék
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1886 Dátum:
2013.05.28 kedd, 23:11:48 »
Tomi:
egyik du-este fussunk össze vhol, csinálunk egy mintát.
Én itthon kifaragom a dugót, s mondjuk a minitalin beszereljük.
Hm?
Arabic kolléga meg jöhet röhögni, de ha röhögni fog ő folytatja, ha meg nem, bepereled...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1887 Dátum:
2013.05.28 kedd, 23:19:37 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.05.28 kedd, 23:08:39
egy ilyen SzJani vs Tomi mondeo szerelésre befizetnék egy kisszékre, és szerintem csendben röhörésznék
Tomi ha anno látta volna, hogy mennyi idő alatt szedtem ki mindent a motortérből, amikor megszüntettem az A oszloptól jövő zörgést, akkor most nem irogatna vigyorjeleket.
(amikor ismerősnek javítom az autóját, s odajönnek megnézni, az első döbbent mp-ek után általában azt kérdezik, hogy sztem haza tudnak-e menni az adott napon az autóval...
Eddig még mindig haza tudtak.
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1888 Dátum:
2013.05.29 szerda, 00:56:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 23:11:48
Tomi:
egyik du-este fussunk össze vhol, csinálunk egy mintát.
Én itthon kifaragom a dugót, s mondjuk a minitalin beszereljük.
Hm?
Arabic kolléga meg jöhet röhögni, de ha röhögni fog ő folytatja, ha meg nem, bepereled...
Na jól van.
Idáig vártam, hogy válaszolj.
Tudod mikor hajtogatok én Neked legközelebb szalmából egeret...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1889 Dátum:
2013.05.29 szerda, 06:39:29 »
Elaludtam...
Jani, mivel az ajánlattétel elfogadására nem jelöltél meg idópontot, így azt nem vonhatod vissza. Addig köteles vagy fenntartani, amíg a másik fél, azaz én, arra ésszerű ideőn belül nyilatkozhat. az meg most van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1890 Dátum:
2013.05.29 szerda, 07:03:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.29 szerda, 06:39:29
Elaludtam...
Jani, mivel az ajánlattétel elfogadására nem jelöltél meg idópontot, így azt nem vonhatod vissza. Addig köteles vagy fenntartani, amíg a másik fél, azaz én, arra ésszerű ideőn belül nyilatkozhat. az meg most van.
...különben meg bepereled!
Amúgy szívesen segítek én is a dugókészítésben,csak mégis jó lenne egy rajz,ami alapján készítenék 2-3db ot.....aztán viheti őket bárki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1891 Dátum:
2013.05.29 szerda, 08:06:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.28 kedd, 23:19:37
Tomi ha anno látta volna, hogy mennyi idő alatt szedtem ki mindent a motortérből, amikor megszüntettem az A oszloptól jövő zörgést, akkor most nem irogatna vigyorjeleket.
(amikor ismerősnek javítom az autóját, s odajönnek megnézni, az első döbbent mp-ek után általában azt kérdezik, hogy sztem haza tudnak-e menni az adott napon az autóval...
Eddig még mindig haza tudtak.
)
Ebben szinte biztos vagyok
az én hátsó zörgésemet is megkeresheted.
nem baj ha nem lesz kész, majd elmegyek haza a tieddel
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1892 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:15:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.29 szerda, 06:39:29
Elaludtam...
Jani, mivel az ajánlattétel elfogadására nem jelöltél meg idópontot, így azt nem vonhatod vissza. Addig köteles vagy fenntartani, amíg a másik fél, azaz én, arra ésszerű ideőn belül nyilatkozhat. az meg most van.
akkor?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tome02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1893 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:30:22 »
Hello!
Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?
2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul.
Van hogy 2x is indítani kell. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok, vagy 2-alkalommal is ráadom és várok, akkor türhető.
Télen aksit cseréltem, mert már kezdett jelentkezni ez a gond de igazán most durvult el.
Valami üzemanyag rendszeri gondra tippelek..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.29 szerda, 19:42:16 írta tome02
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1894 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:37:43 »
Idézetet írta: tome02 - 2013.05.29 szerda, 19:30:22
Hello!
Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?
2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul
1 éjszaka az nem sok.
Mik a tünetek?
(Nem bírja tekerni, tekeri de nem kapja el, stb)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tome02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1895 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:43:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.29 szerda, 19:37:43
1 éjszaka az nem sok.
Mik a tünetek?
(Nem bírja tekerni, tekeri de nem kapja el, stb)
Bocs most egészítettem ki a hszt
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1896 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:54:28 »
Idézetet írta: tome02 - 2013.05.29 szerda, 19:30:22
Hello!
Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?
2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul.
Van hogy 2x is indítani kell. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok, vagy 2-alkalommal is ráadom és várok, akkor türhető.
Télen aksit cseréltem, mert már kezdett jelentkezni ez a gond de igazán most durvult el.
Valami üzemanyag rendszeri gondra tippelek..
szerintem izzítógyertyával kezd!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1897 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:56:56 »
Idézetet írta: papione - 2013.05.29 szerda, 19:54:28
szerintem izzítógyertyával kezd!
Ha még az alapjárat mászkálna, és mínusz 20 lenne... De nem.
Inkább valahol levegősödik az a rendszer...
Nem volt go szűrő cserélve mostanában?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1898 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:58:38 »
Idézetet írta: tome02 - 2013.05.29 szerda, 19:30:22
Hello!
Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?
2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul.
Van hogy 2x is indítani kell. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok, vagy 2-alkalommal is ráadom és várok, akkor türhető.
Télen aksit cseréltem, mert már kezdett jelentkezni ez a gond de igazán most durvult el.
Valami üzemanyag rendszeri gondra tippelek..
fellevegősödig a résolajcsövezésnél.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1899 Dátum:
2013.05.29 szerda, 20:03:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.29 szerda, 19:56:56
Ha még az alapjárat mászkálna, és mínusz 20 lenne... De nem.
Inkább valahol levegősödik az a rendszer...
Nem volt go szűrő cserélve mostanában?
kétszer ráadja a gyújtást, ezért gondoltam!
Naplózva
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ