Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:27:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5259877 alkalommal)
0 Felhasználó és 309 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2013.05.28 kedd, 15:51:29 »

És hibakód?

A dugó mérete megegyezik az mk3-aséval?

Nekem nincs,Jani azt mondja ez csak a 2.2es kiváltsága,de nem tom,hogy mi van a 2.0-val.

Nem,de hasonló,és nem az egr-hez célszerű tenni,hanem előre a pillangó szelepre menő egr cső elé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2013.05.28 kedd, 15:58:26 »

Nekem nincs,Jani azt mondja ez csak a 2.2es kiváltsága,de nem tom,hogy mi van a 2.0-val.

Nem,de hasonló,és nem az egr-hez célszerű tenni,hanem előre a pillangó szelepre menő egr cső elé.

Ki kellene próbálni. Jani olyan dugót rakott, amin van egy luk középen?

Hol tudok ilyen dugót csináltatni, beszerezni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2013.05.28 kedd, 16:03:56 »

Ki kellene próbálni. Jani olyan dugót rakott, amin van egy luk középen?

Hol tudok ilyen dugót csináltatni, beszerezni?
Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...

Szerezz egy rajzot a méretekről,akkor talán tudok készíteni neked.de tedd félre a fizudat,hogy rendezni tudjad..... vigyor3

én már kinem szedem az enyémet. beka3


Jani írta:


EGR dugózás MKIV 2.2TDCi

Kész vagyok vele.
Nem nagy dolog, ha vki nagyon siet, s csak egy négyzet alakú ~2mm vastag rozsdamentes lemezt dob a cső alá, akkor kb 10 perc meglenni vele.
Én méretre/alakra vágtam a másfeles rozsdamentes lemezt, szóval elszöszörésztem vele, de így is 1-2h alatt kész. Ehhez 10es csőkulccsal levettem a kipuffgáz visszavezető cső elejét (a motor elején a szívócső csatlakozásnál fogja 2db 6-os anya, meg a csövet a motor tetején rögzíti egy 6-os csavar). Hátul, ahol az EGR szelephez csatlakozik, a felső csavart kivettem (érdemes a PCV csövét, meg az ott menő vákuum csövet arrébb hajtani, engedi, van hely), de az alsót csak fellazítottam, mert eléggé rossz helyen van (mind2 csavar ki-be csavargatása nehéz, én hajlítható nyelű-rugós csavarhúzót használtam, amibe beraktam a T30-as torxot, amit szigszalaggal biztosan a nyélre tekertem, mert ha a bit beesik ott vhová, akkor megtalálhatatlan lesz). A visszavezető cső így bőven félrehajtható, majd tisztítható, stb, a dugó felhelyezési helyéhez könnyen hozzáférni.
Amikor feltárult a dugó helye, fogtam egy vastagabb rajzlapot, kivágtam belőle egy kb akkora téglalapot, ami nagyobb a dugó helyénél. A rajzlapot rászúrtam a 2db 6-os csavarra, majd végigtoltam a papírt a lyukig. Utána az élek mentén lehajtogattam a rajzlapot, addigra már volt annyira koszos-olajos a kezem, hogy szépen megmaradt a kontúrvonala a dugónak. A rajzlapot körbevágtam a kontúrvonal mentén, így kész volt a minta. Ezt átrajzoltam a saválló lemezre, kifúrtam (6,5-es furat egymástól asszem 56mm-re), kivágtam, kész. Külön 2-3mm-es furatot nem tettem a lemezre (EURO4-nél javasolják, hogy ne dobjon CheckEngine-t).
Ma reggel 70km-t jöttem ~110-zel.
Eddigi tapasztalatok:
- Check Engine-t nem dob,
- „No fault codes stored in ECU”
- fogyasztásban nem látok semmi változást (talán 1-2 tized, de ez marhaság, mert ez nem mérhető így, gondolom a placebo miatt látom  ),
- a kipuffgáz hőmérsékletem alacsonyabb lett kb 20C fokkal (110nél sík úton 560->540), de ez nem releváns, mert csak sík úton számít, az M1-en lévő emelkedőkre/lejtőkre nekem +/- 50-60C fokot is mászkál a hőmérséklet. Ebben a sebességtartományban 5-10km/h-s sebességnöveléssel  kb ugyanannyi lesz sík úton, mint dugó nélkül. De ez igen ritka szituáció.
- tesztelgettem az 1400 körüli rángatást, de most nem jött egyáltalán elő, pedig nagyon akartam  reménykedem, hogy ez a dugózással megszűnt,
- érdekesség, hogy padlógáznál 3.ban, ami hátbarúgást éreztem eddig olyan 2800-tól, az most kb 2400tól jön (?), nekem csak ezért megérte
1 hónap múlva így viszem majd műszakira.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.28 kedd, 16:06:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2013.05.28 kedd, 16:28:20 »

Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...

Szerezz egy rajzot a méretekről,akkor talán tudok készíteni neked.de tedd félre a fizudat,hogy rendezni tudjad..... vigyor3


Mé', rajzot nem tudsz csinálni?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2013.05.28 kedd, 16:29:03 »

Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...

Szerezz egy rajzot a méretekről,akkor talán tudok készíteni neked.de tedd félre a fizudat,hogy rendezni tudjad..... vigyor3


Nincs kedved nekem is csinálni egyet? Ha már ilyen kiváltságos motorom van, ami nem dob rá hibát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2013.05.28 kedd, 19:47:04 »

Az EGR-től visszavezető cső 2.0 motoron átjön előre és savállóból van, ami a műanyag elosztósorba csatlakozik, ha igen, akkor ott is lehetne dugózni nem?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2013.05.28 kedd, 20:01:23 »

Az EGR-től visszavezető cső 2.0 motoron átjön előre és savállóból van, ami a műanyag elosztósorba csatlakozik, ha igen, akkor ott is lehetne dugózni nem?

Szia!

Valóban le lehetne ott is dugózni, viszont egyértelműen a szelep előtt lenne érdemes, hogy maga a szelep se kormolódjon többet. Egy baj van vele, ha otthon akarod csinálni, hogy az EGR szelepet alulról is fogja egy csavar (de minek?), amihez tényleg csak emelőn, vagy aknából lehet hozzáférni, s úgy sem egyszerű... ÉN is ledugóztam korábban, viszont nem éreztem semmi különbséget, jelenleg visszaállítottam eredeti állapotba.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2013.05.28 kedd, 20:13:36 »

Szia!

Valóban le lehetne ott is dugózni, viszont egyértelműen a szelep előtt lenne érdemes, hogy maga a szelep se kormolódjon többet. Egy baj van vele, ha otthon akarod csinálni, hogy az EGR szelepet alulról is fogja egy csavar (de minek?), amihez tényleg csak emelőn, vagy aknából lehet hozzáférni, s úgy sem egyszerű... ÉN is ledugóztam korábban, viszont nem éreztem semmi különbséget, jelenleg visszaállítottam eredeti állapotba.

Üdv.: Peti


Szia!

Valakinek segít, valakinek nem a dugózás. Azt, hogy koszol az mindenkinek problémája volt, ezért gondolkodom rajta. Nekem is eredeti.

Üdv.
Naplózva
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2013.05.28 kedd, 20:35:15 »

Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert  . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.  rinya
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:09:59 »

Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert  . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.  rinya
Nincs hiba. Regenerált a DPF (részecskeszűrő). De elég egy helyen feltenni egy kérdést.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:18:37 »

Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert  . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.  rinya

Ha biztosan DPF-ről van szó akkor, még lehet belőle problémád, én is így jártam sokadjára mentem vele több kisebb km.-et utána dobta az motorlámpát, irány a szerviz, eredmény: sokadik megkezdett és be nem fejezett regenerálás. Figyelmeztettek, figyeljem az olajhígulást!!!!

Ha sokat mész rövidet, Te is ellenőrizd az olajszintet!!!

Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:26:39 »

Nem,simával lezárta teljesen.Csak kísérletezgetett vagy csak szeretett volna...

...

Na.
Menjünk sorba.
Nem kísérletezgettem, hanem megcsináltam, azóta is így megy, leműszakizott, stb.
Olyan dugót raktam bele, ami nincs kifúrva.
A 2,2-nél nem dob hibakódot.
Azt nem mondtam, hogy a hibakódnemdobás az csak a 2,2-esek kiváltsága.
Későbbi hsz-aimban leírtam, hogy mi van ha hol dugózunk Smiley olvassatok vissza.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:29:08 »

Ki kellene próbálni. Jani olyan dugót rakott, amin van egy luk középen?

Hol tudok ilyen dugót csináltatni, beszerezni?

Tomi,
adjak egy darab saválló lemezt?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:33:16 »

Ha biztosan DPF-ről van szó akkor, még lehet belőle problémád, én is így jártam sokadjára mentem vele több kisebb km.-et utána dobta az motorlámpát, irány a szerviz, eredmény: sokadik megkezdett és be nem fejezett regenerálás. Figyelmeztettek, figyeljem az olajhígulást!!!!

Ha sokat mész rövidet, Te is ellenőrizd az olajszintet!!!

Üdv.

tényleg köszönöm a segítséget és nem akarok több topikba írkálni, dpf-et megnézetem mindenképen.
befolyásol az valamit ha nincs hátsó dob a kocsin ? többször előjöhet ez a probléma ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:39:16 »

Tomi,
adjak egy darab saválló lemezt?


Még jó hogy... Akár be is szerelheted... vigyor3 vagy segíts, mert fingom sincs melyik cső mi. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:42:21 »

Szia!

Valóban le lehetne ott is dugózni, viszont egyértelműen a szelep előtt lenne érdemes, hogy maga a szelep se kormolódjon többet. Egy baj van vele, ha otthon akarod csinálni, hogy az EGR szelepet alulról is fogja egy csavar (de minek?), amihez tényleg csak emelőn, vagy aknából lehet hozzáférni, s úgy sem egyszerű... ÉN is ledugóztam korábban, viszont nem éreztem semmi különbséget, jelenleg visszaállítottam eredeti állapotba.

Üdv.: Peti


Ha a szelep után dugózol az is jó, mert fojtás lesz, s így nem megy be oda korom.
A fojtás jelenlétére utalnak az EGR adatok is.

Itt boncolgattam a kérdést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:43:13 »

Még jó hogy... Akár be is szerelheted... vigyor3 vagy segíts, mert fingom sincs melyik cső mi. vigyor3

Fotózd le a motortered, aztán elmagyarázom.
Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:44:13 »

Fotózd le a motortered, aztán elmagyarázom.
Wink


A motorburkolatot levegyem? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:44:52 »

Sziasztok ! Remélem tud valaki nekem segíteni mi lehet a gond vagy merre keressem a hibát.
Azóta vettem ezt észre mióta kiszedtem a hátsó dobot és 2 felé elosztottam 4x90 es végeken jön ki k.gáz.
POntosabban pár napra rá.
Jelenség. Adott sebességgel mentem és megváltozott a kocsi hangja, mélyebb lett és mintha gyengébb lett volna.
Hasonló szag jött ki belőle mint amikor a kipufogót hegesztették , és a ventim max fordulaton ment, majd mikor leakartam állítani a kocsit
-automata- D be lelassulva ingadozott az alapjárat.
Utána semmi jelenség, lementem vele találkozóra hazajöttem semmi baja nem volt, pedig elég dinamikusan szálltam haza.
Ma mentem vele 5 km-ert  . majd kapot egy padlózást és mikor vissza álltam 50 km .körüli tempóra megint előjött a jelenség.
Kérdeztem szerelő ismerősömet , valamilyen szelepre gyanakszik. Nem tudom nem értek hozzá.
csak annyiba segítsetek hogy merre érdemes keresni a hibát.  rinya

Nincs semmi hiba, csak regenerált a DPF-ed.
Olvass vissza, boncolgattuk többször is. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:45:32 »

A motorburkolatot levegyem? eplus2

Nem, nem kell, sőt, a motorháztetőt sem kell felnyitnod...
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:48:21 »

tényleg köszönöm a segítséget és nem akarok több topikba írkálni, dpf-et megnézetem mindenképen.
befolyásol az valamit ha nincs hátsó dob a kocsin ? többször előjöhet ez a probléma ?

A DPF-et ne nézesd meg, mert kicseréltetik Veled, az meg negyedmilla, vagy lehet már csak százhatvan körül van.
A hátsó dob hiánya gyakorlatilag nem befolyásol semmit. Ha kivennéd a középső dobot is meg a DPF-et is, az már bajos lenne, mert megszűnne a kipufogó oldali fojtás, ami nyomatékvesztéssel jár....
A DPF regenerálása nem probléma, hanem normális dolog.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:51:38 »

A DPF-et ne nézesd meg, mert kicseréltetik Veled, az meg negyedmilla, vagy lehet már csak százhatvan körül van.
A hátsó dob hiánya gyakorlatilag nem befolyásol semmit. Ha kivennéd a középső dobot is meg a DPF-et is, az már bajos lenne, mert megszűnne a kipufogó oldali fojtás, ami nyomatékvesztéssel jár....
A DPF regenerálása nem probléma, hanem normális dolog.


Nagyon nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:52:34 »

A DPF-et ne nézesd meg, mert kicseréltetik Veled, az meg negyedmilla, vagy lehet már csak százhatvan körül van.
A hátsó dob hiánya gyakorlatilag nem befolyásol semmit. Ha kivennéd a középső dobot is meg a DPF-et is, az már bajos lenne, mert megszűnne a kipufogó oldali fojtás, ami nyomatékvesztéssel jár....
A DPF regenerálása nem probléma, hanem normális dolog.


Szerintem megnézetni érdemes tájékozódási jelleggel, a trend rögtön megmutatja a DPF előtt és utáni nyomáskülönbséget, más-más fordulatszámon.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:52:40 »

Ha a szelep után dugózol az is jó, mert fojtás lesz, s így nem megy be oda korom.
A fojtás jelenlétére utalnak az EGR adatok is.

Itt boncolgattam a kérdést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796



Elolvastam.

Szóval két lemez rendel... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:53:38 »

Szerintem megnézetni érdemes tájékozódási jelleggel, a trend rögtön megmutatja a DPF előtt és utáni nyomáskülönbséget, más-más fordulatszámon.


Mi és mit mutat meg?

No meg megnézik a dpfet és mit fognak látni szerinted?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2013.05.28 kedd, 21:58:18 »

Mi és mit mutat meg?

No meg megnézik a dpfet és mit fognak látni szerinted?

a monitor

mi a pillanatnyi érték

hogy a határértéken belül van e

Én láttam az enyémet, mikor megnézettem


Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:10:31 »

Szerintem megnézetni érdemes tájékozódási jelleggel, a trend rögtön megmutatja a DPF előtt és utáni nyomáskülönbséget, más-más fordulatszámon.


Tájékozódás jelleggel ott fog hagyni pár ezer Ft-ot, s nem fog változni semmi, legalább idegeskedni fog újabb adatok miatt, ami egy olyan mérőműszerből jön majd, ami vagy pontos, vagy vmennyire pontos...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:11:07 »

Elolvastam.

Szóval két lemez rendel... vigyor3

Kitől fogod rendelni?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:14:09 »

Tájékozódás jelleggel ott fog hagyni pár ezer Ft-ot, s nem fog változni semmi, legalább idegeskedni fog újabb adatok miatt, ami egy olyan mérőműszerből jön majd, ami vagy pontos, vagy vmennyire pontos...


nem kötöttek rá + mérőműszert csak laptopot, ami csak megjelenítette

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:17:18 »

Kitől fogod rendelni?


Nincs üzleti érzéked? wave

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:21:37 »

Nincs üzleti érzéked? wave



De, van.
Azért is írtam vigyorjel nélkül.
De mi van? Nincs otthon egy satuasztal, fúrógép, meg reszelő?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:25:02 »

De, van.
Azért is írtam vigyorjel nélkül.
De mi van? Nincs otthon egy satuasztal, fúrógép, meg reszelő?

Fúrógép van. vigyor3

(Én meg azért írtam vigyorjellel)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:32:28 »

Fúrógép van. vigyor3

(Én meg azért írtam vigyorjellel)

Segítek Neked, ha gondolod. Smiley
A mintát le tudod venni, hogy milyen lemez kell?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:35:58 »

Segítek Neked, ha gondolod. Smiley
A mintát le tudod venni, hogy milyen lemez kell?


Hüle vagy? Hogy tudnám levenni? Ha lenne minta, akkor dugó nem is kellene... eplus2

Na jó, értem ám én.

Nem merekilyenekbe belenyúlni, mert pikpak elfogy a türelmem, és akkor elkezdek burogatni. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:39:25 »

Hüle vagy? Hogy tudnám levenni? Ha lenne minta, akkor dugó nem is kellene... eplus2

Na jó, értem ám én.

Nem merekilyenekbe belenyúlni, mert pikpak elfogy a türelmem, és akkor elkezdek burogatni. vigyor3


Húúú bammeg, ezt jó, hogy írtad, mert most akartam felajánlani, hogy egyik este gurulj el hozzám, s megfaragjuk...
De ha borogatsz az nem jó, mert ráadásul most 1-2 hétig még az őshonos fajtatiszta fogolyszínű magyar csirkéim is a garázsban vannak...  eplus2
(beszéljük meg priviben)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:08:39 »

Húúú bammeg, ezt jó, hogy írtad, mert most akartam felajánlani, hogy egyik este gurulj el hozzám, s megfaragjuk...
De ha borogatsz az nem jó, mert ráadásul most 1-2 hétig még az őshonos fajtatiszta fogolyszínű magyar csirkéim is a garázsban vannak...  eplus2
(beszéljük meg priviben)


egy ilyen SzJani vs Tomi mondeo szerelésre befizetnék egy kisszékre, és szerintem csendben röhörésznék  hehe hehe hehe hehe
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:11:48 »

Tomi:
egyik du-este fussunk össze vhol, csinálunk egy mintát.
Én itthon kifaragom a dugót, s mondjuk a minitalin beszereljük.
Hm?
Arabic kolléga meg jöhet röhögni, de ha röhögni fog ő folytatja, ha meg nem, bepereled...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:19:37 »

egy ilyen SzJani vs Tomi mondeo szerelésre befizetnék egy kisszékre, és szerintem csendben röhörésznék  hehe hehe hehe hehe

Tomi ha anno látta volna, hogy mennyi idő alatt szedtem ki mindent a motortérből, amikor megszüntettem az A oszloptól jövő zörgést, akkor most nem irogatna vigyorjeleket.
(amikor ismerősnek javítom az autóját, s odajönnek megnézni, az első döbbent mp-ek után általában azt kérdezik, hogy sztem haza tudnak-e menni az adott napon az autóval...  eplus2 Eddig még mindig haza tudtak. Wink )

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2013.05.29 szerda, 00:56:19 »

Tomi:
egyik du-este fussunk össze vhol, csinálunk egy mintát.
Én itthon kifaragom a dugót, s mondjuk a minitalin beszereljük.
Hm?
Arabic kolléga meg jöhet röhögni, de ha röhögni fog ő folytatja, ha meg nem, bepereled...  eplus2

Na jól van.
Idáig vártam, hogy válaszolj.
Tudod mikor hajtogatok én Neked legközelebb szalmából egeret...
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2013.05.29 szerda, 06:39:29 »

Elaludtam...

Jani, mivel az ajánlattétel elfogadására nem jelöltél meg idópontot, így azt nem vonhatod vissza. Addig köteles vagy fenntartani, amíg a másik fél, azaz én, arra ésszerű ideőn belül nyilatkozhat. az meg most van.

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2013.05.29 szerda, 07:03:01 »

Elaludtam...

Jani, mivel az ajánlattétel elfogadására nem jelöltél meg idópontot, így azt nem vonhatod vissza. Addig köteles vagy fenntartani, amíg a másik fél, azaz én, arra ésszerű ideőn belül nyilatkozhat. az meg most van.

 vigyor3
...különben meg bepereled! nyes

Amúgy szívesen segítek én is a dugókészítésben,csak mégis jó lenne egy rajz,ami alapján készítenék 2-3db ot.....aztán viheti őket bárki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2013.05.29 szerda, 08:06:35 »

Tomi ha anno látta volna, hogy mennyi idő alatt szedtem ki mindent a motortérből, amikor megszüntettem az A oszloptól jövő zörgést, akkor most nem irogatna vigyorjeleket.
(amikor ismerősnek javítom az autóját, s odajönnek megnézni, az első döbbent mp-ek után általában azt kérdezik, hogy sztem haza tudnak-e menni az adott napon az autóval...  eplus2 Eddig még mindig haza tudtak. Wink )


Ebben szinte biztos vagyok  Wink az én hátsó zörgésemet is megkeresheted.  worship nem baj ha nem lesz kész, majd elmegyek haza a tieddel  hehe hehe hehe
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:15:30 »

Elaludtam...

Jani, mivel az ajánlattétel elfogadására nem jelöltél meg idópontot, így azt nem vonhatod vissza. Addig köteles vagy fenntartani, amíg a másik fél, azaz én, arra ésszerű ideőn belül nyilatkozhat. az meg most van.

 vigyor3

 vigyor3
akkor?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:30:22 »

Hello!

Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?

2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul.

Van hogy 2x is indítani kell. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok, vagy 2-alkalommal is ráadom és várok, akkor türhető.

Télen aksit cseréltem, mert már kezdett jelentkezni ez a gond de igazán most durvult el.

Valami üzemanyag rendszeri gondra tippelek..

« Utoljára szerkesztve: 2013.05.29 szerda, 19:42:16 írta tome02 » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:37:43 »

Hello!

Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?

2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul



1 éjszaka az nem sok.
Mik a tünetek?
(Nem bírja tekerni, tekeri de nem kapja el, stb)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:43:51 »

1 éjszaka az nem sok.
Mik a tünetek?
(Nem bírja tekerni, tekeri de nem kapja el, stb)


Bocs most egészítettem ki a hszt
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:54:28 »

Hello!

Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?

2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul.

Van hogy 2x is indítani kell. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok, vagy 2-alkalommal is ráadom és várok, akkor türhető.

Télen aksit cseréltem, mert már kezdett jelentkezni ez a gond de igazán most durvult el.

Valami üzemanyag rendszeri gondra tippelek..


szerintem izzítógyertyával kezd!

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:56:56 »

szerintem izzítógyertyával kezd!



Ha még az alapjárat mászkálna, és mínusz 20 lenne... De nem.


Inkább valahol levegősödik az a rendszer...

Nem volt go szűrő cserélve mostanában?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:58:38 »

Hello!

Esetleg tudna tanácsot adni valaki..?

2008-as mondeo, (2.0 tdci 115le) ha sokat áll (pl 1 éjszakát) nehezen indul.

Van hogy 2x is indítani kell. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok, vagy 2-alkalommal is ráadom és várok, akkor türhető.

Télen aksit cseréltem, mert már kezdett jelentkezni ez a gond de igazán most durvult el.

Valami üzemanyag rendszeri gondra tippelek..


fellevegősödig a résolajcsövezésnél.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2013.05.29 szerda, 20:03:47 »

Ha még az alapjárat mászkálna, és mínusz 20 lenne... De nem.


Inkább valahol levegősödik az a rendszer...

Nem volt go szűrő cserélve mostanában?

kétszer ráadja a gyújtást, ezért gondoltam!

Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.