Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:14:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254106 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
tome02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2013.05.29 szerda, 20:16:04 »
A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...
A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...
Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?
papione: ilyen melegben nem izzít.
Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2013.05.29 szerda, 20:18:34 »
Idézetet írta: tome02 - 2013.05.29 szerda, 20:16:04
A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...
A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...
Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?
papione: ilyen melegben nem izzít.
Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
de izzít, mértem!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2013.05.29 szerda, 21:19:41 »
Idézetet írta: tome02 - 2013.05.29 szerda, 20:16:04
A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...
A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...
Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?
papione: ilyen melegben nem izzít.
Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
nem.a resolaj csövek a csucsoktol mennek a szűrőig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2013.05.29 szerda, 21:20:25 »
Idézetet írta: tome02 - 2013.05.29 szerda, 20:16:04
A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...
A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...
Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?
papione: ilyen melegben nem izzít.
Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
mindig izzit!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
husi1986
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2013.05.31 péntek, 18:47:34 »
Sziasztok!
Tudom hogy már volt ez a téma mégsem találtam olyan érdemi infót ami megnyugtatna a történetben így inkább rákérdek mégegyszer.
Szóval az van hogy előjött az engine malfunction felirat a konzerv info pultjában...először természetesen levert a víz hatszor,leálltam,ujrainditottam és még mindig ott virított. Na mondom velem nem szórakozol,kimentem a városból és 3500on 4-esbe elmentem egy 10km-t. félreállok mondom hagyom kicsit hadd hűljön a turbó mielött leállítom...elszívtam egy cigit félig a nagy ijedelemre és közbe hallom hogy kicsit meg is változott az alapjárati hang(elötte se volt sokkal másabb csak mélyebb kicsit).Ekkor ujraindítom és a felirat eltűnt.
Megerősítést kérnék hogy ennek a regenerációs ciklushoz volt köze és csak nem tetszett neki vmi miközben dolgozott azért dobta az üzit. Vagy azért érdemes lenne elmennem megnézetni?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:17:50 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.05.31 péntek, 18:47:34
Sziasztok!
Tudom hogy már volt ez a téma mégsem találtam olyan érdemi infót ami megnyugtatna a történetben így inkább rákérdek mégegyszer.
Szóval az van hogy előjött az engine malfunction felirat a konzerv info pultjában...először természetesen levert a víz hatszor,leálltam,ujrainditottam és még mindig ott virított. Na mondom velem nem szórakozol,kimentem a városból és 3500on 4-esbe elmentem egy 10km-t. félreállok mondom hagyom kicsit hadd hűljön a turbó mielött leállítom...elszívtam egy cigit félig a nagy ijedelemre és közbe hallom hogy kicsit meg is változott az alapjárati hang(elötte se volt sokkal másabb csak mélyebb kicsit).Ekkor ujraindítom és a felirat eltűnt.
Megerősítést kérnék hogy ennek a regenerációs ciklushoz volt köze és csak nem tetszett neki vmi miközben dolgozott azért dobta az üzit. Vagy azért érdemes lenne elmennem megnézetni?
1.8-as vagy 2.0-es van???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
husi1986
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:33:26 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.05.31 péntek, 20:17:50
1.8-as vagy 2.0-es van???
2.0tdci euro5 115le
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:34:33 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.05.31 péntek, 18:47:34
Sziasztok!
Tudom hogy már volt ez a téma mégsem találtam olyan érdemi infót ami megnyugtatna a történetben így inkább rákérdek mégegyszer.
Szóval az van hogy előjött az engine malfunction felirat a konzerv info pultjában...először természetesen levert a víz hatszor,leálltam,ujrainditottam és még mindig ott virított. Na mondom velem nem szórakozol,kimentem a városból és 3500on 4-esbe elmentem egy 10km-t. félreállok mondom hagyom kicsit hadd hűljön a turbó mielött leállítom...elszívtam egy cigit félig a nagy ijedelemre és közbe hallom hogy kicsit meg is változott az alapjárati hang(elötte se volt sokkal másabb csak mélyebb kicsit).Ekkor ujraindítom és a felirat eltűnt.
Megerősítést kérnék hogy ennek a regenerációs ciklushoz volt köze és csak nem tetszett neki vmi miközben dolgozott azért dobta az üzit. Vagy azért érdemes lenne elmennem megnézetni?
lehetett a regen miatt.túlmelegedés,vagy pont az ellenkezője amit jelezhetett....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:37:49 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.05.31 péntek, 20:33:26
2.0tdci euro5 115le
Akkor az a baj, 1.8-nál ilyen nincs!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:39:38 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.05.31 péntek, 20:33:26
2.0tdci euro5 115le
Viccet félre téve, nálatok sokan írják ezt a regenelést, v mit. Lehet azzal kapcsolatos. Amit Alf írt azon el lehet indulni.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:40:31 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.05.31 péntek, 20:39:38
Viccet félre téve, nálatok sokan írják ezt a regenelést, v mit. Lehet azzal kapcsolatos. Amit Alf írt azon el lehet indulni.
igy van,diagolható.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dzsoni78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 08:54:05 »
Sziasztok!
Bocs ha offolom a topicot és volt már ez a téma de nincs kedvem 39 oldalt visszaolvasni
szóval, az alábbi paraméterekkel rendelkező kocsim van (az etis szerint) és arra lennék kíváncsi, hogy vezérlést milyen sűrűn kell benne cserélni.
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 12.03.2008
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 60 sorozat
Motor: Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"NL"
Fényezés: Panther Black (metál)
Belső anyag: New York / Ebony
előre is koszi a válaszokat.
üdv
dzsoni
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 08:55:32 »
Idézetet írta: dzsoni78 - 2013.06.03 hétfő, 08:54:05
Sziasztok!
Bocs ha offolom a topicot és volt már ez a téma de nincs kedvem 39 oldalt visszaolvasni
szóval, az alábbi paraméterekkel rendelkező kocsim van (az etis szerint) és arra lennék kíváncsi, hogy vezérlést milyen sűrűn kell benne cserélni.
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 12.03.2008
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 60 sorozat
Motor: Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"NL"
Fényezés: Panther Black (metál)
Belső anyag: New York / Ebony
előre is koszi a válaszokat.
üdv
dzsoni
10év/200E km
(van kereső is
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dzsoni78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 09:04:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.06.03 hétfő, 08:55:32
10év/200E km
(van kereső is
)
köszi a gyors választ
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 09:09:56 írta dzsoni78
»
Naplózva
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2013.06.05 szerda, 09:37:29 »
Helo
tudja valaki hogy kell légteleníteni gázolaj rendszert?
hátul van a
gázolajszürő
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2013.06.05 szerda, 09:59:43 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.06.05 szerda, 09:37:29
Helo
tudja valaki hogy kell légteleníteni gázolaj rendszert?
hátul van a
gázolajszürő
2010-es autóban hátul van??
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2013.06.05 szerda, 16:20:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.05 szerda, 09:59:43
2010-es autóban hátul van??
hátul van
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2013.06.05 szerda, 16:22:18 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.06.05 szerda, 16:20:29
hátul van
elvittem olajcserére hogy meglessem hogyan kell
de a légtelenítésről lemaradtam
érdekelne hogyan csinálják
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2013.06.05 szerda, 16:22:56 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.06.05 szerda, 16:22:18
elvittem olajcserére hogy meglessem hogyan kell
de a légtelenítésről lemaradtam
érdekelne hogyan csinálják
Jobb esetben egy beiktatott kézipumpával, rossz esetben féktisztítóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2013.06.05 szerda, 16:30:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.05 szerda, 16:22:56
Jobb esetben egy beiktatott kézipumpával, rossz esetben féktisztítóval...
kicsit pontosabban lehetne
mit kell csinálni a pumpával ill. a féktísztítóval
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
benedekcsaba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 08:28:25 »
Sziasztok. Tudtok valamit mondani arra, hogy hidegen nehezen indul a 2008-as Mondeom. Eléggé nehezen hajt a behajtómotor. Akkura gyanakodtam, de akkutöltővel jól feltöltve is hasonlóan sokáig kell hajtatni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 08:53:06 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.06.05 szerda, 16:30:58
kicsit pontosabban lehetne
mit kell csinálni a pumpával ill. a féktísztítóval
légteleníteni a pumpával a szűrőt és a rendszert.féktisztítót a kontárok használnak,hogy azt égessék a hengerben,míg lelégtelenedik a rendszer magától.csak a hengerfej ezt nem szereti,meg a hajtókarok sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:02:10 »
Idézetet írta: benedekcsaba - 2013.06.06 csütörtök, 08:28:25
Sziasztok. Tudtok valamit mondani arra, hogy hidegen nehezen indul a 2008-as Mondeom. Eléggé nehezen hajt a behajtómotor. Akkura gyanakodtam, de akkutöltővel jól feltöltve is hasonlóan sokáig kell hajtatni.
Az egy dolog, hogy feltölti, mert a töltő úgy érzékeli, hogy elérte a kívánt voltszámot, viszont indításkor, terhelésre nem tudja produkálni a kívánt értékeket.
Ha még gyári az akksi, akkor cseréld le.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:04:22 »
Idézetet írta: benedekcsaba - 2013.06.06 csütörtök, 08:28:25
Sziasztok. Tudtok valamit mondani arra, hogy hidegen nehezen indul a 2008-as Mondeom. Eléggé nehezen hajt a behajtómotor. Akkura gyanakodtam, de akkutöltővel jól feltöltve is hasonlóan sokáig kell hajtatni.
ellenőriztesd a villamos rendszert,akku,töltés.ha itt rendben van minden,akkor szedesd le az önindítót,lehet,hogy felújításra szorul,kefecsere,csapágy,stb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:09:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 09:04:22
ellenőriztesd a villamos rendszert,akku,töltés.ha itt rendben van minden,akkor szedesd le az önindítót,lehet,hogy felújításra szorul,kefecsere,csapágy,stb...
Nem kell eddig elmenni. Tutti, hogy akksi a probléma. Valamelyik cella zárlatos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:13:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.06 csütörtök, 09:09:15
Nem kell eddig elmenni. Tutti, hogy akksi a probléma. Valamelyik cella zárlatos.
akkor jól van akkor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:13:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 09:13:00
akkor jól van akkor.
Smaxi ugyanezt produkálta.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:14:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.06 csütörtök, 09:13:26
Smaxi ugyanezt produkálta.
mikor cseréltél akkut?meddig tartot a gyári..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:17:00 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 09:14:48
mikor cseréltél akkut?meddig tartot a gyári..
Smaxiban kb a 4., vagy 5. akksi van, de nem releváns, mert állásában mentek tönkre.
Viszont mk4 mondin már 2 éves korában behalt...
Egyébként ha elkezd dobálni lámpára fals hibaüziket, akkor készülni kell a cserére.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:18:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.06 csütörtök, 09:17:00
Smaxiban kb a 4., vagy 5. akksi van, de nem releváns, mert állásában mentek tönkre.
Viszont mk4 mondin már 2 éves korában behalt...
Egyébként ha elkezd dobálni lámpára fals hibaüziket, akkor készülni kell a cserére.
mk3ban 6év....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 09:18:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 09:18:05
mk3ban 6év....
Abban én nem is cseréltem.
Asszony Focusa 2003-as, valamikor 2009-2010 telén cseréltem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 16:25:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 08:53:06
légteleníteni a pumpával a szűrőt és a rendszert.féktisztítót a kontárok használnak,hogy azt égessék a hengerben,míg lelégtelenedik a rendszer magától.csak a hengerfej ezt nem szereti,meg a hajtókarok sem.
köszi így már értem
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 16:37:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 08:53:06
légteleníteni a pumpával a szűrőt és a rendszert.féktisztítót a kontárok használnak,hogy azt égessék a hengerben,míg lelégtelenedik a rendszer magától.csak a hengerfej ezt nem szereti,meg a hajtókarok sem.
ilyenre gondolsz?
http://intentshop.hu/spd/A-WH101A/Legtelenito_pumpa_kezi
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 16:40:12 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.06.06 csütörtök, 16:37:55
ilyenre gondolsz?
http://intentshop.hu/spd/A-WH101A/Legtelenito_pumpa_kezi
pontosan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 21:39:38 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.06 csütörtök, 16:40:12
pontosan!
Sziasztok!
Én már többször cseréltem magam üzemanyagszűrőt. A lényeg, hogy miután kicserélitek a szűrőt, a házat teljesen fel kell önteni, sőt úgy, hogy maga a csatlakozó műanyagon keresztül maxig, majd visszatenni. Nekem így sosem volt gond. (4 alkalommal cseréltem már)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2013.06.07 péntek, 18:37:26 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.06.06 csütörtök, 21:39:38
Sziasztok!
Én már többször cseréltem magam üzemanyagszűrőt. A lényeg, hogy miután kicserélitek a szűrőt, a házat teljesen fel kell önteni, sőt úgy, hogy maga a csatlakozó műanyagon keresztül maxig, majd visszatenni. Nekem így sosem volt gond. (4 alkalommal cseréltem már)
Üdv
Az én üa. szürőm hátul van csak felelmelt autónál lehet hozzáférni egy műanyag házban
hasonloan mint a az olaj szürő csak fejjel lefelé.
alulról lehet kicsavarozni ezért nem nagyon tudom feltölteni.
elég ha a szürő kupakját feltöltöm?
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2013.06.07 péntek, 20:05:27 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.06.07 péntek, 18:37:26
Üdv
Az én üa. szürőm hátul van csak felelmelt autónál lehet hozzáférni egy műanyag házban
hasonloan mint a az olaj szürő csak fejjel lefelé.
alulról lehet kicsavarozni ezért nem nagyon tudom feltölteni.
elég ha a szürő kupakját feltöltöm?
Szerintem elég maga a Mondeo hátulja, aláférni emelés nélkül is. Maga a házat szoktam levenni (2 db csavar fogja), majd a két műanyagcső csatlakozást leoldva, szépen kilehet billegtetni a helyéről.
A satupadon szoktam szétcsavarozni...(azért írtam hogy satu, mert elég passzos, a házat a felfogatásnál levő fémbetétnél belehet biztonságosan fogni) A helyén szerintem NEM fogod tudni szétcsavarni a házat, mivel kivéve is elég nehéz.
Levételt követően kényelmesen kilehet cserélni a szűrőt, és a házat is felönteni.. Majd a csatlakozásnál is felönteni, s mivel így függőleges helyzetbe kerül vissza, nem folyik ki...
Remélem segítettem.
ÜDv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 17:29:13 »
sziasztok!
130 ekm fölé értem és tervezgetem a vezérműszíj cserét. szerintetek mi mindent kell ilyenkor cserélni?
a cromax pl. két szettet kínál az 1,8 tdci-hez
https://cromax.hu/ford/mondeo-2007-/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/?limitstart=0
, melyiket vegyem és mit cseréljek még?
előre is kösz!
Naplózva
Fekete bálna
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 19:19:55 »
Idézetet írta: zzoli - 2013.06.09 vasárnap, 17:29:13
sziasztok!
130 ekm fölé értem és tervezgetem a vezérműszíj cserét. szerintetek mi mindent kell ilyenkor cserélni?
a cromax pl. két szettet kínál az 1,8 tdci-hez
https://cromax.hu/ford/mondeo-2007-/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/?limitstart=0
, melyiket vegyem és mit cseréljek még?
előre is kösz!
SZia!
Neked ez kell:
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/5288-vezermuszij-szett-ford-fiesta-1999-2001-focus-1998-2005
Ha jól vettem ki 1.8 TDCI-d van. Akkor igen az amit belinkeltem, de írj wycktor-nak, Ő lehet olcsóbban tud szerezni Neked, ugyan oylat!
Én 160ezernél cseréltem, és még szinte újnak tünt, egy-két helyen v kopottas, de az sem vészes. Úgyh lehet Neked sem kell kapkodnod, de persze biztos, ami biztos alapon nem árt!
Mivel nekünk a vízpumpa nincs egybe szerelve a vez.szíjjal, így az ha jó Neked, akkor nem is kell cserélned. Szal sztem a szíj cserén kívül mást nem kell cserélned!
Max fékek, ha rosszak, azt esetleg megnézheted, de más kötelező csere sztem nincs ilyenkor, úgyh csak élvezd az autót!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 19:29:27 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.06.07 péntek, 20:05:27
Szerintem elég maga a Mondeo hátulja, aláférni emelés nélkül is. Maga a házat szoktam levenni (2 db csavar fogja), majd a két műanyagcső csatlakozást leoldva, szépen kilehet billegtetni a helyéről.
A satupadon szoktam szétcsavarozni...(azért írtam hogy satu, mert elég passzos, a házat a felfogatásnál levő fémbetétnél belehet biztonságosan fogni) A helyén szerintem NEM fogod tudni szétcsavarni a házat, mivel kivéve is elég nehéz.
Levételt követően kényelmesen kilehet cserélni a szűrőt, és a házat is felönteni.. Majd a csatlakozásnál is felönteni, s mivel így függőleges helyzetbe kerül vissza, nem folyik ki...
Remélem segítettem.
ÜDv.: Peti
köszi a tippet legközelebb így fogom csinálni
végre egy gyakorlatias leirás
köszi mégegyszer
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 19:39:28 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.09 vasárnap, 19:19:55
SZia!
Neked ez kell:
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/5288-vezermuszij-szett-ford-fiesta-1999-2001-focus-1998-2005
Ha jól vettem ki 1.8 TDCI-d van. Akkor igen az amit belinkeltem, de írj wycktor-nak, Ő lehet olcsóbban tud szerezni Neked, ugyan oylat!
Én 160ezernél cseréltem, és még szinte újnak tünt, egy-két helyen v kopottas, de az sem vészes. Úgyh lehet Neked sem kell kapkodnod, de persze biztos, ami biztos alapon nem árt!
Mivel nekünk a vízpumpa nincs egybe szerelve a vez.szíjjal, így az ha jó Neked, akkor nem is kell cserélned. Szal sztem a szíj cserén kívül mást nem kell cserélned!
Max fékek, ha rosszak, azt esetleg megnézheted, de más kötelező csere sztem nincs ilyenkor, úgyh csak élvezd az autót!!!
köszi! tehát szerinted is elég a szíj és görgő cseréje! fékeket már rendbe tettem, a vezérműszíj cserét pedig még én is kitolnám.
Naplózva
Fekete bálna
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 20:42:26 »
Idézetet írta: zzoli - 2013.06.09 vasárnap, 19:39:28
köszi! tehát szerinted is elég a szíj és görgő cseréje! fékeket már rendbe tettem, a vezérműszíj cserét pedig még én is kitolnám.
Aha, elég.
Nyugodtan kitolhatod még, max. ha nagyon biztosra akarsz menni, csak akkor érdemes már cserélned, nah meg ha bent a pakliban az hogy vissza van tekerve az órád!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 22:19:17 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.09 vasárnap, 20:42:26
... ha bent a pakliban az hogy vissza van tekerve az órád! ...
szerencsére az átcseszés nincs benn a pakliban, gyakorlatilag az ellenőrizhető előélet alapján választottam autót - nekem ez volt a legfontosabb szempont - hát, nem volt egyszerű!
Naplózva
Fekete bálna
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 19:04:25 »
Idézetet írta: zzoli - 2013.06.09 vasárnap, 22:19:17
szerencsére az átcseszés nincs benn a pakliban, gyakorlatilag az ellenőrizhető előélet alapján választottam autót - nekem ez volt a legfontosabb szempont - hát, nem volt egyszerű!
Akkor meg no para!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 23:06:39 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.10 hétfő, 19:04:25
Akkor meg no para!
most lesz a következő szervíz: 180e km, komplett kuplung, belső vezérlés + vízpumpa, első tárcsa +betét, olajcsere...motorháztatő zárószerk javítás, vagy bovden csere... kb 350eft.
a vezérlésnél a külső szíjat is cserélik mert leszedés után már nem teszik vissza (140e-nél cseréltem) de a gants szíj is csak 3-4e ft.
ezután már tényleg elmegyek a világ végére is a vassal... tervben van egy nagyobb olasz út júl-aug végén... róma, esetleg szicília... nagy mediterrán zabálás...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2013.06.18 kedd, 06:58:05 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.17 hétfő, 23:06:39
most lesz a következő szervíz: 180e km, komplett kuplung, belső vezérlés + vízpumpa, első tárcsa +betét, olajcsere...motorháztatő zárószerk javítás, vagy bovden csere... kb 350eft.
a vezérlésnél a külső szíjat is cserélik mert leszedés után már nem teszik vissza (140e-nél cseréltem) de a gants szíj is csak 3-4e ft.
ezután már tényleg elmegyek a világ végére is a vassal... tervben van egy nagyobb olasz út júl-aug végén... róma, esetleg szicília... nagy mediterrán zabálás...
Vízpumpáddal mi van hogy cseréled? Vagy csak megelőzésből?
Lehet én vagyok tudatlan, de a belső vezérlés alatt mit értesz?
Akkor lehet augusztus végén összefutunk odalent!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2013.06.18 kedd, 07:51:03 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.18 kedd, 06:58:05
Vízpumpáddal mi van hogy cseréled? Vagy csak megelőzésből?
Lehet én vagyok tudatlan, de a belső vezérlés alatt mit értesz?
Akkor lehet augusztus végén összefutunk odalent!
semmi sincs vele, csak kicserélem a veézrléssel együtt ahogy szokik mondani többek által. a belső olajban futót cseréljük most, 10 év vagy 200e km. ha a kuplung miatt amúgy is bontom a vasat, akkor már hulljon ki belőle minden...
húúú ha van jó utitipped jöhet privátban, vagy az off topikban. érdekelne...
Naplózva
soproni00
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2013.06.19 szerda, 16:04:39 »
Sziasztok!
Van egy 2007-es 2.0 140 ps mondeom. Hidegen rangat 1500 tol- 2000-ig,melegen mar nem veszes de akkor is errezheto neha 120 000 km van bene.
A fed.computer nem irt ki hibat! Elofordult mar valakinel? Kulfoldon vagyok ugyhogy jo lenne ha tudna valaki segiteni.
Egy het ota meg a klima sem megy azt meg meg tudtam nezetni otthon azt irja a diagnosztika hogy hutoventillator vezerles aramkore tul alacsony?
Gondolom ezek szerint a hutoventillator sem kapcsol be.? {hany foknal kellene hogy bekapcsoljon?}.
120 000 km -nel jonnek a hibak sorra?
A segitseget elore is koszonom
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2013.06.19 szerda, 19:57:06 »
Idézetet írta: soproni00 - 2013.06.19 szerda, 16:04:39
Sziasztok!
Van egy 2007-es 2.0 140 ps mondeom. Hidegen rangat 1500 tol- 2000-ig,melegen mar nem veszes de akkor is errezheto neha 120 000 km van bene.
A fed.computer nem irt ki hibat! Elofordult mar valakinel? Kulfoldon vagyok ugyhogy jo lenne ha tudna valaki segiteni.
Egy het ota meg a klima sem megy azt meg meg tudtam nezetni otthon azt irja a diagnosztika hogy hutoventillator vezerles aramkore tul alacsony?
Gondolom ezek szerint a hutoventillator sem kapcsol be.? {hany foknal kellene hogy bekapcsoljon?}.
120 000 km -nel jonnek a hibak sorra?
A segitseget elore is koszonom
Ne aggódj nem Te vagy az első aki ezt írja!
Nem kell megijedni tőle, valszeg még egy darabig csinálja, de úgy vettem észre a többieknél, h egy idő után elhagyja!!
A hűtőventilátorhoz nem lövök!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
atyo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 18:15:34 »
helloka Pollenszurot 20 vagy 40 ezerenkent kell cserelni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ