Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:35:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254628 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2013.05.29 szerda, 20:16:04 »

A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...

A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...

Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?

papione:  ilyen melegben nem izzít.

Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2013.05.29 szerda, 20:18:34 »

A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...

A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...

Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?

papione:  ilyen melegben nem izzít.

Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...

de izzít, mértem!!!

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:19:41 »

A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...

A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...

Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?

papione:  ilyen melegben nem izzít.

Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
nem.a resolaj csövek a csucsoktol mennek a szűrőig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:20:25 »

A gázolaj szűrős ötletben lehet valami...

A résolajcsövezés hmm... Gondolom azokra a csövekre gondolsz ami a tankból jön ki ott is csatlakozáson vagy valamin...

Ezt az egészet lehet méretni jól gondolom?

papione:  ilyen melegben nem izzít.

Egyébként volt hogy reggeltől a ház előtt állt a napon délután kimentem és vacakolt 30 fokban...
mindig izzit!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2013.05.31 péntek, 18:47:34 »

Sziasztok!
Tudom hogy már volt ez a téma mégsem találtam olyan érdemi infót ami megnyugtatna a történetben így inkább rákérdek mégegyszer.
Szóval az van hogy előjött az engine malfunction felirat a konzerv info pultjában...először természetesen levert a víz hatszor,leálltam,ujrainditottam és még mindig ott virított. Na mondom velem nem szórakozol,kimentem a városból és 3500on 4-esbe elmentem egy 10km-t. félreállok mondom hagyom kicsit hadd hűljön a turbó mielött leállítom...elszívtam egy cigit félig a nagy ijedelemre és közbe hallom hogy kicsit meg is változott az alapjárati hang(elötte se volt sokkal másabb csak mélyebb kicsit).Ekkor ujraindítom és a felirat eltűnt.
Megerősítést kérnék hogy ennek a regenerációs ciklushoz volt köze és csak nem tetszett neki vmi miközben dolgozott azért dobta az üzit. Vagy azért érdemes lenne elmennem megnézetni?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:17:50 »

Sziasztok!
Tudom hogy már volt ez a téma mégsem találtam olyan érdemi infót ami megnyugtatna a történetben így inkább rákérdek mégegyszer.
Szóval az van hogy előjött az engine malfunction felirat a konzerv info pultjában...először természetesen levert a víz hatszor,leálltam,ujrainditottam és még mindig ott virított. Na mondom velem nem szórakozol,kimentem a városból és 3500on 4-esbe elmentem egy 10km-t. félreállok mondom hagyom kicsit hadd hűljön a turbó mielött leállítom...elszívtam egy cigit félig a nagy ijedelemre és közbe hallom hogy kicsit meg is változott az alapjárati hang(elötte se volt sokkal másabb csak mélyebb kicsit).Ekkor ujraindítom és a felirat eltűnt.
Megerősítést kérnék hogy ennek a regenerációs ciklushoz volt köze és csak nem tetszett neki vmi miközben dolgozott azért dobta az üzit. Vagy azért érdemes lenne elmennem megnézetni?
1.8-as vagy 2.0-es van???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:33:26 »

1.8-as vagy 2.0-es van???

2.0tdci euro5 115le
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:34:33 »

Sziasztok!
Tudom hogy már volt ez a téma mégsem találtam olyan érdemi infót ami megnyugtatna a történetben így inkább rákérdek mégegyszer.
Szóval az van hogy előjött az engine malfunction felirat a konzerv info pultjában...először természetesen levert a víz hatszor,leálltam,ujrainditottam és még mindig ott virított. Na mondom velem nem szórakozol,kimentem a városból és 3500on 4-esbe elmentem egy 10km-t. félreállok mondom hagyom kicsit hadd hűljön a turbó mielött leállítom...elszívtam egy cigit félig a nagy ijedelemre és közbe hallom hogy kicsit meg is változott az alapjárati hang(elötte se volt sokkal másabb csak mélyebb kicsit).Ekkor ujraindítom és a felirat eltűnt.
Megerősítést kérnék hogy ennek a regenerációs ciklushoz volt köze és csak nem tetszett neki vmi miközben dolgozott azért dobta az üzit. Vagy azért érdemes lenne elmennem megnézetni?
lehetett a regen miatt.túlmelegedés,vagy pont az ellenkezője amit jelezhetett....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:37:49 »

2.0tdci euro5 115le
Akkor az a baj, 1.8-nál ilyen nincs!!!  hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:39:38 »

2.0tdci euro5 115le
Viccet félre téve, nálatok sokan írják ezt a regenelést, v mit. Lehet azzal kapcsolatos. Amit Alf írt azon el lehet indulni.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:40:31 »

Viccet félre téve, nálatok sokan írják ezt a regenelést, v mit. Lehet azzal kapcsolatos. Amit Alf írt azon el lehet indulni.
igy van,diagolható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dzsoni78
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 08:54:05 »

Sziasztok!
Bocs ha offolom a topicot és volt már ez a téma de nincs kedvem 39 oldalt visszaolvasni  nyes
szóval, az alábbi paraméterekkel rendelkező kocsim van (az etis szerint) és arra lennék kíváncsi, hogy vezérlést milyen sűrűn kell benne cserélni.

Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   12.03.2008
Gépkocsi típus:   Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   60 sorozat
Motor:   Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Váltó:   6-sebességes automata AWF21
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"NL"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   New York / Ebony

előre is koszi a válaszokat.
üdv
dzsoni
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 08:55:32 »

Sziasztok!
Bocs ha offolom a topicot és volt már ez a téma de nincs kedvem 39 oldalt visszaolvasni  nyes
szóval, az alábbi paraméterekkel rendelkező kocsim van (az etis szerint) és arra lennék kíváncsi, hogy vezérlést milyen sűrűn kell benne cserélni.

Előzetes jellemzők  
Gyártás dátuma:   12.03.2008
Gépkocsi típus:   Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   60 sorozat
Motor:   Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Váltó:   6-sebességes automata AWF21
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"NL"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   New York / Ebony

előre is koszi a válaszokat.
üdv
dzsoni

10év/200E km
(van kereső is Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dzsoni78
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:04:03 »

10év/200E km
(van kereső is Wink )

köszi a gyors választ  worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 09:09:56 írta dzsoni78 » Naplózva
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2013.06.05 szerda, 09:37:29 »

Helo

tudja valaki hogy kell légteleníteni gázolaj rendszert?
hátul van a
gázolajszürő
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2013.06.05 szerda, 09:59:43 »

Helo

tudja valaki hogy kell légteleníteni gázolaj rendszert?
hátul van a
gázolajszürő

2010-es autóban hátul van??

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2013.06.05 szerda, 16:20:29 »

2010-es autóban hátul van??



hátul van
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2013.06.05 szerda, 16:22:18 »

hátul van

elvittem olajcserére hogy meglessem hogyan kell
de a légtelenítésről lemaradtam

érdekelne hogyan csinálják
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2013.06.05 szerda, 16:22:56 »

elvittem olajcserére hogy meglessem hogyan kell
de a légtelenítésről lemaradtam

érdekelne hogyan csinálják

Jobb esetben egy beiktatott kézipumpával, rossz esetben féktisztítóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2013.06.05 szerda, 16:30:58 »

Jobb esetben egy beiktatott kézipumpával, rossz esetben féktisztítóval...

kicsit pontosabban lehetne
mit kell csinálni a pumpával ill. a féktísztítóval
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
benedekcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 08:28:25 »

Sziasztok. Tudtok valamit mondani arra, hogy hidegen nehezen indul a 2008-as Mondeom. Eléggé nehezen hajt a behajtómotor. Akkura gyanakodtam, de akkutöltővel jól feltöltve is hasonlóan sokáig kell hajtatni.  falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 08:53:06 »

kicsit pontosabban lehetne
mit kell csinálni a pumpával ill. a féktísztítóval
légteleníteni a pumpával a szűrőt és a rendszert.féktisztítót a kontárok használnak,hogy azt égessék a hengerben,míg lelégtelenedik a rendszer magától.csak a hengerfej ezt nem szereti,meg a hajtókarok sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:02:10 »

Sziasztok. Tudtok valamit mondani arra, hogy hidegen nehezen indul a 2008-as Mondeom. Eléggé nehezen hajt a behajtómotor. Akkura gyanakodtam, de akkutöltővel jól feltöltve is hasonlóan sokáig kell hajtatni.  falbav

Az egy dolog, hogy feltölti, mert a töltő úgy érzékeli, hogy elérte a kívánt voltszámot, viszont indításkor, terhelésre nem tudja produkálni a kívánt értékeket.

Ha még gyári az akksi, akkor cseréld le.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:04:22 »

Sziasztok. Tudtok valamit mondani arra, hogy hidegen nehezen indul a 2008-as Mondeom. Eléggé nehezen hajt a behajtómotor. Akkura gyanakodtam, de akkutöltővel jól feltöltve is hasonlóan sokáig kell hajtatni.  falbav
ellenőriztesd a villamos rendszert,akku,töltés.ha itt rendben van minden,akkor szedesd le az önindítót,lehet,hogy felújításra szorul,kefecsere,csapágy,stb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:09:15 »

ellenőriztesd a villamos rendszert,akku,töltés.ha itt rendben van minden,akkor szedesd le az önindítót,lehet,hogy felújításra szorul,kefecsere,csapágy,stb...

Nem kell eddig elmenni. Tutti, hogy akksi a probléma. Valamelyik cella zárlatos.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:13:00 »

Nem kell eddig elmenni. Tutti, hogy akksi a probléma. Valamelyik cella zárlatos.
akkor jól van akkor. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:13:26 »

akkor jól van akkor. Wink

Smaxi ugyanezt produkálta.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:14:48 »

Smaxi ugyanezt produkálta.
mikor cseréltél akkut?meddig tartot a gyári..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:17:00 »

mikor cseréltél akkut?meddig tartot a gyári..

 vigyor3

Smaxiban kb a 4., vagy 5. akksi van, de nem releváns, mert állásában mentek tönkre.

Viszont mk4 mondin már 2 éves korában behalt... szomoru1

Egyébként ha elkezd dobálni lámpára fals hibaüziket, akkor készülni kell a cserére. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:18:05 »

vigyor3

Smaxiban kb a 4., vagy 5. akksi van, de nem releváns, mert állásában mentek tönkre.

Viszont mk4 mondin már 2 éves korában behalt... szomoru1

Egyébként ha elkezd dobálni lámpára fals hibaüziket, akkor készülni kell a cserére. 
mk3ban 6év....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 09:18:51 »

mk3ban 6év....

Abban én nem is cseréltem.

Asszony Focusa 2003-as, valamikor 2009-2010 telén cseréltem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:25:17 »

légteleníteni a pumpával a szűrőt és a rendszert.féktisztítót a kontárok használnak,hogy azt égessék a hengerben,míg lelégtelenedik a rendszer magától.csak a hengerfej ezt nem szereti,meg a hajtókarok sem.

köszi így már értem
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:37:55 »

légteleníteni a pumpával a szűrőt és a rendszert.féktisztítót a kontárok használnak,hogy azt égessék a hengerben,míg lelégtelenedik a rendszer magától.csak a hengerfej ezt nem szereti,meg a hajtókarok sem.

ilyenre gondolsz?

http://intentshop.hu/spd/A-WH101A/Legtelenito_pumpa_kezi
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:40:12 »

pontosan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:39:38 »

pontosan!

Sziasztok!

Én már többször cseréltem magam üzemanyagszűrőt. A lényeg, hogy miután kicserélitek a szűrőt, a házat teljesen fel kell önteni, sőt úgy, hogy maga a csatlakozó műanyagon keresztül maxig, majd visszatenni. Nekem így sosem volt gond. (4 alkalommal cseréltem már)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:37:26 »

Sziasztok!

Én már többször cseréltem magam üzemanyagszűrőt. A lényeg, hogy miután kicserélitek a szűrőt, a házat teljesen fel kell önteni, sőt úgy, hogy maga a csatlakozó műanyagon keresztül maxig, majd visszatenni. Nekem így sosem volt gond. (4 alkalommal cseréltem már)

Üdv
Az én üa. szürőm hátul van csak felelmelt autónál lehet hozzáférni egy műanyag házban
hasonloan mint a az olaj szürő csak fejjel lefelé.
alulról lehet kicsavarozni ezért nem nagyon tudom feltölteni.
elég ha  a szürő kupakját   feltöltöm?
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:05:27 »

Üdv
Az én üa. szürőm hátul van csak felelmelt autónál lehet hozzáférni egy műanyag házban
hasonloan mint a az olaj szürő csak fejjel lefelé.
alulról lehet kicsavarozni ezért nem nagyon tudom feltölteni.
elég ha  a szürő kupakját   feltöltöm?


Szerintem elég maga a Mondeo hátulja, aláférni emelés nélkül is. Maga a házat szoktam levenni (2 db csavar fogja), majd a két műanyagcső csatlakozást leoldva, szépen kilehet billegtetni a helyéről.

A satupadon szoktam szétcsavarozni...(azért írtam hogy satu, mert elég passzos, a házat a felfogatásnál levő fémbetétnél belehet biztonságosan fogni) A helyén szerintem NEM fogod tudni szétcsavarni a házat, mivel kivéve is elég nehéz.

Levételt követően kényelmesen kilehet cserélni a szűrőt, és a házat is felönteni.. Majd a csatlakozásnál is felönteni, s mivel így függőleges helyzetbe kerül vissza, nem folyik ki...

Remélem segítettem.

ÜDv.: Peti


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 17:29:13 »

sziasztok!
130 ekm fölé értem és tervezgetem a vezérműszíj cserét. szerintetek mi mindent kell ilyenkor cserélni?
a cromax pl. két szettet kínál az 1,8 tdci-hez https://cromax.hu/ford/mondeo-2007-/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/?limitstart=0, melyiket vegyem és mit cseréljek még?
előre is kösz!
 
Naplózva

Fekete bálna
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 19:19:55 »

sziasztok!
130 ekm fölé értem és tervezgetem a vezérműszíj cserét. szerintetek mi mindent kell ilyenkor cserélni?
a cromax pl. két szettet kínál az 1,8 tdci-hez https://cromax.hu/ford/mondeo-2007-/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/?limitstart=0, melyiket vegyem és mit cseréljek még?
előre is kösz!
 

SZia!

Neked ez kell: https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/5288-vezermuszij-szett-ford-fiesta-1999-2001-focus-1998-2005
Ha jól vettem ki 1.8 TDCI-d van. Akkor igen az amit belinkeltem, de írj wycktor-nak, Ő lehet olcsóbban tud szerezni Neked, ugyan oylat!

Én 160ezernél cseréltem, és még szinte újnak tünt, egy-két helyen v kopottas, de az sem vészes. Úgyh lehet Neked sem kell kapkodnod, de persze biztos, ami biztos alapon nem árt!  Wink

Mivel nekünk a vízpumpa nincs egybe szerelve a vez.szíjjal, így az ha jó Neked, akkor nem is kell cserélned. Szal sztem a szíj cserén kívül mást nem kell cserélned!
Max fékek, ha rosszak, azt esetleg megnézheted, de más kötelező csere sztem nincs ilyenkor, úgyh csak élvezd az autót!!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 19:29:27 »

Szerintem elég maga a Mondeo hátulja, aláférni emelés nélkül is. Maga a házat szoktam levenni (2 db csavar fogja), majd a két műanyagcső csatlakozást leoldva, szépen kilehet billegtetni a helyéről.

A satupadon szoktam szétcsavarozni...(azért írtam hogy satu, mert elég passzos, a házat a felfogatásnál levő fémbetétnél belehet biztonságosan fogni) A helyén szerintem NEM fogod tudni szétcsavarni a házat, mivel kivéve is elég nehéz.

Levételt követően kényelmesen kilehet cserélni a szűrőt, és a házat is felönteni.. Majd a csatlakozásnál is felönteni, s mivel így függőleges helyzetbe kerül vissza, nem folyik ki...

Remélem segítettem.

ÜDv.: Peti



köszi a tippet legközelebb így fogom csinálni

végre egy gyakorlatias leirás

köszi mégegyszer
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 19:39:28 »

SZia!

Neked ez kell: https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/5288-vezermuszij-szett-ford-fiesta-1999-2001-focus-1998-2005
Ha jól vettem ki 1.8 TDCI-d van. Akkor igen az amit belinkeltem, de írj wycktor-nak, Ő lehet olcsóbban tud szerezni Neked, ugyan oylat!

Én 160ezernél cseréltem, és még szinte újnak tünt, egy-két helyen v kopottas, de az sem vészes. Úgyh lehet Neked sem kell kapkodnod, de persze biztos, ami biztos alapon nem árt!  Wink

Mivel nekünk a vízpumpa nincs egybe szerelve a vez.szíjjal, így az ha jó Neked, akkor nem is kell cserélned. Szal sztem a szíj cserén kívül mást nem kell cserélned!
Max fékek, ha rosszak, azt esetleg megnézheted, de más kötelező csere sztem nincs ilyenkor, úgyh csak élvezd az autót!!!  wave

köszi! tehát szerinted is elég a szíj és görgő cseréje! fékeket már rendbe tettem, a vezérműszíj cserét pedig még én is kitolnám.
Naplózva

Fekete bálna
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 20:42:26 »

köszi! tehát szerinted is elég a szíj és görgő cseréje! fékeket már rendbe tettem, a vezérműszíj cserét pedig még én is kitolnám.
Aha, elég.
Nyugodtan kitolhatod még, max. ha nagyon biztosra akarsz menni, csak akkor érdemes már cserélned, nah meg ha bent a pakliban az hogy vissza van tekerve az órád!  falbav vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 22:19:17 »

... ha bent a pakliban az hogy vissza van tekerve az órád! ... falbav vigyor3

szerencsére az átcseszés nincs benn a pakliban, gyakorlatilag az ellenőrizhető előélet alapján választottam autót - nekem ez volt a legfontosabb szempont - hát, nem volt egyszerű!
Naplózva

Fekete bálna
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 19:04:25 »

szerencsére az átcseszés nincs benn a pakliban, gyakorlatilag az ellenőrizhető előélet alapján választottam autót - nekem ez volt a legfontosabb szempont - hát, nem volt egyszerű!
Akkor meg no para!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 23:06:39 »

Akkor meg no para!  vigyor3
most lesz a következő szervíz: 180e km, komplett kuplung, belső vezérlés + vízpumpa, első tárcsa +betét, olajcsere...motorháztatő zárószerk javítás, vagy bovden csere... kb 350eft.
a vezérlésnél a külső szíjat is cserélik mert leszedés után már nem teszik vissza (140e-nél cseréltem) de a gants szíj is csak 3-4e ft.
ezután már tényleg elmegyek a világ végére is a vassal... tervben van egy nagyobb olasz út júl-aug végén... róma, esetleg szicília... nagy mediterrán zabálás...  vigyor3
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2013.06.18 kedd, 06:58:05 »

most lesz a következő szervíz: 180e km, komplett kuplung, belső vezérlés + vízpumpa, első tárcsa +betét, olajcsere...motorháztatő zárószerk javítás, vagy bovden csere... kb 350eft.
a vezérlésnél a külső szíjat is cserélik mert leszedés után már nem teszik vissza (140e-nél cseréltem) de a gants szíj is csak 3-4e ft.
ezután már tényleg elmegyek a világ végére is a vassal... tervben van egy nagyobb olasz út júl-aug végén... róma, esetleg szicília... nagy mediterrán zabálás...  vigyor3
Vízpumpáddal mi van hogy cseréled? Vagy csak megelőzésből?
Lehet én vagyok tudatlan, de a belső vezérlés alatt mit értesz?  vigyor3

Akkor lehet augusztus végén összefutunk odalent!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2013.06.18 kedd, 07:51:03 »

Vízpumpáddal mi van hogy cseréled? Vagy csak megelőzésből?
Lehet én vagyok tudatlan, de a belső vezérlés alatt mit értesz?  vigyor3

Akkor lehet augusztus végén összefutunk odalent!  Wink
semmi sincs vele, csak kicserélem a veézrléssel együtt ahogy szokik mondani többek által. a belső olajban futót cseréljük most, 10 év vagy 200e km. ha a kuplung miatt amúgy is bontom a vasat, akkor már hulljon ki belőle minden...

húúú ha van jó utitipped jöhet privátban, vagy az off topikban. érdekelne... vigyor3
Naplózva
soproni00
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2013.06.19 szerda, 16:04:39 »

Sziasztok!

Van egy 2007-es 2.0 140 ps mondeom. Hidegen rangat 1500 tol- 2000-ig,melegen mar nem veszes de akkor is errezheto neha 120 000 km van bene.
A fed.computer nem irt ki hibat! Elofordult mar valakinel? Kulfoldon vagyok ugyhogy jo lenne ha tudna valaki segiteni.
Egy het ota meg a klima sem megy azt meg meg tudtam nezetni otthon azt irja a diagnosztika hogy hutoventillator vezerles aramkore tul alacsony?
Gondolom ezek szerint a hutoventillator sem kapcsol be.? {hany foknal kellene hogy bekapcsoljon?}.
120 000 km -nel jonnek a hibak sorra?

A segitseget elore is koszonom
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:57:06 »

Sziasztok!

Van egy 2007-es 2.0 140 ps mondeom. Hidegen rangat 1500 tol- 2000-ig,melegen mar nem veszes de akkor is errezheto neha 120 000 km van bene.
A fed.computer nem irt ki hibat! Elofordult mar valakinel? Kulfoldon vagyok ugyhogy jo lenne ha tudna valaki segiteni.
Egy het ota meg a klima sem megy azt meg meg tudtam nezetni otthon azt irja a diagnosztika hogy hutoventillator vezerles aramkore tul alacsony?
Gondolom ezek szerint a hutoventillator sem kapcsol be.? {hany foknal kellene hogy bekapcsoljon?}.
120 000 km -nel jonnek a hibak sorra?

A segitseget elore is koszonom
Ne aggódj nem Te vagy az első aki ezt írja!
Nem kell megijedni tőle, valszeg még egy darabig csinálja, de úgy vettem észre a többieknél, h egy idő után elhagyja!!
A hűtőventilátorhoz nem lövök!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
atyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 18:15:34 »

helloka                                                                                                                                                     Pollenszurot 20 vagy 40 ezerenkent kell cserelni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.