Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:09:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258217 alkalommal)
0 Felhasználó és 262 vendég van a témában
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2013.08.17 szombat, 17:33:26 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.08.07 szerda, 22:29:25
hy,
lemaradtam, neked meglett az autód?
??
Hétfőn megnéztem Debrecenben azt a Trendet, de inkább ne mentem volna le...
Franciából behozva, semmi nincs benne amit meghirdettek, engem néztek hülyének, hogy miért érdeklődöm az extrák után...
" Jééé, tényleg nincs tolatóradar, de mit izgulok ott a helye, 20E-ért tetethetek bele..."
Valami katasztrófa volt. Egyébként a kocsi nem nézett ki rosszul, de a felszerelések hiánya + a totálisan bunkó eladói hozzáállás...
Most kereshetek másikat... Amit talán meg is találtam egy 2010-es Ghia képében!
igaz ez is csak 85kW-os... Úgy látszik engem kísért ez a teljesítmény... (ez is külföldi persze)
Naplózva
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2013.08.17 szombat, 17:43:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.08.07 szerda, 21:13:06
Persze, a következő 10ekm-en, utána bontó vagy motorgenerál... Bár az árát tekintve ugyanott vagy. Nem értem én ezt az egészet. Van x forintom, veszék érte egy autót, azután ráköltök még, hogy jobb, szebb, titaniumosabb, erősebb legyen. Azután a végén, ha összeadom, rájövök, hogy már az elején vehettem volna egy erősebb, szebb, jobb autót... ráadásul az még gyári is...
Megöregedtem?
Nem örgedtél meg, és sztem én sem vagyok hülye... talán...
Csak egyszerű a helyzet:
Fasza kocsit ellopják. Az embernek van valamennyi mozgatható pénze, de az nem annyi, hogy vegyen rajta, egy ugyanolyan kocsit. (Legalábbis nekem nincs annyi pénz a számlámon.) Az istenverése, hogy a lekötött pénzemből gond és szarakodás nélkül megoldanám a feladatot, viszont ahhoz még nem tudok hozzányúlni 2 évig.
Mi marad?
Veszek szart, régit, sok km-eset agyontiportat
Vagy veszek egy relativ újat, kisebb felszereltségűt és később pótolom a hiányait. Pénzben és szopásban nem leszek a végén beljebb, viszont rövid időn belül lesz egy kocsim amibe beülhetek és majd alakul.
Leasinget nem akarok felvenni és ahogy majd jön a fizu, mindig alakítom a dolgokat.
Ezt gondoltam a múlt héten, mert volt egy jó trend... most már nincs, úgyhogy megint mást kell kitalálni.
A költségvetésemben látom, hogy év végéig mennyit fogok félretenni, a folyószámlahitelkeretemből meg addig előre fel tudom ezt venni, így mind1, hogy most vagy dec.ben veszek fel pénzt.
A cél, hogy a januári síelésre minden le legyen rendezve...
(Már megint sikerült annyit írnom, hogy senkinek ne legyen kedve elolvasni...Entschuldigung)
CsoGe
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2013.08.17 szombat, 18:26:34 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.17 szombat, 17:43:44
Nem örgedtél meg, és sztem én sem vagyok hülye... talán...
Csak egyszerű a helyzet:
Fasza kocsit ellopják. Az embernek van valamennyi mozgatható pénze, de az nem annyi, hogy vegyen rajta, egy ugyanolyan kocsit. (Legalábbis nekem nincs annyi pénz a számlámon.) Az istenverése, hogy a lekötött pénzemből gond és szarakodás nélkül megoldanám a feladatot, viszont ahhoz még nem tudok hozzányúlni 2 évig.
Mi marad?
Veszek szart, régit, sok km-eset agyontiportat
Vagy veszek egy relativ újat, kisebb felszereltségűt és később pótolom a hiányait. Pénzben és szopásban nem leszek a végén beljebb, viszont rövid időn belül lesz egy kocsim amibe beülhetek és majd alakul.
Leasinget nem akarok felvenni és ahogy majd jön a fizu, mindig alakítom a dolgokat.
Ezt gondoltam a múlt héten, mert volt egy jó trend... most már nincs, úgyhogy megint mást kell kitalálni.
A költségvetésemben látom, hogy év végéig mennyit fogok félretenni, a folyószámlahitelkeretemből meg addig előre fel tudom ezt venni, így mind1, hogy most vagy dec.ben veszek fel pénzt.
A cél, hogy a januári síelésre minden le legyen rendezve...
(Már megint sikerült annyit írnom, hogy senkinek ne legyen kedve elolvasni...Entschuldigung)
CsoGe
Ezt nézted?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_32.000_km1_ev_garancia-7075549
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2013.08.17 szombat, 18:29:02 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.17 szombat, 17:43:44
Nem örgedtél meg, és sztem én sem vagyok hülye... talán...
Csak egyszerű a helyzet:...
A cél, hogy a januári síelésre minden le legyen rendezve...
(Már megint sikerült annyit írnom, hogy senkinek ne legyen kedve elolvasni...Entschuldigung)
CsoGe
Na kedves klub&sporttárs, én a következőt tenném: keresnék egy pénztárcának megfelelő autót. Persze az első szerelem igzalma gyorsan elmúlik és jönnek a dolgos 7köznapok, mikor összecsiszolodtok majd. És lehet, hogy mindenféle ilyen-olyan csicsamicsa nélkül is megszereted, elfogadod olyannak, amilyen. És majd, ha futja másikra, akkor lecseréled. És árulod a régit. "Eladó egy trend mondeo, gyári, nézz utána az etis-ben. Vagy "Eladó egy trend mondeo,csomó utólag beépített extrával..."
Na, én az elsőre szavaznék. De nem vagyunk egyformák.
PS: én már november végén megyek Mölltal-ra..., Mikuláskor Radstatt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2013.08.17 szombat, 18:31:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.17 szombat, 18:26:34
Ezt nézted?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_32.000_km1_ev_garancia-7075549
Érdekes. Elég szépen fel van turbózva ez a Trend...
Egyelőre el fogom vinni azt a Ghiat amit néztem ma átvizsgáltatni, aztán majd kiderül...
Köszi a linket!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2013.08.17 szombat, 18:35:48 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.17 szombat, 18:31:57
Érdekes. Elég szépen fel van turbózva ez a Trend...
Egyelőre el fogom vinni azt a Ghiat amit néztem ma átvizsgáltatni, aztán majd kiderül...
Köszi a linket!
Itt nem a Ghia volt a lényeg. Arra azt ír a kereskedő vagy bárki, amit akar (az esetek 70-80 %-ában az összes mondit Ghia-ként hirdetik). Csak egy tipp volt, ami Bp-n található, mivel te is pesti vagy. A felszereltsége nem rossz (persze, ha tényleg valós). Azon kívül a trend, ghia stb csak egy alapcsomag, amire lehet kérni a plusz dolgokat. Láttam már olyan trend-et, amiben több volt az extra, mint a ghia-ban.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.17 szombat, 18:38:01 írta Lacika71
»
Naplózva
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2013.08.17 szombat, 18:36:30 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.08.17 szombat, 18:29:02
Na kedves klub&sporttárs, én a következőt tenném: keresnék egy pénztárcának megfelelő autót. Persze az első szerelem igzalma gyorsan elmúlik és jönnek a dolgos 7köznapok, mikor összecsiszolodtok majd. És lehet, hogy mindenféle ilyen-olyan csicsamicsa nélkül is megszereted, elfogadod olyannak, amilyen. És majd, ha futja másikra, akkor lecseréled. És árulod a régit. "Eladó egy trend mondeo, gyári, nézz utána az etis-ben. Vagy "Eladó egy trend mondeo,csomó utólag beépített extrával..."
Na, én az elsőre szavaznék. De nem vagyunk egyformák.
PS: én már november végén megyek Mölltal-ra..., Mikuláskor Radstatt...
Hát igen, nem vagyunk egyformák. Egyelőre bizom a ma megnézett Ghia-ban, aztán majd kiderült.
Mölltal? Ott még nem voltam, mi januárban Cortina-ra fogunk menni, meg majd még egy párszor Murauba..
Naplózva
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2013.08.17 szombat, 18:37:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.17 szombat, 18:35:48
Itt nem a Ghia volt a lényeg. Arra azt ír a kereskedő vagy bárki, amit akar (az esetek 70-80 %-ában az összes mondit Ghia-ként hirdetik). Csak egy tipp volt, ami Bp-n található, mivel te is pesti vagy. A felszereltsége nem rossz (persze, ha tényleg valós).
Teljesen igazad van, és tényleg köszi a tippet és már a feleségem is ki van akadva, hogy szarakodom egyfolytában a felszereltségekkel meg a típusokkal...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2013.08.17 szombat, 21:12:23 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.17 szombat, 18:36:30
Hát igen, nem vagyunk egyformák. Egyelőre bizom a ma megnézett Ghia-ban, aztán majd kiderült.
Mölltal? Ott még nem voltam, mi januárban Cortina-ra fogunk menni, meg majd még egy párszor Murauba..
Ghia: na avval vigyázz, mert sokan elég hányigernek tartják itt (nekem is az van és szvsz teljesen OK)
Persze a famintautánzatú műanyag berakás tényleg "kicsit ódivatú", de ezt már 1000x kiveséztük. Amúgy, ha lenne 8MHUF autóra, akkor lehetne válogatni.
A Cortina&co-t egy másik topikban vesézzük (mondjuk sport...)
PS: már felvetettem tavasszal egy sielős/deszkás/koris topik 5letét, talán az idei szezonra lesz belőle vmi...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2013.08.17 szombat, 21:44:46 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.08.17 szombat, 21:12:23
Ghia: na avval vigyázz, mert sokan elég hányigernek tartják itt (nekem is az van és szvsz teljesen OK)
Persze a famintautánzatú műanyag berakás tényleg "kicsit ódivatú", de ezt már 1000x kiveséztük. Amúgy, ha lenne 8MHUF autóra, akkor lehetne válogatni.
A Cortina&co-t egy másik topikban vesézzük (mondjuk sport...)
PS: már felvetettem tavasszal egy sielős/deszkás/koris topik 5letét, talán az idei szezonra lesz belőle vmi...
Hátha...
Naplózva
ayrton94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2013.08.20 kedd, 20:41:28 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.27 hétfő, 13:44:58
Szia Zoli!
Kifogom én is próbálni, hogy a klimától lehet-e, azonban azt én is észrevettem, hogy hűvösebb időben kevésbé érezhető. A hideg levegőben eleve több az oxigén, jobb az égés, lehet hogy már ez a pici dolog is számít. Sőt, mivel méri a beáramló levegő hőfokát és az mint korrekció szerepel a befecskendezésnél, lehetséges hogy valahol a határon van.
Motortémában nem, de egyébként kicsit off vagyok az S-Max-al, de ugyanez a tapasztalatom.
Ha nagyon meleg van és megy a légkondi, akkor néha csinálja a hullámzó gyorsulást, ha 30 fok alatt van, akkor
soha, ha megy a légkondi ha nem.
Ervinnel meg fogjuk nézni a turbo-t, de vszinüleg nem ez lesz a probléma.
Vkinek esetleg az előző hozzászólások óta vmi tapasztalat?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2013.08.21 szerda, 14:21:22 »
Én sajnos továbbra is azt tudom mondani, hogy ezt a problémát nekem a turbó cseréje oldotta meg.
DE lehet, hogy csak a turbó geometriája szorul, vagy az azt érzékelő szenzor hibája. (én ezt sajnos nem tudtam meg, mivel csere lett belőle, mivel más tünet is előjött)
Egy turbó geometria tisztítással, esetleges turbó helyzetmásoló szenzor cserével is lehet megoldódna.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Pacsa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2013.08.21 szerda, 18:36:55 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2013.07.16 kedd, 13:52:20
sziasztok!
egy kicsit régen voltam már az oldalon, mert elég sok dolgom-bajom volt. most próbálom elolvasni a sok hozzászólást, amiket azóta írtatok. közben összegyűlt több kérdésem is, de nem tudtam még megkérdezni.
most megpróbálom:
olyat tapasztaltam, hogyha gyorsítok (főleg 3. fokozattól érezhető) akkor hullámozva gyorsít vagyis nem egyenletesen. ez mitől lehet?
Nekem is csinálta fél éve 1 napig, nem foglalkoztam vele és azóta nem jött elő ez a jelenség. Ha nem állandóan jelentkezik lehet érdemes vele várni.
Előző autómban ami nem Ford, ott is hullámzott a gyorsításkor a teljesítmény, egy 5 ft-os vákum cső volt a hibás a turbónál.
Naplózva
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 15:35:19 »
Sziasztok!
Szokás szerint probléma:
Induláskor kicsit visít-sípol (olyan mintha ékszíj csúszna, de mégsem arra tippelnék) az autó kb. addig míg az 1-est 2-este elváltom. Ugyan ezt csinálja, ha hegyről sokáig jövök lefelé motor fékkel, majd akkor is amikor ezután gázt adok. Motorfordulatszám függő a dolog.
Mi lehet, hová vigyem?
Köszi.:
med
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Berney
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:46:18 »
Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
Naplózva
2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2013.08.28 szerda, 11:20:38 »
Idézetet írta: Berney - 2013.08.27 kedd, 22:46:18
Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
a conzerv+-ban ki lehet kapcsolni a csettegést. vagy be kell fújni föttögésgátlóval. Balogh Tomi és SzJani mindjárt megszakértik neked
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2013.08.28 szerda, 12:38:54 »
Idézetet írta: Berney - 2013.08.27 kedd, 22:46:18
Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
szerintem a generatorod szabadonfutoja halt meg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2013.08.28 szerda, 17:41:42 »
Idézetet írta: Berney - 2013.08.27 kedd, 22:46:18
Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
Ha csak ma csinálja az az idő miatt van. Nekem is szokott traktorosan csattogni hideg motornál szhar időben.
De ha elhagyja holnapra, vagy késő délutánra, akkor nincs semmi baj, és normális zaj volt!!!
Majd írd meg!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2013.08.28 szerda, 17:48:58 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.08.28 szerda, 17:41:42
Ha csak ma csinálja az az idő miatt van. Nekem is szokott traktorosan csattogni hideg motornál szhar időben.
De ha elhagyja holnapra, vagy késő délutánra, akkor nincs semmi baj, és normális zaj volt!!!
Majd írd meg!
Az nem egynyóc, ott ez nem normális...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2013.08.28 szerda, 17:54:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.28 szerda, 17:48:58
Az nem egynyóc, ott ez nem normális...
Jah tényleg... elfelejtettem, hogy az 1.8 szívósabb és még csattogva is elmegy!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Berney
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:04:35 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.08.28 szerda, 17:41:42
Ha csak ma csinálja az az idő miatt van. Nekem is szokott traktorosan csattogni hideg motornál szhar időben.
De ha elhagyja holnapra, vagy késő délutánra, akkor nincs semmi baj, és normális zaj volt!!!
Majd írd meg!
Sajnos nem változott semmit.
Megnézettem egy szerelővel,de csak vakargatta a fejét okosan.
Holnap beviszem a Fordhoz megnézetni,mert nagyon idegesítő.
Vagy van még ötlet?
Naplózva
2.0 TDCI 2008-as 103Kw
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2013.08.28 szerda, 20:06:59 »
Idézetet írta: Berney - 2013.08.28 szerda, 19:04:35
Sajnos nem változott semmit.
Megnézettem egy szerelővel,de csak vakargatta a fejét okosan.
Holnap beviszem a Fordhoz megnézetni,mert nagyon idegesítő.
Vagy van még ötlet?
Nincs!
De akkor írj majd mi volt a Ford-nál.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2013.08.28 szerda, 20:23:23 »
Hallanád -13°-ban..., majdnem mint V8benzines... ölég cool...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2013.08.28 szerda, 23:25:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.08.28 szerda, 20:23:23
Hallanád -13°-ban..., majdnem mint V8benzines... ölég cool...
Naaaa, azért ne hasonlítsuk már egy vényóchoz a kerregőnket...
(bár az én offomnak most tényleg hasonló hangja van a kilyukadt jobb leömlő miatt...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 06:40:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.08.28 szerda, 23:25:47
Naaaa, azért ne hasonlítsuk már egy vényóchoz a kerregőnket...
(bár az én offomnak most tényleg hasonló hangja van a kilyukadt jobb leömlő miatt...
)
Jó, jó, csak a
lemaradt a végéről...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
90laca90
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 10:08:44 »
Mega akció a
www.szervizparts.hu
-n. Augusztus 1-től december 31-ig minden kuplungszettből,lendkerékből és nyomcsapágyból 40% kedvezményt biztosítunk minden típusú autóra.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:02:40 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.08.29 csütörtök, 06:40:53
Jó, jó, csak a
lemaradt a végéről...
jóvanakkor, gondoltam egyébként.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2013.08.30 péntek, 08:34:04 »
Sziasztok!
Csak jelezni szeretném, hogy kedden végre beülhettem új autómba!!!
Ő lenne az:
http://kepfeltoltes.hu/view/130830/2013-08-30-_8-29-23_www.kepfeltoltes.hu_.png
Azt hiszem végre lezárul ez a nagyon rossz időszak és lehet megint előre menni.
(Még egy Mondeot nem lopnak el tőlem...!)
Üdv.
CsoGe
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2013.08.30 péntek, 11:08:07 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.30 péntek, 08:34:04
Sziasztok!
Csak jelezni szeretném, hogy kedden végre beülhettem új autómba!!!
Ő lenne az:
http://kepfeltoltes.hu/view/130830/2013-08-30-_8-29-23_www.kepfeltoltes.hu_.png
Azt hiszem végre lezárul ez a nagyon rossz időszak és lehet megint előre menni.
(Még egy Mondeot nem lopnak el tőlem...!)
Üdv.
CsoGe
Gratula hozzá! Pont a lopás miatt volt fájó számomra hogy elhagyták a kulccsal nyitható motorháztetőt. Van rá megoldás, de elég húzós, és olyan szinten belepiszkálnak az autóba, ami nem biztos hogy jó. Cimborám Astrájába rakatott Pajzs rendszert, rendszeresen lemerül az akkuja, kb 2 évente tönkre is megy. Nem egyszer mentem menteni, mert csak külső betáppal lehetett életet lehelni az autóba. Persze anno nagy szám volt, amikor sms-t küldött, mert a mellette elrobogó troli beindította a riasztót.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2013.08.30 péntek, 11:15:32 »
Idézetet írta: titta - 2013.08.30 péntek, 11:08:07
Gratula hozzá! Pont a lopás miatt volt fájó számomra hogy elhagyták a kulccsal nyitható motorháztetőt. Van rá megoldás, de elég húzós, és olyan szinten belepiszkálnak az autóba, ami nem biztos hogy jó. Cimborám Astrájába rakatott Pajzs rendszert, rendszeresen lemerül az akkuja, kb 2 évente tönkre is megy. Nem egyszer mentem menteni, mert csak külső betáppal lehetett életet lehelni az autóba. Persze anno nagy szám volt, amikor sms-t küldött, mert a mellette elrobogó troli beindította a riasztót.
(a kulccsal nyitható motorháztető asszem 8 vagy 10es imbusszal is nyílt... Anno írtam én milyen rendszert raktam az enyémbe, jobb, mint a pajzs olyan szempontból, hogy ezt RF töréssel nemigen nyitja ki senki...
Most a tesómék MK4-ébe megy a védelem ami már jobb, mint az enyém, náluk már lesz OBD port blokkolás is... S mindezt kb 150E-ért)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2013.08.30 péntek, 11:20:13 »
Idézetet írta: titta - 2013.08.30 péntek, 11:08:07
Gratula hozzá! Pont a lopás miatt volt fájó számomra hogy elhagyták a kulccsal nyitható motorháztetőt. Van rá megoldás, de elég húzós, és olyan szinten belepiszkálnak az autóba, ami nem biztos hogy jó. Cimborám Astrájába rakatott Pajzs rendszert, rendszeresen lemerül az akkuja, kb 2 évente tönkre is megy. Nem egyszer mentem menteni, mert csak külső betáppal lehetett életet lehelni az autóba. Persze anno nagy szám volt, amikor sms-t küldött, mert a mellette elrobogó troli beindította a riasztót.
Remélem ezt már nem fogják elvinni. Őrzött és zárt parkolóban állok vele és rögtön a második napon tettem bele én is mindenfajta csodamasinát. Ez is felhív, ha gond van, de remélem nem fogja az akksi bánni...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2013.08.30 péntek, 11:31:23 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.30 péntek, 11:20:13
Remélem ezt már nem fogják elvinni. Őrzött és zárt parkolóban állok vele és rögtön a második napon tettem bele én is mindenfajta csodamasinát. Ez is felhív, ha gond van, de remélem nem fogja az akksi bánni...
(nem fog hívni, mert ha lopják, akkor egy gsm blokkolóval 20m-es körzetben minden gsm, umts frekit blokkolnak... Ha a gyári riasztódra, vagy kp-i zárra kötötték, akkor el sem fog indulni. (Általában kulcsnyíláson keresztül mennek be, s a gyári rendszer kikapcsol) Ha nem GPRS alapú a cucc, akkor elvileg nem merítheti. A Pajzsnál ez volt a gáz, hogy NC-sre alakították ki a kommunikációs csatornát, folyamatosan fent volt gprs-en...
Nem köpködni, csak segíteni szeretnék. A múltkor őrzött zárt parkolóból a kislány 3as bmw kupéját lopott trélerrel vitték el, amire wallisos matricát raktak fel. Gondolom volt szervizpapír, hogy rossz, s csak tréleren szállítható. A biztonsági őr még segített is felrakni a kocsit... Kislány meg du ment volna haza, oszt'...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2013.08.30 péntek, 11:57:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.08.30 péntek, 11:31:23
(nem fog hívni, mert ha lopják, akkor egy gsm blokkolóval 20m-es körzetben minden gsm, umts frekit blokkolnak... Ha a gyári riasztódra, vagy kp-i zárra kötötték, akkor el sem fog indulni. (Általában kulcsnyíláson keresztül mennek be, s a gyári rendszer kikapcsol) Ha nem GPRS alapú a cucc, akkor elvileg nem merítheti. A Pajzsnál ez volt a gáz, hogy NC-sre alakították ki a kommunikációs csatornát, folyamatosan fent volt gprs-en...
Nem köpködni, csak segíteni szeretnék. A múltkor őrzött zárt parkolóból a kislány 3as bmw kupéját lopott trélerrel vitték el, amire wallisos matricát raktak fel. Gondolom volt szervizpapír, hogy rossz, s csak tréleren szállítható. A biztonsági őr még segített is felrakni a kocsit... Kislány meg du ment volna haza, oszt'...)
Hát, mit is mondjak. Az MKIII-as kombimat nekem is zárt, kamerával védett mélygarázsban törték fel, kipakolták a gyerek mesenézőjét, az idióta nem a fejtámlát húzta ki, hanem csak kitépte a keretből, és elvágta a zsinórt. Erről a védelemről még beszéljünk, mert bár a szalonban beszereltek valami belső teres riasztót, mivel ez is a gyári kulccsal működik, félek zártörés esetén kikapcsol. Bocs de nem próbálom ki.
Viszont meglehet másik topicban kellene folytatni, nem annyira a motorhoz kapcsolódik.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2013.08.30 péntek, 12:59:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.08.30 péntek, 11:31:23
(nem fog hívni, mert ha lopják, akkor egy gsm blokkolóval 20m-es körzetben minden gsm, umts frekit blokkolnak... Ha a gyári riasztódra, vagy kp-i zárra kötötték, akkor el sem fog indulni. (Általában kulcsnyíláson keresztül mennek be, s a gyári rendszer kikapcsol) Ha nem GPRS alapú a cucc, akkor elvileg nem merítheti. A Pajzsnál ez volt a gáz, hogy NC-sre alakították ki a kommunikációs csatornát, folyamatosan fent volt gprs-en...
Nem köpködni, csak segíteni szeretnék. A múltkor őrzött zárt parkolóból a kislány 3as bmw kupéját lopott trélerrel vitték el, amire wallisos matricát raktak fel. Gondolom volt szervizpapír, hogy rossz, s csak tréleren szállítható. A biztonsági őr még segített is felrakni a kocsit... Kislány meg du ment volna haza, oszt'...)
Igazából az előző lopás után amikor jobban körülnéztem, hogy mit lehet csinálni védelem tekintetben, rájöttem, hogy bármit csinálhatok, úgy is el fogják vinni a kocsit. A GSM és GPS blokkolást tudom, hogy könnyen meg lehet csinálni. Emelésérzékelő mondjuk van benne, de ha blokkolják a GSM-et akkor úgy sem fog jelezni. Mondjuk nyígni azt fog nagyon.
Elvileg nagyon nem tudják macerálni a riasztót és a plusz immot, mert elég jó motortérzár van benne és mindent odaraktak. Ha kiütik a gyárit, a másik még akkor is éles lesz. Még mondjuk egy plusz OBD-s okosságot is akarok belerakatni, hogy a gyárival se szarakodhassanak könnyen.
Az őrről meg annyit, hogy ott van 1edül 50 autóra, ha másnem leütik és vihetik is azt a kocsit amelyiket akarják... Egyébként ki van nekik adva, hogy csak én és a feleségem vihetem el a kocsit, senki más semmiylen indokkal nem nyúlhat hozzá, de mint írtam, ha másnem leütik.
Ezzel az egész védelmirendszeres meg kommunikálós lópikulával annyit lehet elérni, hogy kizársz egy bizonyos autótolvaj réteget, akik nem, vagy nem nagyon profik. Azzal, hogy ezek bennevannak, lehet hogy 50%-al kisebb az esélye, hogy elviszik, de ha valaki nagyon tud, akkor úgy is el fogja vinni... De azért jobban alszom...
Naplózva
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2013.08.30 péntek, 13:09:53 »
Idézetet írta: titta - 2013.08.30 péntek, 11:57:11
Hát, mit is mondjak. Az MKIII-as kombimat nekem is zárt, kamerával védett mélygarázsban törték fel, kipakolták a gyerek mesenézőjét, az idióta nem a fejtámlát húzta ki, hanem csak kitépte a keretből, és elvágta a zsinórt. Erről a védelemről még beszéljünk, mert bár a szalonban beszereltek valami belső teres riasztót, mivel ez is a gyári kulccsal működik, félek zártörés esetén kikapcsol. Bocs de nem próbálom ki.
Viszont meglehet másik topicban kellene folytatni, nem annyira a motorhoz kapcsolódik.
Ehhez csak annyit, hogy nekem gyári Ford belsőtérvédelemmel ellátot riasztó volt, amit a központizár vezérelt. A ház elől (úgy, hogy az ablakról rá lehetett látni) úgy vitték el a kocsit, hogy a jobb első ablakot törték be, viszont a riasztó meg sem szólalt. Tuti, mert minden apró szarra felkelünk a nejemmel. Egyébként érdekes dolog, az ablakot leggyakrabban (legalábbis szerinte:
) egy indítógyertya kerámiával karcolják össze, elég rá két karc és a feszültségtől relatív halkan berobban az egész ablak. Nekem is csa kb. 0,5-1 cm2-es darabkák maradtak az ablakból...
Ha le tudják olvasni az ugrókódos távirányító kódját, (bár ez kétséges, mert sokan mondták, hogy egyszerű, sokan pedig azt, hogy lehetetlen), akkor a riasztót is deaktiválják, mivel egy kulcsban van a kettő...
Nekem most két kulcsom van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2013.08.30 péntek, 13:28:15 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.30 péntek, 13:09:53
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.30 péntek, 12:59:06
Összefoglalva: Amelyik autót el akarják lopni, azt ellopják. Lehet abban akármilyen hiperszuper védelmi rendszer. Lophatatlan autó nincs. A védelmi rendszereről meg csak annyit, hogy azt a tolvajok jobban ismerik, mint akik árulják. Ide értve az összes gyenge pontját. Ez majdnem hasonló szitu, mint a digitális tachográf. Azt mondták, hogy nem lehet mahinálni. Eddig csak magyar és francia autóban találtak mahinált digit tachográfot. És nem szétszedéssel mahinálták (nem volt látható jele).
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2013.09.04 szerda, 22:34:19 »
Sziasztok!
Eddig 2,0 L benzines mondeót gyűrtem...
Most 2,0L TDCI S-max optimista tulajdonos vagyok
A mondeóval (motorjával) 9 évig (amíg nálam volt) semmi problémám nem volt ,kinőttük..
Röviden össze tudnátok foglalni mire figyeljek a dízelnél...?
Elvileg 130 e Km 2010es kiadás...
150e vezérmű szíj csere?
Porlasztó csúcs csere ? km
Honnan lehet tudni, hogy a porlasztó csúcs haldoklik?
Turbó karbantartás?
Olaj csere 10-15e Km-ént erről több cikket is találtam
Milyen tipikus hibákra kell figyelni..
Itt most nem benzin vs Dízel a kérdés..csak tényleg nem értek a dízelekhez, eddig körülöttem a családban mindenki benzinest használ/t
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 06:32:11 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.09.04 szerda, 22:34:19
Sziasztok!
Eddig 2,0 L benzines mondeót gyűrtem...
Most 2,0L TDCI S-max optimista tulajdonos vagyok
A mondeóval (motorjával) 9 évig (amíg nálam volt) semmi problémám nem volt ,kinőttük..
Röviden össze tudnátok foglalni mire figyeljek a dízelnél...?
Elvileg 130 e Km 2010es kiadás...
150e vezérmű szíj csere?
Porlasztó csúcs csere ? km
Honnan lehet tudni, hogy a porlasztó csúcs haldoklik?
Turbó karbantartás?
Olaj csere 10-15e Km-ént erről több cikket is találtam
Milyen tipikus hibákra kell figyelni..
Itt most nem benzin vs Dízel a kérdés..csak tényleg nem értek a dízelekhez, eddig körülöttem a családban mindenki benzinest használ/t
Hali!
Jó választás!
A vezérlést 200e km nél kell cserélni a vízpumával együtt!
A porlasztókat nem kell cserélni! Soha!
...kivéve,amikor nem lesznek már jók....észre fogod venni,malacfarka,stb..
Turbó:ugyanúgy,mint a mondinál.kíméletesen bánni a turbóval.hidegen nem pörgetni,pályázás után 2-3 percet hűteni a motort-az olajat,vele 1ütt a turbó tengelyét.
Tipikus hibákkal még nem találkoztam.Azt tudom,hogy a Baloghnak egy széthajtott rozsdahalmaza van,de nekem nem sok gondom volt még vele.én az egr-t ebben is lezártam.Ha benzint tankolnál bele,mert nem látsz ki a fejedből a fáradságtól,akkor ne indítsd be,vontasd haza.aknáról a tank alatt megbontható az üzacső,és lecsorog az egész....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 06:43:22 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.09.04 szerda, 22:34:19
Sziasztok!
Eddig 2,0 L benzines mondeót gyűrtem...
Elvileg 130 e Km 2010es kiadás...
150e vezérmű szíj csere?
Ha nem vagy biztos a km óra állásba, akkor inkább a vezérműszíj cserét intézed most. Kb. egy 100-asból megvan (Fordéknál 150eft), de legalább nyugodtam alszol.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 08:26:42 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.05 csütörtök, 06:32:11
Tipikus hibákkal még nem találkoztam.Azt tudom,hogy a Baloghnak egy széthajtott rozsdahalmaza van,de nekem nem sok gondom volt még vele.én az egr-t ebben is lezártam.Ha benzint tankolnál bele,mert nem látsz ki a fejedből a fáradságtól,akkor ne indítsd be,vontasd haza.aknáról a tank alatt megbontható az üzacső,és lecsorog az egész....
Ő a mondeót kérdezi!
Az mk4 tdci-t nyugodtan vegyed! Alf az S-maxra céloz, amit 1 évvel korábban, gyorsba dobtak piacra, mint az mk4 mondeót. Ennek köszönhetően egy félig át nem gondolt félig ipari hulladék az s-max.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:03:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.05 csütörtök, 08:26:42
Ő a mondeót kérdezi!
Az mk4 tdci-t nyugodtan vegyed! Alf az S-maxra céloz, amit 1 évvel korábban, gyorsba dobtak piacra, mint az mk4 mondeót. Ennek köszönhetően egy félig át nem gondolt félig ipari hulladék az s-max.
nem,az smaxihoz kért tanácsot.
a tied valóban ez lehet,de az enyém 2010es.ezt már átgondolták.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:09:20 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.05 csütörtök, 09:03:33
nem,az smaxihoz kért tanácsot.
a tied valóban ez lehet,de az enyém 2010es.ezt már átgondolták.....
Direkt áttapogattam egy facelift s-maxot is. Még ott sem gondolták át!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:11:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.05 csütörtök, 09:09:20
Direkt áttapogattam egy facelift s-maxot is. Még ott sem gondolták át!
megdugdostad a kipuffot,mi?lehetne sokkal jobb is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:51:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.05 csütörtök, 09:11:11
megdugdostad a kipuffot,mi?lehetne sokkal jobb is.....
Szűkebb?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:53:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.05 csütörtök, 09:11:11
megdugdostad a kipuffot,mi?lehetne sokkal jobb is.....
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:58:48 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.05 csütörtök, 09:03:33
nem,az smaxihoz kért tanácsot.
a tied valóban ez lehet,de az enyém 2010es.ezt már átgondolták.....
Ezt a kesztyűtartó lebontásánál is láttuk. A Mondeoban 6 csavar és 5 perc. Az Smaxban csaknem a pótkereket is ki kell szedni hozzá és röpke másfél óra.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 10:05:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.09.05 csütörtök, 09:58:48
Ezt a kesztyűtartó lebontásánál is láttuk. A Mondeoban 6 csavar és 5 perc. Az Smaxban csaknem a pótkereket is ki kell szedni hozzá és röpke másfél óra.
Csak csendes megjegyzem, hogy Vik a kesztyűtartót (mértem az időt) 3és fél perc alatt szedte ki cakkpakk....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 10:51:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.05 csütörtök, 10:05:32
Csak csendes megjegyzem, hogy Vik a kesztyűtartót (mértem az időt) 3és fél perc alatt szedte ki cakkpakk....
A tiédben még más megoldás lenne, hasonló a Mondeohoz?
Alfnál körben minden burkolat rálóg a kesztyűtartóra, mindent meg kellett bontani (középkonzol, ajtóoszlop burkolat, stb.) A Mondiban meg simán kicsúszik a helyéről.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:09:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.09.05 csütörtök, 10:51:20
A tiédben még más megoldás lenne, hasonló a Mondeohoz?
Alfnál körben minden burkolat rálóg a kesztyűtartóra, mindent meg kellett bontani (középkonzol, ajtóoszlop burkolat, stb.) A Mondiban meg simán kicsúszik a helyéről.
Meg kell bontani nálam is mindent, de Vik kb. a tizenezrediket bontotta már le. Egy motoros csavarhúzóval és csukott szemmel csinálta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok újoncnak
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:18:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.05 csütörtök, 11:09:33
Meg kell bontani nálam is mindent, de Vik kb. a tizenezrediket bontotta már le. Egy motoros csavarhúzóval és csukott szemmel csinálta...
Tomikám...
Ilyeneket ne írj, hogy motoros csavarhúzó, mert annyira röhögök, hogy sztem ki kell vennem 1 nap szabit...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ