Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:47:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4720561 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2013.08.17 szombat, 17:33:26 »

hy,
lemaradtam, neked meglett az autód?Huh???

Hétfőn megnéztem Debrecenben azt a Trendet, de inkább ne mentem volna le...
Franciából behozva, semmi nincs benne amit meghirdettek, engem néztek hülyének, hogy miért érdeklődöm az extrák után...
" Jééé, tényleg nincs tolatóradar, de mit izgulok ott a helye, 20E-ért tetethetek bele..."
Valami katasztrófa volt. Egyébként a kocsi nem nézett ki rosszul, de a felszerelések hiánya + a totálisan bunkó eladói hozzáállás...
Most kereshetek másikat... Amit talán meg is találtam egy 2010-es Ghia képében!  nyes igaz ez is csak 85kW-os... Úgy látszik engem kísért ez a teljesítmény... (ez is külföldi persze)
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2013.08.17 szombat, 17:43:44 »

Persze, a következő 10ekm-en, utána bontó vagy motorgenerál... Bár az árát tekintve ugyanott vagy. Nem értem én ezt az egészet. Van x forintom, veszék érte egy autót, azután ráköltök még, hogy jobb, szebb, titaniumosabb, erősebb legyen. Azután a végén, ha összeadom, rájövök, hogy már az elején vehettem volna egy erősebb, szebb, jobb autót... ráadásul az még gyári is...
Megöregedtem?

Nem örgedtél meg, és sztem én sem vagyok hülye... talán...
Csak egyszerű a helyzet:
Fasza kocsit ellopják. Az embernek van valamennyi mozgatható pénze, de az nem annyi, hogy vegyen rajta, egy ugyanolyan kocsit. (Legalábbis nekem nincs annyi pénz a számlámon.) Az istenverése, hogy a lekötött pénzemből gond és szarakodás nélkül megoldanám a feladatot, viszont ahhoz még nem tudok hozzányúlni 2 évig.
Mi marad?
Veszek szart, régit, sok km-eset agyontiportat
Vagy veszek egy relativ újat, kisebb felszereltségűt és később pótolom a hiányait. Pénzben és szopásban nem leszek a végén beljebb, viszont rövid időn belül lesz egy kocsim amibe beülhetek és majd alakul.
Leasinget nem akarok felvenni és ahogy majd jön a fizu, mindig alakítom a dolgokat.
Ezt gondoltam a múlt héten, mert volt egy jó trend... most már nincs, úgyhogy megint mást kell kitalálni.
A költségvetésemben látom, hogy év végéig mennyit fogok félretenni, a folyószámlahitelkeretemből meg addig előre fel tudom ezt venni, így mind1, hogy most vagy dec.ben veszek fel pénzt.
A cél, hogy a januári síelésre minden le legyen rendezve...Smiley
(Már megint sikerült annyit írnom, hogy senkinek ne legyen kedve elolvasni...Entschuldigung)
CsoGe
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:26:34 »

Nem örgedtél meg, és sztem én sem vagyok hülye... talán...
Csak egyszerű a helyzet:
Fasza kocsit ellopják. Az embernek van valamennyi mozgatható pénze, de az nem annyi, hogy vegyen rajta, egy ugyanolyan kocsit. (Legalábbis nekem nincs annyi pénz a számlámon.) Az istenverése, hogy a lekötött pénzemből gond és szarakodás nélkül megoldanám a feladatot, viszont ahhoz még nem tudok hozzányúlni 2 évig.
Mi marad?
Veszek szart, régit, sok km-eset agyontiportat
Vagy veszek egy relativ újat, kisebb felszereltségűt és később pótolom a hiányait. Pénzben és szopásban nem leszek a végén beljebb, viszont rövid időn belül lesz egy kocsim amibe beülhetek és majd alakul.
Leasinget nem akarok felvenni és ahogy majd jön a fizu, mindig alakítom a dolgokat.
Ezt gondoltam a múlt héten, mert volt egy jó trend... most már nincs, úgyhogy megint mást kell kitalálni.
A költségvetésemben látom, hogy év végéig mennyit fogok félretenni, a folyószámlahitelkeretemből meg addig előre fel tudom ezt venni, így mind1, hogy most vagy dec.ben veszek fel pénzt.
A cél, hogy a januári síelésre minden le legyen rendezve...Smiley
(Már megint sikerült annyit írnom, hogy senkinek ne legyen kedve elolvasni...Entschuldigung)
CsoGe

Ezt nézted? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_32.000_km1_ev_garancia-7075549
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:29:02 »

Nem örgedtél meg, és sztem én sem vagyok hülye... talán...
Csak egyszerű a helyzet:...
A cél, hogy a januári síelésre minden le legyen rendezve...Smiley
(Már megint sikerült annyit írnom, hogy senkinek ne legyen kedve elolvasni...Entschuldigung)
CsoGe
Na kedves klub&sporttárs, én a következőt tenném: keresnék egy pénztárcának megfelelő autót. Persze az első szerelem igzalma gyorsan elmúlik és jönnek a dolgos 7köznapok, mikor összecsiszolodtok majd. És lehet, hogy mindenféle ilyen-olyan csicsamicsa nélkül is megszereted, elfogadod olyannak, amilyen. És majd, ha futja másikra, akkor lecseréled. És árulod a régit. "Eladó egy trend mondeo, gyári, nézz utána az etis-ben. Vagy "Eladó egy trend mondeo,csomó utólag beépített extrával..."
Na, én az elsőre szavaznék. De nem vagyunk egyformák.
PS: én már november végén megyek Mölltal-ra..., Mikuláskor Radstatt...  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:31:57 »


Érdekes. Elég szépen fel van turbózva ez a Trend...
Egyelőre el fogom vinni azt a Ghiat amit néztem ma átvizsgáltatni, aztán majd kiderül...
Köszi a linket!   taps
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:35:48 »

Érdekes. Elég szépen fel van turbózva ez a Trend...
Egyelőre el fogom vinni azt a Ghiat amit néztem ma átvizsgáltatni, aztán majd kiderül...
Köszi a linket!   taps

Itt nem a Ghia volt a lényeg. Arra azt ír a kereskedő vagy bárki, amit akar (az esetek 70-80 %-ában az összes mondit Ghia-ként hirdetik). Csak egy tipp volt, ami Bp-n található, mivel te is pesti vagy. A felszereltsége nem rossz (persze, ha tényleg valós). Azon kívül a trend, ghia stb csak egy alapcsomag, amire lehet kérni a plusz dolgokat. Láttam már olyan trend-et, amiben több volt az extra, mint a ghia-ban.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.17 szombat, 18:38:01 írta Lacika71 » Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:36:30 »

Na kedves klub&sporttárs, én a következőt tenném: keresnék egy pénztárcának megfelelő autót. Persze az első szerelem igzalma gyorsan elmúlik és jönnek a dolgos 7köznapok, mikor összecsiszolodtok majd. És lehet, hogy mindenféle ilyen-olyan csicsamicsa nélkül is megszereted, elfogadod olyannak, amilyen. És majd, ha futja másikra, akkor lecseréled. És árulod a régit. "Eladó egy trend mondeo, gyári, nézz utána az etis-ben. Vagy "Eladó egy trend mondeo,csomó utólag beépített extrával..."
Na, én az elsőre szavaznék. De nem vagyunk egyformák.
PS: én már november végén megyek Mölltal-ra..., Mikuláskor Radstatt...  

Hát igen, nem vagyunk egyformák. Egyelőre bizom a ma megnézett Ghia-ban, aztán majd kiderült.
Mölltal? Ott még nem voltam, mi januárban Cortina-ra fogunk menni, meg majd még egy párszor Murauba..Smiley

Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:37:47 »

Itt nem a Ghia volt a lényeg. Arra azt ír a kereskedő vagy bárki, amit akar (az esetek 70-80 %-ában az összes mondit Ghia-ként hirdetik). Csak egy tipp volt, ami Bp-n található, mivel te is pesti vagy. A felszereltsége nem rossz (persze, ha tényleg valós).

Teljesen igazad van, és tényleg köszi a tippet és már a feleségem is ki van akadva, hogy szarakodom egyfolytában a felszereltségekkel meg a típusokkal... Grin
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2013.08.17 szombat, 21:12:23 »

Hát igen, nem vagyunk egyformák. Egyelőre bizom a ma megnézett Ghia-ban, aztán majd kiderült.
Mölltal? Ott még nem voltam, mi januárban Cortina-ra fogunk menni, meg majd még egy párszor Murauba..Smiley


Ghia: na avval vigyázz, mert sokan elég hányigernek tartják itt (nekem is az van és szvsz teljesen OK)  Cheesy
Persze a famintautánzatú műanyag berakás tényleg "kicsit ódivatú", de ezt már 1000x kiveséztük. Amúgy, ha lenne 8MHUF autóra, akkor lehetne válogatni.
A Cortina&co-t egy másik topikban vesézzük (mondjuk sport...)
PS: már felvetettem tavasszal egy sielős/deszkás/koris topik 5letét, talán az idei szezonra lesz belőle vmi...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2013.08.17 szombat, 21:44:46 »

Ghia: na avval vigyázz, mert sokan elég hányigernek tartják itt (nekem is az van és szvsz teljesen OK)  Cheesy
Persze a famintautánzatú műanyag berakás tényleg "kicsit ódivatú", de ezt már 1000x kiveséztük. Amúgy, ha lenne 8MHUF autóra, akkor lehetne válogatni.
A Cortina&co-t egy másik topikban vesézzük (mondjuk sport...)
PS: már felvetettem tavasszal egy sielős/deszkás/koris topik 5letét, talán az idei szezonra lesz belőle vmi...

Hátha...Smiley
Naplózva
ayrton94
Vendég
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2013.08.20 kedd, 20:41:28 »

Szia Zoli!

Kifogom én is próbálni, hogy a klimától lehet-e, azonban azt én is észrevettem, hogy hűvösebb időben kevésbé érezhető. A hideg levegőben eleve több az oxigén, jobb az égés, lehet hogy már ez a pici dolog is számít. Sőt, mivel méri a beáramló levegő hőfokát és az mint korrekció szerepel a befecskendezésnél, lehetséges hogy valahol a határon van.


Motortémában nem, de egyébként kicsit off vagyok az S-Max-al, de ugyanez a tapasztalatom.
Ha nagyon meleg van és megy a légkondi, akkor néha csinálja a hullámzó gyorsulást, ha 30 fok alatt van, akkor
soha, ha megy a légkondi ha nem.   Huh? Ervinnel meg fogjuk nézni a turbo-t, de vszinüleg nem ez lesz a probléma.
Vkinek esetleg az előző hozzászólások óta vmi tapasztalat?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:21:22 »

Én sajnos továbbra is azt tudom mondani, hogy ezt a problémát nekem a turbó cseréje oldotta meg.

DE lehet, hogy csak a turbó geometriája szorul, vagy az azt érzékelő szenzor hibája. (én ezt sajnos nem tudtam meg, mivel csere lett belőle, mivel más tünet is előjött)

Egy turbó geometria tisztítással, esetleges turbó helyzetmásoló szenzor cserével is lehet megoldódna.

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Pacsa
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:36:55 »

sziasztok!

egy kicsit régen voltam már az oldalon, mert elég sok dolgom-bajom volt. most próbálom elolvasni a sok hozzászólást, amiket azóta írtatok. közben összegyűlt több kérdésem is, de nem tudtam még megkérdezni.

most megpróbálom:
olyat tapasztaltam, hogyha gyorsítok (főleg 3. fokozattól érezhető) akkor hullámozva gyorsít vagyis nem egyenletesen. ez mitől lehet?



Nekem is csinálta fél éve 1 napig, nem foglalkoztam vele és azóta nem jött elő ez a jelenség. Ha nem állandóan jelentkezik lehet érdemes vele várni.
Előző autómban ami nem Ford, ott is hullámzott a gyorsításkor a teljesítmény, egy 5 ft-os vákum cső volt a hibás a turbónál.
Naplózva
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 15:35:19 »

Sziasztok!

Szokás szerint probléma:

Induláskor kicsit visít-sípol (olyan mintha ékszíj csúszna, de mégsem arra tippelnék) az autó kb. addig míg az 1-est 2-este elváltom. Ugyan ezt csinálja, ha hegyről sokáig jövök lefelé motor fékkel, majd akkor is amikor ezután gázt adok. Motorfordulatszám függő a dolog.

Mi lehet, hová vigyem?

Köszi.:
med

Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:46:18 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2013.08.28 szerda, 11:20:38 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
a conzerv+-ban ki lehet kapcsolni a csettegést. vagy be kell fújni föttögésgátlóval. Balogh Tomi és SzJani mindjárt megszakértik neked  hehe Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2013.08.28 szerda, 12:38:54 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
szerintem a generatorod szabadonfutoja halt meg.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2013.08.28 szerda, 17:41:42 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék.
2 hete vettem egy 2008-as 2.0 TDCI 103 kw-os Mondeot.
Idáig nem volt semmi baja,de ma alapjáraton elkezdett csettegni valami a motortérben.(nem tudom,hogy van-e hozzá köze,de ma elkapott egy óriási zivatar útközben).
Mintha valami szelep pl(EGR)vagy valami csettegne,de jó hangosan és egyenletesen.
Nem jöttem rá,hogy mi az.Ja és,ha adok neki kis fordulatot 900-1000-ig,akkor már nem hallani.
Magán az autó teljesítményében semmi változás.
Ez természetes hang lehet ami majd elmúlik???
Valakinek valami ötlete,vagy tapasztalata?
Ha csak ma csinálja az az idő miatt van. Nekem is szokott traktorosan csattogni hideg motornál szhar időben.
De ha elhagyja holnapra, vagy késő délutánra, akkor nincs semmi baj, és normális zaj volt!!!
Majd írd meg!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2013.08.28 szerda, 17:48:58 »

Ha csak ma csinálja az az idő miatt van. Nekem is szokott traktorosan csattogni hideg motornál szhar időben.
De ha elhagyja holnapra, vagy késő délutánra, akkor nincs semmi baj, és normális zaj volt!!!
Majd írd meg!

Az nem egynyóc, ott ez nem normális... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2013.08.28 szerda, 17:54:54 »

Az nem egynyóc, ott ez nem normális... eplus2
Jah tényleg... elfelejtettem, hogy az 1.8 szívósabb és még csattogva is elmegy!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:04:35 »

Ha csak ma csinálja az az idő miatt van. Nekem is szokott traktorosan csattogni hideg motornál szhar időben.
De ha elhagyja holnapra, vagy késő délutánra, akkor nincs semmi baj, és normális zaj volt!!!
Majd írd meg!
Sajnos nem változott semmit.
Megnézettem egy szerelővel,de csak vakargatta a fejét okosan.
Holnap beviszem a Fordhoz megnézetni,mert nagyon idegesítő.
Vagy van még ötlet?
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2013.08.28 szerda, 20:06:59 »

Sajnos nem változott semmit.
Megnézettem egy szerelővel,de csak vakargatta a fejét okosan.
Holnap beviszem a Fordhoz megnézetni,mert nagyon idegesítő.
Vagy van még ötlet?
Nincs!  szomoru1
De akkor írj majd mi volt a Ford-nál.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2013.08.28 szerda, 20:23:23 »

Hallanád -13°-ban..., majdnem mint V8benzines... ölég cool...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2013.08.28 szerda, 23:25:47 »

Hallanád -13°-ban..., majdnem mint V8benzines... ölég cool...

Naaaa, azért ne hasonlítsuk már egy vényóchoz a kerregőnket...  Wink
(bár az én offomnak most tényleg hasonló hangja van a kilyukadt jobb leömlő miatt...  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 06:40:53 »

Naaaa, azért ne hasonlítsuk már egy vényóchoz a kerregőnket...  Wink
(bár az én offomnak most tényleg hasonló hangja van a kilyukadt jobb leömlő miatt...  eplus2 )
Jó, jó, csak a  Cheesy lemaradt a végéről...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
90laca90
Vendég
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 10:08:44 »

Mega akció a www.szervizparts.hu -n. Augusztus 1-től december 31-ig minden kuplungszettből,lendkerékből és nyomcsapágyból 40% kedvezményt biztosítunk minden típusú autóra.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:02:40 »

Jó, jó, csak a  Cheesy lemaradt a végéről...

jóvanakkor, gondoltam egyébként. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2013.08.30 péntek, 08:34:04 »

Sziasztok!

Csak jelezni szeretném, hogy kedden végre beülhettem új autómba!!! beka3 beka3
Ő lenne az:
http://kepfeltoltes.hu/view/130830/2013-08-30-_8-29-23_www.kepfeltoltes.hu_.png

Azt hiszem végre lezárul ez a nagyon rossz időszak és lehet megint előre menni.
(Még egy Mondeot nem lopnak el tőlem...!)

Üdv.
CsoGe
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:08:07 »

Sziasztok!

Csak jelezni szeretném, hogy kedden végre beülhettem új autómba!!! beka3 beka3
Ő lenne az:
http://kepfeltoltes.hu/view/130830/2013-08-30-_8-29-23_www.kepfeltoltes.hu_.png

Azt hiszem végre lezárul ez a nagyon rossz időszak és lehet megint előre menni.
(Még egy Mondeot nem lopnak el tőlem...!)

Üdv.
CsoGe


Gratula hozzá! Pont a lopás miatt volt fájó számomra hogy elhagyták a kulccsal nyitható motorháztetőt. Van rá megoldás, de elég húzós, és olyan szinten belepiszkálnak az autóba, ami nem biztos hogy jó. Cimborám Astrájába rakatott Pajzs rendszert, rendszeresen lemerül az akkuja, kb 2 évente tönkre is megy. Nem egyszer mentem menteni, mert csak külső betáppal lehetett életet lehelni az autóba. Persze anno nagy szám volt, amikor sms-t küldött, mert a mellette elrobogó troli beindította a riasztót.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:15:32 »

Gratula hozzá! Pont a lopás miatt volt fájó számomra hogy elhagyták a kulccsal nyitható motorháztetőt. Van rá megoldás, de elég húzós, és olyan szinten belepiszkálnak az autóba, ami nem biztos hogy jó. Cimborám Astrájába rakatott Pajzs rendszert, rendszeresen lemerül az akkuja, kb 2 évente tönkre is megy. Nem egyszer mentem menteni, mert csak külső betáppal lehetett életet lehelni az autóba. Persze anno nagy szám volt, amikor sms-t küldött, mert a mellette elrobogó troli beindította a riasztót.

(a kulccsal nyitható motorháztető asszem 8 vagy 10es imbusszal is nyílt... Anno írtam én milyen rendszert raktam az enyémbe, jobb, mint a pajzs olyan szempontból, hogy ezt RF töréssel nemigen nyitja ki senki... Wink Most a tesómék MK4-ébe megy a védelem ami már jobb, mint az enyém, náluk már lesz OBD port blokkolás is... S mindezt kb 150E-ért)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:20:13 »

Gratula hozzá! Pont a lopás miatt volt fájó számomra hogy elhagyták a kulccsal nyitható motorháztetőt. Van rá megoldás, de elég húzós, és olyan szinten belepiszkálnak az autóba, ami nem biztos hogy jó. Cimborám Astrájába rakatott Pajzs rendszert, rendszeresen lemerül az akkuja, kb 2 évente tönkre is megy. Nem egyszer mentem menteni, mert csak külső betáppal lehetett életet lehelni az autóba. Persze anno nagy szám volt, amikor sms-t küldött, mert a mellette elrobogó troli beindította a riasztót.

Remélem ezt már nem fogják elvinni. Őrzött és zárt parkolóban állok vele és rögtön a második napon tettem bele én is mindenfajta csodamasinát. Ez is felhív, ha gond van, de remélem nem fogja az akksi bánni...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:31:23 »

Remélem ezt már nem fogják elvinni. Őrzött és zárt parkolóban állok vele és rögtön a második napon tettem bele én is mindenfajta csodamasinát. Ez is felhív, ha gond van, de remélem nem fogja az akksi bánni...

(nem fog hívni, mert ha lopják, akkor egy gsm blokkolóval 20m-es körzetben minden gsm, umts frekit blokkolnak... Ha a gyári riasztódra, vagy kp-i zárra kötötték, akkor el sem fog indulni. (Általában kulcsnyíláson keresztül mennek be, s a gyári rendszer kikapcsol) Ha nem GPRS alapú a cucc, akkor elvileg nem merítheti. A Pajzsnál ez volt a gáz, hogy NC-sre alakították ki a kommunikációs csatornát, folyamatosan fent volt gprs-en...
Nem köpködni, csak segíteni szeretnék. A múltkor őrzött zárt parkolóból a kislány 3as bmw kupéját lopott trélerrel vitték el, amire wallisos matricát raktak fel. Gondolom volt szervizpapír, hogy rossz, s csak tréleren szállítható. A biztonsági őr még segített is felrakni a kocsit... Kislány meg du ment volna haza, oszt'...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:57:11 »

(nem fog hívni, mert ha lopják, akkor egy gsm blokkolóval 20m-es körzetben minden gsm, umts frekit blokkolnak... Ha a gyári riasztódra, vagy kp-i zárra kötötték, akkor el sem fog indulni. (Általában kulcsnyíláson keresztül mennek be, s a gyári rendszer kikapcsol) Ha nem GPRS alapú a cucc, akkor elvileg nem merítheti. A Pajzsnál ez volt a gáz, hogy NC-sre alakították ki a kommunikációs csatornát, folyamatosan fent volt gprs-en...
Nem köpködni, csak segíteni szeretnék. A múltkor őrzött zárt parkolóból a kislány 3as bmw kupéját lopott trélerrel vitték el, amire wallisos matricát raktak fel. Gondolom volt szervizpapír, hogy rossz, s csak tréleren szállítható. A biztonsági őr még segített is felrakni a kocsit... Kislány meg du ment volna haza, oszt'...)

Hát, mit is mondjak. Az MKIII-as kombimat nekem is zárt, kamerával védett mélygarázsban törték fel, kipakolták a gyerek mesenézőjét, az idióta nem a fejtámlát húzta ki, hanem csak kitépte a keretből, és elvágta a zsinórt. Erről a védelemről még beszéljünk, mert bár a szalonban beszereltek valami belső teres riasztót, mivel ez is a gyári kulccsal működik, félek zártörés esetén kikapcsol. Bocs de nem próbálom ki.  vigyor3
Viszont meglehet másik topicban kellene folytatni, nem annyira a motorhoz kapcsolódik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2013.08.30 péntek, 12:59:06 »

(nem fog hívni, mert ha lopják, akkor egy gsm blokkolóval 20m-es körzetben minden gsm, umts frekit blokkolnak... Ha a gyári riasztódra, vagy kp-i zárra kötötték, akkor el sem fog indulni. (Általában kulcsnyíláson keresztül mennek be, s a gyári rendszer kikapcsol) Ha nem GPRS alapú a cucc, akkor elvileg nem merítheti. A Pajzsnál ez volt a gáz, hogy NC-sre alakították ki a kommunikációs csatornát, folyamatosan fent volt gprs-en...
Nem köpködni, csak segíteni szeretnék. A múltkor őrzött zárt parkolóból a kislány 3as bmw kupéját lopott trélerrel vitték el, amire wallisos matricát raktak fel. Gondolom volt szervizpapír, hogy rossz, s csak tréleren szállítható. A biztonsági őr még segített is felrakni a kocsit... Kislány meg du ment volna haza, oszt'...)
Igazából az előző lopás után amikor jobban körülnéztem, hogy mit lehet csinálni védelem tekintetben, rájöttem, hogy bármit csinálhatok, úgy is el fogják vinni a kocsit. A GSM és GPS blokkolást tudom, hogy könnyen meg lehet csinálni. Emelésérzékelő mondjuk van benne, de ha blokkolják a GSM-et akkor úgy sem fog jelezni. Mondjuk nyígni azt fog nagyon. hehe Elvileg nagyon nem tudják macerálni a riasztót és a plusz immot, mert elég jó motortérzár van benne és mindent odaraktak. Ha kiütik a gyárit, a másik még akkor is éles lesz. Még mondjuk egy plusz OBD-s okosságot is akarok belerakatni, hogy a gyárival se szarakodhassanak könnyen.
Az őrről meg annyit, hogy ott van 1edül 50 autóra, ha másnem leütik és vihetik is azt a kocsit amelyiket akarják... Egyébként ki van nekik adva, hogy csak én és a feleségem vihetem el a kocsit, senki más semmiylen indokkal nem nyúlhat hozzá, de mint írtam, ha másnem leütik.
Ezzel az egész védelmirendszeres meg kommunikálós lópikulával annyit lehet elérni, hogy kizársz egy bizonyos autótolvaj réteget, akik nem, vagy nem nagyon profik. Azzal, hogy ezek bennevannak, lehet hogy 50%-al kisebb az esélye, hogy elviszik, de ha valaki nagyon tud, akkor úgy is el fogja vinni... De azért jobban alszom...
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:09:53 »

Hát, mit is mondjak. Az MKIII-as kombimat nekem is zárt, kamerával védett mélygarázsban törték fel, kipakolták a gyerek mesenézőjét, az idióta nem a fejtámlát húzta ki, hanem csak kitépte a keretből, és elvágta a zsinórt. Erről a védelemről még beszéljünk, mert bár a szalonban beszereltek valami belső teres riasztót, mivel ez is a gyári kulccsal működik, félek zártörés esetén kikapcsol. Bocs de nem próbálom ki.  vigyor3
Viszont meglehet másik topicban kellene folytatni, nem annyira a motorhoz kapcsolódik.
Ehhez csak annyit, hogy nekem gyári Ford belsőtérvédelemmel ellátot riasztó volt, amit a központizár vezérelt. A ház elől (úgy, hogy az ablakról rá lehetett látni) úgy vitték el a kocsit, hogy a jobb első ablakot törték be, viszont a riasztó meg sem szólalt. Tuti, mert minden apró szarra felkelünk a nejemmel. Egyébként érdekes dolog, az ablakot leggyakrabban (legalábbis szerinte: police) egy indítógyertya kerámiával karcolják össze, elég rá két karc és a feszültségtől relatív halkan berobban az egész ablak. Nekem is csa kb. 0,5-1 cm2-es darabkák maradtak az ablakból...
Ha le tudják olvasni az ugrókódos távirányító kódját, (bár ez kétséges, mert sokan mondták, hogy egyszerű, sokan pedig azt, hogy lehetetlen), akkor a riasztót is deaktiválják, mivel egy kulcsban van a kettő...
Nekem most két kulcsom van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:28:15 »





Összefoglalva: Amelyik autót el akarják lopni, azt ellopják. Lehet abban akármilyen hiperszuper védelmi rendszer. Lophatatlan autó nincs. A védelmi rendszereről meg csak annyit, hogy azt a tolvajok jobban ismerik, mint akik árulják. Ide értve az összes gyenge pontját. Ez majdnem hasonló szitu, mint a digitális tachográf. Azt mondták, hogy nem lehet mahinálni. Eddig csak magyar és francia autóban találtak mahinált digit tachográfot. És nem szétszedéssel mahinálták (nem volt látható jele).
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2013.09.04 szerda, 22:34:19 »

Sziasztok!
Eddig 2,0 L benzines mondeót gyűrtem...
Most 2,0L TDCI S-max optimista tulajdonos vagyok  hehe
A mondeóval (motorjával) 9 évig (amíg nálam volt) semmi problémám nem volt ,kinőttük.. smile
Röviden össze tudnátok foglalni mire figyeljek a dízelnél...?
Elvileg 130 e Km 2010es kiadás...
150e vezérmű szíj csere?
Porlasztó csúcs csere ? km
Honnan lehet tudni, hogy a porlasztó csúcs haldoklik?
Turbó karbantartás?
Olaj csere 10-15e Km-ént erről több cikket is találtam
Milyen tipikus hibákra kell figyelni..

Itt most nem benzin vs Dízel a kérdés..csak tényleg nem értek a dízelekhez, eddig körülöttem a családban mindenki benzinest használ/t
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 06:32:11 »

Sziasztok!
Eddig 2,0 L benzines mondeót gyűrtem...
Most 2,0L TDCI S-max optimista tulajdonos vagyok  hehe
A mondeóval (motorjával) 9 évig (amíg nálam volt) semmi problémám nem volt ,kinőttük.. smile
Röviden össze tudnátok foglalni mire figyeljek a dízelnél...?
Elvileg 130 e Km 2010es kiadás...
150e vezérmű szíj csere?
Porlasztó csúcs csere ? km
Honnan lehet tudni, hogy a porlasztó csúcs haldoklik?
Turbó karbantartás?
Olaj csere 10-15e Km-ént erről több cikket is találtam
Milyen tipikus hibákra kell figyelni..

Itt most nem benzin vs Dízel a kérdés..csak tényleg nem értek a dízelekhez, eddig körülöttem a családban mindenki benzinest használ/t
 worship
Hali!
Jó választás! Wink
A vezérlést 200e km nél kell cserélni a vízpumával együtt!
A porlasztókat nem kell cserélni! Soha! vigyor3
...kivéve,amikor nem lesznek már jók....észre fogod venni,malacfarka,stb..
Turbó:ugyanúgy,mint a mondinál.kíméletesen bánni a turbóval.hidegen nem pörgetni,pályázás után 2-3 percet hűteni a motort-az olajat,vele 1ütt a turbó tengelyét.

Tipikus hibákkal még nem találkoztam.Azt tudom,hogy a Baloghnak egy széthajtott rozsdahalmaza van,de nekem nem sok gondom volt még vele.én az egr-t ebben is lezártam.Ha benzint tankolnál bele,mert nem látsz ki a fejedből a fáradságtól,akkor ne indítsd be,vontasd haza.aknáról a tank alatt megbontható  az üzacső,és lecsorog az egész.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 06:43:22 »

Sziasztok!
Eddig 2,0 L benzines mondeót gyűrtem...
Elvileg 130 e Km 2010es kiadás...
150e vezérmű szíj csere?
Ha nem vagy biztos a km óra állásba, akkor inkább a vezérműszíj cserét intézed most. Kb. egy 100-asból megvan (Fordéknál 150eft), de legalább nyugodtam alszol.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 08:26:42 »


Tipikus hibákkal még nem találkoztam.Azt tudom,hogy a Baloghnak egy széthajtott rozsdahalmaza van,de nekem nem sok gondom volt még vele.én az egr-t ebben is lezártam.Ha benzint tankolnál bele,mert nem látsz ki a fejedből a fáradságtól,akkor ne indítsd be,vontasd haza.aknáról a tank alatt megbontható  az üzacső,és lecsorog az egész.... vigyor3


Ő a mondeót kérdezi!

Az mk4 tdci-t nyugodtan vegyed! Alf az S-maxra céloz, amit 1 évvel korábban, gyorsba dobtak piacra, mint az mk4 mondeót. Ennek köszönhetően egy félig át nem gondolt félig ipari hulladék az s-max.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:03:33 »

Ő a mondeót kérdezi!

Az mk4 tdci-t nyugodtan vegyed! Alf az S-maxra céloz, amit 1 évvel korábban, gyorsba dobtak piacra, mint az mk4 mondeót. Ennek köszönhetően egy félig át nem gondolt félig ipari hulladék az s-max.
nem,az smaxihoz kért tanácsot.
a tied valóban ez lehet,de az enyém 2010es.ezt már átgondolták..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:09:20 »

nem,az smaxihoz kért tanácsot.
a tied valóban ez lehet,de az enyém 2010es.ezt már átgondolták..... vigyor3

Direkt áttapogattam egy facelift s-maxot is. Még ott sem gondolták át!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:11:11 »

Direkt áttapogattam egy facelift s-maxot is. Még ott sem gondolták át!
megdugdostad a kipuffot,mi?lehetne sokkal jobb is..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:51:50 »

megdugdostad a kipuffot,mi?lehetne sokkal jobb is..... eplus2
Szűkebb?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:53:18 »

megdugdostad a kipuffot,mi?lehetne sokkal jobb is..... eplus2

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:58:48 »

nem,az smaxihoz kért tanácsot.
a tied valóban ez lehet,de az enyém 2010es.ezt már átgondolták..... vigyor3
Ezt a kesztyűtartó lebontásánál is láttuk. A Mondeoban 6 csavar és 5 perc. Az Smaxban csaknem a pótkereket is ki kell szedni hozzá és röpke másfél óra.  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 10:05:32 »

Ezt a kesztyűtartó lebontásánál is láttuk. A Mondeoban 6 csavar és 5 perc. Az Smaxban csaknem a pótkereket is ki kell szedni hozzá és röpke másfél óra.  nyes

Csak csendes megjegyzem, hogy Vik a kesztyűtartót (mértem az időt) 3és fél perc alatt szedte ki cakkpakk.... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 10:51:20 »

Csak csendes megjegyzem, hogy Vik a kesztyűtartót (mértem az időt) 3és fél perc alatt szedte ki cakkpakk.... nyes
A tiédben még más megoldás lenne, hasonló a Mondeohoz? wow1
Alfnál körben minden burkolat rálóg a kesztyűtartóra, mindent meg kellett bontani (középkonzol, ajtóoszlop burkolat, stb.) A Mondiban meg simán kicsúszik a helyéről.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:09:33 »

A tiédben még más megoldás lenne, hasonló a Mondeohoz? wow1
Alfnál körben minden burkolat rálóg a kesztyűtartóra, mindent meg kellett bontani (középkonzol, ajtóoszlop burkolat, stb.) A Mondiban meg simán kicsúszik a helyéről.

Meg kell bontani nálam is mindent, de Vik kb. a tizenezrediket bontotta már le. Egy motoros csavarhúzóval és csukott szemmel csinálta...  Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:18:30 »

Meg kell bontani nálam is mindent, de Vik kb. a tizenezrediket bontotta már le. Egy motoros csavarhúzóval és csukott szemmel csinálta...  Wink

Tomikám...
Ilyeneket ne írj, hogy motoros csavarhúzó, mert annyira röhögök, hogy sztem ki kell vennem 1 nap szabit...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.