Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:27:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254427 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Attila74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2850 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:00:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.01 szerda, 16:41:09
van néhány dolog ami adott.
Az induláshoz az kell,hogy forogjon az indító,és legyen üzemanyag.Forog,hiszen írtad.ergo anyag nincs.Vagyis levegősödés okozhat ilyet,hogy csak a 3ikra indul.még az izzító gyertyák is lehetnek rosszak,mert az induláshoz csak a kompresszió kell.
ezek csak következtetések.Lehet jeleket keresni.ha go van pl a résolajvisszavezetés csatlakozóinál,vagy a porlasztók hollandereinél.Vagy a go szűrő körül.De ha mostanában volt a szűrő cserélve,akkor ott is lehet hiba a csatlakozásoknál(ó gyűrű),és fals levegő kerülhet a rendszerbe.
Ha mégsem ezek az alapvető problémák okozzák,a diagnosztika talán tárolt hibákat tárhat fel,ami segíthet a probléma megoldásában.....
jobb sarokban Klikk a "válaszra",és a válaszod írd az idézett szöveg után!
Üdv .A diagnosztika szerint üzemanyag nyomás szabályzó jeladó hibát ír ki
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2851 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:32:39 »
Na tehát:
Nekem is két szolenoid, elektromágneses szelepem van.
Az egyik, ami nekem nem látható (mondeón hátrébb, beljebb, lejjebb van), és jóval kevesebbet használódik, az valamilyen csappantyút vezérel, ami ki-be, és ennyi.
A másik ami elöl van, benézve jobb oldalon egyből láthatóan, na az a turbó geometriáját vezérli, és itt állandóan változik a szelep állása, így ezért használódik el. Elvileg a hangadással jelentősen nem befolyásolódik a karakterisztika, és ha elromlik hibakódot dob. Viszont én cserélem, mert a hang zavar.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2852 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:34:04 »
Idézetet írta: Attila74 - 2014.01.07 kedd, 20:00:05
Üdv .A diagnosztika szerint üzemanyag nyomás szabályzó jeladó hibát ír ki
még mindig azt gondolom,hogy levegősödik.ez egy tárolt hiba,ami valszeg azért van,mert a nyomás nem épült fel elsőrecsak a 3ikra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2853 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:35:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.07 kedd, 20:32:39
Na tehát:
Nekem is két szolenoid, elektromágneses szelepem van.
Az egyik, ami nekem nem látható (mondeón hátrébb, beljebb, lejjebb van), és jóval kevesebbet használódik, az valamilyen csappantyút vezérel, ami ki-be, és ennyi.
A másik ami elöl van, benézve jobb oldalon egyből láthatóan, na az a turbó geometriáját vezérli, és itt állandóan változik a szelep állása, így ezért használódik el. Elvileg a hangadással jelentősen nem befolyásolódik a karakterisztika, és ha elromlik hibakódot dob. Viszont én cserélem, mert a hang zavar.
Tomi!
Mielőtt kicseréled,még 1x szedd le,és vedd le a fekete fedelet is és fújd be wd40-el.Utána cserélheted,de hidd el a tolattyú kenésének a hiánya okozza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2854 Dátum:
2014.01.07 kedd, 21:14:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.07 kedd, 20:35:52
Tomi!
Mielőtt kicseréled,még 1x szedd le,és vedd le a fekete fedelet is és fújd be wd40-el.Utána cserélheted,de hidd el a tolattyú kenésének a hiánya okozza.
Ezt szvsz Tomi nagyon jól tudja....
Ha a tolattyúnak nincs kenése....
Tipp: vazzeee....lin!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2855 Dátum:
2014.01.07 kedd, 22:37:00 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.07 kedd, 21:14:26
Ezt szvsz Tomi nagyon jól tudja....
Ha a tolattyúnak nincs kenése....
Tipp: vazzeee....lin!
Az én tolattyúm hatására minden benedvesedik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2856 Dátum:
2014.01.07 kedd, 22:39:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.07 kedd, 22:37:00
Az én tolattyúm hatására minden benedvesedik...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2857 Dátum:
2014.01.08 szerda, 13:54:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.07 kedd, 22:37:00
Az én tolattyúm hatására minden benedvesedik...
ahamm nekem meg a huzattyúm ilyen. otthon használom a foglalattal együtt...ami ilyenkor nem foglalat, hanem foglalt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2858 Dátum:
2014.01.08 szerda, 15:45:26 »
Na, megjött a szelep... Köszönet érte és a jó árért a Nagyautónak. Kinézetre ugyanaz, viszont a cikkszám utolsó 3 számjegye eltért.
Rákerestem: a .00 végű kell nekem, a másik szelep száma viszont .01.0 végű. Na ez jött nekem. Viszont kivettem a dobozból és az alktrészen ferdén felragasztva volt egy Pierburgos matrica. Na azt leszedtem, és alatt na milyen cikkszám van?
Hát persze, hogy a .00 végű.
Tipikus esete, hogy hogy lehet ua. az alkatrészt különböző áron értékesíteni....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2859 Dátum:
2014.01.08 szerda, 16:50:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.08 szerda, 15:45:26
Na, megjött a szelep... Köszönet érte és a jó árért a Nagyautónak. Kinézetre ugyanaz, viszont a cikkszám utolsó 3 számjegye eltért.
Rákerestem: a .00 végű kell nekem, a másik szelep száma viszont .01.0 végű. Na ez jött nekem. Viszont kivettem a dobozból és az alktrészen ferdén felragasztva volt egy Pierburgos matrica. Na azt leszedtem, és alatt na milyen cikkszám van?
Hát persze, hogy a .00 végű.
Tipikus esete, hogy hogy lehet ua. az alkatrészt különböző áron értékesíteni....
Sok esetben azért van cikkszám változás, hogy lehessen árváltozás és ugye könnyű követni és visszakeresni bármikor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2860 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 08:27:07 »
Lehet placebo hatás, de azért leírom...
Szóval kicseréltem a hajókürt hangért felelős szolenoid szelepet, azaz a hang megszűnt, viszont még a következőket tapasztalom:
1. Hidegindítás gyorsabb (kevesebb tekerésből beröffen), egyenletesebb a járás, kevésbé kopogós a hangja.
2. Kis fordulaton kiegyensúlyozottabb a motor járása, kevésbé érezhető turbóluk.
3. És ami eddig a legjobban tetszik, hogy volt egy gondom, amit ide többször beírtam és normálisként lett elkönyvelve: mikor beindítottam az utót hidegen és álltam ki a garázsból, akkor kis gázra a guruláskor lökött mindig egy kis fekete füstpamacsot, na az ma reggel egyáltalán nem volt, illetve 3-4-5 fokozatban ha 1500-nál lepadlóztam, akkor volt egy kis feketes füstfelhő, na most azt sem tapasztalom...
Egyrészt remélem így marad minden
, másrészt meg nehezen elképzelhető, hogy egy ilyen baxás így befolyásolja a motor járását...
Mindenki azt mondja, hogy a motor működését nem befolyásolja ennek a szelepnek a berregő hangja. Szerintem ha berreg, rossz benne a mágneses szelep, és ha meg rossz és van ez a szelep, akkor nyilván kihat a motor járására.
Az, hogy nincs hibakód, nem az jelenti, hogy valami jó, szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 csütörtök, 08:29:02 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2861 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 09:58:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 08:27:07
Lehet placebo hatás, de azért leírom...
Szóval kicseréltem a hajókürt hangért felelős szolenoid szelepet, azaz a hang megszűnt, viszont még a következőket tapasztalom:
1. Hidegindítás gyorsabb (kevesebb tekerésből beröffen), egyenletesebb a járás, kevésbé kopogós a hangja.
2. Kis fordulaton kiegyensúlyozottabb a motor járása, kevésbé érezhető turbóluk.
3. És ami eddig a legjobban tetszik, hogy volt egy gondom, amit ide többször beírtam és normálisként lett elkönyvelve: mikor beindítottam az utót hidegen és álltam ki a garázsból, akkor kis gázra a guruláskor lökött mindig egy kis fekete füstpamacsot, na az ma reggel egyáltalán nem volt, illetve 3-4-5 fokozatban ha 1500-nál lepadlóztam, akkor volt egy kis feketes füstfelhő, na most azt sem tapasztalom...
Egyrészt remélem így marad minden
, másrészt meg nehezen elképzelhető, hogy egy ilyen baxás így befolyásolja a motor járását...
Mindenki azt mondja, hogy a motor működését nem befolyásolja ennek a szelepnek a berregő hangja. Szerintem ha berreg, rossz benne a mágneses szelep, és ha meg rossz és van ez a szelep, akkor nyilván kihat a motor járására.
Az, hogy nincs hibakód, nem az jelenti, hogy valami jó, szerintem.
király, egy kérdés, hogy a képekkel illusztrált javítási útmutató merre van? Ha ki szeretné cserélni az ember, akkor megint mindent ki kell találni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2862 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:07:24 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.09 csütörtök, 09:58:47
király, egy kérdés, hogy a képekkel illusztrált javítási útmutató merre van? Ha ki szeretné cserélni az ember, akkor megint mindent ki kell találni.
A cikk két sorának megírása több idő, mint kicserélni.
Van egy elektromos csati, az kell lehúzni és két M10- anya fogja fel a szelepet, az alsót jól ki kell tekerni a felsőt teljesen. ilyenkor kibukik a szelep, két vákumcső lehúz, újra rádug csavarok vissza, csati bedug, és kész. Ennyi.
Amire figyeljetek! A gyári beszállító pierburg: ez Fordos dobozban 32-33e Ft, pierburgos dobozban nagyautótól 12e Ft!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 csütörtök, 10:11:01 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2863 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:38:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 10:07:24
A cikk két sorának megírása több idő, mint kicserélni.
Van egy elektromos csati, az kell lehúzni és két M10- anya fogja fel a szelepet, az alsót jól ki kell tekerni a felsőt teljesen. ilyenkor kibukik a szelep, két vákumcső lehúz, újra rádug csavarok vissza, csati bedug, és kész. Ennyi.
Amire figyeljetek! A gyári beszállító pierburg: ez Fordos dobozban 32-33e Ft, pierburgos dobozban nagyautótól 12e Ft!!!
ez melyik szelep volt? a turbót állító?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2864 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:39:41 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.09 csütörtök, 10:38:59
ez melyik szelep volt? a turbót állító?
Igen. Ez jóval többet van használva, mint a másik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2865 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:40:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 10:07:24
A cikk két sorának megírása több idő, mint kicserélni.
Van egy elektromos csati, az kell lehúzni és két M10- anya fogja fel a szelepet, az alsót jól ki kell tekerni a felsőt teljesen. ilyenkor kibukik a szelep, két vákumcső lehúz, újra rádug csavarok vissza, csati bedug, és kész. Ennyi.
Amire figyeljetek! A gyári beszállító pierburg: ez Fordos dobozban 32-33e Ft, pierburgos dobozban nagyautótól 12e Ft!!!
M6-os az az anya, csak 10 mm-es a laptávolsága.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2866 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:48:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.09 csütörtök, 10:40:31
M6-os az az anya, csak 10 mm-es a laptávolsága.
és mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2867 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:51:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.09 csütörtök, 10:48:43
és mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
8-10 Nm
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2868 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:53:56 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.09 csütörtök, 10:48:43
és mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
A csavar csak a felfogatáshoz kell, ráadául egy konzolra csavarod fel, szóval úgy húzod meg, ahogy csak akarod. Kárt nem tudsz benne tenni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2869 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 11:22:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.08 szerda, 16:50:32
Sok esetben azért van cikkszám változás, hogy lehessen árváltozás és ugye könnyű követni és visszakeresni bármikor.
Pár éve a Mercedes-nél volt olyan kis ablak, amit ha az unimog-hoz rendeltél meg, akkor 170ajró. Ha a veterán 107-esedhez, akkor 1050ajró.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2870 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 14:20:49 »
Sziasztok!
Szerintem ez a szelep is megeggyező a gyárival:
http://be-futo.addel.hu/33086-vezerles/488644-70096701-turboszelep-20hdi-20d-citrfordpeug
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2871 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 14:22:47 »
Kelemen Műveknél is kapható:
055/390 70177100 TURBOSZELEP 2.0D, 2.0TDCI (VEZÉRLÉS) 5 920 Ft
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2872 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 14:41:14 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.09 csütörtök, 14:22:47
Kelemen Műveknél is kapható:
055/390 70177100 TURBOSZELEP 2.0D, 2.0TDCI (VEZÉRLÉS) 5 920 Ft
A 70177100 szám stimmel... Csak amit vettem az pierburg, ami a gyári is. Ezt nem tudom milyen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2873 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 15:49:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 14:41:14
A 70177100 szám stimmel... Csak amit vettem az pierburg, ami a gyári is. Ezt nem tudom milyen...
ugyan az .te meg át vagy verve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2874 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 19:53:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 14:41:14
A 70177100 szám stimmel... Csak amit vettem az pierburg, ami a gyári is. Ezt nem tudom milyen...
SŐT a matrica alatt legtöbbször a FORD embléma gyári cikkszámmal is szerepel.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2875 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:04:11 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.09 csütörtök, 19:53:23
SŐT a matrica alatt legtöbbször a FORD embléma gyári cikkszámmal is szerepel.
A gord jelen kívül, minden jel és szám stimmel!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2876 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:08:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 20:04:11
A gord jelen kívül, minden jel és szám stimmel!
az mi?űrlény?az goaud.....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2877 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:09:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.09 csütörtök, 20:08:51
az mi?űrlény?az goaud.....!
Te kis te, holnap eltöröm a létrádat, oszt nem tudsz hazamenni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2878 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:11:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 20:09:48
Te kis te, holnap eltöröm a létrádat, oszt nem tudsz hazamenni!
nem tom,honnan veszed,hogy a létrám közelében leszel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2879 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:12:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.09 csütörtök, 20:11:29
nem tom,honnan veszed,hogy a létrám közelében leszel?
Nem, nem arról a létráról beszélek... Akkor kirúgom a sámlidat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2880 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:13:36 »
Erre szokták mondani, hogy veszekednek a szerelmesek.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2881 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:20:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.09 csütörtök, 20:12:38
Nem, nem arról a létráról beszélek... Akkor kirúgom a sámlidat...
a sámlim is messze lesz tőled.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dpontg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2882 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 14:29:58 »
szisztok!
2010.06. havi mondeóm van (Euro5).
honnan tudom, hogy mikor regenerál a dpf . van vmi látványos jele?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2883 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 14:48:23 »
A váltó+kt csere előtt az autó mindig pöccre indult (még tavaly tálen is a -13,5C-ben csak 1-2 sec.-et izzított).
Mióta kicserélték azóta csak melegen indul, de akkor is kicsit furcsán, hidegen meg csak 2.-3.-ra.
Sőt, decemberben -6,5C-nál vagy 5-6 sec.-et izzított.
Q: mit b...-tak el?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2884 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 15:01:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.12 vasárnap, 14:48:23
A váltó+kt csere előtt az autó mindig pöccre indult (még tavaly tálen is a -13,5C-ben csak 1-2 sec.-et izzított).
Mióta kicserélték azóta csak melegen indul, de akkor is kicsit furcsán, hidegen meg csak 2.-3.-ra.
Sőt, decemberben -6,5C-nál vagy 5-6 sec.-et izzított.
Q: mit b...-tak el?
De mi köze lenne a váltó és kt cserének az izzításhoz és induláshoz???
Ezt nem értem.
Gondolod, hogy ahhoz van köze? Az izzítógyertyáid milyenek? Azok nem lehetnek ludasok?
Vagy az önindítód??
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2885 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 15:39:35 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.01.12 vasárnap, 15:01:47
De mi köze lenne a váltó és kt cserének az izzításhoz és induláshoz???
Ezt nem értem.
Gondolod, hogy ahhoz van köze? Az izzítógyertyáid milyenek? Azok nem lehetnek ludasok?
Vagy az önindítód??
Az önindítóhoz sok köze van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2886 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 15:55:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.12 vasárnap, 15:39:35
Az önindítóhoz sok köze van.
Még olyat is csinál, mikor beindul, hogy ránt egy nagyot. Lehet, hogy a kt rossz, amit betettek? LUK került bele, jó szokáshoz híven a régit az új dobozába csomagolva adták vissza.
Remélem a jövő hétvégén már lesz időm kiugrani Halásztelekre alfhoz (és ő is ráér) és akkor vmi rendes diagot csinálunk.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2887 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 19:41:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.12 vasárnap, 15:55:13
Még olyat is csinál, mikor beindul, hogy ránt egy nagyot. Lehet, hogy a kt rossz, amit betettek? LUK került bele, jó szokáshoz híven a régit az új dobozába csomagolva adták vissza.
Remélem a jövő hétvégén már lesz időm kiugrani Halásztelekre alfhoz (és ő is ráér) és akkor vmi rendes diagot csinálunk.
valszeg igen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2888 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 19:41:55 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.12 vasárnap, 14:48:23
A váltó+kt csere előtt az autó mindig pöccre indult (még tavaly tálen is a -13,5C-ben csak 1-2 sec.-et izzított).
Mióta kicserélték azóta csak melegen indul, de akkor is kicsit furcsán, hidegen meg csak 2.-3.-ra.
Sőt, decemberben -6,5C-nál vagy 5-6 sec.-et izzított.
Q: mit b...-tak el?
fel levegősödhet az üza rendszer.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2889 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 19:52:17 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.12 vasárnap, 19:41:55
fel levegősödhet az üza rendszer.....
Az is lehet, mert cseréltek üzi anyag szűrűt. Akkor k...-ra érhetnek a mondeohoz, ha ilyen gyermetek hibát csinálnak... Ezt a légtelenítést én is megtudom csinálni, vagy nem olyan 1xü?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2890 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 19:56:03 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.12 vasárnap, 19:52:17
Az is lehet, mert cseréltek üzi anyag szűrűt. Akkor k...-ra érhetnek a mondeohoz, ha ilyen gyermetek hibát csinálnak... Ezt a légtelenítést én is megtudom csinálni, vagy nem olyan 1xü?
nem kell légteleníteni,az automatikus.a hiba nem ebből van.Hanem attól,hogy valahol falsot tud szívni a rendszer.Csatlakozókban valamelyik Ó gyűrűnél,vagy a résolajvisszavezetésnél.
Nem biztos,hogy ez okozza,csak ez a leg kézenfekvőbb.Minden csatit végig kell ellenőrizni,nincs-e valahol olajos szivárgás.
Aztán a jó öreg diag még kideríthet ezt azt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2891 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 08:42:44 »
Az üzemanyagszűrő házra csatlakozó műanyag csövek csatlakozóiban levő "O" gyűrűk mérete, típusa ismert, esetleg kapható?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2892 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 08:55:21 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.13 hétfő, 08:42:44
Az üzemanyagszűrő házra csatlakozó műanyag csövek csatlakozóiban levő "O" gyűrűk mérete, típusa ismert, esetleg kapható?
Ez éredekelne engem is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2893 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 09:51:18 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.13 hétfő, 08:42:44
Az üzemanyagszűrő házra csatlakozó műanyag csövek csatlakozóiban levő "O" gyűrűk mérete, típusa ismert, esetleg kapható?
kérd meg AndyA-t
és kinezi a picicicabol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2894 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 17:10:55 »
Balogh Tomi!
Ma kivettem az alábbi számú szelepet: (2.0 TDCi MK4 ben a belső)
6G9Q-9E882-CA alatta: 7.01771.00
(nekem az UNIX-nál EGR-t vezérlő szelepnek mondták ezt)
Tudod: csati és csövek lehúz, csavarok le, féktisztító befúj, próba, jó lett, morgás, berregés megszűnt!
Gondoltam egyet kivettem még egyszer jól átmostam féktisztítóval, majd levegővel átfújtam, és utána WD40-el befújtam neki, majd ismét levegővel megfúvattam, hogy ne álljon benne túlzottan sok olaj!!!
Meglátom meddig szuperál, ha újból berregni kezd kicserélem.
Változást, a berregés megszűnésén kívül talán csak annyit tapasztaltam, hogy elinduláskor nem torpan meg, mint eddig tette a motor.
Ha ismét berregni kezd megírom!
Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2895 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 20:03:02 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.13 hétfő, 17:10:55
Balogh Tomi!
Ma kivettem az alábbi számú szelepet: (2.0 TDCi MK4 ben a belső)
6G9Q-9E882-CA alatta: 7.01771.00
(nekem az UNIX-nál EGR-t vezérlő szelepnek mondták ezt)
Tudod: csati és csövek lehúz, csavarok le, féktisztító befúj, próba, jó lett, morgás, berregés megszűnt!
Gondoltam egyet kivettem még egyszer jól átmostam féktisztítóval, majd levegővel átfújtam, és utána WD40-el befújtam neki, majd ismét levegővel megfúvattam, hogy ne álljon benne túlzottan sok olaj!!!
Meglátom meddig szuperál, ha újból berregni kezd kicserélem.
Változást, a berregés megszűnésén kívül talán csak annyit tapasztaltam, hogy elinduláskor nem torpan meg, mint eddig tette a motor.
Ha ismét berregni kezd megírom!
Üdv.
Szia!
Legtöbb autóban az EGR szelepet vezérlik ilyen mágnesszeleppel. Nálunk az EGR elektromos. A leállító csappantyúnak és a turbónak van külön-külön egy ilyen szelepje. Valószínű, hogy a leállító csappantyúé jobb állapotú, hiszen lényegesen kevesebbet van használva. (DPF regenerációkor, illetve minden leállításkor) , ellenben a turbó lapátjai meg folyamatosan szabályzás alatt állnak.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2896 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 20:05:08 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.13 hétfő, 20:03:02
Szia!
Legtöbb autóban az EGR szelepet vezérlik ilyen mágnesszeleppel. Nálunk az EGR elektromos. A leállító csappantyúnak és a turbónak van külön-külön egy ilyen szelepje. Valószínű, hogy a leállító csappantyúé jobb állapotú, hiszen lényegesen kevesebbet van használva. (DPF regenerációkor, illetve minden leállításkor) , ellenben a turbó lapátjai meg folyamatosan szabályzás alatt állnak.
Üdv.: Peti
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2897 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 20:06:14 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.13 hétfő, 17:10:55
Balogh Tomi!
Ma kivettem az alábbi számú szelepet: (2.0 TDCi MK4 ben a belső)
6G9Q-9E882-CA alatta: 7.01771.00
(nekem az UNIX-nál EGR-t vezérlő szelepnek mondták ezt)
Tudod: csati és csövek lehúz, csavarok le, féktisztító befúj, próba, jó lett, morgás, berregés megszűnt!
Gondoltam egyet kivettem még egyszer jól átmostam féktisztítóval, majd levegővel átfújtam, és utána WD40-el befújtam neki, majd ismét levegővel megfúvattam, hogy ne álljon benne túlzottan sok olaj!!!
Meglátom meddig szuperál, ha újból berregni kezd kicserélem.
Változást, a berregés megszűnésén kívül talán csak annyit tapasztaltam, hogy elinduláskor nem torpan meg, mint eddig tette a motor.
Ha ismét berregni kezd megírom!
Üdv.
Szuper! Bennem van egy olyan érzés, hogy ha egy mágneses szelep egyszer bexarik, akkor annak annyi. Nekem a hangadás is bexarás kategória.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2898 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 20:16:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.13 hétfő, 20:06:14
Szuper! Bennem van egy olyan érzés, hogy ha egy mágneses szelep egyszer bexarik, akkor annak annyi. Nekem a hangadás is bexarás kategória.
ha már hangosat fingottál,az már beszarás.
Juli....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2899 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 20:18:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 20:16:06
ha már hangosat fingottál,az már beszarás.
Juli....
És milyen igaz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ