Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 06:23:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4716105 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Attila74
Vendég
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:00:05 »

van néhány dolog ami adott.
Az induláshoz az kell,hogy forogjon az indító,és legyen üzemanyag.Forog,hiszen írtad.ergo anyag nincs.Vagyis levegősödés okozhat ilyet,hogy csak a 3ikra indul.még az izzító gyertyák is lehetnek rosszak,mert az induláshoz csak a kompresszió kell.

ezek csak következtetések.Lehet jeleket keresni.ha go van pl a résolajvisszavezetés csatlakozóinál,vagy a porlasztók hollandereinél.Vagy a go szűrő körül.De ha mostanában volt a szűrő cserélve,akkor ott is lehet hiba a csatlakozásoknál(ó gyűrű),és fals levegő kerülhet a rendszerbe.

Ha mégsem ezek az alapvető problémák okozzák,a diagnosztika talán tárolt hibákat tárhat fel,ami segíthet a probléma megoldásában.....


jobb sarokban Klikk a "válaszra",és a válaszod írd az idézett szöveg után! Wink
Üdv .A diagnosztika szerint  üzemanyag nyomás szabályzó jeladó  hibát ír ki
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:32:39 »

Na tehát:

Nekem is két szolenoid, elektromágneses szelepem van.

Az egyik, ami nekem nem látható (mondeón hátrébb, beljebb, lejjebb van), és jóval kevesebbet használódik, az valamilyen csappantyút vezérel, ami ki-be, és ennyi.

A másik ami elöl van, benézve jobb oldalon egyből láthatóan, na az a turbó geometriáját vezérli, és itt állandóan változik a szelep állása, így ezért használódik el. Elvileg a hangadással jelentősen nem befolyásolódik a karakterisztika, és ha elromlik hibakódot dob. Viszont én cserélem, mert a hang zavar.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:34:04 »

Üdv .A diagnosztika szerint  üzemanyag nyomás szabályzó jeladó  hibát ír ki
még mindig azt gondolom,hogy levegősödik.ez egy tárolt hiba,ami valszeg azért van,mert a nyomás nem épült fel elsőrecsak a 3ikra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:35:52 »

Na tehát:

Nekem is két szolenoid, elektromágneses szelepem van.

Az egyik, ami nekem nem látható (mondeón hátrébb, beljebb, lejjebb van), és jóval kevesebbet használódik, az valamilyen csappantyút vezérel, ami ki-be, és ennyi.

A másik ami elöl van, benézve jobb oldalon egyből láthatóan, na az a turbó geometriáját vezérli, és itt állandóan változik a szelep állása, így ezért használódik el. Elvileg a hangadással jelentősen nem befolyásolódik a karakterisztika, és ha elromlik hibakódot dob. Viszont én cserélem, mert a hang zavar.
Tomi!
Mielőtt kicseréled,még 1x szedd le,és vedd le a fekete fedelet is és fújd be wd40-el.Utána cserélheted,de hidd el a tolattyú kenésének a hiánya okozza. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2014.01.07 kedd, 21:14:26 »

Tomi!
Mielőtt kicseréled,még 1x szedd le,és vedd le a fekete fedelet is és fújd be wd40-el.Utána cserélheted,de hidd el a tolattyú kenésének a hiánya okozza. Wink
Ezt szvsz Tomi nagyon jól tudja....
Ha a tolattyúnak nincs kenése....  Cheesy
Tipp: vazzeee....lin!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2014.01.07 kedd, 22:37:00 »

Ezt szvsz Tomi nagyon jól tudja....
Ha a tolattyúnak nincs kenése....  Cheesy
Tipp: vazzeee....lin!

Az én tolattyúm hatására minden benedvesedik... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2014.01.07 kedd, 22:39:02 »

Az én tolattyúm hatására minden benedvesedik... laugh
2funny
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2014.01.08 szerda, 13:54:58 »

Az én tolattyúm hatására minden benedvesedik... laugh
ahamm nekem meg a huzattyúm ilyen. otthon használom a foglalattal együtt...ami ilyenkor nem foglalat, hanem foglalt.  hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2014.01.08 szerda, 15:45:26 »

Na, megjött a szelep... Köszönet érte és a jó árért a Nagyautónak. Kinézetre ugyanaz, viszont a cikkszám utolsó 3 számjegye eltért.

Rákerestem: a .00 végű kell nekem, a másik szelep száma viszont .01.0 végű. Na ez jött nekem. Viszont kivettem a dobozból és az alktrészen ferdén felragasztva volt egy Pierburgos matrica. Na azt leszedtem, és alatt na milyen cikkszám van?

Hát persze, hogy a .00 végű.  taps  

Tipikus esete, hogy hogy lehet ua. az alkatrészt különböző áron értékesíteni....  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2014.01.08 szerda, 16:50:32 »

Na, megjött a szelep... Köszönet érte és a jó árért a Nagyautónak. Kinézetre ugyanaz, viszont a cikkszám utolsó 3 számjegye eltért.

Rákerestem: a .00 végű kell nekem, a másik szelep száma viszont .01.0 végű. Na ez jött nekem. Viszont kivettem a dobozból és az alktrészen ferdén felragasztva volt egy Pierburgos matrica. Na azt leszedtem, és alatt na milyen cikkszám van?

Hát persze, hogy a .00 végű.  taps  

Tipikus esete, hogy hogy lehet ua. az alkatrészt különböző áron értékesíteni....  falbav

Sok esetben azért van cikkszám változás, hogy lehessen árváltozás és ugye könnyű követni és visszakeresni bármikor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 08:27:07 »

Lehet placebo hatás, de azért leírom...

Szóval kicseréltem a hajókürt hangért felelős szolenoid szelepet, azaz a hang megszűnt, viszont még a következőket tapasztalom:

1. Hidegindítás gyorsabb (kevesebb tekerésből beröffen), egyenletesebb a járás, kevésbé kopogós a hangja.
2. Kis fordulaton kiegyensúlyozottabb a motor járása, kevésbé érezhető turbóluk.
3. És ami eddig a legjobban tetszik, hogy volt egy gondom, amit ide többször beírtam és normálisként lett elkönyvelve: mikor beindítottam az utót hidegen és álltam ki a garázsból, akkor kis gázra a guruláskor lökött mindig egy kis fekete füstpamacsot, na az ma reggel egyáltalán nem volt, illetve 3-4-5 fokozatban ha 1500-nál lepadlóztam, akkor volt egy kis feketes füstfelhő, na most azt sem tapasztalom...

Egyrészt remélem így marad minden   vigyor3, másrészt meg nehezen elképzelhető, hogy egy ilyen baxás így befolyásolja a motor járását...

Mindenki azt mondja, hogy a motor működését nem befolyásolja ennek a szelepnek a berregő hangja. Szerintem ha berreg, rossz benne a mágneses szelep, és ha meg rossz és van ez a szelep, akkor nyilván kihat a motor járására.  

Az, hogy nincs hibakód, nem az jelenti, hogy valami jó, szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 csütörtök, 08:29:02 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 09:58:47 »

Lehet placebo hatás, de azért leírom...

Szóval kicseréltem a hajókürt hangért felelős szolenoid szelepet, azaz a hang megszűnt, viszont még a következőket tapasztalom:

1. Hidegindítás gyorsabb (kevesebb tekerésből beröffen), egyenletesebb a járás, kevésbé kopogós a hangja.
2. Kis fordulaton kiegyensúlyozottabb a motor járása, kevésbé érezhető turbóluk.
3. És ami eddig a legjobban tetszik, hogy volt egy gondom, amit ide többször beírtam és normálisként lett elkönyvelve: mikor beindítottam az utót hidegen és álltam ki a garázsból, akkor kis gázra a guruláskor lökött mindig egy kis fekete füstpamacsot, na az ma reggel egyáltalán nem volt, illetve 3-4-5 fokozatban ha 1500-nál lepadlóztam, akkor volt egy kis feketes füstfelhő, na most azt sem tapasztalom...

Egyrészt remélem így marad minden   vigyor3, másrészt meg nehezen elképzelhető, hogy egy ilyen baxás így befolyásolja a motor járását...

Mindenki azt mondja, hogy a motor működését nem befolyásolja ennek a szelepnek a berregő hangja. Szerintem ha berreg, rossz benne a mágneses szelep, és ha meg rossz és van ez a szelep, akkor nyilván kihat a motor járására.  

Az, hogy nincs hibakód, nem az jelenti, hogy valami jó, szerintem.

király, egy kérdés, hogy a képekkel illusztrált javítási útmutató merre van? Ha ki szeretné cserélni az ember, akkor megint mindent ki kell találni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:07:24 »

király, egy kérdés, hogy a képekkel illusztrált javítási útmutató merre van? Ha ki szeretné cserélni az ember, akkor megint mindent ki kell találni.

A cikk két sorának megírása több idő, mint kicserélni.

Van egy elektromos csati, az kell lehúzni és két M10- anya fogja fel a szelepet, az alsót jól ki kell tekerni a felsőt teljesen. ilyenkor kibukik a szelep, két vákumcső lehúz, újra rádug csavarok vissza, csati bedug, és kész. Ennyi.

Amire figyeljetek! A gyári beszállító pierburg: ez Fordos dobozban 32-33e Ft, pierburgos dobozban nagyautótól 12e Ft!!!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 csütörtök, 10:11:01 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:38:59 »

A cikk két sorának megírása több idő, mint kicserélni.

Van egy elektromos csati, az kell lehúzni és két M10- anya fogja fel a szelepet, az alsót jól ki kell tekerni a felsőt teljesen. ilyenkor kibukik a szelep, két vákumcső lehúz, újra rádug csavarok vissza, csati bedug, és kész. Ennyi.

Amire figyeljetek! A gyári beszállító pierburg: ez Fordos dobozban 32-33e Ft, pierburgos dobozban nagyautótól 12e Ft!!!

ez melyik szelep volt? a turbót állító?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:39:41 »

ez melyik szelep volt? a turbót állító?

Igen. Ez jóval többet van használva, mint a másik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:40:31 »

A cikk két sorának megírása több idő, mint kicserélni.

Van egy elektromos csati, az kell lehúzni és két M10- anya fogja fel a szelepet, az alsót jól ki kell tekerni a felsőt teljesen. ilyenkor kibukik a szelep, két vákumcső lehúz, újra rádug csavarok vissza, csati bedug, és kész. Ennyi.

Amire figyeljetek! A gyári beszállító pierburg: ez Fordos dobozban 32-33e Ft, pierburgos dobozban nagyautótól 12e Ft!!!

M6-os az az anya, csak 10 mm-es a laptávolsága.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:48:43 »

M6-os az az anya, csak 10 mm-es a laptávolsága.  vigyor3

és mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:51:44 »

és mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

8-10 Nm
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:53:56 »

és mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

A csavar csak a felfogatáshoz kell, ráadául egy konzolra csavarod fel, szóval úgy húzod meg, ahogy csak akarod. Kárt nem tudsz benne tenni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 11:22:22 »

Sok esetben azért van cikkszám változás, hogy lehessen árváltozás és ugye könnyű követni és visszakeresni bármikor.

Pár éve a Mercedes-nél volt olyan kis ablak, amit ha az unimog-hoz rendeltél meg, akkor 170ajró. Ha a veterán 107-esedhez, akkor 1050ajró.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 14:20:49 »

Sziasztok!

Szerintem ez a szelep is megeggyező a gyárival:

http://be-futo.addel.hu/33086-vezerles/488644-70096701-turboszelep-20hdi-20d-citrfordpeug
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 14:22:47 »

Kelemen Műveknél is kapható:

055/390 70177100 TURBOSZELEP 2.0D, 2.0TDCI (VEZÉRLÉS) 5 920 Ft

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 14:41:14 »

Kelemen Műveknél is kapható:

055/390 70177100 TURBOSZELEP 2.0D, 2.0TDCI (VEZÉRLÉS) 5 920 Ft



A 70177100 szám stimmel... Csak amit vettem az pierburg, ami a gyári is. Ezt nem tudom milyen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 15:49:41 »

A 70177100 szám stimmel... Csak amit vettem az pierburg, ami a gyári is. Ezt nem tudom milyen...
ugyan az .te meg át vagy verve. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:53:23 »

A 70177100 szám stimmel... Csak amit vettem az pierburg, ami a gyári is. Ezt nem tudom milyen...

SŐT a matrica alatt legtöbbször a FORD embléma gyári cikkszámmal is szerepel.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:04:11 »

SŐT a matrica alatt legtöbbször a FORD embléma gyári cikkszámmal is szerepel.

A gord jelen kívül, minden jel és szám stimmel!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:08:51 »

A gord jelen kívül, minden jel és szám stimmel!
az mi?űrlény?az goaud.....! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:09:48 »

az mi?űrlény?az goaud.....! nyes
Te kis te, holnap eltöröm a létrádat, oszt nem tudsz hazamenni!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:11:29 »

Te kis te, holnap eltöröm a létrádat, oszt nem tudsz hazamenni!  eplus2
nem tom,honnan veszed,hogy a létrám közelében leszel? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:12:38 »

nem tom,honnan veszed,hogy a létrám közelében leszel? vigyor3

Nem, nem arról a létráról beszélek... Akkor kirúgom a sámlidat... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:13:36 »

Erre szokták mondani, hogy veszekednek a szerelmesek....... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:20:59 »

Nem, nem arról a létráról beszélek... Akkor kirúgom a sámlidat... eplus2
nyes

a sámlim is messze lesz tőled. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dpontg
Vendég
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 14:29:58 »

szisztok!

2010.06. havi mondeóm van (Euro5).

honnan tudom, hogy mikor regenerál a dpf . van vmi látványos jele?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 14:48:23 »

A váltó+kt csere előtt az autó mindig pöccre indult (még tavaly tálen is a -13,5C-ben csak 1-2 sec.-et izzított).
Mióta kicserélték azóta csak melegen indul, de akkor is kicsit furcsán, hidegen meg csak 2.-3.-ra.
Sőt, decemberben -6,5C-nál vagy 5-6 sec.-et izzított.
Q: mit b...-tak el?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 15:01:47 »

A váltó+kt csere előtt az autó mindig pöccre indult (még tavaly tálen is a -13,5C-ben csak 1-2 sec.-et izzított).
Mióta kicserélték azóta csak melegen indul, de akkor is kicsit furcsán, hidegen meg csak 2.-3.-ra.
Sőt, decemberben -6,5C-nál vagy 5-6 sec.-et izzított.
Q: mit b...-tak el?
De mi köze lenne a váltó és kt cserének az izzításhoz és induláshoz???  wow1
Ezt nem értem.  falbav

Gondolod, hogy ahhoz van köze? Az izzítógyertyáid milyenek? Azok nem lehetnek ludasok?
Vagy az önindítód??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 15:39:35 »

De mi köze lenne a váltó és kt cserének az izzításhoz és induláshoz???  wow1
Ezt nem értem.  falbav

Gondolod, hogy ahhoz van köze? Az izzítógyertyáid milyenek? Azok nem lehetnek ludasok?
Vagy az önindítód??

Az önindítóhoz sok köze van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 15:55:13 »

Az önindítóhoz sok köze van.
Még olyat is csinál, mikor beindul, hogy ránt egy nagyot. Lehet, hogy a kt rossz, amit betettek? LUK került bele, jó szokáshoz híven a régit az  új dobozába csomagolva adták vissza.
Remélem a jövő hétvégén már lesz időm kiugrani Halásztelekre alfhoz (és ő is ráér) és akkor vmi rendes diagot csinálunk.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:41:07 »

Még olyat is csinál, mikor beindul, hogy ránt egy nagyot. Lehet, hogy a kt rossz, amit betettek? LUK került bele, jó szokáshoz híven a régit az  új dobozába csomagolva adták vissza.
Remélem a jövő hétvégén már lesz időm kiugrani Halásztelekre alfhoz (és ő is ráér) és akkor vmi rendes diagot csinálunk.

valszeg igen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:41:55 »

A váltó+kt csere előtt az autó mindig pöccre indult (még tavaly tálen is a -13,5C-ben csak 1-2 sec.-et izzított).
Mióta kicserélték azóta csak melegen indul, de akkor is kicsit furcsán, hidegen meg csak 2.-3.-ra.
Sőt, decemberben -6,5C-nál vagy 5-6 sec.-et izzított.
Q: mit b...-tak el?
fel levegősödhet az üza rendszer.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:52:17 »

fel levegősödhet az üza rendszer.....
Az is lehet, mert cseréltek üzi anyag szűrűt. Akkor k...-ra érhetnek a mondeohoz, ha ilyen gyermetek hibát csinálnak... Ezt a légtelenítést én is megtudom csinálni, vagy nem olyan 1xü?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:56:03 »

Az is lehet, mert cseréltek üzi anyag szűrűt. Akkor k...-ra érhetnek a mondeohoz, ha ilyen gyermetek hibát csinálnak... Ezt a légtelenítést én is megtudom csinálni, vagy nem olyan 1xü?
nem kell légteleníteni,az automatikus.a hiba nem ebből van.Hanem attól,hogy valahol falsot tud szívni a rendszer.Csatlakozókban valamelyik Ó gyűrűnél,vagy a résolajvisszavezetésnél.
Nem biztos,hogy ez okozza,csak ez a leg kézenfekvőbb.Minden csatit végig kell ellenőrizni,nincs-e valahol olajos szivárgás.

Aztán a jó öreg diag még kideríthet ezt azt..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 08:42:44 »

Az üzemanyagszűrő házra csatlakozó műanyag csövek csatlakozóiban levő "O" gyűrűk mérete, típusa ismert, esetleg kapható?

 
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 08:55:21 »

Az üzemanyagszűrő házra csatlakozó műanyag csövek csatlakozóiban levő "O" gyűrűk mérete, típusa ismert, esetleg kapható?

 

Ez éredekelne engem is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 09:51:18 »

Az üzemanyagszűrő házra csatlakozó műanyag csövek csatlakozóiban levő "O" gyűrűk mérete, típusa ismert, esetleg kapható?

 
kérd meg AndyA-t  eplus2 és kinezi a picicicabol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:10:55 »

Balogh Tomi!

Ma kivettem az alábbi számú szelepet: (2.0 TDCi MK4 ben a belső)

6G9Q-9E882-CA    alatta:    7.01771.00

(nekem az UNIX-nál EGR-t vezérlő szelepnek mondták ezt)

Tudod: csati és csövek lehúz,  csavarok le, féktisztító befúj, próba, jó lett, morgás, berregés megszűnt! Cheesy
Gondoltam egyet kivettem még egyszer jól átmostam féktisztítóval, majd levegővel átfújtam, és utána WD40-el befújtam neki, majd ismét levegővel megfúvattam, hogy ne álljon benne túlzottan sok olaj!!!

Meglátom meddig szuperál, ha újból berregni kezd kicserélem.

Változást, a berregés megszűnésén kívül talán csak annyit tapasztaltam, hogy elinduláskor nem torpan meg, mint eddig tette a motor.


Ha ismét berregni kezd megírom!

Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:03:02 »

Balogh Tomi!

Ma kivettem az alábbi számú szelepet: (2.0 TDCi MK4 ben a belső)

6G9Q-9E882-CA    alatta:    7.01771.00

(nekem az UNIX-nál EGR-t vezérlő szelepnek mondták ezt)

Tudod: csati és csövek lehúz,  csavarok le, féktisztító befúj, próba, jó lett, morgás, berregés megszűnt! Cheesy
Gondoltam egyet kivettem még egyszer jól átmostam féktisztítóval, majd levegővel átfújtam, és utána WD40-el befújtam neki, majd ismét levegővel megfúvattam, hogy ne álljon benne túlzottan sok olaj!!!

Meglátom meddig szuperál, ha újból berregni kezd kicserélem.

Változást, a berregés megszűnésén kívül talán csak annyit tapasztaltam, hogy elinduláskor nem torpan meg, mint eddig tette a motor.


Ha ismét berregni kezd megírom!

Üdv.


Szia!

Legtöbb autóban az EGR szelepet vezérlik ilyen mágnesszeleppel. Nálunk az EGR elektromos. A leállító csappantyúnak és a turbónak van külön-külön egy ilyen szelepje. Valószínű, hogy a leállító csappantyúé jobb állapotú, hiszen lényegesen kevesebbet van használva. (DPF regenerációkor, illetve minden leállításkor) , ellenben a turbó lapátjai meg folyamatosan szabályzás alatt állnak.

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:05:08 »

Szia!

Legtöbb autóban az EGR szelepet vezérlik ilyen mágnesszeleppel. Nálunk az EGR elektromos. A leállító csappantyúnak és a turbónak van külön-külön egy ilyen szelepje. Valószínű, hogy a leállító csappantyúé jobb állapotú, hiszen lényegesen kevesebbet van használva. (DPF regenerációkor, illetve minden leállításkor) , ellenben a turbó lapátjai meg folyamatosan szabályzás alatt állnak.

Üdv.: Peti



 eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:06:14 »

Balogh Tomi!

Ma kivettem az alábbi számú szelepet: (2.0 TDCi MK4 ben a belső)

6G9Q-9E882-CA    alatta:    7.01771.00

(nekem az UNIX-nál EGR-t vezérlő szelepnek mondták ezt)

Tudod: csati és csövek lehúz,  csavarok le, féktisztító befúj, próba, jó lett, morgás, berregés megszűnt! Cheesy
Gondoltam egyet kivettem még egyszer jól átmostam féktisztítóval, majd levegővel átfújtam, és utána WD40-el befújtam neki, majd ismét levegővel megfúvattam, hogy ne álljon benne túlzottan sok olaj!!!

Meglátom meddig szuperál, ha újból berregni kezd kicserélem.

Változást, a berregés megszűnésén kívül talán csak annyit tapasztaltam, hogy elinduláskor nem torpan meg, mint eddig tette a motor.


Ha ismét berregni kezd megírom!

Üdv.


Szuper! Bennem van egy olyan érzés, hogy ha egy mágneses szelep egyszer bexarik, akkor annak annyi. Nekem a hangadás is bexarás kategória. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:16:06 »

Szuper! Bennem van egy olyan érzés, hogy ha egy mágneses szelep egyszer bexarik, akkor annak annyi. Nekem a hangadás is bexarás kategória. vigyor3
ha már hangosat fingottál,az már beszarás. hehe



Juli....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:18:56 »

ha már hangosat fingottál,az már beszarás. hehe



Juli....

És milyen igaz. taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.