Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:16:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
61
62
[
63
]
64
65
66
67
68
69
70
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258809 alkalommal)
0 Felhasználó és 269 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3100 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:20:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 21:09:07
Nekem meg már mindenki ígérte, de nincs.
Ha az EGR-nek nem lenne alul az a "felesleges" 5-dik felfogató csavarja még szerelhető is lenne felülről, de emiatt csak aknából...s, úgy sem egyszerűen férni hozzá. A maradék 4 csavart jó helyre sikerült tenniük, az alsót vissza sem tettem, teljesen felesleges...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3101 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:22:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.22 szerda, 21:18:50
Ki jár nem úgy!?
A dízelesek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3102 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:23:44 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 21:20:55
Ha az EGR-nek nem lenne alul az a "felesleges" 5-dik felfogató csavarja még szerelhető is lenne felülről, de emiatt csak aknából...s, úgy sem egyszerűen férni hozzá. A maradék 4 csavart jó helyre sikerült tenniük, az alsót vissza sem tettem, teljesen felesleges...
Azért ez így könnyelmű kijelentés, hogy felesleges. A mérnökök kicsivel több időt foglalkoztak vele, hogy mi miért és hogyan legyen hol.
Lehet a valamilyen rezonancia miatt is lehetnek "feleslegesnek" tűnő rögzítések.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3103 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:25:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 21:22:34
A dízelesek...
Hát látod ez az......... ők még 3000 alatt is durván szennyezik levegőt! Még jó, hogy nem forgatják jobban!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3104 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:31:15 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 21:08:26
Nekem is több már mint 1 éve...
Egyetlen hátrányát gondolom: regenkor elvileg onnan szívna meleg levegőt, hogy még magasabb legyen a kipufogógáz hőmérséklet...
Csökkenti a kipufogógáz hőmérsékletét azzal, hogy fojtja az égést az oxigén nélküli égéstermék hengerbe juttatásával.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3105 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:32:25 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.22 szerda, 21:25:02
Hát látod ez az......... ők még 3000 alatt is durván szennyezik levegőt! Még jó, hogy nem forgatják jobban!
Már 3000-nél is 185 minek gyorsabban..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3106 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:35:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.22 szerda, 21:14:09
Csak a büdi dízeleknek!
Ez a dízel jövő. ( a kép szigorúan titkos)
ez az,de lesz benyásnak is fejlesztés...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3107 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:37:19 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 21:08:26
Nekem is több már mint 1 éve...
Egyetlen hátrányát gondolom: regenkor elvileg onnan szívna meleg levegőt, hogy még magasabb legyen a kipufogógáz hőmérséklet...
rosszul gondolod.a kipuff felöl sokkal nagyobb a nyomás.sosem áramlik visszafelé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3108 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:38:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.22 szerda, 21:17:55
Tapasztalatom szerint autópályán is ugyanúgy aktívan regenerál a rendszer, csak nehezebb észrevenni. Talán 3000-es fordulaton van passzív kiégetés, de ki jár úgy tartósan.
én szoktam....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3109 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:40:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 21:38:08
én szoktam....
És akkor 200-al mész?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3110 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:43:05 »
Néhány észrevétel a ma esti dolgokhoz:
- DPF fúróval kifúrás= gugli: DPF delete (2 collos csővel átütik, sw-esen kiírtják)
- passzív regeneráció: 550C foktól indul, facelift előtti 2.2 TDCi-nél ez 6.ban 110km/h-tól megvan, 140-150 felett megint van aktív regen, mert ott már annyival több a korom, hogy annyi nem bír kiégni passzív módon, tehát az ideális tartomány a 110-140.
- EGR dugózás: megcsináltam valóban, semmi különbséget nem érzek, sztem placebo.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3111 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:43:55 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.22 szerda, 21:40:55
És akkor 200-al mész?
az kizárt dolog! én ilyet nem mondtam.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3112 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:45:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.22 szerda, 21:40:55
És akkor 200-al mész?
Nem, negyedikben 130-al.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3113 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:50:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 21:45:43
Nem, negyedikben 130-al.
Nice...
PS: nem rendeznek mostanában olyan humorfesztivál félét, ahol a Markos-Nádos duó befutott?
Tomikám, beneveznélek!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3114 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:23:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.22 szerda, 21:50:45
Nice...
PS: nem rendeznek mostanában olyan humorfesztivál félét, ahol a Markos-Nádos duó befutott?
Tomikám, beneveznélek!
És egy személyben lennék mindkettő?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3115 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:53:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 22:23:13
És egy személyben lennék mindkettő?
Nem, választhatnál magadnak párt a GSR-Alf-Stiller és társai csapatból...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kovacsgergo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3116 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 00:03:28 »
Mesterek! Jol veszem ki innen es a kezelesibol, hogy a regeneralasra a muszerfalon/fed. szamitogepen semmi jelzes nincsen? Valaki irta nem reg, hogy jol johetne egy "exakt" cikk ebbol.
En ugranek ra, mint gyongytyuk a takonyra...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3117 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 00:41:44 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.01.23 csütörtök, 00:03:28
Mesterek! Jol veszem ki innen es a kezelesibol, hogy a regeneralasra a muszerfalon/fed. szamitogepen semmi jelzes nincsen? Valaki irta nem reg, hogy jol johetne egy "exakt" cikk ebbol.
En ugranek ra, mint gyongytyuk a takonyra...
Nincs. Ha lenne, mindig arra figyelnél.
Olyan, mint a klasszikus szobatermosztát. Ha van, mindenki azt csavargatja...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3118 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 16:23:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.22 szerda, 21:43:05
Néhány észrevétel a ma esti dolgokhoz:
- DPF fúróval kifúrás= gugli: DPF delete (2 collos csővel átütik, sw-esen kiírtják)
- passzív regeneráció: 550C foktól indul, facelift előtti 2.2 TDCi-nél ez 6.ban 110km/h-tól megvan, 140-150 felett megint van aktív regen, mert ott már annyival több a korom, hogy annyi nem bír kiégni passzív módon, tehát az ideális tartomány a 110-140.
- EGR dugózás: megcsináltam valóban, semmi különbséget nem érzek, sztem placebo.
Nem vitatkozni akarok, csak a személyes tapasztalatomat megosztani. Autópálya, 130-as tempó 6.-ban. Sík úton egyszer csak felmegy a pill. fogyasztás 13-14 literre, és stabilan tartja jópár km-en keresztül, majd vissza 6,5-7 literre. Mi ez ha nem aktív regeneráció?
A másik ilyen esetem még újkorában volt. Miskolc oda-vissza a fent említett tempóban. Alig értünk vissza Budapestre, amikor nekiállt regenerálni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3119 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 16:26:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.23 csütörtök, 16:23:07
Nem vitatkozni akarok, csak a személyes tapasztalatomat megosztani. Autópálya, 130-as tempó 6.-ban. Sík úton egyszer csak felmegy a pill. fogyasztás 13-14 literre, és stabilan tartja jópár km-en keresztül, majd vissza 6,5-7 literre. Mi ez ha nem aktív regeneráció?
A másik ilyen esetem még újkorában volt. Miskolc oda-vissza a fent említett tempóban. Alig értünk vissza Budapestre, amikor nekiállt regenerálni.
Szembeszél...
Egyébként nekem rendszeresen éjszaka a garázsba beálláskor kezdte meg, mikor jöttünk haza a Balcsiról...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3120 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 16:46:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.23 csütörtök, 16:23:07
Nem vitatkozni akarok, csak a személyes tapasztalatomat megosztani. Autópálya, 130-as tempó 6.-ban. Sík úton egyszer csak felmegy a pill. fogyasztás 13-14 literre, és stabilan tartja jópár km-en keresztül, majd vissza 6,5-7 literre. Mi ez ha nem aktív regeneráció?
A másik ilyen esetem még újkorában volt. Miskolc oda-vissza a fent említett tempóban. Alig értünk vissza Budapestre, amikor nekiállt regenerálni.
A "jópár km." az mennyi lehetett? Gondolom ekkor adagol go-t.
Azért kérdezem, mert nemegyszer tapasztaltam, hogy pont akkor regenerál, mikor hazaérek (megy a hűtőventi meg egy kettőt rángat
)
Ilyenkor megyek egy ajándékkőrt, csak tudnom kellene, hány kört tegyek még többletet adagol!?
Sajna nekem nincs pillanatnyi fogyasztásom.
Üdv.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3121 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 21:28:42 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.23 csütörtök, 16:46:43
A "jópár km." az mennyi lehetett? Gondolom ekkor adagol go-t.
Azért kérdezem, mert nemegyszer tapasztaltam, hogy pont akkor regenerál, mikor hazaérek (megy a hűtőventi meg egy kettőt rángat
)
Ilyenkor megyek egy ajándékkőrt, csak tudnom kellene, hány kört tegyek még többletet adagol!?
Sajna nekem nincs pillanatnyi fogyasztásom.
Üdv.
Jó kérdés. Már kezdem kiismerni az autó szokásait. Szerintem ha kevés van a tankban, akkor inkább nem regenerál. Viszont rendszeres, hogy teletankolás után 10km-en belül nekiáll.
Azt is tudom, hogy hazafelé úton hol jön rá a kimehetnék. Annál a lámpánál ránézek a pill. fogyimérőre és ha látom az kb. 1,5l/h értéket, akkor tudom, hogy regenerál. Ilyenkor teszek egy 15km-es kitérőt. Pont ennyi kell. 1-2km-rel hazaérkezés előtt hagyja abba.
Amikor megvettem többször előfordult, hogy regenerálás közben leállítottam, illetve alapjáraton hagytam befejezni, Akkor 5e km után dobta a Service oil hibaüzenetet. Azóta a kb. a dupláját mentem ugyanolyan körülmények között, de ügyelve a regenerációra, és sem hibakódott nem dobot, sem az olajszint nem emelkedett szemernyit sem.
Kb. 4-500 km-enként regenerál, ha esik, ha fúj.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3122 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 22:36:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.17 péntek, 09:06:36
akkor ezt is tedd meg.meg fogsz lepőődni:
A tankhoz(kb 100l ?) adj fél liter 2 ütemű szintetikus motorolajat.Hihetelten csendes járású lesz tőle a moci.
Ma átestem egy EGR szelep cserén, mert a kompúter asszonta hogy az rossz. Persze az autó úgyanúgy csörgedezik néha mint előtte, de legalább az EGR új. Mentünk a szerelővel egy kört, persze csőgázon(nem akkor csörög) és szerinte ez ilyen. én meg tudom ,hogy két hónapja még nem volt ilyen, no mindegy. Illetve nem is annyira, mert már az idén több dugattyú átégéssel megállt 2.2 tdcit javítottak, ami pont a csúcsok helytelen működése miatt történt. Mondták még Szeleczkyék, hogy szoftverfrissítés javíthatna a helyzeten, de éppen most kaptak új diag cuccokat és éppen k**ra nem kommunikál a központi szerverrel, így pont egy frissítés alatt szállt el, na én erre nem lennék kíváncsi. Úgyhogy nekem meggyőződésem hogy valamelyik csúcs nem ok. kérdésem, hogy van-e olyan aki menet közben tudja diagolni és akkor hátha kiderül, hogy milyen problémám van.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3123 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 22:53:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.23 csütörtök, 16:23:07
Nem vitatkozni akarok, csak a személyes tapasztalatomat megosztani. Autópálya, 130-as tempó 6.-ban. Sík úton egyszer csak felmegy a pill. fogyasztás 13-14 literre, és stabilan tartja jópár km-en keresztül, majd vissza 6,5-7 literre. Mi ez ha nem aktív regeneráció?
A másik ilyen esetem még újkorában volt. Miskolc oda-vissza a fent említett tempóban. Alig értünk vissza Budapestre, amikor nekiállt regenerálni.
Igen, csak én 95%-ban autópályázom, Te meg sztem nem. Amit írtam, az erre az esetre igaz.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3124 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 22:56:06 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.01.23 csütörtök, 22:36:36
Ma átestem egy EGR szelep cserén, mert a kompúter asszonta hogy az rossz. Persze az autó úgyanúgy csörgedezik néha mint előtte, de legalább az EGR új. Mentünk a szerelővel egy kört, persze csőgázon(nem akkor csörög) és szerinte ez ilyen. én meg tudom ,hogy két hónapja még nem volt ilyen, no mindegy. Illetve nem is annyira, mert már az idén több dugattyú átégéssel megállt 2.2 tdcit javítottak, ami pont a csúcsok helytelen működése miatt történt. Mondták még Szeleczkyék, hogy szoftverfrissítés javíthatna a helyzeten, de éppen most kaptak új diag cuccokat és éppen k**ra nem kommunikál a központi szerverrel, így pont egy frissítés alatt szállt el, na én erre nem lennék kíváncsi. Úgyhogy nekem meggyőződésem hogy valamelyik csúcs nem ok. kérdésem, hogy van-e olyan aki menet közben tudja diagolni és akkor hátha kiderül, hogy milyen problémám van.
Nem kötekedni akarok, de az nem diagnosztika, hogy a comp kiírja, hogy rossz az EGR, s erre azt cserélik.
Ha csörög, én visszakérném a régit, s semmit nem fizetnék...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3125 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 23:24:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.23 csütörtök, 22:56:06
Nem kötekedni akarok, de az nem diagnosztika, hogy a comp kiírja, hogy rossz az EGR, s erre azt cserélik.
Ha csörög, én visszakérném a régit, s semmit nem fizetnék...
nem is veszem kötekedésnek, hiszen ez a fórum pont arról szól, hogy osszuk meg a tapasztalatokat, így segítve egymáson. Az EGR mondjuk valóban *** lehetett, mert emiatt már volt csökkentett üzemmódom is. törölték aztán megint ez jött ki. A szerelő sem monda, hogy tutira ez a baj, csak annyit, hogy ez biztosan sz*r. Aztán megyünk tovább. Na én ezt nem akarnám, mert ennyi erővel beviszem a sarki fűszeresnek aztán addig cserélgeti a 100 ezres cuccokat amíg egyszer majd jó lesz. pont ezért vittem szervízbe ahol "értenek" hozzá. Remélem van valaki aki tud olyan diagost aki menet közben méri az értékeket és látja mi változik amikor csörög. Lehet, hogy ezt én csak naívan gondolom, de remélem létezik ilyen.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3126 Dátum:
2014.01.24 péntek, 08:41:41 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.01.23 csütörtök, 23:24:45
nem is veszem kötekedésnek, hiszen ez a fórum pont arról szól, hogy osszuk meg a tapasztalatokat, így segítve egymáson. Az EGR mondjuk valóban *** lehetett, mert emiatt már volt csökkentett üzemmódom is. törölték aztán megint ez jött ki. A szerelő sem monda, hogy tutira ez a baj, csak annyit, hogy ez biztosan sz*r. Aztán megyünk tovább. Na én ezt nem akarnám, mert ennyi erővel beviszem a sarki fűszeresnek aztán addig cserélgeti a 100 ezres cuccokat amíg egyszer majd jó lesz. pont ezért vittem szervízbe ahol "értenek" hozzá. Remélem van valaki aki tud olyan diagost aki menet közben méri az értékeket és látja mi változik amikor csörög. Lehet, hogy ezt én csak naívan gondolom, de remélem létezik ilyen.
Hol laksz?
Pesten tudom ajánlani Vik-et. Nagyon érti a dolgát....ő tényleg szerelő és nem egy alkatrész cserélgető.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3127 Dátum:
2014.01.24 péntek, 09:30:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.23 csütörtök, 21:28:42
Jó kérdés. Már kezdem kiismerni az autó szokásait. Szerintem ha kevés van a tankban, akkor inkább nem regenerál. Viszont rendszeres, hogy teletankolás után 10km-en belül nekiáll.
Azt is tudom, hogy hazafelé úton hol jön rá a kimehetnék. Annál a lámpánál ránézek a pill. fogyimérőre és ha látom az kb. 1,5l/h értéket, akkor tudom, hogy regenerál. Ilyenkor teszek egy 15km-es kitérőt. Pont ennyi kell. 1-2km-rel hazaérkezés előtt hagyja abba.
Amikor megvettem többször előfordult, hogy regenerálás közben leállítottam, illetve alapjáraton hagytam befejezni, Akkor 5e km után dobta a Service oil hibaüzenetet. Azóta a kb. a dupláját mentem ugyanolyan körülmények között, de ügyelve a regenerációra, és sem hibakódott nem dobot, sem az olajszint nem emelkedett szemernyit sem.
Kb. 4-500 km-enként regenerál, ha esik, ha fúj.
Igaz, 2.0 tdci-ről lévén szó, de én láttam már BOSCH KTS diaggal a DPF körüli adatokat kiírva.. Látható volt olyan, hogy:
Utolsó regeneráció óta eltelt idő és km, átlagosan megtett km két regen körül, sikertelen regek száma... ezeket mind tárolja az ECU.
Nálam 650 km volt az átlagos megtett km két regeneráció között, s erre mondta a szerelő, hogy ez átlagosnak mondható ennél az autónál.
Ahogy észreveszem, általában tankonként 1-szer, max 2-szer szokott előfordulni, szóval valahol úgy 600-700 km közt, de ez ténylegesen a használattól függ... s,mivel pillanatnyi fogyasztásmérőm nincs, így csak az autó hangjából, viselkedéséből veszem észre.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3128 Dátum:
2014.01.24 péntek, 09:38:11 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.24 péntek, 09:30:19
Igaz, 2.0 tdci-ről lévén szó, de én láttam már BOSCH KTS diaggal a DPF körüli adatokat kiírva.. Látható volt olyan, hogy:
Utolsó regeneráció óta eltelt idő és km, átlagosan megtett km két regen körül, sikertelen regek száma... ezeket mind tárolja az ECU.
Nálam 650 km volt az átlagos megtett km két regeneráció között, s erre mondta a szerelő, hogy ez átlagosnak mondható ennél az autónál.
Ahogy észreveszem, általában tankonként 1-szer, max 2-szer szokott előfordulni, szóval valahol úgy 600-700 km közt, de ez ténylegesen a használattól függ... s,mivel pillanatnyi fogyasztásmérőm nincs, így csak az autó hangjából, viselkedéséből veszem észre.
nekem pl a pill.fogyasztás olyan nagyon meg sem ugrott, amikor regenerált...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3129 Dátum:
2014.01.24 péntek, 14:10:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.01.22 szerda, 21:32:25
Már 3000-nél is 185 minek gyorsabban..
Inkább 165 lesz az 6.-ban (más az áttétel mint a III-asnál). Tartos 3000 körüli használat esetén tényleg alig van aktiv regenerálás csak passziv.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3130 Dátum:
2014.01.24 péntek, 14:13:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.24 péntek, 09:38:11
nekem pl a pill.fogyasztás olyan nagyon meg sem ugrott, amikor regenerált...
Nálam kb 1,5 literrel több ha regenerál, de akkor autopályán csinálja vagy 30-40km-en keresztül.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3131 Dátum:
2014.01.24 péntek, 14:26:32 »
Idézetet írta: stealt - 2014.01.24 péntek, 14:13:37
Nálam kb 1,5 literrel több ha regenerál, de akkor autopályán csinálja vagy 30-40km-en keresztül.
én b@zira nem tudom, hogy mikor regenerál, igaz még csak 3 és fél éve (70eKm) hajtom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3132 Dátum:
2014.01.24 péntek, 17:56:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.23 csütörtök, 21:28:42
Jó kérdés. Már kezdem kiismerni az autó szokásait. Szerintem ha kevés van a tankban, akkor inkább nem regenerál. Viszont rendszeres, hogy teletankolás után 10km-en belül nekiáll.
Azt is tudom, hogy hazafelé úton hol jön rá a kimehetnék. Annál a lámpánál ránézek a pill. fogyimérőre és ha látom az kb. 1,5l/h értéket, akkor tudom, hogy regenerál. Ilyenkor teszek egy 15km-es kitérőt. Pont ennyi kell. 1-2km-rel hazaérkezés előtt hagyja abba.
Amikor megvettem többször előfordult, hogy regenerálás közben leállítottam, illetve alapjáraton hagytam befejezni, Akkor 5e km után dobta a Service oil hibaüzenetet. Azóta a kb. a dupláját mentem ugyanolyan körülmények között, de ügyelve a regenerációra, és sem hibakódott nem dobot, sem az olajszint nem emelkedett szemernyit sem.
Kb. 4-500 km-enként regenerál, ha esik, ha fúj.
én nem tudom,hogy az elmúlt 1évben 20e km alatt mennyit regenerált.sosem mentem többet,hogy befejezze,és a szint havonta 1x ellenőrizve nem változott egyáltalán.Szervíz felirat 1x sem jött.Egyet vettem észre néhányszor,amikor alapjáraton többet mutat a pillanatnyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3133 Dátum:
2014.01.24 péntek, 17:57:46 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.24 péntek, 17:56:39
én nem tudom,hogy az elmúlt 1évben 20e km alatt mennyit regenerált.sosem mentem többet,hogy befejezze,és a szint havonta 1x ellenőrizve nem változott egyáltalán.Szervíz felirat 1x sem jött.Egyet vettem észre néhányszor,amikor alapjáraton többet mutat a pillanatnyi.
Mert a motor eszi az olajat!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3134 Dátum:
2014.01.24 péntek, 17:59:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.24 péntek, 17:56:39
én nem tudom,hogy az elmúlt 1évben 20e km alatt mennyit regenerált.sosem mentem többet,hogy befejezze,és a szint havonta 1x ellenőrizve nem változott egyáltalán.Szervíz felirat 1x sem jött.Egyet vettem észre néhányszor,amikor alapjáraton többet mutat a pillanatnyi.
Nálam új még a paripa és csak sacc 3000-et tettem bele, de ez alatt egyszer vettem észre az M7-esen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3135 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:00:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.24 péntek, 17:57:46
Mert a motor eszi az olajat!
eszi a motorod az olajat?
és még csak gázolaj szaga sincs a motorolajnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3136 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:10:21 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.01.23 csütörtök, 23:24:45
nem is veszem kötekedésnek, hiszen ez a fórum pont arról szól, hogy osszuk meg a tapasztalatokat, így segítve egymáson. Az EGR mondjuk valóban *** lehetett, mert emiatt már volt csökkentett üzemmódom is. törölték aztán megint ez jött ki. A szerelő sem monda, hogy tutira ez a baj, csak annyit, hogy ez biztosan sz*r. Aztán megyünk tovább. Na én ezt nem akarnám, mert ennyi erővel beviszem a sarki fűszeresnek aztán addig cserélgeti a 100 ezres cuccokat amíg egyszer majd jó lesz. pont ezért vittem szervízbe ahol "értenek" hozzá. Remélem van valaki aki tud olyan diagost aki menet közben méri az értékeket és látja mi változik amikor csörög. Lehet, hogy ezt én csak naívan gondolom, de remélem létezik ilyen.
Szia!
A diagprogik legtöbbje tud élőadatokat olvasni.Turbónyomás,üzemanyagrendszeri nyomás,hőmérsékletek,stb.Sőt még a csúcsok visszafolyását is tudja mérni,ebből még az állapotukra is lehet következtetni,illetve ha túl nagy eltérést mutatnak,akkor érdemes megnézetni őket itt:
www.filepdiesel.hu
! Ide elmehetsz akkor is ha megnyugtatna a vizsgálata a csúcsoknak.Nem olcsó,asszem 6e/db,de kapsz róla jegyzőkönyvet,és szaktanácsokkal is ellátnak.
Tudom pl nullázni az egr mintavételezési idejét,és értékeit,illetve a DPF szűrénél ugyan ezt,plusz tud a progi indítani egy 60perces passzív regenerációt.
Szóval,ha kijössz halásztelekre valamikor(akár a 7végén),akkor tudok neked ebben segíteni.Hansúlyozom ez nem gyári,így adódhatnak hiányosságai vagy olyan funkciók,amik nem érhetőek el.A melóhelyen ezt már nem tudom megcsinálni,hogy kimegyek a városba furikázni-diagolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3137 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:18:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.24 péntek, 18:10:21
Szia!
A diagprogik legtöbbje tud élőadatokat olvasni.Turbónyomás,üzemanyagrendszeri nyomás,hőmérsékletek,stb.Sőt még a csúcsok visszafolyását is tudja mérni,ebből még az állapotukra is lehet következtetni,illetve ha túl nagy eltérést mutatnak,akkor érdemes megnézetni őket itt:
www.filepdiesel.hu
! Ide elmehetsz akkor is ha megnyugtatna a vizsgálata a csúcsoknak.Nem olcsó,asszem 6e/db,de kapsz róla jegyzőkönyvet,és szaktanácsokkal is ellátnak.
Tudom pl nullázni az egr mintavételezési idejét,és értékeit,illetve a DPF szűrénél ugyan ezt,plusz tud a progi indítani egy 60perces passzív regenerációt.
Szóval,ha kijössz halásztelekre valamikor(akár a 7végén),akkor tudok neked ebben segíteni.Hansúlyozom ez nem gyári,így adódhatnak hiányosságai vagy olyan funkciók,amik nem érhetőek el.A melóhelyen ezt már nem tudom megcsinálni,hogy kimegyek a városba furikázni-diagolni.
Alf! Szerintem az a 2.2 tdci nem pug motor!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3138 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:19:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.24 péntek, 18:18:11
Alf! Szerintem az a 2.2 tdci nem pug motor!
Talán nem lényeges a diag szempontjából.Forscan szerintemtudja,de ha nem ,akkor Focom tuti.
2008as tranyó.shimán!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.24 péntek, 18:21:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3139 Dátum:
2014.01.24 péntek, 19:16:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.24 péntek, 18:18:11
Alf! Szerintem az a 2.2 tdci nem pug motor!
De.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
"Based on the PSA DW12 engine[citation needed] and with a capacity of 2179 cc, this engine was released in April 2008 by Ford in the Mk IV Mondeo, soon following in the Ford S-Max and Ford Galaxy."
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EW/DW_engine#DW12
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3140 Dátum:
2014.01.25 szombat, 10:00:16 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.24 péntek, 14:26:32
én b@zira nem tudom, hogy mikor regenerál, igaz még csak 3 és fél éve (70eKm) hajtom.
Engem nem kellene hogy érdekeljen, hogy mikor regenerál mert nálam már nem lehet olajhígulás a külső go befecskendezéses dpf miatt és nem is ugrik meg olyan látványosan mint nálad, de én azért csak észrevettem egy párszor. De szerintem én is csak azért vettem észre eddig mert én majdnem mindig ugyanolyan egyenletes hosszú távokat és azonos tempoval megyek.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3141 Dátum:
2014.01.25 szombat, 10:16:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.15 szerda, 19:12:22
Az a transzporter azért jó, mert hosszú utakat megy. Folyamatosan üzem meleg, olajnyomás szabályzott max.......stb.
Nincs benne sok hidegindítás, rövid út, sok alapjárat és ilyen "káros" hatások.
2007-2010-ig volt egy Hyundai i30 1.6 crdi üzemben a Bp-i és Debreceni repülőtér között transzportnak beállítva. Minden nap 2x oda vissza 3 éven keresztül. Több, mint 900e km volt a kocsiban. Motorja bontatlan, csak kúton tankolt.... semmi trükk. Szinte ki sem hűlt, mindig ment az autó.
Ez megerősítem. Én is szinte kizárólag kb 200km-es távokra használtam az MKIII-at is és most a IV-est is. Az MKIII-ban 300ekm van most és minden eredeti benne ( az első lökhárító és a hűtők kivételével mert az anno elvitte egy kutya, ja meg az EGR szelep ami garanciába lett cserélve de azóta van dugózva azzal sincs már gond) Amikor megjött a IV-es akkor 250ekm volt a III-asban és inkább az asszony benzines köszörűjét adtuk el és azóta Ő használja mert annyira egyben van még mindig a III-as. Mivel az asszony hajtja ezért néha én is megnézem meg végig túrok rajta egy diagnosztikát és látszik hogy azóta se nagyon romlott az állapot. Nekem ezért az a véleményem ha valami csak autópályázik vagy csak hosszú útra használt akkor annál a futás teljesítményt nyugodtan lehet felezni de inkább harmadolni egy elsősorban rövidtávra használthoz képest.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3142 Dátum:
2014.01.25 szombat, 17:08:05 »
Idézetet írta: stealt - 2014.01.25 szombat, 10:00:16
Engem nem kellene hogy érdekeljen, hogy mikor regenerál mert nálam már nem lehet olajhígulás a külső go befecskendezéses dpf miatt és nem is ugrik meg olyan látványosan mint nálad, de én azért csak észrevettem egy párszor. De szerintem én is csak azért vettem észre eddig mert én majdnem mindig ugyanolyan egyenletes hosszú távokat és azonos tempoval megyek.
én eléggé vegyesen használom. Hétközben inkább város, hétvégén meg autópálya
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3143 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 09:18:30 »
Ma reggeli érdekes történés. -6 fok, a haj még mindig tart, beülök a járgányba, gyújtás (az izzító fel sem villan), indítózás, tekeri, nem indul, meglepődik. Majd kétszer-hármszor gyújtás le/fel (izzító még mindig nem villan fel) indítózik, pörög-pörög, beindul nyögve, majd leáll. megint izzítózás, megint ugyan az, majd egyszer csak elindul, néhány másodpercig döcögve jár és aztán minden rendben. OMV prémium van benne.
Van a nagyérdeműnek bármi 5lete?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3144 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 10:56:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 09:18:30
Ma reggeli érdekes történés. -6 fok, a haj még mindig tart, beülök a járgányba, gyújtás (az izzító fel sem villan), indítózás, tekeri, nem indul, meglepődik. Majd kétszer-hármszor gyújtás le/fel (izzító még mindig nem villan fel) indítózik, pörög-pörög, beindul nyögve, majd leáll. megint izzítózás, megint ugyan az, majd egyszer csak elindul, néhány másodpercig döcögve jár és aztán minden rendben. OMV prémium van benne.
Van a nagyérdeműnek bármi 5lete?
hideg volt ma reggel,na!
nálunk -10
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 11:01:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3145 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 10:59:02 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 09:18:30
Ma reggeli érdekes történés. -6 fok, a haj még mindig tart, beülök a járgányba, gyújtás (az izzító fel sem villan), indítózás, tekeri, nem indul, meglepődik. Majd kétszer-hármszor gyújtás le/fel (izzító még mindig nem villan fel) indítózik, pörög-pörög, beindul nyögve, majd leáll. megint izzítózás, megint ugyan az, majd egyszer csak elindul, néhány másodpercig döcögve jár és aztán minden rendben. OMV prémium van benne.
Van a nagyérdeműnek bármi 5lete?
Az üzemanyagszűrőd a motortében van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3146 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 11:30:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 10:59:02
Az üzemanyagszűrőd a motortében van?
jó kérdés. Mindig a Vik cserélte, szóval azt sem tudom ebben hogyan néz ki. Utoljára az Alfa 75-ösömön cseréltem én. Merre keressem?
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 10:56:40
hideg volt ma reggel,na!
nálunk -10
jaja, de akkor miért nem izzított?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3147 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 11:38:33 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 11:30:25
jó kérdés. Mindig a Vik cserélte, szóval azt sem tudom ebben hogyan néz ki. Utoljára az Alfa 75-ösömön cseréltem én. Merre keressem?
jaja, de akkor miért nem izzított?
Beraktam egy képet róla pár hsz-el ezelőtt. ha olyan, nézd meg, hogy az a bizonyos légtelenítő csavar vissza van-e tekerve...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3148 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 11:46:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 11:38:33
Beraktam egy képet róla pár hsz-el ezelőtt. ha olyan, nézd meg, hogy az a bizonyos légtelenítő csavar vissza van-e tekerve...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3149 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 12:54:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 11:46:03
http://kepfeltoltes.hu/view/140120/891947528image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 11:38:33
Beraktam egy képet róla pár hsz-el ezelőtt. ha olyan, nézd meg, hogy az a bizonyos légtelenítő csavar vissza van-e tekerve...
köszi. Ez a moci melyik részén van? mondjuk elég nagy ahoz, hogy megtaláljam
Naplózva
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
61
62
[
63
]
64
65
66
67
68
69
70
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ