Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263471 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3150 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 12:57:18 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 12:54:42
köszi. Ez a moci melyik részén van? mondjuk elég nagy ahoz, hogy megtaláljam
szemből a motor bal elején.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3151 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 12:58:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 12:57:18
szemből a motor bal elején.
este megnézem
viszont mit is nézzek azon a szelepen? Ha nincs visszatekerve rendesen, akkor miért csak most hidegben volt ez gond?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 13:51:16 írta kotta_cs
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3152 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:11:16 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 09:18:30
Ma reggeli érdekes történés. -6 fok, a haj még mindig tart, beülök a járgányba, gyújtás (az izzító fel sem villan), indítózás, tekeri, nem indul, meglepődik. Majd kétszer-hármszor gyújtás le/fel (izzító még mindig nem villan fel) indítózik, pörög-pörög, beindul nyögve, majd leáll. megint izzítózás, megint ugyan az, majd egyszer csak elindul, néhány másodpercig döcögve jár és aztán minden rendben. OMV prémium van benne.
Van a nagyérdeműnek bármi 5lete?
Ma reggel nekem is csak másodikra indult be és 5-10 másodpercet kellett köszörülni, mert erősen dadogott. Viszont utána azonnal kisimult a járása. Mintha dugulása lett volna.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3153 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:18:55 »
Nekem ma reggel (-6,5C) meg 5 sec-et izzított... Utána indult egyből. "kotta_cs" jellegű indításom volt, míg alf ki nem ütött egy csomó régi, eltárolt hibakódot. Viszont köszörüllésem. stb. nincs.
A legérdekesebb, hogy tavaly -13,5C-nál 1 sec izzít, utána pöccre indult. Valami nincs rendben.
Izzító gyertya ügyileg van vkinek tapasztalata?
Meddig bírják, mikor kell cserélni stb.
Csak azért mert lesz egy váltó visszacserém, akkor meg úgy is szétbombázzák a vasat, csak könnyebb akkor cserélni
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3154 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:40:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 17:11:16
Ma reggel nekem is csak másodikra indult be és 5-10 másodpercet kellett köszörülni, mert erősen dadogott. Viszont utána azonnal kisimult a járása. Mintha dugulása lett volna.
Én is ugyanezt éreztem ma reggel. De még csak füst sem jött ki belőle egy darabig, pedig ilyenkor mindig elhagyja egy kevés. Még meg is néztem nincs e vmi a kipuf. végében. Aztán egyszer csak hirtelen jött minden aminek kell ls normálisan járt a motor is.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3155 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:42:51 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.27 hétfő, 17:18:55
Nekem ma reggel (-6,5C) meg 5 sec-et izzított... Utána indult egyből. "kotta_cs" jellegű indításom volt, míg alf ki nem ütött egy csomó régi, eltárolt hibakódot. Viszont köszörüllésem. stb. nincs.
A legérdekesebb, hogy tavaly -13,5C-nál 1 sec izzít, utána pöccre indult. Valami nincs rendben.
Izzító gyertya ügyileg van vkinek tapasztalata?
Meddig bírják, mikor kell cserélni stb.
Csak azért mert lesz egy váltó visszacserém, akkor meg úgy is szétbombázzák a vasat, csak könnyebb akkor cserélni
Az effajta tapasztalatok engem is érdekelnek. Tudtommal nekem még egyik sem volt cserélve.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3156 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:22:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.27 hétfő, 17:18:55
Nekem ma reggel (-6,5C) meg 5 sec-et izzított... Utána indult egyből. "kotta_cs" jellegű indításom volt, míg alf ki nem ütött egy csomó régi, eltárolt hibakódot. Viszont köszörüllésem. stb. nincs.
A legérdekesebb, hogy tavaly -13,5C-nál 1 sec izzít, utána pöccre indult. Valami nincs rendben.
Izzító gyertya ügyileg van vkinek tapasztalata?
Meddig bírják, mikor kell cserélni stb.
Csak azért mert lesz egy váltó visszacserém, akkor meg úgy is szétbombázzák a vasat, csak könnyebb akkor cserélni
120e km
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3157 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:24:46 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.01.27 hétfő, 17:42:51
Az effajta tapasztalatok engem is érdekelnek. Tudtommal nekem még egyik sem volt cserélve.
Remélhetőleg estére előkerülnek a szerelős klubtársak is.
Én meg majd olvasom az okosságokat és egy kicsit +
+
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3158 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:25:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 18:22:35
120e km
Ez az izzítógyertya csere ciklus?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3159 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:26:20 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.27 hétfő, 18:25:51
Ez az izzítógyertya csere ciklus?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3160 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:44:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 18:26:20
Akkor ezek is csere... Tavaszra talán rendben is lesz minden...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3161 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:02:48 »
Tesóm focusában (1.6 tdci) 98e km volt egy hete és egyszercsak vészüzembe rakta az autót. Na rádugtam a borzasztó drága diagcuccomat(
) és kiírta, hogy izzítógyertya... Mind a négy kuka volt.
Még az a szerencse, hogy nálunk nincs vészüzem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3162 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:10:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 18:22:35
120e km
még jó, hogy nekem csak 125eKm van benne
Ugye ez egy filléres cucc, ja 4eHuf/db
https://cromax.hu/110000000-motor/110610000-gyujtasrendszer/110610288-izzitogyertya/9753-izzito-gyertya-ford-focus-2004-2008/c-max2003-2007-2_0tdci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3163 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:18:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 19:10:01
még jó, hogy nekem csak 125eKm van benne
Ugye ez egy filléres cucc, ja 4eHuf/db
https://cromax.hu/110000000-motor/110610000-gyujtasrendszer/110610288-izzitogyertya/9753-izzito-gyertya-ford-focus-2004-2008/c-max2003-2007-2_0tdci
Nem a gyertya a drága, hanem az ha le kell szedni a hengerfejet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3164 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:42:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 19:18:07
Nem a gyertya a drága, hanem az ha le kell szedni a hengerfejet...
miért kell leszedni a hengerfejet?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3165 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:47:42 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 19:42:40
miért kell leszedni a hengerfejet?
Beletörik az izzító. Szeret belegyógyulni a hengerfejbe és nem sok kell neki, hogy törjön.
Csere előtt ajánlott áztatni pár napig.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3166 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:59:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 19:47:42
Beletörik az izzító. Szeret belegyógyulni a hengerfejbe és nem sok kell neki, hogy törjön.
Csere előtt ajánlott áztatni pár napig.
Az asszony Focus-ába majd egy teljes napig cseréltem a négyet, WD40-es beáztatás, negyed fordulat kifelé, majd vissza, majd előre több mint egy negyed, és vissza, és így tovább.......
Fontos: semmi erőltetés!!!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3167 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:20:39 »
Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3168 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:21:26 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.27 hétfő, 19:59:33
Az asszony Focus-ába majd egy teljes napig cseréltem a négyet, WD40-es beáztatás, negyed fordulat kifelé, majd vissza, majd előre több mint egy negyed, és vissza, és így tovább.......
Fontos: semmi erőltetés!!!
nem is én fogom csinálni.
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 20:20:39
Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
ugyan az mint a kulcsosnál. Amikor a gombot megnyomod, akkor majd izzít előtte
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3169 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:21:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 20:20:39
Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
Leheled!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3170 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:22:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 20:20:39
Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
Úgy, hogy kuplung nélkül nyomod meg a gombot. Én mindig így csináltam. Utána kuplung be, gomb megnyom és indul...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3171 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:28:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 20:20:39
Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
Simán indítod - kuplung -nyomod a gombot.... Nálam ma reggel régóta először izzított pár másodpercet mielőtt berottyantotta a motort!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3172 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:28:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 19:47:42
Beletörik az izzító. Szeret belegyógyulni a hengerfejbe és nem sok kell neki, hogy törjön.
Csere előtt ajánlott áztatni pár napig.
Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3173 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:29:52 »
Idézetet írta: MrBrown - 2014.01.27 hétfő, 20:28:06
Simán indítod - kuplung -nyomod a gombot.... Nálam ma reggel régóta először izzított pár másodpercet mielőtt berottyantotta a motort!
én is izgultam reggel,mielőtt berottyantottam.....de nem történt baj....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3174 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:30:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.27 hétfő, 20:28:39
Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.
kínosan ügyelj a szófordulatokra és a kifejezésekre,mert beleköt a Balogh....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3175 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:31:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 20:29:52
én is izgultam reggel,mielőtt berottyantottam.....de nem történt baj....
Wazzz
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3176 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:31:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 20:29:52
én is izgultam reggel,mielőtt berottyantottam.....de nem történt baj....
Nálam fordítva szokott lenni, először berottyantok, aztán kezdek el izgulni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3177 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:32:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 20:31:49
Nálam fordítva szokott lenni, először berottyantok, aztán kezdek el izgulni...
Taníccs ó mester!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3178 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:32:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 20:30:39
kínosan ügyelj a szófordulatokra és a kifejezésekre,mert beleköt a Balogh....
Csak neked mondom, de ebben is van mondattani hiba.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3179 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:33:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 20:32:29
Csak neked mondom, de ebben is van mondattani hiba.
a helyesírást hagyd meg a nálad okosabbaknak AndyA,Angel ésatöbbi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3180 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:36:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 20:33:24
a helyesírást hagyd meg a nálad okosabbaknak AndyA,Angel ésatöbbi....
Hát persze, ahhoz ők értenek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3181 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:38:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.27 hétfő, 20:28:39
Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.
Ahogy mondod....én csak röviden akartam összefoglalni, hogy miért kell levenni a hf-et.
A sajátjaimat(MK3) mikor szedtem ki már elég szenesek voltak, ha vártam volna még vele akkor tuti beszakadtak volna.
Mostmár nem is várok vele 120 ezret(ami 150 volt
)....cserélni fogom 80 ezrenként.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3182 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:39:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 20:38:13
Ahogy mondod....én csak röviden akartam összefoglalni, hogy miért kell levenni a hf-et.
A sajátjaimat(MK3) mikor szedtem ki már elég szenesek voltak, ha vártam volna még vele akkor tuti beszakadtak volna.
Mostmár nem is várok vele 120 ezret(ami 150 volt
)....cserélni fogom 80 ezrenként.
( azaz, kedveskedj neki!
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3183 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:40:13 »
Idézetet írta: MrBrown - 2014.01.27 hétfő, 20:28:06
Simán indítod - kuplung -nyomod a gombot.... Nálam ma reggel régóta először izzított pár másodpercet mielőtt berottyantotta a motort!
Tehát nyomod a gombot és nem kezdi el azonnal forgatni az önindító a motort?
Én ma reggel azt csináltam, hogy először kuplung nélkül nyomtam a gombot, csak gyújtást adva rá, de vannak kétségeim, hogy így izzítana.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3184 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:41:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 20:40:13
Tehát nyomod a gombot és nem kezdi el azonnal forgatni az önindító a motort?
Én ma reggel azt csináltam, hogy először kuplung nélkül nyomtam a gombot, csak gyújtást adva rá, de vannak kétségeim, hogy így izzítana.
Izzít így, úgy is. Ha egyből nyomod, addig nem teker, míg nem izzított...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3185 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:45:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 20:39:28
( azaz, kedveskedj neki!
)
Nem akarom, hogy féltékeny legyél.
Én nem azért írtam, hogy udvaroljak......nincsenek "hátsó szándékaim".
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3186 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:47:51 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.27 hétfő, 20:28:39
Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.
Köszi, lehet, hogy ez ügyben még kereslek. Azt hiszem a számod még megvan, mert egy picit kutyultam a contactlistámon a telefonomban. Most nem tudom ki van meg és ki nincs, vagy ki 3x
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3187 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:48:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 20:40:13
Tehát nyomod a gombot és nem kezdi el azonnal forgatni az önindító a motort?
Én ma reggel azt csináltam, hogy először kuplung nélkül nyomtam a gombot, csak gyújtást adva rá, de vannak kétségeim, hogy így izzítana.
Genau!
Nyomod a gombot és addig nem teker míg nem izzított!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3188 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:49:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 20:31:49
Nálam fordítva szokott lenni, először berottyantok, aztán kezdek el izgulni...
akkor is izgúlj, ha nem rottyantsz be, de kellene
ekkor lehet előtte is és utána is
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3189 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:49:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 20:41:00
Izzít így, úgy is. Ha egyből nyomod, addig nem teker, míg nem izzított...
Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3190 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:57:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 20:49:49
Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?
Azt mondják, hogy de...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3191 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:01:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 20:49:49
Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?
Akkor lehet, hogy ez van nálam, mert gombnyomásra ez mindig azonnal forgat.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3192 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:03:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 21:01:54
Akkor lehet, hogy ez van nálam, mert gombnyomásra ez mindig azonnal forgat.
Vagy nem volt neki elég hideg!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3193 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:11:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 21:01:54
Akkor lehet, hogy ez van nálam, mert gombnyomásra ez mindig azonnal forgat.
Lehet....én nem tudom. Nekem csak mk3 van.
Keresd meg az izzító relét és hallgasd meg, hogy ajtónyitásra behúz -e.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3194 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:13:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 20:49:49
Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?
na véééégre, hogy vki beírta...
Mindegyik MK4 izzít ajtónyitásra.
Olyan meg nincs, hogy addig nem indítózik, amíg nem izzított. Nekem "izzítás nélkül" pörgeti rögtön (azért idézőjeles, mert ugyi az ajtóra már izzított)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3195 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:17:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.27 hétfő, 21:13:32
na véééégre, hogy vki beírta...
Mindegyik MK4 izzít ajtónyitásra.
Olyan meg nincs, hogy addig nem indítózik, amíg nem izzított. Nekem "izzítás nélkül" pörgeti rögtön (azért idézőjeles, mert ugyi az ajtóra már izzított)
És ezt is egy MK3 tulajnak kell megmondani....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3196 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:23:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 21:17:24
És ezt is egy MK3 tulajnak kell megmondani....
hát jah...
Már vártam, hogy vmelyik utódom végre beírja, de 72 fórum hsz. email után meguntam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3197 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 22:04:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.27 hétfő, 21:13:32
na véééégre, hogy vki beírta...
Mindegyik MK4 izzít ajtónyitásra.
Olyan meg nincs, hogy addig nem indítózik, amíg nem izzított. Nekem "izzítás nélkül" pörgeti rögtön (azért idézőjeles, mert ugyi az ajtóra már izzított)
Hogy is van ez akkor?
Nyitom a vasat, beülök, gyújtás, izzít vagy 4-5 sec (ilyenkor), után pöcc és indul.
Akkor most mennyit is izzított?
Ha kinyitom az ajtót és utána csak fél órával indítok, akkor izzít?
Miket tud ez a mai elektronika....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3198 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 22:05:11 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.27 hétfő, 22:04:18
Hogy is van ez akkor?
Nyitom a vasat, beülök, gyújtás, izzít vagy 4-5 sec (ilyenkor), után pöcc és indul.
Akkor most mennyit is izzított?
Ha kinyitom az ajtót és utána csak fél órával indítok, akkor izzít?
Miket tud ez a mai elektronika....
Én már annak is örülök, hogyha nyitásra felkapcsolja a pilácsokat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3199 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 22:17:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 22:05:11
Én már annak is örülök, hogyha nyitásra felkapcsolja a pilácsokat.
Persze, mert a vérszívók a gombokról megint azt gondolták, hogy x-boxot építettél a maxiban...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ