Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:44:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254849 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:57:18 »

köszi. Ez a moci melyik részén van? mondjuk elég nagy ahoz, hogy megtaláljam Smiley
szemből a motor bal elején.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:58:29 »

szemből a motor bal elején.
worship

este megnézem

viszont mit is nézzek azon a szelepen? Ha nincs visszatekerve rendesen, akkor miért csak most hidegben volt ez gond?
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 13:51:16 írta kotta_cs » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:11:16 »

Ma reggeli érdekes történés. -6 fok, a haj még mindig tart, beülök a járgányba, gyújtás (az izzító fel sem villan), indítózás, tekeri, nem indul, meglepődik. Majd kétszer-hármszor gyújtás le/fel (izzító még mindig nem villan fel) indítózik, pörög-pörög, beindul nyögve, majd leáll. megint izzítózás, megint ugyan az, majd egyszer csak elindul, néhány másodpercig döcögve jár és aztán minden rendben. OMV prémium van benne.

Van a nagyérdeműnek bármi 5lete?
Ma reggel nekem is csak másodikra indult be és 5-10 másodpercet kellett köszörülni, mert erősen dadogott. Viszont utána azonnal kisimult a járása. Mintha dugulása lett volna.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:18:55 »

Nekem ma reggel (-6,5C) meg 5 sec-et izzított... Utána indult egyből. "kotta_cs" jellegű indításom volt, míg alf ki nem ütött egy csomó régi, eltárolt hibakódot. Viszont köszörüllésem. stb. nincs.
A legérdekesebb, hogy tavaly -13,5C-nál 1 sec izzít, utána pöccre indult. Valami nincs rendben.
Izzító gyertya ügyileg van vkinek tapasztalata?
Meddig bírják, mikor kell cserélni stb.
Csak azért mert lesz egy váltó visszacserém, akkor meg úgy is szétbombázzák a vasat, csak könnyebb akkor cserélni
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:40:22 »

Ma reggel nekem is csak másodikra indult be és 5-10 másodpercet kellett köszörülni, mert erősen dadogott. Viszont utána azonnal kisimult a járása. Mintha dugulása lett volna.
Én is ugyanezt éreztem ma reggel. De még csak füst sem jött ki belőle egy darabig, pedig ilyenkor mindig elhagyja egy kevés. Még meg is néztem nincs e vmi a kipuf. végében. Aztán egyszer csak hirtelen jött minden aminek kell ls normálisan járt a motor is.  Roll Eyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:42:51 »

Nekem ma reggel (-6,5C) meg 5 sec-et izzított... Utána indult egyből. "kotta_cs" jellegű indításom volt, míg alf ki nem ütött egy csomó régi, eltárolt hibakódot. Viszont köszörüllésem. stb. nincs.
A legérdekesebb, hogy tavaly -13,5C-nál 1 sec izzít, utána pöccre indult. Valami nincs rendben.
Izzító gyertya ügyileg van vkinek tapasztalata?
Meddig bírják, mikor kell cserélni stb.
Csak azért mert lesz egy váltó visszacserém, akkor meg úgy is szétbombázzák a vasat, csak könnyebb akkor cserélni
Az effajta tapasztalatok engem is érdekelnek. Tudtommal nekem még egyik sem volt cserélve.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:22:35 »

Nekem ma reggel (-6,5C) meg 5 sec-et izzított... Utána indult egyből. "kotta_cs" jellegű indításom volt, míg alf ki nem ütött egy csomó régi, eltárolt hibakódot. Viszont köszörüllésem. stb. nincs.
A legérdekesebb, hogy tavaly -13,5C-nál 1 sec izzít, utána pöccre indult. Valami nincs rendben.
Izzító gyertya ügyileg van vkinek tapasztalata?
Meddig bírják, mikor kell cserélni stb.
Csak azért mert lesz egy váltó visszacserém, akkor meg úgy is szétbombázzák a vasat, csak könnyebb akkor cserélni
120e km
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:24:46 »

Az effajta tapasztalatok engem is érdekelnek. Tudtommal nekem még egyik sem volt cserélve.
Remélhetőleg estére előkerülnek a szerelős klubtársak is.  Cheesy
Én meg majd olvasom az okosságokat és egy kicsit + pias + git
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:25:51 »

120e km
Huh? Ez az izzítógyertya csere ciklus?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:26:20 »

Huh? Ez az izzítógyertya csere ciklus?
eljen vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:44:48 »

eljen vigyor3
Akkor ezek is csere... Tavaszra talán rendben is lesz minden...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:02:48 »

Tesóm focusában (1.6 tdci) 98e km volt egy hete és egyszercsak vészüzembe rakta az autót. Na rádugtam a borzasztó drága diagcuccomat( hehe) és kiírta, hogy izzítógyertya... Mind a négy kuka volt.

Még az a szerencse, hogy nálunk nincs vészüzem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:10:01 »

120e km

még jó, hogy nekem csak 125eKm van benne Smiley Ugye ez egy filléres cucc, ja 4eHuf/db Smiley

https://cromax.hu/110000000-motor/110610000-gyujtasrendszer/110610288-izzitogyertya/9753-izzito-gyertya-ford-focus-2004-2008/c-max2003-2007-2_0tdci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:18:07 »


Nem a gyertya a drága, hanem az ha le kell szedni a hengerfejet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:42:40 »

Nem a gyertya a drága, hanem az ha le kell szedni a hengerfejet...

miért kell leszedni a hengerfejet?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:47:42 »

miért kell leszedni a hengerfejet?

 Beletörik az izzító. Szeret belegyógyulni a hengerfejbe és nem sok kell neki, hogy törjön.  szomoru1 
Csere előtt ajánlott áztatni pár napig.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:59:33 »

Beletörik az izzító. Szeret belegyógyulni a hengerfejbe és nem sok kell neki, hogy törjön.  szomoru1 
Csere előtt ajánlott áztatni pár napig.

 eljen eljen eljen

Az asszony Focus-ába majd egy teljes napig cseréltem a négyet, WD40-es beáztatás, negyed fordulat kifelé, majd vissza, majd előre több mint egy negyed, és vissza, és így tovább....... nyes nyes nyes

Fontos: semmi erőltetés!!!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:20:39 »

Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:21:26 »

eljen eljen eljen

Az asszony Focus-ába majd egy teljes napig cseréltem a négyet, WD40-es beáztatás, negyed fordulat kifelé, majd vissza, majd előre több mint egy negyed, és vissza, és így tovább....... nyes nyes nyes

Fontos: semmi erőltetés!!!


nem is én fogom csinálni.
Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?

ugyan az mint a kulcsosnál. Amikor a gombot megnyomod, akkor majd izzít előtte
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:21:38 »

Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?
Leheled!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:22:04 »

Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?

Úgy, hogy kuplung nélkül nyomod meg a gombot. Én mindig így csináltam. Utána kuplung be, gomb megnyom és indul...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:28:06 »

Gombos indításnál hogyan kell izzítani? Kell izzítani?

Simán indítod - kuplung -nyomod a gombot.... Nálam ma reggel régóta először izzított pár másodpercet mielőtt berottyantotta a motort!  Wink
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:28:39 »

Beletörik az izzító. Szeret belegyógyulni a hengerfejbe és nem sok kell neki, hogy törjön.  szomoru1 
Csere előtt ajánlott áztatni pár napig.

Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:29:52 »

Simán indítod - kuplung -nyomod a gombot.... Nálam ma reggel régóta először izzított pár másodpercet mielőtt berottyantotta a motort!  Wink
én is izgultam reggel,mielőtt berottyantottam.....de nem történt baj.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:30:39 »

Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.

kínosan ügyelj a szófordulatokra és a kifejezésekre,mert beleköt a Balogh.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:31:00 »

én is izgultam reggel,mielőtt berottyantottam.....de nem történt baj.... vigyor3

Wazzz  vigyor3
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:31:49 »

én is izgultam reggel,mielőtt berottyantottam.....de nem történt baj.... vigyor3

Nálam fordítva szokott lenni, először berottyantok, aztán kezdek el izgulni... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:32:25 »

Nálam fordítva szokott lenni, először berottyantok, aztán kezdek el izgulni... nyes
taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps

Taníccs ó mester!  worship eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:32:29 »

kínosan ügyelj a szófordulatokra és a kifejezésekre,mert beleköt a Balogh.... vigyor3

Csak neked mondom, de ebben is van mondattani hiba. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:33:24 »

Csak neked mondom, de ebben is van mondattani hiba. eplus2
a helyesírást hagyd meg a nálad okosabbaknak AndyA,Angel ésatöbbi.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:36:38 »

a helyesírást hagyd meg a nálad okosabbaknak AndyA,Angel ésatöbbi.... hehe

Hát persze, ahhoz ők értenek... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:38:13 »

Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.


 eljen
Ahogy mondod....én csak röviden akartam összefoglalni, hogy miért kell levenni a hf-et.  vigyor3
A sajátjaimat(MK3) mikor szedtem ki már elég szenesek voltak, ha vártam volna még vele akkor tuti beszakadtak volna.  szomoru1
Mostmár nem is várok vele 120 ezret(ami 150 volt vigyor3)....cserélni fogom 80 ezrenként.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:39:28 »

eljen
Ahogy mondod....én csak röviden akartam összefoglalni, hogy miért kell levenni a hf-et.  vigyor3
A sajátjaimat(MK3) mikor szedtem ki már elég szenesek voltak, ha vártam volna még vele akkor tuti beszakadtak volna.  szomoru1
Mostmár nem is várok vele 120 ezret(ami 150 volt vigyor3)....cserélni fogom 80 ezrenként.

( azaz, kedveskedj neki!   eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:40:13 »

Simán indítod - kuplung -nyomod a gombot.... Nálam ma reggel régóta először izzított pár másodpercet mielőtt berottyantotta a motort!  Wink
Tehát nyomod a gombot és nem kezdi el azonnal forgatni az önindító a motort?

Én ma  reggel azt csináltam, hogy először kuplung nélkül nyomtam a gombot, csak gyújtást adva rá, de vannak kétségeim, hogy így izzítana.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:41:00 »

Tehát nyomod a gombot és nem kezdi el azonnal forgatni az önindító a motort?

Én ma  reggel azt csináltam, hogy először kuplung nélkül nyomtam a gombot, csak gyújtást adva rá, de vannak kétségeim, hogy így izzítana.

Izzít így, úgy is. Ha egyből nyomod, addig nem teker, míg nem izzított...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:45:08 »

( azaz, kedveskedj neki!   eplus2)

Nem akarom, hogy féltékeny legyél.  vigyor3
Én nem azért írtam, hogy udvaroljak......nincsenek "hátsó szándékaim".    eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:47:51 »

Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.


Köszi, lehet, hogy ez ügyben még kereslek. Azt hiszem a számod még megvan, mert egy picit kutyultam a contactlistámon a telefonomban. Most nem tudom ki van meg és ki nincs, vagy ki 3x Smiley
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:48:36 »

Tehát nyomod a gombot és nem kezdi el azonnal forgatni az önindító a motort?

Én ma  reggel azt csináltam, hogy először kuplung nélkül nyomtam a gombot, csak gyújtást adva rá, de vannak kétségeim, hogy így izzítana.

Genau!  Wink Nyomod a gombot és addig nem teker míg nem izzított!
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:49:25 »

Nálam fordítva szokott lenni, először berottyantok, aztán kezdek el izgulni... nyes

akkor is izgúlj, ha nem rottyantsz be, de kellene  nyes

ekkor lehet előtte is és utána is
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:49:49 »

Izzít így, úgy is. Ha egyből nyomod, addig nem teker, míg nem izzított...

Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:57:18 »

Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?

Azt mondják, hogy de...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:01:54 »

Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?
Akkor lehet, hogy ez van nálam, mert gombnyomásra ez mindig azonnal forgat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:03:37 »

Akkor lehet, hogy ez van nálam, mert gombnyomásra ez mindig azonnal forgat.

Vagy nem volt neki elég hideg!   vigyor3
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:11:30 »

Akkor lehet, hogy ez van nálam, mert gombnyomásra ez mindig azonnal forgat.

Lehet....én nem tudom. Nekem csak mk3 van.
Keresd meg az izzító relét és hallgasd meg, hogy ajtónyitásra behúz -e.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:13:32 »

Kulcs nélküli rendszernél nincs olyan, hogy ajtónyitásra már izzítson?

na véééégre, hogy vki beírta...  worship
Mindegyik MK4 izzít ajtónyitásra.
Olyan meg nincs, hogy addig nem indítózik, amíg nem izzított. Nekem "izzítás nélkül" pörgeti rögtön (azért idézőjeles, mert ugyi az ajtóra már izzított)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:17:24 »

na véééégre, hogy vki beírta...  worship
Mindegyik MK4 izzít ajtónyitásra.
Olyan meg nincs, hogy addig nem indítózik, amíg nem izzított. Nekem "izzítás nélkül" pörgeti rögtön (azért idézőjeles, mert ugyi az ajtóra már izzított)


És ezt is egy MK3 tulajnak kell megmondani.... eplus2  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:23:52 »

És ezt is egy MK3 tulajnak kell megmondani.... eplus2  eplus2


hát jah...
Már vártam, hogy vmelyik utódom végre beírja, de 72 fórum hsz. email után meguntam.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 22:04:18 »

na véééégre, hogy vki beírta...  worship
Mindegyik MK4 izzít ajtónyitásra.
Olyan meg nincs, hogy addig nem indítózik, amíg nem izzított. Nekem "izzítás nélkül" pörgeti rögtön (azért idézőjeles, mert ugyi az ajtóra már izzított)

Hogy is van ez akkor?
Nyitom a vasat, beülök, gyújtás, izzít vagy 4-5 sec (ilyenkor), után pöcc és indul.
Akkor most mennyit is izzított?
Ha kinyitom az ajtót és utána csak fél órával indítok, akkor izzít?
Miket tud ez a mai elektronika....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 22:05:11 »

Hogy is van ez akkor?
Nyitom a vasat, beülök, gyújtás, izzít vagy 4-5 sec (ilyenkor), után pöcc és indul.
Akkor most mennyit is izzított?
Ha kinyitom az ajtót és utána csak fél órával indítok, akkor izzít?
Miket tud ez a mai elektronika....


Én már annak is örülök, hogyha nyitásra felkapcsolja a pilácsokat. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 22:17:11 »

Én már annak is örülök, hogyha nyitásra felkapcsolja a pilácsokat. vigyor3
Persze, mert a vérszívók a gombokról megint azt gondolták, hogy x-boxot építettél a maxiban...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.