Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:14:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717135 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 10:40:19 »

Sziasztok,

Kérdésem, hogy a "gyári izzítógyertyát" ki szállítja a Fordnak? Melyik az a márka, amit a gyárin kívül még ajánlotok (ár, minőség) stb? Ha esetleg valaki tudja a gyári számot azt megköszönném..  worship

Szia !

Ha nincs sehol jelentős alkatrész kedvezményed, akkor érdemes Cromaxnál gyári Fordot venni. Elég versenyképes áron van, 4370 Ft/db

Egyébként meg Bosch, NGK, Beru... -ezek futnak a piacon jó hírnévvel. Ezek sem olcsóbbak.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 14:50:10 »

Sziasztok!
A múlt héten vettünk egy Mondeo Titanium S 2.2 TDCi-t.. 2009/10es 90 ezer km, magyarországi és végig vezetett szervizkönyves, állapotra úgy néz ki mindene mint az új, kötöttünk rá 1 év teljes körü MAPFRés garanciát is..
Hazafelemenet pestről leállt a motor 3szor "Engine Malfunction" felirattal. Keyless rendszer van benne, be kellett zárni majd kinyitni és utána indult csak újra.
A kereskedőt hívtuk azt monta vegyük le az akkusarut, ez nem bizonyult jó 5letnek, mert utána nem működött a távirányító, nemvolt hajlandó semmire..
Még1 akkusaru levétel után helyreállt a rend és hazáig eljöttunk óvatosan..
A hiba nagyobb terhelésre jött elő, mert utána végig jöttünk 120al és nem volt gond..
Elvittük a fordhoz, ott diagra kötötték és volt benne egy halom hibakód, azt mondták olyanok amik ellentmondanak egymásnak, ezért ők nem tudnak mit csinálni, kitörölték, menjünk vele..
Azóta megy, városban padlóztam párszor 3500ig és nem volt gond..
Előfordul ilyen pillanatnyi elmezavar? van tippetek mivel lehetett a gond?
Családi utazásokra használnánk az autót és kicsit aggódok a megbízhatóság miatt..
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 14:53:23 »

Sziasztok!
A múlt héten vettünk egy Mondeo Titanium S 2.2 TDCi-t.. 2009/10es 90 ezer km, magyarországi és végig vezetett szervizkönyves, állapotra úgy néz ki mindene mint az új, kötöttünk rá 1 év teljes körü MAPFRés garanciát is..
Hazafelemenet pestről leállt a motor 3szor "Engine Malfunction" felirattal. Keyless rendszer van benne, be kellett zárni majd kinyitni és utána indult csak újra.
A kereskedőt hívtuk azt monta vegyük le az akkusarut, ez nem bizonyult jó 5letnek, mert utána nem működött a távirányító, nemvolt hajlandó semmire..
Még1 akkusaru levétel után helyreállt a rend és hazáig eljöttunk óvatosan..
A hiba nagyobb terhelésre jött elő, mert utána végig jöttünk 120al és nem volt gond..
Elvittük a fordhoz, ott diagra kötötték és volt benne egy halom hibakód, azt mondták olyanok amik ellentmondanak egymásnak, ezért ők nem tudnak mit csinálni, kitörölték, menjünk vele..
Azóta megy, városban padlóztam párszor 3500ig és nem volt gond..
Előfordul ilyen pillanatnyi elmezavar? van tippetek mivel lehetett a gond?
Családi utazásokra használnánk az autót és kicsit aggódok a megbízhatóság miatt..

Terhelésre előálló hibaüzenet az üzemanyag rendszer hibáját jelezheti! De így nehéz bármit is mondani. Azok közül a halom hibaüzenetek küzöl legalább a p-vel kezdődőket nem ártana tudni...

Nincs esetleg turbócső lecsúszva? esetleg elmaradt regenerációk?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 15:16:08 »

Terhelésre előálló hibaüzenet az üzemanyag rendszer hibáját jelezheti! De így nehéz bármit is mondani. Azok közül a halom hibaüzenetek küzöl legalább a p-vel kezdődőket nem ártana tudni...

Nincs esetleg turbócső lecsúszva? esetleg elmaradt regenerációk?

Hát nem mondták meg hogy pontosan mik a kódok, csak hogy nagyon sok volt benne és ellentmondtak egymásnak, szerintük sokat állt kereskedésbe és az akkutöltöttség alacsony volt.. meg az akkusaru levétel is betett neki..
De már jöttünk 100km-t mire elkezdett rosszalkodni, szoval nekem ez se tűnik logikusnak..
A kereskedő szerint üzemanyagszűrő mert hogy azt a 90 ezres szerviznél nem cserélték, csak a 60asnál tehát van benne már 30 ezer..
De ha az eltömődik akkor szerintem folyamatos gondnak kéne lennie..
A megvétel előtt is jó volt, nem világított a hibalámpa, nem írt semmit, bár a rosszalkodás után se maradt nyoma a vezető számára, tehát előtte is lehetett benne hibakód.. Más tipusoknal ha ilyen van akkor végig ég a hibalámpa addig amig nem törlöd ennél magától megszünt.
Majd kimegyünk meghajtjuk a hétvégén a pályán, hogy előjön e megint..
Ha mégis cserélnénk a szűrőt mit ajánlotok, Nipparts, Mann Filter, Knecht, vagy csak a gyári játszik?
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 15:20:55 »

Hát nem mondták meg hogy pontosan mik a kódok, csak hogy nagyon sok volt benne és ellentmondtak egymásnak, szerintük sokat állt kereskedésbe és az akkutöltöttség alacsony volt.. meg az akkusaru levétel is betett neki..
De már jöttünk 100km-t mire elkezdett rosszalkodni, szoval nekem ez se tűnik logikusnak..
A kereskedő szerint üzemanyagszűrő mert hogy azt a 90 ezres szerviznél nem cserélték, csak a 60asnál tehát van benne már 30 ezer..
De ha az eltömődik akkor szerintem folyamatos gondnak kéne lennie..
A megvétel előtt is jó volt, nem világított a hibalámpa, nem írt semmit, bár a rosszalkodás után se maradt nyoma a vezető számára, tehát előtte is lehetett benne hibakód.. Más tipusoknal ha ilyen van akkor végig ég a hibalámpa addig amig nem törlöd ennél magától megszünt.
Majd kimegyünk meghajtjuk a hétvégén a pályán, hogy előjön e megint..
Ha mégis cserélnénk a szűrőt mit ajánlotok, Nipparts, Mann Filter, Knecht, vagy csak a gyári játszik?


Hát, a gyári előírás szerint a go szűrőt 60e kmenként kellene cserélni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 15:35:51 »

Alacsony akkufeszültség miatt valóban generálódik jó néhány hibakód, állás után ez akár normális is lehet...

Viszont azt hogy nagyobb terhelésnél áll le, az nem jelent jót. (biztosan ekkor is generált hibakódot, csak a sok hibakód közül nem mazsolázták végig)

Nagyobb terhelésnél az elégtelen turbónyomás, vagy üzemanyagnyomás is gond lehet...

Én helyedbe minél előbb próbálgatnám, hogy ne hogy később derüljön ki valami... próbáld meg max terhelésen... 3-4-5-ben tartós padlógázzal... legtöbb motorvezérlő akkor dob csak hibakódot, ha bizonyos ideig fennáll az elvárt és mért különbség...emiatt nagyobb fokozatban jobban kijön... (nem változnak olyan gyorsan az értékek, mint pl ha 1-2-be megugrasztod...) Talán az 5-6-os sebesség a legjobb 2000 fordulattól... Ott már max turbónyomásnak és üzemanyagnyomásnak kell fennállnia... ha ez nem teljesül akkor fog hibakódot dobni (netán leállni)

Üdv.: Peti






Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 18:36:15 »

MK4- nél is szoktatok 2T olajat önteni  a gázolajhoz? Vagy a DPF miatt nem ajánlott?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:11:00 »

Köszi a tippeket,
Kipróbáljuk akkor 5-6ban autopályán..

Bluetooth os OBD interfacet érdemes rákötni, torque progival okostelefonhoz? Azzal lehet látni a nyomásokat az élőadatba? Mert tudnék egy ilyet kölcsönkérni..
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:13:28 »

MK4- nél is szoktatok 2T olajat önteni  a gázolajhoz? Vagy a DPF miatt nem ajánlott?
Piros spuri a legjobb sztm wave
Persze mindenki azt ad hozza amit akar, udv BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:15:41 »

Sziasztok!
A múlt héten vettünk egy Mondeo Titanium S 2.2 TDCi-t.. 2009/10es 90 ezer km, magyarországi és végig vezetett szervizkönyves, állapotra úgy néz ki mindene mint az új, kötöttünk rá 1 év teljes körü MAPFRés garanciát is..
Hazafelemenet pestről leállt a motor 3szor "Engine Malfunction" felirattal.
Ez fekete kombi?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:18:09 »

Köszi a tippeket,
Kipróbáljuk akkor 5-6ban autopályán..

Bluetooth os OBD interfacet érdemes rákötni, torque progival okostelefonhoz? Azzal lehet látni a nyomásokat az élőadatba? Mert tudnék egy ilyet kölcsönkérni..
Sztm igen 12 dollar vegyel nyugodtan wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:24:02 »

Ha mégis cserélnénk a szűrőt mit ajánlotok, Nipparts, Mann Filter, Knecht, vagy csak a gyári játszik?

En csak a gyarit tennem bele ami nem olcso, de 60 ezrenket kibirhato es ez az egyik legfontosabb alkatresz wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:38:38 »

Ez fekete kombi?

Igen
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:47:44 »

Köszi a tippeket,
Kipróbáljuk akkor 5-6ban autopályán..

Bluetooth os OBD interfacet érdemes rákötni, torque progival okostelefonhoz? Azzal lehet látni a nyomásokat az élőadatba? Mert tudnék egy ilyet kölcsönkérni..

Szia!

Érdemes Torque-val megnézni... turbónyomást, üzemanyagnyomást... 2.2-es esetében én nem tudom a gyári értékeket..., biztos akad vki a fórumon aki tudja!

Padlózd 4-5-6-ba..s, kiderül ha valami gond van, legalábbis a turbónyomással, üzemanyagnyomással... ha meg nincs , akkor nem kell vele foglalkoznod..

Lényeg, hogy mindig teljes terheléssel gyorsíts... ha már túlszaladsz a 130-on:), akkor inkább fékezz vissza, s, újra padló...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:49:58 »

Szia!

Érdemes Torque-val megnézni... turbónyomást, üzemanyagnyomást... 2.2-es esetében én nem tudom a gyári értékeket..., biztos akad vki a fórumon aki tudja!

Padlózd 4-5-6-ba..s, kiderül ha valami gond van, legalábbis a turbónyomással, üzemanyagnyomással... ha meg nincs , akkor nem kell vele foglalkoznod..

Lényeg, hogy mindig teljes terheléssel gyorsíts... ha már túlszaladsz a 130-on:), akkor inkább fékezz vissza, s, újra padló...


a turbónyomás 2.6bar maximum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:55:29 »

Igen
Lattam azt a hirdetest sztm. Szep autot vettel eljen remelem jo is lesz hosszutavon  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:16:24 »

En csak a gyarit tennem bele ami nem olcso, de 60 ezrenket kibirhato es ez az egyik legfontosabb alkatresz wave

Szerelőm azt mondta, h goszűrőből-ból csak gyárit tegyek bele. A zsebébe pedig senkinek sem látok bele, de a 9db ezres szerintem annyira ne legyen sok egy ilyen autónál.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:24:11 »

Szerelőm azt mondta, h goszűrőből-ból csak gyárit tegyek bele. A zsebébe pedig senkinek sem látok bele, de a 9db ezres szerintem annyira ne legyen sok egy ilyen autónál.

Főleg ha hátul van a szűrő, és nem csak a papírbetétet lehet cserélni... Akkor  szor 2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:26:25 »

Szerelőm azt mondta, h goszűrőből-ból csak gyárit tegyek bele. A zsebébe pedig senkinek sem látok bele, de a 9db ezres szerintem annyira ne legyen sok egy ilyen autónál.
2,2est vett ott pont a 2,5x ennyi az ara, de gyari kell bele eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:27:03 »

Főleg ha hátul van a szűrő, és nem csak a papírbetétet lehet cserélni... Akkor  szor 2
Ezekben mar elol van wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:28:17 »

Ezekben mar elol van wave

Csak hiszed. faxán variálgatnak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:30:47 »

Csak hiszed. faxán variálgatnak...
Akkor max megszivta  hehe ,de elol lesz az mar egy 2009-es 2,2 nel  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:39:11 »

Köszi a válaszokat!
Én úgy láttam hogy a szervopumpa mellett van a szűrő, a motorburkolat alatt..
A szűrőcsere végülis még nem esedékes csak 30 ezer km mulva, csak tippnek mondták hogy lehet azzal van a gond.
De majd szerzek diagot és megnézzük mi lehet a gond..

Letöltöttem a ford etis 0609es változatát, de nem birtam működésre birni, tudok valami működő változatot?
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 21:18:22 »

Lattam azt a hirdetest sztm. Szep autot vettel eljen remelem jo is lesz hosszutavon  Wink
Én is néztem azt a hírdetést, nagyon szép volt. Szintén sok sikert kívánok hozzá!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 21:30:50 »

Lattam azt a hirdetest sztm. Szep autot vettel eljen remelem jo is lesz hosszutavon  Wink
Én is néztem azt a hírdetést, nagyon szép volt. Szintén sok sikert kívánok hozzá!  Wink
Köszönöm!  Wink
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 21:41:09 »

Köszönöm!  Wink
Az országos találkozóra hozd el aztán ki is próbáljuk!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 21:47:24 »

a turbónyomás 2.6bar maximum.
Ez vicces lesz előbb vagy utóbb a facelifteseknél a magasabb turbónyomás miatt.    Az MKIII 2.2-esbe olyan 260ekm körül lett fémre cserélve a turbócső (úgy hogy ott csak 1,5 bart emelt a turbo), de akkor már szerintem nem bírt volna többet 30-40ekm-nál. Ahhoz képest 0,3 barral emel többet a mostani. Kíváncsi vagyok meddig bírja most a turbócső.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2014.02.25 kedd, 06:34:03 »

2.0 Tdci-k esetében 1,35-ig ugrik fel, majd visszaszabályoz 1,3-ra.
Üzemanyagnyomás 1600/1650 bar

Picit én is sokallom azt az 1.6 bart.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2014.02.25 kedd, 08:19:29 »

Piros spuri a legjobb sztm wave
Persze mindenki azt ad hozza amit akar, udv BB
És a betöltő nyílás milyen módszerrel nyílik? Az a kis fém lapka nekem lezárja a lukat.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2014.02.25 kedd, 08:28:04 »

És a betöltő nyílás milyen módszerrel nyílik? Az a kis fém lapka nekem lezárja a lukat.

A pótkeréknél van egy ki sműanyag cső ilyen esetekre...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2014.02.25 kedd, 08:37:38 »

A pótkeréknél van egy ki sműanyag cső ilyen esetekre...
A pótkerekem helyett hangszórót találtam, meg defekt javító készletet. Akkor tüzetesen körül kell néznem a csomagtartóban.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2014.02.25 kedd, 09:48:53 »

Főleg ha hátul van a szűrő, és nem csak a papírbetétet lehet cserélni... Akkor  szor 2

Nekem hátul van és a papírbetétet cserélték. És a nagyautónál most volt ennyi.

A magánvéleményem az, hogy előre ne vegyük el a kedvét a kollégának. Hívja fel a szervizt vagy az bótot és alvázszám alapján megmondják mennyi. Az ár ismeretében eldönti, cserél vagy sem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2014.02.25 kedd, 09:50:07 »

Nekem hátul van és a papírbetétet cserélték. És a nagyautónál most volt ennyi.

A magánvéleményem az, hogy előre ne vegyük el a kedvét a kollégának. Hívja fel a szervizt vagy az bótot és alvázszám alapján megmondják mennyi. Az ár ismeretében eldönti, cserél vagy sem.

Hol hátul?  wow1 A hátsó lengőkar fölött? Ott papírbetétet cserélni? Nem egy fémházas szűrő kompletten?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2014.02.25 kedd, 13:08:00 »

Hol hátul?  wow1 A hátsó lengőkar fölött? Ott papírbetétet cserélni? Nem egy fémházas szűrő kompletten?

Igen, hátul a hátsó futómű felett, középen. (pótkeréktől előre, tanktól hátra helyezkedik el) Műanyag házas és csak papírbetétet és tömítő gumigyűrűt kell cserélni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2014.02.25 kedd, 13:25:59 »

És a betöltő nyílás milyen módszerrel nyílik? Az a kis fém lapka nekem lezárja a lukat.
Pont akkora átmérőjű csövet kell beledugni, mint a tankpisztoly csöve. Nekem is olyan, de én kannából tankolok vigyor3
Nyílik szépen vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2014.02.25 kedd, 13:26:58 »

Köszi a válaszokat!
Én úgy láttam hogy a szervopumpa mellett van a szűrő, a motorburkolat alatt..
A szűrőcsere végülis még nem esedékes csak 30 ezer km mulva, csak tippnek mondták hogy lehet azzal van a gond.
De majd szerzek diagot és megnézzük mi lehet a gond..

Letöltöttem a ford etis 0609es változatát, de nem birtam működésre birni, tudok valami működő változatot?
Win7??
Én is sokat szívtam vele mire működésre bírtam. Mit ír ki??
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:14:50 »

A pótkeréknél van egy ki sműanyag cső ilyen esetekre...
Megvan. Találkoztam én már ezzel a csővel, amikor átnéztem a megvétel után. Elkönyveltem magamban, hogy valami védőhüvely a vonószem köré és ezért nem ugrott be, hogy mi is lehet az.  worship
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:15:26 »

Pont akkora átmérőjű csövet kell beledugni, mint a tankpisztoly csöve. Nekem is olyan, de én kannából tankolok vigyor3
Nyílik szépen vigyor3
Megtaláltam. Köszi.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:18:31 »

Megvan. Találkoztam én már ezzel a csővel, amikor átnéztem a megvétel után. Elkönyveltem magamban, hogy valami védőhüvely a vonószem köré és ezért nem ugrott be, hogy mi is lehet az.  worship

 eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:19:50 »

eljen
Átkereszteltekteszegény?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:23:10 »

Átkereszteltekteszegény?

Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.  rinya vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:24:47 »

Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.  rinya vigyor3

Állj a sarokba. 1S!
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2014.02.25 kedd, 17:41:38 »

Igen, hátul a hátsó futómű felett, középen. (pótkeréktől előre, tanktól hátra helyezkedik el) Műanyag házas és csak papírbetétet és tömítő gumigyűrűt kell cserélni.

 eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2014.02.25 kedd, 19:51:04 »

Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.  rinya vigyor3
szerintem a Jokó is homi..... eplus2

de ezt a KMO ban...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2014.02.25 kedd, 19:51:50 »

Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.  rinya vigyor3
Neked a szűrőd már nem levegősödik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2014.02.25 kedd, 19:56:05 »

Neked a szűrőd már nem levegősödik?

Elvileg nem. Eddig 400 kmert mentem azóta. Valahogy a régi szűrőt le kelleme nyomáspróbázni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2014.02.25 kedd, 19:57:29 »

Elvileg nem. Eddig 400 kmert mentem azóta. Valahogy a régi szűrőt le kelleme nyomáspróbázni...
holnap viszem műszakira a verdát.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2014.02.25 kedd, 21:08:39 »

Köszönöm!  Wink

Hol vagy földrajzilag?
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2014.02.25 kedd, 21:16:46 »

Hol vagy földrajzilag?

A Földön. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2014.02.25 kedd, 21:28:12 »

A Földön. vigyor3

Magas labda volt, tudom!  nyes
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.