Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:35:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254628 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3400 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 10:40:19 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.02.24 hétfő, 09:25:38
Sziasztok,
Kérdésem, hogy a "gyári izzítógyertyát" ki szállítja a Fordnak? Melyik az a márka, amit a gyárin kívül még ajánlotok (ár, minőség) stb? Ha esetleg valaki tudja a gyári számot azt megköszönném..
Szia !
Ha nincs sehol jelentős alkatrész kedvezményed, akkor érdemes Cromaxnál gyári Fordot venni. Elég versenyképes áron van, 4370 Ft/db
Egyébként meg Bosch, NGK, Beru... -ezek futnak a piacon jó hírnévvel. Ezek sem olcsóbbak.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3401 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 14:50:10 »
Sziasztok!
A múlt héten vettünk egy Mondeo Titanium S 2.2 TDCi-t.. 2009/10es 90 ezer km, magyarországi és végig vezetett szervizkönyves, állapotra úgy néz ki mindene mint az új, kötöttünk rá 1 év teljes körü MAPFRés garanciát is..
Hazafelemenet pestről leállt a motor 3szor "Engine Malfunction" felirattal. Keyless rendszer van benne, be kellett zárni majd kinyitni és utána indult csak újra.
A kereskedőt hívtuk azt monta vegyük le az akkusarut, ez nem bizonyult jó 5letnek, mert utána nem működött a távirányító, nemvolt hajlandó semmire..
Még1 akkusaru levétel után helyreállt a rend és hazáig eljöttunk óvatosan..
A hiba nagyobb terhelésre jött elő, mert utána végig jöttünk 120al és nem volt gond..
Elvittük a fordhoz, ott diagra kötötték és volt benne egy halom hibakód, azt mondták olyanok amik ellentmondanak egymásnak, ezért ők nem tudnak mit csinálni, kitörölték, menjünk vele..
Azóta megy, városban padlóztam párszor 3500ig és nem volt gond..
Előfordul ilyen pillanatnyi elmezavar? van tippetek mivel lehetett a gond?
Családi utazásokra használnánk az autót és kicsit aggódok a megbízhatóság miatt..
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3402 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 14:53:23 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 14:50:10
Sziasztok!
A múlt héten vettünk egy Mondeo Titanium S 2.2 TDCi-t.. 2009/10es 90 ezer km, magyarországi és végig vezetett szervizkönyves, állapotra úgy néz ki mindene mint az új, kötöttünk rá 1 év teljes körü MAPFRés garanciát is..
Hazafelemenet pestről leállt a motor 3szor "Engine Malfunction" felirattal. Keyless rendszer van benne, be kellett zárni majd kinyitni és utána indult csak újra.
A kereskedőt hívtuk azt monta vegyük le az akkusarut, ez nem bizonyult jó 5letnek, mert utána nem működött a távirányító, nemvolt hajlandó semmire..
Még1 akkusaru levétel után helyreállt a rend és hazáig eljöttunk óvatosan..
A hiba nagyobb terhelésre jött elő, mert utána végig jöttünk 120al és nem volt gond..
Elvittük a fordhoz, ott diagra kötötték és volt benne egy halom hibakód, azt mondták olyanok amik ellentmondanak egymásnak, ezért ők nem tudnak mit csinálni, kitörölték, menjünk vele..
Azóta megy, városban padlóztam párszor 3500ig és nem volt gond..
Előfordul ilyen pillanatnyi elmezavar? van tippetek mivel lehetett a gond?
Családi utazásokra használnánk az autót és kicsit aggódok a megbízhatóság miatt..
Terhelésre előálló hibaüzenet az üzemanyag rendszer hibáját jelezheti! De így nehéz bármit is mondani. Azok közül a halom hibaüzenetek küzöl legalább a p-vel kezdődőket nem ártana tudni...
Nincs esetleg turbócső lecsúszva? esetleg elmaradt regenerációk?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3403 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 15:16:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.24 hétfő, 14:53:23
Terhelésre előálló hibaüzenet az üzemanyag rendszer hibáját jelezheti! De így nehéz bármit is mondani. Azok közül a halom hibaüzenetek küzöl legalább a p-vel kezdődőket nem ártana tudni...
Nincs esetleg turbócső lecsúszva? esetleg elmaradt regenerációk?
Hát nem mondták meg hogy pontosan mik a kódok, csak hogy nagyon sok volt benne és ellentmondtak egymásnak, szerintük sokat állt kereskedésbe és az akkutöltöttség alacsony volt.. meg az akkusaru levétel is betett neki..
De már jöttünk 100km-t mire elkezdett rosszalkodni, szoval nekem ez se tűnik logikusnak..
A kereskedő szerint üzemanyagszűrő mert hogy azt a 90 ezres szerviznél nem cserélték, csak a 60asnál tehát van benne már 30 ezer..
De ha az eltömődik akkor szerintem folyamatos gondnak kéne lennie..
A megvétel előtt is jó volt, nem világított a hibalámpa, nem írt semmit, bár a rosszalkodás után se maradt nyoma a vezető számára, tehát előtte is lehetett benne hibakód.. Más tipusoknal ha ilyen van akkor végig ég a hibalámpa addig amig nem törlöd ennél magától megszünt.
Majd kimegyünk meghajtjuk a hétvégén a pályán, hogy előjön e megint..
Ha mégis cserélnénk a szűrőt mit ajánlotok, Nipparts, Mann Filter, Knecht, vagy csak a gyári játszik?
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3404 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 15:20:55 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 15:16:08
Hát nem mondták meg hogy pontosan mik a kódok, csak hogy nagyon sok volt benne és ellentmondtak egymásnak, szerintük sokat állt kereskedésbe és az akkutöltöttség alacsony volt.. meg az akkusaru levétel is betett neki..
De már jöttünk 100km-t mire elkezdett rosszalkodni, szoval nekem ez se tűnik logikusnak..
A kereskedő szerint üzemanyagszűrő mert hogy azt a 90 ezres szerviznél nem cserélték, csak a 60asnál tehát van benne már 30 ezer..
De ha az eltömődik akkor szerintem folyamatos gondnak kéne lennie..
A megvétel előtt is jó volt, nem világított a hibalámpa, nem írt semmit, bár a rosszalkodás után se maradt nyoma a vezető számára, tehát előtte is lehetett benne hibakód.. Más tipusoknal ha ilyen van akkor végig ég a hibalámpa addig amig nem törlöd ennél magától megszünt.
Majd kimegyünk meghajtjuk a hétvégén a pályán, hogy előjön e megint..
Ha mégis cserélnénk a szűrőt mit ajánlotok, Nipparts, Mann Filter, Knecht, vagy csak a gyári játszik?
Hát, a gyári előírás szerint a go szűrőt 60e kmenként kellene cserélni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3405 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 15:35:51 »
Alacsony akkufeszültség miatt valóban generálódik jó néhány hibakód, állás után ez akár normális is lehet...
Viszont azt hogy nagyobb terhelésnél áll le, az nem jelent jót. (biztosan ekkor is generált hibakódot, csak a sok hibakód közül nem mazsolázták végig)
Nagyobb terhelésnél az elégtelen turbónyomás, vagy üzemanyagnyomás is gond lehet...
Én helyedbe minél előbb próbálgatnám, hogy ne hogy később derüljön ki valami... próbáld meg max terhelésen... 3-4-5-ben tartós padlógázzal... legtöbb motorvezérlő akkor dob csak hibakódot, ha bizonyos ideig fennáll az elvárt és mért különbség...emiatt nagyobb fokozatban jobban kijön... (nem változnak olyan gyorsan az értékek, mint pl ha 1-2-be megugrasztod...) Talán az 5-6-os sebesség a legjobb 2000 fordulattól... Ott már max turbónyomásnak és üzemanyagnyomásnak kell fennállnia... ha ez nem teljesül akkor fog hibakódot dobni (netán leállni)
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3406 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:36:15 »
MK4- nél is szoktatok 2T olajat önteni a gázolajhoz? Vagy a DPF miatt nem ajánlott?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3407 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:11:00 »
Köszi a tippeket,
Kipróbáljuk akkor 5-6ban autopályán..
Bluetooth os OBD interfacet érdemes rákötni, torque progival okostelefonhoz? Azzal lehet látni a nyomásokat az élőadatba? Mert tudnék egy ilyet kölcsönkérni..
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3408 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:13:28 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.24 hétfő, 18:36:15
MK4- nél is szoktatok 2T olajat önteni a gázolajhoz? Vagy a DPF miatt nem ajánlott?
Piros spuri a legjobb sztm
Persze mindenki azt ad hozza amit akar, udv BB
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3409 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:15:41 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 14:50:10
Sziasztok!
A múlt héten vettünk egy Mondeo Titanium S 2.2 TDCi-t.. 2009/10es 90 ezer km, magyarországi és végig vezetett szervizkönyves, állapotra úgy néz ki mindene mint az új, kötöttünk rá 1 év teljes körü MAPFRés garanciát is..
Hazafelemenet pestről leállt a motor 3szor "Engine Malfunction" felirattal.
Ez fekete kombi?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3410 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:18:09 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 19:11:00
Köszi a tippeket,
Kipróbáljuk akkor 5-6ban autopályán..
Bluetooth os OBD interfacet érdemes rákötni, torque progival okostelefonhoz? Azzal lehet látni a nyomásokat az élőadatba? Mert tudnék egy ilyet kölcsönkérni..
Sztm igen 12 dollar vegyel nyugodtan
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3411 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:24:02 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 15:16:08
Ha mégis cserélnénk a szűrőt mit ajánlotok, Nipparts, Mann Filter, Knecht, vagy csak a gyári játszik?
En csak a gyarit tennem bele ami nem olcso, de 60 ezrenket kibirhato es ez az egyik legfontosabb alkatresz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3412 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:38:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.24 hétfő, 19:15:41
Ez fekete kombi?
Igen
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3413 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:47:44 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 19:11:00
Köszi a tippeket,
Kipróbáljuk akkor 5-6ban autopályán..
Bluetooth os OBD interfacet érdemes rákötni, torque progival okostelefonhoz? Azzal lehet látni a nyomásokat az élőadatba? Mert tudnék egy ilyet kölcsönkérni..
Szia!
Érdemes Torque-val megnézni... turbónyomást, üzemanyagnyomást... 2.2-es esetében én nem tudom a gyári értékeket..., biztos akad vki a fórumon aki tudja!
Padlózd 4-5-6-ba..s, kiderül ha valami gond van, legalábbis a turbónyomással, üzemanyagnyomással... ha meg nincs , akkor nem kell vele foglalkoznod..
Lényeg, hogy mindig teljes terheléssel gyorsíts... ha már túlszaladsz a 130-on:), akkor inkább fékezz vissza, s, újra padló...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3414 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:49:58 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.02.24 hétfő, 19:47:44
Szia!
Érdemes Torque-val megnézni... turbónyomást, üzemanyagnyomást... 2.2-es esetében én nem tudom a gyári értékeket..., biztos akad vki a fórumon aki tudja!
Padlózd 4-5-6-ba..s, kiderül ha valami gond van, legalábbis a turbónyomással, üzemanyagnyomással... ha meg nincs , akkor nem kell vele foglalkoznod..
Lényeg, hogy mindig teljes terheléssel gyorsíts... ha már túlszaladsz a 130-on:), akkor inkább fékezz vissza, s, újra padló...
a turbónyomás 2.6bar maximum.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3415 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:55:29 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 19:38:38
Igen
Lattam azt a hirdetest sztm. Szep autot vettel
remelem jo is lesz hosszutavon
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3416 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:16:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.24 hétfő, 19:24:02
En csak a gyarit tennem bele ami nem olcso, de 60 ezrenket kibirhato es ez az egyik legfontosabb alkatresz
Szerelőm azt mondta, h goszűrőből-ból csak gyárit tegyek bele. A zsebébe pedig senkinek sem látok bele, de a 9db ezres szerintem annyira ne legyen sok egy ilyen autónál.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3417 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:24:11 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.24 hétfő, 20:16:24
Szerelőm azt mondta, h goszűrőből-ból csak gyárit tegyek bele. A zsebébe pedig senkinek sem látok bele, de a 9db ezres szerintem annyira ne legyen sok egy ilyen autónál.
Főleg ha hátul van a szűrő, és nem csak a papírbetétet lehet cserélni... Akkor szor 2
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3418 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:26:25 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.24 hétfő, 20:16:24
Szerelőm azt mondta, h goszűrőből-ból csak gyárit tegyek bele. A zsebébe pedig senkinek sem látok bele, de a 9db ezres szerintem annyira ne legyen sok egy ilyen autónál.
2,2est vett ott pont a 2,5x ennyi az ara, de gyari kell bele
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3419 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:27:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.24 hétfő, 20:24:11
Főleg ha hátul van a szűrő, és nem csak a papírbetétet lehet cserélni... Akkor szor 2
Ezekben mar elol van
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3420 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:28:17 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.24 hétfő, 20:27:03
Ezekben mar elol van
Csak hiszed. faxán variálgatnak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3421 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:30:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.24 hétfő, 20:28:17
Csak hiszed. faxán variálgatnak...
Akkor max megszivta
,de elol lesz az mar egy 2009-es 2,2 nel
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3422 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:39:11 »
Köszi a válaszokat!
Én úgy láttam hogy a szervopumpa mellett van a szűrő, a motorburkolat alatt..
A szűrőcsere végülis még nem esedékes csak 30 ezer km mulva, csak tippnek mondták hogy lehet azzal van a gond.
De majd szerzek diagot és megnézzük mi lehet a gond..
Letöltöttem a ford etis 0609es változatát, de nem birtam működésre birni, tudok valami működő változatot?
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3423 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 21:18:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.24 hétfő, 19:55:29
Lattam azt a hirdetest sztm. Szep autot vettel
remelem jo is lesz hosszutavon
Én is néztem azt a hírdetést, nagyon szép volt. Szintén sok sikert kívánok hozzá!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3424 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 21:30:50 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.24 hétfő, 19:55:29
Lattam azt a hirdetest sztm. Szep autot vettel
remelem jo is lesz hosszutavon
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.02.24 hétfő, 21:18:22
Én is néztem azt a hírdetést, nagyon szép volt. Szintén sok sikert kívánok hozzá!
Köszönöm!
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3425 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 21:41:09 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 21:30:50
Köszönöm!
Az országos találkozóra hozd el aztán ki is próbáljuk!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3426 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 21:47:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.24 hétfő, 19:49:58
a turbónyomás 2.6bar maximum.
Ez vicces lesz előbb vagy utóbb a facelifteseknél a magasabb turbónyomás miatt. Az MKIII 2.2-esbe olyan 260ekm körül lett fémre cserélve a turbócső (úgy hogy ott csak 1,5 bart emelt a turbo), de akkor már szerintem nem bírt volna többet 30-40ekm-nál. Ahhoz képest 0,3 barral emel többet a mostani. Kíváncsi vagyok meddig bírja most a turbócső.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3427 Dátum:
2014.02.25 kedd, 06:34:03 »
2.0 Tdci-k esetében 1,35-ig ugrik fel, majd visszaszabályoz 1,3-ra.
Üzemanyagnyomás 1600/1650 bar
Picit én is sokallom azt az 1.6 bart.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3428 Dátum:
2014.02.25 kedd, 08:19:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.24 hétfő, 19:13:28
Piros spuri a legjobb sztm
Persze mindenki azt ad hozza amit akar, udv BB
És a betöltő nyílás milyen módszerrel nyílik? Az a kis fém lapka nekem lezárja a lukat.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3429 Dátum:
2014.02.25 kedd, 08:28:04 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 08:19:29
És a betöltő nyílás milyen módszerrel nyílik? Az a kis fém lapka nekem lezárja a lukat.
A pótkeréknél van egy ki sműanyag cső ilyen esetekre...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3430 Dátum:
2014.02.25 kedd, 08:37:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.25 kedd, 08:28:04
A pótkeréknél van egy ki sműanyag cső ilyen esetekre...
A pótkerekem helyett hangszórót találtam, meg defekt javító készletet. Akkor tüzetesen körül kell néznem a csomagtartóban.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3431 Dátum:
2014.02.25 kedd, 09:48:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.24 hétfő, 20:24:11
Főleg ha hátul van a szűrő, és nem csak a papírbetétet lehet cserélni... Akkor szor 2
Nekem hátul van és a papírbetétet cserélték. És a nagyautónál most volt ennyi.
A magánvéleményem az, hogy előre ne vegyük el a kedvét a kollégának. Hívja fel a szervizt vagy az bótot és alvázszám alapján megmondják mennyi. Az ár ismeretében eldönti, cserél vagy sem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3432 Dátum:
2014.02.25 kedd, 09:50:07 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.25 kedd, 09:48:53
Nekem hátul van és a papírbetétet cserélték. És a nagyautónál most volt ennyi.
A magánvéleményem az, hogy előre ne vegyük el a kedvét a kollégának. Hívja fel a szervizt vagy az bótot és alvázszám alapján megmondják mennyi. Az ár ismeretében eldönti, cserél vagy sem.
Hol hátul?
A hátsó lengőkar fölött? Ott papírbetétet cserélni? Nem egy fémházas szűrő kompletten?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3433 Dátum:
2014.02.25 kedd, 13:08:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.25 kedd, 09:50:07
Hol hátul?
A hátsó lengőkar fölött? Ott papírbetétet cserélni? Nem egy fémházas szűrő kompletten?
Igen, hátul a hátsó futómű felett, középen. (pótkeréktől előre, tanktól hátra helyezkedik el) Műanyag házas és csak papírbetétet és tömítő gumigyűrűt kell cserélni.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3434 Dátum:
2014.02.25 kedd, 13:25:59 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 08:19:29
És a betöltő nyílás milyen módszerrel nyílik? Az a kis fém lapka nekem lezárja a lukat.
Pont akkora átmérőjű csövet kell beledugni, mint a tankpisztoly csöve. Nekem is olyan, de én kannából tankolok
Nyílik szépen
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3435 Dátum:
2014.02.25 kedd, 13:26:58 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 20:39:11
Köszi a válaszokat!
Én úgy láttam hogy a szervopumpa mellett van a szűrő, a motorburkolat alatt..
A szűrőcsere végülis még nem esedékes csak 30 ezer km mulva, csak tippnek mondták hogy lehet azzal van a gond.
De majd szerzek diagot és megnézzük mi lehet a gond..
Letöltöttem a ford etis 0609es változatát, de nem birtam működésre birni, tudok valami működő változatot?
Win7??
Én is sokat szívtam vele mire működésre bírtam. Mit ír ki??
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3436 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:14:50 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 08:28:04
A pótkeréknél van egy ki sműanyag cső ilyen esetekre...
Megvan. Találkoztam én már ezzel a csővel, amikor átnéztem a megvétel után. Elkönyveltem magamban, hogy valami védőhüvely a vonószem köré és ezért nem ugrott be, hogy mi is lehet az.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3437 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:15:26 »
Idézetet írta: bocc - 2014.02.25 kedd, 13:25:59
Pont akkora átmérőjű csövet kell beledugni, mint a tankpisztoly csöve. Nekem is olyan, de én kannából tankolok
Nyílik szépen
Megtaláltam. Köszi.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3438 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:18:31 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 16:14:50
Megvan. Találkoztam én már ezzel a csővel, amikor átnéztem a megvétel után. Elkönyveltem magamban, hogy valami védőhüvely a vonószem köré és ezért nem ugrott be, hogy mi is lehet az.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3439 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:19:50 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 16:18:31
Átkereszteltekteszegény?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3440 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:23:10 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 16:19:50
Átkereszteltekteszegény?
Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3441 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:24:47 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 16:23:10
Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.
Állj a sarokba. 1S!
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3442 Dátum:
2014.02.25 kedd, 17:41:38 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.02.25 kedd, 13:08:00
Igen, hátul a hátsó futómű felett, középen. (pótkeréktől előre, tanktól hátra helyezkedik el) Műanyag házas és csak papírbetétet és tömítő gumigyűrűt kell cserélni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3443 Dátum:
2014.02.25 kedd, 19:51:04 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 16:23:10
Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.
szerintem a Jokó is homi.....
de ezt a KMO ban...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3444 Dátum:
2014.02.25 kedd, 19:51:50 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 16:23:10
Át. Rossz voltam és Jokó, GinJoy meg Fügelaci felnyomtak a moderátoroknál.
Neked a szűrőd már nem levegősödik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3445 Dátum:
2014.02.25 kedd, 19:56:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.25 kedd, 19:51:50
Neked a szűrőd már nem levegősödik?
Elvileg nem. Eddig 400 kmert mentem azóta. Valahogy a régi szűrőt le kelleme nyomáspróbázni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3446 Dátum:
2014.02.25 kedd, 19:57:29 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 19:56:05
Elvileg nem. Eddig 400 kmert mentem azóta. Valahogy a régi szűrőt le kelleme nyomáspróbázni...
holnap viszem műszakira a verdát.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3447 Dátum:
2014.02.25 kedd, 21:08:39 »
Idézetet írta: MM. - 2014.02.24 hétfő, 21:30:50
Köszönöm!
Hol vagy földrajzilag?
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3448 Dátum:
2014.02.25 kedd, 21:16:46 »
Idézetet írta: MrBrown - 2014.02.25 kedd, 21:08:39
Hol vagy földrajzilag?
A Földön.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3449 Dátum:
2014.02.25 kedd, 21:28:12 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 21:16:46
A Földön.
Magas labda volt, tudom!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ