Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:08:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5258128 alkalommal)
0 Felhasználó és 269 vendég van a témában
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:55:23 »

Sziasztok,

másik topicba már beraktam , berakom ide is hátha valaki találkozott már hasonlóval...Holnap viszem megint a Fordhoz , múltkor nem találtak semmit...viszont egyre hangosabb.

------------------

.....ismét egy kis fejtágítást kérnék:

Holnap viszem az autót szervizbe futómű beállításra , akkor megnézetem a lent leírt dolgot is , hátha tudnak rá valamit mondani...szóval a jelenség:
(azt tudni kell hogy törve vettem az autót és a bölcső bal oldala fel volt hajolva a motor felé > cserélve lett a komplett bölcső)

Szóval a jelenség:

Leállításkor halható egy koppanó hang , elméletileg kettős tömegű nem lehet mert nem zörgő hangot hallok hanem olyan mintha a motor koppanna oda a kasznihoz , vagy valamihez , kívülről szinte nem is lehet hallani , de belülről elég zavaró ez a kis koppanás..

Ahogy berakom az autót hátramenetbe , és elindulok , morgó hangot hallok folyamatosan , hasonló mint mikor alacsony fordulaton nagyobb sebességben van az autó és ugye rázkódik tőle (kb ehhez tudnám hasonlítani) Talán még olyan hanghoz tudnám hasonlítani , mintha valami súrlódna egymással. Elméletileg a váltó nem kapott a törésnél.

Én motortartó gumibakra tippelek , mert csak hátramenetben hallható a morgás , többi sebességben semmit nem veszek észre , semmi fura hang , semmi kopogás.

Valami tippetek esetleg van?

Van egy úgynevezett lökésgátló a váltó sarkán szinte a gázpedál alatt, pár csavarral van rögzítve a váltóhoz, a másik része a kasznihoz szilentblokk van benne, a gumi kilehet, vagy fellazultak a csavarok, ezt néztétek?
Vagy egy másik ötletem, nekem is megvolt bontva a bölcsőm, a hátsó gomibakoknak van egy kitámasztó lemeze és annak a csavarjait a szakszervíz elfelejtette meghúzni, ropogott rendesen!!!

üdv.
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 22:27:02 »

vannak értékek amiket onnan lehet kiolvasni.hőmérséklet,jeladók.szerintem érdemes.valszeg vannak értékelhető adatok.
Szia Alf!
Ígértem neked amikor diagoltad a transitomat, hogy beszámolok a fejleményekről. Nos a következők történtek: A Filep diesel nagyon hosszú határidőt mondott, így elmentem Gödöllőre ezt is úgy ajánlották. Autó otthagy, másnap telefon, csúcsok vizsgálata megtörtént, mind a négy kuka, na már akkor éreztem, hogy ez szívás lesz, és valóban. Mivel az én rendszerem Denso, így kurvára nem javítják, aki pedig igen az drágábban mint az új. A ford szervízes haverom intézett 70 pénzért újakat. Közben leszedték a magasnyomású szivattyúmat is meg a tankot, mindent kitisztítottak, így laza 400 ezerből késsz is lett a járgány. A megállapításuk az volt, hogy mivel sokat állt az autó, így "megromlott"!!!!!!!!!!! a gázolaj ez vágta passzra a rendszert. Beülök az autóba indulok haza, szépen megy , de egyszer csak pont úgy kezd csörögni mint a javítás előtt. Most vagyok úgy hogy a t...m tele van. 400 ezerért tudjuk, hogy nem ez a baj( mondjuk azt hogy rendbetették nem bánom) csak akkor mi a f..tól csörög. Ma reggel megfigyeltem, hogy hidegen még nem csinálja, de melegen például álló helyzetben felpörgetem szépen veszi a fordulatot, viszont ahogy állna vissza alapjáratra akkor jön ez a csörgö hang, és olyankor rázkódik is a motor. Valakinek ötlete?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2014.03.14 péntek, 07:43:40 »

Szia Alf!
Ígértem neked amikor diagoltad a transitomat, hogy beszámolok a fejleményekről. Nos a következők történtek: A Filep diesel nagyon hosszú határidőt mondott, így elmentem Gödöllőre ezt is úgy ajánlották. Autó otthagy, másnap telefon, csúcsok vizsgálata megtörtént, mind a négy kuka, na már akkor éreztem, hogy ez szívás lesz, és valóban. Mivel az én rendszerem Denso, így kurvára nem javítják, aki pedig igen az drágábban mint az új. A ford szervízes haverom intézett 70 pénzért újakat. Közben leszedték a magasnyomású szivattyúmat is meg a tankot, mindent kitisztítottak, így laza 400 ezerből késsz is lett a járgány. A megállapításuk az volt, hogy mivel sokat állt az autó, így "megromlott"!!!!!!!!!!! a gázolaj ez vágta passzra a rendszert. Beülök az autóba indulok haza, szépen megy , de egyszer csak pont úgy kezd csörögni mint a javítás előtt. Most vagyok úgy hogy a t...m tele van. 400 ezerért tudjuk, hogy nem ez a baj( mondjuk azt hogy rendbetették nem bánom) csak akkor mi a f..tól csörög. Ma reggel megfigyeltem, hogy hidegen még nem csinálja, de melegen például álló helyzetben felpörgetem szépen veszi a fordulatot, viszont ahogy állna vissza alapjáratra akkor jön ez a csörgö hang, és olyankor rázkódik is a motor. Valakinek ötlete?
megtud romolni.a benne lévő bio tartalom miatt elindul a csírásodás.ez a benzinre is igaz.az viszont gond,hogy nem szűnt a csörgés.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:56:20 »

ha volt már akkor bocsi,de egész friss vagyis mai cikk

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/


lehet vannak benne igazságok,de jó tanács is található benne
igen,  te vagy az 5. aki belinkeli, abból kettő itt van  hehe
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2014.03.14 péntek, 09:36:43 »

igen,  te vagy az 5. aki belinkeli, abból kettő itt van  hehe

 nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2014.03.14 péntek, 15:11:50 »

megtud romolni.a benne lévő bio tartalom miatt elindul a csírásodás.ez a benzinre is igaz.az viszont gond,hogy nem szűnt a csörgés.... Undecided
Csak apró pontosítás. Csak a gázolajba kell csírátlanító adalék (csini trutyi, úgy néz ki min a méz a tartályfalon) mivel ott tud a növényi komponens úgy megromlani amint az étolaj Mari néni lángos sütőjében. A Benzinnél az etanol legfeljebb csak a régebbi kocsik műanyag alkatrészeit eszegeti ráérő idejében.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2014.03.14 péntek, 18:44:47 »

Csak apró pontosítás. Csak a gázolajba kell csírátlanító adalék (csini trutyi, úgy néz ki min a méz a tartályfalon) mivel ott tud a növényi komponens úgy megromlani amint az étolaj Mari néni lángos sütőjében. A Benzinnél az etanol legfeljebb csak a régebbi kocsik műanyag alkatrészeit eszegeti ráérő idejében.
azaz.sokat állt dízelről van szó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2014.03.14 péntek, 22:03:12 »

azaz.sokat állt dízelről van szó.
Értem én hogy csírásodik, megromlik. Ezen ugye a komplett rendszer takarításával túlvagyunk. De miért csörög!!!! Ma a Szelecki- nél azt javasolták, hogy hétfőn csináljunk egy szoftverfrissítést, mert úgyis rajta lesz a gép a k..va bluetooth miatt amit ugye ők szartak el és azóta sem jó, tudod nekünk sem sikerült a telódat rácsatlakoztatni. Én bízom a szoftverfrissítésben, mert más ötletem már nincsen, de az az érzésem, hogy az illetékeseknek sem.
Neked esetleg van tipped a problémával kapcsolatban?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2014.03.14 péntek, 23:51:06 »

ma még senki nem linkelte be:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/

 nyes
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2014.03.15 szombat, 06:33:20 »


Még párszor belinkeljük és megdől az olvasottsági rekordja az indexnek.  Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:32:40 »

Értem én hogy csírásodik, megromlik. Ezen ugye a komplett rendszer takarításával túlvagyunk. De miért csörög!!!! Ma a Szelecki- nél azt javasolták, hogy hétfőn csináljunk egy szoftverfrissítést, mert úgyis rajta lesz a gép a k..va bluetooth miatt amit ugye ők szartak el és azóta sem jó, tudod nekünk sem sikerült a telódat rácsatlakoztatni. Én bízom a szoftverfrissítésben, mert más ötletem már nincsen, de az az érzésem, hogy az illetékeseknek sem.
Neked esetleg van tipped a problémával kapcsolatban?
Nekem is volt gondom a bluetooth kapcsolattal. Zene lejátszóként nem tudott csatlakozni. Sikerült megoldani, pedig az angol fórumon is el volt könyvelve, hogy nagy navival ez képtelenség.
Nem kell persze hozzá frissíteni semmit, csak megfelelően konfigurálni. Továbbra is ajánlom az Ivanics elektromos szakiját a XI. kerben.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:55:50 »

Értem én hogy csírásodik, megromlik. Ezen ugye a komplett rendszer takarításával túlvagyunk. De miért csörög!!!! Ma a Szelecki- nél azt javasolták, hogy hétfőn csináljunk egy szoftverfrissítést, mert úgyis rajta lesz a gép a k..va bluetooth miatt amit ugye ők szartak el és azóta sem jó, tudod nekünk sem sikerült a telódat rácsatlakoztatni. Én bízom a szoftverfrissítésben, mert más ötletem már nincsen, de az az érzésem, hogy az illetékeseknek sem.
Neked esetleg van tipped a problémával kapcsolatban?
Sakos írja a tutit lentebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:33:07 »

Másik topicban szó van a kéttömegűről.

Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:50:44 »

Sakos írja a tutit lentebb.
Hali!
 
 
 
Ma betoltam a vasat a Szeleczkyékhez. Mondták, hogy a csúcsok cseréje után hiába kódolták újra a motorvezérlő elektronikát mert az még kevés, úgymond újra be kell tanítani a gépet, és ez  csak a gyári szoftverrel lehetséges. Meg is történt a dolog. Közben kiderült, hogy van elérhető szoftverfrissítés a motorhoz és most tessék figyelni!!! A típushibaként elismert dugattyúrepedést kiküszöbölendő módosításokat tartalmaz. Ha nem a saját fülemmel hallom nem hiszem el!!!!! Persze fizettem mint  a katonatiszt autóba beül indít kapun kifordul és csörög! Visszamentem, mondták  ne aggódjak mert ez  atanulási folyamat még pár száz kilóméternként tartani fog.
 
Asszem hazaszaladok és egy tükörben megnézem mennyire tollas a hátam. Viccet félretéve már nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Azt viszont megfigyeltem, hogy hidegen kussol dög, ahogy eléri az üzemi hőfokot egyből jön a csörgés. szerintem ez valami jeladó probléma lesz. Nincsen ötletetek?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:57:03 »

Másik topicban szó van a kéttömegűről.

Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?
Nekem decemberben volt csere. A régi alkatrészek még megvanak, ha kell megnézni, nem kukázom. Óra szerint 160ekm volt benne. Alf is tanusíthatja....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:58:26 »

Nekem decemberben volt csere. A régi alkatrészek még megvanak, ha kell megnézni, nem kukázom. Óra szerint 160ekm volt benne. Alf is tanusíthatja....

Fateréban 250-260e körül jár, és semmi baja a kettőstömegűnek se!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:05:50 »

Nekem is volt gondom a bluetooth kapcsolattal. Zene lejátszóként nem tudott csatlakozni. Sikerült megoldani, pedig az angol fórumon is el volt könyvelve, hogy nagy navival ez képtelenség.
Nem kell persze hozzá frissíteni semmit, csak megfelelően konfigurálni. Továbbra is ajánlom az Ivanics elektromos szakiját a XI. kerben.
A bluetoth modullal az a helyzet, hogy lefagyhatott, mert semmire nem reagál, nem lehet sem hozzáadni sem eltávolítani újabb készüléket. sikerült kiszedni  a szerelőnek,  próbált betenni egy másikat, de a szervízben nem volt így most otthonról hoz egy másikat , és holnap reggel kiderül sikerül-e feléleszteni a ketyerét.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:17:18 »

A bluetoth modullal az a helyzet, hogy lefagyhatott, mert semmire nem reagál, nem lehet sem hozzáadni sem eltávolítani újabb készüléket. sikerült kiszedni  a szerelőnek,  próbált betenni egy másikat, de a szervízben nem volt így most otthonról hoz egy másikat , és holnap reggel kiderül sikerül-e feléleszteni a ketyerét.
Ha a Nokia verzió (nem tud sztereó zenelejátszást) az bizony hullik, mint ősszel a legyek. Csak a kezemben volt vagy három döglött.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:24:54 »

Nekem decemberben volt csere. A régi alkatrészek még megvanak, ha kell megnézni, nem kukázom. Óra szerint 160ekm volt benne. Alf is tanusíthatja....
Szerintem itt nem az a kíváncsiság tárgya hogy hova volt visszatekerve az órád, hanem az hogy mennyi valós km-nél hullhat szét.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:30:53 »

Szerintem itt nem az a kíváncsiság tárgya hogy hova volt visszatekerve az órád, hanem az hogy mennyi valós km-nél hullhat szét.

Neked nem sikerült kódolnod a kérdést. Senki nem kérdezte, mennyinél "hullhat" szét.  A válasz összesen annyi, hogy mennyinél hullott vagy az, hogy mennyinél nem hullott.

Idézem: "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:56:50 »

Neked nem sikerült kódolnod a kérdést. Senki nem kérdezte, mennyinél "hullhat" szét.  A válasz összesen annyi, hogy mennyinél hullott vagy az, hogy mennyinél nem hullott.

Idézem: "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
126e-nél vettem, előttem nő használta, már volt egy kis hangja. 187enél cseréltem, még 200ig elmehetett volna ha kíméli az ember. ennyi
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:07:45 »

Neked nem sikerült kódolnod a kérdést. Senki nem kérdezte, mennyinél "hullhat" szét.  A válasz összesen annyi, hogy mennyinél hullott vagy az, hogy mennyinél nem hullott.

Idézem: "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
Ezek szerint te  biztos fel tudsz majd állítani meghibásodási statisztikát, ismeretlen eredetű jármüvek valójában ismeretlen futásteljesítményéből. Ha értelme nem is lesz, de okoskodásnak biztos jó lesz majd.  Utána azért ne feljtsd el megveregetni a válladat érte, mert ezen a fáradt tavaszi estén sikerült  legalább ezzel megmosolyogtatnod. Köszi még egyszer .  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:12:33 »

126e-nél vettem, előttem nő használta, már volt egy kis hangja. 187enél cseréltem, még 200ig elmehetett volna ha kíméli az ember. ennyi
Persze női tulajdonos, ja. Nem inkább nyugdíjas orvos aki csak országuton használta, állandóan garázsban tárolta? Mert az szokott gyakoribb lenni.  Undecided Én láttam vissza korábbi automat a neten a fentebb jelölt előélettel meghírdetve...  Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:21:44 »

Másik topicban szó van a kéttömegűről.

Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?

0km-rel vettem, ~200E-nél tartok.
A szervizben kezdik azt hinni, hogy nem járok az autóval, s hogy ne legyen ciki, inkább előretekertetem az órát...
(effektíve csak pályázok, a kuplungom olyan, mint új korában, a turbó porszáraz, egyedül a fékeim kopnak...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:27:32 »

Hali!
 
 
 
Ma betoltam a vasat a Szeleczkyékhez. Mondták, hogy a csúcsok cseréje után hiába kódolták újra a motorvezérlő elektronikát mert az még kevés, úgymond újra be kell tanítani a gépet, és ez  csak a gyári szoftverrel lehetséges. Meg is történt a dolog. Közben kiderült, hogy van elérhető szoftverfrissítés a motorhoz és most tessék figyelni!!! A típushibaként elismert dugattyúrepedést kiküszöbölendő módosításokat tartalmaz. Ha nem a saját fülemmel hallom nem hiszem el!!!!! Persze fizettem mint  a katonatiszt autóba beül indít kapun kifordul és csörög! Visszamentem, mondták  ne aggódjak mert ez  atanulási folyamat még pár száz kilóméternként tartani fog.
 
Asszem hazaszaladok és egy tükörben megnézem mennyire tollas a hátam. Viccet félretéve már nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Azt viszont megfigyeltem, hogy hidegen kussol dög, ahogy eléri az üzemi hőfokot egyből jön a csörgés. szerintem ez valami jeladó probléma lesz. Nincsen ötletetek?


Pontos típust, évjáratot, pontos hibaleírást adj meg pls.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:33:31 »

Persze női tulajdonos, ja. Nem inkább nyugdíjas orvos aki csak országuton használta, állandóan garázsban tárolta? Mert az szokott gyakoribb lenni.  Undecided Én láttam vissza korábbi automat a neten a fentebb jelölt előélettel meghírdetve...  Wink
én úgy vettem az autót belgiumban hogy az előző tulaj (deloitte lízingelte) -aki nő, és a neve is megvan- minden elérhetősége megvan, és a szervízé is ahol szerelve volt rajta minden.
elhiszem hogy magyarországon minden tré, én is ezért vettem saját magam leellenőrzött forrásból autót. jelen esetben a női előélet nálam hátrány, mert a kuplungot gallyra vágta és a kocsi szét volt öntögetve kávéval és forró csokival (dentcraft puculta ki) a körméről a csokit meg az A oszlopba törölte.  Roll Eyes
részemről a lehető legtöbbet tudok a kocsiról, nem úgy mint itt egy páran...
 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 23:05:03 »

én úgy vettem az autót belgiumban hogy az előző tulaj (deloitte lízingelte) -aki nő, és a neve is megvan- minden elérhetősége megvan, és a szervízé is ahol szerelve volt rajta minden.
elhiszem hogy magyarországon minden tré, én is ezért vettem saját magam leellenőrzött forrásból autót. jelen esetben a női előélet nálam hátrány, mert a kuplungot gallyra vágta és a kocsi szét volt öntögetve kávéval és forró csokival (dentcraft puculta ki) a körméről a csokit meg az A oszlopba törölte.  Roll Eyes
részemről a lehető legtöbbet tudok a kocsiról, nem úgy mint itt egy páran...
 wave
Jó de akkor végül is egy nem teljesértékű részben széthajtottat kuplungal és szétvert kettőstömegűvel vetted már eleve? Így nehéz összehasonlítani egy tényleg megkimélt csak autopályán használt állapotúval. Egyébként korábban voltak lizingelt céges kocsijaim is pár darab. Amikor kifutották a km-et alattam akkor visszavették és gondolom elpasszolta a lizing cég. Fiatalság bohoság, akkoriban még azért tapostam eléggé szegény autók lelkét rendesen (egy opelnek a váltója pl autopályán állt be alattam. Pont az utána következő "áldozatomra bukkantam" (annak a katalizátora vált csörgőssé alattam így el kellet távolítani belőle. Na később egy hírdetésben ezt az autót láttam a lent jelzett szöveggel Undecided Most már megöregedtem cinikus lettem nem hiszek senkinek semminek, de cserébe már nem taposom szét a kocsik lelkét. a.) vagy mert többet bírnak b. ) vagy mert nem érdekel vagy a) és b) egyszerre.....
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 23:27:43 »

Jó de akkor végül is egy nem teljesértékű részben széthajtottat kuplungal és szétvert kettőstömegűvel vetted már eleve? Így nehéz összehasonlítani egy tényleg megkimélt csak autopályán használt állapotúval. Egyébként korábban voltak lizingelt céges kocsijaim is pár darab. Amikor kifutották a km-et alattam akkor visszavették és gondolom elpasszolta a lizing cég. Fiatalság bohoság, akkoriban még azért tapostam eléggé szegény autók lelkét rendesen (egy opelnek a váltója pl autopályán állt be alattam. Pont az utána következő "áldozatomra bukkantam" (annak a katalizátora vált csörgőssé alattam így el kellet távolítani belőle. Na később egy hírdetésben ezt az autót láttam a lent jelzett szöveggel Undecided Most már megöregedtem cinikus lettem nem hiszek senkinek semminek, de cserébe már nem taposom szét a kocsik lelkét. a.) vagy mert többet bírnak b. ) vagy mert nem érdekel vagy a) és b) egyszerre.....
figyi, nem láttam bele  Wink
volt hangja, tény, de szépen tette a dolgát és soha nem hagyott ott. azért cseréltem amikor gondoltam mert akkor teszem meg amikor akarom - szerencsére- elv ment. nem volt szétverve, csak sztem anyuka parkolt a kuplungon a pirosban ahelyett hogy kibszta volna üresbe. egyébként 4 év alatt tett bele 120-at, szóval azért ment vele rendesen. gondolom ügyfelezett mindenfele, sokat járt a fővárosban autópályán. ennyit tudok.
viszont én maxi elégedett vagyok. és ez a lényeg. (persze, lehetne 200 ló benne, de ez is sok néha... rutinosan közlekedek 30-45.000 között)

viszont én nem tudom mernék e venni itthonról vasat. és ez a szomorú lényeg. asszem.  Wink
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2014.03.18 kedd, 00:02:30 »

Pontos típust, évjáratot, pontos hibaleírást adj meg pls.

2008 as 2.2 TDCi transit 140 ló és újak a csúcsok ,rendszer kitakarítva,
nagynyomású szivattyú is. Gyári szoftverrel programozva. A hiba annyi, hogy hidegen semmi gond szép csendben jár a motor, de ahogy bemelegszik magasabb sebességfokozatban kis gáznál brutál csörgő hangja van, mint a régi dieseleknek amikor nem jó az előtöltés. Ezt a hangot hallod akkor is mikor üresben egyszerűen csak felpörgeted egy kicsit és amikor esik vissza a fordulat akkor egy bizonyos tartományban szintén ez a csörgés jelentkezik, de csak üzemmeleg állapotban. Ebből gondolnám én, hogy nem mechanikus jellegű a hiba. Egyszerűen nem hiszem el, hogy más ne találkozott volna ilyen problémával.
Tényleg igaz, hogy a tanulási folyamat ilyen sokáig tart?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2014.03.18 kedd, 06:43:28 »

Szerintem itt nem az a kíváncsiság tárgya hogy hova volt visszatekerve az órád, hanem az hogy mennyi valós km-nél hullhat szét.
Ha két éve lett volna több pénzem és annyit tudnék a használtautó piacról, mint most, lehet, hogy másikat veszik.
A guruk, akik ismerik a történetet és a b4k-t részletesebben, végülis nem volt rossz vétel. A többi is kb. ilyen volt, csak jóval drágábban...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2014.03.18 kedd, 08:21:43 »

2008 as 2.2 TDCi transit 140 ló és újak a csúcsok ,rendszer kitakarítva,
nagynyomású szivattyú is. Gyári szoftverrel programozva. A hiba annyi, hogy hidegen semmi gond szép csendben jár a motor, de ahogy bemelegszik magasabb sebességfokozatban kis gáznál brutál csörgő hangja van, mint a régi dieseleknek amikor nem jó az előtöltés. Ezt a hangot hallod akkor is mikor üresben egyszerűen csak felpörgeted egy kicsit és amikor esik vissza a fordulat akkor egy bizonyos tartományban szintén ez a csörgés jelentkezik, de csak üzemmeleg állapotban. Ebből gondolnám én, hogy nem mechanikus jellegű a hiba. Egyszerűen nem hiszem el, hogy más ne találkozott volna ilyen problémával.
Tényleg igaz, hogy a tanulási folyamat ilyen sokáig tart?
Már figyelem egy ideje a küzdelmedet ezzel a csörgéssel.
Elvett gáznál csörög be? Esetleg lejtőn, sebességben motorfékkel gurulva is? Azért kérdezem, mert ilyenkor elvileg nem kap üzemanyagot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2014.03.18 kedd, 08:27:31 »

Már figyelem egy ideje a küzdelmedet ezzel a csörgéssel.
Elvett gáznál csörög be? Esetleg lejtőn, sebességben motorfékkel gurulva is? Azért kérdezem, mert ilyenkor elvileg nem kap üzemanyagot.

Én mindig felteszem a kérdést, hogy biztos PSA dízel-e...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2014.03.18 kedd, 09:12:12 »

Már figyelem egy ideje a küzdelmedet ezzel a csörgéssel.
Elvett gáznál csörög be? Esetleg lejtőn, sebességben motorfékkel gurulva is? Azért kérdezem, mert ilyenkor elvileg nem kap üzemanyagot.
Köszi, hogy figyelemmel kíséred a sztorit. igen PSA diesel van benne Puma kódnévvel fut. valóban,  elvett gáznál  is csörög de csak üresben+ magasabb sebességi fokozatban jellemzően 5 ben. Motorféknél nem csinálja. Ezt én is így gondolom, hogy elvett gáznál nincsen nafta ezért nem értem. Ill. azt nem tudom mikor elveszed a gázt azonnal leáll a szivattyú vagy van egy levezetés a rendszerben. mert amikor felpörgetem üresben akkor szép a hang és a gázelvétel után amikor esik a fordulat akkor a fordulatszám esése közben van egy szakasz amikor ezt produkálja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2014.03.18 kedd, 09:16:34 »

Köszi, hogy figyelemmel kíséred a sztorit. igen PSA diesel van benne Puma kódnévvel fut. valóban,  elvett gáznál  is csörög de csak üresben+ magasabb sebességi fokozatban jellemzően 5 ben. Motorféknél nem csinálja. Ezt én is így gondolom, hogy elvett gáznál nincsen nafta ezért nem értem. Ill. azt nem tudom mikor elveszed a gázt azonnal leáll a szivattyú vagy van egy levezetés a rendszerben. mert amikor felpörgetem üresben akkor szép a hang és a gázelvétel után amikor esik a fordulat akkor a fordulatszám esése közben van egy szakasz amikor ezt produkálja.

A PUMA dízel nem PSA! Legalábbis az mk3-ban levő 2.0 tdci-t hívták PUMA dízelnek!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:49:46 »

Köszi, hogy figyelemmel kíséred a sztorit. igen PSA diesel van benne Puma kódnévvel fut. valóban,  elvett gáznál  is csörög de csak üresben+ magasabb sebességi fokozatban jellemzően 5 ben. Motorféknél nem csinálja. Ezt én is így gondolom, hogy elvett gáznál nincsen nafta ezért nem értem. Ill. azt nem tudom mikor elveszed a gázt azonnal leáll a szivattyú vagy van egy levezetés a rendszerben. mert amikor felpörgetem üresben akkor szép a hang és a gázelvétel után amikor esik a fordulat akkor a fordulatszám esése közben van egy szakasz amikor ezt produkálja.
Csak okoskodok, de magasabb fordulaton gázelvételre le kell állítania a befecskendezést, míg a fordulatszám le nem esik alapjárat közelébe. Függetlenül attól, hogy üresben vagy motorfékben vagy.
Ha viszont a csörgés csak üresben és magasabb fokozatban jön, akkor az összefüggésben van, hogy mekkora kényszererő hat a motorra, ami próbálja forgatni. Nem lehet inkább valami mechanikus hiba a lendkerék környékén?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:06:47 »

A PUMA dízel nem PSA! Legalábbis az mk3-ban levő 2.0 tdci-t hívták PUMA dízelnek!
A szervízben kaptam ezt a tájékoztatást, az hogy PSA az biztos.
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:19:25 »

Csak okoskodok, de magasabb fordulaton gázelvételre le kell állítania a befecskendezést, míg a fordulatszám le nem esik alapjárat közelébe. Függetlenül attól, hogy üresben vagy motorfékben vagy.
Ha viszont a csörgés csak üresben és magasabb fokozatban jön, akkor az összefüggésben van, hogy mekkora kényszererő hat a motorra, ami próbálja forgatni. Nem lehet inkább valami mechanikus hiba a lendkerék környékén?
Lehet hogy jól okoskodsz, de nekem mint laikusnak akkor az nem áll össze, hogy az indulás utáni pár percben amig nem melegszik be nem jelentkezik.
Gondolom, ha mechanikus hiba lenne akkor mindíg produkálná, bár már azon is gondolkoztam, hogy lehet valami dugó v. csapszeg és hidegen még nincsen lógása semminek. Persze et csak feltételezés, ha így lenne akkor hogyan lehet ezt diagnosztizálni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:20:27 »

A szervízben kaptam ezt a tájékoztatást, az hogy PSA az biztos.


Én meg szinte biztos vagyok benne, hogy nem PSA! Főleg ha PUMA dízel.

Csak azért érdekes, mert akkor rossz helyen megy a diskurzus, és lehet olyanok nem olvassák, akik azt a dízel motort ismerik!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:26:28 »

A szervízben kaptam ezt a tájékoztatást, az hogy PSA az biztos.


Engine reference
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:41:54 »

Megnéztem. ha jól látom a ZS D 422 es Puma motor az enyém és  PSA DW 12 névre hallgat

Milyen motorod van? Az aláírásodban nincs semmi adat az autódról.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:43:12 »

Ezek szerint te  biztos fel tudsz majd állítani meghibásodási statisztikát, ismeretlen eredetű jármüvek valójában ismeretlen futásteljesítményéből...

Ki a tököm akar felállítani hibastatisztikát? Honnan veszed ezt az ordító hülyeséget? Volt egy kérdés, erre te elkezdesz kombinálni, hogy én mit fogok kihozni belőle. Tisztelettel kérem, hogy a hülyeségedet tartsd meg magadnak és az én hsz-emet ne használd a hülyeséged propágálására, pláne ne a szokott tuskó stílusodban.

Ha értelme nem is lesz, de okoskodásnak biztos jó lesz majd.  Utána azért ne feljtsd el megveregetni a válladat érte, mert ezen a fáradt tavaszi estén sikerült  legalább ezzel megmosolyogtatnod. Köszi még egyszer .  wave

Egy valaki okoskodik ezen az egyszerű kérdésen és az te vagy. Miután a szembelevőt jól megmosolyogtad, állj el a tükör elől. TUdod, mint a viccben a velencei tükör elől.  taps

Engem pedig hagyjál lógva az ökörségeiddel és a stílustalanságoddal.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:45:21 »

Megnéztem. ha jól látom a ZS D 422 es Puma motor az enyém és  PSA DW 12 névre hallgat

Vgy ez, vagy az... Mindkettő nem!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:46:03 »

Megnéztem. ha jól látom a ZS D 422 es Puma motor az enyém és  PSA DW 12 névre hallgat

....nem jól látod
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:47:50 »

Persze női tulajdonos, ja. ...

Nyilván te jobban tudod.
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:57:39 »

....nem jól látod
Biztos igazad van, mert az angol nem az erősségem. Szerinted akkor melyik.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:58:22 »

Biztos igazad van, mert az angol nem az erősségem. Szerinted akkor melyik.

Puma, azaz ford.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2014.03.18 kedd, 20:11:28 »

Lehet hogy jól okoskodsz, de nekem mint laikusnak akkor az nem áll össze, hogy az indulás utáni pár percben amig nem melegszik be nem jelentkezik.
Gondolom, ha mechanikus hiba lenne akkor mindíg produkálná, bár már azon is gondolkoztam, hogy lehet valami dugó v. csapszeg és hidegen még nincsen lógása semminek. Persze et csak feltételezés, ha így lenne akkor hogyan lehet ezt diagnosztizálni.
Talán hidegen nem állítja le teljesen a befecskendezést, csak ha bemelegszik. Mindenesetre nekem úgy tűnik, hogy olyan üzemállapotban szól, amikor sem az égéstér, sem a főtengely felől felől nem kap (jelentős) hajtást a motor.
Épp ezért a porlasztókat kizárnám. Ha esetleg elzárt állapotban is becsurgatnának valamit az szólna mindig. Szóval szerintem mechanikus dolog, de megint csak hangsúlyozom, hogy okoskodás, mert egyrészt nem hallottam, másrészt nem is értek hozzá Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2014.03.18 kedd, 23:22:57 »

Talán hidegen nem állítja le teljesen a befecskendezést, csak ha bemelegszik. Mindenesetre nekem úgy tűnik, hogy olyan üzemállapotban szól, amikor sem az égéstér, sem a főtengely felől felől nem kap (jelentős) hajtást a motor.
Épp ezért a porlasztókat kizárnám. Ha esetleg elzárt állapotban is becsurgatnának valamit az szólna mindig. Szóval szerintem mechanikus dolog, de megint csak hangsúlyozom, hogy okoskodás, mert egyrészt nem hallottam, másrészt nem is értek hozzá Smiley
Hát azt hogy nem értessz hozzá vitatnám. A "szakemberek" el sem jutotta eddíg a következtetésig. A porlasztókat most cserélték , vadi új densok vannak benne+ szivattyú tisztítás+ tank,+gyári szűrő, úgyhogy most az egész rendszer szinte új. Ezért nem valószinű, hogy ilyen jellegű lenne a gond. bár a befecskendezés időpontját azért mégiscsak az elektronika vezérli. Ezt a hangot úgy kell elképzelni mintha egy adagolós dieselen eltolnád az előbefecskendezési időpontot és akkor van ilyen csörgő hang.
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2014.03.18 kedd, 23:27:24 »

Puma, azaz ford.
Igen közben rájöttem, hogy az enyimé láncos motor, nektek meg a személyautók valószinűleg szíjasok. tehát valóban nem ugyanaz. Bár amikor Alf diagolta MKIV-es mondeóként ismerte fel a masinája. Gondolom az elektronika azért hasonló.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:43:21 »

Hát azt hogy nem értessz hozzá vitatnám. A "szakemberek" el sem jutotta eddíg a következtetésig. A porlasztókat most cserélték , vadi új densok vannak benne+ szivattyú tisztítás+ tank,+gyári szűrő, úgyhogy most az egész rendszer szinte új. Ezért nem valószinű, hogy ilyen jellegű lenne a gond. bár a befecskendezés időpontját azért mégiscsak az elektronika vezérli. Ezt a hangot úgy kell elképzelni mintha egy adagolós dieselen eltolnád az előbefecskendezési időpontot és akkor van ilyen csörgő hang.
Végülis lehet, hogy a vezérlés hibásan fecskendez be. Rá kéne dugni egy elmet.
Nem tudom, hogy olyat lehet-e csinálni, hogy felpörgetni a motort, és úgy elvenni a gyújtást, hogy csörög-e.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.