Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:20:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259223 alkalommal)
0 Felhasználó és 280 vendég van a témában
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3550 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:55:23 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.03.13 csütörtök, 17:34:18
Sziasztok,
másik topicba már beraktam , berakom ide is hátha valaki találkozott már hasonlóval...Holnap viszem megint a Fordhoz , múltkor nem találtak semmit...viszont egyre hangosabb.
------------------
.....ismét egy kis fejtágítást kérnék:
Holnap viszem az autót szervizbe futómű beállításra , akkor megnézetem a lent leírt dolgot is , hátha tudnak rá valamit mondani...szóval a jelenség:
(azt tudni kell hogy törve vettem az autót és a bölcső bal oldala fel volt hajolva a motor felé > cserélve lett a komplett bölcső)
Szóval a jelenség:
Leállításkor halható egy koppanó hang , elméletileg kettős tömegű nem lehet mert nem zörgő hangot hallok hanem olyan mintha a motor koppanna oda a kasznihoz , vagy valamihez , kívülről szinte nem is lehet hallani , de belülről elég zavaró ez a kis koppanás..
Ahogy berakom az autót hátramenetbe , és elindulok , morgó hangot hallok folyamatosan , hasonló mint mikor alacsony fordulaton nagyobb sebességben van az autó és ugye rázkódik tőle (kb ehhez tudnám hasonlítani) Talán még olyan hanghoz tudnám hasonlítani , mintha valami súrlódna egymással. Elméletileg a váltó nem kapott a törésnél.
Én motortartó gumibakra tippelek , mert csak hátramenetben hallható a morgás , többi sebességben semmit nem veszek észre , semmi fura hang , semmi kopogás.
Valami tippetek esetleg van?
Van egy úgynevezett lökésgátló a váltó sarkán szinte a gázpedál alatt, pár csavarral van rögzítve a váltóhoz, a másik része a kasznihoz szilentblokk van benne, a gumi kilehet, vagy fellazultak a csavarok, ezt néztétek?
Vagy egy másik ötletem, nekem is megvolt bontva a bölcsőm, a hátsó gomibakoknak van egy kitámasztó lemeze és annak a csavarjait a szakszervíz elfelejtette meghúzni, ropogott rendesen!!!
üdv.
Naplózva
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3551 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 22:27:02 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 14:07:53
vannak értékek amiket onnan lehet kiolvasni.hőmérséklet,jeladók.szerintem érdemes.valszeg vannak értékelhető adatok.
Szia Alf!
Ígértem neked amikor diagoltad a transitomat, hogy beszámolok a fejleményekről. Nos a következők történtek: A Filep diesel nagyon hosszú határidőt mondott, így elmentem Gödöllőre ezt is úgy ajánlották. Autó otthagy, másnap telefon, csúcsok vizsgálata megtörtént, mind a négy kuka, na már akkor éreztem, hogy ez szívás lesz, és valóban. Mivel az én rendszerem Denso, így kurvára nem javítják, aki pedig igen az drágábban mint az új. A ford szervízes haverom intézett 70 pénzért újakat. Közben leszedték a magasnyomású szivattyúmat is meg a tankot, mindent kitisztítottak, így laza 400 ezerből késsz is lett a járgány. A megállapításuk az volt, hogy mivel sokat állt az autó, így "megromlott"!!!!!!!!!!! a gázolaj ez vágta passzra a rendszert. Beülök az autóba indulok haza, szépen megy , de egyszer csak pont úgy kezd csörögni mint a javítás előtt. Most vagyok úgy hogy a t...m tele van. 400 ezerért tudjuk, hogy nem ez a baj( mondjuk azt hogy rendbetették nem bánom) csak akkor mi a f..tól csörög. Ma reggel megfigyeltem, hogy hidegen még nem csinálja, de melegen például álló helyzetben felpörgetem szépen veszi a fordulatot, viszont ahogy állna vissza alapjáratra akkor jön ez a csörgö hang, és olyankor rázkódik is a motor. Valakinek ötlete?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3552 Dátum:
2014.03.14 péntek, 07:43:40 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.13 csütörtök, 22:27:02
Szia Alf!
Ígértem neked amikor diagoltad a transitomat, hogy beszámolok a fejleményekről. Nos a következők történtek: A Filep diesel nagyon hosszú határidőt mondott, így elmentem Gödöllőre ezt is úgy ajánlották. Autó otthagy, másnap telefon, csúcsok vizsgálata megtörtént, mind a négy kuka, na már akkor éreztem, hogy ez szívás lesz, és valóban. Mivel az én rendszerem Denso, így kurvára nem javítják, aki pedig igen az drágábban mint az új. A ford szervízes haverom intézett 70 pénzért újakat. Közben leszedték a magasnyomású szivattyúmat is meg a tankot, mindent kitisztítottak, így laza 400 ezerből késsz is lett a járgány. A megállapításuk az volt, hogy mivel sokat állt az autó, így "megromlott"!!!!!!!!!!! a gázolaj ez vágta passzra a rendszert. Beülök az autóba indulok haza, szépen megy , de egyszer csak pont úgy kezd csörögni mint a javítás előtt. Most vagyok úgy hogy a t...m tele van. 400 ezerért tudjuk, hogy nem ez a baj( mondjuk azt hogy rendbetették nem bánom) csak akkor mi a f..tól csörög. Ma reggel megfigyeltem, hogy hidegen még nem csinálja, de melegen például álló helyzetben felpörgetem szépen veszi a fordulatot, viszont ahogy állna vissza alapjáratra akkor jön ez a csörgö hang, és olyankor rázkódik is a motor. Valakinek ötlete?
megtud romolni.a benne lévő bio tartalom miatt elindul a csírásodás.ez a benzinre is igaz.az viszont gond,hogy nem szűnt a csörgés....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3553 Dátum:
2014.03.14 péntek, 08:56:20 »
Idézetet írta: siki - 2014.03.13 csütörtök, 20:24:21
ha volt már akkor bocsi,de egész friss vagyis mai cikk
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
lehet vannak benne igazságok,de jó tanács is található benne
igen, te vagy az 5. aki belinkeli, abból kettő itt van
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3554 Dátum:
2014.03.14 péntek, 09:36:43 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.14 péntek, 08:56:20
igen, te vagy az 5. aki belinkeli, abból kettő itt van
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3555 Dátum:
2014.03.14 péntek, 15:11:50 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.14 péntek, 07:43:40
megtud romolni.a benne lévő bio tartalom miatt elindul a csírásodás.ez a benzinre is igaz.az viszont gond,hogy nem szűnt a csörgés....
Csak apró pontosítás. Csak a gázolajba kell csírátlanító adalék (csini trutyi, úgy néz ki min a méz a tartályfalon) mivel ott tud a növényi komponens úgy megromlani amint az étolaj Mari néni lángos sütőjében. A Benzinnél az etanol legfeljebb csak a régebbi kocsik műanyag alkatrészeit eszegeti ráérő idejében.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3556 Dátum:
2014.03.14 péntek, 18:44:47 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.14 péntek, 15:11:50
Csak apró pontosítás. Csak a gázolajba kell csírátlanító adalék (csini trutyi, úgy néz ki min a méz a tartályfalon) mivel ott tud a növényi komponens úgy megromlani amint az étolaj Mari néni lángos sütőjében. A Benzinnél az etanol legfeljebb csak a régebbi kocsik műanyag alkatrészeit eszegeti ráérő idejében.
azaz.sokat állt dízelről van szó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3557 Dátum:
2014.03.14 péntek, 22:03:12 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.14 péntek, 18:44:47
azaz.sokat állt dízelről van szó.
Értem én hogy csírásodik, megromlik. Ezen ugye a komplett rendszer takarításával túlvagyunk. De miért csörög!!!! Ma a Szelecki- nél azt javasolták, hogy hétfőn csináljunk egy szoftverfrissítést, mert úgyis rajta lesz a gép a k..va bluetooth miatt amit ugye ők szartak el és azóta sem jó, tudod nekünk sem sikerült a telódat rácsatlakoztatni. Én bízom a szoftverfrissítésben, mert más ötletem már nincsen, de az az érzésem, hogy az illetékeseknek sem.
Neked esetleg van tipped a problémával kapcsolatban?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3558 Dátum:
2014.03.14 péntek, 23:51:06 »
ma még senki nem linkelte be:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3559 Dátum:
2014.03.15 szombat, 06:33:20 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.03.14 péntek, 23:51:06
ma még senki nem linkelte be:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Még párszor belinkeljük és megdől az olvasottsági rekordja az indexnek.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3560 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:32:40 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.14 péntek, 22:03:12
Értem én hogy csírásodik, megromlik. Ezen ugye a komplett rendszer takarításával túlvagyunk. De miért csörög!!!! Ma a Szelecki- nél azt javasolták, hogy hétfőn csináljunk egy szoftverfrissítést, mert úgyis rajta lesz a gép a k..va bluetooth miatt amit ugye ők szartak el és azóta sem jó, tudod nekünk sem sikerült a telódat rácsatlakoztatni. Én bízom a szoftverfrissítésben, mert más ötletem már nincsen, de az az érzésem, hogy az illetékeseknek sem.
Neked esetleg van tipped a problémával kapcsolatban?
Nekem is volt gondom a bluetooth kapcsolattal. Zene lejátszóként nem tudott csatlakozni. Sikerült megoldani, pedig az angol fórumon is el volt könyvelve, hogy nagy navival ez képtelenség.
Nem kell persze hozzá frissíteni semmit, csak megfelelően konfigurálni. Továbbra is ajánlom az Ivanics elektromos szakiját a XI. kerben.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3561 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:55:50 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.14 péntek, 22:03:12
Értem én hogy csírásodik, megromlik. Ezen ugye a komplett rendszer takarításával túlvagyunk. De miért csörög!!!! Ma a Szelecki- nél azt javasolták, hogy hétfőn csináljunk egy szoftverfrissítést, mert úgyis rajta lesz a gép a k..va bluetooth miatt amit ugye ők szartak el és azóta sem jó, tudod nekünk sem sikerült a telódat rácsatlakoztatni. Én bízom a szoftverfrissítésben, mert más ötletem már nincsen, de az az érzésem, hogy az illetékeseknek sem.
Neked esetleg van tipped a problémával kapcsolatban?
Sakos írja a tutit lentebb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3562 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:33:07 »
Másik topicban szó van a kéttömegűről.
Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?
Naplózva
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3563 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:50:44 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.15 szombat, 14:55:50
Sakos írja a tutit lentebb.
Hali!
Ma betoltam a vasat a Szeleczkyékhez. Mondták, hogy a csúcsok cseréje után hiába kódolták újra a motorvezérlő elektronikát mert az még kevés, úgymond újra be kell tanítani a gépet, és ez csak a gyári szoftverrel lehetséges. Meg is történt a dolog. Közben kiderült, hogy van elérhető szoftverfrissítés a motorhoz és most tessék figyelni!!! A típushibaként elismert dugattyúrepedést kiküszöbölendő módosításokat tartalmaz. Ha nem a saját fülemmel hallom nem hiszem el!!!!! Persze fizettem mint a katonatiszt autóba beül indít kapun kifordul és csörög! Visszamentem, mondták ne aggódjak mert ez atanulási folyamat még pár száz kilóméternként tartani fog.
Asszem hazaszaladok és egy tükörben megnézem mennyire tollas a hátam. Viccet félretéve már nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Azt viszont megfigyeltem, hogy hidegen kussol dög, ahogy eléri az üzemi hőfokot egyből jön a csörgés. szerintem ez valami jeladó probléma lesz. Nincsen ötletetek?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3564 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:57:03 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.17 hétfő, 20:33:07
Másik topicban szó van a kéttömegűről.
Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?
Nekem decemberben volt csere. A régi alkatrészek még megvanak, ha kell megnézni, nem kukázom. Óra szerint 160ekm volt benne. Alf is tanusíthatja....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3565 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:58:26 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.03.17 hétfő, 20:57:03
Nekem decemberben volt csere. A régi alkatrészek még megvanak, ha kell megnézni, nem kukázom. Óra szerint 160ekm volt benne. Alf is tanusíthatja....
Fateréban 250-260e körül jár, és semmi baja a kettőstömegűnek se!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3566 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:05:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.15 szombat, 13:32:40
Nekem is volt gondom a bluetooth kapcsolattal. Zene lejátszóként nem tudott csatlakozni. Sikerült megoldani, pedig az angol fórumon is el volt könyvelve, hogy nagy navival ez képtelenség.
Nem kell persze hozzá frissíteni semmit, csak megfelelően konfigurálni. Továbbra is ajánlom az Ivanics elektromos szakiját a XI. kerben.
A bluetoth modullal az a helyzet, hogy lefagyhatott, mert semmire nem reagál, nem lehet sem hozzáadni sem eltávolítani újabb készüléket. sikerült kiszedni a szerelőnek, próbált betenni egy másikat, de a szervízben nem volt így most otthonról hoz egy másikat , és holnap reggel kiderül sikerül-e feléleszteni a ketyerét.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3567 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:17:18 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.17 hétfő, 21:05:50
A bluetoth modullal az a helyzet, hogy lefagyhatott, mert semmire nem reagál, nem lehet sem hozzáadni sem eltávolítani újabb készüléket. sikerült kiszedni a szerelőnek, próbált betenni egy másikat, de a szervízben nem volt így most otthonról hoz egy másikat , és holnap reggel kiderül sikerül-e feléleszteni a ketyerét.
Ha a Nokia verzió (nem tud sztereó zenelejátszást) az bizony hullik, mint ősszel a legyek. Csak a kezemben volt vagy három döglött.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3568 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:24:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.03.17 hétfő, 20:57:03
Nekem decemberben volt csere. A régi alkatrészek még megvanak, ha kell megnézni, nem kukázom. Óra szerint 160ekm volt benne. Alf is tanusíthatja....
Szerintem itt nem az a kíváncsiság tárgya hogy hova volt visszatekerve az órád, hanem az hogy mennyi valós km-nél hullhat szét.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3569 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:30:53 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 21:24:54
Szerintem itt nem az a kíváncsiság tárgya hogy hova volt visszatekerve az órád, hanem az hogy mennyi valós km-nél hullhat szét.
Neked nem sikerült kódolnod a kérdést. Senki nem kérdezte, mennyinél "hullhat" szét. A válasz összesen annyi, hogy mennyinél hullott vagy az, hogy mennyinél nem hullott.
Idézem: "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3570 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:56:50 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.17 hétfő, 21:30:53
Neked nem sikerült kódolnod a kérdést. Senki nem kérdezte, mennyinél "hullhat" szét. A válasz összesen annyi, hogy mennyinél hullott vagy az, hogy mennyinél nem hullott.
Idézem: "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
126e-nél vettem, előttem nő használta, már volt egy kis hangja. 187enél cseréltem, még 200ig elmehetett volna ha kíméli az ember. ennyi
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3571 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 22:07:45 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.17 hétfő, 21:30:53
Neked nem sikerült kódolnod a kérdést. Senki nem kérdezte, mennyinél "hullhat" szét. A válasz összesen annyi, hogy mennyinél hullott vagy az, hogy mennyinél nem hullott.
Idézem: "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
Ezek szerint te biztos fel tudsz majd állítani meghibásodási statisztikát, ismeretlen eredetű jármüvek valójában ismeretlen futásteljesítményéből. Ha értelme nem is lesz, de okoskodásnak biztos jó lesz majd. Utána azért ne feljtsd el megveregetni a válladat érte, mert ezen a fáradt tavaszi estén sikerült legalább ezzel megmosolyogtatnod. Köszi még egyszer .
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3572 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 22:12:33 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.17 hétfő, 21:56:50
126e-nél vettem, előttem nő használta, már volt egy kis hangja. 187enél cseréltem, még 200ig elmehetett volna ha kíméli az ember. ennyi
Persze női tulajdonos, ja. Nem inkább nyugdíjas orvos aki csak országuton használta, állandóan garázsban tárolta? Mert az szokott gyakoribb lenni.
Én láttam vissza korábbi automat a neten a fentebb jelölt előélettel meghírdetve...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3573 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 22:21:44 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.17 hétfő, 20:33:07
Másik topicban szó van a kéttömegűről.
Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?
0km-rel vettem, ~200E-nél tartok.
A szervizben kezdik azt hinni, hogy nem járok az autóval, s hogy ne legyen ciki, inkább előretekertetem az órát...
(effektíve csak pályázok, a kuplungom olyan, mint új korában, a turbó porszáraz, egyedül a fékeim kopnak...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3574 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 22:27:32 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.17 hétfő, 20:50:44
Hali!
Ma betoltam a vasat a Szeleczkyékhez. Mondták, hogy a csúcsok cseréje után hiába kódolták újra a motorvezérlő elektronikát mert az még kevés, úgymond újra be kell tanítani a gépet, és ez csak a gyári szoftverrel lehetséges. Meg is történt a dolog. Közben kiderült, hogy van elérhető szoftverfrissítés a motorhoz és most tessék figyelni!!! A típushibaként elismert dugattyúrepedést kiküszöbölendő módosításokat tartalmaz. Ha nem a saját fülemmel hallom nem hiszem el!!!!! Persze fizettem mint a katonatiszt autóba beül indít kapun kifordul és csörög! Visszamentem, mondták ne aggódjak mert ez atanulási folyamat még pár száz kilóméternként tartani fog.
Asszem hazaszaladok és egy tükörben megnézem mennyire tollas a hátam. Viccet félretéve már nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Azt viszont megfigyeltem, hogy hidegen kussol dög, ahogy eléri az üzemi hőfokot egyből jön a csörgés. szerintem ez valami jeladó probléma lesz. Nincsen ötletetek?
Pontos típust, évjáratot, pontos hibaleírást adj meg pls.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3575 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 22:33:31 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 22:12:33
Persze női tulajdonos, ja. Nem inkább nyugdíjas orvos aki csak országuton használta, állandóan garázsban tárolta? Mert az szokott gyakoribb lenni.
Én láttam vissza korábbi automat a neten a fentebb jelölt előélettel meghírdetve...
én úgy vettem az autót belgiumban hogy az előző tulaj (deloitte lízingelte) -aki nő, és a neve is megvan- minden elérhetősége megvan, és a szervízé is ahol szerelve volt rajta minden.
elhiszem hogy magyarországon minden tré, én is ezért vettem saját magam leellenőrzött forrásból autót. jelen esetben a női előélet nálam hátrány, mert a kuplungot gallyra vágta és a kocsi szét volt öntögetve kávéval és forró csokival (dentcraft puculta ki) a körméről a csokit meg az A oszlopba törölte.
részemről a lehető legtöbbet tudok a kocsiról, nem úgy mint itt egy páran...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3576 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 23:05:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.17 hétfő, 22:33:31
én úgy vettem az autót belgiumban hogy az előző tulaj (deloitte lízingelte) -aki nő, és a neve is megvan- minden elérhetősége megvan, és a szervízé is ahol szerelve volt rajta minden.
elhiszem hogy magyarországon minden tré, én is ezért vettem saját magam leellenőrzött forrásból autót. jelen esetben a női előélet nálam hátrány, mert a kuplungot gallyra vágta és a kocsi szét volt öntögetve kávéval és forró csokival (dentcraft puculta ki) a körméről a csokit meg az A oszlopba törölte.
részemről a lehető legtöbbet tudok a kocsiról, nem úgy mint itt egy páran...
Jó de akkor végül is egy nem teljesértékű részben széthajtottat kuplungal és szétvert kettőstömegűvel vetted már eleve? Így nehéz összehasonlítani egy tényleg megkimélt csak autopályán használt állapotúval. Egyébként korábban voltak lizingelt céges kocsijaim is pár darab. Amikor kifutották a km-et alattam akkor visszavették és gondolom elpasszolta a lizing cég. Fiatalság bohoság, akkoriban még azért tapostam eléggé szegény autók lelkét rendesen (egy opelnek a váltója pl autopályán állt be alattam. Pont az utána következő "áldozatomra bukkantam" (annak a katalizátora vált csörgőssé alattam így el kellet távolítani belőle. Na később egy hírdetésben ezt az autót láttam a lent jelzett szöveggel
Most már megöregedtem cinikus lettem nem hiszek senkinek semminek, de cserébe már nem taposom szét a kocsik lelkét. a.) vagy mert többet bírnak b. ) vagy mert nem érdekel vagy a) és b) egyszerre.....
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3577 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 23:27:43 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 23:05:03
Jó de akkor végül is egy nem teljesértékű részben széthajtottat kuplungal és szétvert kettőstömegűvel vetted már eleve? Így nehéz összehasonlítani egy tényleg megkimélt csak autopályán használt állapotúval. Egyébként korábban voltak lizingelt céges kocsijaim is pár darab. Amikor kifutották a km-et alattam akkor visszavették és gondolom elpasszolta a lizing cég. Fiatalság bohoság, akkoriban még azért tapostam eléggé szegény autók lelkét rendesen (egy opelnek a váltója pl autopályán állt be alattam. Pont az utána következő "áldozatomra bukkantam" (annak a katalizátora vált csörgőssé alattam így el kellet távolítani belőle. Na később egy hírdetésben ezt az autót láttam a lent jelzett szöveggel
Most már megöregedtem cinikus lettem nem hiszek senkinek semminek, de cserébe már nem taposom szét a kocsik lelkét. a.) vagy mert többet bírnak b. ) vagy mert nem érdekel vagy a) és b) egyszerre.....
figyi, nem láttam bele
volt hangja, tény, de szépen tette a dolgát és soha nem hagyott ott. azért cseréltem amikor gondoltam mert akkor teszem meg amikor akarom - szerencsére- elv ment. nem volt szétverve, csak sztem anyuka parkolt a kuplungon a pirosban ahelyett hogy kibszta volna üresbe. egyébként 4 év alatt tett bele 120-at, szóval azért ment vele rendesen. gondolom ügyfelezett mindenfele, sokat járt a fővárosban autópályán. ennyit tudok.
viszont én maxi elégedett vagyok. és ez a lényeg. (persze, lehetne 200 ló benne, de ez is sok néha... rutinosan közlekedek 30-45.000 között)
viszont én nem tudom mernék e venni itthonról vasat. és ez a szomorú lényeg. asszem.
Naplózva
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3578 Dátum:
2014.03.18 kedd, 00:02:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.03.17 hétfő, 22:27:32
Pontos típust, évjáratot, pontos hibaleírást adj meg pls.
2008 as 2.2 TDCi transit 140 ló és újak a csúcsok ,rendszer kitakarítva,
nagynyomású szivattyú is. Gyári szoftverrel programozva. A hiba annyi, hogy hidegen semmi gond szép csendben jár a motor, de ahogy bemelegszik magasabb sebességfokozatban kis gáznál brutál csörgő hangja van, mint a régi dieseleknek amikor nem jó az előtöltés. Ezt a hangot hallod akkor is mikor üresben egyszerűen csak felpörgeted egy kicsit és amikor esik vissza a fordulat akkor egy bizonyos tartományban szintén ez a csörgés jelentkezik, de csak üzemmeleg állapotban. Ebből gondolnám én, hogy nem mechanikus jellegű a hiba. Egyszerűen nem hiszem el, hogy más ne találkozott volna ilyen problémával.
Tényleg igaz, hogy a tanulási folyamat ilyen sokáig tart?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3579 Dátum:
2014.03.18 kedd, 06:43:28 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 21:24:54
Szerintem itt nem az a kíváncsiság tárgya hogy hova volt visszatekerve az órád, hanem az hogy mennyi valós km-nél hullhat szét.
Ha két éve lett volna több pénzem és annyit tudnék a használtautó piacról, mint most, lehet, hogy másikat veszik.
A guruk, akik ismerik a történetet és a b4k-t részletesebben, végülis nem volt rossz vétel. A többi is kb. ilyen volt, csak jóval drágábban...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3580 Dátum:
2014.03.18 kedd, 08:21:43 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 00:02:30
2008 as 2.2 TDCi transit 140 ló és újak a csúcsok ,rendszer kitakarítva,
nagynyomású szivattyú is. Gyári szoftverrel programozva. A hiba annyi, hogy hidegen semmi gond szép csendben jár a motor, de ahogy bemelegszik magasabb sebességfokozatban kis gáznál brutál csörgő hangja van, mint a régi dieseleknek amikor nem jó az előtöltés. Ezt a hangot hallod akkor is mikor üresben egyszerűen csak felpörgeted egy kicsit és amikor esik vissza a fordulat akkor egy bizonyos tartományban szintén ez a csörgés jelentkezik, de csak üzemmeleg állapotban. Ebből gondolnám én, hogy nem mechanikus jellegű a hiba. Egyszerűen nem hiszem el, hogy más ne találkozott volna ilyen problémával.
Tényleg igaz, hogy a tanulási folyamat ilyen sokáig tart?
Már figyelem egy ideje a küzdelmedet ezzel a csörgéssel.
Elvett gáznál csörög be? Esetleg lejtőn, sebességben motorfékkel gurulva is? Azért kérdezem, mert ilyenkor elvileg nem kap üzemanyagot.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3581 Dátum:
2014.03.18 kedd, 08:27:31 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.18 kedd, 08:21:43
Már figyelem egy ideje a küzdelmedet ezzel a csörgéssel.
Elvett gáznál csörög be? Esetleg lejtőn, sebességben motorfékkel gurulva is? Azért kérdezem, mert ilyenkor elvileg nem kap üzemanyagot.
Én mindig felteszem a kérdést, hogy biztos PSA dízel-e...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3582 Dátum:
2014.03.18 kedd, 09:12:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.18 kedd, 08:21:43
Már figyelem egy ideje a küzdelmedet ezzel a csörgéssel.
Elvett gáznál csörög be? Esetleg lejtőn, sebességben motorfékkel gurulva is? Azért kérdezem, mert ilyenkor elvileg nem kap üzemanyagot.
Köszi, hogy figyelemmel kíséred a sztorit. igen PSA diesel van benne Puma kódnévvel fut. valóban, elvett gáznál is csörög de csak üresben+ magasabb sebességi fokozatban jellemzően 5 ben. Motorféknél nem csinálja. Ezt én is így gondolom, hogy elvett gáznál nincsen nafta ezért nem értem. Ill. azt nem tudom mikor elveszed a gázt azonnal leáll a szivattyú vagy van egy levezetés a rendszerben. mert amikor felpörgetem üresben akkor szép a hang és a gázelvétel után amikor esik a fordulat akkor a fordulatszám esése közben van egy szakasz amikor ezt produkálja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3583 Dátum:
2014.03.18 kedd, 09:16:34 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 09:12:12
Köszi, hogy figyelemmel kíséred a sztorit. igen PSA diesel van benne Puma kódnévvel fut. valóban, elvett gáznál is csörög de csak üresben+ magasabb sebességi fokozatban jellemzően 5 ben. Motorféknél nem csinálja. Ezt én is így gondolom, hogy elvett gáznál nincsen nafta ezért nem értem. Ill. azt nem tudom mikor elveszed a gázt azonnal leáll a szivattyú vagy van egy levezetés a rendszerben. mert amikor felpörgetem üresben akkor szép a hang és a gázelvétel után amikor esik a fordulat akkor a fordulatszám esése közben van egy szakasz amikor ezt produkálja.
A PUMA dízel nem PSA! Legalábbis az mk3-ban levő 2.0 tdci-t hívták PUMA dízelnek!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3584 Dátum:
2014.03.18 kedd, 13:49:46 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 09:12:12
Köszi, hogy figyelemmel kíséred a sztorit. igen PSA diesel van benne Puma kódnévvel fut. valóban, elvett gáznál is csörög de csak üresben+ magasabb sebességi fokozatban jellemzően 5 ben. Motorféknél nem csinálja. Ezt én is így gondolom, hogy elvett gáznál nincsen nafta ezért nem értem. Ill. azt nem tudom mikor elveszed a gázt azonnal leáll a szivattyú vagy van egy levezetés a rendszerben. mert amikor felpörgetem üresben akkor szép a hang és a gázelvétel után amikor esik a fordulat akkor a fordulatszám esése közben van egy szakasz amikor ezt produkálja.
Csak okoskodok, de magasabb fordulaton gázelvételre le kell állítania a befecskendezést, míg a fordulatszám le nem esik alapjárat közelébe. Függetlenül attól, hogy üresben vagy motorfékben vagy.
Ha viszont a csörgés csak üresben és magasabb fokozatban jön, akkor az összefüggésben van, hogy mekkora kényszererő hat a motorra, ami próbálja forgatni. Nem lehet inkább valami mechanikus hiba a lendkerék környékén?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3585 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:06:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.18 kedd, 09:16:34
A PUMA dízel nem PSA! Legalábbis az mk3-ban levő 2.0 tdci-t hívták PUMA dízelnek!
A szervízben kaptam ezt a tájékoztatást, az hogy PSA az biztos.
Naplózva
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3586 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:19:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.18 kedd, 13:49:46
Csak okoskodok, de magasabb fordulaton gázelvételre le kell állítania a befecskendezést, míg a fordulatszám le nem esik alapjárat közelébe. Függetlenül attól, hogy üresben vagy motorfékben vagy.
Ha viszont a csörgés csak üresben és magasabb fokozatban jön, akkor az összefüggésben van, hogy mekkora kényszererő hat a motorra, ami próbálja forgatni. Nem lehet inkább valami mechanikus hiba a lendkerék környékén?
Lehet hogy jól okoskodsz, de nekem mint laikusnak akkor az nem áll össze, hogy az indulás utáni pár percben amig nem melegszik be nem jelentkezik.
Gondolom, ha mechanikus hiba lenne akkor mindíg produkálná, bár már azon is gondolkoztam, hogy lehet valami dugó v. csapszeg és hidegen még nincsen lógása semminek. Persze et csak feltételezés, ha így lenne akkor hogyan lehet ezt diagnosztizálni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3587 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:20:27 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:06:47
A szervízben kaptam ezt a tájékoztatást, az hogy PSA az biztos.
Én meg szinte biztos vagyok benne, hogy nem PSA! Főleg ha PUMA dízel.
Csak azért érdekes, mert akkor rossz helyen megy a diskurzus, és lehet olyanok nem olvassák, akik azt a dízel motort ismerik!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3588 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:26:28 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:06:47
A szervízben kaptam ezt a tájékoztatást, az hogy PSA az biztos.
Engine reference
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3589 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:41:54 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:40:56
Megnéztem. ha jól látom a ZS D 422 es Puma motor az enyém és PSA DW 12 névre hallgat
Milyen motorod van? Az aláírásodban nincs semmi adat az autódról.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3590 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:43:12 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 22:07:45
Ezek szerint te biztos fel tudsz majd állítani meghibásodási statisztikát, ismeretlen eredetű jármüvek valójában ismeretlen futásteljesítményéből...
Ki a tököm akar felállítani hibastatisztikát? Honnan veszed ezt az ordító hülyeséget? Volt egy kérdés, erre te elkezdesz kombinálni, hogy én mit fogok kihozni belőle. Tisztelettel kérem, hogy a hülyeségedet tartsd meg magadnak és az én hsz-emet ne használd a hülyeséged propágálására, pláne ne a szokott tuskó stílusodban.
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 22:07:45
Ha értelme nem is lesz, de okoskodásnak biztos jó lesz majd. Utána azért ne feljtsd el megveregetni a válladat érte, mert ezen a fáradt tavaszi estén sikerült legalább ezzel megmosolyogtatnod. Köszi még egyszer .
Egy valaki okoskodik ezen az egyszerű kérdésen és az te vagy. Miután a szembelevőt jól megmosolyogtad, állj el a tükör elől. TUdod, mint a viccben a velencei tükör elől.
Engem pedig hagyjál lógva az ökörségeiddel és a stílustalanságoddal.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3591 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:45:21 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:40:56
Megnéztem. ha jól látom a ZS D 422 es Puma motor az enyém és PSA DW 12 névre hallgat
Vgy ez, vagy az... Mindkettő nem!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3592 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:46:03 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:40:56
Megnéztem. ha jól látom a ZS D 422 es Puma motor az enyém és PSA DW 12 névre hallgat
....nem jól látod
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3593 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:47:50 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 22:12:33
Persze női tulajdonos, ja. ...
Nyilván te jobban tudod.
Naplózva
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3594 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:57:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.18 kedd, 19:46:03
....nem jól látod
Biztos igazad van, mert az angol nem az erősségem. Szerinted akkor melyik.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3595 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:58:22 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:57:39
Biztos igazad van, mert az angol nem az erősségem. Szerinted akkor melyik.
Puma, azaz ford.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3596 Dátum:
2014.03.18 kedd, 20:11:28 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 19:19:25
Lehet hogy jól okoskodsz, de nekem mint laikusnak akkor az nem áll össze, hogy az indulás utáni pár percben amig nem melegszik be nem jelentkezik.
Gondolom, ha mechanikus hiba lenne akkor mindíg produkálná, bár már azon is gondolkoztam, hogy lehet valami dugó v. csapszeg és hidegen még nincsen lógása semminek. Persze et csak feltételezés, ha így lenne akkor hogyan lehet ezt diagnosztizálni.
Talán hidegen nem állítja le teljesen a befecskendezést, csak ha bemelegszik. Mindenesetre nekem úgy tűnik, hogy olyan üzemállapotban szól, amikor sem az égéstér, sem a főtengely felől felől nem kap (jelentős) hajtást a motor.
Épp ezért a porlasztókat kizárnám. Ha esetleg elzárt állapotban is becsurgatnának valamit az szólna mindig. Szóval szerintem mechanikus dolog, de megint csak hangsúlyozom, hogy okoskodás, mert egyrészt nem hallottam, másrészt nem is értek hozzá
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3597 Dátum:
2014.03.18 kedd, 23:22:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.18 kedd, 20:11:28
Talán hidegen nem állítja le teljesen a befecskendezést, csak ha bemelegszik. Mindenesetre nekem úgy tűnik, hogy olyan üzemállapotban szól, amikor sem az égéstér, sem a főtengely felől felől nem kap (jelentős) hajtást a motor.
Épp ezért a porlasztókat kizárnám. Ha esetleg elzárt állapotban is becsurgatnának valamit az szólna mindig. Szóval szerintem mechanikus dolog, de megint csak hangsúlyozom, hogy okoskodás, mert egyrészt nem hallottam, másrészt nem is értek hozzá
Hát azt hogy nem értessz hozzá vitatnám. A "szakemberek" el sem jutotta eddíg a következtetésig. A porlasztókat most cserélték , vadi új densok vannak benne+ szivattyú tisztítás+ tank,+gyári szűrő, úgyhogy most az egész rendszer szinte új. Ezért nem valószinű, hogy ilyen jellegű lenne a gond. bár a befecskendezés időpontját azért mégiscsak az elektronika vezérli. Ezt a hangot úgy kell elképzelni mintha egy adagolós dieselen eltolnád az előbefecskendezési időpontot és akkor van ilyen csörgő hang.
Naplózva
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3598 Dátum:
2014.03.18 kedd, 23:27:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.18 kedd, 19:58:22
Puma, azaz ford.
Igen közben rájöttem, hogy az enyimé láncos motor, nektek meg a személyautók valószinűleg szíjasok. tehát valóban nem ugyanaz. Bár amikor Alf diagolta MKIV-es mondeóként ismerte fel a masinája. Gondolom az elektronika azért hasonló.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3599 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:43:21 »
Idézetet írta: SWB transit - 2014.03.18 kedd, 23:22:57
Hát azt hogy nem értessz hozzá vitatnám. A "szakemberek" el sem jutotta eddíg a következtetésig. A porlasztókat most cserélték , vadi új densok vannak benne+ szivattyú tisztítás+ tank,+gyári szűrő, úgyhogy most az egész rendszer szinte új. Ezért nem valószinű, hogy ilyen jellegű lenne a gond. bár a befecskendezés időpontját azért mégiscsak az elektronika vezérli. Ezt a hangot úgy kell elképzelni mintha egy adagolós dieselen eltolnád az előbefecskendezési időpontot és akkor van ilyen csörgő hang.
Végülis lehet, hogy a vezérlés hibásan fecskendez be. Rá kéne dugni egy elmet.
Nem tudom, hogy olyat lehet-e csinálni, hogy felpörgetni a motort, és úgy elvenni a gyújtást, hogy csörög-e.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ