Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263556 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4300 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 19:06:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.05 hétfő, 15:11:49
Hinni sem csak a templomban kell, lehet, De ez most nem lényeg itt.
Annyit mondok még neked erről a csodaszerről (és ez vonatkozik szinte az összesre is), hogy azért mernek ígérni mindenféle csoda dolgot, mert:
1. Sosem derül(het) már ki ugyanannál a motornál, váltónál az a dolog, hogy nélküle mennyit ment el. Mivel ez lenne az egyetlen valós összehasonlítási
alap!
2. Ennek tükrében szinte bármi ígérhető!
3. Az ember igenis hajlamos placebo hatásként mindenbe változást érezni, mert elhiszi, hogy.......
Egy másfél millió km-t futott, felújításra váró motort megkerámiáztunk, és elfuttattuk még így 50.000 km-t, és utána szétborítottuk. Láttunk már 1-2 ilyen futásteljesítményű motort, és azokhoz képest ez a megkerámiázott sokkal szebb volt. Meg is vannak róla a fényképek! Nincsen benne semmi placebo. Az én elsődleges célom pedig nem is a hosszabb motorélettartam, mert engem kerámia nélkül is kiszolgál, hanem a sokkal élvezhetőbb autózás. Mert bizony, sokkal élvezhetőbbé válik, már az első 20-30 km után. Szóval rögtön kiderül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4301 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 19:45:23 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.05 hétfő, 19:06:10
Egy másfél millió km-t futott, felújításra váró motort megkerámiáztunk, és elfuttattuk még így 50.000 km-t, és utána szétborítottuk. Láttunk már 1-2 ilyen futásteljesítményű motort, és azokhoz képest ez a megkerámiázott sokkal szebb volt. Meg is vannak róla a fényképek! Nincsen benne semmi placebo. Az én elsődleges célom pedig nem is a hosszabb motorélettartam, mert engem kerámia nélkül is kiszolgál, hanem a sokkal élvezhetőbb autózás. Mert bizony, sokkal élvezhetőbbé válik, már az első 20-30 km után. Szóval rögtön kiderül.
Évezhetőbb az autózás, mert öntesz valamit a motorolajba és a váltóolajba?
Na én itt kiszállok, öreg vagyok már a mesékhez! Innen kezdődik a TV Shop.........
Remélem nem haragszol.
A motorvezérlőket programozással személyre "szabó", optimalizáló emberek monnyanak le! Eljárt az idő felettük!
Adalékot a motor/váltó olajba és máris élvezhetőbb az autózás!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4302 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 19:52:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.05 hétfő, 19:45:23
Évezhetőbb az autózás, mert öntesz valamit a motorolajba és a váltóolajba?
Na én itt kiszállok, öreg vagyok már a mesékhez! Innen kezdődik a TV Shop.........
Remélem nem haragszol.
A motorvezérlőket programozással személyre "szabó", optimalizáló emberek monnyanak le! Eljárt az idő felettük!
Adalékot a motor/váltó olajba és máris élvezhetőbb az autózás!
Nem haragszom, mert ez így van! Csak ki kell próbálni, utána Te is ajánlani fogod mindenkinek! Sokkal rugalmasabb, és finomabb a váltó és a motor együttműködése. Én évek óta élvezem a hatását, és elég sok kollégám, és barátom is. Magadat fosztod meg, nem engem, szóval nyugodtan kiszállhatsz!
Mellesleg a fókán volt chiptuningom is, xart sem ért, sokkal többet dobott rá a kerámia. Dízelnél persze más a helyzet.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4303 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 20:57:22 »
OFF
Nekem a kedvencem a témában az az elégedett felhasználói vélemény, amelyik leírta, hogy a csodaszer alkalmazása után autópályán ugyanakkor sebességhez kisebb fordulatszám is elegendő lett.
Megjegyzem -viccen kívül!- hogy, amikor valami jót csinálok az autóval, utána mindig egyértelműen érzem és emiatt tökéletesen meg vagyok győződve, hogy simább a járása, és kissé jobban megy. Legutóbb a tempomat hiba javítása után tapasztaltam ezt. Már eleve jobban indult az autó. Biztos a gomb piszkálása miatt..
Az érzés szubjektív, a mérés objektív. Én pedig mérnök vagyok.
ON
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4304 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 21:51:34 »
Off
Idézetet írta: GSR - 2014.05.05 hétfő, 15:15:32
Látom, valaki vágja.....
BME-n végeztél?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4305 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 21:52:23 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.05 hétfő, 19:06:10
Egy másfél millió km-t futott, felújításra váró motort megkerámiáztunk, és elfuttattuk még így 50.000 km-t, és utána szétborítottuk. Láttunk már 1-2 ilyen futásteljesítményű motort, és azokhoz képest ez a megkerámiázott sokkal szebb volt. Meg is vannak róla a fényképek! Nincsen benne semmi placebo. Az én elsődleges célom pedig nem is a hosszabb motorélettartam, mert engem kerámia nélkül is kiszolgál, hanem a sokkal élvezhetőbb autózás. Mert bizony, sokkal élvezhetőbbé válik, már az első 20-30 km után. Szóval rögtön kiderül.
A 1,5milliót generál nélkül futotta vagy már hozzányúltak?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4306 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 21:56:16 »
Idézetet írta: Candle - 2014.05.05 hétfő, 21:51:34
Off
BME-n végeztél?
Off
Nem.
On
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4307 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:05:26 »
Idézetet írta: Candle - 2014.05.05 hétfő, 21:51:34
Off
BME-n végeztél?
Ja, csak azt úgy hívták Bunkó MűSzakik Egyesülete.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4308 Dátum:
2014.05.06 kedd, 05:35:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.05.05 hétfő, 21:52:23
A 1,5milliót generál nélkül futotta vagy már hozzányúltak?
Annyit nem bírnak ki ezek a motorok, 750.000 km körül dugó-hüvely cserések.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4309 Dátum:
2014.05.06 kedd, 08:55:18 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.06 kedd, 05:35:53
Annyit nem bírnak ki ezek a motorok, 750.000 km körül dugó-hüvely cserések.
Ezért kérdeztem. A már generálozott motor további buherálása akkor a generálon is alapult.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4310 Dátum:
2014.05.06 kedd, 09:43:32 »
Idézetet írta: Candle - 2014.05.06 kedd, 08:55:18
Ezért kérdeztem. A már generálozott motor további buherálása akkor a generálon is alapult.
Így van, mint ahogy a többi összehasonlításon alapuló motornál is, tehát nem releváns.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4311 Dátum:
2014.05.07 szerda, 17:55:49 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.04 vasárnap, 23:03:37
Mennyi is egy nukleáris reaktor termikus hatásfoka 33-37% ez mivel is jobb egy hagyományos erőműtől? Ja, hogy itt urán hasad hiába? Nem ez a fenntartható kiút hanem a megújuló energiák lennének, szél nap de ez itthon sehogy nincs támogatva. De amúgy is a leg hiper-szuperebb kísérleti akksik se rendelkeznek nagyobb energiasűrűséggel fél KW/h-nál kilogrammonként addig meg nincs miről beszélni (a most használt Lithium kb. 0,16KW/h /Kg). Barátkozzál meg a gondolattal hogy még 25 év múlva is belsőégésű motorok lesznek az autók 98%-ban. Egyelőre meg 10-15 évig a dizelek tarolnak mindent. Ennek én se örülök. Később meg lehet , hogy előtérbe kerülnek a hidrogénesek.
Glattfelder is megszólalt az ügyben:
http://www.teol.hu/tolna/kozelet/glattfelder-szerint-a-tiszta-arammal-toltheto-villanyautoke-a-jovo-552070
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4312 Dátum:
2014.05.07 szerda, 19:26:06 »
Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy mely PID-ek milyen állapota alapján lehet tudni, hogy épp zajlik az aktív regeneráció?
Fontos lenne tudni, mert nagyratörő terveim vannak ezzel az információval.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4313 Dátum:
2014.05.07 szerda, 19:28:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.07 szerda, 19:26:06
Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy mely PID-ek milyen állapota alapján lehet tudni, hogy épp zajlik az aktív regeneráció?
Fontos lenne tudni, mert nagyratörő terveim vannak ezzel az információval.
Azt nem lehet megnézni, hogy melyikeket figyeli?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4314 Dátum:
2014.05.07 szerda, 20:40:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.07 szerda, 19:28:10
Azt nem lehet megnézni, hogy melyikeket figyeli?
Mi figyeli?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4315 Dátum:
2014.05.07 szerda, 20:53:39 »
sziasztok!
Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4316 Dátum:
2014.05.07 szerda, 20:55:43 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.05.07 szerda, 20:53:39
sziasztok!
Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?
200 ccm alapból negatívum.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4317 Dátum:
2014.05.07 szerda, 20:55:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.07 szerda, 20:40:55
Mi figyeli?
talán a FoCom látja a hőfokokat,és vagy a nyomásokat......az a baj,hogy offline egyik sem adja ki a pideket......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4318 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:02:18 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.07 szerda, 20:55:43
talán a FoCom látja a hőfokokat,és vagy a nyomásokat......az a baj,hogy offline egyik sem adja ki a pideket......
Tehát olyan PID-ekből amiket az ELMmel tudok olvasni, azokból nem derül ki?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4319 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:16:14 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.05.07 szerda, 20:53:39
sziasztok!
Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?
Azért van sok a piacon mert xar és mindenki szabadul tőle.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4320 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:23:02 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.05.07 szerda, 20:53:39
sziasztok!
Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?
Ha sokat hasznalod varosban es rovid tavokat mesz talan a dpf hianya miatt jobb az 1.8. Kollegamnak is azt ajanlottam vagy benzinest de az meg ritka.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4321 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:24:44 »
Idézetet írta: titta - 2014.05.07 szerda, 21:23:02
Ha sokat hasznalod varosban es rovid tavokat mesz talan a dpf hianya miatt jobb az 1.8. Kollegamnak is azt ajanlottam vagy benzinest de az meg ritka.
Nem kell félni a dpftől, csak kicsit oda kell rá figyelni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4322 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:29:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.07 szerda, 21:24:44
Nem kell félni a dpftől, csak kicsit oda kell rá figyelni.
Nem felek de azert orulok hogy az enyemben mar mashogy oldottak meg a regent es nem higul az olaj.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4323 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:31:12 »
Idézetet írta: titta - 2014.05.07 szerda, 21:29:34
Nem felek de azert orulok hogy az enyemben mar mashogy oldottak meg a regent es nem higul az olaj.
A löttyös dpfet leszámítva sokat megadnék érte, ha az enyémben lenne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4324 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:32:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.07 szerda, 21:31:12
A löttyös dpfet leszámítva sokat megadnék érte, ha az enyémben lenne...
Miért?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4325 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:33:30 »
Idézetet írta: titta - 2014.05.07 szerda, 21:32:19
Miért?
Mert baromijó, hogy nincs füst, korom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4326 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:36:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.07 szerda, 21:02:18
Tehát olyan PID-ekből amiket az ELMmel tudok olvasni, azokból nem derül ki?
utána kell nézni.lehet,hogy tudja simán az elm is azokat a pideket olvasni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4327 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:41:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.07 szerda, 21:33:30
Mert baromijó, hogy nincs füst, korom...
Lehet rosszul tudom de nem az van hogy a regi dizelek nagy, lathato kromot nyomtak ki, a szurosok meg apro, nem konnyen lathatot, ami meg karosabb? Nem hiszem hogy mindent ki tudnak szurni sajna.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4328 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:44:09 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.07 szerda, 21:36:17
utána kell nézni.lehet,hogy tudja simán az elm is azokat a pideket olvasni.
De mik azok, kb? Melyik modul? Esetleg valami közelebbi info?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4329 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 06:24:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.07 szerda, 21:44:09
De mik azok, kb? Melyik modul? Esetleg valami közelebbi info?
egyenlőre csak véleményem van róla.....
szerintem a motorvezérlésben van, tehát a PCM-ben kell keresni.
ahhoz,hogy konkrét dolgot találjunk,tesztelni kell.méricskélni online.kezd el,aztán valamikor majd én is becsatlakozok a témába,csak mostanában késő este érek haza mindig.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4330 Dátum:
2014.05.09 péntek, 09:37:53 »
Érdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/09/olajcsere_vagy_szervizeles/
Vajon a 2.0 tdci hasonló konstrukció, ergo várható ilyen típusú meghibásodás? (olajkokszosodás miatti előszűrő eltömődés és emiatt turbóhalál)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4331 Dátum:
2014.05.09 péntek, 10:08:30 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.05.09 péntek, 09:37:53
Érdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/09/olajcsere_vagy_szervizeles/
Vajon a 2.0 tdci hasonló konstrukció, ergo várható ilyen típusú meghibásodás? (olajkokszosodás miatti előszűrő eltömődés és emiatt turbóhalál)
Korábban szerintem beírtam ide is, de szakszervizes szerelőm (Sanyi) nagy 1.6 tdci fun. Olyat vett magának is, így a motor bármely alkatrészét felismeri álmából felkeltve... Na szóval ő mondta nekem még annó, hogy alul valahol van egy olajszűrő, ami ilyen fémrácsos és látott már olyat elkoszolódva, ami szerinte az olajozást befolyásolhatja. Ő azt mondta, hogy amikor megvette az autóját, az volt az első, amit kidbott az autóból, ezt a szűrőt leszedte (két köröm nagyságú kb.). Szerinte keringjen csak az olaj és szűrje meg a cserélhető olajszűrő...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4332 Dátum:
2014.05.09 péntek, 10:14:44 »
Tegnap faterék kijöttek hozzánk. Amikor mentek el beindította az autót és olyan kerepelő hangja volt, hogy mondom ezzel a sarokig se menjenek el.
Mondtam nyissa ki a motorháztetőt. A hang a ventillátortól jött. Leállította motort és a lapátok közül kihúztam egy kábelköteget a végén egy félig ledarált csatlakozóval. Az mondjuk egy dolog, hogy valami élősködő a motorháztető, de még a motorburkolat habszerű tömítését is gyakorlatilag teljesen széthordta a motortében, azokat amit láttunk, szépen kiszedegettünk. Aztán néztem, hogy ez a csati honnan hiányozhat. Na szóval egyszer (Auto Fort) leszedte az önindítót mert szerintük rossz, közben kiderült, hogy nem az, hanem az akksi adta meg magát. A hibamegállapítás is kritizálható, de mondjuk az, ahogy szerelik...
Szóval a fojtószelepház ezen már elektromos helyzetérzékelős (az enyémen még nem, de valószínű már nektek is mind olyan). Az önindító ez alatt van. Gondolom akkor lehúzták a csatit, félrerakták és azóta az ott lifegett... Bravó!!!!! Érdekes, hogy simán vissza tudtam dugni a helyére. Nyilván már nem százas, de hibakódott eddig sem generált...
A kezüket kellene letörni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4333 Dátum:
2014.05.09 péntek, 10:32:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.09 péntek, 10:14:44
Tegnap faterék kijöttek hozzánk. Amikor mentek el beindította az autót és olyan kerepelő hangja volt, hogy mondom ezzel a sarokig se menjenek el.
Mondtam nyissa ki a motorháztetőt. A hang a ventillátortól jött. Leállította motort és a lapátok közül kihúztam egy kábelköteget a végén egy félig ledarált csatlakozóval. Az mondjuk egy dolog, hogy valami élősködő a motorháztető, de még a motorburkolat habszerű tömítését is gyakorlatilag teljesen széthordta a motortében, azokat amit láttunk, szépen kiszedegettünk. Aztán néztem, hogy ez a csati honnan hiányozhat. Na szóval egyszer (Auto Fort) leszedte az önindítót mert szerintük rossz, közben kiderült, hogy nem az, hanem az akksi adta meg magát. A hibamegállapítás is kritizálható, de mondjuk az, ahogy szerelik...
Szóval a fojtószelepház ezen már elektromos helyzetérzékelős (az enyémen még nem, de valószínű már nektek is mind olyan). Az önindító ez alatt van. Gondolom akkor lehúzták a csatit, félrerakták és azóta az ott lifegett... Bravó!!!!! Érdekes, hogy simán vissza tudtam dugni a helyére. Nyilván már nem százas, de hibakódott eddig sem generált...
A kezüket kellene letörni!
A végén autó(reszelő)szerelő lesz belőled....de minimum fojtószelepház fetisiszta.
Az érdekes, hogy nem "nyivákolt" a lehúzott csatira.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4334 Dátum:
2014.05.09 péntek, 10:37:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.09 péntek, 10:32:31
A végén autó(reszelő)szerelő lesz belőled....de minimum fojtószelepház fetisiszta.
Az érdekes, hogy nem "nyivákolt" a lehúzott csatira.
Az nekem is fura. Az IDS+-t (ELM
) nem dugtam rá, szóval hibakód lehet, hogy van, de nem tiltott le és nem jelzett ki semmit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4335 Dátum:
2014.05.09 péntek, 11:47:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.07 szerda, 20:55:43
200 ccm alapból negatívum.
puff egy tasli
egy benzines neszóljonbele
jó az egynóc és elég is mindenre amit a kresz enged. meg arra is amit a kresz nem enged
olvasd végig Balogh "elv"társ kálváriáját, nálunk ilyen nincs. nálam meg az sincs ami az 1,8 baja, az enyém egy perpetum mobile. ...és imádom. ennyi.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4336 Dátum:
2014.05.09 péntek, 21:09:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.19 szombat, 16:35:25
Ha már túrtam a kocsit, csináltam egy ellenőrzést.
Megmértem, hogy ha ugyanannyi levegőt pumpálok a tankba, mennyi idő alatt jön le a szűkítővel és anélkül. Nos a szűkítő nélkül még mindig felakad a szelep és összességében több mint kétszer annyi idő kell neki, mint szűkítővel.
Ma végre tankoltam. Egyértelműen jobb, sokkal ritkábban kattan le, de sajnos messze van a tökéletestől. Az mindenesetre biztos, hogy a hiba a tank szellőztetőjével van (Az Ivanics szerelőinek volt igazuk.)
Persze nem adom fel ilyen könnyen
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4337 Dátum:
2014.05.09 péntek, 21:12:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.07 szerda, 21:24:44
Nem kell félni a dpftől, csak kicsit oda kell rá figyelni.
Mit értesz ez alatt?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4338 Dátum:
2014.05.09 péntek, 21:27:33 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.05.09 péntek, 21:12:32
Mit értesz ez alatt?
Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4339 Dátum:
2014.05.09 péntek, 21:54:40 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.09 péntek, 21:27:33
Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.
Autópályán is ugyanúgy magától regenerál, csak kevésbé veszed észre.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4340 Dátum:
2014.05.10 szombat, 08:48:18 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.09 péntek, 21:27:33
Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.
Még azt sem feltétlen kell, csak ne állítsa le regeneráció közben. Meg használni kell DPF szűrő tisztítót, biztos van másnak is, de én Protecet vettem, ő az:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4341 Dátum:
2014.05.10 szombat, 15:49:44 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.10 szombat, 08:48:18
Még azt sem feltétlen kell, csak ne állítsa le regeneráció közben. Meg használni kell DPF szűrő tisztítót, biztos van másnak is, de én Protecet vettem, ő az:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
3 havonta? Ez az ajanlas
Mennyibe kerul?
En max, ha nagyon a veget jarja kiprobalom hatha segit a dpf-en, mint a bimmeresnek
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.10 szombat, 16:03:22 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4342 Dátum:
2014.05.10 szombat, 19:21:09 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.10 szombat, 08:48:18
Még azt sem feltétlen kell, csak ne állítsa le regeneráció közben. Meg használni kell DPF szűrő tisztítót, biztos van másnak is, de én Protecet vettem, ő az:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Szia! Valami változást észlelsz amióta használod Protecet?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4343 Dátum:
2014.05.10 szombat, 19:28:50 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.09 péntek, 21:27:33
Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.
Jó is az az acrobat reader.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4344 Dátum:
2014.05.10 szombat, 19:30:56 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.05.09 péntek, 21:12:32
Mit értesz ez alatt?
http://spuri-adalek.hu/content/view/215/1/
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4345 Dátum:
2014.05.10 szombat, 19:31:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.10 szombat, 19:28:50
Jó is az az acrobat reader.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4346 Dátum:
2014.05.10 szombat, 21:41:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.05.10 szombat, 15:49:44
3 havonta? Ez az ajanlas
Mennyibe kerul?
En max, ha nagyon a veget jarja kiprobalom hatha segit a dpf-en, mint a bimmeresnek
Én 2300 Ft-ért vettem, szóval nem egy ökör ára, ha tényleg használ, ennyit megér egy több százezres DPF szűrő megmentése.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4347 Dátum:
2014.05.10 szombat, 21:42:14 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.05.10 szombat, 19:21:09
Szia! Valami változást észlelsz amióta használod Protecet?
Én nem, de nem is hiszem, hogy kellene. Gondolom, szépen csendben teszi a dolgát.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4348 Dátum:
2014.05.10 szombat, 21:56:09 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.10 szombat, 21:42:14
Én nem, de nem is hiszem, hogy kellene. Gondolom, szépen csendben teszi a dolgát.
Azert csak figyeld legyszi, mikor regeneral es mennyi ideig
En is a leheto legjobbat akarom ennek a franya koromcsapdanak.
Koszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4349 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 09:22:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.05.10 szombat, 21:56:09
Azert csak figyeld legyszi, mikor regeneral es mennyi ideig
En is a leheto legjobbat akarom ennek a franya koromcsapdanak.
Koszi
Ok, megnézem majd. Eddig kétszer regenerált nálam, ahogy hazaértem vele, akkor kb. 2-300 km után, majd városban elmentem vele kb. 500 kn-t, s akkor regenerált. Pont hazaêrtem, s álltam volna be a garázsba, mikor láttam, hogy tornázza fel a fogyit. Garázsajtó visszazár, 3+4 km-es kört lecsapattam, s be is fejezte addigra. Ezután borítottam bele a Protecet, majd megfigyelem, mikor lesz a kövi regenerálás, s meddig tart.
Naplózva
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ