Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263556 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:06:10 »

Hinni sem csak a templomban kell, lehet, De ez most nem lényeg itt.

Annyit mondok még neked erről a csodaszerről (és ez vonatkozik szinte az összesre is), hogy azért mernek ígérni mindenféle csoda dolgot, mert:
1. Sosem derül(het) már ki ugyanannál a motornál, váltónál az a dolog, hogy nélküle mennyit ment el. Mivel ez lenne az egyetlen valós összehasonlítási
    alap!
2. Ennek tükrében szinte bármi ígérhető!
3. Az ember igenis hajlamos placebo hatásként mindenbe változást érezni, mert elhiszi, hogy.......

 wave

Egy másfél millió km-t futott, felújításra váró motort megkerámiáztunk, és elfuttattuk még így 50.000 km-t, és utána szétborítottuk. Láttunk már 1-2 ilyen futásteljesítményű motort, és azokhoz képest ez a megkerámiázott sokkal szebb volt. Meg is vannak róla a fényképek! Nincsen benne semmi placebo. Az én elsődleges célom pedig nem is a hosszabb motorélettartam, mert engem kerámia nélkül is kiszolgál, hanem a sokkal élvezhetőbb autózás. Mert bizony, sokkal élvezhetőbbé válik, már az első 20-30 km után. Szóval rögtön kiderül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:45:23 »

Egy másfél millió km-t futott, felújításra váró motort megkerámiáztunk, és elfuttattuk még így 50.000 km-t, és utána szétborítottuk. Láttunk már 1-2 ilyen futásteljesítményű motort, és azokhoz képest ez a megkerámiázott sokkal szebb volt. Meg is vannak róla a fényképek! Nincsen benne semmi placebo. Az én elsődleges célom pedig nem is a hosszabb motorélettartam, mert engem kerámia nélkül is kiszolgál, hanem a sokkal élvezhetőbb autózás. Mert bizony, sokkal élvezhetőbbé válik, már az első 20-30 km után. Szóval rögtön kiderül.

Évezhetőbb az autózás, mert öntesz valamit a motorolajba és a váltóolajba?
Na én itt kiszállok, öreg vagyok már a mesékhez!  Innen kezdődik a TV Shop.........  wave
Remélem nem haragszol.  Wink

A motorvezérlőket programozással személyre "szabó", optimalizáló emberek monnyanak le! Eljárt az idő felettük!
Adalékot a motor/váltó olajba és máris élvezhetőbb az autózás!  taps   hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:52:07 »

Évezhetőbb az autózás, mert öntesz valamit a motorolajba és a váltóolajba?
Na én itt kiszállok, öreg vagyok már a mesékhez!  Innen kezdődik a TV Shop.........  wave
Remélem nem haragszol.  Wink

A motorvezérlőket programozással személyre "szabó", optimalizáló emberek monnyanak le! Eljárt az idő felettük!
Adalékot a motor/váltó olajba és máris élvezhetőbb az autózás!  taps   hehe


Nem haragszom, mert ez így van! Csak ki kell próbálni, utána Te is ajánlani fogod mindenkinek! Sokkal rugalmasabb, és finomabb a váltó és a motor együttműködése. Én évek óta élvezem a hatását, és elég sok kollégám, és barátom is. Magadat fosztod meg, nem engem, szóval nyugodtan kiszállhatsz!  nyes Mellesleg a fókán volt chiptuningom is, xart sem ért, sokkal többet dobott rá a kerámia. Dízelnél persze más a helyzet.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:57:22 »

OFF
Nekem a kedvencem a témában az az elégedett felhasználói vélemény, amelyik leírta, hogy a csodaszer alkalmazása után autópályán ugyanakkor sebességhez kisebb fordulatszám is elegendő lett.

Megjegyzem -viccen kívül!- hogy, amikor valami jót csinálok az autóval, utána mindig egyértelműen érzem és emiatt tökéletesen meg vagyok győződve, hogy simább a járása, és kissé jobban megy. Legutóbb a tempomat hiba javítása után tapasztaltam ezt. Már eleve jobban indult az autó. Biztos a gomb piszkálása miatt..  Wink

Az érzés szubjektív, a mérés objektív. Én pedig mérnök vagyok.

ON
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 21:51:34 »

Off

Látom, valaki vágja.....  eljen

BME-n végeztél?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 21:52:23 »

Egy másfél millió km-t futott, felújításra váró motort megkerámiáztunk, és elfuttattuk még így 50.000 km-t, és utána szétborítottuk. Láttunk már 1-2 ilyen futásteljesítményű motort, és azokhoz képest ez a megkerámiázott sokkal szebb volt. Meg is vannak róla a fényképek! Nincsen benne semmi placebo. Az én elsődleges célom pedig nem is a hosszabb motorélettartam, mert engem kerámia nélkül is kiszolgál, hanem a sokkal élvezhetőbb autózás. Mert bizony, sokkal élvezhetőbbé válik, már az első 20-30 km után. Szóval rögtön kiderül.

A 1,5milliót generál nélkül futotta vagy már hozzányúltak?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 21:56:16 »

Off

BME-n végeztél?

Off

Nem.

On
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:05:26 »

Off

BME-n végeztél?

Ja, csak azt úgy hívták Bunkó MűSzakik Egyesülete.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2014.05.06 kedd, 05:35:53 »

A 1,5milliót generál nélkül futotta vagy már hozzányúltak?

Annyit nem bírnak ki ezek a motorok, 750.000 km körül dugó-hüvely cserések.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2014.05.06 kedd, 08:55:18 »

Annyit nem bírnak ki ezek a motorok, 750.000 km körül dugó-hüvely cserések.

Ezért kérdeztem. A már generálozott motor további buherálása akkor a generálon is alapult.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2014.05.06 kedd, 09:43:32 »

Ezért kérdeztem. A már generálozott motor további buherálása akkor a generálon is alapult.

Így van, mint ahogy a többi összehasonlításon alapuló motornál is, tehát nem releváns.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2014.05.07 szerda, 17:55:49 »

Mennyi is egy nukleáris reaktor termikus hatásfoka 33-37% ez mivel is jobb egy hagyományos erőműtől? Ja, hogy itt urán hasad hiába? Nem ez a fenntartható kiút hanem a megújuló energiák lennének, szél nap de ez  itthon sehogy nincs támogatva. De amúgy is a leg hiper-szuperebb kísérleti akksik se rendelkeznek nagyobb energiasűrűséggel fél KW/h-nál kilogrammonként addig meg nincs miről beszélni (a most használt Lithium kb. 0,16KW/h /Kg).  Barátkozzál meg a gondolattal hogy még 25 év múlva is belsőégésű motorok lesznek az autók 98%-ban. Egyelőre meg 10-15 évig a dizelek tarolnak mindent. Ennek én se örülök. Később meg lehet , hogy előtérbe kerülnek a hidrogénesek.

Glattfelder is megszólalt az ügyben:

http://www.teol.hu/tolna/kozelet/glattfelder-szerint-a-tiszta-arammal-toltheto-villanyautoke-a-jovo-552070
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2014.05.07 szerda, 19:26:06 »

Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy mely PID-ek milyen állapota alapján lehet tudni, hogy épp zajlik az aktív regeneráció?

Fontos lenne tudni, mert nagyratörő terveim vannak ezzel az információval.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2014.05.07 szerda, 19:28:10 »

Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy mely PID-ek milyen állapota alapján lehet tudni, hogy épp zajlik az aktív regeneráció?

Fontos lenne tudni, mert nagyratörő terveim vannak ezzel az információval.

Azt nem lehet megnézni, hogy melyikeket figyeli?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:40:55 »

Azt nem lehet megnézni, hogy melyikeket figyeli?
Mi figyeli?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:53:39 »

sziasztok!

Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?

 worship worship wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:55:43 »

sziasztok!

Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?

 worship worship wave

200 ccm alapból negatívum.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:55:43 »

Mi figyeli?
talán a FoCom látja a hőfokokat,és vagy a nyomásokat......az a baj,hogy offline egyik sem adja ki a pideket......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:02:18 »

talán a FoCom látja a hőfokokat,és vagy a nyomásokat......az a baj,hogy offline egyik sem adja ki a pideket......
Tehát olyan PID-ekből amiket az ELMmel tudok olvasni, azokból nem derül ki?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:16:14 »

sziasztok!

Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?

 worship worship wave

Azért van sok a piacon mert xar és mindenki szabadul tőle.  laugh hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:23:02 »

sziasztok!

Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok 1.8 tdci vagy 2.0?
Több az 1.8-as a piacon,vagyis most igy tűnik.
Mik a negativumok?

 worship worship wave

Ha sokat hasznalod varosban es rovid tavokat mesz talan a dpf hianya miatt jobb az 1.8. Kollegamnak is azt ajanlottam vagy benzinest de az meg ritka.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:24:44 »

Ha sokat hasznalod varosban es rovid tavokat mesz talan a dpf hianya miatt jobb az 1.8. Kollegamnak is azt ajanlottam vagy benzinest de az meg ritka.

Nem kell félni a dpftől, csak kicsit oda kell rá figyelni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:29:34 »

Nem kell félni a dpftől, csak kicsit oda kell rá figyelni.

Nem felek de azert orulok hogy az enyemben mar mashogy oldottak meg a regent es nem higul az olaj.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:31:12 »

Nem felek de azert orulok hogy az enyemben mar mashogy oldottak meg a regent es nem higul az olaj.

A löttyös dpfet leszámítva sokat megadnék érte, ha az enyémben lenne...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:32:19 »

A löttyös dpfet leszámítva sokat megadnék érte, ha az enyémben lenne...

Miért?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:33:30 »

Miért?

Mert baromijó, hogy nincs füst, korom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:36:17 »

Tehát olyan PID-ekből amiket az ELMmel tudok olvasni, azokból nem derül ki?
utána kell nézni.lehet,hogy tudja simán az elm is azokat a pideket olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:41:35 »

Mert baromijó, hogy nincs füst, korom...

Lehet rosszul tudom de nem az van hogy a regi dizelek nagy, lathato kromot nyomtak ki, a szurosok meg apro, nem konnyen lathatot, ami meg karosabb? Nem hiszem hogy mindent ki tudnak szurni sajna.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:44:09 »

utána kell nézni.lehet,hogy tudja simán az elm is azokat a pideket olvasni.
De mik azok, kb? Melyik modul? Esetleg valami közelebbi info?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 06:24:24 »

De mik azok, kb? Melyik modul? Esetleg valami közelebbi info?
egyenlőre csak véleményem van róla.....
szerintem a motorvezérlésben van, tehát a PCM-ben kell keresni.
ahhoz,hogy konkrét dolgot találjunk,tesztelni kell.méricskélni online.kezd el,aztán valamikor majd én is becsatlakozok a témába,csak mostanában késő este érek haza mindig.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2014.05.09 péntek, 09:37:53 »

Érdekes cikk: http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/09/olajcsere_vagy_szervizeles/
Vajon a 2.0 tdci hasonló konstrukció, ergo várható ilyen típusú meghibásodás? (olajkokszosodás miatti előszűrő eltömődés és emiatt turbóhalál)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2014.05.09 péntek, 10:08:30 »

Érdekes cikk: http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/09/olajcsere_vagy_szervizeles/
Vajon a 2.0 tdci hasonló konstrukció, ergo várható ilyen típusú meghibásodás? (olajkokszosodás miatti előszűrő eltömődés és emiatt turbóhalál)

Korábban szerintem beírtam ide is, de szakszervizes szerelőm (Sanyi) nagy 1.6 tdci fun. Olyat vett magának is, így a motor bármely alkatrészét felismeri álmából felkeltve... Na szóval ő mondta nekem még annó, hogy alul valahol van egy olajszűrő, ami ilyen fémrácsos és látott már olyat elkoszolódva, ami szerinte az olajozást befolyásolhatja. Ő azt mondta, hogy amikor megvette az autóját, az volt az első, amit kidbott az autóból, ezt a szűrőt leszedte (két köröm nagyságú kb.). Szerinte keringjen csak az olaj és szűrje meg a cserélhető olajszűrő...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2014.05.09 péntek, 10:14:44 »

Tegnap faterék kijöttek hozzánk. Amikor mentek el beindította az autót és olyan kerepelő hangja volt, hogy mondom ezzel a sarokig se menjenek el.

Mondtam nyissa ki a motorháztetőt. A hang a ventillátortól jött. Leállította motort és a lapátok közül kihúztam egy kábelköteget a végén egy félig ledarált csatlakozóval. Az mondjuk egy dolog, hogy valami élősködő a motorháztető, de még a motorburkolat habszerű tömítését is gyakorlatilag teljesen széthordta a motortében, azokat amit láttunk, szépen kiszedegettünk. Aztán néztem, hogy ez a csati honnan hiányozhat. Na szóval egyszer (Auto Fort) leszedte az önindítót mert szerintük rossz, közben kiderült, hogy nem az, hanem az akksi adta meg magát. A hibamegállapítás is kritizálható, de mondjuk az, ahogy szerelik... falbav

Szóval a fojtószelepház ezen már elektromos helyzetérzékelős (az enyémen még nem, de valószínű már nektek is mind olyan). Az önindító ez alatt van. Gondolom akkor lehúzták a csatit, félrerakták és azóta az ott lifegett... Bravó!!!!! Érdekes, hogy simán vissza tudtam dugni a helyére. Nyilván már nem százas, de hibakódott eddig sem generált...

A kezüket kellene letörni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2014.05.09 péntek, 10:32:31 »

Tegnap faterék kijöttek hozzánk. Amikor mentek el beindította az autót és olyan kerepelő hangja volt, hogy mondom ezzel a sarokig se menjenek el.

Mondtam nyissa ki a motorháztetőt. A hang a ventillátortól jött. Leállította motort és a lapátok közül kihúztam egy kábelköteget a végén egy félig ledarált csatlakozóval. Az mondjuk egy dolog, hogy valami élősködő a motorháztető, de még a motorburkolat habszerű tömítését is gyakorlatilag teljesen széthordta a motortében, azokat amit láttunk, szépen kiszedegettünk. Aztán néztem, hogy ez a csati honnan hiányozhat. Na szóval egyszer (Auto Fort) leszedte az önindítót mert szerintük rossz, közben kiderült, hogy nem az, hanem az akksi adta meg magát. A hibamegállapítás is kritizálható, de mondjuk az, ahogy szerelik... falbav

Szóval a fojtószelepház ezen már elektromos helyzetérzékelős (az enyémen még nem, de valószínű már nektek is mind olyan). Az önindító ez alatt van. Gondolom akkor lehúzták a csatit, félrerakták és azóta az ott lifegett... Bravó!!!!! Érdekes, hogy simán vissza tudtam dugni a helyére. Nyilván már nem százas, de hibakódott eddig sem generált...

A kezüket kellene letörni!

 taps
A végén autó(reszelő)szerelő lesz belőled....de minimum fojtószelepház fetisiszta.  eplus2 
Az érdekes, hogy nem "nyivákolt" a lehúzott csatira.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2014.05.09 péntek, 10:37:52 »

taps
A végén autó(reszelő)szerelő lesz belőled....de minimum fojtószelepház fetisiszta.  eplus2 
Az érdekes, hogy nem "nyivákolt" a lehúzott csatira.

Az nekem is fura. Az IDS+-t (ELM  vigyor3) nem dugtam rá, szóval hibakód lehet, hogy van, de nem tiltott le és nem jelzett ki semmit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2014.05.09 péntek, 11:47:02 »

200 ccm alapból negatívum.  vigyor3
puff egy tasli  hehe

egy benzines neszóljonbele  vigyor3

jó az egynóc és elég is mindenre amit a kresz enged. meg arra is amit a kresz nem enged

olvasd végig Balogh "elv"társ kálváriáját, nálunk ilyen nincs. nálam meg az sincs ami az 1,8 baja, az enyém egy perpetum mobile. ...és imádom. ennyi.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2014.05.09 péntek, 21:09:17 »

Ha már túrtam a kocsit, csináltam egy ellenőrzést.
Megmértem, hogy ha ugyanannyi levegőt pumpálok a tankba, mennyi idő alatt jön le a szűkítővel és anélkül. Nos a szűkítő nélkül még mindig felakad a szelep és összességében több mint kétszer annyi idő kell neki, mint szűkítővel.
Ma végre tankoltam. Egyértelműen jobb, sokkal ritkábban kattan le, de sajnos messze van a tökéletestől. Az mindenesetre biztos, hogy a hiba a tank szellőztetőjével van (Az Ivanics szerelőinek volt igazuk.)
Persze nem adom fel ilyen könnyen Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2014.05.09 péntek, 21:12:32 »

Nem kell félni a dpftől, csak kicsit oda kell rá figyelni.

Mit értesz ez alatt?  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2014.05.09 péntek, 21:27:33 »

Mit értesz ez alatt?  worship

Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2014.05.09 péntek, 21:54:40 »

Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.  eljen
Autópályán is ugyanúgy magától regenerál, csak kevésbé veszed észre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2014.05.10 szombat, 08:48:18 »

Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.  eljen

Még azt sem feltétlen kell, csak ne állítsa le regeneráció közben. Meg használni kell DPF szűrő tisztítót, biztos van másnak is, de én Protecet vettem, ő az:

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2014.05.10 szombat, 15:49:44 »

Még azt sem feltétlen kell, csak ne állítsa le regeneráció közben. Meg használni kell DPF szűrő tisztítót, biztos van másnak is, de én Protecet vettem, ő az:

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9

3 havonta? Ez az ajanlas  Huh?
Mennyibe kerul?
En max, ha nagyon a veget jarja kiprobalom hatha segit a dpf-en, mint a bimmeresnek eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.10 szombat, 16:03:22 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2014.05.10 szombat, 19:21:09 »

Még azt sem feltétlen kell, csak ne állítsa le regeneráció közben. Meg használni kell DPF szűrő tisztítót, biztos van másnak is, de én Protecet vettem, ő az:

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9


Szia! Valami változást észlelsz amióta használod Protecet?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2014.05.10 szombat, 19:28:50 »

Arra gondol, hogy rövid távokon, tisztán városi forgalomban a pdf bedugul. Ilyenkor meg kell egy kicsit hajtani, vagy a kocsi magátától regenerál.
Megemeli a fordulat, kiégeti a szűrőt, tisztítja a pdf-et.
Szóval sok városi lötyögés után egy kicsit meg kell hajtani a vasat.  eljen

Jó is az az acrobat reader.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2014.05.10 szombat, 19:30:56 »

Mit értesz ez alatt?  worship
http://spuri-adalek.hu/content/view/215/1/
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2014.05.10 szombat, 19:31:22 »

Jó is az az acrobat reader.  laugh

 lol002
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2014.05.10 szombat, 21:41:23 »

3 havonta? Ez az ajanlas  Huh?
Mennyibe kerul?
En max, ha nagyon a veget jarja kiprobalom hatha segit a dpf-en, mint a bimmeresnek eljen


Én 2300 Ft-ért vettem, szóval nem egy ökör ára, ha tényleg használ, ennyit megér egy több százezres DPF szűrő megmentése.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2014.05.10 szombat, 21:42:14 »

Szia! Valami változást észlelsz amióta használod Protecet?

Én nem, de nem is hiszem, hogy kellene. Gondolom, szépen csendben teszi a dolgát.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2014.05.10 szombat, 21:56:09 »

Én nem, de nem is hiszem, hogy kellene. Gondolom, szépen csendben teszi a dolgát.
Azert csak figyeld legyszi, mikor regeneral es mennyi ideig eljen
En is a leheto legjobbat akarom ennek a franya koromcsapdanak.
Koszi worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 09:22:57 »

Azert csak figyeld legyszi, mikor regeneral es mennyi ideig eljen
En is a leheto legjobbat akarom ennek a franya koromcsapdanak.
Koszi worship

Ok, megnézem majd. Eddig kétszer regenerált nálam, ahogy hazaértem vele, akkor kb. 2-300 km után, majd városban elmentem vele kb. 500 kn-t, s akkor regenerált. Pont hazaêrtem, s álltam volna be a garázsba, mikor láttam, hogy tornázza fel a fogyit. Garázsajtó visszazár, 3+4 km-es kört lecsapattam, s be is fejezte addigra. Ezután borítottam bele a Protecet, majd megfigyelem, mikor lesz a kövi regenerálás, s meddig tart.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.