Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:58:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263729 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5950 Dátum:
2014.10.29 szerda, 20:59:41 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.29 szerda, 20:32:47
Segítsetek megérteni az alábbi dolgot.
Tele tankoltuk az autót, amennyi csak belefért ( a mutató is a maxon ). Erre kiírta, hogy 1200 Km-t tehetek meg a következő tankolásig. ( a tankolást követően valamiért az átlag fogyasztás és az átlag sebesség nullázódott ) Az autóval megtettünk ez után kb. 100 km-t 5,6 az átlag fogyasztás, majd kiírja, hogy kb. 800 valamennyi km van amit még megtehetek a következő tankolásig. 100 km után a mutató is megmozdult, bár egyes vélemények szerint csurig tele a tankkal még a mutató nem mozdulhatna igazán ennyinél... nah mindegy. Majd újabb kb 50 km megtétele után miközben az átlag fogyasztás lement 5 literre, kiírta hogy 680 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Ezt követően megint mentünk vele kb. 60 km-t az átlag fogyasztás lement 4,6ra és most azt írja ki hogy 740 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Az üzemanyagot jelző mutató most háromnegyednél áll.
Összegezve tele a tank, kiírja, hogy 1200 km-t mehetek, megteszek ebből kb. 200 km-t a fogyasztás most 4,6on áll, a computer szerint meg 740 km-t tehetek már csak meg. A mutató tanknál meg háromnegyednél van talán picivel alatta.
Nem vagyok nagy matekos, ha valaki gondolja számolgathat, de így ránézésre szerintem valami nagyon nincs arányban, vagy valami rosszul számol ebben az autóban... aránytalanul keveset ír ki a megtett km után a még megtehetőre és a tank mutatója is nagyobb mértékben mutat keveset szerintem.
Korábban írtam gázolaj folyásról itt ott a motortérben, ezek mind meg lettek szüntetve, most is száraz minden látható rész ha megnézem. Nem látok folyást. Gázolaj szag határozattan van a motor tér felől, de mivel korábban sok folyt ki az nem lett lemosva kipucolva tehát akár az is érződhet még. (ugye az anno miden fele mindenbe belefolyt)
Kérdés, hogy akkor folyik valahol a gázolja, ( lopják belőle?
kizárt) vagy rossz a belső computer, vagy a mutató rossz, vagy valami más? ( korábban nem volt gond ezzel a fogyasztás mutatóval meg egyebekkel...
A nullázódás valószínűleg csak egy gombnyomás volt a kormányon a Converse+ menüjében (illetve ha nem Converse"-od van, akkor a fed komp. menüjében.
Az átlag, meg a hátralévő km mindig a korábbi adatok függvénye. (És egy kis matek
)
Elképzelhető, hogy tankolás előtt eléggé alacsony átlagfogyival mentél, és ebből ő úgy számolta ki, hogy még 1200 km-re lesz elég a full tank.
Utána rájött, hogy azzal a fogyasztással, amivel pillanatnyilag mész, mégsem 1200 lesz az ("újratervezett")
A 200km megtett, hátralévő 740 és a 3/4 tank teljesen összhangban van egymással
Én a hátralévő km-t csak akkor nézem, ha a Converse magától erre vált, mivel hamarosan tankolni kell. Átlagfogyin, vagy a pillanatnyi fogyin szokott lenni (ez utóbb arra jó, hogy látom, mikor regenerál, bár ezt hallom, érzem is most már, amióta tudom, hogy mire kell figyelni
)
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5951 Dátum:
2014.10.29 szerda, 21:10:14 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.29 szerda, 20:32:47
Segítsetek megérteni az alábbi dolgot.
Tele tankoltuk az autót, amennyi csak belefért ( a mutató is a maxon ). Erre kiírta, hogy 1200 Km-t tehetek meg a következő tankolásig. ( a tankolást követően valamiért az átlag fogyasztás és az átlag sebesség nullázódott ) Az autóval megtettünk ez után kb. 100 km-t 5,6 az átlag fogyasztás, majd kiírja, hogy kb. 800 valamennyi km van amit még megtehetek a következő tankolásig. 100 km után a mutató is megmozdult, bár egyes vélemények szerint csurig tele a tankkal még a mutató nem mozdulhatna igazán ennyinél... nah mindegy. Majd újabb kb 50 km megtétele után miközben az átlag fogyasztás lement 5 literre, kiírta hogy 680 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Ezt követően megint mentünk vele kb. 60 km-t az átlag fogyasztás lement 4,6ra és most azt írja ki hogy 740 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Az üzemanyagot jelző mutató most háromnegyednél áll.
Összegezve tele a tank, kiírja, hogy 1200 km-t mehetek, megteszek ebből kb. 200 km-t a fogyasztás most 4,6on áll, a computer szerint meg 740 km-t tehetek már csak meg. A mutató tanknál meg háromnegyednél van talán picivel alatta.
Nem vagyok nagy matekos, ha valaki gondolja számolgathat, de így ránézésre szerintem valami nagyon nincs arányban, vagy valami rosszul számol ebben az autóban... aránytalanul keveset ír ki a megtett km után a még megtehetőre és a tank mutatója is nagyobb mértékben mutat keveset szerintem.
Korábban írtam gázolaj folyásról itt ott a motortérben, ezek mind meg lettek szüntetve, most is száraz minden látható rész ha megnézem. Nem látok folyást. Gázolaj szag határozattan van a motor tér felől, de mivel korábban sok folyt ki az nem lett lemosva kipucolva tehát akár az is érződhet még. (ugye az anno miden fele mindenbe belefolyt)
Kérdés, hogy akkor folyik valahol a gázolja, ( lopják belőle?
kizárt) vagy rossz a belső computer, vagy a mutató rossz, vagy valami más? ( korábban nem volt gond ezzel a fogyasztás mutatóval meg egyebekkel...
sajnos a kijelzett üzemanyagszint is a hátralévő km-ek függvényében van kijelezve, ami meg ugye tudjuk, hogy az eddigi fogyasztásoknak a függvénye.
Én volt már, hogy termeltem a gázolajat a kocsival:
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg593055#msg593055
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5952 Dátum:
2014.10.29 szerda, 21:18:35 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.29 szerda, 20:32:47
Segítsetek megérteni az alábbi dolgot.
Tele tankoltuk az autót, amennyi csak belefért ( a mutató is a maxon ). Erre kiírta, hogy 1200 Km-t tehetek meg a következő tankolásig. ( a tankolást követően valamiért az átlag fogyasztás és az átlag sebesség nullázódott ) Az autóval megtettünk ez után kb. 100 km-t 5,6 az átlag fogyasztás, majd kiírja, hogy kb. 800 valamennyi km van amit még megtehetek a következő tankolásig. 100 km után a mutató is megmozdult, bár egyes vélemények szerint csurig tele a tankkal még a mutató nem mozdulhatna igazán ennyinél... nah mindegy. Majd újabb kb 50 km megtétele után miközben az átlag fogyasztás lement 5 literre, kiírta hogy 680 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Ezt követően megint mentünk vele kb. 60 km-t az átlag fogyasztás lement 4,6ra és most azt írja ki hogy 740 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Az üzemanyagot jelző mutató most háromnegyednél áll.
Összegezve tele a tank, kiírja, hogy 1200 km-t mehetek, megteszek ebből kb. 200 km-t a fogyasztás most 4,6on áll, a computer szerint meg 740 km-t tehetek már csak meg. A mutató tanknál meg háromnegyednél van talán picivel alatta.
Nem vagyok nagy matekos, ha valaki gondolja számolgathat, de így ránézésre szerintem valami nagyon nincs arányban, vagy valami rosszul számol ebben az autóban... aránytalanul keveset ír ki a megtett km után a még megtehetőre és a tank mutatója is nagyobb mértékben mutat keveset szerintem.
Korábban írtam gázolaj folyásról itt ott a motortérben, ezek mind meg lettek szüntetve, most is száraz minden látható rész ha megnézem. Nem látok folyást. Gázolaj szag határozattan van a motor tér felől, de mivel korábban sok folyt ki az nem lett lemosva kipucolva tehát akár az is érződhet még. (ugye az anno miden fele mindenbe belefolyt)
Kérdés, hogy akkor folyik valahol a gázolja, ( lopják belőle?
kizárt) vagy rossz a belső computer, vagy a mutató rossz, vagy valami más? ( korábban nem volt gond ezzel a fogyasztás mutatóval meg egyebekkel...
Szerintem ha nem látsz sehol sem szivárgást, akkor attól nem kell félned, h vhol elmegy a GO.
A computer meg folyamatosan kalibrál, szal írhat egyszer többet, máskor kevesebbet, nem mindig az épp valós hátralévő km-t mutatja, mivel az is számít, hogy országúti v. városi, v. vegyes menetben vagy. Ha pl. egyfolytában országútiban vagy akkor egy idő után kiszámolja helyesen a hátralévő km-t.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5953 Dátum:
2014.10.29 szerda, 21:34:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.10.29 szerda, 21:10:14
sajnos a kijelzett üzemanyagszint is a hátralévő km-ek függvényében van kijelezve, ami meg ugye tudjuk, hogy az eddigi fogyasztásoknak a függvénye.
Én volt már, hogy termeltem a gázolajat a kocsival:
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg593055#msg593055
Termeli mi?!?
Annó mi is igy éreztük, mikor a 2.3v6 után átültünk egy sima sor4-esbe
Ui.. el ne add
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5954 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 00:00:36 »
Idézetet írta: Habell - 2014.10.29 szerda, 20:32:47
Segítsetek megérteni az alábbi dolgot.
Tele tankoltuk az autót, amennyi csak belefért ( a mutató is a maxon ). Erre kiírta, hogy 1200 Km-t tehetek meg a következő tankolásig. ( a tankolást követően valamiért az átlag fogyasztás és az átlag sebesség nullázódott ) Az autóval megtettünk ez után kb. 100 km-t 5,6 az átlag fogyasztás, majd kiírja, hogy kb. 800 valamennyi km van amit még megtehetek a következő tankolásig. 100 km után a mutató is megmozdult, bár egyes vélemények szerint csurig tele a tankkal még a mutató nem mozdulhatna igazán ennyinél... nah mindegy. Majd újabb kb 50 km megtétele után miközben az átlag fogyasztás lement 5 literre, kiírta hogy 680 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Ezt követően megint mentünk vele kb. 60 km-t az átlag fogyasztás lement 4,6ra és most azt írja ki hogy 740 km-t tehetek meg a következő tankolásig. Az üzemanyagot jelző mutató most háromnegyednél áll.
Összegezve tele a tank, kiírja, hogy 1200 km-t mehetek, megteszek ebből kb. 200 km-t a fogyasztás most 4,6on áll, a computer szerint meg 740 km-t tehetek már csak meg. A mutató tanknál meg háromnegyednél van talán picivel alatta.
Nem vagyok nagy matekos, ha valaki gondolja számolgathat, de így ránézésre szerintem valami nagyon nincs arányban, vagy valami rosszul számol ebben az autóban... aránytalanul keveset ír ki a megtett km után a még megtehetőre és a tank mutatója is nagyobb mértékben mutat keveset szerintem.
Korábban írtam gázolaj folyásról itt ott a motortérben, ezek mind meg lettek szüntetve, most is száraz minden látható rész ha megnézem. Nem látok folyást. Gázolaj szag határozattan van a motor tér felől, de mivel korábban sok folyt ki az nem lett lemosva kipucolva tehát akár az is érződhet még. (ugye az anno miden fele mindenbe belefolyt)
Kérdés, hogy akkor folyik valahol a gázolja, ( lopják belőle?
kizárt) vagy rossz a belső computer, vagy a mutató rossz, vagy valami más? ( korábban nem volt gond ezzel a fogyasztás mutatóval meg egyebekkel...
na, ahogy látom csak rendeződik a kis 1,8 sorsa
a fedkomp itt szerintem egy placebo; van, de nem sok mindenre jó. a 3/4 tank 740km nagyon is reális. én azt is mondom hogy örülnék egy ilyen dolognak. de én mindig sietek. az enyém 3/4 tanknál azt írja ki hogy 600km...
meg egyéb baromságokat. az átlagfogyim 6,8-7,2 között van, de ez is hülyeség, mert a tényleges 7,3-7,7 körül van
a tények meg fura majmok:
- belga benzinnel hazajöttem egy tankkal, nem akartam elhinni, 1170km után tankoltam úgy hogy végig 140-170 között jöttem a német pályán,
- itt országúton nekem is 5,2-5,6 a fogyim, 80-110km/h között. persze előzésekkel.
- városban 7,5-8. sietősen, most már klíma nélkül.
- egy rendes erősítős zene szól a kocsiban... biztos nem spórol az üzemanyaggal
- szerintem teletank/teletank arányon nézd meg hogy áll a fogyid, vagy teletank/100km és újra teletank egy kattanásig. (vagy 200km, pont mindegy)
egyébként meg ha mondeod van, azt tankolni kell mer nehéz
a pözsó 207 1,4 hdi-nél érteném hogy sokallod a 6 literes fogyit. (bár én azzal is annyit etetek meg. a seat ibiza 1,2 tsi meg 11 litert evett)
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5955 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 01:28:24 »
Köszönöm a hozzászólásokat!
Akkor lesz ami lesz, nem veszem alapul amit kiír, majd meglátom végeredményben mennyit sikerül km-re elmenni vele.
Horváto.-ból megfordult egy tankkal Letenyén lett tankolva tele, oda vissza mentünk vele ha jól emlékszem 950 vagy 980 km-t (pálya volt 95%-ban és így jött ki oda fele 4,9 a fogyasztás vissza fele 5,1) és még utána kiírta, hogy 120-150 km-t megtehetek...
Korábban benzines autókat hajtottam a tipikus 1,4-eseket azokkal ennyit azért nem lehetett elmenni. Meg volt 1-2 gázas autó is anno.
Amiket írtam fogyasztást, abban van városi meg országúti kocsikázás.
Amúgy a sok probléma halmazt félre tettem, azért több mint 2 hónap arra ment el, hogy szerelőtől szerelőhöz mentem mindegyik mondott valamit, csinált valamit, tovább küldött, a lóvét levette,közölte ez rossz az rossz az nem lesz jó. Elég lett ebből, most azóta használjuk, aztán részemről tökéletes így.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5956 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 09:52:33 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.10.30 csütörtök, 00:00:36
na, ahogy látom csak rendeződik a kis 1,8 sorsa
a fedkomp itt szerintem egy placebo; van, de nem sok mindenre jó. a 3/4 tank 740km nagyon is reális. én azt is mondom hogy örülnék egy ilyen dolognak. de én mindig sietek. az enyém 3/4 tanknál azt írja ki hogy 600km...
meg egyéb baromságokat. az átlagfogyim 6,8-7,2 között van, de ez is hülyeség, mert a tényleges 7,3-7,7 körül van
a tények meg fura majmok:
- belga benzinnel hazajöttem egy tankkal, nem akartam elhinni, 1170km után tankoltam úgy hogy végig 140-170 között jöttem a német pályán,
- itt országúton nekem is 5,2-5,6 a fogyim, 80-110km/h között. persze előzésekkel.
- városban 7,5-8. sietősen, most már klíma nélkül.
- egy rendes erősítős zene szól a kocsiban... biztos nem spórol az üzemanyaggal
- szerintem teletank/teletank arányon nézd meg hogy áll a fogyid, vagy teletank/100km és újra teletank egy kattanásig. (vagy 200km, pont mindegy)
egyébként meg ha mondeod van, azt tankolni kell mer nehéz
a pözsó 207 1,4 hdi-nél érteném hogy sokallod a 6 literes fogyit. (bár én azzal is annyit etetek meg. a seat ibiza 1,2 tsi meg 11 litert evett)
Az azért kemény, h nekem is hasonló az átlagom mint neked 1,8-al!
Városban 6,8-7,6 országúton 5,5-6,3. Durva basszus. Sztem az sok, bár vezetési stílus függő. Ha elkenem neki akkor sem eszik meg 8-at. Max pályázva de ott tényleg padló+fék+padló...
Érdekes.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5957 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 10:47:29 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.10.30 csütörtök, 09:52:33
Az azért kemény, h nekem is hasonló az átlagom mint neked 1,8-al!
Városban 6,8-7,6 országúton 5,5-6,3. Durva basszus. Sztem az sok, bár vezetési stílus függő. Ha elkenem neki akkor sem eszik meg 8-at. Max pályázva de ott tényleg padló+fék+padló...
Érdekes.
a vezetési stíluson én kb 1,5 literrel számolok. van hogy városban elég a 6,2-6,5 de az elég ritka
ahogy Domi mondaná, nekem digitális gázpedálom van, 0 és 1 állással.
az meg hogy neked is ennyi, arra csak az lehet félig szakmai válasz hogy erősebb autó kevesebb gázadással hasonlóan gyorsul, ellenben a nagyobb löktérfogat miatt többet is fecskendez be. oszt jóccakát.
én tojok rá, örülök hogy 8 alatt vagyok és megyek mint a vihar.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5958 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 11:46:09 »
Titta, Csaba7995, vagy akinek 163 lovas motorja van. Megnéznétek, hogy az a csatlakozó, ami karikázva van, nálatok sincs bekötve? Vagy mi a tök lehet?
Se szabad kábel, se csatlakozó nincs a környéken, amiről lecsúszhatott.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5959 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 11:49:56 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 11:46:09
Titta, Csaba7995, vagy akinek 163 lovas motorja van. Megnéznétek, hogy az a csatlakozó, ami karikázva van, nálatok sincs bekötve? Vagy mi a tök lehet?
Se szabad kábel, se csatlakozó nincs a környéken, amiről lecsúszhatott.
Persze, de csak délután. Még úgyse láttam mi van a motor fedél alatt. Ezen még nem szedtem le. Ja és az enyém nem gyári 163 lovas, csak csinált, de úgy tudom csavarra megegyeznek.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5960 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 12:03:03 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 11:46:09
Titta, Csaba7995, vagy akinek 163 lovas motorja van. Megnéznétek, hogy az a csatlakozó, ami karikázva van, nálatok sincs bekötve? Vagy mi a tök lehet?
Se szabad kábel, se csatlakozó nincs a környéken, amiről lecsúszhatott.
.. ugyan az enyém csak 140 lovas, de én is ránézek.
Az EGR szelep ezen a blokkon hol van? ?? Azt is karikázd be PLS
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5961 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 12:03:17 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.30 csütörtök, 11:49:56
Persze, de csak délután. Még úgyse láttam mi van a motor fedél alatt. Ezen még nem szedtem le. Ja és az enyém nem gyári 163 lovas, csak csinált, de úgy tudom csavarra megegyeznek.
Azt hiszem, hogy egész más, mint a 140 lovas. Pl. az EGR is máshogy van megoldva. Azért egy megnézést megér.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5962 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 12:14:43 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.30 csütörtök, 12:03:03
.. ugyan az enyém csak 140 lovas, de én is ránézek.
Az EGR szelep ezen a blokkon hol van? ?? Azt is karikázd be PLS
Valahol a szívócsonk alá bedugva. Ha le akarnám dugózni, szerintem le kellene bontani a fél üzemanyag rendszert a motorról, mert nagyon ügyesen összeépítették. Ahogy néztem mindent vissza kellene fejteni a közös nyomócsőtől a pillangó szelepig. Még azt sem tudom, merre jön át a kipufogó gáz. Jól el van rejtve. A sárgával jelzett rész alatt a motorhoz építve. Nem igazán látni.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5963 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 12:32:44 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 11:46:09
Titta, Csaba7995, vagy akinek 163 lovas motorja van. Megnéznétek, hogy az a csatlakozó, ami karikázva van, nálatok sincs bekötve? Vagy mi a tök lehet?
Se szabad kábel, se csatlakozó nincs a környéken, amiről lecsúszhatott.
az a csatlakozó nálam be van kötve az alatta lévő vezetékkorbácsba vagy minek is hivjamba
. sajna nem vagyok autóguru nem tom mi a szerepe.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5964 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 12:47:20 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2014.10.30 csütörtök, 12:32:44
az a csatlakozó nálam be van kötve az alatta lévő vezetékkorbácsba vagy minek is hivjamba
. sajna nem vagyok autóguru nem tom mi a szerepe.
Jó lenne tudni, hogy mi az. Főleg, hogy kell-e nekem?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5965 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 13:22:49 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 12:14:43
Valahol a szívócsonk alá bedugva. Ha le akarnám dugózni, szerintem le kellene bontani a fél üzemanyag rendszert a motorról, mert nagyon ügyesen összeépítették. Ahogy néztem mindent vissza kellene fejteni a közös nyomócsőtől a pillangó szelepig. Még azt sem tudom, merre jön át a kipufogó gáz. Jól el van rejtve. A sárgával jelzett rész alatt a motorhoz építve. Nem igazán látni.
Köszi az info-t.
én le akarom dugózni... akkor ez "nagyon szép munka lesz"..
Honnan tudod, hogy ott van? Van esetleg egy robbantott ábrád erről?
Köszönöm az infot.
Gondolom még senki nem dugózott ilyen blokkon EGR-t..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5966 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 14:28:59 »
Ahogy elnézem ez a blokk teljesen más már mint a facelift előtti tdci.
Azt hittem nincs ekkora kül.
Az EGR-t azon nagyon egyszerű volt ledugózni semmit nem kellett bontani.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5967 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 15:03:09 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.30 csütörtök, 14:28:59
Ahogy elnézem ez a blokk teljesen más már mint a facelift előtti tdci.
Azt hittem nincs ekkora kül.
Az EGR-t azon nagyon egyszerű volt ledugózni semmit nem kellett bontani.
Igen, teljesen más..
hosszú percekig kerestem az enyémen az EGR-t, amikor még azt hittem ugyan az a blokk....
azt hittem nem látok rendesen
- hogy nem találom meg.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5968 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 15:32:18 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.30 csütörtök, 13:22:49
Köszi az info-t.
én le akarom dugózni... akkor ez "nagyon szép munka lesz"..
Honnan tudod, hogy ott van? Van esetleg egy robbantott ábrád erről?
Köszönöm az infot.
Gondolom még senki nem dugózott ilyen blokkon EGR-t..
Sajnos nincsen ábrám erről a motorról. Hogy honnan tudom, hogy ott van?
Itt egy EGR modul képe.
http://www.reservdelar24.se/bil-maerke/reservdelar-ford/mondeo-iv/33354/13092/egr-modul.html
Ezt most találtam. Meg is van, hogy mi az a kék csatlakozó, ami nekem nincs rádugva semmire. Ez a szerkezet van ott bent.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5969 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 16:25:40 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 15:32:18
Sajnos nincsen ábrám erről a motorról. Hogy honnan tudom, hogy ott van?
Itt egy EGR modul képe.
http://www.reservdelar24.se/bil-maerke/reservdelar-ford/mondeo-iv/33354/13092/egr-modul.html
Ezt most találtam. Meg is van, hogy mi az a kék csatlakozó, ami nekem nincs rádugva semmire. Ez a szerkezet van ott bent.
lehet nem is nyit az EGR -ed sosem. (így hogy le van húzva a csati "le van dugózva"
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5970 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 16:38:20 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.30 csütörtök, 16:25:40
lehet nem is nyit az EGR -ed sosem. (így hogy le van húzva a csati "le van dugózva"
Szerintem vákum nyitogatja, ugyanis az egy vákum szelep. A csati pedig a helyzet érzékelő lehet
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5971 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 19:06:29 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 16:38:20
Szerintem vákum nyitogatja, ugyanis az egy vákum szelep. A csati pedig a helyzet érzékelő lehet
Elektromos EGR van ezeken, viszont ha lehúzod a csatit akkor hibát kéne dobnia. Ezért szoktuk csak simán ledugózni és úgy hagyni így nem dob hibát.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5972 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 19:19:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.30 csütörtök, 19:06:29
Elektromos EGR van ezeken, viszont ha lehúzod a csatit akkor hibát kéne dobnia. Ezért szoktuk csak simán ledugózni és úgy hagyni így nem dob hibát.
Nekem nincs bekötve. Azt akarom kinyomozni, hogy miért nincs.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5973 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 19:24:19 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 19:19:33
Nekem nincs bekötve. Azt akarom kinyomozni, hogy miért nincs.
Lehet ki van iktatva szoftveresen is ezért húzták le és nem dob hibát.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5974 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 19:28:49 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.10.30 csütörtök, 19:24:19
Lehet ki van iktatva szoftveresen is ezért húzták le és nem dob hibát.
Ha le lenne húzva, itt lenne valahol a másik fele is. A kék csatlakozó. Mihez van köze?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5975 Dátum:
2014.11.01 szombat, 22:21:00 »
Sziasztok,
Hallok vmi csörgèst a motortèrtől...mint a benzineseknèl a szelepcsörgès. Inkább csak 4-5-6 fokozatban ès csak 1500-2000 fordulat között, már közepes gázadásra is
De ha nagyon lassan gyorsítok , nincs hang.
Van ötletetek mitől lehet???
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5976 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 18:03:36 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.30 csütörtök, 11:46:09
Titta, Csaba7995, vagy akinek 163 lovas motorja van. Megnéznétek, hogy az a csatlakozó, ami karikázva van, nálatok sincs bekötve? Vagy mi a tök lehet?
Se szabad kábel, se csatlakozó nincs a környéken, amiről lecsúszhatott.
Szia, csak most néztem meg, gyorsan le is fényképeztem, nekem be van kötve, nem tudom pontosan mi a funkciója, remélem a kép segít.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/IMG_1660_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5977 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 18:20:05 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.11.03 hétfő, 18:03:36
Szia, csak most néztem meg, gyorsan le is fényképeztem, nekem be van kötve, nem tudom pontosan mi a funkciója, remélem a kép segít.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/IMG_1660_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kicsit utána néztem az a csatlakozó az EGR-t szabályozza, ahova be van kötve az maga az EGR.
Amit korábban linkeltetek alkatrész az a komplett EGR szelep. Hogy ezt hol kell ledugózni passz, ha egyáltalán le lehet, mert teljesen más mint a facelift előtti motorokon.
Viszont ha le van húzva a csatlakozó, akkor szerintem nem működik és hibát kéne dobnia.
Mert ugye mi nem húzzuk le, csak ledugózzuk tehát az működik tovább így nem dob hibát.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5978 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 18:50:21 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.11.03 hétfő, 18:20:05
Kicsit utána néztem az a csatlakozó az EGR-t szabályozza, ahova be van kötve az maga az EGR.
Amit korábban linkeltetek alkatrész az a komplett EGR szelep. Hogy ezt hol kell ledugózni passz, ha egyáltalán le lehet, mert teljesen más mint a facelift előtti motorokon.
Viszont ha le van húzva a csatlakozó, akkor szerintem nem működik és hibát kéne dobnia.
Mert ugye mi nem húzzuk le, csak ledugózzuk tehát az működik tovább így nem dob hibát.
Nincs hibakódom. Pedig már volt műszerre dugva.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5979 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 18:55:46 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2014.11.03 hétfő, 18:03:36
Szia, csak most néztem meg, gyorsan le is fényképeztem, nekem be van kötve, nem tudom pontosan mi a funkciója, remélem a kép segít.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/IMG_1660_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nekem ez nincs.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5980 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 19:29:33 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.11.03 hétfő, 18:50:21
Nincs hibakódom. Pedig már volt műszerre dugva.
és sosem lesz.ez ilyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5981 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 19:30:01 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.11.03 hétfő, 18:55:46
Nekem ez nincs.
Dehogynem ami képet beraktál és sárgával bejelölted ott az az EGR.
Akkor valszeg ki lett iktatva szoftveresen már azért nem dob hibát.
Nekem a HDI motoros vitarán azonnal dobta és mi csak ledugóztuk majd ki lesz iktatva szoftveresen is egyszer addig meg had íjra.
Alf:
Hogy-hogy nem lesz? Ha mi lehúzzuk azonnal jön a hibakód. Nála miért nem?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5982 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 19:31:00 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.11.03 hétfő, 19:30:01
Dehogynem ami képet beraktál és sárgával bejelölted ott az az EGR.
Akkor valszeg ki lett iktatva szoftveresen már azért nem dob hibát.
Nekem a HDI motoros vitarán azonnal dobta és mi csak ledugóztuk majd ki lesz iktatva szoftveresen is egyszer addig meg had íjra.
ford nem dob rá hibát.legalább is mk4 nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5983 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 19:33:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.03 hétfő, 19:31:00
ford nem dob rá hibát.legalább is mk4 nem.
Jó tudni, akkor rosszul gondoltam, na meg így is mondták igaz én nem próbáltam ki csak simán dugóztuk.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5984 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 21:15:57 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.11.03 hétfő, 19:33:33
Jó tudni, akkor rosszul gondoltam, na meg így is mondták igaz én nem próbáltam ki csak simán dugóztuk.
Ha lehuzod az EGR csatit akkor azert a 2. inditas utan hibad dob, dugozasra nem reagal
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5985 Dátum:
2014.11.04 kedd, 10:52:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.11.03 hétfő, 19:30:01
Dehogynem ami képet beraktál és sárgával bejelölted ott az az EGR.
Akkor valszeg ki lett iktatva szoftveresen már azért nem dob hibát.
Nekem a HDI motoros vitarán azonnal dobta és mi csak ledugóztuk majd ki lesz iktatva szoftveresen is egyszer addig meg had íjra.
Alf:
Hogy-hogy nem lesz? Ha mi lehúzzuk azonnal jön a hibakód. Nála miért nem?
Azt tudom, hogy van EGR szelepem. A kék csatlakozót bekötő vezetékem nincs. Lehet, hogy gyárilag nem tettek. Mint MK3-nál a MAF szenzor. Van amelyiknek van, van amelyiknek nincs.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5986 Dátum:
2014.11.04 kedd, 12:35:59 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.11.03 hétfő, 19:30:01
Dehogynem ami képet beraktál és sárgával bejelölted ott az az EGR.
Akkor valszeg ki lett iktatva szoftveresen már azért nem dob hibát.
Nekem a HDI motoros vitarán azonnal dobta és mi csak ledugóztuk majd ki lesz iktatva szoftveresen is egyszer addig meg had íjra.
Alf:
Hogy-hogy nem lesz? Ha mi lehúzzuk azonnal jön a hibakód. Nála miért nem?
mert neki fészliftes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5987 Dátum:
2014.11.05 szerda, 19:13:45 »
Sziasztok!
Ma mentem egy kicsit nagyobb távot, 500km-t. Eddig leállításkor hallottam, ahogy ventilátorok leálltak, (annak van egyáltalán ilyen enyhén morgó hanga?) de most, ahogy hazaértem, leállításkor, búgó kerregő hangot hallok. Olyan mintha valami, pl levél, beakadt volna.
Mi lehet?
A motor 2.0 TDCI 130 LE 2007 vége.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5988 Dátum:
2014.11.05 szerda, 19:48:22 »
Idézetet írta: Plebi - 2014.11.05 szerda, 19:13:45
Sziasztok!
Ma mentem egy kicsit nagyobb távot, 500km-t. Eddig leállításkor hallottam, ahogy ventilátorok leálltak, (annak van egyáltalán ilyen enyhén morgó hanga?) de most, ahogy hazaértem, leállításkor, búgó kerregő hangot hallok. Olyan mintha valami, pl levél, beakadt volna.
Mi lehet?
A motor 2.0 TDCI 130 LE 2007 vége.
lehet a ventilapátokhoz tényleg beér valami kis ágacska.nézz be a motortérbe....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5989 Dátum:
2014.11.05 szerda, 20:07:32 »
Idézetet írta: Plebi - 2014.11.05 szerda, 19:13:45
Sziasztok!
Ma mentem egy kicsit nagyobb távot, 500km-t. Eddig leállításkor hallottam, ahogy ventilátorok leálltak, (annak van egyáltalán ilyen enyhén morgó hanga?) de most, ahogy hazaértem, leállításkor, búgó kerregő hangot hallok. Olyan mintha valami, pl levél, beakadt volna.
Mi lehet?
A motor 2.0 TDCI 130 LE 2007 vége.
Gyártottak ilyen motorral és ilyenkor mk4-et?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5990 Dátum:
2014.11.05 szerda, 20:10:36 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.05 szerda, 20:07:32
Gyártottak ilyen motorral és ilyenkor mk4-et?
2007től jött az mk4...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5991 Dátum:
2014.11.05 szerda, 20:16:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.05 szerda, 20:10:36
2007től jött az mk4...
Az OK, de ilyen motorral?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5992 Dátum:
2014.11.05 szerda, 20:51:58 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.05 szerda, 20:16:06
Az OK, de ilyen motorral?
Igen. Volt 131 lovas 2.0TDCi..... 101 lovas 1.8TDCi is volt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5993 Dátum:
2014.11.05 szerda, 20:54:36 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.05 szerda, 20:16:06
Az OK, de ilyen motorral?
Kb a múlt héten beszéltünk arról, hogy ennek a motornak a vezérlés cseréjét vitték le 100ekm vagy 5 évre.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5994 Dátum:
2014.11.05 szerda, 20:58:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.05 szerda, 20:51:58
Igen. Volt 131 lovas 2.0TDCi..... 101 lovas 1.8TDCi is volt.
Aha a sparverziók. Ilyenkor mindig felmegy a pumpám. Cégesen ilyen autókat azok az igazgatók vesznek a középvezetőiknek, akiknek egy a6 van a segge alatt (persze fullextra), de azért mindehová repülővel járnak...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5995 Dátum:
2014.11.05 szerda, 21:01:33 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.05 szerda, 20:58:52
Aha a sparverziók. Ilyenkor mindig felmegy a pumpám. Cégesen ilyen autókat azok az igazgatók vesznek a középvezetőiknek, akiknek egy a6 van a segge alatt (persze fullextra), de azért mindehová repülővel járnak...
Én ezen nem tudom magam felidegesíteni.
Inkább úgy vagyok vele, hogy aki kap céges autót az örüljön annak amit kap, ne válogasson.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5996 Dátum:
2014.11.05 szerda, 21:05:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.05 szerda, 21:01:33
Én ezen nem tudom magam felidegesíteni.
Inkább úgy vagyok vele, hogy aki kap céges autót az örüljön annak amit kap, ne válogasson.....
OK, akkor vezessél Te évi 45ekm-et egy wagonR-ben... De a feladat mennyisége nem változik, függetlenül az utazás alatt eltöltött inproduktív időtől... Bár ez már engem k...ra nem érdekel...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5997 Dátum:
2014.11.05 szerda, 21:19:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.05 szerda, 21:05:03
OK, akkor vezessél Te évi 45ekm-et egy wagonR-ben... De a feladat mennyisége nem változik, függetlenül az utazás alatt eltöltött inproduktív időtől... Bár ez már engem k...ra nem érdekel...
Én koptatom a sajátomat, amit én vettem, tartok fent.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5998 Dátum:
2014.11.05 szerda, 21:21:17 »
Egyébként ezzel a motorral mi a helyzet azon kívül, hogy a legalapabb 2.0.
A kocsi amúgy, titanium, nagynavis, automata, van benne 313e km, de végig vezetett szervizkönyves, Most lett cserélve a vezérlés, olaj és az EGR szelep is a múlt héten.
Eddig főnököm nyúzta, ha minden igaz holnap íratnám át, az ár 1 millió, de ez a hang érdekel, illetve megnézetem világosban, de leállítás után ilyen "morgó" hang normális? (Nem a kerregés, amit most az út után csinált) Mintha valami szivattyú még menne? Eddig ezt a hangot ebben, illetve hidrós C5-ben hallottam, de már 2 éve is megvolt, emiatt gondolom normális.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5999 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 06:14:54 »
Idézetet írta: Plebi - 2014.11.05 szerda, 19:13:45
Sziasztok!
Ma mentem egy kicsit nagyobb távot, 500km-t. Eddig leállításkor hallottam, ahogy ventilátorok leálltak, (annak van egyáltalán ilyen enyhén morgó hanga?) de most, ahogy hazaértem, leállításkor, búgó kerregő hangot hallok. Olyan mintha valami, pl levél, beakadt volna.
Mi lehet?
A motor 2.0 TDCI 130 LE 2007 vége.
A hang szerintem a két vákuumszelep valamelyikőtől jön. Mivel leállítás után elengedi a vákuumot, s a kopott és vagy koszos szelepnek van ez a tipikus búgó (bőgő), hangja. Van, hogy a szelepen levő kis zajszűrő tisztítása megoldja a furcsa hangot.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ