Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 03:06:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4712094 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 10:16:16 »

...
A kocsi amúgy, titanium, nagynavis, automata, van benne 313e km, de végig vezetett szervizkönyves, Most lett cserélve a vezérlés, olaj és az EGR szelep is a múlt héten.
...

Bántó szándék nélkül érdeklődöm. Mi a tökért nem kérdezed meg a szervizt, ahova hordja? Vagy gurulj el vele a szervizbe és csináltass egy felmérést.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 12:52:50 »

Bántó szándék nélkül érdeklődöm. Mi a tökért nem kérdezed meg a szervizt, ahova hordja? Vagy gurulj el vele a szervizbe és csináltass egy felmérést.
eljen nyes
Naplózva
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 14:50:23 »

Bántó szándék nélkül érdeklődöm. Mi a tökért nem kérdezed meg a szervizt, ahova hordja? Vagy gurulj el vele a szervizbe és csináltass egy felmérést.

6 után értem haza vele, így nehéz lett volna elvinni, gondoltam megérdeklődöm, itt mindenki TDCI motort használ, talán halottátok már a hangot leállás után. (nem a kerregést, ami egyébként eltűnt, lehet tényleg valami levél, vagy kis ág volt) Szervizbe azért megkérdem, de jobb olyanoktól is véleményt olvasni, akik nem abból élnek, hogy valamit javítani kell, hanem használják az autót és van vele tapasztalatuk.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.06 csütörtök, 14:59:45 írta Plebi » Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 15:16:11 »

6 után értem haza vele, így nehéz lett volna elvinni, gondoltam megérdeklődöm, itt mindenki TDCI motort használ, talán halottátok már a hangot leállás után. (nem a kerregést, ami egyébként eltűnt, lehet tényleg valami levél, vagy kis ág volt) Szervizbe azért megkérdem, de jobb olyanoktól is véleményt olvasni, akik nem abból élnek, hogy valamit javítani kell, hanem használják az autót és van vele tapasztalatuk.

Ebben neked igazad van és köszönjük a bizalmat. Ezzel ellentétben két ellenérvet látok. Egyik, hogy te valahogy leírod a hibajelenséget és mi pedig valahogy értjük. Ha a két halmaz találkozik (mert mondjuk valóban csak a szokásos hörgése annak a qrva szelepnek), akkor jó és valszeg jó választ kapsz, egyéb esetben kérdéses lehet. Ugyanakkor, ha valami unortodox a hiba, akkor mi adtunk rossz tanácsot. (Illetve a többiek, én nem értek hozzá.  eplus2)
A másik pedig, hogy ha eddig is oda vitték a paripát, akkor már eddig is azt cseréltek ki, amit akartak illetve ismerhetik a paripát annyira, hogy a konkrét hibáról is tudjanak.
Ha pedig nem bízol bennük, akkor vidd el máshova is.

(Nálam hasonló volt a sztori, csak futóművel kapcsolatban. Cromax-hoz be, mondtak égbekiáltó fasságot, utána elvittem máshova. Azóta is remek a paripa.)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 17:30:42 »

Egy kis DPF mentes beszámoló:

Kb 2 hónapja lett kiiktatva azóta olyan 3-4e km ment bele az autóba.

Fogyasztás 0.3 literrel csökkent. Picit jobban megy az autó (ez mondjuk lehet az EGR dugó miatt van).

Semmiféle regenerálás indítás nincsen teljesen megszűnt tehát az olaj se hígul már.  Wink

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 21:13:52 »

nem idézek, mert többhöz is írok.

A leállás után belül a légterelő lamellák alaphelyzetbe állását lehet hallani, kívülről a turbó vákum szelepét. Nekem is ez volt a problémám, de tegnap óta nem.

A jelenség:
- leálláskopr morgó hang elől, de nem minden esetbe, de egyre sűrűsödve
- jó minősségű üzemanyag használatakor is nem egyenletes gyorsulás, néha mintha kicsit kevesebb erő lenne aztán megint több,
- lepadlózáskor van úgy, hogy lomhán gyorsít, aztán hirtelen jön beg az erő, mintha kapcsoltak volna (mert éppen kapcsol a nyamvadék vákum szelep)

Szóval a vákum szelep a probléma. Én is megvettem azt a 11eFt+szállítási költséges pierburg (vagy mi a bánat) és tegnap óta tökéletes.

Tegnap az EGR dugózás is megötrént és most padlógáznál sem füstöl az autó egy picit sem.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 22:22:21 »

- lepadlózáskor van úgy, hogy lomhán gyorsít, aztán hirtelen jön beg az erő, mintha kapcsoltak volna (mert éppen kapcsol a nyamvadék vákum szelep)

Szóval a vákum szelep a probléma. Én is megvettem azt a 11eFt+szállítási költséges pierburg (vagy mi a bánat) és tegnap óta tökéletes.
Ezt merre vetted? Alibaba vagy itthon pl.: cromax... ?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 23:15:36 »

Ezt merre vetted? Alibaba vagy itthon pl.: cromax... ?

itt vettem:
https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VFvy8vnF-iu

Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2014.11.07 péntek, 06:41:31 »

thx.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2014.11.08 szombat, 12:34:10 »

Egy kis DPF mentes beszámoló:

Kb 2 hónapja lett kiiktatva azóta olyan 3-4e km ment bele az autóba.

Fogyasztás 0.3 literrel csökkent. Picit jobban megy az autó (ez mondjuk lehet az EGR dugó miatt van).

Semmiféle regenerálás indítás nincsen teljesen megszűnt tehát az olaj se hígul már.  Wink



Füstölés? Padlónál vagy indításkor?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2014.11.08 szombat, 15:05:31 »

Füstölés? Padlónál vagy indításkor?

Indításnál semmi, menet közbe meg ugye kéne menni utána, mert tükörből nem látszik még este se.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:00:27 »

Sziasztok srácok.
Szeretnék venni egy 2.0 tdci mk4-et, olyan 2011-es körülit.
Milyen motorokkal szerelték, mert találtam 2011-es 2.0 tavi 116le, létezik?Huh?
A legtöbb mint 140 vagy 163 le.
Válaszokat előre is köszönöm.
 integet2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:07:45 »

Sziasztok srácok.
Szeretnék venni egy 2.0 tdci mk4-et, olyan 2011-es körülit.
Milyen motorokkal szerelték, mert találtam 2011-es 2.0 tavi 116le, létezik?Huh?
A legtöbb mint 140 vagy 163 le.
Válaszokat előre is köszönöm.
 integet2
igen, azok a német és francia (ill. egyéb) teljesítményadóra optimalizáltak. vigyázz a tekerőhuszárokkal. a magyarok 140 és 163 lovasak. én persze adnék még 200e-t és 2,2-t vennék.
persze én sietősen vezetek.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:12:33 »

igen, azok a német és francia (ill. egyéb) teljesítményadóra optimalizáltak. vigyázz a tekerőhuszárokkal. a magyarok 140 és 163 lovasak. én persze adnék még 200e-t és 2,2-t vennék.
persze én sietősen vezetek.
A fl 2.0tdcik tök ugyanolyan motorok. Állítólag csak a sw más. Beszéljél power-forddal... És vigyázz a tekerőkkel...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:12:52 »

igen, azok a német és francia (ill. egyéb) teljesítményadóra optimalizáltak. vigyázz a tekerőhuszárokkal. a magyarok 140 és 163 lovasak. én persze adnék még 200e-t és 2,2-t vennék.
persze én sietősen vezetek.
Elvileg azt írja a csávó, hogy Magyarországon üzembehelyezett.
Akkor ezek szerint nem?Huh?
Én is hajlanék a 2.2-és felé de arra már sok az adó nem?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:24:56 »

Elvileg azt írja a csávó, hogy Magyarországon üzembehelyezett.
Akkor ezek szerint nem?Huh?
Én is hajlanék a 2.2-és felé de arra már sok az adó nem?
szerintem itt minden adó sok... de ez másik téma. sztem tök8.

hát szerintem is üzembe van itt helyezve magyarországon,  vigyor3 tehát nem "érvényes külföldi papírokkal" rendelkezik. írni sok barromságot tudnak. de itthon -én úgy tudom -hogy nem lett ez a teljesítmény rendszeresítve. ha tippelnem kellene, nemet mondanék. itt az 1,6-is volt, előtte (2010-ig) meg 1,8 tdci.

Off
pár napja egyik emberünknek kerestem munkás autót, kinéztem egy kicsit kopott swiftet:
körbe karcos, a kereskedő szerint is valami trehány nőé vagy cigány állaté volt  wow1, 7 évesen 57 xxx km volt benne... wow1 hátsó csomiajtó zár nem ment, km-óra nem számolt, szervízkönyv nincs. (a motor egyébként szépen járt és tiszta volt, a klíma hideg)
Mondom neki hogy akkor ez az én autóm de az 1,2M Ft ár nem tetszik.
- mondjak valami árat én.
- mondjál valamit amiért megszabadítalak egy olyan autótól amit épp eszű ember nem venne meg.
- nehogy 800-at akarjak mondani mert elszalad.
- pont akartam mondani hogy 650 és 700 között látok realítást egy ilyen "fényező-szökevényben"
- háááát ez nem....
-akkor hívj ha nem jön erre madár még két hétig.-és elballagtam.
On
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:37:46 »

szerintem itt minden adó sok... de ez másik téma. sztem tök8.

hát szerintem is üzembe van itt helyezve magyarországon,  vigyor3 tehát nem "érvényes külföldi papírokkal" rendelkezik. írni sok barromságot tudnak. de itthon -én úgy tudom -hogy nem lett ez a teljesítmény rendszeresítve. ha tippelnem kellene, nemet mondanék. itt az 1,6-is volt, előtte (2010-ig) meg 1,8 tdci.

Off
pár napja egyik emberünknek kerestem munkás autót, kinéztem egy kicsit kopott swiftet:
körbe karcos, a kereskedő szerint is valami trehány nőé vagy cigány állaté volt  wow1, 7 évesen 57 xxx km volt benne... wow1 hátsó csomiajtó zár nem ment, km-óra nem számolt, szervízkönyv nincs. (a motor egyébként szépen járt és tiszta volt, a klíma hideg)
Mondom neki hogy akkor ez az én autóm de az 1,2M Ft ár nem tetszik.
- mondjak valami árat én.
- mondjál valamit amiért megszabadítalak egy olyan autótól amit épp eszű ember nem venne meg.
- nehogy 800-at akarjak mondani mert elszalad.
- pont akartam mondani hogy 650 és 700 között látok realítást egy ilyen "fényező-szökevényben"
- háááát ez nem....
-akkor hívj ha nem jön erre madár még két hétig.-és elballagtam.
On
Szép kis történet. nyes
A km tekergetőket meg lehet valahogy szűrni, van benne tapasztalatok?
Egy kicsit ***...k ez már azért ~3Milla.
Ahol megadják az alvázszámot lehet valamit kezdeni vele?
Bocs a sok kérdésèrt de itteni forumtársakban bízok. (Ez tapasztalat)
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:12:02 »

Szép kis történet. nyes
A km tekergetőket meg lehet valahogy szűrni, van benne tapasztalatok?
Egy kicsit ***...k ez már azért ~3Milla.
Ahol megadják az alvázszámot lehet valamit kezdeni vele?
Bocs a sok kérdésèrt de itteni forumtársakban bízok. (Ez tapasztalat)
hát... az alvázszámmal kapcsolatban én felhívnám a petrányit vagy a fort-ot, hogy mondjanak valami értelmeset. de lehet hogy egyszerűbb beszaladni.
Km tekerést talán alf tudja megmondani hogy mivel lehet lemérni a belső kütyükben tárolt adatokat, ill van e valami amit nem lehet ezekben mókolni, erről én nem vauznék.
Alf?
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:15:19 »

hát... az alvázszámmal kapcsolatban én felhívnám a petrányit vagy a fort-ot, hogy mondjanak valami értelmeset. de lehet hogy egyszerűbb beszaladni.
Km tekerést talán alf tudja megmondani hogy mivel lehet lemérni a belső kütyükben tárolt adatokat, ill van e valami amit nem lehet ezekben mókolni, erről én nem vauznék.
Alf?
worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:27:24 »

hát... az alvázszámmal kapcsolatban én felhívnám a petrányit vagy a fort-ot, hogy mondjanak valami értelmeset. de lehet hogy egyszerűbb beszaladni.
Km tekerést talán alf tudja megmondani hogy mivel lehet lemérni a belső kütyükben tárolt adatokat, ill van e valami amit nem lehet ezekben mókolni, erről én nem vauznék.
Alf?
nincs ilyen sajnos.minden modulban átíródik egy műszercsoport cserével.ergo ezzel is lehet bármit csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:28:47 »

nincs ilyen sajnos.minden modulban átíródik egy műszercsoport cserével.ergo ezzel is lehet bármit csinálni.
rinya
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:57:31 »

Szép kis történet. nyes
A km tekergetőket meg lehet valahogy szűrni, van benne tapasztalatok?
Egy kicsit ***...k ez már azért ~3Milla.
Ahol megadják az alvázszámot lehet valamit kezdeni vele?
Bocs a sok kérdésèrt de itteni forumtársakban bízok. (Ez tapasztalat)
Értelmes kérdésekért nem haraxunk Cheesy Amúgy én most nézegetem a 2012-es tit+télicsomag kategóriát. Kb. 3,5-4M között lennének... Rászürtem a mobile.de-n is. 15e€-ig. Ez kicsit több, viszont 3-4et kidobott 13e€ körül... Egész jók, csak a vonóhorog hiányzik... Ha b4k nem megy el, akkor várok még... Nekem nem sürgős. Pedig akkor lehetne b4-fl-k.  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:11:06 »

Értelmes kérdésekért nem haraxunk Cheesy Amúgy én most nézegetem a 2012-es tit+télicsomag kategóriát. Kb. 3,5-4M között lennének... Rászürtem a mobile.de-n is. 15e€-ig. Ez kicsit több, viszont 3-4et kidobott 13e€ körül... Egész jók, csak a vonóhorog hiányzik... Ha b4k nem megy el, akkor várok még... Nekem nem sürgős. Pedig akkor lehetne b4-fuckCheesy
és végre repülhetnél a Balogra ezzel a névvel  eplus2 (de az angol összeolvasás is ütős)  2funny
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:21:45 »

és végre repülhetnél a Balogra ezzel a névvel  eplus2 (de az angol összeolvasás is ütős)  2funny
áááááááááá falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:40:30 »

szerintem itt minden adó sok... de ez másik téma. sztem tök8.

hát szerintem is üzembe van itt helyezve magyarországon,  vigyor3 tehát nem "érvényes külföldi papírokkal" rendelkezik. írni sok barromságot tudnak. de itthon -én úgy tudom -hogy nem lett ez a teljesítmény rendszeresítve. ha tippelnem kellene, nemet mondanék. itt az 1,6-is volt, előtte (2010-ig) meg 1,8 tdci.

Off
pár napja egyik emberünknek kerestem munkás autót, kinéztem egy kicsit kopott swiftet:
körbe karcos, a kereskedő szerint is valami trehány nőé vagy cigány állaté volt  wow1, 7 évesen 57 xxx km volt benne... wow1 hátsó csomiajtó zár nem ment, km-óra nem számolt, szervízkönyv nincs. (a motor egyébként szépen járt és tiszta volt, a klíma hideg)
Mondom neki hogy akkor ez az én autóm de az 1,2M Ft ár nem tetszik.
- mondjak valami árat én.
- mondjál valamit amiért megszabadítalak egy olyan autótól amit épp eszű ember nem venne meg.
- nehogy 800-at akarjak mondani mert elszalad.
- pont akartam mondani hogy 650 és 700 között látok realítást egy ilyen "fényező-szökevényben"
- háááát ez nem....
-akkor hívj ha nem jön erre madár még két hétig.-és elballagtam.
On
Na itt az szóban forgó verda, 116le Magyarországon ÚJONNAN forgalomban helyezett.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_plusz_nagy_navi_plusz_led_plusz_17_plusz_alu_plusz_pdf-8345400
 integet2
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:26:18 »

Ez a cég képről ismerős, itt is volt kinézett mondeóm anno, amikor én kerestem (de nem mentem el ide)
A 3,4 M sok szerintem
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:27:46 »

Ez a cég képről ismerős, itt is volt kinézett mondeóm anno, amikor én kerestem (de nem mentem el ide)
A 3,4 M sok szerintem
Mennyi lenne a reális szerinted?
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:29:08 »

Mennyi lenne a reális szerinted?

Szerintem 3 - 3,1 főleg, hogy valószínűleg német
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:30:40 »

Szerintem 3 - 3,1
Ok köszi.
Amúgy szerinted milyen?
Nincs tapasztalatod a automata váltóssal, vagy a sima vagy a Powershifttel?
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2014.11.18 kedd, 22:03:54 »

Ok köszi.
Amúgy szerinted milyen?
Nincs tapasztalatod a automata váltóssal, vagy a sima vagy a Powershifttel?
Felszereltségben szerintem tök jó (hasonló 1-2 különbséggel, mint az enyém, bár az pre faceliftes, de néhány extrát szívesen elfogadnék ebből Wink
Az 1,6-os 116-os motorhoz nem volt szerencsém, szerintem kicsit karcsú, bár én megszoktam a 140-et, ahhoz viszonyítom Smiley
Nekem sime 6 sebességes váltóm van, az nagggyyyyon jó!!! De azt mondják, hogy az automata váltó is csúcs (én inkább váltogatni szeretek Cheesy )

Amikor vettem, akkor az volt a tapasztalat, hogy ami külföldről jött, az 3-400e-rel olcsóbb, mint a Mo-on újonnan üzembe helyezett ugyanolyan szintű társa. (Ezért is mondtam, hogy sztem 3M körül áll ez meg, mert valószínűleg német "import".

Én megnézném "élőben". Vigyél magaddal "szakit" én is ezt tettem, és sokat segített. Ami gyanús volt, annál telefonos segítséget kértünk a szervizből.
Az etisből meg az alvázszám alapján sok következtetést le tudsz vonni (a felszereltségre vonatkozóan), pl nekem próbáltak eladni Titanium felszereltségű "alig Trend"-et Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2014.11.18 kedd, 22:43:24 »

Ok köszi.
Amúgy szerinted milyen?
Nincs tapasztalatod a automata váltóssal, vagy a sima vagy a Powershifttel?
1. szép
2. nem magyar, németek és franciák tesznek ilyen telótartót a kocsiba
3. MX rendszám kb szeptemberi-októberi
4. ha kiderül hogy mégis külföldi, akkor kérd el a külföldi tulaj elérhetőségét és a szervíz címét. ha ilyet nem adnak, akkor fordulj sarkon.
Gondolj bele, te hogyan adnád el: igazolnd hogy itt és itt ez és ez volt rajta cserélve, hívd csak fel ezt meg ezt... na ha ilyen nincs, akkor büdös.
5. ha akarod adok belga vonalat és hozz be magadnak egyet. az a buli. 2 nap alatt megvagy.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2014.11.18 kedd, 23:07:22 »


5. ha akarod adok belga vonalat és hozz be magadnak egyet. az a buli. 2 nap alatt megvagy.
Küld már át nekem is...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2014.11.19 szerda, 05:29:33 »

1. szép
2. nem magyar, németek és franciák tesznek ilyen telótartót a kocsiba
3. MX rendszám kb szeptemberi-októberi
4. ha kiderül hogy mégis külföldi, akkor kérd el a külföldi tulaj elérhetőségét és a szervíz címét. ha ilyet nem adnak, akkor fordulj sarkon.
Gondolj bele, te hogyan adnád el: igazolnd hogy itt és itt ez és ez volt rajta cserélve, hívd csak fel ezt meg ezt... na ha ilyen nincs, akkor büdös.
5. ha akarod adok belga vonalat és hozz be magadnak egyet. az a buli. 2 nap alatt megvagy.
Köszönöm a rengeteg válaszokat mindenkinek.
Az autómatáról nem igen írtatok. Nincs tapasztalat?
Mennyire megbízható Belgium?
Elfogadom a belga infót, köszönöm.
Valami csak összejön.
 integet2
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:13:13 »

Magyarországon ÚJONNAN forgalomban helyezett.

Na én ezt utáltam, amikor kerestem S-MAX-ot.
Ne hazudj, kinti az autó, és szerintem sokan becumizzák.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:17:17 »

Na én ezt utáltam, amikor kerestem S-MAX-ot.
Ne hazudj, kinti az autó, és szerintem sokan becumizzák.
Akkor már ennek sem lehet hinni?
De mi értelme van hazudni, úgy is kiderűl hogy nem itthoni.
 rinya
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:23:25 »

Szerintem 3 - 3,1 főleg, hogy valószínűleg német


ha tényleg német akkor annak inkább örülni kell. Ettől szerintem nem ér kevesebbet az autó (árban sem).
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:26:43 »

Köszönöm a rengeteg válaszokat mindenkinek.
Az autómatáról nem igen írtatok. Nincs tapasztalat?
Mennyire megbízható Belgium?
Elfogadom a belga infót, köszönöm.
Valami csak összejön.
 integet2


az én autóm onnan van, áprilisban vettem. Nem tekergetik, alvázszám alapján lekérhető volt a km óra állás (reális). Az autó hibátlan, szinte annyira új volt, hogy hátul nem is ültek még benne... Zárakon a tiszta gyári zsír és még sorolhatnám. Nekem kifejezetten csak jó tapasztalatom van az onnan hozott autómmal kapcsolatban.

Én jobban bízom ezekben az autókban, mint az itthoniakban koruktól függetlenül. Xerintem el kell menni, meg kell nézni és látni fogod, hogy kell e.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:42:15 »


Az biztos hogy valami nem stimmel, mert újként 4 évre kap műszakit, az meg ugyi 2015-ig lenne érvényes, nem 2016.04-ig. A rendszáma relítív új, most adogatják ki ezeket, így ha kintről hozta, akkor meg azért nem jön kis a 2016.04, mert akkor már áprilisban behozta, akkor viszont meg nem ez a rendszám ment. Szóval ha tetszik, nézd meg. Ami még fura ezzel a teljesítménnyel titanium felszereltség, itthon tudomásom szerint így nem forgalmazták, hacsak nem valami speciális flottás vásárlás volt, vagy Ford központos kocsi.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:04:06 »


az én autóm onnan van, áprilisban vettem. Nem tekergetik, alvázszám alapján lekérhető volt a km óra állás (reális). Az autó hibátlan, szinte annyira új volt, hogy hátul nem is ültek még benne... Zárakon a tiszta gyári zsír és még sorolhatnám. Nekem kifejezetten csak jó tapasztalatom van az onnan hozott autómmal kapcsolatban.


Én jobban bízom ezekben az autókban, mint az itthoniakban koruktól függetlenül. Xerintem el kell menni, meg kell nézni és látni fogod, hogy kell e.
worship
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:06:16 »

Az biztos hogy valami nem stimmel, mert újként 4 évre kap műszakit, az meg ugyi 2015-ig lenne érvényes, nem 2016.04-ig. A rendszáma relítív új, most adogatják ki ezeket, így ha kintről hozta, akkor meg azért nem jön kis a 2016.04, mert akkor már áprilisban behozta, akkor viszont meg nem ez a rendszám ment. Szóval ha tetszik, nézd meg. Ami még fura ezzel a teljesítménnyel titanium felszereltség, itthon tudomásom szerint így nem forgalmazták, hacsak nem valami speciális flottás vásárlás volt, vagy Ford központos kocsi.
Na ez az ezen kattogok, hogy a pi... Lehet 116le egy Titanium.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:16:02 »

Tudnátok adni elérhetőséget, linket ahol lehetne nézevelődni a belgáknál.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:52:03 »

Tudnátok adni elérhetőséget, linket ahol lehetne nézevelődni a belgáknál.



priv ment
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2014.11.19 szerda, 13:25:48 »

Scan, átküld, darabszám megad, nemsokára kész...


Esetleg nem maradt fölösbe 1 darabod? Vennék belőle , ebay legalabb 3-4 nap mire megjön.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2014.11.19 szerda, 15:04:44 »

Esetleg nem maradt fölösbe 1 darabod? Vennék belőle , ebay legalabb 3-4 nap mire megjön.
Ezek csúnya 2.0-s fiúk, vigyázz!  eplus2
Lehet, hogy nekik másmilyen méretű és kialakítású az EGR dugó.
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2014.11.19 szerda, 16:22:29 »


Szia!

- Német a rendszámtáblatartó keret
- Itt nem lehetett 116Le-st rendelni, ez nem magyar kocsi!

De ez nem baj, sőt! Szép, jól extrázott, meg kell nézni, lekérdezni az előéletét, elhozni 2,9M - ért és örülni neki sokáig!

Sok sikert!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2014.11.19 szerda, 16:25:44 »

Na ez az ezen kattogok, hogy a pi... Lehet 116le egy Titanium.

Kint volt ilyen, találkoztam német 116-os Titanium - mal, ezen ne morfondírozz!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2014.11.19 szerda, 16:26:28 »

Szia!

- Német a rendszámtáblatartó keret
- Itt nem lehetett 116Le-st rendelni, ez nem magyar kocsi!

De ez nem baj, sőt! Szép, jól extrázott, meg kell nézni, lekérdezni az előéletét, elhozni 2,9M - ért és örülni neki sokáig!

Sok sikert!  wave

és megtudni hogy mennyit tekertek vissza.
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2014.11.19 szerda, 17:45:54 »

Ezek csúnya 2.0-s fiúk, vigyázz!  eplus2
Lehet, hogy nekik másmilyen méretű és kialakítású az EGR dugó.

Ma kaptam meg amit gyártattam , hát nem tudom hogy sikerült , de MK3 méretűt vágtak ki nekem, valószínű rossz rajzot adtam nekik...vagyis rossz rajzot találtam  falbav
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2014.11.19 szerda, 18:22:01 »

Köszönöm a rengeteg válaszokat mindenkinek.
Az autómatáról nem igen írtatok. Nincs tapasztalat?
Mennyire megbízható Belgium?
Elfogadom a belga infót, köszönöm.
Valami csak összejön.
 integet2

Kérdezted, hogy miért M**-es a rendszáma egy 4 éve forgalomba helyezett paripának?
Szerintem külföldi és ebből adódóan nem hiszem a 4 éves 145ezret.
Ideális alany a tekergetésre.
116 ló nekem kérdéses.
Minek nagy navihoz kihangosító?
Lehet, hogy csal a kép, de a bal hátuljánál rendben vannak a hézagok?
215/55-17 és 205/50-16 kerékmérettel használja? Igényes tulaj.

Btw, miért érdekel az automata váltó, ez kézi.

Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2014.11.19 szerda, 20:30:21 »

Ez OFF: de ha már itt kezdtük el. Mint hirdettem, nem feltétlen, de cserélném b4k-t egy b4flk-ra. Igaz, csak a hahun és a mobile.de-n kerestem. Míg itt-hon 4MHUF körül megállnak a kocsi, addig ott-hon (de-ben) 14T€-15T€ körül lenne hasonló.
Q: miben van a különbség?Huh??? 
Ha b4k kellene vkinek, biztos, hogy D-ből vagy az arab féle belga vonalról hozatnék autót.....
Igaz, nem lenne nemzeti, de legalább megbízható.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.