Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:38:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254684 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6000 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 10:16:16 »
Idézetet írta: Plebi - 2014.11.05 szerda, 21:21:17
...
A kocsi amúgy, titanium, nagynavis, automata, van benne 313e km, de végig vezetett szervizkönyves, Most lett cserélve a vezérlés, olaj és az EGR szelep is a múlt héten.
...
Bántó szándék nélkül érdeklődöm. Mi a tökért nem kérdezed meg a szervizt, ahova hordja? Vagy gurulj el vele a szervizbe és csináltass egy felmérést.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6001 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 12:52:50 »
Idézetet írta: Candle - 2014.11.06 csütörtök, 10:16:16
Bántó szándék nélkül érdeklődöm. Mi a tökért nem kérdezed meg a szervizt, ahova hordja? Vagy gurulj el vele a szervizbe és csináltass egy felmérést.
Naplózva
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6002 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 14:50:23 »
Idézetet írta: Candle - 2014.11.06 csütörtök, 10:16:16
Bántó szándék nélkül érdeklődöm. Mi a tökért nem kérdezed meg a szervizt, ahova hordja? Vagy gurulj el vele a szervizbe és csináltass egy felmérést.
6 után értem haza vele, így nehéz lett volna elvinni, gondoltam megérdeklődöm, itt mindenki TDCI motort használ, talán halottátok már a hangot leállás után. (nem a kerregést, ami egyébként eltűnt, lehet tényleg valami levél, vagy kis ág volt) Szervizbe azért megkérdem, de jobb olyanoktól is véleményt olvasni, akik nem abból élnek, hogy valamit javítani kell, hanem használják az autót és van vele tapasztalatuk.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.06 csütörtök, 14:59:45 írta Plebi
»
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6003 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 15:16:11 »
Idézetet írta: Plebi - 2014.11.06 csütörtök, 14:50:23
6 után értem haza vele, így nehéz lett volna elvinni, gondoltam megérdeklődöm, itt mindenki TDCI motort használ, talán halottátok már a hangot leállás után. (nem a kerregést, ami egyébként eltűnt, lehet tényleg valami levél, vagy kis ág volt) Szervizbe azért megkérdem, de jobb olyanoktól is véleményt olvasni, akik nem abból élnek, hogy valamit javítani kell, hanem használják az autót és van vele tapasztalatuk.
Ebben neked igazad van és köszönjük a bizalmat. Ezzel ellentétben két ellenérvet látok. Egyik, hogy te valahogy leírod a hibajelenséget és mi pedig valahogy értjük. Ha a két halmaz találkozik (mert mondjuk valóban csak a szokásos hörgése annak a qrva szelepnek), akkor jó és valszeg jó választ kapsz, egyéb esetben kérdéses lehet. Ugyanakkor, ha valami unortodox a hiba, akkor mi adtunk rossz tanácsot. (Illetve a többiek, én nem értek hozzá.
)
A másik pedig, hogy ha eddig is oda vitték a paripát, akkor már eddig is azt cseréltek ki, amit akartak illetve ismerhetik a paripát annyira, hogy a konkrét hibáról is tudjanak.
Ha pedig nem bízol bennük, akkor vidd el máshova is.
(Nálam hasonló volt a sztori, csak futóművel kapcsolatban. Cromax-hoz be, mondtak égbekiáltó fasságot, utána elvittem máshova. Azóta is remek a paripa.)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6004 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 17:30:42 »
Egy kis DPF mentes beszámoló:
Kb 2 hónapja lett kiiktatva azóta olyan 3-4e km ment bele az autóba.
Fogyasztás 0.3 literrel csökkent. Picit jobban megy az autó (ez mondjuk lehet az EGR dugó miatt van).
Semmiféle regenerálás indítás nincsen teljesen megszűnt tehát az olaj se hígul már.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6005 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 21:13:52 »
nem idézek, mert többhöz is írok.
A leállás után belül a légterelő lamellák alaphelyzetbe állását lehet hallani, kívülről a turbó vákum szelepét. Nekem is ez volt a problémám, de tegnap óta nem.
A jelenség:
- leálláskopr morgó hang elől, de nem minden esetbe, de egyre sűrűsödve
- jó minősségű üzemanyag használatakor is nem egyenletes gyorsulás, néha mintha kicsit kevesebb erő lenne aztán megint több,
- lepadlózáskor van úgy, hogy lomhán gyorsít, aztán hirtelen jön beg az erő, mintha kapcsoltak volna (mert éppen kapcsol a nyamvadék vákum szelep)
Szóval a vákum szelep a probléma. Én is megvettem azt a 11eFt+szállítási költséges pierburg (vagy mi a bánat) és tegnap óta tökéletes.
Tegnap az EGR dugózás is megötrént és most padlógáznál sem füstöl az autó egy picit sem.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6006 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 22:22:21 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.11.06 csütörtök, 21:13:52
- lepadlózáskor van úgy, hogy lomhán gyorsít, aztán hirtelen jön beg az erő, mintha kapcsoltak volna (mert éppen kapcsol a nyamvadék vákum szelep)
Szóval a vákum szelep a probléma. Én is megvettem azt a 11eFt+szállítási költséges pierburg (vagy mi a bánat) és tegnap óta tökéletes.
Ezt merre vetted? Alibaba vagy itthon pl.: cromax... ?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6007 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 23:15:36 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.06 csütörtök, 22:22:21
Ezt merre vetted? Alibaba vagy itthon pl.: cromax... ?
itt vettem:
https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VFvy8vnF-iu
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6008 Dátum:
2014.11.07 péntek, 06:41:31 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.11.06 csütörtök, 23:15:36
itt vettem:
https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VFvy8vnF-iu
thx.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6009 Dátum:
2014.11.08 szombat, 12:34:10 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.11.06 csütörtök, 17:30:42
Egy kis DPF mentes beszámoló:
Kb 2 hónapja lett kiiktatva azóta olyan 3-4e km ment bele az autóba.
Fogyasztás 0.3 literrel csökkent. Picit jobban megy az autó (ez mondjuk lehet az EGR dugó miatt van).
Semmiféle regenerálás indítás nincsen teljesen megszűnt tehát az olaj se hígul már.
Füstölés? Padlónál vagy indításkor?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6010 Dátum:
2014.11.08 szombat, 15:05:31 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.11.08 szombat, 12:34:10
Füstölés? Padlónál vagy indításkor?
Indításnál semmi, menet közbe meg ugye kéne menni utána, mert tükörből nem látszik még este se.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6011 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:00:27 »
Sziasztok srácok.
Szeretnék venni egy 2.0 tdci mk4-et, olyan 2011-es körülit.
Milyen motorokkal szerelték, mert találtam 2011-es 2.0 tavi 116le, létezik?
A legtöbb mint 140 vagy 163 le.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6012 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:07:45 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 16:00:27
Sziasztok srácok.
Szeretnék venni egy 2.0 tdci mk4-et, olyan 2011-es körülit.
Milyen motorokkal szerelték, mert találtam 2011-es 2.0 tavi 116le, létezik?
A legtöbb mint 140 vagy 163 le.
Válaszokat előre is köszönöm.
igen, azok a német és francia (ill. egyéb) teljesítményadóra optimalizáltak. vigyázz a tekerőhuszárokkal. a magyarok 140 és 163 lovasak. én persze adnék még 200e-t és 2,2-t vennék.
persze én sietősen vezetek.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6013 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:12:33 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 16:07:45
igen, azok a német és francia (ill. egyéb) teljesítményadóra optimalizáltak. vigyázz a tekerőhuszárokkal. a magyarok 140 és 163 lovasak. én persze adnék még 200e-t és 2,2-t vennék.
persze én sietősen vezetek.
A fl 2.0tdcik tök ugyanolyan motorok. Állítólag csak a sw más. Beszéljél power-forddal... És vigyázz a tekerőkkel...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6014 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:12:52 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 16:07:45
igen, azok a német és francia (ill. egyéb) teljesítményadóra optimalizáltak. vigyázz a tekerőhuszárokkal. a magyarok 140 és 163 lovasak. én persze adnék még 200e-t és 2,2-t vennék.
persze én sietősen vezetek.
Elvileg azt írja a csávó, hogy Magyarországon üzembehelyezett.
Akkor ezek szerint nem?
Én is hajlanék a 2.2-és felé de arra már sok az adó nem?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6015 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:24:56 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 16:12:52
Elvileg azt írja a csávó, hogy Magyarországon üzembehelyezett.
Akkor ezek szerint nem?
Én is hajlanék a 2.2-és felé de arra már sok az adó nem?
szerintem itt minden adó sok... de ez másik téma. sztem tök8.
hát szerintem is üzembe van itt helyezve magyarországon,
tehát nem "érvényes külföldi papírokkal" rendelkezik. írni sok barromságot tudnak. de itthon -én úgy tudom -hogy nem lett ez a teljesítmény rendszeresítve. ha tippelnem kellene, nemet mondanék. itt az 1,6-is volt, előtte (2010-ig) meg 1,8 tdci.
Off
pár napja egyik emberünknek kerestem munkás autót, kinéztem egy kicsit kopott swiftet:
körbe karcos, a kereskedő szerint is valami trehány nőé vagy cigány állaté volt
, 7 évesen 57 xxx km volt benne...
hátsó csomiajtó zár nem ment, km-óra nem számolt, szervízkönyv nincs. (a motor egyébként szépen járt és tiszta volt, a klíma hideg)
Mondom neki hogy akkor ez az én autóm de az 1,2M Ft ár nem tetszik.
- mondjak valami árat én.
- mondjál valamit amiért megszabadítalak egy olyan autótól amit épp eszű ember nem venne meg.
- nehogy 800-at akarjak mondani mert elszalad.
- pont akartam mondani hogy 650 és 700 között látok realítást egy ilyen "fényező-szökevényben"
- háááát ez nem....
-akkor hívj ha nem jön erre madár még két hétig.-és elballagtam.
On
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6016 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:37:46 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 16:24:56
szerintem itt minden adó sok... de ez másik téma. sztem tök8.
hát szerintem is üzembe van itt helyezve magyarországon,
tehát nem "érvényes külföldi papírokkal" rendelkezik. írni sok barromságot tudnak. de itthon -én úgy tudom -hogy nem lett ez a teljesítmény rendszeresítve. ha tippelnem kellene, nemet mondanék. itt az 1,6-is volt, előtte (2010-ig) meg 1,8 tdci.
Off
pár napja egyik emberünknek kerestem munkás autót, kinéztem egy kicsit kopott swiftet:
körbe karcos, a kereskedő szerint is valami trehány nőé vagy cigány állaté volt
, 7 évesen 57 xxx km volt benne...
hátsó csomiajtó zár nem ment, km-óra nem számolt, szervízkönyv nincs. (a motor egyébként szépen járt és tiszta volt, a klíma hideg)
Mondom neki hogy akkor ez az én autóm de az 1,2M Ft ár nem tetszik.
- mondjak valami árat én.
- mondjál valamit amiért megszabadítalak egy olyan autótól amit épp eszű ember nem venne meg.
- nehogy 800-at akarjak mondani mert elszalad.
- pont akartam mondani hogy 650 és 700 között látok realítást egy ilyen "fényező-szökevényben"
- háááát ez nem....
-akkor hívj ha nem jön erre madár még két hétig.-és elballagtam.
On
Szép kis történet.
A km tekergetőket meg lehet valahogy szűrni, van benne tapasztalatok?
Egy kicsit ***...k ez már azért ~3Milla.
Ahol megadják az alvázszámot lehet valamit kezdeni vele?
Bocs a sok kérdésèrt de itteni forumtársakban bízok. (Ez tapasztalat)
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6017 Dátum:
2014.11.18 kedd, 17:12:02 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 16:37:46
Szép kis történet.
A km tekergetőket meg lehet valahogy szűrni, van benne tapasztalatok?
Egy kicsit ***...k ez már azért ~3Milla.
Ahol megadják az alvázszámot lehet valamit kezdeni vele?
Bocs a sok kérdésèrt de itteni forumtársakban bízok. (Ez tapasztalat)
hát... az alvázszámmal kapcsolatban én felhívnám a petrányit vagy a fort-ot, hogy mondjanak valami értelmeset. de lehet hogy egyszerűbb beszaladni.
Km tekerést talán alf tudja megmondani hogy mivel lehet lemérni a belső kütyükben tárolt adatokat, ill van e valami amit nem lehet ezekben mókolni, erről én nem vauznék.
Alf?
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6018 Dátum:
2014.11.18 kedd, 17:15:19 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 17:12:02
hát... az alvázszámmal kapcsolatban én felhívnám a petrányit vagy a fort-ot, hogy mondjanak valami értelmeset. de lehet hogy egyszerűbb beszaladni.
Km tekerést talán alf tudja megmondani hogy mivel lehet lemérni a belső kütyükben tárolt adatokat, ill van e valami amit nem lehet ezekben mókolni, erről én nem vauznék.
Alf?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6019 Dátum:
2014.11.18 kedd, 17:27:24 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 17:12:02
hát... az alvázszámmal kapcsolatban én felhívnám a petrányit vagy a fort-ot, hogy mondjanak valami értelmeset. de lehet hogy egyszerűbb beszaladni.
Km tekerést talán alf tudja megmondani hogy mivel lehet lemérni a belső kütyükben tárolt adatokat, ill van e valami amit nem lehet ezekben mókolni, erről én nem vauznék.
Alf?
nincs ilyen sajnos.minden modulban átíródik egy műszercsoport cserével.ergo ezzel is lehet bármit csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6020 Dátum:
2014.11.18 kedd, 17:28:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.18 kedd, 17:27:24
nincs ilyen sajnos.minden modulban átíródik egy műszercsoport cserével.ergo ezzel is lehet bármit csinálni.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6021 Dátum:
2014.11.18 kedd, 17:57:31 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 16:37:46
Szép kis történet.
A km tekergetőket meg lehet valahogy szűrni, van benne tapasztalatok?
Egy kicsit ***...k ez már azért ~3Milla.
Ahol megadják az alvázszámot lehet valamit kezdeni vele?
Bocs a sok kérdésèrt de itteni forumtársakban bízok. (Ez tapasztalat)
Értelmes kérdésekért nem haraxunk
Amúgy én most nézegetem a 2012-es tit+télicsomag kategóriát. Kb. 3,5-4M között lennének... Rászürtem a mobile.de-n is. 15e€-ig. Ez kicsit több, viszont 3-4et kidobott 13e€ körül... Egész jók, csak a vonóhorog hiányzik... Ha b4k nem megy el, akkor várok még... Nekem nem sürgős. Pedig akkor lehetne b4-fl-k.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6022 Dátum:
2014.11.18 kedd, 18:11:06 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.11.18 kedd, 17:57:31
Értelmes kérdésekért nem haraxunk
Amúgy én most nézegetem a 2012-es tit+télicsomag kategóriát. Kb. 3,5-4M között lennének... Rászürtem a mobile.de-n is. 15e€-ig. Ez kicsit több, viszont 3-4et kidobott 13e€ körül... Egész jók, csak a vonóhorog hiányzik... Ha b4k nem megy el, akkor várok még... Nekem nem sürgős. Pedig akkor lehetne
b4-fuck
.
és végre repülhetnél a Balogra ezzel a névvel
(de az angol összeolvasás is ütős)
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6023 Dátum:
2014.11.18 kedd, 18:21:45 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 18:11:06
és végre repülhetnél a Balogra ezzel a névvel
(de az angol összeolvasás is ütős)
áááááááááá
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6024 Dátum:
2014.11.18 kedd, 19:40:30 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 16:24:56
szerintem itt minden adó sok... de ez másik téma. sztem tök8.
hát szerintem is üzembe van itt helyezve magyarországon,
tehát nem "érvényes külföldi papírokkal" rendelkezik. írni sok barromságot tudnak. de itthon -én úgy tudom -hogy nem lett ez a teljesítmény rendszeresítve. ha tippelnem kellene, nemet mondanék. itt az 1,6-is volt, előtte (2010-ig) meg 1,8 tdci.
Off
pár napja egyik emberünknek kerestem munkás autót, kinéztem egy kicsit kopott swiftet:
körbe karcos, a kereskedő szerint is valami trehány nőé vagy cigány állaté volt
, 7 évesen 57 xxx km volt benne...
hátsó csomiajtó zár nem ment, km-óra nem számolt, szervízkönyv nincs. (a motor egyébként szépen járt és tiszta volt, a klíma hideg)
Mondom neki hogy akkor ez az én autóm de az 1,2M Ft ár nem tetszik.
- mondjak valami árat én.
- mondjál valamit amiért megszabadítalak egy olyan autótól amit épp eszű ember nem venne meg.
- nehogy 800-at akarjak mondani mert elszalad.
- pont akartam mondani hogy 650 és 700 között látok realítást egy ilyen "fényező-szökevényben"
- háááát ez nem....
-akkor hívj ha nem jön erre madár még két hétig.-és elballagtam.
On
Na itt az szóban forgó verda, 116le Magyarországon ÚJONNAN forgalomban helyezett.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_plusz_nagy_navi_plusz_led_plusz_17_plusz_alu_plusz_pdf-8345400
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6025 Dátum:
2014.11.18 kedd, 21:26:18 »
Ez a cég képről ismerős, itt is volt kinézett mondeóm anno, amikor én kerestem (de nem mentem el ide)
A 3,4 M sok szerintem
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6026 Dátum:
2014.11.18 kedd, 21:27:46 »
Idézetet írta: Patek - 2014.11.18 kedd, 21:26:18
Ez a cég képről ismerős, itt is volt kinézett mondeóm anno, amikor én kerestem (de nem mentem el ide)
A 3,4 M sok szerintem
Mennyi lenne a reális szerinted?
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6027 Dátum:
2014.11.18 kedd, 21:29:08 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 21:27:46
Mennyi lenne a reális szerinted?
Szerintem 3 - 3,1 főleg, hogy valószínűleg német
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6028 Dátum:
2014.11.18 kedd, 21:30:40 »
Idézetet írta: Patek - 2014.11.18 kedd, 21:29:08
Szerintem 3 - 3,1
Ok köszi.
Amúgy szerinted milyen?
Nincs tapasztalatod a automata váltóssal, vagy a sima vagy a Powershifttel?
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6029 Dátum:
2014.11.18 kedd, 22:03:54 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 21:30:40
Ok köszi.
Amúgy szerinted milyen?
Nincs tapasztalatod a automata váltóssal, vagy a sima vagy a Powershifttel?
Felszereltségben szerintem tök jó (hasonló 1-2 különbséggel, mint az enyém, bár az pre faceliftes, de néhány extrát szívesen elfogadnék ebből
Az 1,6-os 116-os motorhoz nem volt szerencsém, szerintem kicsit karcsú, bár én megszoktam a 140-et, ahhoz viszonyítom
Nekem sime 6 sebességes váltóm van, az nagggyyyyon jó!!! De azt mondják, hogy az automata váltó is csúcs (én inkább váltogatni szeretek
)
Amikor vettem, akkor az volt a tapasztalat, hogy ami külföldről jött, az 3-400e-rel olcsóbb, mint a Mo-on újonnan üzembe helyezett ugyanolyan szintű társa. (Ezért is mondtam, hogy sztem 3M körül áll ez meg, mert valószínűleg német "import".
Én megnézném "élőben". Vigyél magaddal "szakit" én is ezt tettem, és sokat segített. Ami gyanús volt, annál telefonos segítséget kértünk a szervizből.
Az etisből meg az alvázszám alapján sok következtetést le tudsz vonni (a felszereltségre vonatkozóan), pl nekem próbáltak eladni Titanium felszereltségű "alig Trend"-et
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6030 Dátum:
2014.11.18 kedd, 22:43:24 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 21:30:40
Ok köszi.
Amúgy szerinted milyen?
Nincs tapasztalatod a automata váltóssal, vagy a sima vagy a Powershifttel?
1. szép
2. nem magyar, németek és franciák tesznek ilyen telótartót a kocsiba
3. MX rendszám kb szeptemberi-októberi
4. ha kiderül hogy mégis külföldi, akkor kérd el a külföldi tulaj elérhetőségét és a szervíz címét. ha ilyet nem adnak, akkor fordulj sarkon.
Gondolj bele, te hogyan adnád el: igazolnd hogy itt és itt ez és ez volt rajta cserélve, hívd csak fel ezt meg ezt... na ha ilyen nincs, akkor büdös.
5. ha akarod adok belga vonalat és hozz be magadnak egyet. az a buli. 2 nap alatt megvagy.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6031 Dátum:
2014.11.18 kedd, 23:07:22 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 22:43:24
5. ha akarod adok belga vonalat és hozz be magadnak egyet. az a buli. 2 nap alatt megvagy.
Küld már át nekem is...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6032 Dátum:
2014.11.19 szerda, 05:29:33 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.18 kedd, 22:43:24
1. szép
2. nem magyar, németek és franciák tesznek ilyen telótartót a kocsiba
3. MX rendszám kb szeptemberi-októberi
4. ha kiderül hogy mégis külföldi, akkor kérd el a külföldi tulaj elérhetőségét és a szervíz címét. ha ilyet nem adnak, akkor fordulj sarkon.
Gondolj bele, te hogyan adnád el: igazolnd hogy itt és itt ez és ez volt rajta cserélve, hívd csak fel ezt meg ezt... na ha ilyen nincs, akkor büdös.
5. ha akarod adok belga vonalat és hozz be magadnak egyet. az a buli. 2 nap alatt megvagy.
Köszönöm a rengeteg válaszokat mindenkinek.
Az autómatáról nem igen írtatok. Nincs tapasztalat?
Mennyire megbízható Belgium?
Elfogadom a belga infót, köszönöm.
Valami csak összejön.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6033 Dátum:
2014.11.19 szerda, 09:13:13 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 19:40:30
Magyarországon ÚJONNAN forgalomban helyezett.
Na én ezt utáltam, amikor kerestem S-MAX-ot.
Ne hazudj, kinti az autó, és szerintem sokan becumizzák.
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6034 Dátum:
2014.11.19 szerda, 09:17:17 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.11.19 szerda, 09:13:13
Na én ezt utáltam, amikor kerestem S-MAX-ot.
Ne hazudj, kinti az autó, és szerintem sokan becumizzák.
Akkor már ennek sem lehet hinni?
De mi értelme van hazudni, úgy is kiderűl hogy nem itthoni.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6035 Dátum:
2014.11.19 szerda, 09:23:25 »
Idézetet írta: Patek - 2014.11.18 kedd, 21:29:08
Szerintem 3 - 3,1 főleg, hogy valószínűleg német
ha tényleg német akkor annak inkább örülni kell. Ettől szerintem nem ér kevesebbet az autó (árban sem).
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6036 Dátum:
2014.11.19 szerda, 09:26:43 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.19 szerda, 05:29:33
Köszönöm a rengeteg válaszokat mindenkinek.
Az autómatáról nem igen írtatok. Nincs tapasztalat?
Mennyire megbízható Belgium?
Elfogadom a belga infót, köszönöm.
Valami csak összejön.
az én autóm onnan van, áprilisban vettem. Nem tekergetik, alvázszám alapján lekérhető volt a km óra állás (reális). Az autó hibátlan, szinte annyira új volt, hogy hátul nem is ültek még benne... Zárakon a tiszta gyári zsír és még sorolhatnám. Nekem kifejezetten csak jó tapasztalatom van az onnan hozott autómmal kapcsolatban.
Én jobban bízom ezekben az autókban, mint az itthoniakban koruktól függetlenül. Xerintem el kell menni, meg kell nézni és látni fogod, hogy kell e.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6037 Dátum:
2014.11.19 szerda, 09:42:15 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 19:40:30
Na itt az szóban forgó verda, 116le Magyarországon ÚJONNAN forgalomban helyezett.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_plusz_nagy_navi_plusz_led_plusz_17_plusz_alu_plusz_pdf-8345400
Az biztos hogy valami nem stimmel, mert újként 4 évre kap műszakit, az meg ugyi 2015-ig lenne érvényes, nem 2016.04-ig. A rendszáma relítív új, most adogatják ki ezeket, így ha kintről hozta, akkor meg azért nem jön kis a 2016.04, mert akkor már áprilisban behozta, akkor viszont meg nem ez a rendszám ment. Szóval ha tetszik, nézd meg. Ami még fura ezzel a teljesítménnyel titanium felszereltség, itthon tudomásom szerint így nem forgalmazták, hacsak nem valami speciális flottás vásárlás volt, vagy Ford központos kocsi.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6038 Dátum:
2014.11.19 szerda, 10:04:06 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.11.19 szerda, 09:26:43
az én autóm onnan van, áprilisban vettem. Nem tekergetik, alvázszám alapján lekérhető volt a km óra állás (reális). Az autó hibátlan, szinte annyira új volt, hogy hátul nem is ültek még benne... Zárakon a tiszta gyári zsír és még sorolhatnám. Nekem kifejezetten csak jó tapasztalatom van az onnan hozott autómmal kapcsolatban.
Én jobban bízom ezekben az autókban, mint az itthoniakban koruktól függetlenül. Xerintem el kell menni, meg kell nézni és látni fogod, hogy kell e.
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6039 Dátum:
2014.11.19 szerda, 10:06:16 »
Idézetet írta: titta - 2014.11.19 szerda, 09:42:15
Az biztos hogy valami nem stimmel, mert újként 4 évre kap műszakit, az meg ugyi 2015-ig lenne érvényes, nem 2016.04-ig. A rendszáma relítív új, most adogatják ki ezeket, így ha kintről hozta, akkor meg azért nem jön kis a 2016.04, mert akkor már áprilisban behozta, akkor viszont meg nem ez a rendszám ment. Szóval ha tetszik, nézd meg. Ami még fura ezzel a teljesítménnyel titanium felszereltség, itthon tudomásom szerint így nem forgalmazták, hacsak nem valami speciális flottás vásárlás volt, vagy Ford központos kocsi.
Na ez az ezen kattogok, hogy a pi... Lehet 116le egy Titanium.
Naplózva
lalahun
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6040 Dátum:
2014.11.19 szerda, 10:16:02 »
Tudnátok adni elérhetőséget, linket ahol lehetne nézevelődni a belgáknál.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6041 Dátum:
2014.11.19 szerda, 10:52:03 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.19 szerda, 10:16:02
Tudnátok adni elérhetőséget, linket ahol lehetne nézevelődni a belgáknál.
priv ment
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6042 Dátum:
2014.11.19 szerda, 13:25:48 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.03 péntek, 19:54:47
Scan, átküld, darabszám megad, nemsokára kész...
Esetleg nem maradt fölösbe 1 darabod? Vennék belőle , ebay legalabb 3-4 nap mire megjön.
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6043 Dátum:
2014.11.19 szerda, 15:04:44 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.19 szerda, 13:25:48
Esetleg nem maradt fölösbe 1 darabod? Vennék belőle , ebay legalabb 3-4 nap mire megjön.
Ezek csúnya 2.0-s fiúk, vigyázz!
Lehet, hogy nekik másmilyen méretű és kialakítású az EGR dugó.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6044 Dátum:
2014.11.19 szerda, 16:22:29 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.18 kedd, 19:40:30
Na itt az szóban forgó verda, 116le Magyarországon ÚJONNAN forgalomban helyezett.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_plusz_nagy_navi_plusz_led_plusz_17_plusz_alu_plusz_pdf-8345400
Szia!
- Német a rendszámtáblatartó keret
- Itt nem lehetett 116Le-st rendelni, ez nem magyar kocsi!
De ez nem baj, sőt! Szép, jól extrázott, meg kell nézni, lekérdezni az előéletét, elhozni 2,9M - ért és örülni neki sokáig!
Sok sikert!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6045 Dátum:
2014.11.19 szerda, 16:25:44 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.19 szerda, 10:06:16
Na ez az ezen kattogok, hogy a pi... Lehet 116le egy Titanium.
Kint volt ilyen, találkoztam német 116-os Titanium - mal, ezen ne morfondírozz!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6046 Dátum:
2014.11.19 szerda, 16:26:28 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.11.19 szerda, 16:22:29
Szia!
- Német a rendszámtáblatartó keret
- Itt nem lehetett 116Le-st rendelni, ez nem magyar kocsi!
De ez nem baj, sőt! Szép, jól extrázott, meg kell nézni, lekérdezni az előéletét, elhozni 2,9M - ért és örülni neki sokáig!
Sok sikert!
és megtudni hogy mennyit tekertek vissza.
Naplózva
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6047 Dátum:
2014.11.19 szerda, 17:45:54 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.11.19 szerda, 15:04:44
Ezek csúnya 2.0-s fiúk, vigyázz!
Lehet, hogy nekik másmilyen méretű és kialakítású az EGR dugó.
Ma kaptam meg amit gyártattam , hát nem tudom hogy sikerült , de MK3 méretűt vágtak ki nekem, valószínű rossz rajzot adtam nekik...vagyis rossz rajzot találtam
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6048 Dátum:
2014.11.19 szerda, 18:22:01 »
Idézetet írta: lalahun - 2014.11.19 szerda, 05:29:33
Köszönöm a rengeteg válaszokat mindenkinek.
Az autómatáról nem igen írtatok. Nincs tapasztalat?
Mennyire megbízható Belgium?
Elfogadom a belga infót, köszönöm.
Valami csak összejön.
Kérdezted, hogy miért M**-es a rendszáma egy 4 éve forgalomba helyezett paripának?
Szerintem külföldi és ebből adódóan nem hiszem a 4 éves 145ezret.
Ideális alany a tekergetésre.
116 ló nekem kérdéses.
Minek nagy navihoz kihangosító?
Lehet, hogy csal a kép, de a bal hátuljánál rendben vannak a hézagok?
215/55-17 és 205/50-16 kerékmérettel használja? Igényes tulaj.
Btw, miért érdekel az automata váltó, ez kézi.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6049 Dátum:
2014.11.19 szerda, 20:30:21 »
Ez OFF: de ha már itt kezdtük el. Mint hirdettem, nem feltétlen, de cserélném b4k-t egy b4flk-ra. Igaz, csak a hahun és a mobile.de-n kerestem. Míg itt-hon 4MHUF körül megállnak a kocsi, addig ott-hon (de-ben) 14T€-15T€ körül lenne hasonló.
Q: miben van a különbség?
??
Ha b4k kellene vkinek, biztos, hogy D-ből vagy az arab féle belga vonalról hozatnék autót.....
Igaz, nem lenne nemzeti, de legalább megbízható.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ