Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:00:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253741 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
atti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6250 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 10:59:52 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 10:35:51
Igen torque-val, scan masterrel és obd car doctor -al próbáltuk.
Egyik szerint sincs hibakód.
Azt mondod a forscan-el mennie kell?
A lapos-on a minit érted?
Esetleg usb-n is ki lehet olvasni a hibakódokat vagy csak az odb csatin?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6251 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 15:27:46 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 10:35:51
Igen torque-val, scan masterrel és obd car doctor -al próbáltuk.
Egyik szerint sincs hibakód.
Azt mondod a forscan-el mennie kell?
A lapos-on a minit érted?
ezek annyit érnek mint halottnak a csók.
Laptop(lapos) + Bt stick(ha nincs benne alapból),és Forscan.Azonnal lesz egy marék hibakódod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6252 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 15:28:24 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 10:59:52
Esetleg usb-n is ki lehet olvasni a hibakódokat vagy csak az odb csatin?
jajj....csak az obd csatin.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6253 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 17:55:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.22 hétfő, 15:27:46
ezek annyit érnek mint halottnak a csók.
Laptop(lapos) + Bt stick(ha nincs benne alapból),és Forscan.Azonnal lesz egy marék hibakódod.
Közben egyre érdekesebb a helyzet.
Sokáig gyújtáson hagyva az autót(elm-el játszás) változatos hibákat generál a computer.
EPS, külső hőmérő, abs stb.
Az akksira tippeltem ezért megmértem. Gyújtáson 12.3 Volt
ha jól sejtem ez egy kicsit kevés, de okozhatja e ez az összes "engine malfunction"-ös hibát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6254 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 18:25:59 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 17:55:41
Közben egyre érdekesebb a helyzet.
Sokáig gyújtáson hagyva az autót(elm-el játszás) változatos hibákat generál a computer.
EPS, külső hőmérő, abs stb.
Az akksira tippeltem ezért megmértem. Gyújtáson 12.3 Volt
ha jól sejtem ez egy kicsit kevés, de okozhatja e ez az összes "engine malfunction"-ös hibát?
nem.gyujtáson ez hibátlan.
Nincs laptopod?csak átver téged a torque.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6255 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 19:08:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.22 hétfő, 18:25:59
nem.gyujtáson ez hibátlan.
Nincs laptopod?csak átver téged a torque.....
Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.
Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.
Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6256 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 19:35:23 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 19:08:28
Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.
Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.
Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?
A forscan nekem is írt egyik nap vagy 3-4 hibát abs-esp meg még vmi. Én is aksira tippelek mert már 7éves.
Semmi gond nincs egyikkel se. Sőt az esp mentett egyik nap a csúszós körforgóba.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6257 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 20:58:00 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 19:08:28
Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.
Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.
Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?
gyujtáson még a 12v is elég simán.továbbá járó motornál is lehet-sőt diagolni.akkor hol a probléma?
A hiba az ön készülékében van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6258 Dátum:
2014.12.23 kedd, 06:57:43 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 17:55:41
Közben egyre érdekesebb a helyzet.
Sokáig gyújtáson hagyva az autót(elm-el játszás) változatos hibákat generál a computer.
EPS, külső hőmérő, abs stb.
Az akksira tippeltem ezért megmértem. Gyújtáson 12.3 Volt
ha jól sejtem ez egy kicsit kevés, de okozhatja e ez az összes "engine malfunction"-ös hibát?
CAN-bus rendszer nem 12V-os nagyságrendeben kommunikál az egyes jeladókkal, hanem 0-5V tartományban. Az már elég, a jeladók vizsgálatához. Egyébként gyújtáson ugye izzítás van először, s ha eközben ráindítasz egy normál akksi feszültsége is egy pillanatra leugrik 12V alá, mégsem generálódnak hibakódok.
Egy példa: Rendszámtábla világításomnál mértem, hogy lekapcsolt állapotban, állandó 5V van, kivéve ha bezárom az autót és eltelik 5 perc. Ezért van az, hogy a ledes izzóim folyamatosan halványan világítanak.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6259 Dátum:
2014.12.23 kedd, 07:23:53 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.12.23 kedd, 06:57:43
CAN-bus rendszer nem 12V-os nagyságrendeben kommunikál az egyes jeladókkal, hanem 0-5V tartományban. Az már elég, a jeladók vizsgálatához. Egyébként gyújtáson ugye izzítás van először, s ha eközben ráindítasz egy normál akksi feszültsége is egy pillanatra leugrik 12V alá, mégsem generálódnak hibakódok.
Egy példa: Rendszámtábla világításomnál mértem, hogy lekapcsolt állapotban, állandó 5V van, kivéve ha bezárom az autót és eltelik 5 perc. Ezért van az, hogy a ledes izzóim folyamatosan halványan világítanak.
Kicsit azért pontosítanék.
11 volt alatt nem érdemes próbálkozni. Többek között a motorvezérlő (is) ennél nagyobb feszültségre van tervezve és ő állítja elő az 5 voltos szenzor tápfeszültséget. A (motorral kapcsolatos) szenzorok nagy része analóg és a motorvezérlővel (vagy egyéb szenzorok a hozzájuk tartozó vezérlővel) van kapcsolatban. Az vezérlők alakítják át az információt digitálissá és teszik fel a busz vezetékre. Ha a vezérlő (+diagnosztikai modul) nem kap elegendő tápfeszültséget, akkor generálódhatnak hibás hibaüzenetek, de ezeket megelőzi egy alacsony tápfeszültség hibaüzenet.
A can hálózat nem kommunikál a jeladókkal.
A diagnosztikai modul viszont a korábban említett 11 volt felett működik elfogadható adatokkal.
Az általad mért 5 V egy nagyon gyenge áramú "vizsgáló" feszültség csak. Alvó módig vagy meghatározott ideig.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 07:42:25 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6260 Dátum:
2014.12.23 kedd, 07:32:44 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.22 hétfő, 20:58:00
gyujtáson még a 12v is elég simán.továbbá járó motornál is lehet-sőt diagolni.akkor hol a probléma?
A hiba az ön készülékében van.....
Alf,Mondeofan
Igazatok van, furcsa is lett volna ha kicsit gyenge aksitól ilyen hibákat generál.
Közben tesztelgettem és kiderült, hogy az odb olvasó akasztja ki a computert és ez a kiakadás még azután is tart egy ideig, miután levettem róla.
Ma reggel cserélik egy jóra, utána még majd nézegetem forscan-el, hogy mi is volt korábban a baja.
Ettől függetlenül sajnos úgy néz ki, hogy az akksi is cserés lesz.
Töltőre téve 25% töltöttséget mutat (a generátor töltése jó ,14.7-15 Volt)
Köszi mindenkinek a segítséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 07:35:14 írta atti78
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6261 Dátum:
2014.12.23 kedd, 08:15:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 07:23:53
Kicsit azért pontosítanék.
11 volt alatt nem érdemes próbálkozni. Többek között a motorvezérlő (is) ennél nagyobb feszültségre van tervezve és ő állítja elő az 5 voltos szenzor tápfeszültséget. A (motorral kapcsolatos) szenzorok nagy része analóg és a motorvezérlővel (vagy egyéb szenzorok a hozzájuk tartozó vezérlővel) van kapcsolatban. Az vezérlők alakítják át az információt digitálissá és teszik fel a busz vezetékre. Ha a vezérlő (+diagnosztikai modul) nem kap elegendő tápfeszültséget, akkor generálódhatnak hibás hibaüzenetek, de ezeket megelőzi egy alacsony tápfeszültség hibaüzenet.
A can hálózat nem kommunikál a jeladókkal.
A diagnosztikai modul viszont a korábban említett 11 volt felett működik elfogadható adatokkal.
Az általad mért 5 V egy nagyon gyenge áramú "vizsgáló" feszültség csak. Alvó módig vagy meghatározott ideig.
Na végre egy elfogadható és olvasható, építő jellegű hsz tőled.
Boldog karácsonyt!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6262 Dátum:
2014.12.23 kedd, 08:15:47 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.23 kedd, 07:32:44
Alf,Mondeofan
Igazatok van, furcsa is lett volna ha kicsit gyenge aksitól ilyen hibákat generál.
Közben tesztelgettem és kiderült, hogy az odb olvasó akasztja ki a computert és ez a kiakadás még azután is tart egy ideig, miután levettem róla.
Ma reggel cserélik egy jóra, utána még majd nézegetem forscan-el, hogy mi is volt korábban a baja.
Ettől függetlenül sajnos úgy néz ki, hogy az akksi is cserés lesz.
Töltőre téve 25% töltöttséget mutat (a generátor töltése jó ,14.7-15 Volt)
Köszi mindenkinek a segítséget.
A zsír új akksi is ilyen értékeket mutat, szóval ne izgulj, nem eszik olyan forrón a kását...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atti78
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6263 Dátum:
2014.12.23 kedd, 10:55:52 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.23 kedd, 08:15:47
A zsír új akksi is ilyen értékeket mutat, szóval ne izgulj, nem eszik olyan forrón a kását...
Lehet, kicsit még használom.
Aztán ha cserben hagy veszek újat
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6264 Dátum:
2014.12.23 kedd, 11:10:28 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.23 kedd, 10:55:52
Lehet, kicsit még használom.
Aztán ha cserben hagy veszek újat
Nekem a mondiban kb. 3 éves volt az akksi és nyáron xart be. S-maxban még annyi sem, de az sokat állt..A mondin este megálltam, másnap nem indult be, s-maxon meg úgy kezdte, hogy nehezen tekerte meg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atti78
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6265 Dátum:
2014.12.23 kedd, 14:28:08 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.23 kedd, 11:10:28
Nekem a mondiban kb. 3 éves volt az akksi és nyáron xart be. S-maxban még annyi sem, de az sokat állt..A mondin este megálltam, másnap nem indult be, s-maxon meg úgy kezdte, hogy nehezen tekerte meg...
Hát igen, az előző mondimmal én is jártam már így, nem is egyszer
Naplózva
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6266 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 08:39:14 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.12.06 szombat, 17:24:07
Én több verziót is hallottam már, de ami a valósághoz a legközelebb áll szerintem az, hogy pontosan 20.000 km megtételekor megjelenik a service oil felirat (a nullázástól számolva). Szerintem Te is ebbe a csapdába estél mint én amikor anno megvettem. Javaslom, hogy nullázd le és majd nézd meg, hogy mi történik. Ha rövidebb időn belül valamiért ismét előjön, akkor majd az öreg, tapasztalt fórumozók segítenek..
Szerencsére neked lett igazad a nullázással. Azóta mentem 3500km és semmi visszajelzés,olaj nem lett több se büdösebb! Mégegyszer köszönöm a hszásokat!
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6267 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 16:55:17 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 19:08:28
Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.
Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.
Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?
Automata klímás a paripád?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6268 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 16:56:11 »
Idézetet írta: atti78 - 2014.12.22 hétfő, 10:40:12
Valami hibának lennie kellett. Furán járt a motor.
De az is lehet, hogy a részecskeszűrő telt meg és azóta kitisztította magát?
Láttam 1.5 literes óránkénti fogyasztást folyamatosan az eddigi 0.5 liter/óra helyett.
Nekem eddig 1,5l/h pillanatnyi fogyasztást csak regen alatt mért.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6269 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 16:59:01 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.23 kedd, 11:10:28
Nekem a mondiban kb. 3 éves volt az akksi és nyáron xart be. S-maxban még annyi sem, de az sokat állt..A mondin este megálltam, másnap nem indult be, s-maxon meg úgy kezdte, hogy nehezen tekerte meg...
3évesen új akksi? Remek.
Az asszony toyotájában a romhalmaz fiamm akksi is húzott 6 évet.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6270 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 17:56:25 »
Csak magam ellenőrzésére kérdezem, hogy a 2literes, 140lovas dízelekben az olaj már nem hígulhat, igaz? Ezeknek a regenje már nem okozhat ilyen problémát, hiszen plusz gázolajat fecskendeznek a dpf-re, igaz?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6271 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 18:06:34 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 16:59:01
3évesen új akksi? Remek.
Az asszony toyotájában a romhalmaz fiamm akksi is húzott 6 évet.
Sok mindentől függ ez. Melyik kínai gyár, milyen anyagból, melyik nap gyártotta. A motorcraft aksik pontosan ugyan olyanok (a legkisebb peremig), mint a varták, az auchan aksi is pont olyan. Nekem a motocraft aksi 3 év után adta meg magát, aztán vettem egy auchanost és 2 hónap után azzal is vannak gondok.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6272 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 18:10:00 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 17:56:25
Csak magam ellenőrzésére kérdezem, hogy a 2literes, 140lovas dízelekben az olaj már nem hígulhat, igaz? Ezeknek a regenje már nem okozhat ilyen problémát, hiszen plusz gázolajat fecskendeznek a dpf-re, igaz?
De bizony hígulhat. A faceliftes verzióknál már nincs ez a gond.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6273 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 18:52:55 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.12.28 vasárnap, 18:10:00
De bizony hígulhat. A faceliftes verzióknál már nincs ez a gond.
meg ahol egr off van
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6274 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 19:08:27 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.12.28 vasárnap, 18:10:00
De bizony hígulhat. A faceliftes verzióknál már nincs ez a gond.
Ok. Az enyém 2011-es, tehát fl-es.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6275 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 19:09:31 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 19:08:27
Ok. Az enyém 2011-es, tehát fl-es.
mondjuk ránézésre is látszik, ha az
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6276 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 19:33:55 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.12.28 vasárnap, 19:09:31
mondjuk ránézésre is látszik, ha az
A motor be van burkolva, hiába nézek rá.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6277 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 00:07:43 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 19:33:55
A motor be van burkolva, hiába nézek rá.
meg talán csinálhatnál már végre egy rohadt aláírást...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6278 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 00:26:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 19:33:55
A motor be van burkolva, hiába nézek rá.
az tény de a facelift már a hűtőrácsról felismerszik. Azt talán csak láttad már
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6279 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 09:54:07 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 19:33:55
A motor be van burkolva, hiába nézek rá.
2011.4hó utántól fl.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6280 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 09:56:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 09:54:07
2011.4hó utántól fl.
Motorban előbb volt váltás!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6281 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 09:56:48 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.29 hétfő, 09:56:06
Motorban előbb volt váltás!
az nem érdekel.
ez a hivatalos dátum.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6282 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 09:57:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 09:56:48
az nem érdekel.
ez a hivatalos dátum.
De itt az olajhigulás volt a kérdés, nem a facelift ideje!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6283 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 09:58:44 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.29 hétfő, 09:57:42
De itt az olajhigulás volt a kérdés, nem a facelift ideje!
ez sem érdekel.a fl-el ez dátum szerűen megszűnt.ergo éles a határvonal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6284 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 09:59:44 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.29 hétfő, 09:57:42
De itt az olajhigulás volt a kérdés, nem a facelift ideje!
Candle-nak egyébként is fl utáni....volt már itt diagolni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6285 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:46:09 »
Sziasztok.
Tanácsotokat kérem, hogy milyen izzítógyertyát szabad megvenni a géphez ami nem aranyárban van, de minőségben korrekt
Mk4 2.0 Tdci 140 LE kombi
A kovács alkatrészboltban a Denzo-t talltam. Van tapasztalatotok?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.29 hétfő, 13:02:24 írta zozo21
»
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6286 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 13:08:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 09:59:44
Candle-nak egyébként is fl utáni....volt már itt
diagolni
...
Rácsatlakoztál, bedugtad?
Te így nevezed?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6287 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 13:22:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 13:08:13
Rácsatlakoztál, bedugtad?
Te így nevezed?
igen.így.diag.te máshogy?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6288 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 14:27:46 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.12.29 hétfő, 00:26:53
az tény de a facelift már a hűtőrácsról felismerszik. Azt talán csak láttad már
Vicc volt, na. Ha én nem veszem magam komolyan, te se tedd.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6289 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 14:28:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 09:58:44
ez sem érdekel.a fl-el ez dátum szerűen megszűnt.ergo éles a határvonal.
Pedig hivatalosan márciusi.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6290 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 16:37:08 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.28 vasárnap, 16:59:01
3évesen új akksi? Remek.
Az asszony toyotájában a romhalmaz fiamm akksi is húzott 6 évet.
Az én akkum szintén 3 éves, gyári. Kb. 2 hónapja már dobálja a "low battery" hibaüzenetet, van hogy szinte minden reggel van, hogy 2 naponta.
Az előző akkum 7 évet ment a másik Mondiban, szerintem függ a folyamatos áramfelvételtől is, kijelzők, 1000 relé, leállítás után stb... Mivel a garázsban nem zárom az autót, így jóval tovább aktívak a kijelzők is.
Ettől függetlenül ez nekem csalódás..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6291 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 17:07:34 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.12.29 hétfő, 16:37:08
Az én akkum szintén 3 éves, gyári. Kb. 2 hónapja már dobálja a "low battery" hibaüzenetet, van hogy szinte minden reggel van, hogy 2 naponta.
Az előző akkum 7 évet ment a másik Mondiban, szerintem függ a folyamatos áramfelvételtől is, kijelzők, 1000 relé, leállítás után stb... Mivel a garázsban nem zárom az autót, így jóval tovább aktívak a kijelzők is.
Ettől függetlenül ez nekem csalódás..
A low battery nem azt jelenti, hogy rossz az akku, csak alacsony a feszültsége.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6292 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 17:08:57 »
Ma nagyon nehezen indult a gép. Remélem csak izzítógyertya probléma.
Nagyon el vannak dugva a gyertyák, nehéz az ellenőrzés?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6293 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 17:25:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.12.29 hétfő, 17:08:57
Ma nagyon nehezen indult a gép. Remélem csak izzítógyertya probléma.
Nagyon el vannak dugva a gyertyák, nehéz az ellenőrzés?
Ha jól emléxem, azért nehéz a csere, mert ha beletörik, le kell venni a hengerfejet. Nekem akkor cserélték őket, mikor a váltót javították. Szóval nem 1xü.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6294 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:05:27 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.12.29 hétfő, 17:25:37
Ha jól emléxem, azért nehéz a csere, mert ha beletörik, le kell venni a hengerfejet. Nekem akkor cserélték őket, mikor a váltót javították. Szóval nem 1xü.
Egyelőre csak áramfelvételt mérnék, hogy jók-e.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6295 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 22:55:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.12.29 hétfő, 17:07:34
A low battery nem azt jelenti, hogy rossz az akku, csak alacsony a feszültsége.
És miért alacsony a feszültsége? Mert gyenge. Nem tartja meg a töltést. (napi 80km -t autózom) Most pl. vagy 4 napja nem irta ki, csinál ilyet is. Nem véletlenül ad a Ford akkura és kipu rendszere csak 1 év gart.. A kipu rendszer sem a legszebb, főként a felfüggesztéseknél..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6296 Dátum:
2014.12.30 kedd, 00:39:21 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.29 hétfő, 14:27:46
Vicc volt, na. Ha én nem veszem magam komolyan, te se tedd.
azért volt ott a vigyor
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6297 Dátum:
2014.12.30 kedd, 00:47:32 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.12.29 hétfő, 22:55:08
És miért alacsony a feszültsége? Mert gyenge. Nem tartja meg a töltést. (napi 80km -t autózom) Most pl. vagy 4 napja nem irta ki, csinál ilyet is. Nem véletlenül ad a Ford akkura és kipu rendszere csak 1 év gart.. A kipu rendszer sem a legszebb, főként a felfüggesztéseknél..
Nem csak a Ford ad ezekre az alkatrészekre 1 garanciát.
De tény, hogy az mk4, cmax, smax, galaxy....nagyon hamar rinyál ha álló motornál pár percig mennek fogyasztók.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6298 Dátum:
2014.12.30 kedd, 10:56:05 »
Idézetet írta: Candle - 2014.12.29 hétfő, 14:28:56
Pedig hivatalosan márciusi.
a kivétel erősíti a szabályt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabee789
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6299 Dátum:
2014.12.30 kedd, 11:07:24 »
sziasztok... p0670 es p0380 hibakodokat dob ki nekem es alandoan torles utan is visszajon... 1.8 tdci 92kw 2008as... mindig mikor leesik fagy alá a homerseklet nagyon nehezen startol... Az izzitogzertyakat kicsereltem mind a 4et... de nem segit... hiba marad motor hosszas forgatas utan startol... valinek valami tapasztalata??? elore is koszonom...
Naplózva
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ