Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:30:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4713794 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:59:52 »

Igen torque-val, scan masterrel és obd car doctor -al próbáltuk.
Egyik szerint sincs hibakód.

Azt mondod a forscan-el mennie kell?
A lapos-on a minit érted?

Esetleg usb-n is ki lehet olvasni a hibakódokat vagy csak az odb csatin?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 15:27:46 »

Igen torque-val, scan masterrel és obd car doctor -al próbáltuk.
Egyik szerint sincs hibakód.

Azt mondod a forscan-el mennie kell?
A lapos-on a minit érted?
ezek annyit érnek mint halottnak a csók.
Laptop(lapos) + Bt stick(ha nincs benne alapból),és Forscan.Azonnal lesz egy marék hibakódod. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 15:28:24 »

Esetleg usb-n is ki lehet olvasni a hibakódokat vagy csak az odb csatin?
jajj....csak az obd csatin.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 17:55:41 »

ezek annyit érnek mint halottnak a csók.
Laptop(lapos) + Bt stick(ha nincs benne alapból),és Forscan.Azonnal lesz egy marék hibakódod. vigyor3

Közben egyre érdekesebb a helyzet.
Sokáig gyújtáson hagyva az autót(elm-el játszás) változatos hibákat generál a computer.
EPS, külső hőmérő, abs stb.

Az akksira tippeltem ezért megmértem. Gyújtáson 12.3 Volt
ha jól sejtem ez egy kicsit kevés, de okozhatja e ez az összes "engine malfunction"-ös hibát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 18:25:59 »

Közben egyre érdekesebb a helyzet.
Sokáig gyújtáson hagyva az autót(elm-el játszás) változatos hibákat generál a computer.
EPS, külső hőmérő, abs stb.

Az akksira tippeltem ezért megmértem. Gyújtáson 12.3 Volt
ha jól sejtem ez egy kicsit kevés, de okozhatja e ez az összes "engine malfunction"-ös hibát?
nem.gyujtáson ez hibátlan.
Nincs laptopod?csak átver téged a torque.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 19:08:28 »

nem.gyujtáson ez hibátlan.
Nincs laptopod?csak átver téged a torque.....

Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.

Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.

Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 19:35:23 »

Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.

Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.

Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?


A forscan nekem is írt egyik nap vagy 3-4 hibát abs-esp meg még vmi. Én is aksira tippelek mert már 7éves.

Semmi gond nincs egyikkel se. Sőt az esp mentett egyik nap a csúszós körforgóba. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 20:58:00 »

Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.

Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.

Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?

gyujtáson még a 12v is elég simán.továbbá járó motornál is lehet-sőt diagolni.akkor hol a probléma?
A hiba az ön készülékében van..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2014.12.23 kedd, 06:57:43 »

Közben egyre érdekesebb a helyzet.
Sokáig gyújtáson hagyva az autót(elm-el játszás) változatos hibákat generál a computer.
EPS, külső hőmérő, abs stb.

Az akksira tippeltem ezért megmértem. Gyújtáson 12.3 Volt
ha jól sejtem ez egy kicsit kevés, de okozhatja e ez az összes "engine malfunction"-ös hibát?

CAN-bus rendszer nem 12V-os nagyságrendeben kommunikál az egyes jeladókkal, hanem 0-5V tartományban. Az már elég, a jeladók vizsgálatához. Egyébként gyújtáson ugye izzítás van először, s ha eközben ráindítasz egy normál akksi feszültsége is egy pillanatra leugrik 12V alá, mégsem generálódnak hibakódok.

Egy példa: Rendszámtábla világításomnál mértem, hogy lekapcsolt állapotban, állandó 5V van, kivéve ha bezárom az autót és eltelik 5 perc. Ezért van az, hogy a ledes izzóim folyamatosan halványan világítanak.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2014.12.23 kedd, 07:23:53 »

CAN-bus rendszer nem 12V-os nagyságrendeben kommunikál az egyes jeladókkal, hanem 0-5V tartományban. Az már elég, a jeladók vizsgálatához. Egyébként gyújtáson ugye izzítás van először, s ha eközben ráindítasz egy normál akksi feszültsége is egy pillanatra leugrik 12V alá, mégsem generálódnak hibakódok.

Egy példa: Rendszámtábla világításomnál mértem, hogy lekapcsolt állapotban, állandó 5V van, kivéve ha bezárom az autót és eltelik 5 perc. Ezért van az, hogy a ledes izzóim folyamatosan halványan világítanak.

Kicsit azért pontosítanék.  wave
11 volt alatt nem érdemes próbálkozni. Többek között a motorvezérlő (is) ennél nagyobb feszültségre van tervezve és ő állítja elő az 5 voltos szenzor tápfeszültséget. A (motorral kapcsolatos) szenzorok nagy része analóg és a motorvezérlővel (vagy egyéb szenzorok a hozzájuk tartozó vezérlővel) van kapcsolatban. Az vezérlők alakítják át az információt digitálissá és teszik fel a busz vezetékre. Ha a vezérlő (+diagnosztikai modul) nem kap elegendő tápfeszültséget, akkor generálódhatnak hibás hibaüzenetek, de ezeket megelőzi egy alacsony tápfeszültség hibaüzenet.
A can hálózat nem kommunikál a jeladókkal.
A diagnosztikai modul viszont a korábban említett 11 volt felett működik elfogadható adatokkal.

Az általad mért 5 V egy nagyon gyenge áramú "vizsgáló" feszültség csak. Alvó módig vagy meghatározott ideig.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 07:42:25 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2014.12.23 kedd, 07:32:44 »

gyujtáson még a 12v is elég simán.továbbá járó motornál is lehet-sőt diagolni.akkor hol a probléma?
A hiba az ön készülékében van..... nyes

Alf,Mondeofan

Igazatok van, furcsa is lett volna ha kicsit gyenge aksitól ilyen hibákat generál.
Közben tesztelgettem és kiderült, hogy az odb olvasó akasztja ki a computert és ez a kiakadás még azután is tart egy ideig, miután levettem róla.

Ma reggel cserélik egy jóra, utána még majd nézegetem forscan-el, hogy mi is volt korábban a baja.

Ettől függetlenül sajnos úgy néz ki, hogy az akksi is cserés lesz.
Töltőre téve 25% töltöttséget mutat (a generátor töltése jó ,14.7-15 Volt)

Köszi mindenkinek a segítséget.

« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 07:35:14 írta atti78 » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2014.12.23 kedd, 08:15:12 »

Kicsit azért pontosítanék.  wave
11 volt alatt nem érdemes próbálkozni. Többek között a motorvezérlő (is) ennél nagyobb feszültségre van tervezve és ő állítja elő az 5 voltos szenzor tápfeszültséget. A (motorral kapcsolatos) szenzorok nagy része analóg és a motorvezérlővel (vagy egyéb szenzorok a hozzájuk tartozó vezérlővel) van kapcsolatban. Az vezérlők alakítják át az információt digitálissá és teszik fel a busz vezetékre. Ha a vezérlő (+diagnosztikai modul) nem kap elegendő tápfeszültséget, akkor generálódhatnak hibás hibaüzenetek, de ezeket megelőzi egy alacsony tápfeszültség hibaüzenet.
A can hálózat nem kommunikál a jeladókkal.
A diagnosztikai modul viszont a korábban említett 11 volt felett működik elfogadható adatokkal.

Az általad mért 5 V egy nagyon gyenge áramú "vizsgáló" feszültség csak. Alvó módig vagy meghatározott ideig.


Na végre egy elfogadható és olvasható, építő jellegű hsz tőled.  hehe

Boldog karácsonyt!  integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2014.12.23 kedd, 08:15:47 »

Alf,Mondeofan

Igazatok van, furcsa is lett volna ha kicsit gyenge aksitól ilyen hibákat generál.
Közben tesztelgettem és kiderült, hogy az odb olvasó akasztja ki a computert és ez a kiakadás még azután is tart egy ideig, miután levettem róla.

Ma reggel cserélik egy jóra, utána még majd nézegetem forscan-el, hogy mi is volt korábban a baja.

Ettől függetlenül sajnos úgy néz ki, hogy az akksi is cserés lesz.
Töltőre téve 25% töltöttséget mutat (a generátor töltése jó ,14.7-15 Volt)

Köszi mindenkinek a segítséget.



A zsír új akksi is ilyen értékeket mutat, szóval ne izgulj, nem eszik olyan forrón a kását...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2014.12.23 kedd, 10:55:52 »

A zsír új akksi is ilyen értékeket mutat, szóval ne izgulj, nem eszik olyan forrón a kását...

Lehet, kicsit még használom.
Aztán ha cserben hagy veszek újat Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2014.12.23 kedd, 11:10:28 »

Lehet, kicsit még használom.
Aztán ha cserben hagy veszek újat Smiley

Nekem a mondiban kb. 3 éves volt az akksi és nyáron xart be. S-maxban még annyi sem, de az sokat állt..A mondin este megálltam, másnap nem indult be, s-maxon meg úgy kezdte, hogy nehezen tekerte meg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2014.12.23 kedd, 14:28:08 »

Nekem a mondiban kb. 3 éves volt az akksi és nyáron xart be. S-maxban még annyi sem, de az sokat állt..A mondin este megálltam, másnap nem indult be, s-maxon meg úgy kezdte, hogy nehezen tekerte meg...

Hát igen, az előző mondimmal én is jártam már így, nem is egyszer Smiley
Naplózva
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 08:39:14 »

Én több verziót is hallottam már, de ami a valósághoz a legközelebb áll szerintem az, hogy pontosan 20.000 km megtételekor megjelenik a service oil felirat (a nullázástól számolva). Szerintem Te is ebbe a csapdába estél mint én amikor anno megvettem. Javaslom, hogy nullázd le és majd nézd meg, hogy mi történik. Ha rövidebb időn belül valamiért ismét előjön, akkor majd az öreg, tapasztalt fórumozók segítenek..
Szerencsére neked lett igazad a nullázással. Azóta mentem 3500km és semmi visszajelzés,olaj nem lett több se büdösebb! Mégegyszer köszönöm a hszásokat! worship
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 16:55:17 »

Most már rá se tudok csatlakozni az elm327-re.
Nemhogy notebook-al, de már androiddal sem.

Nekem nagyon aksinak néz ki.
Ha hagyom, hogy kicsit "összeszedje" magát akkor gyújtásra nincs hibaüzenet.
Ha gyújtáson hagyom mondjuk 1 percig lemerül annyira, hogy minden eszközre dobálja a hibát.

Én úgy emlékszem, hogy 12.7-nek kellene lennie az üresjárati fesznek.
Tévedek?


Automata klímás a paripád?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 16:56:11 »

Valami hibának lennie kellett. Furán járt a motor.
De az is lehet, hogy a részecskeszűrő telt meg és azóta kitisztította magát?
Láttam 1.5 literes óránkénti fogyasztást folyamatosan az eddigi 0.5 liter/óra helyett.

Nekem eddig 1,5l/h pillanatnyi fogyasztást csak regen alatt mért.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 16:59:01 »

Nekem a mondiban kb. 3 éves volt az akksi és nyáron xart be. S-maxban még annyi sem, de az sokat állt..A mondin este megálltam, másnap nem indult be, s-maxon meg úgy kezdte, hogy nehezen tekerte meg...

3évesen új akksi? Remek.  szomoru1
Az asszony toyotájában a romhalmaz fiamm akksi is húzott 6 évet.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 17:56:25 »

Csak magam ellenőrzésére kérdezem, hogy a 2literes, 140lovas dízelekben az olaj már nem hígulhat, igaz? Ezeknek a regenje már nem okozhat ilyen problémát, hiszen plusz gázolajat fecskendeznek a dpf-re, igaz?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 18:06:34 »

3évesen új akksi? Remek.  szomoru1
Az asszony toyotájában a romhalmaz fiamm akksi is húzott 6 évet.

Sok mindentől függ ez. Melyik kínai gyár, milyen anyagból, melyik nap gyártotta. A motorcraft aksik pontosan ugyan olyanok (a legkisebb peremig), mint a varták, az auchan aksi is pont olyan. Nekem a motocraft aksi 3 év után adta meg magát, aztán vettem egy auchanost és 2 hónap után azzal is vannak gondok.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 18:10:00 »

Csak magam ellenőrzésére kérdezem, hogy a 2literes, 140lovas dízelekben az olaj már nem hígulhat, igaz? Ezeknek a regenje már nem okozhat ilyen problémát, hiszen plusz gázolajat fecskendeznek a dpf-re, igaz?

De bizony hígulhat. A faceliftes verzióknál már nincs ez a gond.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 18:52:55 »

De bizony hígulhat. A faceliftes verzióknál már nincs ez a gond.

meg ahol egr off van Smiley
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:08:27 »

De bizony hígulhat. A faceliftes verzióknál már nincs ez a gond.

Ok. Az enyém 2011-es, tehát fl-es.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:09:31 »

Ok. Az enyém 2011-es, tehát fl-es.

mondjuk ránézésre is látszik, ha az Smiley
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:33:55 »

mondjuk ránézésre is látszik, ha az Smiley

A motor be van burkolva, hiába nézek rá.  Wink
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 00:07:43 »

A motor be van burkolva, hiába nézek rá.  Wink
meg talán csinálhatnál már végre egy rohadt aláírást... eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 00:26:53 »

A motor be van burkolva, hiába nézek rá.  Wink

az tény de a facelift már a hűtőrácsról felismerszik. Azt talán csak láttad már  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:54:07 »

A motor be van burkolva, hiába nézek rá.  Wink
2011.4hó utántól fl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:56:06 »

2011.4hó utántól fl.

Motorban előbb volt váltás!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:56:48 »

Motorban előbb volt váltás!
az nem érdekel. vigyor3 ez a hivatalos dátum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:57:42 »

az nem érdekel. vigyor3 ez a hivatalos dátum.

De itt az olajhigulás volt a kérdés, nem a facelift ideje!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:58:44 »

De itt az olajhigulás volt a kérdés, nem a facelift ideje!
ez sem érdekel.a fl-el ez dátum szerűen megszűnt.ergo éles a határvonal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:59:44 »

De itt az olajhigulás volt a kérdés, nem a facelift ideje!
Candle-nak egyébként is fl utáni....volt már itt diagolni... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:46:09 »

Sziasztok.
Tanácsotokat kérem, hogy milyen izzítógyertyát szabad megvenni a géphez ami nem aranyárban van, de minőségben korrekt Smiley
Mk4 2.0 Tdci 140 LE kombi

A kovács alkatrészboltban a Denzo-t talltam. Van tapasztalatotok?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.29 hétfő, 13:02:24 írta zozo21 » Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 13:08:13 »

Candle-nak egyébként is fl utáni....volt már itt diagolni... vigyor3

Rácsatlakoztál, bedugtad?
Te így nevezed?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 13:22:32 »

Rácsatlakoztál, bedugtad?
Te így nevezed?  eplus2

igen.így.diag.te máshogy? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 14:27:46 »

az tény de a facelift már a hűtőrácsról felismerszik. Azt talán csak láttad már  nyes

Vicc volt, na. Ha én nem veszem magam komolyan, te se tedd. Wink
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 14:28:56 »

ez sem érdekel.a fl-el ez dátum szerűen megszűnt.ergo éles a határvonal.

Pedig hivatalosan márciusi.  smile
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 16:37:08 »

3évesen új akksi? Remek.  szomoru1
Az asszony toyotájában a romhalmaz fiamm akksi is húzott 6 évet.

Az én akkum szintén 3 éves, gyári. Kb. 2 hónapja már dobálja a "low battery" hibaüzenetet, van hogy szinte minden reggel van, hogy 2 naponta.
Az előző akkum 7 évet ment a másik Mondiban, szerintem függ a folyamatos áramfelvételtől is, kijelzők, 1000 relé, leállítás után stb... Mivel a garázsban nem zárom az autót, így jóval tovább aktívak a kijelzők is.

Ettől függetlenül ez nekem csalódás..

 falbav
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 17:07:34 »

Az én akkum szintén 3 éves, gyári. Kb. 2 hónapja már dobálja a "low battery" hibaüzenetet, van hogy szinte minden reggel van, hogy 2 naponta.
Az előző akkum 7 évet ment a másik Mondiban, szerintem függ a folyamatos áramfelvételtől is, kijelzők, 1000 relé, leállítás után stb... Mivel a garázsban nem zárom az autót, így jóval tovább aktívak a kijelzők is.

Ettől függetlenül ez nekem csalódás..

 falbav
A low battery nem azt jelenti, hogy rossz az akku, csak alacsony a feszültsége.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 17:08:57 »

Ma nagyon nehezen indult a gép. Remélem csak izzítógyertya probléma.
Nagyon el vannak dugva a gyertyák, nehéz az ellenőrzés?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 17:25:37 »

Ma nagyon nehezen indult a gép. Remélem csak izzítógyertya probléma.
Nagyon el vannak dugva a gyertyák, nehéz az ellenőrzés?
Ha jól emléxem, azért nehéz a csere, mert ha beletörik, le kell venni a hengerfejet. Nekem akkor cserélték őket, mikor a váltót javították. Szóval nem 1xü.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:05:27 »

Ha jól emléxem, azért nehéz a csere, mert ha beletörik, le kell venni a hengerfejet. Nekem akkor cserélték őket, mikor a váltót javították. Szóval nem 1xü.
Egyelőre csak áramfelvételt mérnék, hogy jók-e.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 22:55:08 »

A low battery nem azt jelenti, hogy rossz az akku, csak alacsony a feszültsége.


És miért alacsony a feszültsége? Mert gyenge. Nem tartja meg a töltést. (napi 80km -t autózom) Most pl. vagy 4 napja nem irta ki, csinál ilyet is. Nem véletlenül ad a Ford akkura és kipu rendszere csak 1 év gart.. A kipu rendszer sem a legszebb, főként a felfüggesztéseknél..  szomoru1

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2014.12.30 kedd, 00:39:21 »

Vicc volt, na. Ha én nem veszem magam komolyan, te se tedd. Wink


azért volt ott a vigyor   nyes  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2014.12.30 kedd, 00:47:32 »


És miért alacsony a feszültsége? Mert gyenge. Nem tartja meg a töltést. (napi 80km -t autózom) Most pl. vagy 4 napja nem irta ki, csinál ilyet is. Nem véletlenül ad a Ford akkura és kipu rendszere csak 1 év gart.. A kipu rendszer sem a legszebb, főként a felfüggesztéseknél..  szomoru1



Nem csak a Ford ad ezekre az alkatrészekre 1 garanciát.
De tény, hogy az mk4, cmax, smax, galaxy....nagyon hamar rinyál ha álló motornál pár percig mennek fogyasztók.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2014.12.30 kedd, 10:56:05 »

Pedig hivatalosan márciusi.  smile
a kivétel erősíti a szabályt. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabee789
Vendég
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2014.12.30 kedd, 11:07:24 »

sziasztok... p0670 es p0380 hibakodokat dob ki nekem es alandoan torles utan is visszajon... 1.8 tdci 92kw 2008as... mindig mikor leesik fagy alá a homerseklet nagyon nehezen startol... Az izzitogzertyakat kicsereltem mind a 4et... de nem segit... hiba marad motor hosszas forgatas utan startol... valinek valami tapasztalata??? elore is koszonom...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.