Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:47:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5256160 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6450 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 21:04:58 »
Idézetet írta: Candle - 2015.01.11 vasárnap, 21:04:22
? Akkor mi alapján jelez? (Ha a viszkozitást figyeli, akkor .... )
nincs ilyen érzékelője.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6451 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 21:20:47 »
kösz zeg egy próbát megérhet.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6452 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 21:42:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.11 vasárnap, 21:04:58
nincs ilyen érzékelője.
..godolom a sikertelen regenek számából "számolja" a FL előtti.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6453 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 21:43:28 »
Alf,
http://forscan.org/
ettől van aktuálisabb forscan máshol az autókhoz?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6454 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:05:41 »
Idézetet írta: atego78 - 2015.01.11 vasárnap, 21:20:47
kösz zeg egy próbát megérhet.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6455 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:08:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.11 vasárnap, 20:53:08
1.nincs érzékelő az olajhoz.szerintem inkább a gyári intervallum szerint írhatta ki,de a diag erősen javasolt.
2.az elmel meglehet ezeket csinálni.
Az olajszint emelkedést tudja érzékelni, nem? Mintha túl öntenéd olajjal.
Mi mondjuk mindég ellenőriztük a szintet onnét tudtuk, hogy belenyomta-e vagy nem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6456 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:09:22 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.01.11 vasárnap, 21:43:28
Alf,
http://forscan.org/
ettől van aktuálisabb forscan máshol az autókhoz?
ez van,meg az elmconfig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6457 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:10:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.01.11 vasárnap, 22:08:58
Az olajszint emelkedést tudja érzékelni, nem? Mintha túl öntenéd olajjal.
a fl es? Nem.de az előtti sem.a sikertelen érték száma után dobja a lámpát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6458 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:19:13 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.11 vasárnap, 22:10:45
a fl es? Nem.de az előtti sem.a sikertelen érték száma után dobja a lámpát.
Előtti.
Ezt jó tudni én azt hittem van benne érzékelő ami a mennyiség alapján működik, de akkor mégse.
Marad a nézegetés akinél csinálja mi ott azonnal észre vettük ha drasztikusabban feljebb került a nívón akkor tudtuk, hogy mi a gond.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6459 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:21:47 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.01.11 vasárnap, 22:19:13
Előtti.
Ezt jó tudni én azt hittem van benne érzékelő ami a mennyiség alapján működik, de akkor mégse.
Marad a nézegetés akinél csinálja mi ott azonnal észre vettük ha drasztikusabban feljebb került a nívón akkor tudtuk, hogy mi a gond.
vannak autók,,amiknel ennek is van egy nivoszintje a max fölött,szóval....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6460 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 22:55:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.11 vasárnap, 20:50:01
Az első DPF-es fókákban pl még egy független lötty adta az adalékot.Az mennyire volt gáz.Aztán abból fejlődtek ki ezek a hengerbe befecskendezők.Aztán már van az új rendszer.ezt folyamatosan fejlesztik.Majd nemsoká jön minden dízelnél az addblue is.....
Ennél ez bonyolultabb... egyrészt nem evolúció, hanem más megvalósítás, másrészt az ad blue-nál van a régi lötty is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6461 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 06:17:33 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.11 vasárnap, 22:55:50
Ennél ez bonyolultabb... egyrészt nem evolúció, hanem más megvalósítás, másrészt az ad blue-nál van a régi lötty is...
mi a különbség?mindenki törkeszik az új autóknál újabb technológiára.Ennyire tényleg nem bonyolult.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6462 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:13:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.12 hétfő, 06:17:33
mi a különbség?mindenki törkeszik az új autóknál újabb technológiára.Ennyire tényleg nem bonyolult.
Nagy a különbség... az egyik adalékkal, a másik nélküle szeretné elérni a megfelelő normát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6463 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:22:53 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.12 hétfő, 21:13:16
Nagy a különbség... az egyik adalékkal, a másik nélküle szeretné elérni a megfelelő normát.
Lesz itt jobb is az Euro 6 az már csak adblue-val fogja elérni meg külön Nox csapda vagy mi a fene.
Ezek mind mind a pénzt fogják vinni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6464 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 23:24:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.12 hétfő, 06:17:33
mi a különbség?mindenki törkeszik az új autóknál újabb technológiára.Ennyire tényleg nem bonyolult.
Én inkább azt gondolom, a profitra törekednek. Ami nem baj, csak mióta bevezették a tervezett avultatás fogalmát, azóta már nem tudsz normális autót venni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6465 Dátum:
2015.01.13 kedd, 06:19:46 »
Idézetet írta: Candle - 2015.01.12 hétfő, 23:24:59
Én inkább azt gondolom, a profitra törekednek. Ami nem baj, csak mióta bevezették a tervezett avultatás fogalmát, azóta már nem tudsz normális autót venni.
elég nagy a kínálat,van miből válogatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6466 Dátum:
2015.01.13 kedd, 06:20:36 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.12 hétfő, 21:13:16
Nagy a különbség... az egyik adalékkal, a másik nélküle szeretné elérni a megfelelő normát.
semmi különbség nincs.egy a cél,a fejlesztés.nem 50éves technológiát alkalmaz egyik sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6467 Dátum:
2015.01.13 kedd, 11:15:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 06:19:46
elég nagy a kínálat,van miből válogatni.
Műszaki tartalomban olyan nagy lenne a kínálat? A nagy gyártók márkái azonos alapokon gurulnak, apróságokban különböznek. Sőt, már átjárások vannak, pont a motorok - mint a topic témája - tekintetében.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6468 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:23:01 »
Srácok!
Ti használtok valamilyen üzemanyag-adalékot? Nekem benzines autónál a Spuri nagyon bevált, ismerőseim is dícsérik, akiknek diesele van.
Nektek TAPASZTALAT? Köszönöm válaszotokat!!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6469 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:28:24 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.01.13 kedd, 13:23:01
Srácok!
Ti használtok valamilyen üzemanyag-adalékot? Nekem benzines autónál a Spuri nagyon bevált, ismerőseim is dícsérik, akiknek diesele van.
Nektek TAPASZTALAT? Köszönöm válaszotokat!!
Én nyáron használtam egy hónapig... Semmit nem tapasztaltam, azóta csak a fűnyíróba (egy
benzines
robogó
) rakom
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6470 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:48:33 »
Idézetet írta: Candle - 2015.01.13 kedd, 11:15:36
Műszaki tartalomban olyan nagy lenne a kínálat? A nagy gyártók márkái azonos alapokon gurulnak, apróságokban különböznek. Sőt, már átjárások vannak, pont a motorok - mint a topic témája - tekintetében.
persze.dízelből van adagolós,cr,egyturbós,kettő turbós,dpf nélkül vagy vele.és még ott a sok vacak benyás,turbó nélkül,vagy avval,aztán a skyactive,ésatöbbi....nemelég?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6471 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:22:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 13:48:33
persze.dízelből van adagolós,cr,egyturbós,kettő turbós,dpf nélkül vagy vele.és még ott a sok vacak benyás,turbó nélkül,vagy avval,aztán a skyactive,ésatöbbi....nemelég?
Új autóról beszélve van a cr és egyturbós. A többi csak mutatóban.
Benyásból van a turbó nélkül vagy azzal.
Ne az elméletben megtalálható összeset sorold fel, hanem a gyakorlatban használtakról beszélünk. Akkora a harc és a profit éhség, hogy pl. a ford inkább bevállal egy PSA-motort, mint kifejlesszen. Vagy a MB inkább összeáll a renault-val, csak azért, hogy fejlesztési ktg-eket spóroljon. Ahogyan én látom, egyre közelebb állnak egymáshoz a paripák és valójában messze nem annyira sokszínű a paletta, mint volt 2 évtizede.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6472 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:40:35 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.13 kedd, 13:28:24
Én nyáron használtam egy hónapig... Semmit nem tapasztaltam, azóta csak a fűnyíróba (egy
benzines
robogó
) rakom
Köszi az észrevételt! És benzinkutak minősége között tapasztaltatok valami eltérést?
Pld. szomszédom az mk4 130PS kapcsán azt mondta, hogy ő csak a jobbik OMV gázolajat tankolja, mert attól érezhetőbben másként jár a motor.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6473 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:44:26 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.01.13 kedd, 14:40:35
Köszi az észrevételt! És benzinkutak minősége között tapasztaltatok valami eltérést?
Pld. szomszédom az mk4 130PS kapcsán azt mondta, hogy ő csak a jobbik OMV gázolajat tankolja, mert attól érezhetőbben másként jár a motor.
Szilveszterkor voltam Dojcslandban. Az előrejlezések szerint éjszaka mínusz 25 foknak kellett volna lennie, így OMV maxxmotion dízlit tankoltam Mondsee-nál. Szépen indult, bár közel sem volt olyan hideg. Na azzal a tankkal megjártam az utam, és itthon tankoltam sima OMV go-t, és azzal ugyanolyan szépen indult, pedig jóval hidegebb éjszakák is voltak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6474 Dátum:
2015.01.13 kedd, 15:17:25 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.01.13 kedd, 14:40:35
Köszi az észrevételt! És benzinkutak minősége között tapasztaltatok valami eltérést?
Pld. szomszédom az mk4 130PS kapcsán azt mondta, hogy ő csak a jobbik OMV gázolajat tankolja, mert attól érezhetőbben másként jár a motor.
ezt én is igazolom. Az OMV prémium esetében szebben járt, picivel mélyebb volt a hangja és pöcc indult.
BT viszont süket és Alf-ra hajt, szóval úgy sem tudja
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6475 Dátum:
2015.01.13 kedd, 15:37:56 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.01.13 kedd, 15:17:25
ezt én is igazolom. Az OMV prémium esetében szebben járt, picivel mélyebb volt a hangja és pöcc indult.
BT viszont süket és Alf-ra hajt, szóval úgy sem tudja
Látom itt is van azért ugratás
)
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6476 Dátum:
2015.01.13 kedd, 15:50:04 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.01.13 kedd, 15:37:56
Látom itt is van azért ugratás
)
nem tudom mire gondolsz
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6477 Dátum:
2015.01.13 kedd, 15:55:38 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.01.13 kedd, 15:37:56
Látom itt is van azért ugratás
)
Tudod Kotta itt a fórumon adta el az autóját (Eddig ez a 21. század legnagyobb átbaxása...
). És most próbálja úgy enyhíteni a dolgokat, mintha az autónak mindenből prémiumot adott volna... Közben lufaxt, ütötte-vágta, és a garázsban bütykölte...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6478 Dátum:
2015.01.13 kedd, 16:01:04 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.13 kedd, 15:55:38
Tudod Kotta itt a fórumon adta el az autóját (Eddig ez a 21. század legnagyobb átbaxása...
). És most próbálja úgy enyhíteni a dolgokat, mintha az autónak mindenből prémiumot adott volna... Közben lufaxt, ütötte-vágta, és a garázsban bütykölte...
jaja, csak nem garázsban, hanem a kapu előtt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6479 Dátum:
2015.01.13 kedd, 17:32:10 »
Idézetet írta: Candle - 2015.01.13 kedd, 14:22:50
Új autóról beszélve van a cr és egyturbós. A többi csak mutatóban.
Benyásból van a turbó nélkül vagy azzal.
Ne az elméletben megtalálható összeset sorold fel, hanem a gyakorlatban használtakról beszélünk. Akkora a harc és a profit éhség, hogy pl. a ford inkább bevállal egy PSA-motort, mint kifejlesszen. Vagy a MB inkább összeáll a renault-val, csak azért, hogy fejlesztési ktg-eket spóroljon. Ahogyan én látom, egyre közelebb állnak egymáshoz a paripák és valójában messze nem annyira sokszínű a paletta, mint volt 2 évtizede.
én nem a fordról beszélek.pl skyactive....érted!?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6480 Dátum:
2015.01.13 kedd, 20:23:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 17:32:10
én nem a fordról beszélek.pl skyactive....érted!?
Eddig sem csak a fordról szólt a beszélgetés, elvégre azon kijelentésedből vezetem a témát, hogy "mindenki törkeszik".
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6481 Dátum:
2015.01.15 csütörtök, 19:56:13 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.01.13 kedd, 13:23:01
Srácok!
Ti használtok valamilyen üzemanyag-adalékot? Nekem benzines autónál a Spuri nagyon bevált, ismerőseim is dícsérik, akiknek diesele van.
Nektek TAPASZTALAT? Köszönöm válaszotokat!!
Az előző benzines autóban nagyon bejött de a dieselben nem veszem észre a különbséget
Naplózva
gabee789
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6482 Dátum:
2015.01.16 péntek, 19:50:14 »
Idézetet írta: Habell - 2014.12.31 szerda, 15:49:53
Amióta beállt a hideg 4. 5. indításra indul el az autó. Sajnos garázsba nem tudom tenni, előttem a régi tulaj télen mindig garázsban tartotta és onnan indult könnyedén. Nálam kint van állandóan kapja a hideget meg a havat, és szenvedés minden elindulás szinte... nem kell 24 órát se állnia már iszonyat nehezen indul el. Pedig aztán amennyi minden meg lett csináltatva... a generátor fel lett újítva, most egy hónapos az új akksi is... ( lehet ez még nem elég...) A 18 éves benzines astra 1 hét állás után ilyen hidegben könnyebben elindul.
A mondeo indulás után zakatol kattog aztán 3-4 perc után elhagyja. Ünnepek alatt is folyamatosan használom, a szerelőkhöz való futkozást nem tudom megejteni. Egy szenvedős tél lesz ez...
szeva... nekem meg lett a hiba es meg is javitottak... nem kapott aramot az izzitogyertyak... szakadas volt a valahol a motorvezerloegysegnel es amit megcsinaltak kapot is mar aramot de hibakodott meg dobott ki mindig... hat megint kereses es fingom sincs hogy hol vagy mit de valami 5Voltos taplalas hianyzott a vezerloegysegrol nemtudom meik reszerol amit mashonnan huytak be... igy mar jo... de azt mondtak hogy most tokeletesen mukodik a vezerloegyseg de szerintuk meg fog halni a vezerloegysegem...
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6483 Dátum:
2015.01.17 szombat, 13:43:53 »
Helló.Mit jelent az a hiba kód,hogy alacsony hőfokon üzemelő (valami ilyesmit olvastak ki a haverom mk4-eséből) részecske szűrő?Ez a Mondeo 163le faceliftes.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 13:46:35 írta tuza35
»
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6484 Dátum:
2015.01.17 szombat, 13:49:07 »
Idézetet írta: tuza35 - 2015.01.17 szombat, 13:43:53
Helló.Mit jelent az a hiba kód,hogy alacsony hőfokon üzemelő (valami ilyesmit olvastak ki a haverom mk4-eséből) részecske szűrő?Ez a Mondeo 163le faceliftes.
a hibakódot írd be,akkor könnyebb segíteni.pl: p1234
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6485 Dátum:
2015.01.17 szombat, 14:11:26 »
Idézetet írta: gabee789 - 2015.01.16 péntek, 19:50:14
szeva... nekem meg lett a hiba es meg is javitottak... nem kapott aramot az izzitogyertyak... szakadas volt a valahol a motorvezerloegysegnel es amit megcsinaltak kapot is mar aramot de hibakodott meg dobott ki mindig... hat megint kereses es fingom sincs hogy hol vagy mit de valami 5Voltos taplalas hianyzott a vezerloegysegrol nemtudom meik reszerol amit mashonnan huytak be... igy mar jo... de azt mondtak hogy most tokeletesen mukodik a vezerloegyseg de szerintuk meg fog halni a vezerloegysegem...
Kibontották az autó bal elejét? A lámpa alatt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6486 Dátum:
2015.01.17 szombat, 14:16:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.17 szombat, 13:49:07
a hibakódot írd be,akkor könnyebb segíteni.pl: p1234
Tessék: p1234, p4321.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6487 Dátum:
2015.01.17 szombat, 14:20:23 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.17 szombat, 14:16:30
Tessék: p1234, p4321.
Nincs nagy bajod.csak a fiúkat szereted.ennyit jelent a hibakódod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6488 Dátum:
2015.01.17 szombat, 14:25:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.17 szombat, 14:20:23
Nincs nagy bajod.csak a fiúkat szereted.ennyit jelent a hibakódod.
Szereted "kiolvasni" az ilyen hibakódokat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6489 Dátum:
2015.01.17 szombat, 15:18:53 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.17 szombat, 14:25:22
Szereted "kiolvasni" az ilyen hibakódokat...
Olvasgassátok csak egymás hibakódját. Amíg nekünk nem kötelező, addig a ti dolgotok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6490 Dátum:
2015.01.17 szombat, 16:56:38 »
Idézetet írta: Candle - 2015.01.17 szombat, 15:18:53
Olvasgassátok csak egymás hibakódját. Amíg nekünk nem kötelező, addig a ti dolgotok.
A Tomi szereti,ha belőle ezt olvassák ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6491 Dátum:
2015.01.17 szombat, 17:09:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.17 szombat, 16:56:38
A Tomi szereti,ha belőle ezt olvassák ki.
I/3-ban fogalmazol?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6492 Dátum:
2015.01.17 szombat, 17:13:10 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.17 szombat, 17:09:30
I/3-ban fogalmazol?
Én József vagyok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6493 Dátum:
2015.01.17 szombat, 17:51:56 »
Tudom milyen egy hibakód.De sajnos nem tudják a hibakódot.Nem jegyezték meg.
Idézetet írta: alf - 2015.01.17 szombat, 13:49:07
a hibakódot írd be,akkor könnyebb segíteni.pl: p1234
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6494 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:29:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2015.01.17 szombat, 17:51:56
Tudom milyen egy hibakód.De sajnos nem tudják a hibakódot.Nem jegyezték meg.
Így akkor nehéz lesz segíteni. Nézzék meg megint.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6495 Dátum:
2015.01.17 szombat, 21:24:09 »
Hétfőn viszi be a Petrányiba mert megint ki írta neki ugyan azt.
Idézetet írta: Szlobi - 2015.01.17 szombat, 19:29:00
Így akkor nehéz lesz segíteni. Nézzék meg megint.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
bayliner
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6496 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 23:31:57 »
Meg tudná vki mondani, 2009 Mkt Mondeo 116 le fel lehete újítani a hosszbordás szíjfeszító és görgőjét, milyen csapágy megy bele?mindkettő csapágycserével megoldható?
Naplózva
bayliner
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6497 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 23:52:07 »
Meg szeretném még kérdezni, első hátsó féktárcsánál hány mm a határ, ahol már cserélni kell?Ugyanez a fékbetéten, úgy hallottanm nincs benne mechanikus kopás visszajelző, ami surlódik és így jelez.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6498 Dátum:
2015.01.23 péntek, 00:43:06 »
Idézetet írta: bayliner - 2015.01.22 csütörtök, 23:52:07
Meg szeretném még kérdezni, első hátsó féktárcsánál hány mm a határ, ahol már cserélni kell?Ugyanez a fékbetéten, úgy hallottanm nincs benne mechanikus kopás visszajelző, ami surlódik és így jelez.
nekem anno astrán a szervz nem cserélte csak a betétet 1mm kopásnál. most volt első betét csere kb 0,7mm kopás mellett, 20-30km alatt visszaállt a régi fékhatás. a váll az gond, mert nem fekszik fel a betét. ha "megoldják", (leköszörülik...) akkor valamivel maradhat tovább, de szerintem két betétcsere után már biztos "illik" tárcsát cserélni. (érdekes: nekem az astra gyári tárcsája elől 160ekm-t bírt, ami alatt pont 2 betétet evett meg kompletten)
volt benne kopásjelző, csikorgott veszettül.
szerintem gyárilag van mindegyikben.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6499 Dátum:
2015.01.23 péntek, 21:34:26 »
Idézetet írta: bayliner - 2015.01.22 csütörtök, 23:52:07
Meg szeretném még kérdezni, első hátsó féktárcsánál hány mm a határ, ahol már cserélni kell?Ugyanez a fékbetéten, úgy hallottanm nincs benne mechanikus kopás visszajelző, ami surlódik és így jelez.
Kérdésedre a válasz:
Első: Gyárilag 26mm
Háccsó: Gyárilag 9mm a minimum tárcsavastagság.
Ezek alatt járni szuicid...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ