Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:06:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263598 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 21:04:58 »

? Akkor mi alapján jelez? (Ha a viszkozitást figyeli, akkor .... )
nincs ilyen érzékelője.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 21:20:47 »

kösz zeg egy próbát megérhet.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 21:42:22 »

nincs ilyen érzékelője.


..godolom a sikertelen regenek számából "számolja" a FL előtti.  Huh?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 21:43:28 »

Alf,


http://forscan.org/


ettől van aktuálisabb forscan máshol az autókhoz?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:05:41 »

kösz zeg egy próbát megérhet.
eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:08:58 »

1.nincs érzékelő az olajhoz.szerintem inkább a gyári intervallum szerint írhatta ki,de a diag erősen javasolt.
2.az elmel meglehet ezeket csinálni.



Az olajszint emelkedést tudja érzékelni, nem? Mintha túl öntenéd olajjal.

Mi mondjuk mindég ellenőriztük a szintet onnét tudtuk, hogy belenyomta-e vagy nem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:09:22 »

Alf,


http://forscan.org/


ettől van aktuálisabb forscan máshol az autókhoz?

 worship
ez van,meg az elmconfig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:10:45 »

Az olajszint emelkedést tudja érzékelni, nem? Mintha túl öntenéd olajjal.
a fl es? Nem.de az előtti sem.a sikertelen érték száma után dobja a lámpát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:19:13 »

a fl es? Nem.de az előtti sem.a sikertelen érték száma után dobja a lámpát.

Előtti.

Ezt jó tudni én azt hittem van benne érzékelő ami a mennyiség alapján működik, de akkor mégse.   Roll Eyes
Marad a nézegetés akinél csinálja mi ott azonnal észre vettük ha drasztikusabban feljebb került a nívón akkor tudtuk, hogy mi a gond.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:21:47 »

Előtti.

Ezt jó tudni én azt hittem van benne érzékelő ami a mennyiség alapján működik, de akkor mégse.   Roll Eyes
Marad a nézegetés akinél csinálja mi ott azonnal észre vettük ha drasztikusabban feljebb került a nívón akkor tudtuk, hogy mi a gond.
vannak autók,,amiknel ennek is van egy nivoszintje a max fölött,szóval....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 22:55:50 »

Az első DPF-es fókákban pl még egy független lötty adta az adalékot.Az mennyire volt gáz.Aztán abból fejlődtek ki ezek a hengerbe befecskendezők.Aztán már van az új rendszer.ezt folyamatosan fejlesztik.Majd nemsoká jön minden dízelnél az addblue is.....

Ennél ez bonyolultabb... egyrészt nem evolúció, hanem más megvalósítás, másrészt az ad blue-nál van a régi lötty is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 06:17:33 »

Ennél ez bonyolultabb... egyrészt nem evolúció, hanem más megvalósítás, másrészt az ad blue-nál van a régi lötty is...
mi a különbség?mindenki törkeszik az új autóknál újabb technológiára.Ennyire tényleg nem bonyolult.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:13:16 »

mi a különbség?mindenki törkeszik az új autóknál újabb technológiára.Ennyire tényleg nem bonyolult.

Nagy a különbség... az egyik adalékkal, a másik nélküle szeretné elérni a megfelelő normát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:22:53 »

Nagy a különbség... az egyik adalékkal, a másik nélküle szeretné elérni a megfelelő normát.

Lesz itt jobb is az Euro 6 az már csak adblue-val fogja elérni meg külön Nox csapda vagy mi a fene.
Ezek mind mind a pénzt fogják vinni. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 23:24:59 »

mi a különbség?mindenki törkeszik az új autóknál újabb technológiára.Ennyire tényleg nem bonyolult.

Én inkább azt gondolom, a profitra törekednek. Ami nem baj, csak mióta bevezették a tervezett avultatás fogalmát, azóta már nem tudsz normális autót venni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2015.01.13 kedd, 06:19:46 »

Én inkább azt gondolom, a profitra törekednek. Ami nem baj, csak mióta bevezették a tervezett avultatás fogalmát, azóta már nem tudsz normális autót venni.
elég nagy a kínálat,van miből válogatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2015.01.13 kedd, 06:20:36 »

Nagy a különbség... az egyik adalékkal, a másik nélküle szeretné elérni a megfelelő normát.
semmi különbség nincs.egy a cél,a fejlesztés.nem 50éves technológiát alkalmaz egyik sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2015.01.13 kedd, 11:15:36 »

elég nagy a kínálat,van miből válogatni.

Műszaki tartalomban olyan nagy lenne a kínálat? A nagy gyártók márkái azonos alapokon gurulnak, apróságokban különböznek. Sőt, már átjárások vannak, pont a motorok - mint a topic témája - tekintetében.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:23:01 »

Srácok!

Ti használtok valamilyen üzemanyag-adalékot? Nekem benzines autónál a Spuri nagyon bevált, ismerőseim is dícsérik, akiknek diesele van.
Nektek TAPASZTALAT? Köszönöm válaszotokat!!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:28:24 »

Srácok!

Ti használtok valamilyen üzemanyag-adalékot? Nekem benzines autónál a Spuri nagyon bevált, ismerőseim is dícsérik, akiknek diesele van.
Nektek TAPASZTALAT? Köszönöm válaszotokat!!

Én nyáron használtam egy hónapig... Semmit nem tapasztaltam, azóta csak a fűnyíróba (egy benzines robogó  vigyor3) rakom
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:48:33 »

Műszaki tartalomban olyan nagy lenne a kínálat? A nagy gyártók márkái azonos alapokon gurulnak, apróságokban különböznek. Sőt, már átjárások vannak, pont a motorok - mint a topic témája - tekintetében.
persze.dízelből van adagolós,cr,egyturbós,kettő turbós,dpf nélkül vagy vele.és még ott a sok vacak benyás,turbó nélkül,vagy avval,aztán a skyactive,ésatöbbi....nemelég? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:22:50 »

persze.dízelből van adagolós,cr,egyturbós,kettő turbós,dpf nélkül vagy vele.és még ott a sok vacak benyás,turbó nélkül,vagy avval,aztán a skyactive,ésatöbbi....nemelég? nyes

Új autóról beszélve van a cr és egyturbós. A többi csak mutatóban.
Benyásból van a turbó nélkül vagy azzal.

Ne az elméletben megtalálható összeset sorold fel, hanem a gyakorlatban használtakról beszélünk. Akkora a harc és a profit éhség, hogy pl. a ford inkább bevállal egy PSA-motort, mint kifejlesszen. Vagy a MB inkább összeáll a renault-val, csak azért, hogy fejlesztési ktg-eket spóroljon. Ahogyan én látom, egyre közelebb állnak egymáshoz a paripák és valójában messze nem annyira sokszínű a paletta, mint volt 2 évtizede.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:40:35 »

Én nyáron használtam egy hónapig... Semmit nem tapasztaltam, azóta csak a fűnyíróba (egy benzines robogó  vigyor3) rakom

Köszi az észrevételt! És benzinkutak minősége között tapasztaltatok valami eltérést?

Pld. szomszédom az mk4 130PS kapcsán azt mondta, hogy ő csak a jobbik OMV gázolajat tankolja, mert attól érezhetőbben másként jár a motor.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:44:26 »

Köszi az észrevételt! És benzinkutak minősége között tapasztaltatok valami eltérést?

Pld. szomszédom az mk4 130PS kapcsán azt mondta, hogy ő csak a jobbik OMV gázolajat tankolja, mert attól érezhetőbben másként jár a motor.

Szilveszterkor voltam Dojcslandban. Az előrejlezések szerint éjszaka mínusz 25 foknak kellett volna lennie, így OMV maxxmotion dízlit tankoltam Mondsee-nál. Szépen indult, bár közel sem volt olyan hideg. Na azzal a tankkal megjártam az utam, és itthon tankoltam sima OMV go-t, és azzal ugyanolyan szépen indult, pedig jóval hidegebb éjszakák is voltak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:17:25 »

Köszi az észrevételt! És benzinkutak minősége között tapasztaltatok valami eltérést?

Pld. szomszédom az mk4 130PS kapcsán azt mondta, hogy ő csak a jobbik OMV gázolajat tankolja, mert attól érezhetőbben másként jár a motor.

ezt én is igazolom. Az OMV prémium esetében szebben járt, picivel mélyebb volt a hangja és pöcc indult.

BT viszont süket és Alf-ra hajt, szóval úgy sem tudja  nyes  eplus2
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:37:56 »

ezt én is igazolom. Az OMV prémium esetében szebben járt, picivel mélyebb volt a hangja és pöcc indult.

BT viszont süket és Alf-ra hajt, szóval úgy sem tudja  nyes  eplus2

Látom itt is van azért ugratás Smiley)
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:50:04 »

Látom itt is van azért ugratás Smiley)

nem tudom mire gondolsz  wow1

 nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:55:38 »

Látom itt is van azért ugratás Smiley)

Tudod Kotta itt a fórumon adta el az autóját (Eddig ez a 21. század legnagyobb átbaxása...  hehe). És most próbálja úgy enyhíteni a dolgokat, mintha az autónak mindenből prémiumot adott volna... Közben lufaxt, ütötte-vágta, és a garázsban bütykölte...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2015.01.13 kedd, 16:01:04 »

Tudod Kotta itt a fórumon adta el az autóját (Eddig ez a 21. század legnagyobb átbaxása...  hehe). És most próbálja úgy enyhíteni a dolgokat, mintha az autónak mindenből prémiumot adott volna... Közben lufaxt, ütötte-vágta, és a garázsban bütykölte...  eplus2

 nyes jaja, csak nem garázsban, hanem a kapu előtt.  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2015.01.13 kedd, 17:32:10 »

Új autóról beszélve van a cr és egyturbós. A többi csak mutatóban.
Benyásból van a turbó nélkül vagy azzal.

Ne az elméletben megtalálható összeset sorold fel, hanem a gyakorlatban használtakról beszélünk. Akkora a harc és a profit éhség, hogy pl. a ford inkább bevállal egy PSA-motort, mint kifejlesszen. Vagy a MB inkább összeáll a renault-val, csak azért, hogy fejlesztési ktg-eket spóroljon. Ahogyan én látom, egyre közelebb állnak egymáshoz a paripák és valójában messze nem annyira sokszínű a paletta, mint volt 2 évtizede.
én nem a fordról beszélek.pl skyactive....érted!? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2015.01.13 kedd, 20:23:02 »

én nem a fordról beszélek.pl skyactive....érted!? vigyor3

Eddig sem csak a fordról szólt a beszélgetés, elvégre azon kijelentésedből vezetem a témát, hogy "mindenki törkeszik".
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 19:56:13 »

Srácok!

Ti használtok valamilyen üzemanyag-adalékot? Nekem benzines autónál a Spuri nagyon bevált, ismerőseim is dícsérik, akiknek diesele van.
Nektek TAPASZTALAT? Köszönöm válaszotokat!!
Az előző benzines autóban nagyon bejött de a dieselben nem veszem észre a különbséget
Naplózva
gabee789
Vendég
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:50:14 »

Amióta beállt a hideg 4. 5. indításra indul el az autó. Sajnos garázsba nem tudom tenni, előttem a régi tulaj télen mindig garázsban tartotta és onnan indult könnyedén. Nálam kint van állandóan kapja a hideget meg a havat, és szenvedés minden elindulás szinte... nem kell 24 órát se állnia már iszonyat nehezen indul el. Pedig aztán amennyi minden meg lett csináltatva... a generátor fel lett újítva, most egy hónapos az új akksi is... ( lehet ez még nem elég...)  A 18 éves benzines astra 1 hét állás után ilyen hidegben könnyebben elindul.
A mondeo indulás után zakatol kattog aztán 3-4 perc után elhagyja. Ünnepek alatt is folyamatosan használom, a szerelőkhöz való futkozást nem tudom megejteni. Egy szenvedős tél lesz ez...

szeva... nekem meg lett a hiba es meg is javitottak... nem kapott aramot az izzitogyertyak... szakadas volt a valahol a motorvezerloegysegnel es amit megcsinaltak kapot is mar aramot de hibakodott meg dobott ki mindig... hat megint kereses es fingom sincs hogy hol vagy mit de valami 5Voltos taplalas hianyzott a vezerloegysegrol nemtudom meik reszerol amit mashonnan huytak be... igy mar jo... de azt mondtak hogy most tokeletesen mukodik a vezerloegyseg de szerintuk meg fog halni a vezerloegysegem...
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:43:53 »

Helló.Mit jelent az a hiba kód,hogy alacsony hőfokon  üzemelő (valami ilyesmit olvastak ki a haverom mk4-eséből)  részecske szűrő?Ez a Mondeo 163le faceliftes.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 13:46:35 írta tuza35 » Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:49:07 »

Helló.Mit jelent az a hiba kód,hogy alacsony hőfokon  üzemelő (valami ilyesmit olvastak ki a haverom mk4-eséből)  részecske szűrő?Ez a Mondeo 163le faceliftes.
a hibakódot írd be,akkor könnyebb segíteni.pl: p1234
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:11:26 »

szeva... nekem meg lett a hiba es meg is javitottak... nem kapott aramot az izzitogyertyak... szakadas volt a valahol a motorvezerloegysegnel es amit megcsinaltak kapot is mar aramot de hibakodott meg dobott ki mindig... hat megint kereses es fingom sincs hogy hol vagy mit de valami 5Voltos taplalas hianyzott a vezerloegysegrol nemtudom meik reszerol amit mashonnan huytak be... igy mar jo... de azt mondtak hogy most tokeletesen mukodik a vezerloegyseg de szerintuk meg fog halni a vezerloegysegem...

Kibontották az autó bal elejét? A lámpa alatt?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:16:30 »

a hibakódot írd be,akkor könnyebb segíteni.pl: p1234

Tessék: p1234, p4321.

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:20:23 »

Tessék: p1234, p4321.

 vigyor3
Nincs nagy bajod.csak a fiúkat szereted.ennyit jelent a hibakódod. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:25:22 »

Nincs nagy bajod.csak a fiúkat szereted.ennyit jelent a hibakódod. eplus2

Szereted "kiolvasni" az ilyen hibakódokat... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2015.01.17 szombat, 15:18:53 »

Szereted "kiolvasni" az ilyen hibakódokat... eplus2

Olvasgassátok csak egymás hibakódját. Amíg nekünk nem kötelező, addig a ti dolgotok.  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2015.01.17 szombat, 16:56:38 »

Olvasgassátok csak egymás hibakódját. Amíg nekünk nem kötelező, addig a ti dolgotok.  eplus2
A Tomi szereti,ha belőle ezt olvassák ki. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2015.01.17 szombat, 17:09:30 »

A Tomi szereti,ha belőle ezt olvassák ki. nyes

I/3-ban fogalmazol? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2015.01.17 szombat, 17:13:10 »

I/3-ban fogalmazol? eplus2
Én József vagyok. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2015.01.17 szombat, 17:51:56 »

Tudom milyen egy hibakód.De sajnos nem tudják a hibakódot.Nem jegyezték meg.


a hibakódot írd be,akkor könnyebb segíteni.pl: p1234
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:29:00 »

Tudom milyen egy hibakód.De sajnos nem tudják a hibakódot.Nem jegyezték meg.



Így akkor nehéz lesz segíteni. Nézzék meg megint.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:24:09 »

Hétfőn viszi be a Petrányiba mert megint ki írta neki ugyan azt.

Így akkor nehéz lesz segíteni. Nézzék meg megint.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
bayliner
Vendég
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:31:57 »

Meg tudná vki mondani, 2009 Mkt Mondeo 116 le fel lehete újítani a hosszbordás szíjfeszító és görgőjét, milyen csapágy megy bele?mindkettő csapágycserével megoldható?
Naplózva
bayliner
Vendég
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:52:07 »

Meg szeretném még kérdezni, első hátsó féktárcsánál hány mm a határ, ahol már cserélni kell?Ugyanez a fékbetéten, úgy hallottanm nincs benne mechanikus kopás visszajelző, ami surlódik és így jelez.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2015.01.23 péntek, 00:43:06 »

Meg szeretném még kérdezni, első hátsó féktárcsánál hány mm a határ, ahol már cserélni kell?Ugyanez a fékbetéten, úgy hallottanm nincs benne mechanikus kopás visszajelző, ami surlódik és így jelez.
nekem anno astrán a szervz nem cserélte csak a betétet 1mm kopásnál. most volt első betét csere kb 0,7mm kopás mellett, 20-30km alatt visszaállt a régi fékhatás. a váll az gond, mert nem fekszik fel a betét. ha "megoldják", (leköszörülik...) akkor valamivel maradhat tovább, de szerintem két betétcsere után már biztos "illik" tárcsát cserélni. (érdekes: nekem az astra gyári tárcsája elől 160ekm-t bírt, ami alatt pont 2 betétet evett meg kompletten)
volt benne kopásjelző, csikorgott veszettül.
szerintem gyárilag van mindegyikben.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:34:26 »

Meg szeretném még kérdezni, első hátsó féktárcsánál hány mm a határ, ahol már cserélni kell?Ugyanez a fékbetéten, úgy hallottanm nincs benne mechanikus kopás visszajelző, ami surlódik és így jelez.

Kérdésedre a válasz:

Első: Gyárilag 26mm

Háccsó: Gyárilag 9mm a minimum tárcsavastagság.

Ezek alatt járni szuicid...  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.