Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:39:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254726 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6600 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:43:33 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.03 kedd, 19:12:26
A csatlakozónál a kánya. A fül meg azért lesz szívás, mert nem tömit a hátlap és párásodni és koszkoszolódni fog belül.
Össze van nyomva nem csúszik szét, vagy igen? Mit lehet vele kezdeni?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6601 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:37:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.03 kedd, 19:43:33
Össze van nyomva nem csúszik szét, vagy igen? Mit lehet vele kezdeni?
Ha légmentesen zár
El tudom képzelni, hogy csak egyik fül is megtartja.
Ha eláll és nem zár, akkor csé...
A csatlakozót meg kezeld le védénegyvennel hibaüzenetek ellen!
Párásodik a lámpa?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6602 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:03:24 »
Ma reggel, -17 fok, érdekes indulással egybekötve...
http://www.kephost.com/image/Fbgk
Ja és velem szembe az a kombi merga, na az nem indult be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6603 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:05:47 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.03 kedd, 20:37:33
Ha légmentesen zár
El tudom képzelni, hogy csak egyik fül is megtartja.
Ha eláll és nem zár, akkor csé...
A csatlakozót meg kezeld le védénegyvennel hibaüzenetek ellen!
Párásodik a lámpa?
Nem párásodik. Oksa köszi akkor kap wd40-et.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6604 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:08:17 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.03 kedd, 21:03:24
Ma reggel, -17 fok, érdekes indulással egybekötve...
http://www.kephost.com/image/Fbgk
Ja és velem szembe az a kombi merga, na az nem indult be...
Persze, mert csak holnap mennek!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6605 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 10:45:19 »
A képen pirossal bekarikázott csatlakozónak adjak WD40-el ugye? Ennek van letörve az egyik biztosító füle is.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6606 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 10:48:32 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.05 csütörtök, 10:45:19
A képen pirossal bekarikázott csatlakozónak adjak WD40-el ugye? Ennek van letörve az egyik biztosító füle is.
Úgy van!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6607 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 12:04:10 »
Rendben, köszi remélem ez miatt nem kell kirobbantani az egész lámpa testet hozzá tudok férni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6608 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 12:09:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.05 csütörtök, 12:04:10
Rendben, köszi remélem ez miatt nem kell kirobbantani az egész lámpa testet hozzá tudok férni.
kikell, nem férsz másképp hozzá!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6609 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 12:33:16 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.05 csütörtök, 12:09:33
kikell, nem férsz másképp hozzá!
Affene, na mind1 akkor kiszedem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
atti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6610 Dátum:
2015.02.13 péntek, 07:46:53 »
Sziasztok!
p269F hibakódot kapok változó időközönként, eddig 3-szor.
Egy kisebb utánajárás és hibakeresés után azt találtam, hogy a gép nem tud aktívan regenerálni mert a tüzelőanyagpára szelephez tartozó biztosíték kiment és/vagy maga a szelep is.
Kérdések:
1. találkoztatok már ilyennel?
2. mennyi az esélye, hogy a szelep is tönkrement ilyenkor?
3. ha tönkrement (mondjuk azért mert nem kapott olajat) és cserélem, akkor mire figyeljek, hogy az új ne menjen tönkre?
4. meddig járhatok aktív regenálás nélkül(kiváltható e passzívval, sok autópályával)?
5. dpf tisztítást csináltatok e már, mikor érdemes?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6611 Dátum:
2015.02.13 péntek, 08:02:45 »
Idézetet írta: atti78 - 2015.02.13 péntek, 07:46:53
Sziasztok!
p269F hibakódot kapok változó időközönként, eddig 3-szor.
Egy kisebb utánajárás és hibakeresés után azt találtam, hogy a gép nem tud aktívan regenerálni mert a tüzelőanyagpára szelephez tartozó biztosíték kiment és/vagy maga a szelep is.
Kérdések:
1. találkoztatok már ilyennel?
2. mennyi az esélye, hogy a szelep is tönkrement ilyenkor?
3. ha tönkrement (mondjuk azért mert nem kapott olajat) és cserélem, akkor mire figyeljek, hogy az új ne menjen tönkre?
4. meddig járhatok aktív regenálás nélkül(kiváltható e passzívval, sok autópályával)?
5. dpf tisztítást csináltatok e már, mikor érdemes?
Előre is köszi a segítséget.
szia.
ez az autó fészliftes?!!!!
Az izzítógyertya ment (vagy mehetett) tönre a DPF nél ami begyújtja a gázolajat a szűrőben.
Eredeti hibakód: P269F - Exhaust Aftertreatment Glow Plug Circuit/Open
Kikell mérni,kikell cserélni.Illetve ellenőrizni mindenek előtt a biztijét a motortéri biztitáblában.
Vagy csak leszekadt a vezeték róla,eléggé legalul van a cucc....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.13 péntek, 08:06:37 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6612 Dátum:
2015.02.13 péntek, 08:10:31 »
Idézetet írta: atti78 - 2015.02.13 péntek, 07:46:53
Sziasztok!
p269F hibakódot kapok változó időközönként, eddig 3-szor.
Egy kisebb utánajárás és hibakeresés után azt találtam, hogy a gép nem tud aktívan regenerálni mert a tüzelőanyagpára szelephez tartozó biztosíték kiment és/vagy maga a szelep is.
Kérdések:
1. találkoztatok már ilyennel?
2. mennyi az esélye, hogy a szelep is tönkrement ilyenkor?
3. ha tönkrement (mondjuk azért mert nem kapott olajat) és cserélem, akkor mire figyeljek, hogy az új ne menjen tönkre?
4. meddig járhatok aktív regenálás nélkül(kiváltható e passzívval, sok autópályával)?
5. dpf tisztítást csináltatok e már, mikor érdemes?
Előre is köszi a segítséget.
Korai faceliftnél ez típushiba volt ha nem csal az emlékezetem. Gyári megoldás az egész szűrő cseréje, viszont ha jól tudom lehet ezt a kis alkatrészt is küöln csinálni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6613 Dátum:
2015.02.13 péntek, 08:11:43 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.13 péntek, 08:10:31
Korai faceliftnél ez típushiba volt ha nem csal az emlékezetem. Gyári megoldás az egész szűrő cseréje, viszont ha jól tudom lehet ezt a kis alkatrészt is küöln csinálni...
Tamás!
Izzító gyertya!szerinted lehet külön cserélni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6614 Dátum:
2015.02.13 péntek, 08:12:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.13 péntek, 08:11:43
Tamás!
Izzító gyertya!szerinted lehet külön cserélni?
Gyári Fordos alkatrészként nem lehet kapni külön...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6615 Dátum:
2015.02.13 péntek, 08:13:31 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.13 péntek, 08:12:27
Gyári Fordos alkatrészként nem lehet kapni külön...
A mai világban ez kit érdekel?kikell szedni-beazonosítani,és 4 e ft......
az sem biztos,hogy cserélni kell.lehet bizti vagy kábelszakadás is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6616 Dátum:
2015.02.13 péntek, 09:13:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.13 péntek, 08:02:45
szia.
ez az autó fészliftes?!!!!
Az izzítógyertya ment (vagy mehetett) tönre a DPF nél ami begyújtja a gázolajat a szűrőben.
Eredeti hibakód: P269F - Exhaust Aftertreatment Glow Plug Circuit/Open
Kikell mérni,kikell cserélni.Illetve ellenőrizni mindenek előtt a biztijét a motortéri biztitáblában.
Vagy csak leszekadt a vezeték róla,eléggé legalul van a cucc....
Még nem faceliftes, de már euro5-ös.
A bizti ki van égve.
Valószínűleg így csere.
Sajnos 67 pénz .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6617 Dátum:
2015.02.13 péntek, 10:57:00 »
Idézetet írta: atti78 - 2015.02.13 péntek, 09:13:37
Még nem faceliftes, de már euro5-ös.
A bizti ki van égve.
Valószínűleg így csere.
Sajnos 67 pénz .
vegyél csak izzítógyertyát.ne cseréld az egészet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6618 Dátum:
2015.02.14 szombat, 12:28:56 »
Gyerekek igazatok volt DPF ügybe.
6000km után rákezdett a regenerációra a gép, hogy rohadna meg...természetesen a ciklikus reget indított ugyanúgy mint előtte ilyen 600km-ként csinálja.
Beszéltem is az ürgével azt mondja, hogy nem érti mi lehet a baj nem egy ilyet csinált már és nem volt gond sőt még a volvokkal se amibe ugyanez a SID206 van.
Ezzel a verzióval csinálta:
https://www.vcpowerteam.com/products/swiftec-dpf-removal-module/
Most jelen állás szerint írt ennek a cégnek, hogy ez a probléma várjuk a fejleményeket. Annak ellenére, hogy indít regent nem füstöl közbe semennyire az autó, de nem jó, mert ingadozik az alapjárat furán jár a motor menet közben is ameddig tart a regen.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6619 Dátum:
2015.02.14 szombat, 18:17:36 »
Na ez nekem is le van törve, megpróbálom majd a sörnyitó bicskakulccsal, ahogy a Cartárs írta. Láttam én is, hogy van egy patent, aminek be kéne mennie ahhoz, hogy a csatlakozó-ház felfelé kijőjjön, de nem akartam feszíteni.
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.03 kedd, 18:44:03
Jah ez a fő csatlakozó ugye ami a lámpatestbe vezet? Mert az szét volt szedve mostanság kétszer is és azóta csinálja mivel kivettük a komplett lámpatestet úgy cseréltünk izzót. Az egyik oldalon ráadásul le is tört a biztosító műanyag ami bepattan, de nem hiszem, hogy attól lehet, mert már előtte is csinálta mielőtt letört.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6620 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 21:17:50 »
Sziasztok,
régen jártam itt , de most akadt egy kis gondom.(vagyis egyenlőre csak aggódom...)
Gázadáskor fütyül a turbóm , nem olyan hangos még , de lehet hallani hogy füttyög , normális vagy kezd behalni?
https://www.facebook.com/video.php?v=734206580007972
Ugyan ilyen hangja van , csak nem ennyire hangos még.
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6621 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 21:23:33 »
Idézetet írta: Nyemó - 2015.02.16 hétfő, 21:17:50
Sziasztok,
régen jártam itt , de most akadt egy kis gondom.(vagyis egyenlőre csak aggódom...)
Gázadáskor fütyül a turbóm , nem olyan hangos még , de lehet hallani hogy füttyög , normális vagy kezd behalni?
https://www.facebook.com/video.php?v=734206580007972
Ugyan ilyen hangja van , csak nem ennyire hangos még.
Halihó!
Hát ez a videón lévő biztos nem normális.
De persze attól még jó lenne a Tiédet hallani. Nekem volt már h hidegben hallottam egy kicsit, de az talán még normális. De ha már ennyire fütyül az gáz.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6622 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 21:28:09 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.02.16 hétfő, 21:23:33
Halihó!
Hát ez a videón lévő biztos nem normális.
De persze attól még jó lenne a Tiédet hallani. Nekem volt már h hidegben hallottam egy kicsit, de az talán még normális. De ha már ennyire fütyül az gáz.
Próbálok róla én is egy videót lőni , csukott ajtónál hallom hogy fütyül...szóval lehet mélyen a zsebbe kell nyúlnom , felújítani éri meg jobban vagy bontottat venni? (ha véletlen arra kerül a sor , angol - magyar kocsinál gondolom ez azonos nem?)
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6623 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 22:52:42 »
sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6624 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 22:56:33 »
Idézetet írta: Nyemó - 2015.02.16 hétfő, 21:17:50
Sziasztok,
régen jártam itt , de most akadt egy kis gondom.(vagyis egyenlőre csak aggódom...)
Gázadáskor fütyül a turbóm , nem olyan hangos még , de lehet hallani hogy füttyög , normális vagy kezd behalni?
https://www.facebook.com/video.php?v=734206580007972
Ugyan ilyen hangja van , csak nem ennyire hangos még.
2.5 Bar-t képes tölteni a turbo ami ilyen fütyülő hanggal jár. Szóval teljesen normális a jelenség hidegen meg pláne.
Nekem pl tetszik is ahogy fütyül.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6625 Dátum:
2015.02.17 kedd, 07:11:39 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.16 hétfő, 22:52:42
sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
A 200ekm nem sok. Általában ilyen autókkal 50-80ekm-et mennek az autósok évente. Ha belenézel a fl topikba, ott láthatod, hogy ugyanaz a motor, csak más a sw... Okosítani is lehet...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6626 Dátum:
2015.02.17 kedd, 09:27:02 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.16 hétfő, 22:52:42
sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
ahogy Blau is mondta, az legalább lehet hogy nincs tekerve. nagy gondja nem lehet. ha szép az állapota vedd meg és használd. arra figyelj, ha 3 évente autót cserélsz akkor indokolatlanul nagyot fogsz rajta bukni, tehát ezt kb 6-7 évig meg kell tartani és utána fillérekért fogod tudni majd eladni. ez egy ilyen hátrány. ha hátrány.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6627 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:05:33 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.02.17 kedd, 09:27:02
ahogy Blau is mondta, az legalább lehet hogy nincs tekerve. nagy gondja nem lehet. ha szép az állapota vedd meg és használd. arra figyelj, ha 3 évente autót cserélsz akkor indokolatlanul nagyot fogsz rajta bukni, tehát ezt kb 6-7 évig meg kell tartani és utána fillérekért fogod tudni majd eladni. ez egy ilyen hátrány. ha hátrány.
Én ilyen régimódi vagyok, hogy sajnálok megvállni tőle vagy 8-10 évig
Ezekből ki lehet venni a részecskeszűrőt? Főleg városban lenne használva.
Kicsit sokallom én is az árát 2011es 3 millióért titánium felszereltséggel. 1 év múlva gondolom 2.5-et jó ha érni fog.
Érdemesebb szerintetek egy 2008-2009est venni 500e-el olcsóbban? Ráncfelvarrottat vagy régebbit javasoltok inkább?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6628 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:16:11 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.17 kedd, 11:05:33
Én ilyen régimódi vagyok, hogy sajnálok megvállni tőle vagy 8-10 évig
Ezekből ki lehet venni a részecskeszűrőt? Főleg városban lenne használva.
Kicsit sokallom én is az árát 2011es 3 millióért titánium felszereltséggel. 1 év múlva gondolom 2.5-et jó ha érni fog.
Érdemesebb szerintetek egy 2008-2009est venni 500e-el olcsóbban? Ráncfelvarrottat vagy régebbit javasoltok inkább?
ácsi. 3 évesen új árának kevesebb mint feléért... az a jó vétel kategória. 3 évvel öregebbet 500-al olcsóbban meg a nem jó vétel kategória.
ki lehet venni a részecskeszűrőt, de inkább érdemesebb néha egy gyorsabbat menni vele. a környezetvédelem se viccből van kitalálva. unokáidra nem gondolsz?
szerintem vedd meg és ne mókold. használd annak megfelelően hogy ez az autó mire lett kitalálva.
egyébként városba benzinest kéne venni. miért gondoltál/akarsz dízelre/dízelt?
én évi 40-50e-t megyek, ezért vettem dízelt. évi 10-15e km-re totálisan értelmetlen.
bár nekem 8.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6629 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:20:26 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.02.17 kedd, 11:16:11
ácsi. 3 évesen új árának kevesebb mint feléért... az a jó vétel kategória. 3 évvel öregebbet 500-al olcsóbban meg a nem jó vétel kategória.
ki lehet venni a részecskeszűrőt, de inkább érdemesebb néha egy gyorsabbat menni vele. a környezetvédelem se viccből van kitalálva. unokáidra nem gondolsz?
szerintem vedd meg és ne mókold. használd annak megfelelően hogy ez az autó mire lett kitalálva.
egyébként városba benzinest kéne venni. miért gondoltál/akarsz dízelre/dízelt?
én évi 40-50e-t megyek, ezért vettem dízelt. évi 10-15e km-re totálisan értelmetlen.
bár nekem 8.
2.0 benzin lenne a cél de a választék kb 0 sajnos
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6630 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:30:08 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.16 hétfő, 22:52:42
sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
Az okosok majd pontosítanak, de ennek a motornak a 140lovas változatánál 200-nál van a vezérlés cseréje. Megcsinálták már vagy sem?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6631 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:31:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.02.17 kedd, 11:16:11
... évi 10-15e km-re totálisan értelmetlen. ...
1 éve, a pár éves mondeok között nem találtam értelmezhető kínálatot némethonban.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6632 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:33:46 »
Idézetet írta: Candle - 2015.02.17 kedd, 11:31:03
1 éve, a pár éves mondeok között nem találtam értelmezhető kínálatot némethonban.
Állítólag 208nál volt szervízben 300e-s számla van róla, de személyesen még nem láttam.
Nem könnyű benzinest találni, pedig nyílván az lenne a cél, olcsóbb fentartani ha nem megy vele az ember
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6633 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:34:53 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.17 kedd, 11:05:33
...
Kicsit sokallom én is az árát 2011es 3 millióért titánium felszereltséggel. 1 év múlva gondolom 2.5-et jó ha érni fog.
Érdemesebb szerintetek egy 2008-2009est venni 500e-el olcsóbban? Ráncfelvarrottat vagy régebbit javasoltok inkább?
Háááát. Titániumban nem kapsz 10e euró környékén 2011-es paripát a németeknél. Picit gyanús nekem a történet.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6634 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:35:09 »
Kicsit off, de számomra a "ha szép állapotban van" akkor vedd meg mondatok értelmetlenek... mi baja lehetne...
Főnök akart most venni egy Subaru Outback-et, egy makula, egy karc nem volt rajta, mintha most jött volna ki a szalonból! Full-extrás anyám tyúkja. Tényleg gyönyörű volt.
Elvitte megvizsgáltatni, a végeredmény: még kb. 1.5-2Millát kellet volna a motor, futómű, kuplung miatt rádobnia az 5M-ra!!!
Nekem műszakilag legyen rendben, amit venni akarok, persze nyilván a külcsínnek is örülök.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6635 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:36:08 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.17 kedd, 11:33:46
Állítólag 208nál volt szervízben 300e-s számla van róla, de személyesen még nem láttam.
Nem könnyű benzinest találni, pedig nyílván az lenne a cél, olcsóbb fentartani ha nem megy vele az ember
A benzinesre vonatkozó hsz-emre reagáltál, ezért kérdem, most a 163 lovas dízelről írsz vagy van benyás is a tarsolyban?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6636 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:39:37 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.02.17 kedd, 11:35:09
Kicsit off, de számomra a "ha szép állapotban van" akkor vedd meg mondatok értelmetlenek... mi baja lehetne...
....
Nekem műszakilag legyen rendben, amit venni akarok, persze nyilván a külcsínnek is örülök.
Az állapot - legalábbis az én terminusomban - nem csak azt jelenti, hogy karcmentes. Alapból onnan indulunk, hogy egy többéves és használt autó már össze van b.szva. Legalább egy picit. Pontosan ezért találták ki odakint, hogy lefóliázzák a paripákat, amikor megveszik őket és pár évvel később, az eladásnál szépen lehúzzák a fóliát és ezért tűnnek makulátlannak. De ennek a "szép állapotnak" köze sincs az autó valós állapotához. Pusztán külcsín.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6637 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:45:30 »
Bocs, én akkor ezt félreértettem...
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6638 Dátum:
2015.02.17 kedd, 11:49:16 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.02.17 kedd, 11:45:30
Bocs, én akkor ezt félreértettem...
Az internetes kommunikációnak vannak csodái. Életveszélyes.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6639 Dátum:
2015.02.17 kedd, 13:06:17 »
Idézetet írta: Candle - 2015.02.17 kedd, 11:36:08
A benzinesre vonatkozó hsz-emre reagáltál, ezért kérdem, most a 163 lovas dízelről írsz vagy van benyás is a tarsolyban?
Nincs tarsolyba sajnos. Az én feltételem annyi volt, hogy 2.0 benzin, 5 ajtós az asszonyé meg hogy fekete
2008 után benzines fekete az 7 milliónál kezdődik
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6640 Dátum:
2015.02.17 kedd, 13:10:05 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.17 kedd, 11:33:46
Állítólag 208nál volt szervízben 300e-s számla van róla, de személyesen még nem láttam.
Nem könnyű benzinest találni, pedig nyílván az lenne a cél, olcsóbb fentartani ha nem megy vele az ember
Számlát kérd el szerintem. Először is, látszik, hogy mit cseréltek. Másodszor, fel tudod hívni a szervizt.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6641 Dátum:
2015.02.17 kedd, 13:46:08 »
Idézetet írta: Candle - 2015.02.17 kedd, 13:10:05
Számlát kérd el szerintem. Először is, látszik, hogy mit cseréltek. Másodszor, fel tudod hívni a szervizt.
Állítólag 1 év garis még a vezérlés csere, most lett megcsinálva. Félek a 2.0 dieseltől 80% városi használatra. Használja itt így valaki más is a Mondeo-t?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6642 Dátum:
2015.02.17 kedd, 14:16:33 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.17 kedd, 13:46:08
Állítólag 1 év garis még a vezérlés csere, most lett megcsinálva. Félek a 2.0 dieseltől 80% városi használatra. Használja itt így valaki más is a Mondeo-t?
Én majdnem. Csak nálam több a város, igaz nem az a durva dugó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6643 Dátum:
2015.02.17 kedd, 14:26:01 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.02.17 kedd, 13:46:08
Állítólag 1 év garis még a vezérlés csere, most lett megcsinálva. Félek a 2.0 dieseltől 80% városi használatra. Használja itt így valaki más is a Mondeo-t?
Kényszerből 2 hónapja CSAK Bp. X. - Budaörs között járok oda-vissza. Simán bírja, leregenerál egy út alatt, (17km) ha nem fejezi be, segítek neki. 6,5-et eszik.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6644 Dátum:
2015.02.17 kedd, 14:44:01 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.17 kedd, 14:26:01
Kényszerből 2 hónapja CSAK Bp. X. - Budaörs között járok oda-vissza. Simán bírja, leregenerál egy út alatt, (17km) ha nem fejezi be, segítek neki. 6,5-et eszik.
Felajánlás: a jövő héten megyek egy kb. 2500km-es kört (D is lesz benne). Tehát akinek kombija van és EGR problémája szívesen rendbe teszem....
PS: min. 140 ló szükséges...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6645 Dátum:
2015.02.17 kedd, 22:00:12 »
Sziasztok,
Ma reggel "Engine Malfunction" hibaüzenet padlógáznál 200 környékén, teljestmény visszavesz, szokásos újraindit, azóta rendben..még...
Hibaüzenet:
===PCM DTC P165B:07-2C===
Kód: P165B - A rácslezáró teljesítménye/beragadt
További hibakódok:
- Mechanikus hiba
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
mi a szhar az a rácslezáró
Valaki találkozott már ilyennel?
thx a segitseget!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6646 Dátum:
2015.02.17 kedd, 22:06:51 »
Engine coolant radiator shutter actuator A - performance problem or actuator stuck off
"Motor hűtőfolyadék radiátor redőny működtető" .eddig ezt találtam.
hol van ? és mi ez valójában ??
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6647 Dátum:
2015.02.17 kedd, 22:38:05 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.02.17 kedd, 22:06:51
Engine coolant radiator shutter actuator A - performance problem or actuator stuck off
"Motor hűtőfolyadék radiátor redőny működtető" .eddig ezt találtam.
hol van ? és mi ez valójában ??
A hűtő előtt van egy redőny, mely a még hideg hűtő(folyadék) elől eltereli a menetszelet, hogy hamarabb melegedjen a közeg. Ha bemelegedett, akkor nyitva a "BRS" és kapja a szelet. Elektromechanikus cucc, reméld, hogy csak berohadt a kosztól a mechanika és nem a motor fhingta el magát!
Enyémben nincs benne ilyen rontás bent hálistennek, állófűtéssel nem jár együtt, de anno a béemvével végigszíttam én is ezt!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 22:41:52 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6648 Dátum:
2015.02.17 kedd, 22:41:18 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.02.17 kedd, 22:06:51
Engine coolant radiator shutter actuator A - performance problem or actuator stuck off
"Motor hűtőfolyadék radiátor redőny működtető" .eddig ezt találtam.
hol van ? és mi ez valójában ??
Elől. Ez vmi olyasmi, mint régen volt a traktorokban avagy minden erő/építőgépben. (Nem benzinesekben - szia Timcsi!). Mikor a paraszt, mármint a földműves reggel felkelt és beindította a trakit, letakarta a hűtőt, hogy a hideg nem menjen be. Kb. fél uton félig levette a takarót félig, mire kiért a földekre és bemelegedett a motor, teljesen levette...
Nem új ez a vmi, csak nálunk ótomata müxik...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6649 Dátum:
2015.02.17 kedd, 22:43:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.02.17 kedd, 22:41:18
Elől. Ez vmi olyasmi, mint régen volt a traktorokban avagy minden erő/építőgépben. (Nem benzinesekben - szia Timcsi!). Mikor a paraszt, mármint a földműves reggel felkelt és beindította a trakit, letakarta a hűtőt, hogy a hideg nem menjen be. Kb. fél uton félig levette a takarót félig, mire kiért a földekre és bemelegedett a motor, teljesen levette...
Nem új ez a vmi, csak nálunk ótomata müxik...
...ez pedig a tudományos magyarázat!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ