Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:58:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4718185 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2015.02.03 kedd, 19:43:33 »

A csatlakozónál a kánya. A fül meg azért lesz szívás, mert nem tömit a hátlap és párásodni és koszkoszolódni fog belül.


Össze van nyomva nem csúszik szét, vagy igen? Mit lehet vele kezdeni?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:37:33 »

Össze van nyomva nem csúszik szét, vagy igen? Mit lehet vele kezdeni?

Ha légmentesen zár  eljen El tudom képzelni, hogy csak egyik fül is megtartja.

Ha eláll és nem zár, akkor csé...  levele

A csatlakozót meg kezeld le védénegyvennel hibaüzenetek ellen!  wave

Párásodik a lámpa?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:03:24 »

Ma reggel, -17 fok, érdekes indulással egybekötve...

http://www.kephost.com/image/Fbgk

Ja és velem szembe az a kombi merga, na az nem indult be...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:05:47 »

Ha légmentesen zár  eljen El tudom képzelni, hogy csak egyik fül is megtartja.

Ha eláll és nem zár, akkor csé...  levele

A csatlakozót meg kezeld le védénegyvennel hibaüzenetek ellen!  wave

Párásodik a lámpa?

Nem párásodik. Oksa köszi akkor kap wd40-et.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:08:17 »

Ma reggel, -17 fok, érdekes indulással egybekötve...

http://www.kephost.com/image/Fbgk

Ja és velem szembe az a kombi merga, na az nem indult be...

Persze, mert csak holnap mennek!  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 10:45:19 »

A képen pirossal bekarikázott csatlakozónak adjak WD40-el ugye? Ennek van letörve az egyik biztosító füle is.

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 10:48:32 »

A képen pirossal bekarikázott csatlakozónak adjak WD40-el ugye? Ennek van letörve az egyik biztosító füle is.



Úgy van!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:04:10 »

Rendben, köszi remélem ez miatt nem kell kirobbantani az egész lámpa testet hozzá tudok férni. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:09:33 »

Rendben, köszi remélem ez miatt nem kell kirobbantani az egész lámpa testet hozzá tudok férni. Smiley

kikell, nem férsz másképp hozzá!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:33:16 »

kikell, nem férsz másképp hozzá!

Affene, na mind1 akkor kiszedem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2015.02.13 péntek, 07:46:53 »

Sziasztok!

p269F hibakódot kapok változó időközönként, eddig 3-szor.
Egy kisebb utánajárás és hibakeresés után azt találtam, hogy a gép nem tud aktívan regenerálni mert a tüzelőanyagpára szelephez tartozó biztosíték kiment és/vagy maga a szelep is.

Kérdések:
1. találkoztatok már ilyennel?
2. mennyi az esélye, hogy a szelep is tönkrement ilyenkor?
3. ha tönkrement (mondjuk azért mert nem kapott olajat) és cserélem, akkor mire figyeljek, hogy az új ne menjen tönkre?
4. meddig járhatok aktív regenálás nélkül(kiváltható e passzívval, sok autópályával)?
5. dpf tisztítást csináltatok e már, mikor érdemes?

Előre is köszi a segítséget.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2015.02.13 péntek, 08:02:45 »

Sziasztok!

p269F hibakódot kapok változó időközönként, eddig 3-szor.
Egy kisebb utánajárás és hibakeresés után azt találtam, hogy a gép nem tud aktívan regenerálni mert a tüzelőanyagpára szelephez tartozó biztosíték kiment és/vagy maga a szelep is.

Kérdések:
1. találkoztatok már ilyennel?
2. mennyi az esélye, hogy a szelep is tönkrement ilyenkor?
3. ha tönkrement (mondjuk azért mert nem kapott olajat) és cserélem, akkor mire figyeljek, hogy az új ne menjen tönkre?
4. meddig járhatok aktív regenálás nélkül(kiváltható e passzívval, sok autópályával)?
5. dpf tisztítást csináltatok e már, mikor érdemes?

Előre is köszi a segítséget.


szia.
ez az autó fészliftes?!!!!

Az izzítógyertya ment (vagy mehetett) tönre a DPF nél ami begyújtja a gázolajat a szűrőben. Wink
Eredeti hibakód: P269F - Exhaust Aftertreatment Glow Plug Circuit/Open

Kikell mérni,kikell cserélni.Illetve ellenőrizni mindenek előtt a biztijét a motortéri biztitáblában.
Vagy csak leszekadt a vezeték róla,eléggé legalul van a cucc.... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.13 péntek, 08:06:37 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2015.02.13 péntek, 08:10:31 »

Sziasztok!

p269F hibakódot kapok változó időközönként, eddig 3-szor.
Egy kisebb utánajárás és hibakeresés után azt találtam, hogy a gép nem tud aktívan regenerálni mert a tüzelőanyagpára szelephez tartozó biztosíték kiment és/vagy maga a szelep is.

Kérdések:
1. találkoztatok már ilyennel?
2. mennyi az esélye, hogy a szelep is tönkrement ilyenkor?
3. ha tönkrement (mondjuk azért mert nem kapott olajat) és cserélem, akkor mire figyeljek, hogy az új ne menjen tönkre?
4. meddig járhatok aktív regenálás nélkül(kiváltható e passzívval, sok autópályával)?
5. dpf tisztítást csináltatok e már, mikor érdemes?

Előre is köszi a segítséget.



Korai faceliftnél ez típushiba volt ha nem csal az emlékezetem. Gyári megoldás az egész szűrő cseréje, viszont ha jól tudom lehet ezt a kis alkatrészt is küöln csinálni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2015.02.13 péntek, 08:11:43 »

Korai faceliftnél ez típushiba volt ha nem csal az emlékezetem. Gyári megoldás az egész szűrő cseréje, viszont ha jól tudom lehet ezt a kis alkatrészt is küöln csinálni...
Tamás!
Izzító gyertya!szerinted lehet külön cserélni? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2015.02.13 péntek, 08:12:27 »

Tamás!
Izzító gyertya!szerinted lehet külön cserélni? nyes

Gyári Fordos alkatrészként nem lehet kapni külön...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2015.02.13 péntek, 08:13:31 »

Gyári Fordos alkatrészként nem lehet kapni külön...
A mai világban ez kit érdekel?kikell szedni-beazonosítani,és 4 e ft...... smile
az sem biztos,hogy cserélni kell.lehet bizti vagy kábelszakadás is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2015.02.13 péntek, 09:13:37 »

szia.
ez az autó fészliftes?!!!!

Az izzítógyertya ment (vagy mehetett) tönre a DPF nél ami begyújtja a gázolajat a szűrőben. Wink
Eredeti hibakód: P269F - Exhaust Aftertreatment Glow Plug Circuit/Open

Kikell mérni,kikell cserélni.Illetve ellenőrizni mindenek előtt a biztijét a motortéri biztitáblában.

Vagy csak leszekadt a vezeték róla,eléggé legalul van a cucc.... Roll Eyes

Még nem faceliftes, de már euro5-ös.
A bizti ki van égve.
Valószínűleg így csere.
Sajnos 67 pénz .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2015.02.13 péntek, 10:57:00 »

Még nem faceliftes, de már euro5-ös.
A bizti ki van égve.
Valószínűleg így csere.
Sajnos 67 pénz .
vegyél csak izzítógyertyát.ne cseréld az egészet!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:28:56 »

Gyerekek igazatok volt DPF ügybe. Sad

6000km után rákezdett a regenerációra a gép, hogy rohadna meg...természetesen a ciklikus reget indított ugyanúgy mint előtte ilyen 600km-ként csinálja.
Beszéltem is az ürgével azt mondja, hogy nem érti mi lehet a baj nem egy ilyet csinált már és nem volt gond sőt még a volvokkal se amibe ugyanez a SID206 van.

Ezzel a verzióval csinálta: https://www.vcpowerteam.com/products/swiftec-dpf-removal-module/

Most jelen állás szerint írt ennek a cégnek, hogy ez a probléma várjuk a fejleményeket. Annak ellenére, hogy indít regent nem füstöl közbe semennyire az autó, de nem jó, mert ingadozik az alapjárat furán jár a motor menet közben is ameddig tart a regen.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2015.02.14 szombat, 18:17:36 »

Na ez nekem is le van törve, megpróbálom majd a sörnyitó bicskakulccsal, ahogy a Cartárs írta. Láttam én is, hogy van egy patent, aminek be kéne mennie ahhoz, hogy a csatlakozó-ház felfelé kijőjjön, de nem akartam feszíteni.

Jah ez a fő csatlakozó ugye ami a lámpatestbe vezet? Mert az szét volt szedve mostanság kétszer is és azóta csinálja mivel kivettük a komplett lámpatestet úgy cseréltünk izzót.  Az egyik oldalon ráadásul le is tört a biztosító műanyag ami bepattan, de nem hiszem, hogy attól lehet, mert már előtte is csinálta mielőtt letört.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 21:17:50 »

Sziasztok,

régen jártam itt , de most akadt egy kis gondom.(vagyis egyenlőre csak aggódom...)

Gázadáskor fütyül a turbóm , nem olyan hangos még , de lehet hallani hogy füttyög , normális vagy kezd behalni?

https://www.facebook.com/video.php?v=734206580007972

Ugyan ilyen hangja van , csak nem ennyire hangos még.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 21:23:33 »

Sziasztok,

régen jártam itt , de most akadt egy kis gondom.(vagyis egyenlőre csak aggódom...)

Gázadáskor fütyül a turbóm , nem olyan hangos még , de lehet hallani hogy füttyög , normális vagy kezd behalni?

https://www.facebook.com/video.php?v=734206580007972

Ugyan ilyen hangja van , csak nem ennyire hangos még.
Halihó!

Hát ez a videón lévő biztos nem normális.  szomoru1
De persze attól még jó lenne a Tiédet hallani. Nekem volt már h hidegben hallottam egy kicsit, de az talán még normális. De ha már ennyire fütyül az gáz.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 21:28:09 »

Halihó!

Hát ez a videón lévő biztos nem normális.  szomoru1
De persze attól még jó lenne a Tiédet hallani. Nekem volt már h hidegben hallottam egy kicsit, de az talán még normális. De ha már ennyire fütyül az gáz.

Próbálok róla én is egy videót lőni , csukott ajtónál hallom hogy fütyül...szóval lehet mélyen a zsebbe kell nyúlnom , felújítani éri meg jobban vagy bontottat venni? (ha véletlen arra kerül a sor , angol - magyar kocsinál gondolom ez azonos nem?)
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 22:52:42 »

sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 22:56:33 »

Sziasztok,

régen jártam itt , de most akadt egy kis gondom.(vagyis egyenlőre csak aggódom...)

Gázadáskor fütyül a turbóm , nem olyan hangos még , de lehet hallani hogy füttyög , normális vagy kezd behalni?

https://www.facebook.com/video.php?v=734206580007972

Ugyan ilyen hangja van , csak nem ennyire hangos még.

2.5 Bar-t képes tölteni a turbo ami ilyen fütyülő hanggal jár. Szóval teljesen normális a jelenség hidegen meg pláne.
Nekem pl tetszik is ahogy fütyül.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2015.02.17 kedd, 07:11:39 »

sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
A 200ekm nem sok. Általában ilyen autókkal 50-80ekm-et mennek az autósok évente. Ha belenézel a fl topikba, ott láthatod, hogy ugyanaz a motor, csak más a sw... Okosítani is lehet...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2015.02.17 kedd, 09:27:02 »

sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!
ahogy Blau is mondta, az legalább lehet hogy nincs tekerve.  nagy gondja nem lehet. ha szép az állapota vedd meg és használd. arra figyelj, ha 3 évente autót cserélsz akkor indokolatlanul nagyot fogsz rajta bukni, tehát ezt kb 6-7 évig meg kell tartani és utána fillérekért fogod tudni majd eladni. ez egy ilyen hátrány. ha hátrány.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:05:33 »

ahogy Blau is mondta, az legalább lehet hogy nincs tekerve.  nagy gondja nem lehet. ha szép az állapota vedd meg és használd. arra figyelj, ha 3 évente autót cserélsz akkor indokolatlanul nagyot fogsz rajta bukni, tehát ezt kb 6-7 évig meg kell tartani és utána fillérekért fogod tudni majd eladni. ez egy ilyen hátrány. ha hátrány.

Én ilyen régimódi vagyok, hogy sajnálok megvállni tőle vagy 8-10 évig Smiley
Ezekből ki lehet venni a részecskeszűrőt? Főleg városban lenne használva.
Kicsit sokallom én is az árát 2011es 3 millióért titánium felszereltséggel. 1 év múlva gondolom 2.5-et jó ha érni fog.
Érdemesebb szerintetek egy 2008-2009est venni 500e-el olcsóbban? Ráncfelvarrottat vagy régebbit javasoltok inkább?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:16:11 »

Én ilyen régimódi vagyok, hogy sajnálok megvállni tőle vagy 8-10 évig Smiley
Ezekből ki lehet venni a részecskeszűrőt? Főleg városban lenne használva.
Kicsit sokallom én is az árát 2011es 3 millióért titánium felszereltséggel. 1 év múlva gondolom 2.5-et jó ha érni fog.
Érdemesebb szerintetek egy 2008-2009est venni 500e-el olcsóbban? Ráncfelvarrottat vagy régebbit javasoltok inkább?
ácsi. 3 évesen új árának kevesebb mint feléért... az a jó vétel kategória. 3 évvel öregebbet 500-al olcsóbban meg a nem jó vétel kategória.  Wink
ki lehet venni a részecskeszűrőt, de inkább érdemesebb néha egy gyorsabbat menni vele. a környezetvédelem se viccből van kitalálva. unokáidra nem gondolsz? Roll Eyes
szerintem vedd meg és ne mókold. használd annak megfelelően hogy ez az autó mire lett kitalálva.
egyébként városba benzinest kéne venni. miért gondoltál/akarsz dízelre/dízelt?

én évi 40-50e-t megyek, ezért vettem dízelt. évi 10-15e km-re totálisan értelmetlen.

bár nekem 8.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:20:26 »

ácsi. 3 évesen új árának kevesebb mint feléért... az a jó vétel kategória. 3 évvel öregebbet 500-al olcsóbban meg a nem jó vétel kategória.  Wink
ki lehet venni a részecskeszűrőt, de inkább érdemesebb néha egy gyorsabbat menni vele. a környezetvédelem se viccből van kitalálva. unokáidra nem gondolsz? Roll Eyes
szerintem vedd meg és ne mókold. használd annak megfelelően hogy ez az autó mire lett kitalálva.
egyébként városba benzinest kéne venni. miért gondoltál/akarsz dízelre/dízelt?

én évi 40-50e-t megyek, ezért vettem dízelt. évi 10-15e km-re totálisan értelmetlen.

bár nekem 8.

2.0 benzin lenne a cél de a választék kb 0 sajnos Sad
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:30:08 »

sziasztok! Kinéztem egy 2011es mondeot! 163 le változat! Tudtok tanácsot adni mire érdemes figyelni? 200e km van a kocsiban, nem tudom mire számíthatok ha megveszem ennyivel! Sok ez? 140 le változatból látok többet, melyik megbízhatóbb? Előre is köszönöm!

Az okosok majd pontosítanak, de ennek a motornak a 140lovas változatánál 200-nál van a vezérlés cseréje. Megcsinálták már vagy sem?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:31:03 »

... évi 10-15e km-re totálisan értelmetlen. ...

1 éve, a pár éves mondeok között nem találtam értelmezhető kínálatot némethonban.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:33:46 »

1 éve, a pár éves mondeok között nem találtam értelmezhető kínálatot némethonban.

Állítólag 208nál volt szervízben 300e-s számla van róla, de személyesen még nem láttam.
Nem könnyű benzinest találni, pedig nyílván az lenne a cél, olcsóbb fentartani ha nem megy vele az ember Cheesy
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:34:53 »

...
Kicsit sokallom én is az árát 2011es 3 millióért titánium felszereltséggel. 1 év múlva gondolom 2.5-et jó ha érni fog.
Érdemesebb szerintetek egy 2008-2009est venni 500e-el olcsóbban? Ráncfelvarrottat vagy régebbit javasoltok inkább?

Háááát. Titániumban nem kapsz 10e euró környékén 2011-es paripát a németeknél. Picit gyanús nekem a történet.
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:35:09 »

Kicsit off, de számomra a "ha szép állapotban van" akkor vedd meg mondatok értelmetlenek... mi baja lehetne...

Főnök akart most venni egy Subaru Outback-et, egy makula, egy karc nem volt rajta, mintha most jött volna ki a szalonból! Full-extrás anyám tyúkja. Tényleg gyönyörű volt.
Elvitte megvizsgáltatni, a végeredmény: még kb. 1.5-2Millát kellet volna a motor, futómű, kuplung miatt rádobnia az 5M-ra!!!

Nekem műszakilag legyen rendben, amit venni akarok, persze nyilván a külcsínnek is örülök.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:36:08 »

Állítólag 208nál volt szervízben 300e-s számla van róla, de személyesen még nem láttam.
Nem könnyű benzinest találni, pedig nyílván az lenne a cél, olcsóbb fentartani ha nem megy vele az ember Cheesy

A benzinesre vonatkozó hsz-emre reagáltál, ezért kérdem, most a 163 lovas dízelről írsz vagy van benyás is a tarsolyban?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:39:37 »

Kicsit off, de számomra a "ha szép állapotban van" akkor vedd meg mondatok értelmetlenek... mi baja lehetne...

....

Nekem műszakilag legyen rendben, amit venni akarok, persze nyilván a külcsínnek is örülök.

Az állapot - legalábbis az én terminusomban - nem csak azt jelenti, hogy karcmentes. Alapból onnan indulunk, hogy egy többéves és használt autó már össze van b.szva. Legalább egy picit. Pontosan ezért találták ki odakint, hogy lefóliázzák a paripákat, amikor megveszik őket és pár évvel később, az eladásnál szépen lehúzzák a fóliát és ezért tűnnek makulátlannak. De ennek a "szép állapotnak" köze sincs az autó valós állapotához. Pusztán külcsín.
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:45:30 »

Bocs, én akkor ezt félreértettem...
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:49:16 »

Bocs, én akkor ezt félreértettem...

Az internetes kommunikációnak vannak csodái. Életveszélyes.  nyes
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2015.02.17 kedd, 13:06:17 »

A benzinesre vonatkozó hsz-emre reagáltál, ezért kérdem, most a 163 lovas dízelről írsz vagy van benyás is a tarsolyban?

Nincs tarsolyba sajnos. Az én feltételem annyi volt, hogy 2.0 benzin, 5 ajtós az asszonyé meg hogy fekete Cheesy
2008 után benzines fekete az 7 milliónál kezdődik Cheesy
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2015.02.17 kedd, 13:10:05 »

Állítólag 208nál volt szervízben 300e-s számla van róla, de személyesen még nem láttam.
Nem könnyű benzinest találni, pedig nyílván az lenne a cél, olcsóbb fentartani ha nem megy vele az ember Cheesy

Számlát kérd el szerintem. Először is, látszik, hogy mit cseréltek. Másodszor, fel tudod hívni a szervizt.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2015.02.17 kedd, 13:46:08 »

Számlát kérd el szerintem. Először is, látszik, hogy mit cseréltek. Másodszor, fel tudod hívni a szervizt.

Állítólag 1 év garis még a vezérlés csere, most lett megcsinálva. Félek a 2.0 dieseltől 80% városi használatra. Használja itt így valaki más is a Mondeo-t? Smiley
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2015.02.17 kedd, 14:16:33 »

Állítólag 1 év garis még a vezérlés csere, most lett megcsinálva. Félek a 2.0 dieseltől 80% városi használatra. Használja itt így valaki más is a Mondeo-t? Smiley
Én majdnem. Csak nálam több a város, igaz nem az a durva dugó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2015.02.17 kedd, 14:26:01 »

Állítólag 1 év garis még a vezérlés csere, most lett megcsinálva. Félek a 2.0 dieseltől 80% városi használatra. Használja itt így valaki más is a Mondeo-t? Smiley

Kényszerből 2 hónapja CSAK Bp. X. - Budaörs között járok oda-vissza. Simán bírja, leregenerál egy út alatt, (17km) ha nem fejezi be, segítek neki. 6,5-et eszik. 

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2015.02.17 kedd, 14:44:01 »

Kényszerből 2 hónapja CSAK Bp. X. - Budaörs között járok oda-vissza. Simán bírja, leregenerál egy út alatt, (17km) ha nem fejezi be, segítek neki. 6,5-et eszik. 

 wave
Felajánlás: a jövő héten megyek egy kb. 2500km-es kört (D is lesz benne). Tehát akinek kombija van és EGR problémája szívesen rendbe teszem....  Cheesy Cheesy
PS: min. 140 ló szükséges...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2015.02.17 kedd, 22:00:12 »



Sziasztok,


Ma reggel "Engine Malfunction" hibaüzenet padlógáznál 200 környékén, teljestmény visszavesz, szokásos újraindit, azóta rendben..még...  szomoru1

Hibaüzenet:

===PCM DTC P165B:07-2C===
Kód: P165B - A rácslezáró teljesítménye/beragadt

További hibakódok:
 - Mechanikus hiba

Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található


mi a szhar az a rácslezáró Huh?  wow1 Valaki találkozott már ilyennel?

thx  a segitseget!  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2015.02.17 kedd, 22:06:51 »

Engine coolant radiator shutter actuator A - performance problem or actuator stuck off

"Motor hűtőfolyadék radiátor redőny működtető" .eddig ezt találtam.

hol van ? és mi ez valójában ??  wow1

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2015.02.17 kedd, 22:38:05 »

Engine coolant radiator shutter actuator A - performance problem or actuator stuck off

"Motor hűtőfolyadék radiátor redőny működtető" .eddig ezt találtam.

hol van ? és mi ez valójában ??  wow1

 worship

A hűtő előtt van egy redőny, mely a még hideg hűtő(folyadék) elől eltereli a menetszelet, hogy hamarabb melegedjen a közeg. Ha bemelegedett, akkor nyitva a "BRS" és kapja a szelet. Elektromechanikus cucc, reméld, hogy csak berohadt a kosztól a mechanika és nem a motor fhingta el magát!  szomoru1

Enyémben nincs benne ilyen rontás bent hálistennek, állófűtéssel nem jár együtt, de anno a béemvével végigszíttam én is ezt!
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 22:41:52 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2015.02.17 kedd, 22:41:18 »

Engine coolant radiator shutter actuator A - performance problem or actuator stuck off

"Motor hűtőfolyadék radiátor redőny működtető" .eddig ezt találtam.

hol van ? és mi ez valójában ??  wow1

 worship
Elől. Ez vmi olyasmi, mint régen volt a traktorokban avagy minden erő/építőgépben. (Nem benzinesekben - szia Timcsi!). Mikor a paraszt, mármint a földműves reggel felkelt és beindította a trakit, letakarta a hűtőt, hogy a hideg nem menjen be. Kb. fél uton félig levette a takarót félig, mire kiért a földekre és bemelegedett a motor, teljesen levette...
Nem új ez a vmi, csak nálunk ótomata müxik...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2015.02.17 kedd, 22:43:07 »

Elől. Ez vmi olyasmi, mint régen volt a traktorokban avagy minden erő/építőgépben. (Nem benzinesekben - szia Timcsi!). Mikor a paraszt, mármint a földműves reggel felkelt és beindította a trakit, letakarta a hűtőt, hogy a hideg nem menjen be. Kb. fél uton félig levette a takarót félig, mire kiért a földekre és bemelegedett a motor, teljesen levette...
Nem új ez a vmi, csak nálunk ótomata müxik...

...ez pedig a tudományos magyarázat!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.