Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:02:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4714420 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:13:54 »

A kettő pierburg nyomás átalakító közül melyik felel a turbo nyomásért? Az amelyik beljebb van, vagy a felém közelebbi?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 16:46:24 »

A kettő pierburg nyomás átalakító közül melyik felel a turbo nyomásért? Az amelyik beljebb van, vagy a felém közelebbi?
Tudomásom szerint a belső, de holnap reggel megnézem és megmondom.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 19:54:07 »

Tudomásom szerint a belső, de holnap reggel megnézem és megmondom.

Köszi előre is.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:17:32 »

Sziasztok!
Mi a különbség a qxba és az ufba motor között? Évjárat alapján lehet tudni, hogy melyik van a kocsiban? Vagy valami más alapján (a forgalmit leszamítva)?
Köszi

Szia!

A QXBA Euro 3 140Le, UFBA Euro 5. szintén 140Le

 wave   
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:22:25 »

Szia!

A QXBA Euro 3 140Le, UFBA Euro 5. szintén 140Le

 wave   


QXBA Euro 4-es.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:52:06 »

A kettő pierburg nyomás átalakító közül melyik felel a turbo nyomásért? Az amelyik beljebb van, vagy a felém közelebbi?

a hatso
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 10:01:56 »

Szia!

A QXBA Euro 3 140Le, UFBA Euro 5. szintén 140Le

 wave   


QXBA Euro 4-es.

 worship

Van esetleg még más lényegi különbség? Gondolok itt ilyenre, hogy koromszűrő regenerálása egyiknek sem az égéstérbe nyomott anyaggal megy?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 10:38:56 »

Húsvéti nyuszi hozta: a 2-es hengernél ereszt a résolajcső, áll a gázolaj a szelepdeklin.  falbav (Itt a bizonyíték, hogy a történelem ismétli önmagát:  az MK3-nál is volt résolajcső gondom az együtt töltött első félévben.  hehe - ez legalább nem vészüzemezik és gyújtogat miatta malacfarkat)
Mivel lehet a gázolajat közömbösíteni úgy, hogy a műanyag/gumi alkatrészek ne károsodjanak? Brigeciol?  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 10:42:42 »

a hatso
Most cseréltem és mégis csak az első ami a hűtőhöz közelebb van.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 11:09:42 »

Tegnapi nap ismét látogatást tettem power_ford kollégánál egy kis chip tuningot eszközölt a járgányon olyan 170Le/385Nm lehet most az állapot. Nagyon érezhető a gyári 140-es értékhez képest, ahogy megjön a töltés lapulok az ülésbe.    Cool

Tesztelgettem tegnap 180-ig szépen húz a gép utána kezd el elfogyni egészen 200-ig próbáltam ott vettem vissza, tovább nem kínoztam, ennyivel még úgyse ment egyszer se ez az autó, itt volt az ideje kipróbálni. Cheesy

Szóval aki gondolkozik rajta nyugodtan keresse meg a hirdetések között is megtalálja.  Wink
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 11:11:04 »

Most cseréltem és mégis csak az első ami a hűtőhöz közelebb van.

Most akkor már nem hullámzó a teljesítmény? Meg végül azt rendelted amit linkeltünk?

Tehát akkor az első tartozik a turbohoz a hátsó meg a leállításhoz?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 13:30:13 »

Mivel lehet a gázolajat közömbösíteni úgy, hogy a műanyag/gumi alkatrészek ne károsodjanak? Brigeciol?  wave
igen.pl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:48:54 »

Halihó!


Fogyiról is majd számolj be kérlek. Persze nem taposó üzemmódban, hanem ahogy régebben vezetted a másikat, hogy legyen viszonyítási alap. Nem tervezem beépíteni, de kíváncsi vagyok az eredményre. Köszi!!

Tegnapi nap ismét látogatást tettem power_ford kollégánál egy kis chip tuningot eszközölt a járgányon olyan 170Le/385Nm lehet most az állapot. Nagyon érezhető a gyári 140-es értékhez képest, ahogy megjön a töltés lapulok az ülésbe.    Cool

Tesztelgettem tegnap 180-ig szépen húz a gép utána kezd el elfogyni egészen 200-ig próbáltam ott vettem vissza, tovább nem kínoztam, ennyivel még úgyse ment egyszer se ez az autó, itt volt az ideje kipróbálni. Cheesy

Szóval aki gondolkozik rajta nyugodtan keresse meg a hirdetések között is megtalálja.  Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 21:07:59 »

Halihó!


Fogyiról is majd számolj be kérlek. Persze nem taposó üzemmódban, hanem ahogy régebben vezetted a másikat, hogy legyen viszonyítási alap. Nem tervezem beépíteni, de kíváncsi vagyok az eredményre. Köszi!!

Én viszont - ha nem nő nem taposós módban a fogyi - akár meg is csináltatnám, pár plusz Nm 2000 fölött jól jön, hadd fickándozzon a bálna. Smiley Szóval még egy fogyikérés.
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 21:56:02 »

Én viszont - ha nem nő nem taposós módban a fogyi - akár meg is csináltatnám, pár plusz Nm 2000 fölött jól jön, hadd fickándozzon a bálna. Smiley Szóval még egy fogyikérés.

Engemet is erdekel a fogyi mert olyan jol megy hogy nem tudom ugy vezetni mint elotte Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 23:52:03 »

Én is kíváncsi leszek a fogyira, de az még nem mostanában lesz meg a kis távok miatt, de mindenképp jelezni fogom. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2015.04.07 kedd, 10:44:41 »

Most cseréltem és mégis csak az első ami a hűtőhöz közelebb van.
Furi. S-Maxban a hátsó turbóé az elülső a leállító csappanytút vezérli. (QXWA motorkód)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2015.04.07 kedd, 11:37:40 »

Most akkor már nem hullámzó a teljesítmény? Meg végül azt rendelted amit linkeltünk?

Tehát akkor az első tartozik a turbohoz a hátsó meg a leállításhoz?
Én múltkor cseréltem ki a leállítót mert leállításkor "fingorászot" Smiley
Most meg kezdett hullámozni gyorsításkor, de nem vettem még egy ujjat, hanem a "fingrászósat" megáztattam WD 40-el:)
Jó lett, mert más más módon használódik el a két mágnesszelep és a WD 40 mégis csak egy csodaszer.

Most féktárcsa és a fékbetét csere előtt állok.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2015.04.07 kedd, 12:25:32 »

Én múltkor cseréltem ki a leállítót mert leállításkor "fingorászot" Smiley
Most meg kezdett hullámozni gyorsításkor, de nem vettem még egy ujjat, hanem a "fingrászósat" megáztattam WD 40-el:)
Jó lett, mert más más módon használódik el a két mágnesszelep és a WD 40 mégis csak egy csodaszer.

Most féktárcsa és a fékbetét csere előtt állok.
Én kb, egy hónapja cseréltem fel a kettőt, mert a turbóé már szinte minden leállítás után 5-10 percig zümmögött. A gyorsítás jó lett, de most meg persze az elhasználódottabb szelep a leállítóhoz került ugyan jó darabig nem volt semmi tünete, de tegnapelőtt leállításkor egy embereset eresztett. Lehet, hogy nálam is kell majd a WD 40 fürdő.
Amúgy hogy csináltad? Csak befújtál valahová a cuccból, vagy tényleg belevágtad 2 deci WD 40-be a szelepet?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2015.04.07 kedd, 16:32:48 »

Tegnapi nap ismét látogatást tettem power_ford kollégánál egy kis chip tuningot eszközölt a járgányon olyan 170Le/385Nm lehet most az állapot. Nagyon érezhető a gyári 140-es értékhez képest, ahogy megjön a töltés lapulok az ülésbe.    Cool

Tesztelgettem tegnap 180-ig szépen húz a gép utána kezd el elfogyni egészen 200-ig próbáltam ott vettem vissza, tovább nem kínoztam, ennyivel még úgyse ment egyszer se ez az autó, itt volt az ideje kipróbálni. Cheesy

Szóval aki gondolkozik rajta nyugodtan keresse meg a hirdetések között is megtalálja.  Wink

Milyen árban mozog egy ilyen chip tuning?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2015.04.07 kedd, 16:40:58 »

Milyen árban mozog egy ilyen chip tuning?

40k
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2015.04.07 kedd, 17:46:12 »

Öntsünk tiszta vizet a pohárba most akkor melyik a turboért feleős az első, vagy a hátsó?  nyes

Csak mert mindenki mást mond.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2015.04.07 kedd, 18:25:29 »

Milyen árban mozog egy ilyen chip tuning?
40ért irdeti Powerford
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2015.04.07 kedd, 18:44:56 »

Öntsünk tiszta vizet a pohárba most akkor melyik a turboért feleős az első, vagy a hátsó?  nyes

Csak mert mindenki mást mond.  vigyor3

A mienken hatso Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2015.04.08 szerda, 17:42:16 »

Ez a mágnesszelep téma az UFBA motornál is így van?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2015.04.08 szerda, 18:01:23 »

Én kb, egy hónapja cseréltem fel a kettőt, mert a turbóé már szinte minden leállítás után 5-10 percig zümmögött. A gyorsítás jó lett, de most meg persze az elhasználódottabb szelep a leállítóhoz került ugyan jó darabig nem volt semmi tünete, de tegnapelőtt leállításkor egy embereset eresztett. Lehet, hogy nálam is kell majd a WD 40 fürdő.
Amúgy hogy csináltad? Csak befújtál valahová a cuccból, vagy tényleg belevágtad 2 deci WD 40-be a szelepet?
Csak fúj bele mind a 3 lukba és utána jól ütögesd ki a kezedhez, hogy ne maradjon benne WD40.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2015.04.08 szerda, 18:27:10 »

no. most cseréltem a hátsó szelepet. elmúlt a hullámzó gyorsulás. ennek örömére http://www.crcindustries.com/files/MAF%20Flyer%20FINAL%202.pdf ilyen szerrel kipucoltam a map és maf szenzort. a map szenzor marha kormos volt. a másik alig koszos.
úgyfest jól is megy.

Szuper, végül azt vetted amit linkeltünk a 11600ft-ost?

Ez a MAP és MAF szenzor hol található?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2015.04.08 szerda, 19:02:46 »

Szuper, végül azt vetted amit linkeltünk a 11600ft-ost?

Ez a MAP és MAF szenzor hol található?
elöl a szívósorra menő műanyag csőcsonkban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2015.04.08 szerda, 19:19:09 »

igen. de tényleg jól megy most,főleg a tisztítás után. nagyon olajos/kormos volt a szívócsőben levő.
ellenben a régi szelept elrakom. erre a wd 40 mutatványra kíváncsi vagyok. hogy üzemben meddig bírja ezzel kezelve. mást nem a leállító szelep helyére megfelelő így is gondolom.

Akkor csak sikerült és be is vált a dolog. Smiley Ezt a tisztítót hol szerezted be?


Alf: Köszi.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 00:11:14 »

Húsvéti nyuszi hozta: a 2-es hengernél ereszt a résolajcső, áll a gázolaj a szelepdeklin.  falbav (Itt a bizonyíték, hogy a történelem ismétli önmagát:  az MK3-nál is volt résolajcső gondom az együtt töltött első félévben.  hehe - ez legalább nem vészüzemezik és gyújtogat miatta malacfarkat)
egy jelentősebb összeg ellenében elmulasztódott.  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 00:16:11 »

egy jelentősebb összeg ellenében elmulasztódott.  falbav
ami...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 00:21:54 »

ami...
~40e
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 06:05:30 »

~40e
mit adtak el ennyi pénzért?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 09:29:51 »

Húsvéti nyuszi hozta: a 2-es hengernél ereszt a résolajcső, áll a gázolaj a szelepdeklin.  falbav (Itt a bizonyíték, hogy a történelem ismétli önmagát:  az MK3-nál is volt résolajcső gondom az együtt töltött első félévben.  hehe - ez legalább nem vészüzemezik és gyújtogat miatta malacfarkat)

 Shocked
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 09:34:40 »

Csak fúj bele mind a 3 lukba és utána jól ütögesd ki a kezedhez, hogy ne maradjon benne WD40.
Kösz!  eljen
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 10:18:00 »

mit adtak el ennyi pénzért?
alkatrész+beszerelés kb 50-50%. Egyelőre nem találom az eCat-ban a pontos leírást hozzá, de a porlasztó környékén minden úgy kezdődik, hogy szívósor le, úgyhogy ennek megfelelően van normázva a cselekmény. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 10:21:17 »

Shocked
a húsvéti jövés-menés a hengerfejen összegyűlt gázolaj leszívásával kezdődött.  eplus2 Aromában ugyan elmarad a pálinkától, de hatása nagyon hasonló, még akkor is, ha fecskendővel szívtam le. (gyk: k.rvabüdös és fejfájást okoz) vigyor3 vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:21:22 »

Bárdi forgalmazza. A féktisztítóban némelyikben aceton van,amit nem biztos ,hogy kedvel a légtömegmérő.
Ellenben a szívócsőnél a map melletti érzékelőt nem tudtam kivenni.nem akartam kifeszegetni. az vajon mi?



Voltam a Bárdiba nincs náluk az a tisztító. Szóval sima sensor cleanert vettem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:34:24 »

gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.
Vegyél élvefogó csapdát (kb. 10 eFt), én Zuglóban már 3-at is fogtam sima tyúktojással.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:46:15 »

gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.
Ha nem lax messze, kölcsönadom Vanit, esetleg nézzel vmi kotorék ebet a menhelyen...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:50:22 »

gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.

Műanyag 1.5-2L-es palack, víztiszta, vegyél le róla minden feliratos matricát, töltsd tele vízzel. A nyest többet nem megy oda.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:47:38 »

gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.

Megnéztem olyan tiszta a MAF szenzor hogy nem is fújtam rá semmit.. Kicseréltem a Pierburgot is meglátjuk milyen.

Hogyan nyestelenítesz? Nekem már tele van fújva a motortért nyest riasztóval ide is állandóan bemegy. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2015.04.10 péntek, 15:33:36 »

Műanyag 1.5-2L-es palack, víztiszta, vegyél le róla minden feliratos matricát, töltsd tele vízzel. A nyest többet nem megy oda.

és mit is csinálsz a palack vízzel?
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2015.04.10 péntek, 15:47:52 »

Sziasztok,

nos ez a story szerintem mindent visz...negatív értelemben...BOSCH szervizcsoporthoz tartozik a műhely , a mai után pofám nem lenne a BOSCH-os pecsétet rányomni a számlára...
Szóval tegnap írtam a porlasztós gondomat , ma elmentem diagra meg résolajvizsgálatra.
 - Diag hibát nem hozott , megnéztük a rendszer mit mutat az (ne kövezzetek meg nem tudom a pontos megnevezését) egyes porlasztók befecskendezésére.
Első csúcs : 0,76 / Második csúcs: 0,89 / Harmadik csúcs : 1,12 / Negyedik csúcs : 1,23 ///  Mondták hogy az első kettő elmegy kategória még a másik kettő igen csak haldoklik. Mi legyen? Csináljuk meg a résolajvizsgálatot is? Mondtam hogy 1értelmű
 - Okés csövek szétszed , megvolt a "poharazás" , kettő tényleg többet nyomott be mint kellett volna , így a kopogó hang szerintem megvan , bár nem tudom milyen érték fölött mondjuk azt hogy kuka a porlasztó.

Most jön a legjobb rész. Amikor a visszavezető csöveket húzta ki a porlasztókból a végén van egy gumi O gyűrű , ami nem engedi szivárogni a GO-t , no az el volt keményedve , 4 ből 2 eltörött. Persze nem volt nekik készleten , ezért visszarakták törötten és annyit mondott hogy valószínű nem fog szivárogni...Oké fizettem és eljöttem , ők a "szakemberek" megbíztam bennük (mondták h pár nap múlva menjek vissza hogy rálessenek folyik-e , meg addig rendelnek gumigyűrűt is)
Eljöttem haza (15km) félúton erős GO szagot éreztem , de mondom gyors hazateperek mert szakadt az eső , hazaértem motorháztető felnyit tiszta GO a motortér , nem hogy a tömítésnél szivárgott , de még a visszavezető cső is kipattant a helyéről...Felment a pumpa felhívtam a szervizt , közölte a kis diszpécser nőci hogy épp most köszönt el nem tudja adni a szerelőt már...Mondom nem érdekel menjen ki és szóljon neki. Oks , elérte még , mondom a csóknak mi van , csak hebegett habogott , jó-jó adjak címet kijön házhoz (kb ez a minimum...). kijött hozott magával valami használtat amit a műhelyben talált , most annyit elértünk hogy meghajtottam a kocsit és nem szivárog , de holnap mehetek ilyen gumigyűrűt venni...

Ezek után kérdem én , hogy engedhet el úgy a szerelő hogy enm bizonyosodott meg róla hogy rendesen összerakta a kocsit , 2. hogy adhatja a BOSCH az ilyen szervizekhez a nevét??? Huh? Huh? Huh?

Ja és a legjobb , 10k pénzbe került.

Röviden ennyi lenne.

Gyors kérdés még:
 - a fent leírt értékek mondanak vkinek valami konkrétabbat?
 - vettem egy PROTEC nevezetű adalékot , beleönthetem vagy inkább hanyagoljam?







Üdv a klubban! Pár hónapja nem néztem a fórumot, most csak találomra beleolvastam. Ugyan így jártam. Annyi különbséggel, hogy nekem nem a bosch szerviz cseszte el, hanem a mezei szerelő akinél minden autómat javítva szerelve volt. Cserélt rajta kettőstömegűt meg ami ezzel jár. A porlasztó mizériát már párszor leírtam ősz óta, akkor irogatottam róla. Szinte ugyan ez volt csak más értékek, meg a 4ből 1 tért el leginkább. Mérettem több helyen köztük a bosch szervizben is de komolyabbat nem csináltak vele, minden más egyszerű mérést haveri alapon. Sokat forgolódtam ezen a porlasztó dolgon mert ha tényleg rossz akkor igen sokban van... aztán kiszedte a szerelő elküldte valahova "felújították" vagy valami hasonló amiért nem tudom mennyit max 15ezret kértek és azóta is ugyan az a helyzet mint előtte. azóta már mentem vele 7-8 ezer km-t de semmi. voltam olajcserén pár hete, a szerelő azt mondta, hogy eltűnt az a rezgés, már nem érzi 1-2 ezres fordulat között amit ősszel érzett és a porlasztóra gyanakodtak. Csoda történt.

Ez a gumigyűrűs gázolaj folyás meg ugyan így megvolt nálam, csak azzal a különbséggel hogy rosszul rakták vissza és menet közben lejött és folyt minden. Azóta is méterekről érezni lehet a gázolaj szagot az autó körül. Nem voltam olyan bátor hogy a motor teret kimossam magasnyomásúval. A motor alatt lévő védő lemezben a kosz és a gázolaj megállt az bűzlik, majd ha aknára tudok járni akkor le lesz szedve és kipucolva.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2015.04.10 péntek, 17:46:08 »

és mit is csinálsz a palack vízzel?

csak az autó orra elé lerakod és kész. Nekem van benne elektromos riasztó, spray-el befújva, külső elektromos riasztó, de a palack víz óta nem jött bele menyét
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:14:53 »

csak az autó orra elé lerakod és kész. Nekem van benne elektromos riasztó, spray-el befújva, külső elektromos riasztó, de a palack víz óta nem jött bele menyét

Ezt már alkalmaztam én is, elvileg bevált. Itt is volt elektromos nyavaja nem ért semmit.

Viszont van olyan elektromos ami meg is rázza a rohadékot, ha az ultrahang nem zavarja el az már jó, lehet beruházok egy olyanra.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2015.04.11 szombat, 12:03:21 »

és mit is csinálsz a palack vízzel?
Meglocsolod a nyestet, ha közelít!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2015.04.11 szombat, 20:53:25 »

Sziasztok!

1éve már megvan a 2009-es 2.0TDCI mondeom, napokban hibátt észleltem amit nem tudok,hogy mi! Leirom az észrevételeimet, hátha tud valaki valami okosat írni rá!
1:Piros lámpát megközelítve visszaváltottam 1 sebességfokozatot, benyomott kuplungnál lefulladt az autó! (hibát nem dobott, ujraindítás után hibanélkül ment tovább)
2: kb az első hibajelenség után megtettem 600km-t lakott területre beértével lassítottam visszaváltásnál, benyomott kuplungnál ugyancsak lefulladt az autó!
3: második hiba után kb 30km megtétele után menetközben (lakott területen) folyamatos gáztartásnál nyomatékveszteség, mintha elengedtem volna a gázpedált kb 3mp.-ig!
Mi lehet az ok? Valaki tapasztalt más ilyet?

Köszönettel: Péter
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2015.04.11 szombat, 21:00:31 »

Meglocsolod a nyestet, ha közelít!  eplus2
De ez csak húsvétkor jó megoldás!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2015.04.11 szombat, 21:45:45 »

De ez csak húsvétkor jó megoldás!  Cheesy
eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.