Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:17:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258912 alkalommal)
0 Felhasználó és 272 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7050 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 13:13:54 »
A kettő pierburg nyomás átalakító közül melyik felel a turbo nyomásért? Az amelyik beljebb van, vagy a felém közelebbi?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7051 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 16:46:24 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.05 vasárnap, 13:13:54
A kettő pierburg nyomás átalakító közül melyik felel a turbo nyomásért? Az amelyik beljebb van, vagy a felém közelebbi?
Tudomásom szerint a belső, de holnap reggel megnézem és megmondom.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7052 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 19:54:07 »
Idézetet írta: zozo21 - 2015.04.05 vasárnap, 16:46:24
Tudomásom szerint a belső, de holnap reggel megnézem és megmondom.
Köszi előre is.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7053 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 20:17:32 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.04.03 péntek, 20:31:34
Sziasztok!
Mi a különbség a qxba és az ufba motor között? Évjárat alapján lehet tudni, hogy melyik van a kocsiban? Vagy valami más alapján (a forgalmit leszamítva)?
Köszi
Szia!
A QXBA Euro 3 140Le, UFBA Euro 5. szintén 140Le
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7054 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 20:22:25 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.04.05 vasárnap, 20:17:32
Szia!
A QXBA Euro 3 140Le, UFBA Euro 5. szintén 140Le
QXBA Euro 4-es.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7055 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 21:52:06 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.05 vasárnap, 13:13:54
A kettő pierburg nyomás átalakító közül melyik felel a turbo nyomásért? Az amelyik beljebb van, vagy a felém közelebbi?
a hatso
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7056 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 10:01:56 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.04.05 vasárnap, 20:17:32
Szia!
A QXBA Euro 3 140Le, UFBA Euro 5. szintén 140Le
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.05 vasárnap, 20:22:25
QXBA Euro 4-es.
Van esetleg még más lényegi különbség? Gondolok itt ilyenre, hogy koromszűrő regenerálása egyiknek sem az égéstérbe nyomott anyaggal megy?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7057 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 10:38:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.03 péntek, 18:08:18
Húsvéti nyuszi hozta: a 2-es hengernél ereszt a résolajcső, áll a gázolaj a szelepdeklin.
(Itt a bizonyíték, hogy a történelem ismétli önmagát: az MK3-nál is volt résolajcső gondom az együtt töltött első félévben.
- ez legalább nem vészüzemezik és gyújtogat miatta malacfarkat)
Mivel lehet a gázolajat közömbösíteni úgy, hogy a műanyag/gumi alkatrészek ne károsodjanak? Brigeciol?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7058 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 10:42:42 »
Idézetet írta: power_ford - 2015.04.05 vasárnap, 21:52:06
a hatso
Most cseréltem és mégis csak az első ami a hűtőhöz közelebb van.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7059 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 11:09:42 »
Tegnapi nap ismét látogatást tettem power_ford kollégánál egy kis chip tuningot eszközölt a járgányon olyan 170Le/385Nm lehet most az állapot. Nagyon érezhető a gyári 140-es értékhez képest, ahogy megjön a töltés lapulok az ülésbe.
Tesztelgettem tegnap 180-ig szépen húz a gép utána kezd el elfogyni egészen 200-ig próbáltam ott vettem vissza, tovább nem kínoztam, ennyivel még úgyse ment egyszer se ez az autó, itt volt az ideje kipróbálni.
Szóval aki gondolkozik rajta nyugodtan keresse meg a hirdetések között is megtalálja.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7060 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 11:11:04 »
Idézetet írta: zozo21 - 2015.04.06 hétfő, 10:42:42
Most cseréltem és mégis csak az első ami a hűtőhöz közelebb van.
Most akkor már nem hullámzó a teljesítmény? Meg végül azt rendelted amit linkeltünk?
Tehát akkor az első tartozik a turbohoz a hátsó meg a leállításhoz?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7061 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 13:30:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.06 hétfő, 10:38:56
Mivel lehet a gázolajat közömbösíteni úgy, hogy a műanyag/gumi alkatrészek ne károsodjanak? Brigeciol?
igen.pl.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7062 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 19:48:54 »
Halihó!
Fogyiról is majd számolj be kérlek. Persze nem taposó üzemmódban, hanem ahogy régebben vezetted a másikat, hogy legyen viszonyítási alap. Nem tervezem beépíteni, de kíváncsi vagyok az eredményre. Köszi!!
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.06 hétfő, 11:09:42
Tegnapi nap ismét látogatást tettem power_ford kollégánál egy kis chip tuningot eszközölt a járgányon olyan 170Le/385Nm lehet most az állapot. Nagyon érezhető a gyári 140-es értékhez képest, ahogy megjön a töltés lapulok az ülésbe.
Tesztelgettem tegnap 180-ig szépen húz a gép utána kezd el elfogyni egészen 200-ig próbáltam ott vettem vissza, tovább nem kínoztam, ennyivel még úgyse ment egyszer se ez az autó, itt volt az ideje kipróbálni.
Szóval aki gondolkozik rajta nyugodtan keresse meg a hirdetések között is megtalálja.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7063 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 21:07:59 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.04.06 hétfő, 19:48:54
Halihó!
Fogyiról is majd számolj be kérlek. Persze nem taposó üzemmódban, hanem ahogy régebben vezetted a másikat, hogy legyen viszonyítási alap. Nem tervezem beépíteni, de kíváncsi vagyok az eredményre. Köszi!!
Én viszont - ha nem nő nem taposós módban a fogyi - akár meg is csináltatnám, pár plusz Nm 2000 fölött jól jön, hadd fickándozzon a bálna.
Szóval még egy fogyikérés.
Naplózva
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7064 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 21:56:02 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.06 hétfő, 21:07:59
Én viszont - ha nem nő nem taposós módban a fogyi - akár meg is csináltatnám, pár plusz Nm 2000 fölött jól jön, hadd fickándozzon a bálna.
Szóval még egy fogyikérés.
Engemet is erdekel a fogyi mert olyan jol megy hogy nem tudom ugy vezetni mint elotte
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7065 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 23:52:03 »
Én is kíváncsi leszek a fogyira, de az még nem mostanában lesz meg a kis távok miatt, de mindenképp jelezni fogom.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7066 Dátum:
2015.04.07 kedd, 10:44:41 »
Idézetet írta: zozo21 - 2015.04.06 hétfő, 10:42:42
Most cseréltem és mégis csak az első ami a hűtőhöz közelebb van.
Furi. S-Maxban a hátsó turbóé az elülső a leállító csappanytút vezérli. (QXWA motorkód)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7067 Dátum:
2015.04.07 kedd, 11:37:40 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.06 hétfő, 11:11:04
Most akkor már nem hullámzó a teljesítmény? Meg végül azt rendelted amit linkeltünk?
Tehát akkor az első tartozik a turbohoz a hátsó meg a leállításhoz?
Én múltkor cseréltem ki a leállítót mert leállításkor "fingorászot"
Most meg kezdett hullámozni gyorsításkor, de nem vettem még egy ujjat, hanem a "fingrászósat" megáztattam WD 40-el:)
Jó lett, mert más más módon használódik el a két mágnesszelep és a WD 40 mégis csak egy csodaszer.
Most féktárcsa és a fékbetét csere előtt állok.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7068 Dátum:
2015.04.07 kedd, 12:25:32 »
Idézetet írta: zozo21 - 2015.04.07 kedd, 11:37:40
Én múltkor cseréltem ki a leállítót mert leállításkor "fingorászot"
Most meg kezdett hullámozni gyorsításkor, de nem vettem még egy ujjat, hanem a "fingrászósat" megáztattam WD 40-el:)
Jó lett, mert más más módon használódik el a két mágnesszelep és a WD 40 mégis csak egy csodaszer.
Most féktárcsa és a fékbetét csere előtt állok.
Én kb, egy hónapja cseréltem fel a kettőt, mert a turbóé már szinte minden leállítás után 5-10 percig zümmögött. A gyorsítás jó lett, de most meg persze az elhasználódottabb szelep a leállítóhoz került ugyan jó darabig nem volt semmi tünete, de tegnapelőtt leállításkor egy embereset eresztett. Lehet, hogy nálam is kell majd a WD 40 fürdő.
Amúgy hogy csináltad? Csak befújtál valahová a cuccból, vagy tényleg belevágtad 2 deci WD 40-be a szelepet?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7069 Dátum:
2015.04.07 kedd, 16:32:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.06 hétfő, 11:09:42
Tegnapi nap ismét látogatást tettem power_ford kollégánál egy kis chip tuningot eszközölt a járgányon olyan 170Le/385Nm lehet most az állapot. Nagyon érezhető a gyári 140-es értékhez képest, ahogy megjön a töltés lapulok az ülésbe.
Tesztelgettem tegnap 180-ig szépen húz a gép utána kezd el elfogyni egészen 200-ig próbáltam ott vettem vissza, tovább nem kínoztam, ennyivel még úgyse ment egyszer se ez az autó, itt volt az ideje kipróbálni.
Szóval aki gondolkozik rajta nyugodtan keresse meg a hirdetések között is megtalálja.
Milyen árban mozog egy ilyen chip tuning?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7070 Dátum:
2015.04.07 kedd, 16:40:58 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.04.07 kedd, 16:32:48
Milyen árban mozog egy ilyen chip tuning?
40k
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7071 Dátum:
2015.04.07 kedd, 17:46:12 »
Öntsünk tiszta vizet a pohárba most akkor melyik a turboért feleős az első, vagy a hátsó?
Csak mert mindenki mást mond.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7072 Dátum:
2015.04.07 kedd, 18:25:29 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.04.07 kedd, 16:32:48
Milyen árban mozog egy ilyen chip tuning?
40ért irdeti Powerford
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7073 Dátum:
2015.04.07 kedd, 18:44:56 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.07 kedd, 17:46:12
Öntsünk tiszta vizet a pohárba most akkor melyik a turboért feleős az első, vagy a hátsó?
Csak mert mindenki mást mond.
A mienken hatso
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7074 Dátum:
2015.04.08 szerda, 17:42:16 »
Ez a mágnesszelep téma az UFBA motornál is így van?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7075 Dátum:
2015.04.08 szerda, 18:01:23 »
Idézetet írta: fektoh - 2015.04.07 kedd, 12:25:32
Én kb, egy hónapja cseréltem fel a kettőt, mert a turbóé már szinte minden leállítás után 5-10 percig zümmögött. A gyorsítás jó lett, de most meg persze az elhasználódottabb szelep a leállítóhoz került ugyan jó darabig nem volt semmi tünete, de tegnapelőtt leállításkor egy embereset eresztett. Lehet, hogy nálam is kell majd a WD 40 fürdő.
Amúgy hogy csináltad? Csak befújtál valahová a cuccból, vagy tényleg belevágtad 2 deci WD 40-be a szelepet?
Csak fúj bele mind a 3 lukba és utána jól ütögesd ki a kezedhez, hogy ne maradjon benne WD40.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7076 Dátum:
2015.04.08 szerda, 18:27:10 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.08 szerda, 16:06:12
no. most cseréltem a hátsó szelepet. elmúlt a hullámzó gyorsulás. ennek örömére
http://www.crcindustries.com/files/MAF%20Flyer%20FINAL%202.pdf
ilyen szerrel kipucoltam a map és maf szenzort. a map szenzor marha kormos volt. a másik alig koszos.
úgyfest jól is megy.
Szuper, végül azt vetted amit linkeltünk a 11600ft-ost?
Ez a MAP és MAF szenzor hol található?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7077 Dátum:
2015.04.08 szerda, 19:02:46 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.08 szerda, 18:27:10
Szuper, végül azt vetted amit linkeltünk a 11600ft-ost?
Ez a MAP és MAF szenzor hol található?
elöl a szívósorra menő műanyag csőcsonkban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7078 Dátum:
2015.04.08 szerda, 19:19:09 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.08 szerda, 19:16:14
igen. de tényleg jól megy most,főleg a tisztítás után. nagyon olajos/kormos volt a szívócsőben levő.
ellenben a régi szelept elrakom. erre a wd 40 mutatványra kíváncsi vagyok. hogy üzemben meddig bírja ezzel kezelve. mást nem a leállító szelep helyére megfelelő így is gondolom.
Akkor csak sikerült és be is vált a dolog.
Ezt a tisztítót hol szerezted be?
Alf: Köszi.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7079 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 00:11:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.03 péntek, 18:08:18
Húsvéti nyuszi hozta: a 2-es hengernél ereszt a résolajcső, áll a gázolaj a szelepdeklin.
(Itt a bizonyíték, hogy a történelem ismétli önmagát: az MK3-nál is volt résolajcső gondom az együtt töltött első félévben.
- ez legalább nem vészüzemezik és gyújtogat miatta malacfarkat)
egy jelentősebb összeg ellenében elmulasztódott.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7080 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 00:16:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.09 csütörtök, 00:11:14
egy jelentősebb összeg ellenében elmulasztódott.
ami...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7081 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 00:21:54 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.04.09 csütörtök, 00:16:11
ami...
~40e
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7082 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 06:05:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.09 csütörtök, 00:21:54
~40e
mit adtak el ennyi pénzért?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7083 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 09:29:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.03 péntek, 18:08:18
Húsvéti nyuszi hozta: a 2-es hengernél ereszt a résolajcső, áll a gázolaj a szelepdeklin.
(Itt a bizonyíték, hogy a történelem ismétli önmagát: az MK3-nál is volt résolajcső gondom az együtt töltött első félévben.
- ez legalább nem vészüzemezik és gyújtogat miatta malacfarkat)
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7084 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 09:34:40 »
Idézetet írta: zozo21 - 2015.04.08 szerda, 18:01:23
Csak fúj bele mind a 3 lukba és utána jól ütögesd ki a kezedhez, hogy ne maradjon benne WD40.
Kösz!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7085 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 10:18:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.09 csütörtök, 06:05:30
mit adtak el ennyi pénzért?
alkatrész+beszerelés kb 50-50%. Egyelőre nem találom az eCat-ban a pontos leírást hozzá, de a porlasztó környékén minden úgy kezdődik, hogy szívósor le, úgyhogy ennek megfelelően van normázva a cselekmény.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7086 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 10:21:17 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.04.09 csütörtök, 09:29:51
a húsvéti jövés-menés a hengerfejen összegyűlt gázolaj leszívásával kezdődött.
Aromában ugyan elmarad a pálinkától, de hatása nagyon hasonló, még akkor is, ha fecskendővel szívtam le. (gyk: k.rvabüdös és fejfájást okoz)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7087 Dátum:
2015.04.10 péntek, 12:21:22 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.08 szerda, 19:39:20
Bárdi forgalmazza. A féktisztítóban némelyikben aceton van,amit nem biztos ,hogy kedvel a légtömegmérő.
Ellenben a szívócsőnél a map melletti érzékelőt nem tudtam kivenni.nem akartam kifeszegetni. az vajon mi?
Voltam a Bárdiba nincs náluk az a tisztító. Szóval sima sensor cleanert vettem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7088 Dátum:
2015.04.10 péntek, 13:34:24 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.10 péntek, 13:17:06
gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.
Vegyél élvefogó csapdát (kb. 10 eFt), én Zuglóban már 3-at is fogtam sima tyúktojással.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7089 Dátum:
2015.04.10 péntek, 13:46:15 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.10 péntek, 13:17:06
gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.
Ha nem lax messze, kölcsönadom Vanit, esetleg nézzel vmi kotorék ebet a menhelyen...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7090 Dátum:
2015.04.10 péntek, 13:50:22 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.10 péntek, 13:17:06
gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.
Műanyag 1.5-2L-es palack, víztiszta, vegyél le róla minden feliratos matricát, töltsd tele vízzel. A nyest többet nem megy oda.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7091 Dátum:
2015.04.10 péntek, 14:47:38 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.04.10 péntek, 13:17:06
gondolom az is megfelelő. én egyedül a hófokmérőt nem tudtam kivenni.kicsit szorul, tegnap meg nyesttelenítettem a rendszert.amíg el nem rág valami vezetéket. minden nap ott alszik a motoron.
Megnéztem olyan tiszta a MAF szenzor hogy nem is fújtam rá semmit.. Kicseréltem a Pierburgot is meglátjuk milyen.
Hogyan nyestelenítesz? Nekem már tele van fújva a motortért nyest riasztóval ide is állandóan bemegy.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7092 Dátum:
2015.04.10 péntek, 15:33:36 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.04.10 péntek, 13:50:22
Műanyag 1.5-2L-es palack, víztiszta, vegyél le róla minden feliratos matricát, töltsd tele vízzel. A nyest többet nem megy oda.
és mit is csinálsz a palack vízzel?
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7093 Dátum:
2015.04.10 péntek, 15:47:52 »
Idézetet írta: Nyemó - 2015.02.24 kedd, 18:32:43
Sziasztok,
nos ez a story szerintem mindent visz...negatív értelemben...BOSCH szervizcsoporthoz tartozik a műhely , a mai után pofám nem lenne a BOSCH-os pecsétet rányomni a számlára...
Szóval tegnap írtam a porlasztós gondomat , ma elmentem diagra meg résolajvizsgálatra.
- Diag hibát nem hozott , megnéztük a rendszer mit mutat az (ne kövezzetek meg nem tudom a pontos megnevezését) egyes porlasztók befecskendezésére.
Első csúcs : 0,76 / Második csúcs: 0,89 / Harmadik csúcs : 1,12 / Negyedik csúcs : 1,23 /// Mondták hogy az első kettő elmegy kategória még a másik kettő igen csak haldoklik. Mi legyen? Csináljuk meg a résolajvizsgálatot is? Mondtam hogy 1értelmű
- Okés csövek szétszed , megvolt a "poharazás" , kettő tényleg többet nyomott be mint kellett volna , így a kopogó hang szerintem megvan , bár nem tudom milyen érték fölött mondjuk azt hogy kuka a porlasztó.
Most jön a legjobb rész. Amikor a visszavezető csöveket húzta ki a porlasztókból a végén van egy gumi O gyűrű , ami nem engedi szivárogni a GO-t , no az el volt keményedve , 4 ből 2 eltörött. Persze nem volt nekik készleten , ezért visszarakták törötten és annyit mondott hogy valószínű nem fog szivárogni...Oké fizettem és eljöttem , ők a "szakemberek" megbíztam bennük (mondták h pár nap múlva menjek vissza hogy rálessenek folyik-e , meg addig rendelnek gumigyűrűt is)
Eljöttem haza (15km) félúton erős GO szagot éreztem , de mondom gyors hazateperek mert szakadt az eső , hazaértem motorháztető felnyit tiszta GO a motortér , nem hogy a tömítésnél szivárgott , de még a visszavezető cső is kipattant a helyéről...Felment a pumpa felhívtam a szervizt , közölte a kis diszpécser nőci hogy épp most köszönt el nem tudja adni a szerelőt már...Mondom nem érdekel menjen ki és szóljon neki. Oks , elérte még , mondom a csóknak mi van , csak hebegett habogott , jó-jó adjak címet kijön házhoz (kb ez a minimum...). kijött hozott magával valami használtat amit a műhelyben talált , most annyit elértünk hogy meghajtottam a kocsit és nem szivárog , de holnap mehetek ilyen gumigyűrűt venni...
Ezek után kérdem én , hogy engedhet el úgy a szerelő hogy enm bizonyosodott meg róla hogy rendesen összerakta a kocsit , 2. hogy adhatja a BOSCH az ilyen szervizekhez a nevét???
Ja és a legjobb , 10k pénzbe került.
Röviden ennyi lenne.
Gyors kérdés még:
- a fent leírt értékek mondanak vkinek valami konkrétabbat?
- vettem egy PROTEC nevezetű adalékot , beleönthetem vagy inkább hanyagoljam?
Üdv a klubban! Pár hónapja nem néztem a fórumot, most csak találomra beleolvastam. Ugyan így jártam. Annyi különbséggel, hogy nekem nem a bosch szerviz cseszte el, hanem a mezei szerelő akinél minden autómat javítva szerelve volt. Cserélt rajta kettőstömegűt meg ami ezzel jár. A porlasztó mizériát már párszor leírtam ősz óta, akkor irogatottam róla. Szinte ugyan ez volt csak más értékek, meg a 4ből 1 tért el leginkább. Mérettem több helyen köztük a bosch szervizben is de komolyabbat nem csináltak vele, minden más egyszerű mérést haveri alapon. Sokat forgolódtam ezen a porlasztó dolgon mert ha tényleg rossz akkor igen sokban van... aztán kiszedte a szerelő elküldte valahova "felújították" vagy valami hasonló amiért nem tudom mennyit max 15ezret kértek és azóta is ugyan az a helyzet mint előtte. azóta már mentem vele 7-8 ezer km-t de semmi. voltam olajcserén pár hete, a szerelő azt mondta, hogy eltűnt az a rezgés, már nem érzi 1-2 ezres fordulat között amit ősszel érzett és a porlasztóra gyanakodtak. Csoda történt.
Ez a gumigyűrűs gázolaj folyás meg ugyan így megvolt nálam, csak azzal a különbséggel hogy rosszul rakták vissza és menet közben lejött és folyt minden. Azóta is méterekről érezni lehet a gázolaj szagot az autó körül. Nem voltam olyan bátor hogy a motor teret kimossam magasnyomásúval. A motor alatt lévő védő lemezben a kosz és a gázolaj megállt az bűzlik, majd ha aknára tudok járni akkor le lesz szedve és kipucolva.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7094 Dátum:
2015.04.10 péntek, 17:46:08 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.04.10 péntek, 15:33:36
és mit is csinálsz a palack vízzel?
csak az autó orra elé lerakod és kész. Nekem van benne elektromos riasztó, spray-el befújva, külső elektromos riasztó, de a palack víz óta nem jött bele menyét
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7095 Dátum:
2015.04.10 péntek, 19:14:53 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.04.10 péntek, 17:46:08
csak az autó orra elé lerakod és kész. Nekem van benne elektromos riasztó, spray-el befújva, külső elektromos riasztó, de a palack víz óta nem jött bele menyét
Ezt már alkalmaztam én is, elvileg bevált. Itt is volt elektromos nyavaja nem ért semmit.
Viszont van olyan elektromos ami meg is rázza a rohadékot, ha az ultrahang nem zavarja el az már jó, lehet beruházok egy olyanra.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7096 Dátum:
2015.04.11 szombat, 12:03:21 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.04.10 péntek, 15:33:36
és mit is csinálsz a palack vízzel?
Meglocsolod a nyestet, ha közelít!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7097 Dátum:
2015.04.11 szombat, 20:53:25 »
Sziasztok!
1éve már megvan a 2009-es 2.0TDCI mondeom, napokban hibátt észleltem amit nem tudok,hogy mi! Leirom az észrevételeimet, hátha tud valaki valami okosat írni rá!
1:Piros lámpát megközelítve visszaváltottam 1 sebességfokozatot, benyomott kuplungnál lefulladt az autó! (hibát nem dobott, ujraindítás után hibanélkül ment tovább)
2: kb az első hibajelenség után megtettem 600km-t lakott területre beértével lassítottam visszaváltásnál, benyomott kuplungnál ugyancsak lefulladt az autó!
3: második hiba után kb 30km megtétele után menetközben (lakott területen) folyamatos gáztartásnál nyomatékveszteség, mintha elengedtem volna a gázpedált kb 3mp.-ig!
Mi lehet az ok? Valaki tapasztalt más ilyet?
Köszönettel: Péter
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7098 Dátum:
2015.04.11 szombat, 21:00:31 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.04.11 szombat, 12:03:21
Meglocsolod a nyestet, ha közelít!
De ez csak húsvétkor jó megoldás!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7099 Dátum:
2015.04.11 szombat, 21:45:45 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.04.11 szombat, 21:00:31
De ez csak húsvétkor jó megoldás!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ