Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:06:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263598 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 19:56:02 »

a füst miatt haldoklik a dpf!magától nem megy tönkre.

Nem biztos. Ha hibás a szenzorja, akkor attól is sűrűn regenerálhat. Nekem is ezt mondtad és még se az volt a gond, hogy füs miatt regenerált sűrűn, hanem a szenzorom hibás. 

De egyértelműen utána kell járni beméretni a szenzort meg a felsorolt dolgoknak utána nézni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 21:52:45 »

Regeneráció miatt is bekapcsolhat. A pillanatnyi fogyasztás nem növekszik meg ilyenkor?

nem. meg a hangja sem változik, semmit nem veszek észre. Javarészt lakott területen kivül használom, elvileg nem lehet gond a regenerációval...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 21:53:54 »

Nem biztos. Ha hibás a szenzorja, akkor attól is sűrűn regenerálhat. Nekem is ezt mondtad és még se az volt a gond, hogy füs miatt regenerált sűrűn, hanem a szenzorom hibás.  

De egyértelműen utána kell járni beméretni a szenzort meg a felsorolt dolgoknak utána nézni.
az hogy derült ki neked,hogy a szenzor a hibás?
továbbá neki nem olyan a rendszere mint neked,mert az övé fészliftes,egészen más....nem csak a befecskendezés,hanem neki lambdaszondái vannak....
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 21:55:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 22:17:58 »

az hogy derült ki neked,hogy a szenzor a hibás?
továbbá neki nem olyan a rendszere mint neked,mert az övé fészliftes,egészen más....nem csak a befecskendezés,hanem neki lambdaszondái vannak....

Autokorbelnél mondták, hogy hibás a szenzor mivel ki van belezve a szűrő nem szabadna neki nyomást érzékelni meg nézték. Ha csak a gyújtást ráteszem már érzékeli a nyomást és ugye 0-nak kéne lennie.
Mondta az ürge hogy cserélni kéne, de mivel már nem indít regent nem fogom cserélni egy vagyonért.
Valószínűleg már nagyon régóta rossz lehet a szenzor azért is indíthatott ezt 500km-ként regent hosszútávú használat mellett is. Sad

Ja tényleg övé fészlift.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 22:23:33 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 22:43:28 »

milyen ujfajta megoldás? engem riogatnak hogy euro5 motorbol nem biztos a siker! falbav
FL-es megoldásnál már nem higítja a regen a motorolajat, mert a dpf-hez fecskendezi be. (Nekem is ilyen)
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 22:56:35 »

FL-es megoldásnál már nem higítja a regen a motorolajat, mert a dpf-hez fecskendezi be. (Nekem is ilyen)

Már múltkor beszéltünk erről, hogy az FL-es is nyom gázolajat a motorba csak kevesebbet.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 08:11:28 »

Egyébként ha már van hangja /leállítás után/ a szelepnek, akkor csak ennyi a probléma, vagy már menet közben sem végzi jól a dolgát?
Kicserélted? Menettulajdonságban észreveszel különbséget? Ha veszel újat akkor teljesen mindegy, hogy melyiket veszed a kettő közül? A gyári számának a vége más és az ára sem egyforma.
Szia. Menet kozben semmi gond nincs. Meg nem csereltem le, csak rendelni sikerult, a heten jon meg. Szerintem semmi kulonbseg koztuk es ezt mondtak a Kovacs autonal is. Ha csereltem irok majd hogy mi valtozott
Naplózva
nagyartur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 22:14:26 »

Sziasztok! Most vettünk egy 2010-es tdci 140 Le rős mondeót, 68 ezer km el. (elég valószínű hogy valóban annyi), tudomásom szerint azért ennek a befecskendező rendszere elég stabil már, viszont a dpf-től tartok kicsit. Nem akarok hülyeséget kérdezni, de van olyan rejtett szervizmenü vagy akármi ahol kitudja írni a dpf állapotát? Úgy tudom hogy a c vectrában van ilyesmi, ezért kérdezem. Köszi a válaszokat előre is. Üdv.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2015.05.12 kedd, 00:44:24 »

Ha valaki járt már így adjon tanácsot mit tegyek!Köszönöm!
igyál egy sört és aggódj kevesebbet. szoríts egyet a bilincsen.
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2015.05.12 kedd, 08:13:34 »

Sziasztok

A leállításkori puki, majd halkuló nyöszörgő hang az biztos a turbó vákuum szelepre vezethető vissza? Nálam is jelentkezik ez.
Még garis a gép, így nem vinném máshova szervizre, nehogy emiatt bukjam. Mennyi lehet ennek a cseréje Fordéknál? :/

(egyébként a menetdinamikában nem érzek különbséget)

Köszi
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2015.05.12 kedd, 08:43:19 »

Sziasztok

A leállításkori puki, majd halkuló nyöszörgő hang az biztos a turbó vákuum szelepre vezethető vissza? Nálam is jelentkezik ez.
Még garis a gép, így nem vinném máshova szervizre, nehogy emiatt bukjam. Mennyi lehet ennek a cseréje Fordéknál? :/

(egyébként a menetdinamikában nem érzek különbséget)

Köszi

Szerintem nyugodtan cseréltesd, a garit nem fogja befolyásolni, észre se veszik. Fordnál legalább 2-3 szorosa.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2015.05.12 kedd, 09:46:21 »

Szerintem nyugodtan cseréltesd, a garit nem fogja befolyásolni, észre se veszik. Fordnál legalább 2-3 szorosa.

Köszönöm!
Esetleg Dunakeszi, BP XIII vagy BP IV ker-ben tudtok erre egy jó és nem túl drága szerelőt?
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2015.05.12 kedd, 09:52:58 »

Köszönöm!
Esetleg Dunakeszi, BP XIII vagy BP IV ker-ben tudtok erre egy jó és nem túl drága szerelőt?

Ha van hozzá egy kis ügyességed, akár Te is tudod cserélni, már sokan megtették. Az alkatrész forrásra is van néhány link, pár bejegyzéssel korábban. Ha mégis szeretnél szerelőt, akkor a Stadion közelében, illetve a XVI. kerben tudok. Mindkettőhöz vihetsz alkatrészt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2015.05.12 kedd, 10:01:01 »

Ha van hozzá egy kis ügyességed, akár Te is tudod cserélni, már sokan megtették. Az alkatrész forrásra is van néhány link, pár bejegyzéssel korábban. Ha mégis szeretnél szerelőt, akkor a Stadion közelében, illetve a XVI. kerben tudok. Mindkettőhöz vihetsz alkatrészt.

A XIV-kerületit meg tudod adni?
Néztem a korábbi hozzászólásokat, láttam hogy nem tartjátok nagy varázslásnak, lehet meg is próbálom, de egy közeli szerelő mindig jól jön Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.14 csütörtök, 12:45:23 írta szemisun » Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2015.05.12 kedd, 10:12:14 »

A XIV-kerületit el meg tudod adni?
Néztem a korábbi hozzászólásokat, láttam hogy nem tartjátok nagy varázslásnak, lehet meg is próbálom, de egy közeli szerelő mindig jól jön Wink

Küldtem pü-t.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2015.05.12 kedd, 20:31:43 »

igyál egy sört és aggódj kevesebbet. szoríts egyet a bilincsen.
Kösz a tanácsot,jó ötlet!Mind a három.A bilincset elérem ha kiveszem a lámpát,vagy alulról ha leveszem a védőlemezt?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2015.05.12 kedd, 23:57:17 »

Kösz a tanácsot,jó ötlet!Mind a három.A bilincset elérem ha kiveszem a lámpát,vagy alulról ha leveszem a védőlemezt?
lövésem sincs hol van a probléma a motortérben, de a lámpa kivétele pont 3 perces művelet visszarakással együtt, én azzal kezdeném...sok helyet nem nyersz vele.
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2015.05.13 szerda, 15:55:40 »

Szia. Menet kozben semmi gond nincs. Meg nem csereltem le, csak rendelni sikerult, a heten jon meg. Szerintem semmi kulonbseg koztuk es ezt mondtak a Kovacs autonal is. Ha csereltem irok majd hogy mi valtozott

Sikerult cserelni. Nem hittem de javult az auto 1-2-ben. Nem rangat annyira sem mint eddig. Szerintem megeri megcsinalni. A levegoszuro hazat sem kellett szetkapni hozza, annelkul is hozza lehetett ferni!
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2015.05.13 szerda, 17:26:35 »

Sikerult cserelni. Nem hittem de javult az auto 1-2-ben. Nem rangat annyira sem mint eddig. Szerintem megeri megcsinalni. A levegoszuro hazat sem kellett szetkapni hozza, annelkul is hozza lehetett ferni!
Melyiket kell rendelni a kettő közül?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2015.05.13 szerda, 21:38:11 »

Melyiket kell rendelni a kettő közül?
A hátsót kell cserélni, de ugyanaz amúgy mindkettő. Írj Nagy Gyulának a Nagyautós topikba, ő tudni fogja pontosan milyen fog kelleni neked (én is tőle rendeltem, 1 nap alatt megjött)
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 09:06:45 »

A hátsót kell cserélni, de ugyanaz amúgy mindkettő. Írj Nagy Gyulának a Nagyautós topikba, ő tudni fogja pontosan milyen fog kelleni neked (én is tőle rendeltem, 1 nap alatt megjött)
Köszi
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:41:30 »

Ma voltam kötelező szervízen, mert még garanciális a gépezet.
70e volt a vége, ebben olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő volt + Assistance szolgáltatás (nem tudom, hogy ez most sok vagy kevés, de én egy picit húzom a szám)
Pár commenttel korábban írtam, hogy nekem is jelentkezett a leállítás utáni nyöszörgő hang. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne esetleg a vákuumszelep cseréje. Tipp? Csak az alkatrész 60e HUF  wow1
Még szerencse, hogy itt valaki írta, hogy 9900 HUF-ért gyári Fordot hoz  taps. Azt hiszem maradok annál + első alkalommal az ajánlott szerelőnél, később majd nekibátorkodom, addig ellesem a technikát  angel

Ha nem lenne garancia, messziről kerülném a márka szervízt... szomoru1
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:47:26 »

Ma voltam kötelező szervízen, mert még garanciális a gépezet.
70e volt a vége, ebben olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő volt + Assistance szolgáltatás (nem tudom, hogy ez most sok vagy kevés, de én egy picit húzom a szám)
Pár commenttel korábban írtam, hogy nekem is jelentkezett a leállítás utáni nyöszörgő hang. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne esetleg a vákuumszelep cseréje. Tipp? Csak az alkatrész 60e HUF  wow1
Még szerencse, hogy itt valaki írta, hogy 9900 HUF-ért gyári Fordot hoz  taps. Azt hiszem maradok annál + első alkalommal az ajánlott szerelőnél, később majd nekibátorkodom, addig ellesem a technikát  angel

Ha nem lenne garancia, messziről kerülném a márka szervízt... szomoru1

Nekem 78 volt, annyi hogy lecserélték a fékolajat is. A márkaszerviz nem olcsó, cserében drága. És ha van jó szerelőd, sok mindennél kihagyhatóak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 17:18:28 »

Ma voltam kötelező szervízen, mert még garanciális a gépezet.
70e volt a vége, ebben olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő volt + Assistance szolgáltatás (nem tudom, hogy ez most sok vagy kevés, de én egy picit húzom a szám)
Pár commenttel korábban írtam, hogy nekem is jelentkezett a leállítás utáni nyöszörgő hang. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne esetleg a vákuumszelep cseréje. Tipp? Csak az alkatrész 60e HUF  wow1
Még szerencse, hogy itt valaki írta, hogy 9900 HUF-ért gyári Fordot hoz  taps. Azt hiszem maradok annál + első alkalommal az ajánlott szerelőnél, később majd nekibátorkodom, addig ellesem a technikát  angel

Ha nem lenne garancia, messziről kerülném a márka szervízt... szomoru1

Nagyon, én ezt kb. 20-25e Ft-ból megcsinálom. Alkatrészek Nagyautótól, beszerelés, meg nem márkaszervíz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:10:28 »

Nagyon, én ezt kb. 20-25e Ft-ból megcsinálom. Alkatrészek Nagyautótól, beszerelés, meg nem márkaszervíz.

De a tied se garis emiatt nem KELL markaszervizbe vinned. Ott ilyen arak vannak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2015.05.15 péntek, 13:19:53 »

De a tied se garis emiatt nem KELL markaszervizbe vinned. Ott ilyen arak vannak.

A garancia tulajdonképpen mire vonatkozik?
Elektromos cuccok, motorblokk, turbó
A kopó alkatrészekre nem...

Legalábbis ezt a combót ismerem. Viszont a vákuum szelep nem egy elektromos dolognak minősül? Akkor azért miért akarnak elkérni 60e-t?
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2015.05.15 péntek, 13:28:54 »

A garancia tulajdonképpen mire vonatkozik?
Elektromos cuccok, motorblokk, turbó
A kopó alkatrészekre nem...

Legalábbis ezt a combót ismerem. Viszont a vákuum szelep nem egy elektromos dolognak minősül? Akkor azért miért akarnak elkérni 60e-t?

Hirtelen ezt találtam, igaz ez az extra garancia. http://www.ford.hu/fordgarancia Szerintem egy vákuumszelepet a kopó alkatrészek közé sorolnak sajna.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2015.05.15 péntek, 13:34:40 »

Hirtelen ezt találtam, igaz ez az extra garancia. http://www.ford.hu/fordgarancia Szerintem egy vákuumszelepet a kopó alkatrészek közé sorolnak sajna.

Megközelítés kérdése... Én egy kicsit beleálltam ebbe a dologba anno... MK3-asomon kicserélték a kuplungot, kinyomót és kettőstömegűt is, sőt a turbót, ékszijfeszítő szettet is, utóbbit úgy 4-szer...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 10:46:56 »

2.0 dízel, volt vezérműszíj cserélve, és utána kiesett egyszer a főtengely szíjtárcsája belsejében lévő "gumipogácsa". Visszaraktam, hátha csak nem nyomták vissza rendesen, de mostanra megint kiesett, és most nem is találtam meg. Van ennek valami fontos szerepe? Ahogy láttam csak a csavar van alatta.
Érdemes venni újat, és valami megfelelő szilikonnal enyhén beragasztani, vagy hagyjam a pics@ba?
Egyáltalán lehet ezt külön kapni?
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 16:35:52 »

Olyan problémám van, hogy alapjáraton néha olyan rezonancia van ami nem természetes.  Rezonál a motor, de az alapjárat stabil, csak néha egy picit jobban rázza az autót. Aztán van, hogy elsimul és újra rázza. Klimával egy picit jobban érezni.  1.6 TDCI motor. Aki nem figyeli nem nagyon veszi észre, de sokat használom és picit idegesítő a lámpánál. Régebben nem tapasztaltam ilyet.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 18:05:05 »

Nekem 78 volt, annyi hogy lecserélték a fékolajat is. A márkaszerviz nem olcsó, cserében drága. És ha van jó szerelőd, sok mindennél kihagyhatóak.

Én viszek mindent így 6000ft a munkadíj ez meg nem pénz érte
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2015.05.19 kedd, 11:49:19 »


Én viszek mindent így 6000ft a munkadíj ez meg nem pénz érte

Ezt kétlem, hogy márkaszervízbe engednék
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2015.05.19 kedd, 16:55:25 »

Ezt kétlem, hogy márkaszervízbe engednék
Én évek óta így csinálom az Ivanicsnál, de a Hondánál is vittem az olajat.
Az olajról számlát kell bemutatni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
petya84b
Vendég
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:43:07 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy 2009 04 havi Ford Mondeo 1.8 TDCI  (100 le) Ambiente típust. Ez a motor mennyire számít megbízhatónak? Ebben van részecskeszűrő? Nem sokat megyek éves szinten de tetszik ez az autó a kényelme meg a kinézete miatt is, de nem szeretnék melléfogni mivel legtöbbet városban használnám, néha azért lenne egy kis 100-es tempó is de nem sok.

Köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:13:41 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy 2009 04 havi Ford Mondeo 1.8 TDCI  (100 le) Ambiente típust. Ez a motor mennyire számít megbízhatónak? Ebben van részecskeszűrő? Nem sokat megyek éves szinten de tetszik ez az autó a kényelme meg a kinézete miatt is, de nem szeretnék melléfogni mivel legtöbbet városban használnám, néha azért lenne egy kis 100-es tempó is de nem sok.

Köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat.
Nincs vmi hahu-s link? Van itt egykét "egynyócfun" a klubban  eplus2... Na, azok majd segítenek...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
petya84b
Vendég
« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:17:43 »

Nincs vmi hahu-s link? Van itt egykét "egynyócfun" a klubban  eplus2... Na, azok majd segítenek...

Ez lenne:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente_78.327_km-8955148
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:26:40 »

Petya, ne haragudj, de ez az autó nagyon messze van a megadott km-től! Az a kormány olyan kopott, hogy az alapján 2-300 ezer km-t nyugodtan hozzáadhatsz! Szerintem!  falbav
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
petya84b
Vendég
« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:31:35 »

Petya, ne haragudj, de ez az autó nagyon messze van a megadott km-től! Az a kormány olyan kopott, hogy az alapján 2-300 ezer km-t nyugodtan hozzáadhatsz! Szerintem!  falbav

Élőben nem láttam még az autót. Felhívtam Őket, ford szalon és azt mondták hogy idősebb első tulaja volt végig szakszervízben szervizelve, nincs törve max 1 karc az elején ill hátul. Km-re is azt mondták hogy valós. Persze látni kellene hogy lehessen dönteni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:32:30 »

Petya, ne haragudj, de ez az autó nagyon messze van a megadott km-től! Az a kormány olyan kopott, hogy az alapján 2-300 ezer km-t nyugodtan hozzáadhatsz! Szerintem!  falbav

És full-full fapad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:37:49 »

És full-full fapad.
Bár a kèp nem tökèletes, de a pedálgumi nagyon újnak, kopásmentesnek látszik...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:42:56 »


Ennyiért sokkal jobbat lehet kapni ez egy alap fapad gép.

Amúgy nem árt ha tisztában vagy az 1.8-motorral, hogy kombinált láncos vezérlése van ahol a láncnak is van csereperiódusa ami nem olcsó mulatság drágább mint a 2 literesé. A kettős tömegűt is jobban gyilkolja mint a 2 literes mivel hamar épül fel a nyomás ezért úgy is érezni, hogy hamar megindul turbólyuk ezáltal kb nincs is. Viszont nincs DPF szűrő, ettől független én a helyedben inkább a megbízhatóbb 2 literest választanám.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2015.05.19 kedd, 22:26:14 »

Élőben nem láttam még az autót. Felhívtam Őket, ford szalon és azt mondták hogy idősebb első tulaja volt végig szakszervízben szervizelve, nincs törve max 1 karc az elején ill hátul. Km-re is azt mondták hogy valós. Persze látni kellene hogy lehessen dönteni.
Ebben az országban minden használtautó előző tulajdonosa: nyugdíjas orvos házaspár felesége
Az autót csak nyáron, hétvégénként használták bevásárláshoz. Ezért vannak tele plázák parkolói szombatonként...
Na, de hogy mind nyugdíjas orvosfeleség...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 05:08:46 »

Ezt kétlem, hogy márkaszervízbe engednék
pedig igen minden autómnál ezt csináltam kivéve a wartburgomat  nyes
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 11:52:19 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen:
melyik motorkóddal ellátott verzió(k)ban van esély a kelleténél korábbi kettős tömegű lendkerék halálára?


Köszi!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 11:54:06 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen:
melyik motorkóddal ellátott verzió(k)ban van esély a kelleténél korábbi kettős tömegű lendkerék halálára?


Köszi!


Szia!

Nem értek hozzá, de azt írták okosabbak, hogy az 1.8-as motort kell kerülni. A többinél szerintem nincs nagy különbség motorkód szempontjából. Mondjuk a 2.0 se venném 140 ló alatt. Ezek nagy és nehéz dögök.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 11:56:40 »

Szia!

Nem értek hozzá, de azt írták okosabbak, hogy az 1.8-as motort kell kerülni. A többinél szerintem nincs nagy különbség motorkód szempontjából. Mondjuk a 2.0 se venném 140 ló alatt. Ezek nagy és nehéz dögök.

Nekem pont 18. tdci-m van.    Wink
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 20:50:53 »

A QXWA és QXBA motorkód között mi a kül? Ugyanaz csak Galaxy/S-max a WA, a BA meg mondeo?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2015.05.22 péntek, 09:34:31 »

Nekem pont 18. tdci-m van.    Wink
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.

nem sufniban kell megcsinálni, de nem is kell műtőasztal hozzá. azért ennél olcsóbban láttam már ilyen cserét és nem is volt gond vele.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2015.05.22 péntek, 11:06:00 »

nem sufniban kell megcsinálni, de nem is kell műtőasztal hozzá. azért ennél olcsóbban láttam már ilyen cserét és nem is volt gond vele.

Semmi bonyolultság nincs egy kuplung cserében, talán csak annyi, hogy nem 1-2 órás munka és kellenek hozzá normális szerszámok, emelők. 4-5 órában meglehet csinálni, aki ért hozzá és már csinált ilyet. Márkafüggetlen szervizek 8 órát szoktak jellemzően számolni, így 40-50 ezer Ft a munkadíj. Bár van aki 30-ért is megcsinálja. Manapság az alkatrészeken többet lehet keresni mint maga a munkadíjon. Ha a szaki adja az alkatrészt (ő viszont -40-45%-os áron veszik), akkor könnyen mondd a munkadíjra kevesebb összeget.
Én helyedben megvenném pl.: autoalkatreszek.hu oldalon és úgy vinném a szerelőhöz. 

https://alkatreszek.hu/kuplungkeszlet_sachs?cikkkod=3000+970+013%7CSZ
https://alkatreszek.hu/kozponti_kinyomo_kuplung_sachs?cikkkod=3182+600+147%7CSZ

https://alkatreszek.hu/kettostomegu_lendkerek_luk?cikkkod=415+0478+10%7CLA#.VV7xMmdZoy8

Ha jól számolom ~190 ezer Ft-ba belefér az alkatrész.

Egy vezérlés csere vagy üzemanyagrendszer bontása sokkal igényesebb munka.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2015.05.22 péntek, 19:16:08 »

Nekem pont 18. tdci-m van.    Wink
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.

220 körül meg van alkatrész attól függ milyen márkákból meg honnan van. Mindenkinek van kedvezménye különböző helyekről, a szerelőnek biztos van. Nekem munkadíj nem volt több 20ezernél. Nem szakszerviz semmiképp! Nagyon drágák szerintem. A kettős tömegű csere meg volt nekem egy fél napos meló volt a szerelőnek, valami vezetéket valószínű sikerült megsérteni amivel később volt gondom azért... de ettől még nem bántam meg, hogy nem ford szervizbe vittem.
( Ford Szervizben klíma miatt voltam kétszer, 2.000 Ft volt a feltöltés, a munkadíj 9500 Ft. fél órára egy órás munkadíj. Másik alkalom az kb. 500 ft volt ami klíma gázt beletettek, meg ugyan ennyi munkadíj 9500 Ft. )
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.