Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:57:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253661 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7250 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 19:56:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.10 vasárnap, 19:35:58
a füst miatt haldoklik a dpf!magától nem megy tönkre.
Nem biztos. Ha hibás a szenzorja, akkor attól is sűrűn regenerálhat. Nekem is ezt mondtad és még se az volt a gond, hogy füs miatt regenerált sűrűn, hanem a szenzorom hibás.
De egyértelműen utána kell járni beméretni a szenzort meg a felsorolt dolgoknak utána nézni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7251 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 21:52:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.10 vasárnap, 13:56:01
Regeneráció miatt is bekapcsolhat. A pillanatnyi fogyasztás nem növekszik meg ilyenkor?
nem. meg a hangja sem változik, semmit nem veszek észre. Javarészt lakott területen kivül használom, elvileg nem lehet gond a regenerációval...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7252 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 21:53:54 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.10 vasárnap, 19:56:02
Nem biztos. Ha hibás a szenzorja, akkor attól is sűrűn regenerálhat. Nekem is ezt mondtad és még se az volt a gond, hogy füs miatt regenerált sűrűn, hanem a szenzorom hibás.
De egyértelműen utána kell járni beméretni a szenzort meg a felsorolt dolgoknak utána nézni.
az hogy derült ki neked,hogy a szenzor a hibás?
továbbá neki nem olyan a rendszere mint neked,mert az övé fészliftes,egészen más....nem csak a befecskendezés,hanem neki lambdaszondái vannak....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 21:55:47 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7253 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 22:17:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.10 vasárnap, 21:53:54
az hogy derült ki neked,hogy a szenzor a hibás?
továbbá neki nem olyan a rendszere mint neked,mert az övé fészliftes,egészen más....nem csak a befecskendezés,hanem neki lambdaszondái vannak....
Autokorbelnél mondták, hogy hibás a szenzor mivel ki van belezve a szűrő nem szabadna neki nyomást érzékelni meg nézték. Ha csak a gyújtást ráteszem már érzékeli a nyomást és ugye 0-nak kéne lennie.
Mondta az ürge hogy cserélni kéne, de mivel már nem indít regent nem fogom cserélni egy vagyonért.
Valószínűleg már nagyon régóta rossz lehet a szenzor azért is indíthatott ezt 500km-ként regent hosszútávú használat mellett is.
Ja tényleg övé fészlift.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 22:23:33 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7254 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 22:43:28 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:26:26
milyen ujfajta megoldás? engem riogatnak hogy euro5 motorbol nem biztos a siker!
FL-es megoldásnál már nem higítja a regen a motorolajat, mert a dpf-hez fecskendezi be. (Nekem is ilyen)
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7255 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 22:56:35 »
Idézetet írta: Patek - 2015.05.10 vasárnap, 22:43:28
FL-es megoldásnál már nem higítja a regen a motorolajat, mert a dpf-hez fecskendezi be. (Nekem is ilyen)
Már múltkor beszéltünk erről, hogy az FL-es is nyom gázolajat a motorba csak kevesebbet.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7256 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 08:11:28 »
Idézetet írta: Savanya - 2015.05.09 szombat, 09:49:20
Egyébként ha már van hangja /leállítás után/ a szelepnek, akkor csak ennyi a probléma, vagy már menet közben sem végzi jól a dolgát?
Kicserélted? Menettulajdonságban észreveszel különbséget? Ha veszel újat akkor teljesen mindegy, hogy melyiket veszed a kettő közül? A gyári számának a vége más és az ára sem egyforma.
Szia. Menet kozben semmi gond nincs. Meg nem csereltem le, csak rendelni sikerult, a heten jon meg. Szerintem semmi kulonbseg koztuk es ezt mondtak a Kovacs autonal is. Ha csereltem irok majd hogy mi valtozott
Naplózva
nagyartur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7257 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 22:14:26 »
Sziasztok! Most vettünk egy 2010-es tdci 140 Le rős mondeót, 68 ezer km el. (elég valószínű hogy valóban annyi), tudomásom szerint azért ennek a befecskendező rendszere elég stabil már, viszont a dpf-től tartok kicsit. Nem akarok hülyeséget kérdezni, de van olyan rejtett szervizmenü vagy akármi ahol kitudja írni a dpf állapotát? Úgy tudom hogy a c vectrában van ilyesmi, ezért kérdezem. Köszi a válaszokat előre is. Üdv.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7258 Dátum:
2015.05.12 kedd, 00:44:24 »
Idézetet írta: Döme71 - 2015.05.10 vasárnap, 19:38:22
Ha valaki járt már így adjon tanácsot mit tegyek!Köszönöm!
igyál egy sört és aggódj kevesebbet. szoríts egyet a bilincsen.
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7259 Dátum:
2015.05.12 kedd, 08:13:34 »
Sziasztok
A leállításkori puki, majd halkuló nyöszörgő hang az biztos a turbó vákuum szelepre vezethető vissza? Nálam is jelentkezik ez.
Még garis a gép, így nem vinném máshova szervizre, nehogy emiatt bukjam. Mennyi lehet ennek a cseréje Fordéknál? :/
(egyébként a menetdinamikában nem érzek különbséget)
Köszi
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7260 Dátum:
2015.05.12 kedd, 08:43:19 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.12 kedd, 08:13:34
Sziasztok
A leállításkori puki, majd halkuló nyöszörgő hang az biztos a turbó vákuum szelepre vezethető vissza? Nálam is jelentkezik ez.
Még garis a gép, így nem vinném máshova szervizre, nehogy emiatt bukjam. Mennyi lehet ennek a cseréje Fordéknál? :/
(egyébként a menetdinamikában nem érzek különbséget)
Köszi
Szerintem nyugodtan cseréltesd, a garit nem fogja befolyásolni, észre se veszik. Fordnál legalább 2-3 szorosa.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7261 Dátum:
2015.05.12 kedd, 09:46:21 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.12 kedd, 08:43:19
Szerintem nyugodtan cseréltesd, a garit nem fogja befolyásolni, észre se veszik. Fordnál legalább 2-3 szorosa.
Köszönöm!
Esetleg Dunakeszi, BP XIII vagy BP IV ker-ben tudtok erre egy jó és nem túl drága szerelőt?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7262 Dátum:
2015.05.12 kedd, 09:52:58 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.12 kedd, 09:46:21
Köszönöm!
Esetleg Dunakeszi, BP XIII vagy BP IV ker-ben tudtok erre egy jó és nem túl drága szerelőt?
Ha van hozzá egy kis ügyességed, akár Te is tudod cserélni, már sokan megtették. Az alkatrész forrásra is van néhány link, pár bejegyzéssel korábban. Ha mégis szeretnél szerelőt, akkor a Stadion közelében, illetve a XVI. kerben tudok. Mindkettőhöz vihetsz alkatrészt.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7263 Dátum:
2015.05.12 kedd, 10:01:01 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.12 kedd, 09:52:58
Ha van hozzá egy kis ügyességed, akár Te is tudod cserélni, már sokan megtették. Az alkatrész forrásra is van néhány link, pár bejegyzéssel korábban. Ha mégis szeretnél szerelőt, akkor a Stadion közelében, illetve a XVI. kerben tudok. Mindkettőhöz vihetsz alkatrészt.
A XIV-kerületit meg tudod adni?
Néztem a korábbi hozzászólásokat, láttam hogy nem tartjátok nagy varázslásnak, lehet meg is próbálom, de egy közeli szerelő mindig jól jön
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.14 csütörtök, 12:45:23 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7264 Dátum:
2015.05.12 kedd, 10:12:14 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.12 kedd, 10:01:01
A XIV-kerületit el meg tudod adni?
Néztem a korábbi hozzászólásokat, láttam hogy nem tartjátok nagy varázslásnak, lehet meg is próbálom, de egy közeli szerelő mindig jól jön
Küldtem pü-t.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Döme71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7265 Dátum:
2015.05.12 kedd, 20:31:43 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.12 kedd, 00:44:24
igyál egy sört és aggódj kevesebbet. szoríts egyet a bilincsen.
Kösz a tanácsot,jó ötlet!Mind a három.A bilincset elérem ha kiveszem a lámpát,vagy alulról ha leveszem a védőlemezt?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7266 Dátum:
2015.05.12 kedd, 23:57:17 »
Idézetet írta: Döme71 - 2015.05.12 kedd, 20:31:43
Kösz a tanácsot,jó ötlet!Mind a három.A bilincset elérem ha kiveszem a lámpát,vagy alulról ha leveszem a védőlemezt?
lövésem sincs hol van a probléma a motortérben, de a lámpa kivétele pont 3 perces művelet visszarakással együtt, én azzal kezdeném...sok helyet nem nyersz vele.
Naplózva
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7267 Dátum:
2015.05.13 szerda, 15:55:40 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.11 hétfő, 08:11:28
Szia. Menet kozben semmi gond nincs. Meg nem csereltem le, csak rendelni sikerult, a heten jon meg. Szerintem semmi kulonbseg koztuk es ezt mondtak a Kovacs autonal is. Ha csereltem irok majd hogy mi valtozott
Sikerult cserelni. Nem hittem de javult az auto 1-2-ben. Nem rangat annyira sem mint eddig. Szerintem megeri megcsinalni. A levegoszuro hazat sem kellett szetkapni hozza, annelkul is hozza lehetett ferni!
Naplózva
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7268 Dátum:
2015.05.13 szerda, 17:26:35 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.13 szerda, 15:55:40
Sikerult cserelni. Nem hittem de javult az auto 1-2-ben. Nem rangat annyira sem mint eddig. Szerintem megeri megcsinalni. A levegoszuro hazat sem kellett szetkapni hozza, annelkul is hozza lehetett ferni!
Melyiket kell rendelni a kettő közül?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7269 Dátum:
2015.05.13 szerda, 21:38:11 »
Idézetet írta: Savanya - 2015.05.13 szerda, 17:26:35
Melyiket kell rendelni a kettő közül?
A hátsót kell cserélni, de ugyanaz amúgy mindkettő. Írj Nagy Gyulának a Nagyautós topikba, ő tudni fogja pontosan milyen fog kelleni neked (én is tőle rendeltem, 1 nap alatt megjött)
Naplózva
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7270 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 09:06:45 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.13 szerda, 21:38:11
A hátsót kell cserélni, de ugyanaz amúgy mindkettő. Írj Nagy Gyulának a Nagyautós topikba, ő tudni fogja pontosan milyen fog kelleni neked (én is tőle rendeltem, 1 nap alatt megjött)
Köszi
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7271 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 14:41:30 »
Ma voltam kötelező szervízen, mert még garanciális a gépezet.
70e volt a vége, ebben olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő volt + Assistance szolgáltatás (nem tudom, hogy ez most sok vagy kevés, de én egy picit húzom a szám)
Pár commenttel korábban írtam, hogy nekem is jelentkezett a leállítás utáni nyöszörgő hang. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne esetleg a vákuumszelep cseréje. Tipp? Csak az alkatrész 60e HUF
Még szerencse, hogy itt valaki írta, hogy 9900 HUF-ért gyári Fordot hoz
. Azt hiszem maradok annál + első alkalommal az ajánlott szerelőnél, később majd nekibátorkodom, addig ellesem a technikát
Ha nem lenne garancia, messziről kerülném a márka szervízt...
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7272 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 14:47:26 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.14 csütörtök, 14:41:30
Ma voltam kötelező szervízen, mert még garanciális a gépezet.
70e volt a vége, ebben olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő volt + Assistance szolgáltatás (nem tudom, hogy ez most sok vagy kevés, de én egy picit húzom a szám)
Pár commenttel korábban írtam, hogy nekem is jelentkezett a leállítás utáni nyöszörgő hang. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne esetleg a vákuumszelep cseréje. Tipp? Csak az alkatrész 60e HUF
Még szerencse, hogy itt valaki írta, hogy 9900 HUF-ért gyári Fordot hoz
. Azt hiszem maradok annál + első alkalommal az ajánlott szerelőnél, később majd nekibátorkodom, addig ellesem a technikát
Ha nem lenne garancia, messziről kerülném a márka szervízt...
Nekem 78 volt, annyi hogy lecserélték a fékolajat is. A márkaszerviz nem olcsó, cserében drága. És ha van jó szerelőd, sok mindennél kihagyhatóak.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7273 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 17:18:28 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.14 csütörtök, 14:41:30
Ma voltam kötelező szervízen, mert még garanciális a gépezet.
70e volt a vége, ebben olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő volt + Assistance szolgáltatás (nem tudom, hogy ez most sok vagy kevés, de én egy picit húzom a szám)
Pár commenttel korábban írtam, hogy nekem is jelentkezett a leállítás utáni nyöszörgő hang. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne esetleg a vákuumszelep cseréje. Tipp? Csak az alkatrész 60e HUF
Még szerencse, hogy itt valaki írta, hogy 9900 HUF-ért gyári Fordot hoz
. Azt hiszem maradok annál + első alkalommal az ajánlott szerelőnél, később majd nekibátorkodom, addig ellesem a technikát
Ha nem lenne garancia, messziről kerülném a márka szervízt...
Nagyon, én ezt kb. 20-25e Ft-ból megcsinálom. Alkatrészek Nagyautótól, beszerelés, meg nem márkaszervíz.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7274 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 18:10:28 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.05.14 csütörtök, 17:18:28
Nagyon, én ezt kb. 20-25e Ft-ból megcsinálom. Alkatrészek Nagyautótól, beszerelés, meg nem márkaszervíz.
De a tied se garis emiatt nem KELL markaszervizbe vinned. Ott ilyen arak vannak.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7275 Dátum:
2015.05.15 péntek, 13:19:53 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.14 csütörtök, 18:10:28
De a tied se garis emiatt nem KELL markaszervizbe vinned. Ott ilyen arak vannak.
A garancia tulajdonképpen mire vonatkozik?
Elektromos cuccok, motorblokk, turbó
A kopó alkatrészekre nem...
Legalábbis ezt a combót ismerem. Viszont a vákuum szelep nem egy elektromos dolognak minősül? Akkor azért miért akarnak elkérni 60e-t?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7276 Dátum:
2015.05.15 péntek, 13:28:54 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.15 péntek, 13:19:53
A garancia tulajdonképpen mire vonatkozik?
Elektromos cuccok, motorblokk, turbó
A kopó alkatrészekre nem...
Legalábbis ezt a combót ismerem. Viszont a vákuum szelep nem egy elektromos dolognak minősül? Akkor azért miért akarnak elkérni 60e-t?
Hirtelen ezt találtam, igaz ez az extra garancia.
http://www.ford.hu/fordgarancia
Szerintem egy vákuumszelepet a kopó alkatrészek közé sorolnak sajna.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7277 Dátum:
2015.05.15 péntek, 13:34:40 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.15 péntek, 13:28:54
Hirtelen ezt találtam, igaz ez az extra garancia.
http://www.ford.hu/fordgarancia
Szerintem egy vákuumszelepet a kopó alkatrészek közé sorolnak sajna.
Megközelítés kérdése... Én egy kicsit beleálltam ebbe a dologba anno... MK3-asomon kicserélték a kuplungot, kinyomót és kettőstömegűt is, sőt a turbót, ékszijfeszítő szettet is, utóbbit úgy 4-szer...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7278 Dátum:
2015.05.17 vasárnap, 10:46:56 »
2.0 dízel, volt vezérműszíj cserélve, és utána kiesett egyszer a főtengely szíjtárcsája belsejében lévő "gumipogácsa". Visszaraktam, hátha csak nem nyomták vissza rendesen, de mostanra megint kiesett, és most nem is találtam meg. Van ennek valami fontos szerepe? Ahogy láttam csak a csavar van alatta.
Érdemes venni újat, és valami megfelelő szilikonnal enyhén beragasztani, vagy hagyjam a pics@ba?
Egyáltalán lehet ezt külön kapni?
Naplózva
Vyzo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7279 Dátum:
2015.05.17 vasárnap, 16:35:52 »
Olyan problémám van, hogy alapjáraton néha olyan rezonancia van ami nem természetes. Rezonál a motor, de az alapjárat stabil, csak néha egy picit jobban rázza az autót. Aztán van, hogy elsimul és újra rázza. Klimával egy picit jobban érezni. 1.6 TDCI motor. Aki nem figyeli nem nagyon veszi észre, de sokat használom és picit idegesítő a lámpánál. Régebben nem tapasztaltam ilyet.
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7280 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 18:05:05 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.14 csütörtök, 14:47:26
Nekem 78 volt, annyi hogy lecserélték a fékolajat is. A márkaszerviz nem olcsó, cserében drága. És ha van jó szerelőd, sok mindennél kihagyhatóak.
Én viszek mindent így 6000ft a munkadíj ez meg nem pénz érte
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7281 Dátum:
2015.05.19 kedd, 11:49:19 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.05.18 hétfő, 18:05:05
Én viszek mindent így 6000ft a munkadíj ez meg nem pénz érte
Ezt kétlem, hogy márkaszervízbe engednék
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7282 Dátum:
2015.05.19 kedd, 16:55:25 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.19 kedd, 11:49:19
Ezt kétlem, hogy márkaszervízbe engednék
Én évek óta így csinálom az Ivanicsnál, de a Hondánál is vittem az olajat.
Az olajról számlát kell bemutatni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
petya84b
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7283 Dátum:
2015.05.19 kedd, 20:43:07 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy 2009 04 havi Ford Mondeo 1.8 TDCI (100 le) Ambiente típust. Ez a motor mennyire számít megbízhatónak? Ebben van részecskeszűrő? Nem sokat megyek éves szinten de tetszik ez az autó a kényelme meg a kinézete miatt is, de nem szeretnék melléfogni mivel legtöbbet városban használnám, néha azért lenne egy kis 100-es tempó is de nem sok.
Köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7284 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:13:41 »
Idézetet írta: petya84b - 2015.05.19 kedd, 20:43:07
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy 2009 04 havi Ford Mondeo 1.8 TDCI (100 le) Ambiente típust. Ez a motor mennyire számít megbízhatónak? Ebben van részecskeszűrő? Nem sokat megyek éves szinten de tetszik ez az autó a kényelme meg a kinézete miatt is, de nem szeretnék melléfogni mivel legtöbbet városban használnám, néha azért lenne egy kis 100-es tempó is de nem sok.
Köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat.
Nincs vmi hahu-s link? Van itt egykét "egynyócfun" a klubban
... Na, azok majd segítenek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
petya84b
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7285 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:17:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.19 kedd, 21:13:41
Nincs vmi hahu-s link? Van itt egykét "egynyócfun" a klubban
... Na, azok majd segítenek...
Ez lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente_78.327_km-8955148
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7286 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:26:40 »
Idézetet írta: petya84b - 2015.05.19 kedd, 21:17:43
Ez lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente_78.327_km-8955148
Petya, ne haragudj, de ez az autó nagyon messze van a megadott km-től! Az a kormány olyan kopott, hogy az alapján 2-300 ezer km-t nyugodtan hozzáadhatsz! Szerintem!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
petya84b
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7287 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:31:35 »
Idézetet írta: JOCi - 2015.05.19 kedd, 21:26:40
Petya, ne haragudj, de ez az autó nagyon messze van a megadott km-től! Az a kormány olyan kopott, hogy az alapján 2-300 ezer km-t nyugodtan hozzáadhatsz! Szerintem!
Élőben nem láttam még az autót. Felhívtam Őket, ford szalon és azt mondták hogy idősebb első tulaja volt végig szakszervízben szervizelve, nincs törve max 1 karc az elején ill hátul. Km-re is azt mondták hogy valós. Persze látni kellene hogy lehessen dönteni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7288 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:32:30 »
Idézetet írta: JOCi - 2015.05.19 kedd, 21:26:40
Petya, ne haragudj, de ez az autó nagyon messze van a megadott km-től! Az a kormány olyan kopott, hogy az alapján 2-300 ezer km-t nyugodtan hozzáadhatsz! Szerintem!
És full-full fapad.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7289 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:37:49 »
Idézetet írta: Angel - 2015.05.19 kedd, 21:32:30
És full-full fapad.
Bár a kèp nem tökèletes, de a pedálgumi nagyon újnak, kopásmentesnek látszik...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7290 Dátum:
2015.05.19 kedd, 21:42:56 »
Idézetet írta: petya84b - 2015.05.19 kedd, 21:17:43
Ez lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente_78.327_km-8955148
Ennyiért sokkal jobbat lehet kapni ez egy alap fapad gép.
Amúgy nem árt ha tisztában vagy az 1.8-motorral, hogy kombinált láncos vezérlése van ahol a láncnak is van csereperiódusa ami nem olcsó mulatság drágább mint a 2 literesé. A kettős tömegűt is jobban gyilkolja mint a 2 literes mivel hamar épül fel a nyomás ezért úgy is érezni, hogy hamar megindul turbólyuk ezáltal kb nincs is. Viszont nincs DPF szűrő, ettől független én a helyedben inkább a megbízhatóbb 2 literest választanám.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7291 Dátum:
2015.05.19 kedd, 22:26:14 »
Idézetet írta: petya84b - 2015.05.19 kedd, 21:31:35
Élőben nem láttam még az autót. Felhívtam Őket, ford szalon és azt mondták hogy idősebb első tulaja volt végig szakszervízben szervizelve, nincs törve max 1 karc az elején ill hátul. Km-re is azt mondták hogy valós. Persze látni kellene hogy lehessen dönteni.
Ebben az országban minden használtautó előző tulajdonosa: nyugdíjas orvos házaspár felesége
Az autót csak nyáron, hétvégénként használták bevásárláshoz. Ezért vannak tele plázák parkolói szombatonként...
Na, de hogy mind nyugdíjas orvosfeleség...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7292 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 05:08:46 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.19 kedd, 11:49:19
Ezt kétlem, hogy márkaszervízbe engednék
pedig igen minden autómnál ezt csináltam kivéve a wartburgomat
Naplózva
sbalazs1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7293 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 11:52:19 »
Sziasztok,
segítsetek kérlek szépen:
melyik motorkóddal ellátott verzió(k)ban van esély a kelleténél korábbi kettős tömegű lendkerék halálára?
Köszi!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7294 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 11:54:06 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.21 csütörtök, 11:52:19
Sziasztok,
segítsetek kérlek szépen:
melyik motorkóddal ellátott verzió(k)ban van esély a kelleténél korábbi kettős tömegű lendkerék halálára?
Köszi!
Szia!
Nem értek hozzá, de azt írták okosabbak, hogy az 1.8-as motort kell kerülni. A többinél szerintem nincs nagy különbség motorkód szempontjából. Mondjuk a 2.0 se venném 140 ló alatt. Ezek nagy és nehéz dögök.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7295 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 11:56:40 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.21 csütörtök, 11:54:06
Szia!
Nem értek hozzá, de azt írták okosabbak, hogy az 1.8-as motort kell kerülni. A többinél szerintem nincs nagy különbség motorkód szempontjából. Mondjuk a 2.0 se venném 140 ló alatt. Ezek nagy és nehéz dögök.
Nekem pont 18. tdci-m van.
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7296 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 20:50:53 »
A QXWA és QXBA motorkód között mi a kül? Ugyanaz csak Galaxy/S-max a WA, a BA meg mondeo?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7297 Dátum:
2015.05.22 péntek, 09:34:31 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.21 csütörtök, 11:56:40
Nekem pont 18. tdci-m van.
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.
nem sufniban kell megcsinálni, de nem is kell műtőasztal hozzá. azért ennél olcsóbban láttam már ilyen cserét és nem is volt gond vele.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7298 Dátum:
2015.05.22 péntek, 11:06:00 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.05.22 péntek, 09:34:31
nem sufniban kell megcsinálni, de nem is kell műtőasztal hozzá. azért ennél olcsóbban láttam már ilyen cserét és nem is volt gond vele.
Semmi bonyolultság nincs egy kuplung cserében, talán csak annyi, hogy nem 1-2 órás munka és kellenek hozzá normális szerszámok, emelők. 4-5 órában meglehet csinálni, aki ért hozzá és már csinált ilyet. Márkafüggetlen szervizek 8 órát szoktak jellemzően számolni, így 40-50 ezer Ft a munkadíj. Bár van aki 30-ért is megcsinálja. Manapság az alkatrészeken többet lehet keresni mint maga a munkadíjon. Ha a szaki adja az alkatrészt (ő viszont -40-45%-os áron veszik), akkor könnyen mondd a munkadíjra kevesebb összeget.
Én helyedben megvenném pl.: autoalkatreszek.hu oldalon és úgy vinném a szerelőhöz.
https://alkatreszek.hu/kuplungkeszlet_sachs?cikkkod=3000+970+013%7CSZ
https://alkatreszek.hu/kozponti_kinyomo_kuplung_sachs?cikkkod=3182+600+147%7CSZ
https://alkatreszek.hu/kettostomegu_lendkerek_luk?cikkkod=415+0478+10%7CLA#.VV7xMmdZoy8
Ha jól számolom ~190 ezer Ft-ba belefér az alkatrész.
Egy vezérlés csere vagy üzemanyagrendszer bontása sokkal igényesebb munka.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7299 Dátum:
2015.05.22 péntek, 19:16:08 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.21 csütörtök, 11:56:40
Nekem pont 18. tdci-m van.
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.
220 körül meg van alkatrész attól függ milyen márkákból meg honnan van. Mindenkinek van kedvezménye különböző helyekről, a szerelőnek biztos van. Nekem munkadíj nem volt több 20ezernél. Nem szakszerviz semmiképp! Nagyon drágák szerintem. A kettős tömegű csere meg volt nekem egy fél napos meló volt a szerelőnek, valami vezetéket valószínű sikerült megsérteni amivel később volt gondom azért... de ettől még nem bántam meg, hogy nem ford szervizbe vittem.
( Ford Szervizben klíma miatt voltam kétszer, 2.000 Ft volt a feltöltés, a munkadíj 9500 Ft. fél órára egy órás munkadíj. Másik alkalom az kb. 500 ft volt ami klíma gázt beletettek, meg ugyan ennyi munkadíj 9500 Ft. )
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ