Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:10:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217553 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2011.01.18 kedd, 21:12:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.18 kedd, 20:49:10
a svájci autóknál nem olyan nagy oldaltámaszok voltak az üléslapon?Vagy csak én vagyok hölye és nem tűnik fel?
nem mindegyiknél..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2011.01.19 szerda, 08:04:43 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.18 kedd, 21:12:30
nem mindegyiknél..
akkor passz.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 11:10:16 »
Szeretném, ha elmúlna végre a rángatás, mert sajnos egyre rosszabb. Régebben csak néha dadogott egyet-egyet, de most már kis fordulatról nem tudok intenzíven gyorsítani semelyik fokozatban. Pörögni pörög, de kis fordulaton beteg. Beszerzek most egy bontott trafót, de nem kecsegtetnek túl sok jóval, mindkét szerelőm a gyújtáskábelt okolja, és emellett felmerült, hogy ne várjak csodát a 27ezret futott gyertyáktól sem. A kábelszett 20 körül van, fáj, de kell. Nade azt mondta a srác a helyi autósboltban, hogy a gyertya darabja 4-5ezer Ft körül van! Ez komoly? Máshol még nem kérdeztem, de természetesen fogom, nade mégiscsak ti vagytok a legmegbízhatóbb forrásom.
Mi a reális ár, milyen gyertyát érdemes vennem?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 11:57:53 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 11:10:16
Szeretném, ha elmúlna végre a rángatás, mert sajnos egyre rosszabb. Régebben csak néha dadogott egyet-egyet, de most már kis fordulatról nem tudok intenzíven gyorsítani semelyik fokozatban. Pörögni pörög, de kis fordulaton beteg. Beszerzek most egy bontott trafót, de nem kecsegtetnek túl sok jóval, mindkét szerelőm a gyújtáskábelt okolja, és emellett felmerült, hogy ne várjak csodát a 27ezret futott gyertyáktól sem. A kábelszett 20 körül van, fáj, de kell. Nade azt mondta a srác a helyi autósboltban, hogy a gyertya darabja 4-5ezer Ft körül van! Ez komoly? Máshol még nem kérdeztem, de természetesen fogom, nade mégiscsak ti vagytok a legmegbízhatóbb forrásom.
Mi a reális ár, milyen gyertyát érdemes vennem?
biztos, hogy ott a gond?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:27:51 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 11:57:53
biztos, hogy ott a gond?
Másra nem tudok tippelni, és az autóvillamosságis azt mondta, hogy ez jellemzően az áthúzó gyertyakábal tünete. Amikor anno kicseréltem bontottra, kicsit rosszabb lett, aztán jobb.
De mostanában sokat romlott a helyzet...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:34:06 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 12:27:51
Másra nem tudok tippelni, és az autóvillamosságis azt mondta, hogy ez jellemzően az áthúzó gyertyakábal tünete. Amikor anno kicseréltem bontottra, kicsit rosszabb lett, aztán jobb.
De mostanában sokat romlott a helyzet...
a maf-od tuti jó?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:40:22 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 11:10:16
Nade azt mondta a srác a helyi autósboltban, hogy a gyertya darabja 4-5ezer Ft körül van! Ez komoly? Máshol még nem kérdeztem, de természetesen fogom, nade mégiscsak ti vagytok a legmegbízhatóbb forrásom.
Mi a reális ár, milyen gyertyát érdemes vennem?
Hali!
Itt fórumon többen írták, hogy a v6-os csak a gyári Motorcraft gyertyákat szereti ( nem értek hozzá, nem értem miben lehet más egy gyári szikra egy utángyártottól
),én olyan kb. 7-8 hónappal ezelőtt vettem a cromaxba db-ját ilyen 2ezer párszáz ft-ért a gyárinak.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:42:45 »
Anno, már nem is tudom ki linkelte be ezt, hogy jó minőség, és még szép piros is, olcsóbbér mint pár helyen:
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_360305/Ford14_gyujtokabel_keszlet
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:54:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 12:34:06
a maf-od tuti jó?
A maf-ról már sokat olvastam itt, de igazából annyira nem mentem bele, hogy tudjam, mi az.
Szóval nem biztos, hogy jó. Semmi más tünetem nincs, csak a rángatás-dadogás kis fordulaton terhelésnél. Ha finoman gyorsítok 5.ben 50-ről, akkor szépen megy, de ha jobban a gázra lépek, akkor ugrál az egész autó 2500-ig.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:55:40 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.01.20 csütörtök, 12:40:22
Hali!
Itt fórumon többen írták, hogy a v6-os csak a gyári Motorcraft gyertyákat szereti ( nem értek hozzá, nem értem miben lehet más egy gyári szikra egy utángyártottól
),én olyan kb. 7-8 hónappal ezelőtt vettem a cromaxba db-ját ilyen 2ezer párszáz ft-ért a gyárinak.
Ez az ár már jobban hangzik.
Nem szeretnék 30 rugót kiadni csak gyertyákra.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:57:13 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.01.20 csütörtök, 12:42:45
Anno, már nem is tudom ki linkelte be ezt, hogy jó minőség, és még szép piros is, olcsóbbér mint pár helyen:
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_360305/Ford14_gyujtokabel_keszlet
Szép piros.
Kösz az infót!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 13:05:49 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 12:54:23
A maf-ról már sokat olvastam itt, de igazából annyira nem mentem bele, hogy tudjam, mi az.
Szóval nem biztos, hogy jó. Semmi más tünetem nincs, csak a rángatás-dadogás kis fordulaton terhelésnél. Ha finoman gyorsítok 5.ben 50-ről, akkor szépen megy, de ha jobban a gázra lépek, akkor ugrál az egész autó 2500-ig.
a maf az a légtömegmérő. ha felnyitod a géptetőt, a légszűrőház után a szívócsőben találsz egy alumínium csövet egy fekete műanyag dobozzal az oldalán. ha a csatlakozóját kihúzod, le tudod ellenőrizni, hogy változik-e valami. ha nem, akkor kukás. ha rosszabb lesz, akkor meg jó.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 13:32:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 13:05:49
a maf az a légtömegmérő. ha felnyitod a géptetőt, a légszűrőház után a szívócsőben találsz egy alumínium csövet egy fekete műanyag dobozzal az oldalán. ha a csatlakozóját kihúzod, le tudod ellenőrizni, hogy változik-e valami. ha nem, akkor kukás. ha rosszabb lesz, akkor meg jó.
Ezt holnap reggel megejtem (addig melózok). Alapjáraton kiderül a dolog, vagy mennem kéne egy kört? És járó motornál húzzam le a csatlakozót, vagy először húzzem le, és aztán indítsam be? És hideg, vagy meleg motornál? Egyéb kérdésem hirtelen nincs.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 13:38:03 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 13:32:13
Ezt holnap reggel megejtem (addig melózok). Alapjáraton kiderül a dolog, vagy mennem kéne egy kört? És járó motornál húzzam le a csatlakozót, vagy először húzzem le, és aztán indítsam be? És hideg, vagy meleg motornál? Egyéb kérdésem hirtelen nincs.
a maf hidegen is dolgozik a lamdával ellentétben.
a csatlakozóból a biztosító drótot szedd ki, úgy le tudod húzni könnyen. a próba mikéntje mindegy, mert ha nem jó, akkor tüneteket produkál. én úgy szoktam ellenőrizni, hogy elindítom és utána húzom le.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 14:08:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 13:38:03
a maf hidegen is dolgozik a lamdával ellentétben.
a csatlakozóból a biztosító drótot szedd ki, úgy le tudod húzni könnyen. a próba mikéntje mindegy, mert ha nem jó, akkor tüneteket produkál. én úgy szoktam ellenőrizni, hogy elindítom és utána húzom le.
Oké. Kösz!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 14:44:25 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 11:10:16
Szeretném, ha elmúlna végre a rángatás, mert sajnos egyre rosszabb. Régebben csak néha dadogott egyet-egyet, de most már kis fordulatról nem tudok intenzíven gyorsítani semelyik fokozatban. Pörögni pörög, de kis fordulaton beteg. Beszerzek most egy bontott trafót, de nem kecsegtetnek túl sok jóval, mindkét szerelőm a gyújtáskábelt okolja, és emellett felmerült, hogy ne várjak csodát a 27ezret futott gyertyáktól sem. A kábelszett 20 körül van, fáj, de kell. Nade azt mondta a srác a helyi autósboltban, hogy a gyertya darabja 4-5ezer Ft körül van! Ez komoly? Máshol még nem kérdeztem, de természetesen fogom, nade mégiscsak ti vagytok a legmegbízhatóbb forrásom.
Mi a reális ár, milyen gyertyát érdemes vennem?
nagyautónál olcsóbb,nekem is onnan lett.De a cromax is olcsóbb ennél.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:04:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.20 csütörtök, 14:44:25
nagyautónál olcsóbb,nekem is onnan lett.De a cromax is olcsóbb ennél.
Megnézem, kösz!
Naplózva
Gery06
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:38:29 »
Egyébként ezekhez a V6-os gépekhez beleértve a st200-ast is milyen az alkatrész ellátáság?
A Bárdi meg az Unix nem valami meggyőző.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:42:48 »
Idézetet írta: Gery06 - 2011.01.20 csütörtök, 16:38:29
Egyébként ezekhez a V6-os gépekhez beleértve a st200-ast is milyen az alkatrész ellátáság?
A Bárdi meg az Unix nem valami meggyőző.
cromax, nagyautó. elvileg ott mindennek kéne lennie fordokhoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gery06
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:59:23 »
Ahogy nézegettem tényleg van utánpótlás a sima V6-os gépekhez,de az ST200 nagyon kakukk tojás ebben a kérdésben.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:04:42 »
Idézetet írta: Gery06 - 2011.01.20 csütörtök, 16:59:23
Ahogy nézegettem tényleg van utánpótlás a sima V6-os gépekhez,de az ST200 nagyon kakukk tojás ebben a kérdésben.
olyan rettenetesen nagy különbségek nincsenek...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:51:01 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 11:10:16
Szeretném, ha elmúlna végre a rángatás, mert sajnos egyre rosszabb. Régebben csak néha dadogott egyet-egyet, de most már kis fordulatról nem tudok intenzíven gyorsítani semelyik fokozatban. Pörögni pörög, de kis fordulaton beteg. Beszerzek most egy bontott trafót, de nem kecsegtetnek túl sok jóval, mindkét szerelőm a gyújtáskábelt okolja, és emellett felmerült, hogy ne várjak csodát a 27ezret futott gyertyáktól sem. A kábelszett 20 körül van, fáj, de kell. Nade azt mondta a srác a helyi autósboltban, hogy a gyertya darabja 4-5ezer Ft körül van! Ez komoly? Máshol még nem kérdeztem, de természetesen fogom, nade mégiscsak ti vagytok a legmegbízhatóbb forrásom.
Mi a reális ár, milyen gyertyát érdemes vennem?
trafó (bontott nemjó ötlet max ha nagyon olcsó), gyertyák, kábelek cseréje sztem megoldja ezt, tipikus...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 21:09:53 »
Ha kell,nekem küldött fusim trafót,de a gyújtáskábel volt a hunyó,a csere óta nincs gond vele.Ma ki lett szedve a bal dob,kicsit mélyebb lett a hangja a kipufnak,de nem zavaróan.Az ebayen próbálozok egy leömlővel,egyelőre óccsóé van....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 21:25:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.20 csütörtök, 21:09:53
Ha kell,nekem küldött fusim trafót,de a gyújtáskábel volt a hunyó,a csere óta nincs gond vele.Ma ki lett szedve a bal dob,kicsit mélyebb lett a hangja a kipufnak,de nem zavaróan.Az ebayen próbálozok egy leömlővel,egyelőre óccsóé van....
asszem én kiveszem mindkét hátsó dobot tavasszal...
gyerek nálunk nincs, meg ugye ez az én hobby autóm. ha nem lesz üvöltő hangja, akkor szerintem úgy marad. igazán én a v motor tagoltságát szeretném kihozni valahogy...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:12:22 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.20 csütörtök, 20:51:01
trafó (bontott nemjó ötlet max ha nagyon olcsó), gyertyák, kábelek cseréje sztem megoldja ezt, tipikus...
A trafó 5 rugó mk2-től, a gyertyák és kábelek természetesen újak lesznek. Bízom benne, hogy rendbejön a gép!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:14:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 21:25:37
asszem én kiveszem mindkét hátsó dobot tavasszal...
gyerek nálunk nincs, meg ugye ez az én hobby autóm. ha nem lesz üvöltő hangja, akkor szerintem úgy marad. igazán én a v motor tagoltságát szeretném kihozni valahogy...
Ahogy már régebben írtam, nekem le lett vágva a 2 hátsó dob, középre került egy Y , és csak cső megy hátra, két sportvéggel a végén. Nagyon dícsérik a hangját, és szerintem sem túlzás, pont jó.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:14:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 21:25:37
asszem én kiveszem mindkét hátsó dobot tavasszal...
gyerek nálunk nincs, meg ugye ez az én hobby autóm. ha nem lesz üvöltő hangja, akkor szerintem úgy marad. igazán én a v motor tagoltságát szeretném kihozni valahogy...
énis, és ez nem jött össze a 2 hátsó dob eldobásával. Nem gagyog alapjáraton, hanem csak simán duruzsol, ami nem adja ki. Pedig főleg hajtás után elég hangos, meg autopályán is van egy tartomány ahol elég rendesen búg, de teljesen szép hangja van, nem zavaró egyáltalán. Túl batár még a középdob, annak a méretét kell majd frankón eltalálni ha cserélem. Csak az a baj, hogy eddig aminél hallottam alapjáraton azt a fincsi tagolt V6 hangot, az amikor gázt adott, nem volt éppen szolid hangja...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:15:27 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 22:14:08
Ahogy már régebben írtam, nekem le lett vágva a 2 hátsó dob, középre került egy Y , és csak cső megy hátra, két sportvéggel a végén. Nagyon dícsérik a hangját, és szerintem sem túlzás, pont jó.
de ha jól emléxem neked bent van a 3. jatalizátor. na nekem nincs
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:17:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.20 csütörtök, 22:14:34
énis, és ez nem jött össze a 2 hátsó dob eldobásával. Nem gagyog alapjáraton, hanem csak simán duruzsol, ami nem adja ki. Pedig főleg hajtás után elég hangos, meg autopályán is van egy tartomány ahol elég rendesen búg, de teljesen szép hangja van, nem zavaró egyáltalán. Túl batár még a középdob, annak a méretét kell majd frankón eltalálni ha cserélem. Csak az a baj, hogy eddig aminél hallottam alapjáraton azt a fincsi tagolt V6 hangot, az amikor gázt adott, nem volt éppen szolid hangja...
hát ja...gondolom, ahhoz egy teljesen üres átömlő rendszer kell rendes átmérővel.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:19:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.20 csütörtök, 21:09:53
Az ebayen próbálozok egy leömlővel,egyelőre óccsóé van....
Milyen leömlő? Tényleg csak ha olcsó, mert nem biztos, hogy pont a kívánt hangot fogja eredményezni. Nagyban befolyásolja a hangot a leömlő, de nem mindegy milyenre, nem mindegy milynen hosszú, hogyan fűződik egybe, stb.. És ennél a motorelrendezésnél gyakorlatilag nemigazán van sok lehetőség, csak éppen a kati helyett még egy kicsi hosszon futhatnak külön :S
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:23:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 22:17:15
hát ja...gondolom, ahhoz egy teljesen üres átömlő rendszer kell rendes átmérővel.
Attól tartok.. De még majd megpróbálom egy kipuf***sal ezt rendesen kitalálni (jaj de okos volt aki ezt a kicsillagozást beállította...), ha oda jutok. Csak előbb kéne már egy kurv@ hátsólökös, mert addig nem megyek már el hozzányúlni. Meg is nézem mindjárt, hogy van-e ebay-en, mert országon belül nemsok esély van rá hogy találjak ST hátsót.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 22:25:25 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
mk2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:31:18 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.20 csütörtök, 22:23:29
Attól tartok.. De még majd megpróbálom egy kipuf***sal ezt rendesen kitalálni (jaj de okos volt aki ezt a kicsillagozást beállította...), ha oda jutok. Csak előbb kéne már egy kurv@ hátsólökös, mert addig nem megyek már el hozzányúlni. Meg is nézem mindjárt, hogy van-e ebay-en, mert országon belül nemsok esély van rá hogy találjak ST hátsót.
Hali!
Ha kell neked a fehér st200 lökösöm akkor megbontom a szettet mert van akinek csak a küszöb meg az eleje kell.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:33:33 »
hoppá?!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gery06
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 23:13:46 »
Nem tudom,hogy ismeritek e ezt a boltot,de itt van mindenféle Mondeo típushoz alkatrész. Még az ST200-ashoz is.
Összehasonlítva egy 1,8-as benzinessel elé durva áraik vannak az ST200-asnak
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 23:14:59 »
Idézetet írta: Gery06 - 2011.01.20 csütörtök, 23:13:46
Nem tudom,hogy ismeritek e ezt a boltot,de itt van mindenféle Mondeo típushoz alkatrész. Még az ST200-ashoz is.
Összehasonlítva egy 1,8-as benzinessel elé durva áraik vannak az ST200-asnak
nem csak ebben van durva különbség köztük
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gery06
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 23:17:20 »
Itt a link hozzá:
http://mail.fridcar.hu/
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2011.01.21 péntek, 10:35:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.20 csütörtök, 22:19:43
Milyen leömlő? Tényleg csak ha olcsó, mert nem biztos, hogy pont a kívánt hangot fogja eredményezni. Nagyban befolyásolja a hangot a leömlő, de nem mindegy milyenre, nem mindegy milynen hosszú, hogyan fűződik egybe, stb.. És ennél a motorelrendezésnél gyakorlatilag nemigazán van sok lehetőség, csak éppen a kati helyett még egy kicsi hosszon futhatnak külön :S
Nem úgy olcsó,hanem fix ár helyett licitre van felrakva.Van egy tag,aki árul fix áron és rak fel egy-egy ugyanolyan cuccot licitre is.Fix áron 200 fontot kóstál+posta,liciten most még olcsóbb.De drof jól mondta,legtöbbször a licit végén elviszik fix ár alatt kicsivel:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120672724366&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Azért álltam rá,mert ha már szedik le a hf-t,akkor vagy beleinvesztálom most a munkadíjba vagy kifizetem mégegyszer a szerelést.Majd kiderül.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.21 péntek, 10:40:17 írta misi107
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2011.01.21 péntek, 18:56:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.21 péntek, 10:35:50
Nem úgy olcsó,hanem fix ár helyett licitre van felrakva.Van egy tag,aki árul fix áron és rak fel egy-egy ugyanolyan cuccot licitre is.Fix áron 200 fontot kóstál+posta,liciten most még olcsóbb.De drof jól mondta,legtöbbször a licit végén elviszik fix ár alatt kicsivel:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120672724366&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Azért álltam rá,mert ha már szedik le a hf-t,akkor vagy beleinvesztálom most a munkadíjba vagy kifizetem mégegyszer a szerelést.Majd kiderül.
Ezigen. Szép, minőségi. Csak kár, hogy nem lehet rendesen hosszabbra megoldani az egyes csöveket.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 08:01:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.21 péntek, 18:56:48
Ezigen. Szép, minőségi. Csak kár, hogy nem lehet rendesen hosszabbra megoldani az egyes csöveket.
Ismét csak a fix áron ment el,úgyhogy egyelőre marad a gyári kipuf.Végül ilyen lett:
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 22:14:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.24 hétfő, 08:01:56
Ismét csak a fix áron ment el,úgyhogy egyelőre marad a gyári kipuf.Végül ilyen lett:
Hát ez meg hogy vanik? Elő van készítve Y-ra? Vagy miért megy be középre a cső a pótkerék előtt? Nem lett volna egyszerűbb csak egy 90 fokos kanyart betenni a bal dob helyére?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2011.01.25 kedd, 01:12:02 »
Idézetet írta: drof - 2011.01.24 hétfő, 22:14:16
Hát ez meg hogy vanik? Elő van készítve Y-ra? Vagy miért megy be középre a cső a pótkerék előtt? Nem lett volna egyszerűbb csak egy 90 fokos kanyart betenni a bal dob helyére?
nem,mert az onnan kijövő cső olyan volt mint a szita.Szépen levágta a dobot csövestül,aztán levágta róla a jobb dobot és a normális csövekből összehegesztette ezt az ívet.Tekintettel arra,hogy úgy készülök,a kipuf. is le lesz cserélve,nem akartam ennél többet rááldozni.Viszont legalább nekem tetszik a mélyebb hang...tudom,tudom,majd dokumentálom.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2011.01.25 kedd, 06:32:18 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.24 hétfő, 08:01:56
Ismét csak a fix áron ment el,úgyhogy egyelőre marad a gyári kipuf.Végül ilyen lett:
Bár egyszer már mutattam, az enyém ilyen:
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/251785277K_p5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2011.01.25 kedd, 08:24:00 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.25 kedd, 06:32:18
Bár egyszer már mutattam, az enyém ilyen:
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/251785277K_p5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De nálad mind a két dob vége ki van vezetve,nálam csak az egyik volt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2011.01.25 kedd, 09:38:35 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.25 kedd, 06:32:18
Bár egyszer már mutattam, az enyém ilyen:
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/251785277K_p5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egy rendes hangfelvételt már te is prezentálhatnál
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2011.01.25 kedd, 11:08:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.25 kedd, 09:38:35
Egy rendes hangfelvételt már te is prezentálhatnál
Épp azt néztem reggel,hogy így egy dobbal csökkent hátul a fehér füst...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2011.01.25 kedd, 13:40:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.25 kedd, 11:08:05
Épp azt néztem reggel,hogy így egy dobbal csökkent hátul a fehér füst...
Pedig az lenne logikus, ha nőne
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2011.01.25 kedd, 13:41:13 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.25 kedd, 13:40:16
Pedig az lenne logikus, ha nőne
hát,ez csökkent...elég feltünő a változás...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2011.01.25 kedd, 14:32:47 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.25 kedd, 09:38:35
Egy rendes hangfelvételt már te is prezentálhatnál
Rendeset lassan te is készíthetnél.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2011.01.25 kedd, 14:35:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.25 kedd, 13:40:16
Pedig az lenne logikus, ha nőne
Mármint, hogy jobban nyomja neki, amiatt?
Logikailag pont, hogy csökkennie kell. Mivel a kipuffrendszer kondenzvíz lecsapódására alkalmas felületét kb 30%-kal csökkentette, ezért a gőz és a kondenzvíz is kevesebb kell, hogy legyen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2011.01.25 kedd, 14:50:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.01.25 kedd, 14:35:14
Mármint, hogy jobban nyomja neki, amiatt?
Logikailag pont, hogy csökkennie kell. Mivel a kipuffrendszer kondenzvíz lecsapódására alkalmas felületét kb 30%-kal csökkentette, ezért a gőz és a kondenzvíz is kevesebb kell, hogy legyen.
Na, majd este átgondolom, csak most máson kell járatni az agyam.
Kipuff felvételem meg sok van már, milyen lenne neked a rendes?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ