Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:06:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2216476 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2009.11.03 kedd, 16:02:27 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.03 kedd, 13:22:04
Az lenne tényleg a legjobb, ha mennél egyet egy másikkal. Azt azért leszögezném, hogy az enyém(ek) 3500-tól mennek (tek) egyre jobban.
Szóval, ha neked érzésed szerint 1000-3500 között jobban megy, mint felette, akkor ott valami tényleg nem kerek. Vagy az enyém(ek) nem jók. De az egyik biztos.
Igazad van,3500 fölött megy igazán.Alatta meg igazán semmi.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.03 kedd, 16:04:25 írta GoFerrari
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2009.11.03 kedd, 16:46:24 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.11.03 kedd, 12:52:19
Most már csak az érdekel igazából, hogy működik, vagy nem. Nem is a gyorsulás miatt, hanem egyébként is. Viszont ha minden rendben van, akkor tényleg csalódott leszek, mert ilyen fordulatszámfelfutást még az Astrám is produkált. Tényleg nem igazán "pörög" 3-4 ezer fölött, 6000 felé meg már kifejezetten többet várnék, eltart egy ideig (relatív), mire kiforog. Ez egy 24 szelepes motor, ami elvileg nem nyomatékra van hangolva, hanem teljesítményre, sokan írták, hogy alul gyenge. Na én a nyomatékkal nagyon meg vagyok elégedve, 1000től 3500-ig jobban megy, mint fölötte. Az az igazság, hogy ha működik, akkor előbb-utóbb tényleg meg kell néznem egy másik V6-ost, hogy van-e különbség.
3asban nanaá, hogy nem lehet érezni, de 1-esnél rendesen, 2esnél meg enyhén, annyi, hogy utána jobban felpörög.
A nyomatékról annyit, hogy az az egyik legfőbb jellegzetessége a 6hengeres mocinak, hogy kis fordulaton is nagy a nyomaték, kifejezetten nem gyenge alul, ezt mindenki szóvá is teszi aki vezette már a 4hengerese után, hogy egész szépen megindul kicsi fordulaton, meg ugye visszakapcsolgatni is jóval kevesebbszer kell.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2009.11.03 kedd, 16:50:13 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.03 kedd, 12:14:20
@Rocco.
Megvan a video, de nem értek a vágáshoz. Ki kellene vágni belőle 2 részt...
Van valami progid ehhez? Nekem van 1 de azzal nem jutottam dűlőre.
Asszem van 1-2 egyszerű progim, de énse tudom, hogy kell videót vágni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2009.11.03 kedd, 17:24:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.03 kedd, 16:50:13
Asszem van 1-2 egyszerű progim, de énse tudom, hogy kell videót vágni.
Na majd még lámáskodok picit, hátha összejön.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2009.11.03 kedd, 19:11:34 »
Sziasztok!
Kedves márkatársak, nincs valakinek eladó szervószivattyúja, az enyém sajnos beadta a kulcsot!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2009.11.03 kedd, 19:41:26 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.03 kedd, 19:11:34
Sziasztok!
Kedves márkatársak, nincs valakinek eladó szervószivattyúja, az enyém sajnos beadta a kulcsot!
Hello!
Holnap megnézem, hogy van-e.
Ha esetleg még valakinek kéne valamilyen motoralkatrész, szóljon.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2009.11.04 szerda, 08:22:58 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.03 kedd, 16:46:24
3asban nanaá, hogy nem lehet érezni, de 1-esnél rendesen, 2esnél meg enyhén, annyi, hogy utána jobban felpörög.
A nyomatékról annyit, hogy az az egyik legfőbb jellegzetessége a 6hengeres mocinak, hogy kis fordulaton is nagy a nyomaték, kifejezetten nem gyenge alul, ezt mindenki szóvá is teszi aki vezette már a 4hengerese után, hogy egész szépen megindul kicsi fordulaton, meg ugye visszakapcsolgatni is jóval kevesebbszer kell.
Szerintem is nyomatékos, ezért is csodálkoztam, amikor az ellenkezőjét írták. Az 4 hengereshez képest meg végképp. A héten kiderül, hogy én vagyok a hülye, vagy a technika szórakozik velem...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 00:02:53 »
Érdekes, és számomra igen fontos dolgokat írt vissza a Havassy Péter. Azt írta, a kipufogót elég könnyíteni (pl katalizátor), nem szükséges a leömlőt cserélni. Ami igazán dobna rajta, az veztengelyek, és hengerfejből leszedni ("0,5-1,0 mm-t. 260/270', 270'/280' , 288' 10,5-11,5mm emeléssel."). Végül komputeroptimalizálás. Azt írta mindez kijönne kb 150-200.000ből, ám szerintem nem vette figyelembe, hogy 4 veztengely van (330euro/párat írt).
A teljesítménynövekedés: "tengelytől függően 15-25 % plussz."
Valamikor szerintem ezeket meg fogom ejteni, de most eltökéltem, hogy befejezem az optikázást, kap egy fekete fényt, ültetés, kemény gátlók, nagy kati és középdob kikerül, hátul Yba elágazás. Volt ma nálam alkatrészért a kedvenc Mondeóm: a fekete "nitrós" ST, és ismét eltökéltem, hogy fekete Mondeo kell. Iszonyat dögös tud lenni a Mondeo egy jó felnivel, ültetve, csili-vili állapotban, pláne a brutál jelegezetes V6 anggal, ja és minimum egy ST szettel!
Mondta a srác, hogy van egy mattfekete, szélesített Mondeo, amivel gyorsulásokra járnak ( legalábbis illegálra), és nagyon durván megy, remélem egyszer azzal is összefutok
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 11:24:52 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.03 kedd, 12:14:20
@Rocco.
Megvan a video, de nem értek a vágáshoz. Ki kellene vágni belőle 2 részt...
Van valami progid ehhez? Nekem van 1 de azzal nem jutottam dűlőre.
Nekem nagyon nem tetszik az a hang...
Ezzel tudsz vágni mindent, nagyon egyszerű kis progi:
http://www.brothersoft.com/download-formatfactory-98431.html
Ha tényleg jó hangot mutatsz, akkor én is beszállok a versenybe a VR6-al!
Persze, ha nem bánjátok...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 11:26:35 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.02 hétfő, 22:27:24
hanem a dupláját kell befizetni,
Ennek örülnék, mert akkor a kiskapu miatt nekem nem változna semmi, úgyanis 3 gyerekre jár az 50% kedvezmény.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 11:34:33 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.05 csütörtök, 11:24:52
Nekem nagyon nem tetszik az a hang...
Ezzel tudsz vágni mindent, nagyon egyszerű kis progi:
http://www.brothersoft.com/download-formatfactory-98431.html
Ha tényleg jó hangot mutatsz, akkor én is beszállok a versenybe a VR6-al!
Persze, ha nem bánjátok...
Elvesztettem a fonalat. Melyik hang nem tetszik? Gondolom nem az amit mutatni akarok, mivel azt még nem hallhattad. Arra utalsz amit Rocco mutatott?
Köszi a progit, hétvégén próbálkozok majd.
Mindenképpen jó hangot mutatok majd (szerintem
), de sajna ez az egy video maradt MK I hangjáról és itt nem nagyon lett kihúzatva a vas, 1500 körül megyek vele terhelésen hegynek felfelé és egyszer húzatom csak ki, akkor is csak 3000-ig, mert az ASR közbeszól. (tél, Mecsek, jég, hó...
)
Vedd úgy, hogy már be is szálltál.
BTW: a mostani hang is elég jó lett (2 kat, no középdob, gyári hátsó) csak 2 gondom van vele. A kamera nem adja vissza a hangját és lehetne erősebb is. Ha lesz ingerenciám kiszerelem a baloldali hátsó dobot, nem kell az oda....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 12:56:55 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.05 csütörtök, 11:34:33
Gondolom nem az amit mutatni akarok, mivel azt még nem hallhattad. Arra utalsz amit Rocco mutatott?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 19:17:00 »
Na ki jött vissza? Hangot neki:
http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk
http://www.youtube.com/watch?v=QqAdkb62l-o
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 20:47:30 »
[
Mondta a srác, hogy van egy mattfekete, szélesített Mondeo, amivel gyorsulásokra járnak ( legalábbis illegálra), és nagyon durván megy, remélem egyszer azzal is összefutok
[/quote]
Valószínű a 25% mert nekem van egy 87-es épített jettám 1,3 benzines a Gaál *** segített a motor építésében, így a 60LE-ból 90LE-lett. A hengerfej 1mm vissza marva sport tengely, más szelepek, szívó és kipufogósor átalakítva, 1,6 16 szelepes golf csak jelenthet, lényeg 0,5L kevesebb a fogyasztása, de rengeteg apró probléma mire rendesen összeáll. Kiváncsi leszek milyen lesz a tied ha elkészül!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 21:24:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.05 csütörtök, 00:02:53
a fekete "nitrós" ST
Az az amelyiknek az elején a hűtőrácson a Shelby Cobra emblémája van?
Azt egyszer láttam használtautón, sztem kicsit irreális árat kért érte az ember, mégha nitros is, bár képen nem tetszettek a felnik, egyszer eljött itt az M3-as lehajtón a Szentmihályi út felé, hát igen, odaver,
erre mondják, h akkor mondj valamiről véleményt ha élőbe látod.
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 21:46:29 »
Sziasztok!
Nekem tetszik a néhai Takee-V6 hangja.
Kár, hogy a csúszós út és a forgalom miatt csak alacsony fordulaton jár a motor.
Ami azonban a felvételből kihallatszik, az szerintem nem rossz. Az én ízlésemnek kicsit talán hangos, de ezt nehéz megmondani erről a felvételről, szól a zene is, meg a menetzajok...
Ez az én kedvencem, azt hiszem már mutattam itt egyszer, node ha már így előkerült a téma, megmutatom még egyszer.
http://www.youtube.com/watch?v=tgmf_4KVzV0
Egyébként Takeeval már megállapítottuk, hogy a széria Mondeo V6 (az övé) és a széria Contour V6 (az enyém) hangja kissé eltér, mert a Contouron eggyel kevesebb dob van - a hátsó bal oldali dobnál véget ér a rendszer.
Szóval hangilag valószínűleg tényleg nem árt, ha a Mondeo V6 valamelyik hátsó dobja kikerül.
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 22:42:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.29 csütörtök, 19:35:59
Na így szól a 2.5 Duratec, ha csak egy nagyobb forma ovál középdob van, semmi más (ill sztem gyári leömlők maradtak):
http://www.youtube.com/watch?v=_e-Omjw7_UI
Egész szép hangja van, semmi érces, repedtfazék hang, csak ez már túl hangos utcára.
Szia Rocco!
SZVSZ: Pontosan ez a repedt fazék hang. Egy az egyben.
Persze, lehet, hogy csak azért hallom így, mert agyon pörgetik azt a szerencsétlen motort. Szerintem ezek a Duratec V6-ok nem kifejezetten pörgősek. Úgy értem alacsony fordulaton dögösebb a hangjuk. Négyezres fordulattól fölfelé már nem hallani ki annyira, hogy 6 hengeres a gép, ötezres fordulattól meg villanymotor (turmixgép, kávédaráló, aszerint, hogy ki mire asszociál...) hangja van.
Jó, tudom, nyomaték-teljesítmény görbe, második torok, stb-stb-stb... Érzetre akkor sem kívánja a pörgetést.
(A széria motorral és automata váltóval jóformán diesel-es fordulatszám tartományban autózom, 3000 fölé ritkán pörög, akkor viszont hamár homár, nyisson az a második torok: menjünk, haladjunk...
De 4500 körül általában akkor is elveszem a gázt, mert úgy érzem, azt a tartományt már nem kedveli.)
Nem olyan sok ez a 2500 ccm, a Mondeo kasztni viszont elég nagy és nehéz. Ez nem egy sportkocsi, szerintem mégcsak nem is sportos autó. Egyszerűen egy erős autó. Egy jól használható gép: A Mondeo V6 ha kell elegáns, ha kell praktikus, ha kell gyors.
De egy Mondeoval gyorsulgatni szerintem már önmagában vicces. Nem erre való, meg nem is megy úgy. Egy kisebb testű pörgősebb motorú verda rövidtávú gyorsulásban megveri, mert mozgékonyabb. Pláne egy turbós, ami meg szeret is pörögni. (Bár - mérettől függetlenül - szívó motorokat nem illik összehasonlítani turbósokkal...)
Nagyobb sebességnél persze már más a helyzet, szerintem a Mondeo V6 igazi élettere az autópálya, vagy legalábbis az országút, ahol a 6 henger és a 2.5 liter elemében van. Alacsonyabb fordulattól is nyomatékból, erőlködés nélkül húz, szép halkan, nem üvölt, és nem fullad ki, mint a kis pörgős izék. A stabilitásról meg nem is beszélve, ahol egy kisautót odébb fúj a szél, ott a Mondi határozottan fekszi az utat.
De városban gyorsulgatni egy ilyennel - vicces, na.
Minden, amit mondtam, szigorúan "SZVSZ"!!! Nekem is tetszik az ST-optika, stb.! De egy ST-vel sem gyorsulgatnék, nekem ez nem az a kategória.
(Meg úgy egyáltalán a biztonságos, kulturált közúti közlekedésbe számomra nem fér bele a gyorsulgatás, a túl hangos kipufogó, stb.)
Mindazonáltal nem ítélek el senkit és semmit! Gond egy szál se, aki gyorsulgatni szeretne a Mondeojával, csak bátran! Mindössze annyit kérek, hogy ésszel, amennyire lehet, a többi közlekedőt nem veszélyeztetve, és légyszi ne az én ablakom alatt!
Remélem senkit nem bántottam meg! Ha netán mégis, akkor ezer bocsánat!
Éljen a V6!
Üdv!
trombonist
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2009.11.05 csütörtök, 23:56:35 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.05 csütörtök, 20:47:30
Valószínű a 25% mert nekem van egy 87-es épített jettám 1,3 benzines a Gaál *** segített a motor építésében, így a 60LE-ból 90LE-lett. A hengerfej 1mm vissza marva sport tengely, más szelepek, szívó és kipufogósor átalakítva, 1,6 16 szelepes golf csak jelenthet, lényeg 0,5L kevesebb a fogyasztása, de rengeteg apró probléma mire rendesen összeáll. Kiváncsi leszek milyen lesz a tied ha elkészül!
Hmm jól hangzik. Azt írta, hogy mindenképpen egyszerre kéne az egészet összehozni, gondolom a jó beállítások, összehangolás miatt. Viszont a 4 veztengely miatt az egész költsége közelítene a 300.000-hez, szóval most ez min 1 évre jegelve van, de valszeg mégtöbb, ha egyáltalán sor kerül rá.
Vajon gyorsulásban mennyit hozna ez az egész? 100ra kb -1mp-et?
Nálad hogyan és mikben változott a motor karaktere? Ezt akár kifejthetnéd bővebben is
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2009.11.06 péntek, 00:07:37 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.05 csütörtök, 21:24:15
Az az amelyiknek az elején a hűtőrácson a Shelby Cobra emblémája van?
Azt egyszer láttam használtautón, sztem kicsit irreális árat kért érte az ember, mégha nitros is, bár képen nem tetszettek a felnik, egyszer eljött itt az M3-as lehajtón a Szentmihályi út felé, hát igen, odaver,
erre mondják, h akkor mondj valamiről véleményt ha élőbe látod.
Azaz
Az etalon gép...
Egyébként most is eladó, nemtom fenntvan-e, de aztmondta 1,6ért adná el. Szerintem ennyit megér. Már csak azért is, mert rohamosan csökken a Mondeok ára, aminek az egyik oka, h egymás alá licitálnak az ST-kkel is..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2009.11.06 péntek, 00:09:08 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.05 csütörtök, 19:17:00
Na ki jött vissza? Hangot neki:
http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk
http://www.youtube.com/watch?v=QqAdkb62l-o
Fincsi, elég ideális, de amikor kicsit odaléptél, igazán ott lehetett érezni, hogy V6 brummog a kipuffon keresztül
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2009.11.06 péntek, 00:32:12 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.11.05 csütörtök, 22:42:09
Szia!
Igazad van teljes mértékben.
Az általam linkelt videóról anyit, hogy nekem sem kéne olyan hang, de azért az nem vészesen érces. Amit te linkelsz, az már régóta a kedvenceim közt van youtube-on, annál szebb hangot kb nem lehet kihozni ebből a motorból sportkipuval. Ilyesmit szeretnék énis.
Szóval
a Mondeó nem sportos, de azzá tehető
Minden tuningmániás elsősorban azt az autót tenné azzá, amibe beleszeretett, az egy más kérdés, hogy ez egybeesik-e a jó tuningalap kategóriával (magyarul olcsóbban megoldható-e, van-e kitaposott út). Sőt mivel személy szerint a sportosan elegáns a kedvenc műfajom, ebből a szempontból jó alap egy Mondi nekem. Gondolkoztam többször más típusokban, de különböző okok miatt mind el kellett vetnem, de nem bánom. Majd egyszer az életben 2. autónak szeretnék egy brutál pályagépet összerakni (valszeg japót)
Egyébként legyen bármennyire módosítva a Mondeom, nem azért lesz, hogy közutakon gyorsulgassak, és embereket ébresztgessek éjszakánként, csupán, ha véletlen elgurul a gyógyszer néhanapján, akkor kiereszthessem a gőzt, úgy, hogy azt az autó is támogatja (a széria állapottal ellentétben). Meghát nekem ez a szenvedélyem, hogy dögös gépem legyen, amihez a teljesítmény, menettulajdonság is passzol, még akkoris, ha 80%ban csak krúzingolok.
Azért egy valamivel nagyon nem értek egyet
-> "Négyezres fordulattól fölfelé már nem hallani ki annyira, hogy 6 hengeres a gép, ötezres fordulattól meg villanymotor (turmixgép, kávédaráló, aszerint, hogy ki mire asszociál...) hangja van."
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 péntek, 00:34:40 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2009.11.06 péntek, 08:27:10 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.06 péntek, 00:07:37
Azaz
Az etalon gép...
Egyébként most is eladó, nemtom fenntvan-e, de aztmondta 1,6ért adná el. Szerintem ennyit megér. Már csak azért is, mert rohamosan csökken a Mondeok ára, aminek az egyik oka, h egymás alá licitálnak az ST-kkel is..
Az 1.6 az még talán az elfogadható kategória, persze csak olyannak, aki értékeli, h nem gyári állapotú a kocsi. Amikor én néztem akkor asszem kb pont 1 misivel volt drágább, de tény és való, hogy Hmm...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2009.11.06 péntek, 09:57:28 »
Még a szerelőnél van a gép. Azt mondja, szerinte jól megy, és valószinűleg nyit a szívósor is, csak a kuplungom miatt nem tűnik annyira fel. A másik topicban már írtam, hogy a kuplungom már elég gatya, teljesen fent fog. Előfordulhat, hogy ez a gond??? Mert pár hete volt egy hozzászólás, amiben valaki azt írta, hogy kuplungot cserélt, és egész másképp megy a gép, ég és föld, pedig eddig se tűnt fel neki, hogy csúszott volna.
Mit gondoltok?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2009.11.06 péntek, 11:15:17 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.11.06 péntek, 09:57:28
Még a szerelőnél van a gép. Azt mondja, szerinte jól megy, és valószinűleg nyit a szívósor is, csak a kuplungom miatt nem tűnik annyira fel. A másik topicban már írtam, hogy a kuplungom már elég gatya, teljesen fent fog. Előfordulhat, hogy ez a gond??? Mert pár hete volt egy hozzászólás, amiben valaki azt írta, hogy kuplungot cserélt, és egész másképp megy a gép, ég és föld, pedig eddig se tűnt fel neki, hogy csúszott volna.
Mit gondoltok?
Előfordulhat. Erre írtam, hogy odaképzelsz valamit. Akkor arra gondoltam, hogy ha a vezérlés mozgatja a rudat, akkor nyit a 2. szelepsor, mivel onnantól mechanika az egész nyitás-zárás.
Go to kuplungcsere.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2009.11.06 péntek, 12:48:15 »
Hmm jól hangzik. Azt írta, hogy mindenképpen egyszerre kéne az egészet összehozni, gondolom a jó beállítások, összehangolás miatt. Viszont a 4 veztengely miatt az egész költsége közelítene a 300.000-hez, szóval most ez min 1 évre jegelve van, de valszeg mégtöbb, ha egyáltalán sor kerül rá.
Vajon gyorsulásban mennyit hozna ez az egész? 100ra kb -1mp-et?
Nálad hogyan és mikben változott a motor karaktere? Ezt akár kifejthetnéd bővebben is
[/quote]
A lényeg 1800-as fordulatig rosszabb mint elötte de ez a vezérmű tengely miatt van, az összes sport tengely ilyen
mentem már többel is, 1800-3800-ig kicsit jobb mint elötte, de 3800-tó drasztikussan megindul egésszen 7300-ig.
Én a jettát csak ritkán használom hétvégi autó, mindennapi használatba lévő autón nem csinálnék ilyen átalakítást, mert az alapjárat 1500 alatt ingadozik, ezért alapban 1500 az alapjárat, ami néha kelemetlen, és ahhoz hogy mennyen
pörgetni kell, de ez az 1,8 16v motornál is így van, én se dobnék ki 200E mégegyszer a motorra én többet vártam az egésztől! Ha valami még érdekel szivessen megírom,
Üdv!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2009.11.06 péntek, 13:56:04 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.06 péntek, 11:15:17
Előfordulhat. Erre írtam, hogy odaképzelsz valamit. Akkor arra gondoltam, hogy ha a vezérlés mozgatja a rudat, akkor nyit a 2. szelepsor, mivel onnantól mechanika az egész nyitás-zárás.
Go to kuplungcsere.
Akkor azt hiszem írok is a jézuskának. Megígérem, hogy jó leszek, csak hozzon nekem egy kuplungszettet, meg még néhány alkatrészt!
Sajnos ez a projekt valószinűleg átcsúszik jövőre, mert most év végén nem nagyon lesz rá keret.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2009.11.06 péntek, 16:49:27 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.06 péntek, 12:48:15
A lényeg 1800-as fordulatig rosszabb mint elötte de ez a vezérmű tengely miatt van, az összes sport tengely ilyen
mentem már többel is, 1800-3800-ig kicsit jobb mint elötte, de 3800-tó drasztikussan megindul egésszen 7300-ig.
Én a jettát csak ritkán használom hétvégi autó, mindennapi használatba lévő autón nem csinálnék ilyen átalakítást, mert az alapjárat 1500 alatt ingadozik, ezért alapban 1500 az alapjárat, ami néha kelemetlen, és ahhoz hogy mennyen
pörgetni kell, de ez az 1,8 16v motornál is így van, én se dobnék ki 200E mégegyszer a motorra én többet vártam az egésztől! Ha valami még érdekel szivessen megírom,
Üdv!
Köszi, kb erre voltam kíváncsi. És ha már a hangról van szó, még kíváncsi lennék, hogy az nálad hogyan változott ezektől a módosításoktól, ha változott egyáltalán?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2009.11.06 péntek, 21:40:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.06 péntek, 16:49:27
Köszi, kb erre voltam kíváncsi. És ha már a hangról van szó, még kíváncsi lennék, hogy az nálad hogyan változott ezektől a módosításoktól, ha változott egyáltalán?
A hang az maradt olyan mint elötte, de a mondin mint írtam régebben katalizátor üres középdob helyett gázgyorsító, hatvanas rendszer, és 14-én szombaton lejön a két hátsó dob, és egy a motor teljesítményéhez legyártatott hátsó sportdob kerül fel, na azt a hangot én is kiváncsian várom! Ezzel befejeződik a kipufogó átalakítása.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 10:58:18 »
Egész ütős darabok ezek. Csak ne lenne ilyen borsos ára (most leértékelve 66-72ezer körül vannak)...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 13:25:05 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.11.08 vasárnap, 11:42:03
Én is ezeket néztem ki (szürkék), az ára belefér, de írták itt a profik, hogy ezek projektorosak, ezért nem lehet csak úgy cserélni a kocsiban (hivatali utánajárás, engedélyeztetés ... vagy mi).
Mondjuk ha azt veszed alapul, mondj egy olyan komolyabb dolgot a tuningban, amit nem kéne engedélyeztetni itt m.o-n.
Mondjuk projektorosnál nemtudom, de ugye xenonnál alaptétel, h motorosan álíltható legyen a fényszóró és legyen fényszórómosó. Sztem ha csak simán kicseréled, és nem raksz bele utólagos xenont, amitől állítólag elveszíti a garanciát, nem köthetnek beléd. Max a műszaki a kérdéses, de ugye csak azt nem lehet megoldani amit nem akarsz.
Amúgy nálam a fekete ledes a befutó.
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 20:04:19 »
Sziasztok,
Ma balesetszeruen vettem egy Ford Mondeo 2.5 24V Ghia X-et mondjuk ugy hobbi celbol.
Termeszetesen nem noi tulajdonostol, nem nemdohanyzo, es nem is idos orvos hazaspartol akik csak az autopalyan hasznaltak. 1998-as, negyajyos, fekete, es eleg sok baja van...
Ami a leglenyegesebb, es mint kezdo mondeos ugye ez nehezen ertheto szamomra, az a motor rangatasa. Az internetet bongeszve a gyartyak, es a gyartyakabelek csereje allitolag megoldas lenne erre a problemara. A problema a kovetkezo: Neha teljesen siman megy az auto minden, erezheto gond nelkul. De fokent gyorsitasra, gazadasra olyan mintha egy henger kihagyogatna. Ez tipikus hiba-e, es ha igen, akkor ez a gyartya-gyertyakabel-(esetleg)trafo haromszogre utalo jel?
Egyebkent mas komoly baja nincs... (eltekintve a vilagito ABS-, Kiporgesgatlo-, fekbetet lampatol, a nem mukodo radiosmagnotol, es egy esetleges jobb feltegelytol...)
Jotanacsokat elore is koszonok
glavics
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 20:58:25 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.08 vasárnap, 20:04:19
Sziasztok,
Ma balesetszeruen vettem egy Ford Mondeo 2.5 24V Ghia X-et mondjuk ugy hobbi celbol.
Termeszetesen nem noi tulajdonostol, nem nemdohanyzo, es nem is idos orvos hazaspartol akik csak az autopalyan hasznaltak. 1998-as, negyajyos, fekete, es eleg sok baja van...
Ami a leglenyegesebb, es mint kezdo mondeos ugye ez nehezen ertheto szamomra, az a motor rangatasa. Az internetet bongeszve a gyartyak, es a gyartyakabelek csereje allitolag megoldas lenne erre a problemara. A problema a kovetkezo: Neha teljesen siman megy az auto minden, erezheto gond nelkul. De fokent gyorsitasra, gazadasra olyan mintha egy henger kihagyogatna. Ez tipikus hiba-e, es ha igen, akkor ez a gyartya-gyertyakabel-(esetleg)trafo haromszogre utalo jel?
Egyebkent mas komoly baja nincs... (eltekintve a vilagito ABS-, Kiporgesgatlo-, fekbetet lampatol, a nem mukodo radiosmagnotol, es egy esetleges jobb feltegelytol...)
Jotanacsokat elore is koszonok
glavics
Első körben a gyertya+ kábel csere ajánlott. Szerezz be egy franko 16 os gyertyakulcsot anélkül nem fog menni - mágneses würth, beta karmos ilyesmi. Nehezen érhetők el a gyertyák - főleg a hátsó. Ha nagyon tutit akarsz tenni vele és elég ügyes vagy nagyon ajánlott lenne a szívósort pillangószelepet és az alapjárati motort alaposan kipucolni esetleg a belső pillangószelepeket is. Meg persze az EGR-t ledugózni. Brigéciolos áztatás kb 5 liter kell és egy nagy tepsi + pár flakon karburátor tisztító spray. Haverok buli fanta - 1 napos mokát is össze lehet hozni. Jó ha van kéznél magasnyomású mosó és kompresszorlevegő.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 21:30:21 »
Szakik!
Tudja valaki, hogy a hűtővízkiegyenlítő tartályon felülről nézve a 2. cső az minek van? Ugye 3 cső megy rá. Az alsó a fő, a felső asszem a termosztátnál csatlakozik össze, de a 3. az micsoda? Mert múltkor alá néztem és nekem ami belemegy cső, annak a vége le van dugózva. Anno volt egy totálkárom /legelső próbakör, szerencsére nem én voltam a hibás, így időm se volt konkrétan megnézni a felszereltséget/, és egy 1.8-asnak az eleje lett átpakolva, így nemtudom, h abból kifolyóan lett e ez a megoldás, vagy mindenkinek ilyen?
Köszi a segítséget előre is.
+Még vmi:
A kipörgésgátló kikapcsoló gombja mögött van még 2 plusz csatlakozó, csak épp gombom nincs hozzá. Elképzelhető, hogy volt ülésfűtésem, és annak a csatijai? Mivel az egész műszerfal is az 1.8-asból lett áttéve, még az ülések is, mert eléggé le voltak lakva. Vagy csak gyárilag elő van készítve, mint a tempomat?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 21:42:20 írta Kuk3sz
»
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 21:47:05 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.08 vasárnap, 20:58:25
Első körben a gyertya+ kábel csere ajánlott. Szerezz be egy franko 16 os gyertyakulcsot anélkül nem fog menni - mágneses würth, beta karmos ilyesmi. Nehezen érhetők el a gyertyák - főleg a hátsó. Ha nagyon tutit akarsz tenni vele és elég ügyes vagy nagyon ajánlott lenne a szívósort pillangószelepet és az alapjárati motort alaposan kipucolni esetleg a belső pillangószelepeket is. Meg persze az EGR-t ledugózni. Brigéciolos áztatás kb 5 liter kell és egy nagy tepsi + pár flakon karburátor tisztító spray. Haverok buli fanta - 1 napos mokát is össze lehet hozni. Jó ha van kéznél magasnyomású mosó és kompresszorlevegő.
Koszonom.
A gyertya es kabel csereje meglesz, azt hiszem az menni fog...
Baromi ugyes vagyok, es ha nincs valami nagy trukk akkor a szivosor meg az ilyenek is menni fognak.
Szerintem veszek egy Haynes manualt a kocsihoz, az altalaban segit.
Viszont baromira nem tudom mi az az ERG. Kerestem a google-n, tudom a motorterben kellet volna, es semmi erdemlegeset nem talatam. Egyenlore...
Majd azert szepen sorban eletek tarom a tapasztalatokat.
Elmeletileg az autoban nincs sok kilometer, olyan 210000 ha jol emlekszem. Juliusban volt 200000 a papirjai szerint. Remelem a motornak nincsen komolyabb baja.
Kuplungra es feltengelyre szereztem arat, elfogadhato, de nem hiszem, hogy az a haz melletti parkoloban menni fog.
Jovo hetvegen kicserelem az uzemanyagszurot, olajszurot, olajat, legszurot, gyartyakat, gyertyakabeleket, fekbeteteket. Meglatjuk az eredmenyt. Szerintem ezt azt ki is takaritok rajta, es remelhetoleg tobb informaciom lesz rola. Jelenleg osszesen csak kb 20 km-t vezettem, az meg nem sok.
Koszi
glavics
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 21:55:03 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.08 vasárnap, 21:47:05
Koszonom.
A gyertya es kabel csereje meglesz, azt hiszem az menni fog...
Baromi ugyes vagyok, es ha nincs valami nagy trukk akkor a szivosor meg az ilyenek is menni fognak.
Szerintem veszek egy Haynes manualt a kocsihoz, az altalaban segit.
Viszont baromira nem tudom mi az az ERG. Kerestem a google-n, tudom a motorterben kellet volna, es semmi erdemlegeset nem talatam. Egyenlore...
Majd azert szepen sorban eletek tarom a tapasztalatokat.
Elmeletileg az autoban nincs sok kilometer, olyan 210000 ha jol emlekszem. Juliusban volt 200000 a papirjai szerint. Remelem a motornak nincsen komolyabb baja.
Kuplungra es feltengelyre szereztem arat, elfogadhato, de nem hiszem, hogy az a haz melletti parkoloban menni fog.
Jovo hetvegen kicserelem az uzemanyagszurot, olajszurot, olajat, legszurot, gyartyakat, gyertyakabeleket, fekbeteteket. Meglatjuk az eredmenyt. Szerintem ezt azt ki is takaritok rajta, es remelhetoleg tobb informaciom lesz rola. Jelenleg osszesen csak kb 20 km-t vezettem, az meg nem sok.
Koszi
glavics
Az EGR ott van a szívosorra felcsavarozva a fékszervó mellett - vákuumos vezérlésű. Egy lemezt kell vágni oda - a tömítés legyen a sablonod de csak a 2 felfogató lyuk kell bele. Ez nyomja tele trutyival a szívósort. Kitisztulni nem fog magától, de több nem megy bele.
A pillangószelepet és az alapjárati motort - a szívósor mögött van az EGR mellett - vedd le és pucold ki alaposan. Az öntvényben van egy járat a kettő között azt is takarítsd ki tuti jobb lesz a gép ennyitől - karburátortisztitó GUNK - legyen kéznél és vegyszerálló gumikesztyűbe csináld megeszi a bőröd.
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 22:14:31 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.08 vasárnap, 21:55:03
Az EGR ott van a szívosorra felcsavarozva a fékszervó mellett - vákuumos vezérlésű. Egy lemezt kell vágni oda - a tömítés legyen a sablonod de csak a 2 felfogató lyuk kell bele. Ez nyomja tele trutyival a szívósort. Kitisztulni nem fog magától, de több nem megy bele.
A pillangószelepet és az alapjárati motort - a szívósor mögött van az EGR mellett - vedd le és pucold ki alaposan. Az öntvényben van egy járat a kettő között azt is takarítsd ki tuti jobb lesz a gép ennyitől - karburátortisztitó GUNK - legyen kéznél és vegyszerálló gumikesztyűbe csináld megeszi a bőröd.
Nagyszeru, koszonom szepen. Igy mar menni fog.
glavics
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 09:06:13 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.05 csütörtök, 19:17:00
Na ki jött vissza? Hangot neki:
http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk
http://www.youtube.com/watch?v=QqAdkb62l-o
Ez már jobb.
Viszont én rájöttem, hogy nekem jobban tetszik, ha a motor hangja van felerősítve, azaz hallani, hogy V6. De ez már tényleg nem repedt fazék, hanem olyan rendszer hangja van.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 12:21:09 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.09 hétfő, 09:06:13
Ez már jobb.
Viszont én rájöttem, hogy nekem jobban tetszik, ha a motor hangja van felerősítve, azaz hallani, hogy V6. De ez már tényleg nem repedt fazék, hanem olyan rendszer hangja van.
Sajnos nem maradt több videó róla adatvesztés miatt, de elmesélem, hogy 3000 fölött a motor és a kipuff egyaránt zenélt 6000-7000-ig pedig a motor hangja volt erősebb.
Tetszett volna, az biztos!
A rendszer pedig egyszerű volt.
3. kat és középdob ki, hátul Y és 2 dob. A bal oldali nagyobb volt, mint a jobb oldali 1:0.67 arányban. Hogy ez mire volt jó azt nem tudom, de az előző tulaj (IMA-079 néven volt itt) kifejezetten a vashoz terveztette.
Talán a fojtásnál lehetett szerepe....fooggallllmam sincs.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 12:23:04 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.08 vasárnap, 21:30:21
Szakik!
Tudja valaki, hogy a hűtővízkiegyenlítő tartályon felülről nézve a 2. cső az minek van? Ugye 3 cső megy rá. Az alsó a fő, a felső asszem a termosztátnál csatlakozik össze, de a 3. az micsoda? Mert múltkor alá néztem és nekem ami belemegy cső, annak a vége le van dugózva. Anno volt egy totálkárom /legelső próbakör, szerencsére nem én voltam a hibás, így időm se volt konkrétan megnézni a felszereltséget/, és egy 1.8-asnak az eleje lett átpakolva, így nemtudom, h abból kifolyóan lett e ez a megoldás, vagy mindenkinek ilyen?
Köszi a segítséget előre is.
+Még vmi:
A kipörgésgátló kikapcsoló gombja mögött van még 2 plusz csatlakozó, csak épp gombom nincs hozzá. Elképzelhető, hogy volt ülésfűtésem, és annak a csatijai? Mivel az egész műszerfal is az 1.8-asból lett áttéve, még az ülések is, mert eléggé le voltak lakva. Vagy csak gyárilag elő van készítve, mint a tempomat?
A 3. cső az vizvisszafolyó. A 2 csati meg ülésfűtés.
Naplózva
Jocó500
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 16:02:27 »
Segítséget szeretnék kérni. Az autóm egy 1998-as 2,5 V6-os benzines Mondeo, és már egy jó ideje gáz adáskor rángat és alapjáraton egyenetlenül jár a motor. A márkaszervizben nem találták a hibát, ezért 60 ezerért kicserélték az egyik lambdaszondát. A hiba természetesen még mindig fennáll. Ezelőtt cseréltünk már gyertyakábelköteget , és újak a gyertyák is. Ha valakinek van valami ötlete a problémám megoldására, kérem segítsen!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 16:21:27 »
Idézetet írta: Jocó500 - 2009.11.09 hétfő, 16:02:27
Segítséget szeretnék kérni. Az autóm egy 1998-as 2,5 V6-os benzines Mondeo, és már egy jó ideje gáz adáskor rángat és alapjáraton egyenetlenül jár a motor. A márkaszervizben nem találták a hibát, ezért 60 ezerért kicserélték az egyik lambdaszondát. A hiba természetesen még mindig fennáll. Ezelőtt cseréltünk már gyertyakábelköteget , és újak a gyertyák is. Ha valakinek van valami ötlete a problémám megoldására, kérem segítsen!
Márkaszervízbe soha többet ne vidd. Ha jól tudom lambdaszonda van min felannyiért is, ami megfelelő, mint amit márkakerben adnak. A benzinellátásban is lehet hiba, pl lehet a benzinszűrő van tele szutyival, de ez csak egy tipp.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.09 hétfő, 16:27:22 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 16:25:00 »
Idézetet írta: Jocó500 - 2009.11.09 hétfő, 16:02:27
Segítséget szeretnék kérni. Az autóm egy 1998-as 2,5 V6-os benzines Mondeo, és már egy jó ideje gáz adáskor rángat és alapjáraton egyenetlenül jár a motor. A márkaszervizben nem találták a hibát, ezért 60 ezerért kicserélték az egyik lambdaszondát. A hiba természetesen még mindig fennáll. Ezelőtt cseréltünk már gyertyakábelköteget , és újak a gyertyák is. Ha valakinek van valami ötlete a problémám megoldására, kérem segítsen!
Olvass vissza lentebb írtam pár okosságot V6 motorhoz
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 17:06:47 »
Idézetet írta: Jocó500 - 2009.11.09 hétfő, 16:02:27
Segítséget szeretnék kérni. Az autóm egy 1998-as 2,5 V6-os benzines Mondeo, és már egy jó ideje gáz adáskor rángat és alapjáraton egyenetlenül jár a motor. A márkaszervizben nem találták a hibát, ezért 60 ezerért kicserélték az egyik lambdaszondát. A hiba természetesen még mindig fennáll. Ezelőtt cseréltünk már gyertyakábelköteget , és újak a gyertyák is. Ha valakinek van valami ötlete a problémám megoldására, kérem segítsen!
Na akkor szép sorjában:
Márka "lehúzóba" akkor se menj többet, ha fizetnek érte. Nem értenek semmihez, csak 1 dologhoz: alkatrészcsere, amíg meg nem javul.....(lambda 18-ért van, a cseréje házilag is végezhető...... )
A rángatást több dolog okozhatja:
1. gyújtásrendszer: trafó, gyertyakábel és gyertyák. Ezek közül bármelyik rossz, idővel magával rántja a másik kettőt is. A trafó sokáig bírja, a kábel+gyertya kombót kell együtt cserélni.
2. Szívórendszer: Maf és EGR hiba előfordulhat. Mafnak tisztítás elég szokott lenni, EGR-t dugózni kell mihamarabb. Ott van még az IAV ( alapjárati motor) az b@xa el az alapjáratot. Pucolni lehet de nem érdemes, mert 1-2 hónap és újra kezdi. (új gyári ford 19e a Cromaxnál). Ha ezután is emelkedik az alapjárat és fent is marad 3000-4000 körül, vagy nagyon lassan esik le, akkor potenciométer is rossz. Ott nincs mit pucolni, csere. (20-25e)
3. Gyakori és nehezen megtalálható hiba V6-nál: a, vákuumrendszer hiba, ami rángatást okoz és általában együtt jár a fűtés irányállító hibájával (csak szélvédőre és lábra fúj) b, 2. szelepsor nem nyit és emiatt erős gázadásra fuldoklik, "beszitál" a motor (érezni, hogy benyát kap, de nem gyorsul, hülye hangja van és mintha valami fogná vissza). Ez lehet elektronikai hiba is, mert a nyitás elektromos vezérlésű. Ilyen esetben a hiba a fekete fedél alatti kis dobozban keresendő.
Első körben ennyi jutott eszembe, én ezekkel találkoztam eddig.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 17:13:07 »
Ja és minden hibakeresés előtt irány egy Diag!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 17:27:52 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.09 hétfő, 17:06:47
Márka "lehúzóba" akkor se menj többet, ha fizetnek érte.
Azért én most visszazavarnám a kollégát a 60eHUF-jáért!
Én sosem fizetek olyanért, ami nem vezetett a megoldáshoz...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 17:32:52 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.09 hétfő, 17:27:52
Azért én most visszazavarnám a kollégát a 60eHUF-jáért!
Én sosem fizetek olyanért, ami nem vezetett a megoldáshoz...
Na ja....
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 18:56:21 »
Idézetet írta: Jocó500 - 2009.11.09 hétfő, 16:02:27
Segítséget szeretnék kérni. Az autóm egy 1998-as 2,5 V6-os benzines Mondeo, és már egy jó ideje gáz adáskor rángat és alapjáraton egyenetlenül jár a motor. A márkaszervizben nem találták a hibát, ezért 60 ezerért kicserélték az egyik lambdaszondát. A hiba természetesen még mindig fennáll. Ezelőtt cseréltünk már gyertyakábelköteget , és újak a gyertyák is. Ha valakinek van valami ötlete a problémám megoldására, kérem segítsen!
Én mikor megvettem a kocsit nekem is rángatott, a katalizátor volt eldugulva úgy , hogy kb 1,5cm átmérőjű szabad áramlásí felülete volt csak, katalizátor belsejét kiszedtük és utána minden probléma megszűnt, nekem bejött nézd meg hátha a tied is eldugult!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 19:36:44 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.09 hétfő, 18:56:21
Én mikor megvettem a kocsit nekem is rángatott, a katalizátor volt eldugulva úgy , hogy kb 1,5cm átmérőjű szabad áramlásí felülete volt csak, katalizátor belsejét kiszedtük és utána minden probléma megszűnt, nekem bejött nézd meg hátha a tied is eldugult!
Ja persze ez is lehet a hiba, akinél benne van a 3. kat. Nálam az alapból szóba sem jöhet.
Az első dolog V6 Mondeo vásárlásnál a 3. kat és a középdob kiiktatása. De ez az én véleményem, nem feltétlenül követendő.
Naplózva
OLIVER90
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2009.11.10 kedd, 00:18:32 »
üdv
új vagyok itt és lenne egy kérdésem
van egy 95-ös V6-os kombi mondeom,és nemtudom miért de alacsonyabb fordulaton ha kicsit lendületesebben gyorsítok rángat,magasabb fordulaton szépen megy
voltam vele szervízekben mondták hogy gyertyával van gond,kicseréltem nem za volt,gyertyakábel csere is volt és egy lambdaszonda csere is volt,de a rángatás még mindig megvan,tudnátok nekem segíteni?köszönöm
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2009.11.10 kedd, 07:15:55 »
Idézetet írta: OLIVER90 - 2009.11.10 kedd, 00:18:32
üdv
új vagyok itt és lenne egy kérdésem
van egy 95-ös V6-os kombi mondeom,és nemtudom miért de alacsonyabb fordulaton ha kicsit lendületesebben gyorsítok rángat,magasabb fordulaton szépen megy
voltam vele szervízekben mondták hogy gyertyával van gond,kicseréltem nem za volt,gyertyakábel csere is volt és egy lambdaszonda csere is volt,de a rángatás még mindig megvan,tudnátok nekem segíteni?köszönöm
Mk2 V6 topicban most boncolják a témát, nézz át oda...
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ