Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:17:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217147 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:31:28 »

Még 2 perc.  vigyor3
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:40:47 »

Itt a külsős link: http://www.youtube.com/watch?v=62Fdiosl6Eo
240-esbe jobb nézni, igaz, hogy susog, de ott annyira nem recseg, jobban ki lehet venni a kocsi hangját.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:48:14 »

Itt a külsős link: http://www.youtube.com/watch?v=62Fdiosl6Eo
240-esbe jobb nézni, igaz, hogy susog, de ott annyira nem recseg, jobban ki lehet venni a kocsi hangját.

Tényleg nagy kár ezért a recsegésért :S De kb ez az ideális hangerő, sajna a lényeget (jellegzetes hangzást), csak sejteni lehet, hogy ott van Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:48:39 »

Itt a külsős link: http://www.youtube.com/watch?v=62Fdiosl6Eo
240-esbe jobb nézni, igaz, hogy susog, de ott annyira nem recseg, jobban ki lehet venni a kocsi hangját.
há jah...
alacsony fordulaton brilliáns...de ahogy 4000 fölé ér üvölt...
számomra fél siker....és itt kezdődik az áramlástan...
ezt megoldani, hogy alacsony fordulaton tudjon bluggyugni és magason ne érjenek össze a hanghullámok és nem egy egybefüggő üvöltés legyen...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:51:12 »

Tényleg nagy kár ezért a recsegésért :S De kb ez az ideális hangerő, sajna a lényeget (jellegzetes hangzást), csak sejteni lehet, hogy ott van Cheesy

Hát jah, az a baj, hogy kamerám nincs, az Arenám lemerült, ez Galaxy S-sel lett felvéve, maga a videó király, de hang az katasztrófa.
Majd valahogy megpróbálom felvenni az arénával messzebről, az eddig legalább szépen, vagy szebben vett fel hangot.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:51:32 »

há jah...
alacsony fordulaton brilliáns...de ahogy 4000 fölé ér üvölt...
számomra fél siker....és itt kezdődik az áramlástan...
ezt megoldani, hogy alacsony fordulaton tudjon bluggyugni és magason ne érjenek össze a hanghullámok és nem egy egybefüggő üvöltés legyen...

Na igen, de ahhoz szép hosszú spagetti leömlő kéne, az meg ennél a motorelrendezésél megoldhatatlan. Meg persze szívó oldal, meg egyéb dolgok is közrejátszanak sajnos..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:54:54 »

há jah...
alacsony fordulaton brilliáns...de ahogy 4000 fölé ér üvölt...
számomra fél siker....és itt kezdődik az áramlástan...
ezt megoldani, hogy alacsony fordulaton tudjon bluggyugni és magason ne érjenek össze a hanghullámok és nem egy egybefüggő üvöltés legyen...

Oh Yeah.
Nekem is ezzel van kicsit problémám, az h üvölt nem baj, sőt.  eplus2
Csak szépíteni kellene rajta. Ugye tekintve, hogy hátul az utolsó csatinál szedtem szét a puffost, így a cső úgymond bele is ütközik a pótkerékdobba, meg olyan, mintha egy kis bezárt részbe lenne, már az is probléma szerintem.
Tuti, hogy sokat segítene egy Y hátulra kivezetve.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:58:24 »

Meg az igazi az lenne, azt fenntartom, hogy hengerenkénti leömlő, és hengersoronkénti 1-1 rozsdamentes full egyenes cső hátra max a végükön 1 dobbal. Na azt meghallgatnám.  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:59:02 »

há jah...
alacsony fordulaton brilliáns...de ahogy 4000 fölé ér üvölt...
számomra fél siker....és itt kezdődik az áramlástan...
ezt megoldani, hogy alacsony fordulaton tudjon bluggyugni és magason ne érjenek össze a hanghullámok és nem egy egybefüggő üvöltés legyen...

Én tudom hogyan kell, mert volt olyanom Mk I-en. Már leírtam soxor, de senki le se szarja. Nem baj, megmarad nekem a know how, aztán, ha a gyári lerohadt, akkor teszek fel megint egy olyan rendszert.
Azért nem most, mert ami nem romlott el, azt nem javítom meg. Még tuning címén sem. hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:00:38 »

ezt megoldani, hogy alacsony fordulaton tudjon bluggyugni és magason ne érjenek össze a hanghullámok és nem egy egybefüggő üvöltés legyen...

Vagy van egy esélyünk: megfelelő méretű, átömlős dobokkal/dobbal kell variálni, mert azok a mély (hosszú) hanghullámokat nemigazán szűrik, csak a rövid, magas, érces hullámokat. Nekem pl most nagyjából ez érvényesül, csak kicsit a hangerőn akarok növelni, szal valami olyasmi lesz, hogy a középdob helyére kerül be egy kisebb, átömlős, aztán annyi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:03:21 »

Én tudom hogyan kell, mert volt olyanom Mk I-en. Már leírtam soxor, de senki le se ***ja. Nem baj, megmarad nekem a know how, aztán, ha a gyári lerohadt, akkor teszek fel megint egy olyan rendszert.
Azért nem most, mert ami nem romlott el, azt nem javítom meg. Még tuning címén sem. hehe

Tudom tudom, a 2 eltérő méretű, és nem átömlős dob. De az a baj, hogy élőben kellenne hallani, mert az nem olcsó ahhoz, hogy reménykedve olyat tegyen fel az ember. Nekem speciel rossz tapasztalataim vannak a nem átömlős dobokkal magas fordulaton (előző 2.0 saját, meg másik Mondeo V6 amit hallottam úgy).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:10:32 »

El kéne mennem egy kisebb útra, mert állítólag azt mondják el van lustulva az autóm.  Huh?
Ha megrúgom neki, de úgy istenigazából akkor utána olyan jellegzetes záptojás szag jön a kocsiból. Az a lustaság jele?

Jó lenne ha már végre tavasz lenne, kapnám szét a kocsi belsejét tetőtöl talpig, belül kicsit kibituznám, legalább megszűnnének az a rohadt idegesítő rezgések csögések, ami még a balesetből maradt. Múlthéten is amikor csináltuk a kocsit, levettem a motortartó bakor, azt ott voltak még alatta az üvegszilánkok. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 22:13:22 írta Kuk3sz » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:11:28 »

Tudom tudom, a 2 eltérő méretű, és nem átömlős dob. De az a baj, hogy élőben kellenne hallani, mert az nem olcsó ahhoz, hogy reménykedve olyat tegyen fel az ember. Nekem speciel rossz tapasztalataim vannak a nem átömlős dobokkal magas fordulaton (előző 2.0 saját, meg másik Mondeo V6 amit hallottam úgy).

"élő" felvétel csak ez maradt róla. A kigyorsításnál és terhelésen cammogásnál hallani a lényeget. Szigorúan jó minőségű fülhallgatóval ajánlott csak a meghallgatása!

http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:14:25 »

"élő" felvétel csak ez maradt róla. A kigyorsításnál és terhelésen cammogásnál hallani a lényeget. Szigorúan jó minőségű fülhallgatóval ajánlott csak a meghallgatása!

http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk
ebből nekem az jött le, hogy érzed a sávokat lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:16:48 »

"élő" felvétel csak ez maradt róla. A kigyorsításnál és terhelésen cammogásnál hallani a lényeget. Szigorúan jó minőségű fülhallgatóval ajánlott csak a meghallgatása!

http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk

Milyen jó, nyugtató zene szól közbe, hangulatos vid, fhasza. taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:25:39 »

ebből nekem az jött le, hogy érzed a sávokat lol002

Mer' tojáshéjas wannabe streetracsingos vagy azé. Nem a sávot kell érezni a szerpentinen, hanem az ideális ívet. Aki a sávokat követi ilyen úton, az saját magát fosztja meg a vezetés élményétől.

Nem mellesleg tükörjég volt az út, nézd csak meg mekkora a sebességkülönbség közöttem (nyárigumi!) és a többiek között. vigyor3 nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:27:33 »

Mer' tojáshéjas wannabe streetracsingos vagy azé. Nem a sávot kell érezni a szerpentinen, hanem az ideális ívet. Aki a sávokat követi ilyen úton, az saját magát ***ztja meg a vezetés élményétől.

Nem mellesleg tükörjég volt az út, nézd csak meg mekkora a sebességkülönbség közöttem (nyárigumi!) és a többiek között. vigyor3 nyes
naja, lehet autózni az ideális íven, de ha jönnek szemből, akkor pfff....

vagy rendesen... ami nekem sem szokott összejönni szerpentinen eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:27:59 »

Milyen jó, nyugtató zene szól közbe, hangulatos vid, fhasza. taps

Ahhoz a tájhoz ez a zene és a lájtos nyomatékból krúzolás illett. Az a hang azóta is a fülemben van, nem hallottam ilyen tisztán kiengedett mély V6 hangot sehol, mindenhol csak ordítás, vagy repedtfazék hang van. szomoru1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:29:25 »

naja, lehet autózni az ideális íven, de ha jönnek szemből, akkor pfff....

vagy rendesen... ami nekem sem szokott összejönni szerpentinen eplus2
taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:38:44 »

Én tudom hogyan kell, mert volt olyanom Mk I-en. Már leírtam soxor, de senki le se ***ja. Nem baj, megmarad nekem a know how, aztán, ha a gyári lerohadt, akkor teszek fel megint egy olyan rendszert.
Azért nem most, mert ami nem romlott el, azt nem javítom meg. Még tuning címén sem. hehe
hová írtad le?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:40:50 »

El kéne mennem egy kisebb útra, mert állítólag azt mondják el van lustulva az autóm.  Huh?
Ha megrúgom neki, de úgy istenigazából akkor utána olyan jellegzetes záptojás szag jön a kocsiból. Az a lustaság jele?

Jó lenne ha már végre tavasz lenne, kapnám szét a kocsi belsejét tetőtöl talpig, belül kicsit kibituznám, legalább megszűnnének az a rohadt idegesítő rezgések csögések, ami még a balesetből maradt. Múlthéten is amikor csináltuk a kocsit, levettem a motortartó bakor, azt ott voltak még alatta az üvegszilánkok. vigyor3
Ne aggódj,amikor az első autómból átkerültek a cuccok a másodikba,valamilyen úton-módon az üvegszilánkok is költöztek....üléssel,kárpitokkal,pedig tutira ki lettek takarítva...sajátkezűleg.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:42:59 »

hová írtad le?

Mindkét fórumra. A topic vagy a V6 vagy a kipuff.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:43:48 »

El kéne mennem egy kisebb útra, mert állítólag azt mondják el van lustulva az autóm.  Huh?
Ha megrúgom neki, de úgy istenigazából akkor utána olyan jellegzetes záptojás szag jön a kocsiból. Az a lustaság jele?

Jó lenne ha már végre tavasz lenne, kapnám szét a kocsi belsejét tetőtöl talpig, belül kicsit kibituznám, legalább megszűnnének az a rohadt idegesítő rezgések csögések, ami még a balesetből maradt. Múlthéten is amikor csináltuk a kocsit, levettem a motortartó bakor, azt ott voltak még alatta az üvegszilánkok. vigyor3
VAgy a hűtővíz megy a kipufogóra...az,hogy el van lustulva kb. annyi,hogy a kipufogó rendszerben és a motorban lerakódnak a káros anyagok és nem tisztulnak ki.Itt is írták már többször is,hogy néha érdemes meghajtani az autót és valamennyire kitisztulnak a csövek stb...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 23:10:50 »

VAgy a hűtővíz megy a kipufogóra...az,hogy el van lustulva kb. annyi,hogy a kipufogó rendszerben és a motorban lerakódnak a káros anyagok és nem tisztulnak ki.Itt is írták már többször is,hogy néha érdemes meghajtani az autót és valamennyire kitisztulnak a csövek stb...
ezt csak aláírni tudom. asszony golfja is eléggé öregasszonyos volt. jártunk pestre hetente 3szor. a második héten már érezhetően dinamikusabb volt a kocsi. 110 km pálya...kis pihi oszt vissza 110 km. jól ki lett kormolva..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:33:35 »

Gyerekek, tudom hogy Mondeo fórumon főbenjáró bűn ilyet kérdezni, de egy 2.5 V6-os Mondit elgondolkodnátok-e lecserélni egy ilyesmi verdára?  http://www.autosfarm.hu/index.php?p=kinalat&hirkod=4460259
Miért igen, miért nem?

Asszony nyúz nagyon érte, védje/étek meg...Őt vagy engem.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 08:37:34 írta seekay » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:59:20 »

Gyerekek, tudom hogy Mondeo fórumon főbenjáró bűn ilyet kérdezni, de egy 2.5 V6-os Mondit elgondolkodnátok-e lecserélni egy ilyesmi verdára?  http://www.autosfarm.hu/index.php?p=kinalat&hirkod=4460259
Miért igen, miért nem?

Asszony nyúz nagyon érte, védje/étek meg...Őt vagy engem.  vigyor3
Őszintén.Igen...nagyon tetszik ez a forma,de....az alfákról jót-rosszat (inkább utóbbit) Az alfa klubosok magyar dízelt nem ajánlanak,de általában csak tökéletesen lenyomozható előéletűt benzinesből is.Nagyon igényesek a karbantartásra és az alkatrészárak sem épp olcsó hozzájuk.Persze,ott is jön az,hogy ha vigyáztak rá stb...na,tudtommal magyarország nem erről szól.Szerintem nagyobb lutri és amiket olvastam róluk nagyon bele lehet nyúlni a szarba,jobban mint egy mondeóval(azért őszintén,egy Alfának,főleg ennek,többször ragad a gázpedálja a padlóhoz...)Marad inkább ez és tákolgatom.
A tc-n nemrég vett az egyik egy ilyet,kerestem is a cikket de nem találtam (kb. 2-3 hónapja)
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 09:11:07 írta misi107 » Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2011.02.15 kedd, 10:22:28 »

A tc-n nemrég vett az egyik egy ilyet,kerestem is a cikket de nem találtam (kb. 2-3 hónapja)

http://belsoseg.blog.hu/2011/01/22/autot_vettem
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:57:42 »

Na,pont ez az,nekem nem dobta a ki a kereső.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:48:18 »

Gyerekek, tudom hogy Mondeo fórumon főbenjáró bűn ilyet kérdezni, de egy 2.5 V6-os Mondit elgondolkodnátok-e lecserélni egy ilyesmi verdára?  http://www.autosfarm.hu/index.php?p=kinalat&hirkod=4460259
Miért igen, miért nem?

Asszony nyúz nagyon érte, védje/étek meg...Őt vagy engem.  vigyor3
ha szeretsz bütykölni és értesz is hozzá, akkor csak ajánlani tudom, mert nem fogsz eztán unatkozni. minden szabadidődet a kocsiban, alatta fogod tölteni. sőt, lehet, hogy nem csak a szabadidődet. egy cimborám a harley-hez hasonlította. jó, meg drága, de az olajnak soha nincs ideje kikopni a körömágyból.
ha nem értesz hozzá és nem szeretsz bütyköli, akkor meg legyen sok pénzed, mert egy év alatt ráköltheted a vételárat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2011.02.15 kedd, 16:10:24 »

ha szeretsz bütykölni és értesz is hozzá, akkor csak ajánlani tudom, mert nem fogsz eztán unatkozni. minden szabadidődet a kocsiban, alatta fogod tölteni. sőt, lehet, hogy nem csak a szabadidődet. egy cimborám a harley-hez hasonlította. jó, meg drága, de az olajnak soha nincs ideje kikopni a körömágyból.
ha nem értesz hozzá és nem szeretsz bütyköli, akkor meg legyen sok pénzed, mert egy év alatt ráköltheted a vételárat...
Most voltam megnézni,hát,pont az amit írsz.145e km-rel árulják,de az állapot alapján inkább 250...ahogy utánanéztem,ezeket ennyi km-rel adják,mert a vezérlés csere ekkor jön el.Jobbelső fényszóró törött,váltógomb ***rá kopva (gyanítom vagy pihenőnek használták vagy a fel-le inkább kézi mint automata módban...) Spojlerek alul csálék,hátul a csomagtartón minden hiányzik róla.Ja,a telepen eladót még véletlenül sem láttam,ergo ki se lehetett nyittatni,hogy mi működik benne.De a képeken például látszik valami nagy (rozsda?) folt az egyik szívócsövön.Azt szerettem volna megnézni,meg hogy mennyire volt bolygatva a motor.Dehát nem...a bőr gyanúsan jónak tűnt (bár akár ápolhatták is...) de a könyöklő szintén ***rá volt kopva.Ja,és elfogulatlan voltam,mert a mondeomat is oda állította be az öreg,amikor a megbeszélt időben nem mentem érte (bár írtam neki,de nem olvasta...)
Ha azt nézem,gyakorlatilag a mondeom se volt jobb állapotban vásárláskor de kevésbé érzékeny a karbantartás hiányára mint ez.A friss olajra meg levegőszűrőre szintén kíváncsi lettem volna.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 16:15:42 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:29:31 »

"élő" felvétel csak ez maradt róla. A kigyorsításnál és terhelésen cammogásnál hallani a lényeget. Szigorúan jó minőségű fülhallgatóval ajánlott csak a meghallgatása!

http://www.youtube.com/watch?v=kc7jGgrozfk
na most hallgattam meg az egykori pécsi utad emlékét nyes
valami ilyen az amit szeretnék...
ennek okán már megnéztem a kedvenceidet...
azért most elgondolkodtam, hogy eladom a picsbe a mondit és veszek egy caprit. na az a hang...az odabax öcsém...nem bírna annyira *** napom lenni, hogy ne kezdenék el vigyorogni attól a motortól 5 perc után...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:35:20 »

na most hallgattam meg az egykori pécsi utad emlékét nyes
valami ilyen az amit szeretnék...
ennek okán már megnéztem a kedvenceidet...
azért most elgondolkodtam, hogy eladom a picsbe a mondit és veszek egy caprit. na az a hang...az odabax öcsém...nem bírna annyira *** napom lenni, hogy ne kezdenék el vigyorogni attól a motortól 5 perc után...

Tudod hogy van ez. Én már meresztettem a sheggem igazi V motoros autókban, tudom mifán terem a V hang. Ebből kifolyólag szärral nem is nagyon gurigázok.

Sokan itt még úgy élnek, hogy a Mondeo V6 az egyetlen, amit hallottak V motorok terén és emiatt nem tudják, mit is kell keresni egy ilyen motorban.

Boldog a tudatlanok világa. Ha szerencséjük van, akkor lesz részük igazi V hangban és elfelejtik ezt a sok ordító-bömbölő marhaságot.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:37:02 »

a lámpa projektem még mindig nem alakult ki...
nem tudok belenyugodni, hogy ilyen fhos sárga a plexim...
most épen azon vacilálok, hogy ne építsek-e bele projektort....
páran már megtették.
fiat punto 2 lencse, h1 halogénhez van fém házas kivitel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:42:40 »

Tudod hogy van ez. Én már meresztettem a sheggem igazi V motoros autókban, tudom mifán terem a V hang. Ebből kifolyólag szärral nem is nagyon gurigázok.

Sokan itt még úgy élnek, hogy a Mondeo V6 az egyetlen, amit hallottak V motorok terén és emiatt nem tudják, mit is kell keresni egy ilyen motorban.

Boldog a tudatlanok világa. Ha szerencséjük van, akkor lesz részük igazi V hangban és elfelejtik ezt a sok ordító-bömbölő marhaságot.
én kölök koromtól mustang rajongó voltam...a homokozóban a dömpert is bluggyogó hangon toligáltam.
a capri akkoriban amikor autó közelébe kerültem elég prosztó kategória volt. ma már veterán és nem az agyon "tuningolt" fhostalucskára gondolok. életem első élménye, mikor sírva buszoztam haza (a Kecskeméti utcában laktam akkoriba a véndiák felett) egy kerskedőtől, akinél megtaláltam álmaim autóját. egy 71-es mustang volt a drága homok színben. mikor beültem és megremegett alattam a kasztni, azt hittem belehalok...
de nem abba haltam bele, hanem abba, hogy ott kellett hagynom...
92 környékén volt ez még. kis taknyos voltam a kocsi 270 000 ft volt. de nem tudtam volna hol tárolni. én barom, ezért nem vettem meg!!!! soha nem bocsátom meg magamnak!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:45:15 »

a lámpa projektem még mindig nem alakult ki...
nem tudok belenyugodni, hogy ilyen fhos sárga a plexim...
most épen azon vacilálok, hogy ne építsek-e bele projektort....
páran már megtették.
fiat punto 2 lencse, h1 halogénhez van fém házas kivitel...

De nem kell ahhoz Fiat punytyó.  H1/H7 G1, vagy G3 projektor, egy az egyben bemegy és bi-xenon.

http://cgi.ebay.co.uk/Car-H1-H7-Bi-xenon-Projector-HID-Conversion-Kit-Hi-Lo-/160538724609?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2560da8901

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-Bi-Xenon-Headlight-Projector-Lens-Kit-H4-9004-H7-H1-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4aa8b10e51QQitemZ320657755729QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:47:18 »

ezek azok, ami neked is bent van?
monnyuk nekem nem kell a búrát faragni....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:49:58 »

ezek azok, ami neked is bent van?
monnyuk nekem nem kell a búrát faragni....

Nekem G3 van bent (második), neked csak a G1 fér be (első).
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:08:06 »

ezt láttad?
http://www.xenon.hu/shop/index.php?lap=109
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:16:03 »

Tudod hogy van ez. Én már meresztettem a sheggem igazi V motoros autókban, tudom mifán terem a V hang. Ebből kifolyólag szärral nem is nagyon gurigázok.

Sokan itt még úgy élnek, hogy a Mondeo V6 az egyetlen, amit hallottak V motorok terén és emiatt nem tudják, mit is kell keresni egy ilyen motorban.

Boldog a tudatlanok világa. Ha szerencséjük van, akkor lesz részük igazi V hangban és elfelejtik ezt a sok ordító-bömbölő marhaságot.

Hm furán fogalmazol, mindenesetre én nem tudom magamra venni, én igencsak igényes vagyok a különféle motorok hangzásával kapcsolatban.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:19:21 »

Hm furán fogalmazol, mindenesetre én nem tudom magamra venni, én igencsak igényes vagyok a különféle motorok hangzásával kapcsolatban.
Nem fura csak mondjuk egy cigó egy fekete csillagban azért feszít,hogy villogjon.Astor egy szakadt Mustángban azért,mert az a szívszerelme és élvezi.Drof meg azért...miért is?
Naplózva
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:42:56 »

mi a francért ilyen olcsó ez?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/ford/ford_mondeo_ghia_robogo_lcd_femkereso_beszamitas_1442226093.html
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:51:49 »

Nem fura csak mondjuk egy cigó egy fekete csillagban azért feszít,hogy villogjon.Astor egy szakadt Mustángban azért,mert az a szívszerelme és élvezi.Drof meg azért...miért is?

Mert a teremtés eredetileg V motort álmodott meg az ember segge alá és néhányunkban még él az igény eziránt az isteni dolog iránt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:55:02 »

Mert a teremtés eredetileg V motort álmodott meg az ember ***e alá és néhányunkban még él az igény eziránt az isteni dolog iránt.
akkor vagyunk ketten...de ígérd meg,többet nem mész bele a repülős témába...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:57:51 »

Mert a teremtés eredetileg V motort álmodott meg az ember ***e alá és néhányunkban még él az igény eziránt az isteni dolog iránt.
bennem is él a vágy egy 850 csi v12 után, de nem hiszem, hogy össze fog jönni a közeljövőben Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:03:41 »

akkor vagyunk ketten...de ígérd meg,többet nem mész bele a repülős témába...

Én bele sem mentem, te mélyedtél bele! taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:05:49 »

bennem is él a vágy egy 850 csi v12 után, de nem hiszem, hogy össze fog jönni a közeljövőben Wink

Nem szabad ilyen negatívnak lenni!

Az egyébként nem az az autó, amitől elájulnál. Sokkal jobban néz ki, mint amit nyújt a vezetés terén. Inkább jaszkarizós autó.

Egyébként -ha tényleg akarnád- akkor lehetne ilyened, mert pont annyiért megy, mint a te autód értéke.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:12:05 »

Nem szabad ilyen negatívnak lenni!

Az egyébként nem az az autó, amitől elájulnál. Sokkal jobban néz ki, mint amit nyújt a vezetés terén. Inkább jaszkarizós autó.

Egyébként -ha tényleg akarnád- akkor lehetne ilyened, mert pont annyiért megy, mint a te autód értéke.
nem vagyok én negatív, csak tudom, hogy a közeljövőben (5-6év), míg egyetemista leszek, nem igazán jöhet össze...

am meg fel rá 2db turbó és kész is. bmw motorok legalább bírják eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:15:43 »

nem vagyok én negatív, csak tudom, hogy a közeljövőben (5-6év), míg egyetemista leszek, nem igazán jöhet össze...

am meg fel rá 2db turbó és kész is. bmw motorok legalább bírják eplus2
csak egy picivel, PICIVEL szervíz igényesebbek...de ebbe ne menjünk bele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:17:10 »

csak egy picivel, PICIVEL szervíz igényesebbek...de ebbe ne menjünk bele...
nyílván csak úgy veszek olyat, ha fenn is tudom tartani eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2011.02.15 kedd, 22:06:34 »

nem vagyok én negatív, csak tudom, hogy a közeljövőben (5-6év), míg egyetemista leszek, nem igazán jöhet össze...

am meg fel rá 2db turbó és kész is. bmw motorok legalább bírják eplus2

Azért egyetemistaként mégis egy 2002s mondeo van a segged alatt. Nekem tudod mi volt? BKV meg Vonat Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.