Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:10:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217103 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1700 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 21:00:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.20 vasárnap, 20:55:14
Hát,ha nem ide jön először kérdezni,akkor biztos.De ne haragudj,azt a roncsot én sem venném meg.És ez azért jelent valamit...beleugrottam én már sok hülyeségbe,de ez azért elég halott dolog,mégha innen is szerez be sok cuccot.Szerintem egy motor kapásból mehetne neki,mondjuk egy mk2-es mindennel együtt legalább 150e ft.Ha már nem akarja hf-t kihagyni,az mégegyszer annyi,papír stb. 150e (nekem durván annyi volt) És akkor a többi részhez hozzá sem volt nyúlva.
én arra írtam, hogy úgy számolgassátok a költségvetést, hogy szervizben csináltatja, ha javítani kell...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1701 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 21:04:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.20 vasárnap, 21:00:37
én arra írtam, hogy úgy számolgassátok a költségvetést, hogy szervizben csináltatja, ha javítani kell...
aha.akkor valamit már megint kihagytam...de ki a bánat vinné ezt szervízbe?A motoron kívül minden ugyanaz mint a többin.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1702 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 21:10:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.20 vasárnap, 21:04:41
aha.akkor valamit már megint kihagytam...de ki a bánat vinné ezt szervízbe?A motoron kívül minden ugyanaz mint a többin.
monnyuk, aki nem mer belenyúlni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1703 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 21:12:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.20 vasárnap, 21:10:37
monnyuk, aki nem mer belenyúlni...
én se merek...de az úgymond "hivatalos" szervizeket kerülöm nagyívben...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1704 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 21:23:47 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.20 vasárnap, 18:36:51
Ezt a sport néven hírdetett ***t jo nagy ívben kerüld el. Ha necces állapotút akarsz venni olcsón, készülj fel kb 5-600.000Ft plusszal, amit rákell költened hogy nagyjából megbízható legyen. Vagy azt csinálod amit a többi magyar, megveszed a sz@rt, mégjobban szétrugod azt eleged lesz belőle és eladod jó olcsón.
Mondom én,hogy klubos autó volt.Megtaláltam a 2006-os klubtalis képeim között,ehun-e:
Mintha kicsit amortizálódott volna az eleje azóta...hovono autója lehetett?az a 153e km innentől fogva szerintem kamu.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.20 vasárnap, 21:26:23 írta misi107
»
Naplózva
saduntrist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1705 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 22:05:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.20 vasárnap, 21:23:47
Mondom én,hogy klubos autó volt.Megtaláltam a 2006-os klubtalis képeim között,ehun-e:
Mintha kicsit amortizálódott volna az eleje azóta...hovono autója lehetett?az a 153e km innentől fogva szerintem kamu.
Akkor gondolom azóta szét is hajtották szegényt :/ Egyébként van pár autószereléssel foglalkozó ismerősöm, meg én is próbálkoztam már a szakmával, de mivel többnyire csak a motorom berhelem, így én a fent említett kopogó motorból maximum a túl hamar berobbanó benzinre asszociálok.
Viszont az előző "sport" kiszerelés, a klubos múltjából ítélve kecsegtethet még valami eséllyel, vagy már 'hovono' is így adott rajta túl hogy fakereszt? Esetleg utánanézek majd, kikérem az előző tulaj véleményét, ő gondolom tudja minek kéne benne lennie
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1706 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 22:10:31 »
Idézetet írta: saduntrist - 2011.02.20 vasárnap, 22:05:00
Akkor gondolom azóta szét is hajtották szegényt :/ Egyébként van pár autószereléssel foglalkozó ismerősöm, meg én is próbálkoztam már a szakmával, de mivel többnyire csak a motorom berhelem, így én a fent említett kopogó motorból maximum a túl hamar berobbanó benzinre asszociálok.
Viszont az előző "sport" kiszerelés, a klubos múltjából ítélve kecsegtethet még valami eséllyel, vagy már 'hovono' is így adott rajta túl hogy fakereszt? Esetleg utánanézek majd, kikérem az előző tulaj véleményét, ő gondolom tudja minek kéne benne lennie
tényleg nem lebeszélni akarunk a dologról, de ha nem vagy kicsit kattant, mint mi, akkor jobban jársz, ha sor négyest veszel. annál nagyobb esély van, hogy találsz szerelőt, aki ért is hozzá.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1707 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 22:19:09 »
Idézetet írta: saduntrist - 2011.02.20 vasárnap, 22:05:00
Akkor gondolom azóta szét is hajtották szegényt :/ Egyébként van pár autószereléssel foglalkozó ismerősöm, meg én is próbálkoztam már a szakmával, de mivel többnyire csak a motorom berhelem, így én a fent említett kopogó motorból maximum a túl hamar berobbanó benzinre asszociálok.
Viszont az előző "sport" kiszerelés, a klubos múltjából ítélve kecsegtethet még valami eséllyel, vagy már 'hovono' is így adott rajta túl hogy fakereszt? Esetleg utánanézek majd, kikérem az előző tulaj véleményét, ő gondolom tudja minek kéne benne lennie
Pont hogy emaitt nem kecsegtet semmi jóval, hogy lehet tudni az évekkel ezelőtti múltját, és hozzzá lehet hasonlítani hogy azóta mit művelt vele a sok gyökér magyar paraszt...
De lényeg a lényeg, hogy meg lehet venni a sz@rt, én is azt vettem direkt, de aztán legyen rákölteni min 4-500.000 forintod, hogy rendbe tudd rakni használható állapotra. Én spec 400ért vettem (3 éve ennyi volt egy ilyen roncs állapotú), és azóta még 8-900.000körüli összeg lett ráköltve.
Ha abban reménykedsz, hogy majd elgurulgat valahogy, akkor a forgatókönyv a szokásos lesz: idegebeteg elszel, hogy mindig valami baj van vele, zabálja a benzint, aztán eladod (ha tudod, de nemigen lehetséges), és buksz rajta rendesen.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1708 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 22:36:17 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.20 vasárnap, 22:19:09
Pont hogy emaitt nem kecsegtet semmi jóval, hogy lehet tudni az évekkel ezelőtti múltját, és hozzzá lehet hasonlítani hogy azóta mit művelt vele a sok gyökér magyar paraszt...
De lényeg a lényeg, hogy meg lehet venni a sz@rt, én is azt vettem direkt, de aztán legyen rákölteni min 4-500.000 forintod, hogy rendbe tudd rakni használható állapotra. Én spec 400ért vettem (3 éve ennyi volt egy ilyen roncs állapotú), és azóta még 8-900.000körüli összeg lett ráköltve.
Ha abban reménykedsz, hogy majd elgurulgat valahogy, akkor a forgatókönyv a szokásos lesz: idegebeteg elszel, hogy mindig valami baj van vele, zabálja a benzint, aztán eladod (ha tudod, de nemigen lehetséges), és buksz rajta rendesen.
na erre példa...
egy srác hírdeti az mk1 kombi v6-ját. nem használta 2 hétig sem, mert beszart az automata váltója. most már ott tart, hogy 80-ért vigye már el valaki...
de nem fog menni neki így sem...
és itt még nem ért véget az ő története, de ebbe nem mennék bele..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1709 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 23:12:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.20 vasárnap, 22:10:31
tényleg nem lebeszélni akarunk a dologról, de ha nem vagy kicsit kattant, mint mi, akkor jobban jársz, ha sor négyest veszel. annál nagyobb esély van, hogy találsz szerelőt, aki ért is hozzá.
Hányszor hallottam, meg mondták, h miért szenvedsz ezzel, ahelyett, hogy vennél valami mást azzal nem lenne gond.
Nekem erre mindig csak az a válaszom, hogy ha veszek egy másikat előbb utóbb valamilye annak is beteg lesz, max nem most hanem pár hónap múlva kell rákölteni és az még mindig nagyobb lutri, ezt a vasat már lassan 4 éve "ismerem" és sokszor csalt mosolyt az arcomra. Jó tény és való, hogy enyimnél több mindent kellett megcsináltatni, meg sokminden előjön belőle, amik rendes autóknál nemigazán szoktak (vagy ritkán, pl: kormánymű csere), de nekem közrejátszik, hogy ugye a lelkem hozzámkerülése után TK-s lett 2 saroknyira a házamtól. Mondták, adjam el, vigyék a maradékot azt vegyek mást, mondtam nem, kombi v6-os Mondeo vagy semmi ezt pluszba ismertem, ha javítható MEG KELL CSINÁLNI.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1710 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 23:14:29 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.20 vasárnap, 23:12:27
Hányszor hallottam, meg mondták, h miért szenvedsz ezzel, ahelyett, hogy vennél valami mást azzal nem lenne gond.
Nekem erre mindig csak az a válaszom, hogy ha veszek egy másikat előbb utóbb valamilye annak is beteg lesz, max nem most hanem pár hónap múlva kell rákölteni és az még mindig nagyobb lutri, ezt a vasat már lassan 4 éve "ismerem" és sokszor csalt mosolyt az arcomra. Jó tény és való, hogy enyimnél több mindent kellett megcsináltatni, meg sokminden előjön belőle, amik rendes autóknál nemigazán szoktak (vagy ritkán, pl: kormánymű csere), de nekem közrejátszik, hogy ugye a lelkem hozzámkerülése után TK-s lett 2 saroknyira a házamtól. Mondták, adjam el, vigyék a maradékot azt vegyek mást, mondtam nem, kombi v6-os Mondeo vagy semmi ezt pluszba ismertem, ha javítható MEG KELL CSINÁLNI.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1711 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 23:23:53 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.20 vasárnap, 23:12:27
Hányszor hallottam, meg mondták, h miért szenvedsz ezzel, ahelyett, hogy vennél valami mást azzal nem lenne gond.
Nekem erre mindig csak az a válaszom, hogy ha veszek egy másikat előbb utóbb valamilye annak is beteg lesz, max nem most hanem pár hónap múlva kell rákölteni és az még mindig nagyobb lutri, ezt a vasat már lassan 4 éve "ismerem" és sokszor csalt mosolyt az arcomra. Jó tény és való, hogy enyimnél több mindent kellett megcsináltatni, meg sokminden előjön belőle, amik rendes autóknál nemigazán szoktak (vagy ritkán, pl: kormánymű csere), de nekem közrejátszik, hogy ugye a lelkem hozzámkerülése után TK-s lett 2 saroknyira a házamtól. Mondták, adjam el, vigyék a maradékot azt vegyek mást, mondtam nem, kombi v6-os Mondeo vagy semmi ezt pluszba ismertem, ha javítható MEG KELL CSINÁLNI.
hát igen,de néha azért mérlegelni kell.Ha az ember totál nulla tapasztalattal vág neki,hogy ollé,olcsón autó aztán derülnek ki a kis titkok.Akkor meg,ilyen ***-olyan *** és fordot soha többé.Aki meg átnyergelt másik gyártótól,az folyton csak hasonlítja én speciel ezeket utálom.Egy sorhat is más meg ez is más.Na,mindegy,azért szemre roncsot nem kell venni,legyen tartalékban legalább az autó ára pluszban és annyi.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1712 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 23:44:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.20 vasárnap, 23:23:53
hát igen,de néha azért mérlegelni kell.Ha az ember totál nulla tapasztalattal vág neki,hogy ollé,olcsón autó aztán derülnek ki a kis titkok.Akkor meg,ilyen ***-olyan *** és fordot soha többé.Aki meg átnyergelt másik gyártótól,az folyton csak hasonlítja én speciel ezeket utálom.Egy sorhat is más meg ez is más.Na,mindegy,azért szemre roncsot nem kell venni,legyen tartalékban legalább az autó ára pluszban és annyi.
Nekem első autóm is Ford volt(Sierra). Imádtam, pedig szegényemre nemigazán vigyáztak, én is valamilyenszinten ütöttem-vágtam, de nagyon bírta, sőt megfigyeltem, hogy jobban fogyasztott, amikor kentem neki, ettől függetlenül mindig minden szervizelés időben történt. 2 és fél év alatt asszem olaj és szilentcserén és benzinen kívül csak "extra"(pl. zene) dolgokra költöttem. Ha nem találkozok ezzel a Mondival, lehet a mai napig megvan. Ettől függetlenül szerencsére elmondhatom magamról, hogy elég sok autót vezettem már, apu autókereskedő azt sokszor jött haza mindig más-más autóval. Akármilyen autóhoz hasonlítottam, egy autó se volt jobb vagy rosszabb, mindegyiknek meg volt a maga jó tulajdonsága a saját kategóriájában. Eddigi vezetéseim közül, 2 kocsi volt ami úgymond tetszett: egyik egy Turbós Calibra volt az, amibe azt éreztem, h ejj ez jobban megy mint a Mondeo, meg ***ott jó lefújó hangja volt, de ugye az sor4 turbó 204ló sportautó, szemben a jókis családi szívó 6hengerrel. Összehasonlíthatatlan
Másik, párezer km-es a3-as dízel Audi. Abba konkrétan az tetszett, h tök jó csöndes volt, semmi útegyenletlenséget nem éreztél rajta. Akkor gondolkoztam el, h vissza kéne tenni a gyári kipuff rendszert, meg gyári gátlók. Aztán beültem a Mondiba, meghallottam a hangját, igaz, hogy minden apró lukat megérzek, meg kicsit pattog, de az úttartás kiverte ezt a dolgot a fejemből.
A rajongás, már kicsit beteges.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.20 vasárnap, 23:46:53 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1713 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 08:58:36 »
Pont ez a bajom nekem is az új autóval kapcsolatban. Itt az enyém. Most várhatóan
HF akció lesz. Nagyon nincs kedvem 200-300 ezret rákölteni. Főleg hogy tavaly költöttem úgy 200-t a kasznira és a futóműre. De. Gondolkodtam. Ez ki van fizetve. Ha most eladom vegyek másikat ami valószinüleg hitellel terhelt lenne, mert nem akarom a megtakarításomat felélni egy kocsira. Mert hülyeség lenne! Amellett már kívül belül ismerem a kocsit. Most vegyek ez minden bizonnyal össze vissza tekert órás ismeretlen kocsit amibe önthetem a pénzt? A család mindig csesztet hogy miért nem adom el (mikor elromlik, persze az elmúlt 3 évben összesen 2x romlott el) mert csak viszi a pénzt. De nem értik meg hogy az új autó is elromlik és az új autó drágábban romlik el! Persze nézegetem a hírdetéseket... De csak nézegetem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1714 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 11:13:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.20 vasárnap, 21:23:47
Mondom én,hogy klubos autó volt.Megtaláltam a 2006-os klubtalis képeim között,ehun-e:
Mintha kicsit amortizálódott volna az eleje azóta...hovono autója lehetett?az a 153e km innentől fogva szerintem kamu.
Ez Vince autója volt! Ő a Tuningosok között működik, de csak telefonon. Most MKIII V6-ja van... Itt lakik a szomszédos faluban. Az a rács akkor sem volt hülyeség, és most sem az... Amikor még az övé volt, akkor tipp-topp volt, de most már...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1715 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 11:13:41 »
Idézetet írta: saduntrist - 2011.02.20 vasárnap, 22:05:00
Akkor gondolom azóta szét is hajtották szegényt :/ Egyébként van pár autószereléssel foglalkozó ismerősöm, meg én is próbálkoztam már a szakmával, de mivel többnyire csak a motorom berhelem, így én a fent említett kopogó motorból maximum a túl hamar berobbanó benzinre asszociálok.
Viszont az előző "sport" kiszerelés, a klubos múltjából ítélve kecsegtethet még valami eséllyel, vagy már 'hovono' is így adott rajta túl hogy fakereszt? Esetleg utánanézek majd, kikérem az előző tulaj véleményét, ő gondolom tudja minek kéne benne lennie
Nem Hovonoé volt! Ha kell, akkor meg tudom adni Vince számát!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1716 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 12:44:35 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.21 hétfő, 11:13:41
Nem Hovonoé volt! Ha kell, akkor meg tudom adni Vince számát!
szerintem elsírja magát, ha meglátja, mi lett az autójával...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1717 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 12:56:16 »
Jajj, lemaradtam!
Látom Misi neked is szelektív a memóriád! Emlékeztetnélek, hogy azt a kék MK I V6-ot te 2009 nyarán megnézetted velem! Már akkor is egy nagy határ fhos volt, a motorját én már akkor sem mertem volna használni, max betonkeverő használatra. Az a motor már akkor is úgy ment, mint egy 1.6-os.
A másik is egy határ szhar lett mára. Ilyen autót bontásra sem érdemes megvenni. De szerintem ez az árából is kiderül.
Az ácsingózó kollégának üzenem: felejtse el az ilyen lányálmokat, miszerint 100-300e között talál normális V6-ot. Nem fog.
Kezet kivenni a biliből és 500e körül kezdeni a nézelődést.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1718 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:28:31 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.21 hétfő, 12:56:16
Jajj, lemaradtam!
Látom Misi neked is szelektív a memóriád! Emlékeztetnélek, hogy azt a kék MK I V6-ot te 2009 nyarán megnézetted velem! Már akkor is egy nagy határ fhos volt, a motorját én már akkor sem mertem volna használni, max betonkeverő használatra. Az a motor már akkor is úgy ment, mint egy 1.6-os.
A másik is egy határ szhar lett mára. Ilyen autót bontásra sem érdemes megvenni. De szerintem ez az árából is kiderül.
Az ácsingózó kollégának üzenem: felejtse el az ilyen lányálmokat, miszerint 100-300e között talál normális V6-ot. Nem fog.
Kezet kivenni a biliből és 500e körül kezdeni a nézelődést.
Igaz amit írsz,de akkor azt se felejtsd el,hogy az az autó cserében ment volna a pirosra.Azért nem lett volna akkora gond a motorja sem-plusz a repedt szélvédő-mert a pirosra is csináltam egy sacc költségvetést és mindegy volt.De figyelembe vettem azt amit írtatok itten nekem és maradtam az ismertnél.Ergo hallgattam arra,aki tapasztaltabb...nem azért mert fényezni akarlak...
De az legalább képen jól nézett ki...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1719 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:16:51 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.21 hétfő, 13:28:31
De az legalább képen jól nézett ki...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1720 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 15:44:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.21 hétfő, 14:16:51
visszavontam...legalább lemosva volt lefényképezve...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1721 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 15:58:05 »
Hát egy ilyen hangzással már egészen ki lennék békülve
Mellesleg jó hosszúcsövű spagettije van...
Rövid, de sok felvétele van róla.
http://www.youtube.com/watch?v=kYSChXJUXpQ&feature=autoplay&list=ULffYYOfvZogk&index=2&playnext=16
Itt van fotó, hogy milyen leömlőről is van szó:
http://www.pacesetterexhaust.com/muscle-car-headers.php#ford_headers
Ugyenezen cég terméke (
http://www.streetperformance.com/part/pacesetter-headers/exhaust-header/1403742-70-1161.html
) van az alábbi Mazda MX6 (=Ford Probe) mocin
http://www.youtube.com/watch?v=aozBT8r5YDg
http://www.youtube.com/watch?v=VTK312eIp6U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_JQhShgtROQ&feature=related
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1722 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 22:14:54 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.21 hétfő, 15:58:05
Hát egy ilyen hangzással már egészen ki lennék békülve
Mellesleg jó hosszúcsövű spagettije van...
Rövid, de sok felvétele van róla.
http://www.youtube.com/watch?v=kYSChXJUXpQ&feature=autoplay&list=ULffYYOfvZogk&index=2&playnext=16
Itt van fotó, hogy milyen leömlőről is van szó:
http://www.pacesetterexhaust.com/muscle-car-headers.php#ford_headers
Ugyenezen cég terméke (
http://www.streetperformance.com/part/pacesetter-headers/exhaust-header/1403742-70-1161.html
) van az alábbi Mazda MX6 (=Ford Probe) mocin
http://www.youtube.com/watch?v=aozBT8r5YDg
http://www.youtube.com/watch?v=VTK312eIp6U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_JQhShgtROQ&feature=related
Na igen ez jó lenne...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1723 Dátum:
2011.02.22 kedd, 18:43:49 »
A hétvégén szeretném kicserélni a generátor ékszíját, a feszítőnél mire vigyázzak, vagy mire figyeljek oda a cserénél, és ha a feszítő csapágya rossz azt lehet külön cserélni?
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1724 Dátum:
2011.02.22 kedd, 19:24:36 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.20 vasárnap, 14:35:37
Hát,mielőtt drof rádszabadul annyit,hogy mk1 véhatot kerüld el.Az,hogy 160e km van benne meg kamu,főleg ha magyarországi.Tudvalevő,hogy felénk minden használt autó évi 10-15e km-t fut,(svájci)orvostól,hölgytulajtól,garázsban tartva,nemdohányzó belsővel és tökéletes műszaki-esztétikai állapotban.Ha az ilyen hirdetésen vagy autón kívül találsz mást akkor linkeld be.De fekusz autója is eladó lesz (tényleg,mi van Veled?) kevésbé lutris.Az összes többiről tudsz olvasni visszafelé,az utóbbi hónapban leírtuk a vásárlási tanácsokat.Célozz meg egy 97-98-99-es véhatost.
Hali!
Nem tűntem ám el, csak kicsit el vagyok veszve.
Olvasom a V6 topic-ot, csak nem volt mihez hozzászólni, igazából nagyon máshol jár az eszem. A Mondeo-t nem hírdettem meg, mert beszámolták volna, csak nem lettek meg időben a papírok, és elvitték a kiszemelt autót az orrom elől. Azóta már van másik kiszemelt, és épp intéződik a hitel, és ebbe is beszámítják. Ha minden jól megy, és rábólint a bank, akkor napokon belül megtörténik a csere.
(csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy 250-ért számolják be, bár úgy gondolom, 3-350-nél többet magánszemélytől sem kaptam volna.)
A megvásárolni kívánt autó nem Mondeo, még csak nem is Ford. Megint kötnöm kellett néhány kompromisszumot, remélem nem bánom meg.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1725 Dátum:
2011.02.22 kedd, 19:25:31 »
mk1 négyhengeresnél lehetett csak csapágyat cserélni,ha nemvolt papírvákonyra kopva a görgő.Drof valamelyikre valami 400e km élettartamot írt,így nem biztos,hogy érdemes vele vesződni.Ha a feszítőrugót tudsz külön cserélni bőven elég,az szokott kilágyulni csak nem biztos,hogy ennyire szét lehet szedni (ezt még nem szedtem ki....)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1726 Dátum:
2011.02.22 kedd, 19:26:13 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.22 kedd, 19:24:36
Hali!
Nem tűntem ám el, csak kicsit el vagyok veszve.
Olvasom a V6 topic-ot, csak nem volt mihez hozzászólni, igazából nagyon máshol jár az eszem. A Mondeo-t nem hírdettem meg, mert beszámolták volna, csak nem lettek meg időben a papírok, és elvitték a kiszemelt autót az orrom elől. Azóta már van másik kiszemelt, és épp intéződik a hitel, és ebbe is beszámítják. Ha minden jól megy, és rábólint a bank, akkor napokon belül megtörténik a csere.
(csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy 250-ért számolják be, bár úgy gondolom, 3-350-nél többet magánszemélytől sem kaptam volna.)
A megvásárolni kívánt autó nem Mondeo, még csak nem is Ford. Megint kötnöm kellett néhány kompromisszumot, remélem nem bánom meg.
legalább valami támpontot adj...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1727 Dátum:
2011.02.22 kedd, 19:47:27 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.22 kedd, 19:25:31
mk1 négyhengeresnél lehetett csak csapágyat cserélni,ha nemvolt papírvákonyra kopva a görgő.Drof valamelyikre valami 400e km élettartamot írt,így nem biztos,hogy érdemes vele vesződni.Ha a feszítőrugót tudsz külön cserélni bőven elég,az szokott kilágyulni csak nem biztos,hogy ennyire szét lehet szedni (ezt még nem szedtem ki....)
ok! majd kiderül
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1728 Dátum:
2011.02.22 kedd, 20:19:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.22 kedd, 19:26:13
legalább valami támpontot adj...
Privi ment...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1729 Dátum:
2011.02.22 kedd, 20:20:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.22 kedd, 19:26:13
legalább valami támpontot adj...
jaja, mi lesz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1730 Dátum:
2011.02.22 kedd, 21:09:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.22 kedd, 20:20:40
jaja, mi lesz??
Azt akarjátok, hogy megint szétoffoljam a V6 topicot???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1731 Dátum:
2011.02.22 kedd, 21:10:20 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.22 kedd, 21:09:54
Azt akarjátok, hogy megint szétoffoljam a V6 topicot???
belefér
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1732 Dátum:
2011.02.22 kedd, 21:17:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.22 kedd, 21:10:20
belefér
Ám legyen. Nem fogok megsértődni, ha törlik.
Seat Leon 20VT Sport "R" a kiszemelt áldozat. Citromsárga.
1,8-as 20 szelepes turbó motor, 6 sebességes váltó, és van benne minden, ami kell.
2003-as darab. Bár ebből létezik összkerekes, ez konkrétan elsőkerekes.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1733 Dátum:
2011.02.22 kedd, 21:18:30 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.22 kedd, 21:17:04
Ám legyen. Nem fogok megsértődni, ha törlik.
Seat Leon 20VT Sport "R" a kiszemelt áldozat. Citromsárga.
1,8-as 20 szelepes turbó motor, 6 sebességes váltó, és van benne minden, ami kell.
2003-as darab. Bár ebből létezik összkerekes, ez konkrétan elsőkerekes.
az sem sokáig lesz gyári állapotú, úgy érzem...
a 150 vagy 180LE-s??
ui: sok sikert hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1734 Dátum:
2011.02.22 kedd, 21:29:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.22 kedd, 21:18:30
az sem sokáig lesz gyári állapotú, úgy érzem...
a 150 vagy 180LE-s??
ui: sok sikert hozzá
Na igen, elég jó tuningalap.
De igazából én kifejezetten gyári állapotút kerestem, és nem is tervezem, hogy belenyúlok...bár sosem lehet tudni, mit hoz a jövő.
Ezen csak a hátsó dob nem gyári, de így sincs nagy hangja, csak olyan kultúrált.
180 ló
Kösz!
(még zajlik a papírmunka, nem 100%, hogy összejön, de erősen bizakodó vagyok)
Naplózva
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1735 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:23:33 »
látom vannak gondok a v6 -tal. ha valakinek kell egy 30ekm -es v6 os motor mkII, akkor privátban jelezze...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1736 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:27:58 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.23 szerda, 22:23:33
látom vannak gondok a v6 -tal. ha valakinek kell egy 30ekm -es v6 os motor mkII, akkor privátban jelezze...
Hm. Feltenném a kérdést, ami elkerülhetetlen: mi a garancia rá, hogy csak 30ezer?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1737 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:33:00 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.23 szerda, 22:27:58
Hm. Feltenném a kérdést, ami elkerülhetetlen: mi a garancia rá, hogy csak 30ezer?
hát,a felvetés jogos...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1738 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:46:26 »
a másik jogos kérdés, hogy honnan veszed, hogy van gond ezzel a motorral?
a hf-el van, ha az előző gazdák szartak rá, hogyan kell használni. de szerintem igénytelenebb alapvetően, mint egy sor4.
a dízlikről meg ne is beszéljünk.
ilyen belépővel, szerintem akkor se venné meg itt a motorodat, ha gyári 0km-es lenne és te fizetnél 30-at, hogy elvigyék.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1739 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:50:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.23 szerda, 22:27:58
Hm. Feltenném a kérdést, ami elkerülhetetlen: mi a garancia rá, hogy csak 30ezer?
Rocco-nak már leírtam.
2000ben vette a barátom, totálkárosan, hogy megcsinálják. Aztán ahogy meg lett bontva, az udvarrol ellopták az automata váltóját, aztán nem úgy alakultak a dolgok, mint tervezte. Jó nagyot bukott rajta, és azóta a garázs melletti fedett részen van 10 éve. van rajta kb 2centi por. Futómű, moci, ajtók , belső cuccok megvannak. elöl hátul törött 4 ajtós.
ami a gari az,
max a totálkáros autóból való km óra...
garit a bontóban sem kapsz arra, hogy amit veszel mennyit futott... Meg vannak a kocsi papírjai is, a bepecsételt szervízkönyvvel (azt hiszem)
Naplózva
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1740 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:53:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.23 szerda, 22:46:26
a másik jogos kérdés, hogy honnan veszed, hogy van gond ezzel a motorral?
a hf-el van, ha az előző gazdák ***tak rá, hogyan kell használni. de szerintem igénytelenebb alapvetően, mint egy sor4.
a dízlikről meg ne is beszéljünk.
ilyen belépővel, szerintem akkor se venné meg itt a motorodat, ha gyári 0km-es lenne és te fizetnél 30-at, hogy elvigyék.
Ne támadj! nem azt írtam hogy *** a v6! hanem hogy van gond vele (ez lehet attól is, hogy nem figyeltek rá! s nem lett karbantartva). S csak ajánlati tudtam volna, hogy lehet h fele árból kijössz,ha megveszed a mocit, mit a hengerfej felújítás!
Nem erőszak a disznótor, csak szokás.... ahogy szokták mondani...
Ha kell , kell, ha nem, nem....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1741 Dátum:
2011.02.23 szerda, 23:16:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.23 szerda, 22:46:26
a másik jogos kérdés, hogy honnan veszed, hogy van gond ezzel a motorral?
a hf-el van, ha az előző gazdák ***tak rá, hogyan kell használni. de szerintem igénytelenebb alapvetően, mint egy sor4.
a dízlikről meg ne is beszéljünk.
ilyen belépővel, szerintem akkor se venné meg itt a motorodat, ha gyári 0km-es lenne és te fizetnél 30-at, hogy elvigyék.
Ezzel a nem vigyáztak rá szöveggel kit akartok becsapni?
Gyanítom hogy magatokat is
Az igazság az, hogy szépen elkúrták a gyárban a vízjáratokat is nyilván, de a tömítést meg abszolút... Úgyhogy ez az állandó hengerfejesség, ami legtöbbeknél világszerte kb 190.000km-nél jön elő, nem kifejezetten a szétrugás miatt van...
De tény, hogy nincs más baj a motorral, ami mondjuk nem előny, hanem alapvető kell hogy legyen. Pláne, hogy más hasonló típusoknál a hengerfejesség sem szabályszerű, mint nálunk.. Sőt, pl VW-ék megoldották a hosszában berakást is elsőkerékhajtás mellett. A VR6 moci meg egyenesen legendás.
Egyébként, ha tényleg 30ezer van abban a motorban, akkor igencsak érdemes lenne elfilóznia rajta egyesknek, akiknek még hátra van a hf-ezés!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 23:39:23 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1742 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 00:11:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.23 szerda, 23:16:15
Ezzel a nem vigyáztak rá szöveggel kit akartok becsapni?
Gyanítom hogy magatokat is
Az igazság az, hogy szépen elkúrták a gyárban a vízjáratokat is nyilván, de a tömítést meg abszolút... Úgyhogy ez az állandó hengerfejesség, ami legtöbbeknél világszerte kb 190.000km-nél jön elő, nem kifejezetten a szétrugás miatt van...
De tény, hogy nincs más baj a motorral, ami mondjuk nem előny, hanem alapvető kell hogy legyen. Pláne, hogy más hasonló típusoknál a hengerfejesség sem szabályszerű, mint nálunk.. Sőt, pl VW-ék megoldották a hosszában berakást is elsőkerékhajtás mellett. A VR6 moci meg egyenesen legendás.
Egyébként, ha tényleg 30ezer van abban a motorban, akkor igencsak érdemes lenne elfilóznia rajta egyesknek, akiknek még hátra van a hf-ezés!
Én 197ezernél járok, ebből több mint 50ezer már nálam került bele, nemtudom, hogy megállja e a helyét, vagy nem az állat módon való közlekedéssel hamarabb történik gond a motorral dolog, bár remélem, hogy igen, mert akkor talán még nem jött el az idő, hogy hengerfej problémám legyen. Sőt, a lelkemnek kéne egy kis hosszabb terhelősebb út, mert a drága kicsit el van lustulva.
Amúgy hülye felvetés, de az lehet, h kikapcsolt kipörgésátlóval jobban megy a kocsi? Kérdezem ezt úgy, hogy bekapcsolt módban se szól bele a gyorsításba.
Az meg gondolom a kuplung kopás jele, hogy 50ezer km-rel ezelőtt ha megküldtem úgy igazán, meg erőteljes rajtott vettem, akkor 1-esben 7ezerig gumicsík, 2-es seder, 3-as nyikkan.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1743 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 07:55:36 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.24 csütörtök, 00:11:25
Én 197ezernél járok, ebből több mint 50ezer már nálam került bele, nemtudom, hogy megállja e a helyét, vagy nem az állat módon való közlekedéssel hamarabb történik gond a motorral dolog, bár remélem, hogy igen, mert akkor talán még nem jött el az idő, hogy hengerfej problémám legyen. Sőt, a lelkemnek kéne egy kis hosszabb terhelősebb út, mert a drága kicsit el van lustulva.
Amúgy hülye felvetés, de az lehet, h kikapcsolt kipörgésátlóval jobban megy a kocsi? Kérdezem ezt úgy, hogy bekapcsolt módban se szól bele a gyorsításba.
Az meg gondolom a kuplung kopás jele, hogy 50ezer km-rel ezelőtt ha megküldtem úgy igazán, meg erőteljes rajtott vettem, akkor 1-esben 7ezerig gumicsík, 2-es seder, 3-as nyikkan.
vagy csak kicsit erősebb gázadás...
De ez a motor felvetés jogos.Mondjuk a szervízkönyvet mint olyat én gyorsan elfelejtem a saját negatív tapasztalat miatt.Viszont,ha 30e km-t futott,mit ütöttek bele?Mert olyan sokmindent nem fognak cserélni,max. olajat meg a szűrőket (ha megcsinálják egyáltalán...) viszont tk-ra törve meg semmit nem jelent,gyakorlatilag nulla a jelentősége.Ha nem vettem volna meg a tömítéseket,akár alkudnék is rá,de így már mindegy.
Naplózva
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1744 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 09:54:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.24 csütörtök, 07:55:36
vagy csak kicsit erősebb gázadás...
De ez a motor felvetés jogos.Mondjuk a szervízkönyvet mint olyat én gyorsan elfelejtem a saját negatív tapasztalat miatt.Viszont,ha 30e km-t futott,mit ütöttek bele?Mert olyan sokmindent nem fognak cserélni,max. olajat meg a szűrőket (ha megcsinálják egyáltalán...) viszont tk-ra törve meg semmit nem jelent,gyakorlatilag nulla a jelentősége.Ha nem vettem volna meg a tömítéseket,akár alkudnék is rá,de így már mindegy.
Bevallom,fogalmam sincs, hogy mi van a könyvbe ütve, de végül is teljesen mind1. Ami a tuti, az ami a kb órájában van annyi van a motorban is, a többi meg bizalom kérdése.(tudom, hogy km órát is lehet csavargatni, meg szerezni...) Bár aki meglátja a kocsit mostani állapotában, az nem fog kételkedni hogy 10 éve ugyan ott áll:) 1-2 ajtó használható belőle, oldal ablakok, meg 1-2 negyed, esetleg a shibedás teteje. Hátsó futómű, meg valamelyik első van meg. s a ghia bőr belső...
Igazság szerint nem tudom hogy annó mit látott benne a srác, hogy megvette...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1745 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 11:19:15 »
Én tom melyik Mondeóról van szó, anno a kormánykereket szerettem volna belőle megvenni. Az ütközés erejéről csak annyit, hogy a kormánykerék agya is el van repedve, ami azért sokat elárul az ütközés méretéről.
Lehet, hogy 30e-t futott a motor, de egy komolyabb első puff több kárt tehetett benne, mint egy szakszerűtlen hűtés miatti hengerfejtömítés átégés. Főleg, ha 10 évig nem volt beindítva a puff után.
Beszereled, pöcc-röff, aztán ne adj isten jön az olaj az esetleg elrepedt blokkból, vagy pl. szétesett benne az olajpumpa a csattanás erejétől és nincs olajnyomás, meg még ezer ilyen kis apró problémát okozhat egy komoly puffanás.
Azt meg nem írta laci, hogy mennyit kér érte. Akinek nincs otthon megfelelő cucca, az nem tudja magának csak úgy kicserélni a motort, ez nem egy CVH, hogy kézzel kiveszem-berakom és kész. Mehet a szervízbe, ahol nem kis költség a motorcsere.
Ellenben a HF tömítéscsere megoldható házilag bézik szerszámokkal és csak a síkoltatást kell szakműhelyben csináltatni, ami 5e/hengerfej.
Szal én azt nem állítanám kategórikusan, hogy egy motorcsere olcsóbb.
A bontós garanciáról meg annyit, hogy a bontós a szart visszaveszi. Akkor is, ha előtte nála ki tudtad próbálni.
Ez a motro indítható, kipróbálható? Anélkül nem sok értelme lenne megvenni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1746 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 11:33:17 »
10 év állás után is ki kellene cserélni az összes tömítést és szimeringet...akkor is necces, ha az általad felsoroltak nem következnének be. akkor meg már egy olyat újítok fel ami tutter műxik...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1747 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 11:50:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 11:19:15
Én tom melyik Mondeóról van szó, anno a kormánykereket szerettem volna belőle megvenni. Az ütközés erejéről csak annyit, hogy a kormánykerék agya is el van repedve, ami azért sokat elárul az ütközés méretéről.
Lehet, hogy 30e-t futott a motor, de egy komolyabb első puff több kárt tehetett benne, mint egy szakszerűtlen hűtés miatti hengerfejtömítés átégés. Főleg, ha 10 évig nem volt beindítva a puff után.
Beszereled, pöcc-röff, aztán ne adj isten jön az olaj az esetleg elrepedt blokkból, vagy pl. szétesett benne az olajpumpa a csattanás erejétől és nincs olajnyomás, meg még ezer ilyen kis apró problémát okozhat egy komoly puffanás.
Azt meg nem írta laci, hogy mennyit kér érte. Akinek nincs otthon megfelelő cucca, az nem tudja magának csak úgy kicserélni a motort, ez nem egy CVH, hogy kézzel kiveszem-berakom és kész. Mehet a szervízbe, ahol nem kis költség a motorcsere.
Ellenben a HF tömítéscsere megoldható házilag bézik szerszámokkal és csak a síkoltatást kell szakműhelyben csináltatni, ami 5e/hengerfej.
Szal én azt nem állítanám kategórikusan, hogy egy motorcsere olcsóbb.
A bontós garanciáról meg annyit, hogy a bontós a ***t visszaveszi. Akkor is, ha előtte nála ki tudtad próbálni.
Ez a motro indítható, kipróbálható? Anélkül nem sok értelme lenne megvenni.
Valahol igazad van.Ez az olajszivattyús dolog egyszer már engem is elgondolkodtatott.Pár hónapja kaptam egy linket egy eladó autóról,aminek törve volt az eleje.Aztán ahogy nézegettem a képet ugrott be,hogy olajcserénél már feltűnt,milyen közel van a szűrő a hűtőhöz.Ebből kifolyólag egy nem túl nagy erejű ütközés is elég ahhoz,hogy megnyomja szivattyút,abból meg ha törik-reped valami,akkor bekerül az olajrendszerbe és hazavághatja a motort.Maga a mérnöki megoldás elég érdekes,de a tűzfal felől meg egyszerűen nincs hely ilyen hosszúságú szűrőnek.
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1748 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 12:50:24 »
Sziasztok!
Új reg-es vagyok. Első mondeo tulaj, de volt már fordom. És volt már V6-om is csak rönyó..
Végigkeresgéltem a fórumokat, de nem találtam olyan infót, amivel el tudnák indulni... légyszi segítsetek:
- fűtés levegő befúvás kapcsoló, a problem ismert, szélvédőre fúj.
Azt már tudom, hogy vákumcsöves megoldás, tűzfal felőli hengersorrol indul, de honnan pontosan??
Illetve a konzolon lévő kacsolónál hogy tudom ellenőrizni a működését?
Vagy hol is keressem a csővégződéseket?? mit kell lebontanom?
Szerelés menne, ha tudnám, hogy merre induljak..... nem igazán szeretném szervízbe vinni...
Ja 2,5 V6 Mondi II , nem bőrös Ghia... németből érkezett 2001-ben gazdi hozta be, én tőle vettem, így második tulaj vagyok itthon, For-top os szervízszámlákkal igazolt olajcserékkel, gyújtáscserékkel, számlán rögzített km állással.... e szerint 133.000-futott, ebből kint 101-et ithhon a többit. Az előző tulaj '37-es születésű úriember, aki a számlák szerint 8000 km-ként olajat cseréltetett a szervízben, vagy ha nem volt meg a 8e akkor évente!!
A vacak fűtésen kívül egyenlőre nincs vele gondom.... mentem eddig 1000 km-t.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1749 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 12:57:22 »
Idézetet írta: undok - 2011.02.24 csütörtök, 12:50:24
Sziasztok!
Új reg-es vagyok. Első mondeo tulaj, de volt már fordom. És volt már V6-om is csak rönyó..
Végigkeresgéltem a fórumokat, de nem találtam olyan infót, amivel el tudnák indulni... légyszi segítsetek:
- fűtés levegő befúvás kapcsoló, a problem ismert, szélvédőre fúj.
Azt már tudom, hogy vákumcsöves megoldás, tűzfal felőli hengersorrol indul, de honnan pontosan??
Illetve a konzolon lévő kacsolónál hogy tudom ellenőrizni a működését?
Vagy hol is keressem a csővégződéseket?? mit kell lebontanom?
Szerelés menne, ha tudnám, hogy merre induljak..... nem igazán szeretném szervízbe vinni...
Ja 2,5 V6 Mondi II , nem bőrös Ghia... németből érkezett 2001-ben gazdi hozta be, én tőle vettem, így második tulaj vagyok itthon, For-top os szervízszámlákkal igazolt olajcserékkel, gyújtáscserékkel, számlán rögzített km állással.... e szerint 133.000-futott, ebből kint 101-et ithhon a többit. Az előző tulaj '37-es születésű úriember, aki a számlák szerint 8000 km-ként olajat cseréltetett a szervízben, vagy ha nem volt meg a 8e akkor évente!!
A vacak fűtésen kívül egyenlőre nincs vele gondom.... mentem eddig 1000 km-t.
hát akár az mk1 topikban is olvashatsz vissza,a télen rengeteg infó felkerült.És ott a blog,ott is írok róla...szóval van infó.
Naplózva
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ