Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217109 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2700 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:08:57 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.06 hétfő, 19:02:05
Addig takarríjad ki, úgy 10e-vel többet adnak érte! A felniket meg el ne add róla! Azok pont V6-ra valóak.
Akkor addig készülünk lelkiekben.
Beszéltél a síkolós csávóval?
Ha kell cucc szólj...minden eladó bár neked Gyál meg mk2 közelebb van...drof bébi még mindig nem mondtad mi az ami kell!egy vagy két héten belül szétkapják az autót!a baloldali mosó még jó,csak a burkolata tűnt el...amit elvittél gombot az mk3 mintahogy a váltókar is az volt.Seekax gépében pontosan ugyanaz van.Volt a garázsban egy angol váltószoknya (hülye fejjel vettem meg,elfelejtettem a különbséget...
...mindegy csak 4 fontot buktam rajta...) amiben benne volt a fekete kar azt raktam be helyette és mindjárt otthonosabb lett.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2701 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:10:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.06 hétfő, 19:04:08
azzal viszem el, ott megcseréljük a két autón, oszt kész, most nincs váltógarnitúrám
beszéltem, nem tudjuk megoldani, szal ezt neked kellene majd pesten valahol
Akkor az nem lesz megsíkolva. Ennyi. Senki nem vállalja hétvégén, nem tudok jobbat pillanatnyilag. Vagy áttoljuk hozzád és hétfőn rakjuk össze azt a részét.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2702 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:11:38 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.06 hétfő, 19:08:32
Teljesen pontos is tud lenni a számítógép, ha bekalibrálod. Van róla egy cikk valahol, ha érdekel előkerítem.
Általánosságban azt lehet mondani, hogy pályán többet mutat egy picivel (20-40 km), városban meg kevesebbet (10-20 km), de beállítható szépen
Ihun-e:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
nem értem.Mit kell nekem feljebb-lejjebb állítani?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2703 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:13:44 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.06 hétfő, 19:08:57
Ha kell cucc szólj...minden eladó bár neked Gyál meg mk2 közelebb van...drof bébi még mindig nem mondtad mi az ami kell!egy vagy két héten belül szétkapják az autót!a baloldali mosó még jó,csak a burkolata tűnt el...amit elvittél gombot az mk3 mintahogy a váltókar is az volt.Seekax gépében pontosan ugyanaz van.Volt a garázsban egy angol váltószoknya (hülye fejjel vettem meg,elfelejtettem a különbséget...
...mindegy csak 4 fontot buktam rajta...) amiben benne volt a fekete kar azt raktam be helyette és mindjárt otthonosabb lett.
Hát hengerfejet nem tennék át másik autóról! Főleg nem a te kékedről, azok után, amit a hangjáról mondtál.
Írogatom a listámat, jövőhéten kész lesz, ne izgulj! Lehet, hogy le is megyek személyesen, mert úgy lehet igazán mazsolázni!
Gondolom addigra Matyesz is jön V6-tal.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2704 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:15:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.06 hétfő, 19:11:38
nem értem.Mit kell nekem feljebb-lejjebb állítani?
Azt, hogy 1 egység ténylegesen mennyit jelentsen! Az átfolyt üa. menyisége/fogyasztás arányt állíthatod be +-15%-kal. Felfelé többet fog mutatni fogyiban (kevesebb megtehető), lefelé meg kevesebbet (több megtehető).
Én +4-re állítottam, azóta baba.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2705 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:20:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.06 hétfő, 19:15:58
Azt, hogy 1 egység ténylegesen mennyit jelentsen! Az átfolyt üa. menyisége/fogyasztás arányt állíthatod be +-15%-kal. Felfelé többet fog mutatni fogyiban (kevesebb megtehető), lefelé meg kevesebbet (több megtehető).
Én +4-re állítottam, azóta baba.
És ha semmit nem állítok?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2706 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:23:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.06 hétfő, 19:13:44
Hát hengerfejet nem tennék át másik autóról! Főleg nem a te kékedről, azok után, amit a hangjáról mondtál.
Írogatom a listámat, jövőhéten kész lesz, ne izgulj! Lehet, hogy le is megyek személyesen, mert úgy lehet igazán mazsolázni!
Gondolom addigra Matyesz is jön V6-tal.
Azt nem is adnám.Kizárólag olyan cuccokat adok el,amik tuti jók,eddig bevált,mert többen jöttek alkatrészért mint amennyit tudtam adni.Ami meg rossz és úgy kapom vissza,ahogy elküldtem pénz vissza.Ilyen is volt nem is egyszer,ez van benne van a pakliban.Ha valakinek az kell,ami szerintem rossz,az csak saját felelősségre,garanciát nem vállalok rá.A generátort például még mindig nem tudom,hogy tényleg fel lett-e újítva vagy csak kamu.Alapjáraton pislákolt és arra már nem jöttem rá,hogy a szíj csúszása miatt (tudod,szervoszivattyú...) vagy csak lexarták a javítást és bezsebelték az árát.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.06 hétfő, 19:25:09 írta misi107
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2707 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:25:55 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.06 hétfő, 19:20:55
És ha semmit nem állítok?
Akkor semmi sem változik. Lehet, hogy most pont jó a te lábadhoz a beállítás.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2708 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:28:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.06 hétfő, 19:25:55
Akkor semmi sem változik. Lehet, hogy most pont jó a te lábadhoz a beállítás.
hát az én számításom és a comp között 3-5 deci volt a különbség.80-nál 7 litert mutat tartósan,90-nél 7-9 között.Fölötte nem tudom mert rángatott és nem forszíroztam.Hülyegyerek elindulásnál meg 55-öt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2709 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 23:47:29 »
Szerdán alákerül a kipuff, úgy döntöttem, hogy a 2 halk dob nélkül teszem alá, tehát azok eladóvá válnak, ha esetleg valakit érdekelnének. Vég nem lesz rajtuk, de ha még 1 napon belül valaki szól, hogy véggel érdekelné, akkor végülis rajta tudok hagyni pár centit a jelenlegi 90es polír végekből, mert amúgy is túl hosszúak rajta.
Privát üzenetben konzultáljunk.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2710 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 23:59:42 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.06 hétfő, 18:49:27
voltam kinn terepen
a folyamatosan szakadó eső végét nem tudtam kivárni, úgyhogy csak kívülről nézegettem
mindenhol szépek az illesztések
a két hátsó ív cserélve és fényezve volt, látszódik, hogy ott egy kicsit mattabb
van rajta pár apróbb ütés, de nem vészes
jobb oldali ködlámpa karika hiányzik, viszont van motorvédő burkolat rajta
ha belül is jó, meg a menetpróba is jó lesz, akkor szerintem hétvégére teljes joggal ugathatok ebben a topicban
hát? besza,behu...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2711 Dátum:
2011.06.07 kedd, 15:34:03 »
Éljen,éljen!És akkor végre egy teljes véhat minitalit össze tudunk hozni!
Épp írtam drof-nak,hogy ma full-full megpakolva bevásároltunk az asszonnyal.teszkó,metró minden játszott.A csomagtartó csurig ásványvízzel,olajjal és az autónak nélkülözhetetlen motyókkal,hátsó ülés szintén plafonig kajával.Klíma,városi forgalom és az én lábam-a technika szerint-9.4-es átlagot produkáltunk.A kékkel ez sosem ment 10 alá de még 12 alá is csak egyszer.Az átlag 13-16 között volt.Azon gondolkoztam,hogy vagy ennyire kivolt a motorja-bár jól ment ez tény-vagy ennyire belejátszott a hf?Bár igaz ami igaz,a jó váltóval már nem tudtam átlagot számolgatni.Viszont nagyon úgy néz ki,az asszony megbékélt ezzel az autóval és jobban bejön neki mint a másik.Nem tudom miért,nem árulta el,de tény és való látszik rajta.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2712 Dátum:
2011.06.07 kedd, 15:34:41 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 15:34:03
Éljen,éljen!És akkor végre egy teljes véhat minitalit össze tudunk hozni!
Épp írtam drof-nak,hogy ma full-full megpakolva bevásároltunk az asszonnyal.teszkó,metró minden játszott.A csomagtartó csurig ásványvízzel,olajjal és az autónak nélkülözhetetlen motyókkal,hátsó ülés szintén plafonig kajával.Klíma,városi forgalom és az én lábam-a technika szerint-9.4-es átlagot produkáltunk.A kékkel ez sosem ment 10 alá de még 12 alá is csak egyszer.Az átlag 13-16 között volt.Azon gondolkoztam,hogy vagy ennyire kivolt a motorja-bár jól ment ez tény-vagy ennyire belejátszott a hf?Bár igaz ami igaz,a jó váltóval már nem tudtam átlagot számolgatni.Viszont nagyon úgy néz ki,az asszony megbékélt ezzel az autóval és jobban bejön neki mint a másik.Nem tudom miért,nem árulta el,de tény és való látszik rajta.
hát még ha nyomná is a gázt
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2713 Dátum:
2011.06.07 kedd, 15:49:46 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.07 kedd, 15:34:41
hát még ha nyomná is a gázt
á,nem meri.Biciklizni sem tud...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2714 Dátum:
2011.06.07 kedd, 15:55:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 15:34:03
Éljen,éljen!És akkor végre egy teljes véhat minitalit össze tudunk hozni!
Épp írtam drof-nak,hogy ma full-full megpakolva bevásároltunk az asszonnyal.teszkó,metró minden játszott.A csomagtartó csurig ásványvízzel,olajjal és az autónak nélkülözhetetlen motyókkal,hátsó ülés szintén plafonig kajával.Klíma,városi forgalom és az én lábam-a technika szerint-9.4-es átlagot produkáltunk.A kékkel ez sosem ment 10 alá de még 12 alá is csak egyszer.Az átlag 13-16 között volt.Azon gondolkoztam,hogy vagy ennyire kivolt a motorja-bár jól ment ez tény-vagy ennyire belejátszott a hf?Bár igaz ami igaz,a jó váltóval már nem tudtam átlagot számolgatni.Viszont nagyon úgy néz ki,az asszony megbékélt ezzel az autóval és jobban bejön neki mint a másik.Nem tudom miért,nem árulta el,de tény és való látszik rajta.
ST szett és a tetőablak miatt kajálja annyira a zasszony, hidd el!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2715 Dátum:
2011.06.07 kedd, 15:57:47 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 15:55:19
ST szett és a tetőablak miatt kajálja annyira a zasszony, hidd el!
mi lesz akkor, ha leszedem róla?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2716 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:26:36 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 15:34:03
Viszont nagyon úgy néz ki,az asszony megbékélt ezzel az autóval és jobban bejön neki mint a másik.Nem tudom miért,nem árulta el,de tény és való látszik rajta.
mér-mér bammeg? a tetőablak miatt!!!!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2717 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:27:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 15:55:19
ST szett és a tetőablak miatt kajálja annyira a zasszony, hidd el!
hi-hi
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2718 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:36:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.07 kedd, 16:27:30
hi-hi
lehet...ha nem kopogna az a nyomorult bak,nem is lenne bajom vele.Holnap megpróbálom a régit visszarakni,aztán lesz ami lesz.A beletört csavart megpróbálom valahigy kiszedni,végeredményben az rögzíti a kasztnihoz és akkor a kékben levőt tudom használni.De ez majd kiderül.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2719 Dátum:
2011.06.07 kedd, 17:32:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.07 kedd, 15:57:47
mi lesz akkor, ha leszedem róla?
Tiéd lesz a zasszony.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2720 Dátum:
2011.06.07 kedd, 17:40:05 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 17:32:59
Tiéd lesz a zasszony.
Így van....Astor!Aug. végén megyünk Földvárra.Meglátogathatunk ingyen fagyiért?Képzeld,tökre rászoktam ezen a nyáron...Bogi megígérte,hogy csak kettő gombócot eszik...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2721 Dátum:
2011.06.07 kedd, 17:46:58 »
Skacok! HÁny liter váltóolaj kell pontosan V6-ba?
3 liter 75W-90, igaz?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2722 Dátum:
2011.06.07 kedd, 18:43:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 17:46:58
Skacok! HÁny liter váltóolaj kell pontosan V6-ba?
3 liter 75W-90, igaz?
Kb. 2.6 de tök mindegy,úgyis három flakonnal kell.Utoljára q8-at vettem egyébként castrolt ment a piros váltójába.Én is cserélem majd,de csak akkor,ha már a kék szét lesz szedve.MEgnézem,a kuplung mennyire maradt egyben.Mégiscsak 100 rugót spórolnék...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2723 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:12:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 18:43:20
Kb. 2.6 de tök mindegy,úgyis három flakonnal kell.Utoljára q8-at vettem egyébként castrolt ment a piros váltójába.Én is cserélem majd,de csak akkor,ha már a kék szét lesz szedve.MEgnézem,a kuplung mennyire maradt egyben.Mégiscsak 100 rugót spórolnék...
Jóvanakkor, 3 liter lesz.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2724 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:31:03 »
Ja,ami ma tűnt fel.Nincs v6 logó az indexeknél.Drof,neked nincs elfekvőben?Vagy roncsolásmentesen le lehet szedni a lemezekről?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2725 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:12:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 15:34:03
Éljen,éljen!És akkor végre egy teljes véhat minitalit össze tudunk hozni!
Épp írtam drof-nak,hogy ma full-full megpakolva bevásároltunk az asszonnyal.teszkó,metró minden játszott.A csomagtartó csurig ásványvízzel,olajjal és az autónak nélkülözhetetlen motyókkal,hátsó ülés szintén plafonig kajával.Klíma,városi forgalom és az én lábam-a technika szerint-9.4-es átlagot produkáltunk.A kékkel ez sosem ment 10 alá de még 12 alá is csak egyszer.Az átlag 13-16 között volt.Azon gondolkoztam,hogy vagy ennyire kivolt a motorja-bár jól ment ez tény-vagy ennyire belejátszott a hf?Bár igaz ami igaz,a jó váltóval már nem tudtam átlagot számolgatni.Viszont nagyon úgy néz ki,az asszony megbékélt ezzel az autóval és jobban bejön neki mint a másik.Nem tudom miért,nem árulta el,de tény és való látszik rajta.
Hogy a ghennyes fhaszba tudtok ti 10 alá menni városon belül?
Én úgy h voltam egy Gödöllőn oda vissza meg Pesten belül így jött ki 135 km-re 12,8.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2726 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:32:31 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.06.07 kedd, 21:12:52
Hogy a ghennyes fhaszba tudtok ti 10 alá menni városon belül?
Én úgy h voltam egy Gödöllőn oda vissza meg Pesten belül így jött ki 135 km-re 12,8.
Szerinted én nem lepődtem meg?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2727 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:33:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 20:31:03
Ja,ami ma tűnt fel.Nincs v6 logó az indexeknél.Drof,neked nincs elfekvőben?Vagy roncsolásmentesen le lehet szedni a lemezekről?
Damillal lejön szépen. Aztán ragasztható újra.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2728 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:34:09 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.06.07 kedd, 21:12:52
Hogy a ghennyes fhaszba tudtok ti 10 alá menni városon belül?
Én úgy h voltam egy Gödöllőn oda vissza meg Pesten belül így jött ki 135 km-re 12,8.
Ügyesen, nagypapisan, kigyorsítósan, sokat gurulósan, keveset fékezősen, sárgán-piroson átmenősen.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2729 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:38:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 21:33:01
Damillal lejön szépen. Aztán ragasztható újra.
Ez a damilos dolog a pirosnál sem vált be.A gyári ragacs úgy fel tapasztotta a ford logót,hogy csavarhúzóval sem tudták lefeszíteni.Szépen körbebaszták a lemezt de akkor se jött le...Kipróbáltam a kétkomponensűt.Jó anyag...a felét rányomtam a jelzésre,mint a beton...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2730 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:44:55 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 21:38:49
Ez a damilos dolog a pirosnál sem vált be.A gyári ragacs úgy fel tapasztotta a ford logót,hogy csavarhúzóval sem tudták lefeszíteni.Szépen körbe***ták a lemezt de akkor se jött le...Kipróbáltam a kétkomponensűt.Jó anyag...a felét rányomtam a jelzésre,mint a beton...
Én tavaly leszedtem az egyik oldalon a sárvédőíív csere alkalmával. Simán lepattintottam csavarnyúzóval, olyan 24-25 fok lehetett és sütötte a nap egy ideje. Nagyon könnyen lejött.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2731 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:52:02 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 21:44:55
Én tavaly leszedtem az egyik oldalon a sárvédőíív csere alkalmával. Simán lepattintottam csavarnyúzóval, olyan 24-25 fok lehetett és sütötte a nap egy ideje. Nagyon könnyen lejött.
Ez is majd kiderül.Délután köszöntem a kollegáknak (még nem látták az autót...) Két torony között húztam egy gumicsíkot (asszony ült mellettem,mondomkapaszkodj.Ne,neeeeeeeeeeeeeee) kb. 20 métert...majd kapok érte szombaton a pofámra....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2732 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:25:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 17:40:05
Így van....Astor!Aug. végén megyünk Földvárra.Meglátogathatunk ingyen fagyiért?Képzeld,tökre rászoktam ezen a nyáron...Bogi megígérte,hogy csak kettő gombócot eszik...
gyühettek!
de akkor hozzad a családot is, ne úgy, mint legutóbb
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2733 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:27:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 20:31:03
Ja,ami ma tűnt fel.Nincs v6 logó az indexeknél.Drof,neked nincs elfekvőben?Vagy roncsolásmentesen le lehet szedni a lemezekről?
le lehet szedni. elvileg két oldalú ragasztóval van felrakva. vagy huzallal, vagy tapéta vágóval. drof persze rambókéssel szedné le
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2734 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:29:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.07 kedd, 23:25:03
gyühettek!
de akkor hozzad a családot is, ne úgy, mint legutóbb
Ma derült ki.Majd megyünk oda fürdeni és akkor.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2735 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:31:08 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.06.07 kedd, 21:12:52
Hogy a ghennyes fhaszba tudtok ti 10 alá menni városon belül?
Én úgy h voltam egy Gödöllőn oda vissza meg Pesten belül így jött ki 135 km-re 12,8.
hmm..nem tom, de gyakorlatilag én kb 2 km-eket megyek vele. igaz nem városban, de bemelegedni sincs ideje csórikámnak, de így is 10 körül iszogat....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2736 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:33:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 23:29:55
Ma derült ki.Majd megyünk oda fürdeni és akkor.
homokos partra vágytok?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2737 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:37:37 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.07 kedd, 23:33:40
homokos partra vágytok?
Mindegy.Te csak a szilvafagyit intézzed.Vagy szilvalekvárost...vagy gombócos...vagy mi a fenét mondtál,hogy szoktál csinálni.Leülök egy pohárral és addig eszek amíg rosszul nem leszek...visszaviszem a cuccaid,az autó bontódik...illetve már el is kezdtem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2738 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:46:53 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 23:37:37
Mindegy.Te csak a szilvafagyit intézzed.Vagy szilvalekvárost...vagy gombócos...vagy mi a fenét mondtál,hogy szoktál csinálni.Leülök egy pohárral és addig eszek amíg rosszul nem leszek...visszaviszem a cuccaid,az autó bontódik...illetve már el is kezdtem...
szilvás gombócot szoktam. most is van
milyen cuccaimat hozol vissza?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2739 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:50:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.07 kedd, 23:46:53
szilvás gombócot szoktam. most is van
milyen cuccaimat hozol vissza?
Az összes szharodat, amit eddig elküldtél neki.
Mióta ilyen nagy király lett, hogy 2db V6-van, azóta nagyon nagyvonalú lett és mindent visszaküldözget.
Majd nekem is előáll az ötlettel, hogy tartsam meg a termoszt, mégsem kell.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2740 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:54:47 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 23:50:29
Az összes szharodat, amit eddig elküldtél neki.
Mióta ilyen nagy király lett, hogy 2db V6-van, azóta nagyon nagyvonalú lett és mindent visszaküldözget.
Majd nekem is előáll az ötlettel, hogy tartsam meg a termoszt, mégsem kell.
pff...nem is emlékszem, mit küldtem neki...
ezért jobb, ha nem küldök semmit, akkor legalább nem küldik vissza
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2741 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:55:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.07 kedd, 23:46:53
szilvás gombócot szoktam. most is van
milyen cuccaimat hozol vissza?
a rádiót és a gombot.MEg amit kérsz...meg némmá,a hijéna beszól.Marakodik a konc fölött,minél több jusson neki...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2742 Dátum:
2011.06.08 szerda, 07:59:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.07 kedd, 23:55:30
a rádiót és a gombot.MEg amit kérsz...meg némmá,a hijéna beszól.Marakodik a konc fölött,minél több jusson neki...
Ne hergeljed a hiénát, mert fölébreszti az alvó oroszlánt!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2743 Dátum:
2011.06.08 szerda, 08:04:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 07:59:00
Ne hergeljed a hiénát, mert fölébreszti az alvó oroszlánt!
majd csak megosztozunk valahogy, nem?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2744 Dátum:
2011.06.08 szerda, 08:11:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 08:04:32
majd csak megosztozunk valahogy, nem?
Remélem békésen megegyeztek,nekem meg elég lesz a maradék is...jé,ezt mintha már hallottam volna...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2745 Dátum:
2011.06.08 szerda, 08:16:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.08 szerda, 08:11:40
Remélem békésen megegyeztek,nekem meg elég lesz a maradék is...jé,ezt mintha már hallottam volna...
Milyen maradék?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2746 Dátum:
2011.06.08 szerda, 08:17:09 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 08:04:32
majd csak megosztozunk valahogy, nem?
Még jó, hogy astroll MK I-eséhez nem sok minden jó ebből a koncból! Darab szerencse.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2747 Dátum:
2011.06.08 szerda, 11:55:07 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.07 kedd, 21:34:09
Ügyesen, nagypapisan, kigyorsítósan, sokat gurulósan, keveset fékezősen, sárgán-piroson átmenősen.
Én így szoktam 80-90%ban haladni, azt mégse megy 13 alá városon belül.
Lehet, hogy az átömlős kipuff, a direktszürcsi, és a kiakasztott pillangószelepsor dob rá ennyit? A lambdák is lehet nem stimmelnek, de majd ki kell mérni, olvasni, hogy tuti legyen.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2748 Dátum:
2011.06.08 szerda, 15:44:57 »
Na,ma egy kicsit szétnéztem az autó alatt is.Érdekes a kép.A kutyacsontok egész jók,szerintem cserélve lehetett mind a kettő.Valószínűleg az első teleszkópok is valamikor,mert nem a gyári van bent.A jobboldali lengőkaron cserélve volt a gömbfej,a baloldalin nem.Mi a fszt tudtak ezzel spórolni? A fékek még annál is rosszabbak mint gondoltam,főleg hátul.Ott nem is az a gond,hogy nem fog,hanem egyáltalán minden határon túl van koptatva.Az első még elmenne,de a lógó váltó elhúzta futóművet és össze-vissza van kopva a tárcsa.Ergo qka.
Cseréltem az olajat,hűtővizet.Utóbbit fogom ha hígult a zöld trutyi.Leengedtem az ablakmosóból a vizet.Szent meggyőződésem,hogy abban is hűtővíz volt.Talán télen olcsóbb volt az a befagyás helyett mint egy liter koncentrátum?Van egy rejtélyes kapcsoló a üa. kapcsolónál,a bal lábnál.Talán tudják mi lehet az...kipakoltam a hátulját,beázás nyomát nem találtam,de majd úgyis jobban szét lesz szedve.Bakot is összerakok egy működőképeset-3 darabból...ahogy kész a szívósor cserélem a tömítéseket,lehet egy szelepfedél tömítés cserét is megejtek.Úgyis kettő van belőle.
A lambdaszondák is cserélteknek tűnnek de majd megvizualizálom őket.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2749 Dátum:
2011.06.08 szerda, 16:12:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.08 szerda, 15:44:57
Na,ma egy kicsit szétnéztem az autó alatt is.Érdekes a kép.A kutyacsontok egész jók,szerintem cserélve lehetett mind a kettő.Valószínűleg az első teleszkópok is valamikor,mert nem a gyári van bent.A jobboldali lengőkaron cserélve volt a gömbfej,a baloldalin nem.Mi a fszt tudtak ezzel spórolni? A fékek még annál is rosszabbak mint gondoltam,főleg hátul.Ott nem is az a gond,hogy nem fog,hanem egyáltalán minden határon túl van koptatva.Az első még elmenne,de a lógó váltó elhúzta futóművet és össze-vissza van kopva a tárcsa.Ergo qka.
Cseréltem az olajat,hűtővizet.Utóbbit fogom ha hígult a zöld trutyi.Leengedtem az ablakmosóból a vizet.Szent meggyőződésem,hogy abban is hűtővíz volt.Talán télen olcsóbb volt az a befagyás helyett mint egy liter koncentrátum?Van egy rejtélyes kapcsoló a üa. kapcsolónál,a bal lábnál.Talán tudják mi lehet az...kipakoltam a hátulját,beázás nyomát nem találtam,de majd úgyis jobban szét lesz szedve.Bakot is összerakok egy működőképeset-3 darabból...ahogy kész a szívósor cserélem a tömítéseket,lehet egy szelepfedél tömítés cserét is megejtek.Úgyis kettő van belőle.
A lambdaszondák is cserélteknek tűnnek de majd megvizualizálom őket.
Hát a hátsó féked az tényleg goromba!
Az ablakmosóba nem hiszem, hogy fagyálló lenne, mert azt soha le nem törölné a lapát rendesen, amilyen nyúlós trutyi. Bár belőlük mindent kinézek, nem nagyon értették, mit hova.....
Naplózva
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ