Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:07:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217293 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2750 Dátum:
2011.06.08 szerda, 16:18:36 »
nincs valami utólagos riogató, vagy valami ilyen szharság a kocsiban? a kapcsoló talán ahhoz tartozik...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2751 Dátum:
2011.06.08 szerda, 17:50:20 »
Na mostmár van egy
gyári középdobom
is
eladó
szép állapotban.
Bement a helyére egy sportközépdob, bár nagy különbség a kettő között nincs, 1 fokkal lett csak hangosabb az autó ezzel. De szerintem hagyom is ilyen hangerővel, mert azt nem lehet megoldani hogy alapjáraton is jellegzetesen szóljon, és magas fordulaton se legyen fél várost felzengető.
Itt hallható a kívánt alapjárat, és bár a felvételen nem tűnik magas fordulaton sem fülsértőnek, de ez valszeg csak a kamera mikrofonjának tudható be ---->
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
Vagy netán drof neked ilyen volt az alapjáratod a felemás dobos megoldásnál?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2752 Dátum:
2011.06.08 szerda, 18:53:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 16:12:09
Hát a hátsó féked az tényleg goromba!
Az ablakmosóba nem hiszem, hogy fagyálló lenne, mert azt soha le nem törölné a lapát rendesen, amilyen nyúlós trutyi. Bár belőlük mindent kinézek, nem nagyon értették, mit hova.....
na látod,pontosan ez volt...mert ahogy kispriccelt a szélvédőre,szét is kente,mintha olaj lett volna.Nem is használtam csak ma a csere után.Így már szépen leszedte a koszt.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2753 Dátum:
2011.06.08 szerda, 19:01:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.08 szerda, 16:18:36
nincs valami utólagos riogató, vagy valami ilyen szharság a kocsiban? a kapcsoló talán ahhoz tartozik...
tudtommal működő riasztó nincs benne.se távkapcs semmi nincs hozzá...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2754 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:32:10 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.08 szerda, 17:50:20
Na mostmár van egy
gyári középdobom
is
eladó
szép állapotban.
Bement a helyére egy sportközépdob, bár nagy különbség a kettő között nincs, 1 fokkal lett csak hangosabb az autó ezzel. De szerintem hagyom is ilyen hangerővel, mert azt nem lehet megoldani hogy alapjáraton is jellegzetesen szóljon, és magas fordulaton se legyen fél várost felzengető.
Itt hallható a kívánt alapjárat, és bár a felvételen nem tűnik magas fordulaton sem fülsértőnek, de ez valszeg csak a kamera mikrofonjának tudható be ---->
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
Vagy netán drof neked ilyen volt az alapjáratod a felemás dobos megoldásnál?
Ilyen lett volna, elő sem mertem volna venni a garázsból.
Nekem csak ilyen szhar hang jutott.
http://www.youtube.com/watch?v=ggJJojDgbHI&feature=related
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2755 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:40:09 »
Ma voltunk V6 kombit venni Yokkónak. Nem vettünk, délelőtt elvitték.
De azért volt móka és kacagás bőven! Átmentünk máshová nézelődni és találtunk egy korrekt külsejű Mk2-es kombit. Körbejártuk, már jött is a madárfogó, hogy "utolsó szériás, nem dohányzó, friss futómű és fékcsere, Ghia, tetőablak, jujjdemegéri, bla-bla-bla......
Csak annyit kérdeztem, hogy V6-osban nincs véletlenül? Erre kiguvvadtak a szemei, hogy meeeennnnyyyyiiiii? 6 henger? Ki az a hülye, aki olyat keres? Ő már meg sem meri venni, mert eladhatatlan. Miért, mert sokat eszik (2.0 automata előtt álltunk éppen
), semmivel sem megy jobban, (mondom, 2.0 automata előtt álltunk éppen
) és a V6-os Mondeo egyébként is szíjszaggatós!!!!!!!!!!!!!, amiatt nem viszik.
Mondok: szíjszaggatós??? Na az biztos nem.
Muki: miért?
Rasztajokkó (ritkán szól, de akkor nagyot): LÁNCOS.
Ritkán jönnek hozzáértők, azért nem veszek V6-ot, mondta 4 perc múlva. Ebben maradtunk.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2756 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:42:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 20:40:09
De azért volt móka és kacagás bőven! Átmentünk máshová nézelődni és találtunk egy korrekt külsejű Mk2-es kombit. Körbejártuk, már jött is a madárfogó, hogy "utolsó szériás, nem dohányzó, friss futómű és fékcsere, Ghia, tetőablak, jujjdemegéri, bla-bla-bla......
900-ért megmarad egy darabig
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 20:40:09
Ritkán jönnek hozzáértők, azért nem veszek V6-ot, mondta 4 perc múlva. Ebben maradtunk.
azt is mondta, hogy évente két hülye van, aki ért hozzá és ezért venne v6-ot
mondom, akkor idénre ez letudva
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2757 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:45:23 »
misiPisti
meg kellene nézetni azt a motort meg váltót, hogy milyen állapotban van, mert lehet, hogy tudnék rá vevőt, de ha sokat kell költeni rá, akkor nem kell
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2758 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:07:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 20:45:23
misiPisti
meg kellene nézetni azt a motort meg váltót, hogy milyen állapotban van, mert lehet, hogy tudnék rá vevőt, de ha sokat kell költeni rá, akkor nem kell
Kb. 3 hét múlva lesz szétbontva,biztosat akkor tudok.De a vízpumpa feszítője letört a konzolról abból új kell.A vízpumpa szintén a konzollal együtt szakadt,ha maga a konzol kiszakadt a motorból (ezt így nem tudom,mert útban vannak a csövek) akkor annyi,mert az magára a blokkra van csavarozva.A váltó lehet,hogy jó de ezt is csak akkor.Másrészt meg leszedtem a szívósorokat bár a jelenlegit tudom adni.A generátorszíj feszítője szintén saját felhasználásra kell,a komplett kuplunggal együtt (feltéve,hogy jó,de nem láttam,hogy a váltó kiszakadt volna a blokkból) A motorvezérlő kell,mert a zárak át lesznek rakva a kulcsok miatt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2759 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:35:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 20:42:53
900-ért megmarad egy darabig
azt is mondta, hogy évente két hülye van, aki ért hozzá és ezért venne v6-ot
mondom, akkor idénre ez letudva
Azt úgy mondta, hogy évente 2.....öööö izé....
Én folytattam, hogy tudom, évente 2 hülye jön......
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 21:36:46 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2760 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:46:12 »
Ezt nézted?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia-4810121
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2761 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:49:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.08 szerda, 15:44:57
Na,ma egy kicsit szétnéztem az autó alatt is.Érdekes a kép.A kutyacsontok egész jók,szerintem cserélve lehetett mind a kettő.Valószínűleg az első teleszkópok is valamikor,mert nem a gyári van bent.A jobboldali lengőkaron cserélve volt a gömbfej,a baloldalin nem.Mi a fszt tudtak ezzel spórolni? A fékek még annál is rosszabbak mint gondoltam,főleg hátul.Ott nem is az a gond,hogy nem fog,hanem egyáltalán minden határon túl van koptatva.Az első még elmenne,de a lógó váltó elhúzta futóművet és össze-vissza van kopva a tárcsa.Ergo qka.
Cseréltem az olajat,hűtővizet.Utóbbit fogom ha hígult a zöld trutyi.Leengedtem az ablakmosóból a vizet.Szent meggyőződésem,hogy abban is hűtővíz volt.Talán télen olcsóbb volt az a befagyás helyett mint egy liter koncentrátum?Van egy rejtélyes kapcsoló a üa. kapcsolónál,a bal lábnál.Talán tudják mi lehet az...kipakoltam a hátulját,beázás nyomát nem találtam,de majd úgyis jobban szét lesz szedve.Bakot is összerakok egy működőképeset-3 darabból...ahogy kész a szívósor cserélem a tömítéseket,lehet egy szelepfedél tömítés cserét is megejtek.Úgyis kettő van belőle.
A lambdaszondák is cserélteknek tűnnek de majd megvizualizálom őket.
Az fagyálló édes, az ablakmosó inkább alkoholos. Tapasztalt csövesként tudom ....
.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2762 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:49:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 21:46:12
Ezt nézted?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia-4810121
igen, ezt
csak azért ódzkodom, mert mondtátok, hogy nyűgösebb, mint az mk2-es
bár végülis astor is el van vele
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 21:52:23 írta yooccoo
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2763 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:52:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 21:49:59
igen, ezt
csak azért ódzkodom, mert mondtátok, hogy nyűgösebb, mint az mk2-es
De csak azért, mert öregebb. Más, vagy eltérő típushibája nincsen.
De akkor inkább ez, ez megkíméltebb és jobban felszerelt. Csereváltó meg lassan lesz egy kibontva valahonnan.....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-4834620
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2764 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:56:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 21:52:40
De csak azért, mert öregebb. Más, vagy eltérő típushibája nincsen.
De akkor inkább ez, ez megkíméltebb és jobban felszerelt. Csereváltó meg lassan lesz egy kibontva valahonnan.....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-4834620
ótomatát nem nagyon akarnék
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2765 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:58:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 21:56:59
ótomatát nem nagyon akarnék
Én sem akartam az I-esen, aztán egy csereváltó hamar megoldotta a gondot.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2766 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:59:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 21:58:04
Én sem akartam az I-esen, aztán egy csereváltó hamar megoldotta a gondot.
*** színe van
hát ez meg fehér, tetőablaka is van
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4611519
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 22:03:24 írta yooccoo
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2767 Dátum:
2011.06.08 szerda, 22:39:36 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 21:59:32
*** színe van
szerintem nem.
nekem az eszkortom volt ilyen színű és brutál jól néz ki fóliával. a képek nem jók...lehet érdemes volna megnézned...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2768 Dátum:
2011.06.08 szerda, 23:09:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.08 szerda, 20:32:10
Ilyen lett volna, elő sem mertem volna venni a garázsból.
Nekem csak ilyen szhar hang jutott.
http://www.youtube.com/watch?v=ggJJojDgbHI&feature=related
Jaaah, hát ezt nem is hallom, nincs is hangja
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2769 Dátum:
2011.06.08 szerda, 23:12:19 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.08 szerda, 17:50:20
Na mostmár van egy
gyári középdobom
is
eladó
szép állapotban.
Bement a helyére egy sportközépdob, bár nagy különbség a kettő között nincs, 1 fokkal lett csak hangosabb az autó ezzel. De szerintem hagyom is ilyen hangerővel, mert azt nem lehet megoldani hogy alapjáraton is jellegzetesen szóljon, és magas fordulaton se legyen fél várost felzengető.
Itt hallható a kívánt alapjárat, és bár a felvételen nem tűnik magas fordulaton sem fülsértőnek, de ez valszeg csak a kamera mikrofonjának tudható be ---->
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
Vagy netán drof neked ilyen volt az alapjáratod a felemás dobos megoldásnál?
most kapcsoltam be a fülest
hát ez egy gedvadék ...
így elrontani azt a gyönyörű búgást ...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2770 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 00:11:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.08 szerda, 23:12:19
most kapcsoltam be a fülest
hát ez egy gedvadék ...
így elrontani azt a gyönyörű búgást ...
Tud ez gyönyörűen szólni hangos kipuffal is
Ízlés és stílus kérdése ezis, mint minden autókkal kacsolatos dolog. Nálam pl kézenfekvő, hogy szeretem ha ütős, mint ahogy azis kézenfekvő, hogy a jövőbeli autóim mind vérbeli japó sportkocsik lesznek minimum stage2-3 szinten, tehát nemcsoda, ha már ennek is megadom amit meg lehet még éppen a kategóriájához illeszkedve kívül belül (sportosan elegáns). Most már az elkövetkező 2 hétben teljesen elkészül, kívül-belül be lesz fejezve.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.09 csütörtök, 00:22:29 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2771 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 07:12:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.06.08 szerda, 21:49:01
Az fagyálló édes, az ablakmosó inkább alkoholos. Tapasztalt csövesként tudom ....
.
Ez egyik se volt.Jó szokásomhoz híven megszívtam a leeresztéshez aztán már kimosni se bírtam a számból.Vagy valami spéci mosó volt (bár ahogy írtad az alkoholos) vagy tényleg hűtővíz...(szerintem utóbbi,a glyykolt fel lehet ismerni) és ahogy ráfolyt a kipufra nem színtelenül párolgott hanem fehéres füsttel.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2772 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 07:53:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.09 csütörtök, 00:11:19
Tud ez gyönyörűen szólni hangos kipuffal is
Nem tud. Ahogy semelyik autó sem tud ordító kipuffal szépen szólni.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2773 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:01:02 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 07:53:44
Nem tud. Ahogy semelyik autó sem tud ordító kipuffal szépen szólni.
No,beraktam a régi bakot,úgyhogy legalább már ez nem kopog.MEgnéztem a műanyagot Neked,de nincs szerencséd.A felső részen levő nyíl alakú pöckökből van eltörve az egyik.Úgyhogy ragasztani sem tudom max meg lehet játszani azt,hogy folyatok rá a ragacsból utána meg tűreszelővel profilra lehet reszelni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2774 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:34:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.09 csütörtök, 13:01:02
No,beraktam a régi bakot,úgyhogy legalább már ez nem kopog.MEgnéztem a műanyagot Neked,de nincs szerencséd.A felső részen levő nyíl alakú pöckökből van eltörve az egyik.Úgyhogy ragasztani sem tudom max meg lehet játszani azt,hogy folyatok rá a ragacsból utána meg tűreszelővel profilra lehet reszelni.
Ilyen törött pöckű van nekem is. Rasztayokkó intézte, jó lett!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2775 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:37:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 13:34:34
Ilyen törött pöckű van nekem is. Rasztayokkó intézte, jó lett!
kicsi pénz, kicsi foci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2776 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:47:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.09 csütörtök, 07:12:39
Ez egyik se volt.Jó szokásomhoz híven megszívtam a leeresztéshez aztán már kimosni se bírtam a számból.Vagy valami spéci mosó volt (bár ahogy írtad az alkoholos) vagy tényleg hűtővíz...(szerintem utóbbi,a glyykolt fel lehet ismerni) és ahogy ráfolyt a kipufra
nem színtelenül párolgott hanem fehéres füsttel.
akkor az bizony fagyálló volt.
mi fa-szenen játszottuk el enyhén illumiált állapotban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2777 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:48:44 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 13:34:34
Ilyen törött pöckű van nekem is. Rasztayokkó intézte, jó lett!
rendicsek.Majd intézem a többit is.Te,tényleg az ezüst váltókar kell?Mert ha nem kidobom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.09 csütörtök, 13:50:48 írta misi107
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2778 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:12:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.09 csütörtök, 13:48:44
rendicsek.Majd intézem a többit is.Te,tényleg az ezüst váltókar kell?Mert ha nem kidobom.
Azért ki ne dobjad mán'! Tedd a többihez, tarcsiba jó lesz az nékem.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2779 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:13:34 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 14:12:12
Azért ki ne dobjad mán'! Tedd a többihez, tarcsiba jó lesz az nékem.
ne,újabb konc...figyelj csak,nem lenne egyszerűbb ha eljönnél és elvinnéd azt amit kidobnék?Mert tuti,hogy amit kidobok kb. két nap múlva kellene...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2780 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 18:11:39 »
Na,ma megvolt egy komplett 100 km-es fogyasztás.10.3-ra jött ki,ez gyakorlatilag már csak város.Lecseréltem a vízpumpa feszítőt,szíjat,ahogy hozzám kerül a motor szedem le a generátor szíjfeszítőt és cserélem a szíjat,szervót.Még hátul kellenek szilentek mert zörög,bár még nem vészes.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2781 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 18:45:26 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.09 csütörtök, 14:13:34
ne,újabb konc...figyelj csak,nem lenne egyszerűbb ha eljönnél és elvinnéd azt amit kidobnék?Mert tuti,hogy amit kidobok kb. két nap múlva kellene...
Jól hangzik!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2782 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 18:56:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 07:53:44
Nem tud. Ahogy semelyik autó sem tud ordító kipuffal szépen szólni.
Dehogyisnem. Élő példa:
http://www.youtube.com/watch?v=fxtqD7fhIaA
Vagy pl ez:
http://www.youtube.com/watch?v=VugZaT_ES-M
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2783 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 19:11:34 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 18:45:26
Jól hangzik!
Akkor maradjunk annyiban,hogy amikor szét lesz szedve az autó,én behordom a garázsba az összes cuccot,ami nem marad a szerelőnél.Ha épp ráérsz és én is itthon vagyok,akkor gyere el és szabad a rablás.Illetve a koncon való khm...osztozkodás...Nekem belül kell még a könyöklő (ha jó) a többit leírtam.A cd-s cuccot eladtam,a riasztó ha nem késő szintén eladva vagy beszerelésre kerül,ha mégse kellene.Vagy majd a gyárit berakom,majd kiderül.A többi megegyezős egyezség kérdése mi mennyi...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2784 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 19:42:33 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.09 csütörtök, 18:56:32
Dehogyisnem. Élő példa:
http://www.youtube.com/watch?v=fxtqD7fhIaA
Vagy pl ez:
http://www.youtube.com/watch?v=VugZaT_ES-M
az első az igen bejön szép hangja van
mekkora motor társul hozzá?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2785 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 19:50:15 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.09 csütörtök, 18:11:39
Na,ma megvolt egy komplett 100 km-es fogyasztás.10.3-ra jött ki,ez gyakorlatilag már csak város.Lecseréltem a vízpumpa feszítőt,szíjat,ahogy hozzám kerül a motor szedem le a generátor szíjfeszítőt és cserélem a szíjat,szervót.Még hátul kellenek szilentek mert zörög,bár még nem vészes.
milyen vízpumpát illetve feszítőt,szíjat raktál be? (márkára gondolok)
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2786 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:00:06 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.06.09 csütörtök, 19:42:33
az első az igen bejön szép hangja van
mekkora motor társul hozzá?
3500ccm
Álatlában a legtöbb V6 motor hasonlóan szól egy jó kipuffal, de speciel ennél a Duratec-nél még sosem hallottam iylesmit, de több mint valószínű, hogy a gyári leömlők miatt, ugynis nincs hely lecserélni hosszúcsöves sportleömlőkre.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2787 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:01:26 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.09 csütörtök, 20:00:06
3500ccm
Álatlában a legtöbb V6 motor hasonlóan szól egy jó kipuffal, de speciel ennél a Duratec-nél még sosem hallottam iylesmit, de több mint valószínű, hogy a gyári leömlők miatt, ugynis nincs hely lecserélni hosszúcsöves sportleömlőkre.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
peppyke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2788 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 21:45:56 »
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit! Most tette szert egy V6-ra. Automata ügyben aki tud segiteni az irjon legyenszives! Köszönöm!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2789 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 22:43:25 »
Idézetet írta: peppyke - 2011.06.09 csütörtök, 21:45:56
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit! Most tette szert egy V6-ra. Automata ügyben aki tud segiteni az irjon legyenszives! Köszönöm!
üdv itt köztünk.
ha sokáig kínlódsz az automatával, előbb-utóbb váltó csere lesz a vége. abban meg van itt tapasztalt versenyző
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2790 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 22:47:18 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.09 csütörtök, 22:43:25
üdv itt köztünk.
ha sokáig kínlódsz az automatával, előbb-utóbb váltó csere lesz a vége. abban meg van itt tapasztalt versenyző
Ki? Engem is érdekelne a téma. Megadod a számát?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2791 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 22:53:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 22:47:18
Ki? Engem is érdekelne a téma. Megadod a számát?
nem. jogászoknak nem kiadható
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2792 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 22:59:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.09 csütörtök, 22:53:51
nem. jogászoknak nem kiadható
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2793 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 23:06:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.09 csütörtök, 22:59:50
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2794 Dátum:
2011.06.10 péntek, 07:46:20 »
Idézetet írta: peppyke - 2011.06.09 csütörtök, 21:45:56
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit! Most tette szert egy V6-ra. Automata ügyben aki tud segiteni az irjon legyenszives! Köszönöm!
Sajnos a nyűglődése miatt nem akartam automatát csak átépítésre.Elég olcsón lett volna alany,de aztán beesett ez.Ha esetleg meggondolod magad,szerintem össze tudunk itt dobni neked egy szettet hozzá...talán a kuplung kivételével.
Naplózva
peppyke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2795 Dátum:
2011.06.10 péntek, 07:50:06 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.10 péntek, 07:46:20
Sajnos a nyűglődése miatt nem akartam automatát csak átépítésre.Elég olcsón lett volna alany,de aztán beesett ez.Ha esetleg meggondolod magad,szerintem össze tudunk itt dobni neked egy szettet hozzá...talán a kuplung kivételével.
Hál isten egyenlöre semmi különösebb gondot nem veszek észre rajta,mondjuk nem is tudom mit kell figyelni
A lényeg hogy a váltokar alatt lévő kicsi szines gombocska valami overdrive gomd,nem tom mire jó,viszont elöfordul olyan hogy a müszerfal visszajelzön villog a O/D Off napokig viszont vagy hogy napokig nem
amikor villog akkor elég keményen rángat a váltó!
Egy kézi váltós átalaiktás mennyi pénzböl jönne ki?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2796 Dátum:
2011.06.10 péntek, 08:18:54 »
Idézetet írta: peppyke - 2011.06.10 péntek, 07:50:06
Hál isten egyenlöre semmi különösebb gondot nem veszek észre rajta,mondjuk nem is tudom mit kell figyelni
A lényeg hogy a váltokar alatt lévő kicsi szines gombocska valami overdrive gomd,nem tom mire jó,viszont elöfordul olyan hogy a müszerfal visszajelzön villog a O/D Off napokig viszont vagy hogy napokig nem
amikor villog akkor elég keményen rángat a váltó!
Egy kézi váltós átalaiktás mennyi pénzböl jönne ki?
hát,a váltó kb 20-30e között.Kell a pedálsor,bowden,középkonzol az utastérben.A motortérben a motorvezérlő bár azt nem mindenki cserélte.Lendkerék,kuplung,féltengelyek,váltóbakok,főfékhenger.A hűtőt igazából nem tudom,szerintem maradhat bent az eredeti,csak a váltóolaj hűtőt kell kikötni vagy kiszedni.Kuplungból ha találsz jó állapotú bontottat,akkor nem kell új (az új szett nem drága de a kinyomócsapágy alsóhangon 50-60e ft...egy 120e-t futott autóé még teljesen használható,nekem is volt ilyen,semmi gond nem volt vele) 200e?
Naplózva
peppyke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2797 Dátum:
2011.06.10 péntek, 08:23:36 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.10 péntek, 08:18:54
hát,a váltó kb 20-30e között.Kell a pedálsor,bowden,középkonzol az utastérben.A motortérben a motorvezérlő bár azt nem mindenki cserélte.Lendkerék,kuplung,féltengelyek,váltóbakok,főfékhenger.A hűtőt igazából nem tudom,szerintem maradhat bent az eredeti,csak a váltóolaj hűtőt kell kikötni vagy kiszedni.Kuplungból ha találsz jó állapotú bontottat,akkor nem kell új (az új szett nem drága de a kinyomócsapágy alsóhangon 50-60e ft...egy 120e-t futott autóé még teljesen használható,nekem is volt ilyen,semmi gond nem volt vele) 200e?
Szal majdnem a fél autó csere
Egyébként nem vészes az ára.. De remélem nem lesz gondom az automatával amig a többi dologgal nem végzek
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2798 Dátum:
2011.06.10 péntek, 08:29:55 »
Idézetet írta: peppyke - 2011.06.10 péntek, 08:23:36
Szal majdnem a fél autó csere
Egyébként nem vészes az ára.. De remélem nem lesz gondom az automatával amig a többi dologgal nem végzek
Egyvalamit már érdemes megejtened.Mégpedig a váltóban az olajcserét.Nemigen szokott vele senki törődni,pedig nagy mértékben meghosszabbítja az élettartamát.Nekem ez jött ki a szűrőházból kb. fél kiló homok kíséretében:
Naplózva
peppyke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2799 Dátum:
2011.06.10 péntek, 09:13:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.10 péntek, 08:29:55
Egyvalamit már érdemes megejtened.Mégpedig a váltóban az olajcserét.Nemigen szokott vele senki törődni,pedig nagy mértékben meghosszabbítja az élettartamát.Nekem ez jött ki a szűrőházból kb. fél kiló homok kíséretében:
http://kepfeltoltes.hu/110610/DSC09297_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Jövöhéten viszem motor-váltó olaj cserére pollen és levegöszürö cserére! Meg a vezérmüszijat is megnézetem,de azt ha kell csak jövö honapba
Naplózva
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ