Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:32:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213512 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2011.06.10 péntek, 09:16:47 »

Szal majdnem a fél autó csere  rinya Egyébként nem vészes az ára.. De remélem nem lesz gondom az automatával amig a többi dologgal nem végzek Smiley

Váltócsere nem óccó, de! Ha Ebay-ről veszed a dolgokat (főleg a kuplungot-lendkereket-kinyomócsapágyat ami együtt 150 font + 30 font posta volt nekem múlt hónapban) akkor ésszerű áron megoldható. 100-150e között számolj.

Viszont nem minden áron szükséges a cseréje. Ha elégedett vagy vele, akkor meg is tarthatod. Ebben az esetben egy olajcsere és (ez nagyon fontos, mindenki elfelejti!!!!!!) egy váltóolajszűrő tisztítás feltétlenül kell. Ez csodákra képes, O/D hibát és a rángatást, durva váltást is megszünteti az esetek többségében.

Ha nagyobb a baj, akkor érdemes felújíttatni, ami szintén 150 körül áll meg.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2011.06.10 péntek, 09:17:45 »

Jövöhéten viszem motor-váltó olaj cserére pollen és levegöszürö cserére! Meg a vezérmüszijat is megnézetem,de azt ha kell csak jövö honapba  smile

És hol nézeted meg a vezérmű szíjat? A csomagtartóban?

Láncos a motor, kedves kolléga. hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2011.06.10 péntek, 09:52:03 »

És hol nézeted meg a vezérmű szíjat? A csomagtartóban?

Láncos a motor, kedves kolléga. hehe
biztos kereskedőtől vette  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2011.06.10 péntek, 10:00:27 »

biztos kereskedőtől vette  eplus2

Az éles saroknál..... eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2011.06.10 péntek, 10:30:20 »

Az éles saroknál..... eplus2

De mi ez a kurv@nagy hiéna mellesleg?  cheesy1
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2011.06.10 péntek, 11:00:00 »

De mi ez a kurv@nagy hiéna mellesleg?  cheesy1

Hát ő én lennék, személyesen! Misi le V6 hiénázott (mert mindent elviszek tőle, ami szerinte haszontalan meg ronda, szerintem viszont jó lesz az még valamire....), nekem meg megtettszett, mert magamra ismertem.
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2011.06.10 péntek, 11:07:08 »

És hol nézeted meg a vezérmű szíjat? A csomagtartóban?

Láncos a motor, kedves kolléga. hehe

Hogy lánc vagy szij nekem egyre megy Cheesy csak rendesen müködjön Cheesy egyébként ahová viszem ott mondták hogy ezeknél az autóknál ezeket a dolgokat mindenképp meg kell nézni és ha szükséges cserélni Smiley Na de ha lánc van benne akkor meg egy valag pénzt megsporolok Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2011.06.10 péntek, 11:20:14 »

Hogy lánc vagy szij nekem egyre megy Cheesy csak rendesen müködjön Cheesy egyébként ahová viszem ott mondták hogy ezeknél az autóknál ezeket a dolgokat mindenképp meg kell nézni és ha szükséges cserélni Smiley Na de ha lánc van benne akkor meg egy valag pénzt megsporolok Cheesy

Sőt, azt is mondják jobb helyeken, hogy ez a motor azért nem jó, mert folyton elszakítja a vezérmű szíjat. eplus2

Egyébkén a láncot 300e-ként kell cserélni, vagy ha csörög-zörög. De nem szokott.  integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2011.06.10 péntek, 13:17:03 »

Hogy lánc vagy szij nekem egyre megy Cheesy csak rendesen müködjön Cheesy egyébként ahová viszem ott mondták hogy ezeknél az autóknál ezeket a dolgokat mindenképp meg kell nézni és ha szükséges cserélni Smiley Na de ha lánc van benne akkor meg egy valag pénzt megsporolok Cheesy
Hát na.Nekem is akartak hozzá eladni...De a lényeg,hogy a motor-váltó olaj legyen cserélve,olajszűrő (váltóolajszűrőt elfelejtettem,dehát ezért vagyunk többen...),benzin-levegő,egy gyertya és kábelcserét is megejthetsz (ebayről olcsó a kábel vagy Joe rakott fel linket,ahol csinálnak méretre.Az is olcsóbb mint boltban a gyári vagy utángyártott) Futómű jellemzően hátul zörög (szilentcsere) és elöl ha nagyon kopog szintén.A többi csak rajtad múlik.Én ma felraktam a kipucolt szívósor alsó részét,egyúttal volt egy injektor vizslatás is,de egész jók.A régi (kék) szívósorában a 6 injektorból 3 volt tönkremenve (az alsó műanyag gyűrű el volt repedve) úgyhogy beraktam a jelenlegieket.Közben bekukucskáltam a szelepekhez,hát egy hf leszedés nagyon rá fog férni,de az majd később.Ledugóztam az egr-t,erre az alapjárati fogyasztás lement 09-1.1-re (eddig 1.1-1.4 volt) Tényleg ennyit számít?Viszont megtalált a régi ismerős,pedig azt hittem a kék autóval együtt meghalt...drof,szerinted?
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.10 péntek, 13:22:40 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2011.06.10 péntek, 13:18:21 »

Hát ő én lennék, személyesen! Misi le V6 hiénázott (mert mindent elviszek tőle, ami szerinte haszontalan meg ronda, szerintem viszont jó lesz az még valamire....), nekem meg megtettszett, mert magamra ismertem.
Jeleztem,nem bántásból dehát a hiénák dögön élnek,te meg autóroncsból... nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2011.06.10 péntek, 13:27:02 »

Hát na.Nekem is akartak hozzá eladni...De a lényeg,hogy a motor-váltó olaj legyen cserélve,olajszűrő (váltóolajszűrőt elfelejtettem,dehát ezért vagyunk többen...),benzin-levegő,egy gyertya és kábelcserét is megejthetsz (ebayről olcsó a kábel vagy Joe rakott fel linket,ahol csinálnak méretre.Az is olcsóbb mint boltban a gyári vagy utángyártott) Futómű jellemzően hátul zörög (szilentcsere) és elöl ha nagyon kopog szintén.A többi csak rajtad múlik.Én ma felraktam a kipucolt szívósor alsó részét,egyúttal volt egy injektor vizslatás is,de egész jók.A régi (kék) szívósorában a 6 injektorból 3 volt tönkremenve (az alsó műanyag gyűrű el volt repedve) úgyhogy beraktam a jelenlegieket.Közben bekukucskáltam a szelepekhez,hát egy hf leszedés nagyon rá fog férni,de az majd később.Ledugóztam az egr-t,erre az alapjárati fogyasztás lement 09-1.1-re (eddig 1.1-1.4 volt) Tényleg ennyit számít?Viszont megtalált a régi ismerős,pedig azt hittem a kék autóval együtt meghalt...drof,szerinted?

Csak nem a Szharvas? hehe

Az alapjáratnál 0.9 nek kell lennie, az úgy jó! EGR nélkül legalábbis........
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2011.06.10 péntek, 13:27:46 »

Jeleztem,nem bántásból dehát a hiénák dögön élnek,te meg autóroncsból... nyes

Szeretem a döghúst! Főleg, ha ingyé' van! eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2011.06.10 péntek, 13:43:35 »

Szeretem a döghúst! Főleg, ha ingyé' van! eplus2
na,ennél többet vártam vártam tőled!Ha kitalálod kapsz ingyen egy rossz injektort!
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2011.06.10 péntek, 14:36:41 »

Hát na.Nekem is akartak hozzá eladni...De a lényeg,hogy a motor-váltó olaj legyen cserélve,olajszűrő (váltóolajszűrőt elfelejtettem,dehát ezért vagyunk többen...),benzin-levegő,egy gyertya és kábelcserét is megejthetsz (ebayről olcsó a kábel vagy Joe rakott fel linket,ahol csinálnak méretre.Az is olcsóbb mint boltban a gyári vagy utángyártott) Futómű jellemzően hátul zörög (szilentcsere) és elöl ha nagyon kopog szintén.A többi csak rajtad múlik.Én ma felraktam a kipucolt szívósor alsó részét,egyúttal volt egy injektor vizslatás is,de egész jók.A régi (kék) szívósorában a 6 injektorból 3 volt tönkremenve (az alsó műanyag gyűrű el volt repedve) úgyhogy beraktam a jelenlegieket.Közben bekukucskáltam a szelepekhez,hát egy hf leszedés nagyon rá fog férni,de az majd később.Ledugóztam az egr-t,erre az alapjárati fogyasztás lement 09-1.1-re (eddig 1.1-1.4 volt) Tényleg ennyit számít?Viszont megtalált a régi ismerős,pedig azt hittem a kék autóval együtt meghalt...drof,szerinted?

Rendben. A váltoba lévö szüröt cserélik? vagy csak tisztitják? Milyen olajat szoktak tenni a váltóba? Kinek mi vált be? Motorba és a váltoba mennyi liter olaj kell?
Bocsánat a sok kérdésért,de nem igazán akarok ugy odamenni hoyg a legdrágább olajat sozzák rám,volt autom nem egy de automata egyse igy azok karbantartásával nem vagyok tisztába,ja és Fordom sem volt soha!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2011.06.10 péntek, 15:38:50 »

Rendben. A váltoba lévö szüröt cserélik? vagy csak tisztitják? Milyen olajat szoktak tenni a váltóba? Kinek mi vált be? Motorba és a váltoba mennyi liter olaj kell?
Bocsánat a sok kérdésért,de nem igazán akarok ugy odamenni hoyg a legdrágább olajat sozzák rám,volt autom nem egy de automata egyse igy azok karbantartásával nem vagyok tisztába,ja és Fordom sem volt soha!
Általában Ford specifikációk vannak megadva.Mélben küldök segítséget!
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2011.06.10 péntek, 16:16:55 »

Általában Ford specifikációk vannak megadva.Mélben küldök segítséget!

Megvan!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2011.06.10 péntek, 17:37:58 »

Rendben. A váltoba lévö szüröt cserélik? vagy csak tisztitják? Milyen olajat szoktak tenni a váltóba? Kinek mi vált be? Motorba és a váltoba mennyi liter olaj kell?
Bocsánat a sok kérdésért,de nem igazán akarok ugy odamenni hoyg a legdrágább olajat sozzák rám,volt autom nem egy de automata egyse igy azok karbantartásával nem vagyok tisztába,ja és Fordom sem volt soha!
Általában elmondható,hogy-minden tévhittel ellentétben-egyáltalán nem drágák az alkatrészek és a karbantartása sem horror.Ha megnézed a carstylingos linket,egy csomó mindent leírok a véhat kapcsán amit otthon is meg tudsz csinálni.Az automata váltóhoz én nem szólok hozzá,sose volt,szerintem nem is lesz.
Amire érdemes odafigyelni:
-gyertya motocraft,első menetben gyújtáskábellel együtt cserélendő,sok szívást megspórolhatsz magadnak
-olaj 5w30 vagy 5w40,pénztárca függő én a mobil-t használom (írtam is)
-szervó/váltó olaj sokféle van,nekem szervóban bevált a shell,az automatába is ugyanaz kell,de a castrol atf is jó,azt is használtam de mostanában nincs ott,ahol venni szoktam
-fékolaj super dot 4,sok dot4-ként árult olaj is super dot4-es minőségben készül,a flakonon rajta van az msz szám csak össze kell hasonlítani.Érdemes cserélni,mert a kinyomócsapágyat is ez működteti,könnyebb lesz a kuplung a friss olajjal
-futómű szilentek gyenge pont,érdemes megnézni felemelve,első kerekeket levéve,hogy szakadt-e a gumi rajtuk (illetve a gömbfejeken is).A jobb+bal oldalt egyszerre illik cserélni!
-elektronika a kettes mondeokon már elég kiforrott az egyeshez képest,sok gond nincs vele,főleg ha nem piszkáltak bele
-a hátsó kerékívek 10 fölött gyakorlatilag az autók 90%-án rohad.Jellemző beázási helyek is vannak,mégpedig a pollenszűrő fölött és a hátsó lámpáknál
-ami szerintem a véhatra még jellemző,az a totál berohadt szívósor.Igaz,a mostaniról nem csináltam képet,de ezen is milliméteres vastagságban áll az olajsár és ráégett olaj.Ezzel leszűkítve a levegő útját,áramlását.Ráadásul ahogy néztem a szelepekre is rá van rakódva,hát majd kiderül a csodaadalékok mennyire szedik le...
A többiek majd írnak még hozzá...
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2011.06.10 péntek, 17:49:26 »

Általában elmondható,hogy-minden tévhittel ellentétben-egyáltalán nem drágák az alkatrészek és a karbantartása sem horror.Ha megnézed a carstylingos linket,egy csomó mindent leírok a véhat kapcsán amit otthon is meg tudsz csinálni.Az automata váltóhoz én nem szólok hozzá,sose volt,szerintem nem is lesz.
Amire érdemes odafigyelni:
-gyertya motocraft,első menetben gyújtáskábellel együtt cserélendő,sok szívást megspórolhatsz magadnak
-olaj 5w30 vagy 5w40,pénztárca függő én a mobil-t használom (írtam is)
-szervó/váltó olaj sokféle van,nekem szervóban bevált a shell,az automatába is ugyanaz kell,de a castrol atf is jó,azt is használtam de mostanában nincs ott,ahol venni szoktam
-fékolaj super dot 4,sok dot4-ként árult olaj is super dot4-es minőségben készül,a flakonon rajta van az msz szám csak össze kell hasonlítani.Érdemes cserélni,mert a kinyomócsapágyat is ez működteti,könnyebb lesz a kuplung a friss olajjal
-futómű szilentek gyenge pont,érdemes megnézni felemelve,első kerekeket levéve,hogy szakadt-e a gumi rajtuk (illetve a gömbfejeken is).A jobb+bal oldalt egyszerre illik cserélni!
-elektronika a kettes mondeokon már elég kiforrott az egyeshez képest,sok gond nincs vele,főleg ha nem piszkáltak bele
-a hátsó kerékívek 10 fölött gyakorlatilag az autók 90%-án rohad.Jellemző beázási helyek is vannak,mégpedig a pollenszűrő fölött és a hátsó lámpáknál
-ami szerintem a véhatra még jellemző,az a totál berohadt szívósor.Igaz,a mostaniról nem csináltam képet,de ezen is milliméteres vastagságban áll az olajsár és ráégett olaj.Ezzel leszűkítve a levegő útját,áramlását.Ráadásul ahogy néztem a szelepekre is rá van rakódva,hát majd kiderül a csodaadalékok mennyire szedik le...
A többiek majd írnak még hozzá...

AZ ív igen nekem is elég olyan semmilyen,mert már mondhatni nincs  rinya Most levettem a levegösz.házat a gumival együtt, kitakaritottam mert egy marék por volt benne,viszont van az a kis lapocska amit gázadással mozgatok,na az tele volt dzsuvával,por,olajos akármien retek,szal azt kitakaritottam most fém tiszta. Az mitöl piaszkolodik ugy be?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2011.06.10 péntek, 17:59:15 »

AZ ív igen nekem is elég olyan semmilyen,mert már mondhatni nincs  rinya Most levettem a levegösz.házat a gumival együtt, kitakaritottam mert egy marék por volt benne,viszont van az a kis lapocska amit gázadással mozgatok,na az tele volt dzsuvával,por,olajos akármien retek,szal azt kitakaritottam most fém tiszta. Az mitöl piaszkolodik ugy be?
gondolom a fojtószelepházban a réz korongra gondolsz?Hát,a hőtől ráég az olajpára,a szűrőn átjutott por.A szívósor is kb. ugyanúgy néz ki...
Naplózva
csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2011.06.11 szombat, 07:55:56 »



Sziasztok! 3 hónapja boldog tulaja vagyok egy mk3 2,5i-nek. Remek autó nagyon meg vagyok vele elégedve. Ma nézegettem a használtauto.hu-t és feltűnt hogy az eggyel régebbi típusok 2,5i motorja 200Le-s (st200 esetében). A kérdésem az lenne hogy tudjátok e hogy mi a különbség a két motor között, lehet e az én 170 lovamból 200-at csinálni komolyabb beavatkozás nélkül?
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2011.06.11 szombat, 08:27:08 »

gondolom a fojtószelepházban a réz korongra gondolsz?Hát,a hőtől ráég az olajpára,a szűrőn átjutott por.A szívósor is kb. ugyanúgy néz ki...

Igen arra! Szabad azt/ vagy kell takaritani?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2011.06.11 szombat, 12:10:13 »


Sziasztok! 3 hónapja boldog tulaja vagyok egy mk3 2,5i-nek. Remek autó nagyon meg vagyok vele elégedve. Ma nézegettem a használtauto.hu-t és feltűnt hogy az eggyel régebbi típusok 2,5i motorja 200Le-s (st200 esetében). A kérdésem az lenne hogy tudjátok e hogy mi a különbség a két motor között, lehet e az én 170 lovamból 200-at csinálni komolyabb beavatkozás nélkül?
Hát,az mk3-nál már st220 van,a 200-as cuccok nem biztos,hogy jók.
Naplózva
csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2011.06.11 szombat, 12:46:03 »

Hát,az mk3-nál már st220 van,a 200-as cuccok nem biztos,hogy jók.
Az ST220 3000-es, az teljesen más téma
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2011.06.11 szombat, 15:33:47 »


Sziasztok! 3 hónapja boldog tulaja vagyok egy mk3 2,5i-nek. Remek autó nagyon meg vagyok vele elégedve. Ma nézegettem a használtauto.hu-t és feltűnt hogy az eggyel régebbi típusok 2,5i motorja 200Le-s (st200 esetében). A kérdésem az lenne hogy tudjátok e hogy mi a különbség a két motor között, lehet e az én 170 lovamból 200-at csinálni komolyabb beavatkozás nélkül?

Komoly beavatkozás nélkül nemigazán. Sőt mivel az ST200 motorján sincs semmi komoly változás a sima V6-hoz képest, ezért az sem tudja a 200 lovat gyárilag sem sajna.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2011.06.11 szombat, 15:46:49 »


Sziasztok! 3 hónapja boldog tulaja vagyok egy mk3 2,5i-nek. Remek autó nagyon meg vagyok vele elégedve. Ma nézegettem a használtauto.hu-t és feltűnt hogy az eggyel régebbi típusok 2,5i motorja 200Le-s (st200 esetében). A kérdésem az lenne hogy tudjátok e hogy mi a különbség a két motor között, lehet e az én 170 lovamból 200-at csinálni komolyabb beavatkozás nélkül?
ha lehetne, akkor nem sóvárognának az emberek az st motor iránt

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2011.06.11 szombat, 16:11:20 »

Az ST220 3000-es, az teljesen más téma
Azért az mk3. motorja és egyéb köcöléi is mások mint az mk2-é.Volt szerencsém az elmúlt héten hozzá.Azért egy st200 cuccot sem olyan hú de egyszerű berakni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 11:58:59 »



Az tuti, hogy alapjárati motor hiba, ha kurvára nem akar leesni a fordulat amikor kinyomom a kuplungot váltáskor? Meg amikor üresben megtúráztatom, akkor ottmarad, és csak lassan mászik le most már elég gyakran. Eljött az ideje a beavatkozásnak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 14:23:10 »


Az tuti, hogy alapjárati motor hiba, ha kurvára nem akar leesni a fordulat amikor kinyomom a kuplungot váltáskor? Meg amikor üresben megtúráztatom, akkor ottmarad, és csak lassan mászik le most már elég gyakran. Eljött az ideje a beavatkozásnak.
Vagy fojtószelep potméter.Én amikor eltörtem ugyanezt csinálta.Vagy szökő vákum.De amikor a váltócsere után megpiszkálták a sebességjeladó vezetékét akkor is csinálta.Üresben feljebb ment az alapjárat ahelyett,hogy leesett volna...
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.12 vasárnap, 14:25:09 írta misi107 » Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 10:47:18 »

Rocco raktam fel képeket a Carstylingre a 18" kerekekkel
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 12:13:17 »

Vagy fojtószelep potméter.Én amikor eltörtem ugyanezt csinálta.Vagy szökő vákum.De amikor a váltócsere után megpiszkálták a sebességjeladó vezetékét akkor is csinálta.Üresben feljebb ment az alapjárat ahelyett,hogy leesett volna...

Áhhá, hát akkor majd kiderítem valahogy. Megint előjött a a hangos búgás melegben, úgyhogy valszeg alapjárati, vagy pedig valami vákuumcső probléma lesz.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 12:17:01 »

Rocco raktam fel képeket a Carstylingre a 18" kerekekkel

Hát igen, ekkora kell alá  afro1 Nemsok ilyen szépen megcsinált Mondi van az orszgában.
Most már végre 2-3 héten belül én is eljutok ilyen szintre a jelenlegi javítgatott, fényezetlen foltos, itt-ott szétszedett állapotból Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 12:42:14 »

Hát igen, ekkora kell alá  afro1 Nemsok ilyen szépen megcsinált Mondi van az orszgában.
Most már végre 2-3 héten belül én is eljutok ilyen szintre a jelenlegi javítgatott, fényezetlen foltos, itt-ott szétszedett állapotból Smiley
Hát a nejemet nem ütötték volna el a zebrán és ezáltal nem lenne rokkant, biztos nem adnám el mostanában, de sajnos magasabb autó kell.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 13:20:54 »

Hát a nejemet nem ütötték volna el a zebrán és ezáltal nem lenne rokkant, biztos nem adnám el mostanában, de sajnos magasabb autó kell.


 Sad
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:25:18 »

Hétvégén tanyán jártam. Pálya 130 tempomat, országút 90 tempomat, falu 63 tempomat. 761 km 59 liter benya, 7.75L/100 km.

Átültem a Ford Rangerbe (2.5 TDCi), a fedélzeti 8-11 liter között mért, nade nem aszfalton...... hehe

Aztán átültem az MTZ Belarus-ba, az meg meg sem mondta, hogy mennyit evett, de sokat. taps
nemhogy jöttél volna túrkálni szegedre  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:26:42 »

nemhogy jöttél volna túrkálni szegedre  nyes

Mér' te most voltál? Kis sunyi! Mit sikerült turkálni?

Én is megyek majd, de már új kuplunggal és HF tömítéssel! taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:28:47 »

Mér' te most voltál? Kis sunyi! Mit sikerült turkálni?

Én is megyek majd, de már új kuplunggal és HF tömítéssel! taps
amiket itt fórumon leírtál meg szóban, mondtál, mind lenyúltam, oszt másfélszeres áron eladom majd neked  eplus2

amúgy semmit, én nem hiéna vagyok, csak a rusnya pofáját mentem megnézni  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:39:06 »

amiket itt fórumon leírtál meg szóban, mondtál, mind lenyúltam, oszt másfélszeres áron eladom majd neked  eplus2

amúgy semmit, én nem hiéna vagyok, csak a rusnya pofáját mentem megnézni  hehe

Még jó, hogy ilyen gondoskodó vagy! vigyor3 Legalább nem kell várnom a postásra! beka3

Nem volt elég a képéből, már minden hétvégén látni akarjátok egymást? action 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2011.06.14 kedd, 16:00:26 »

éreztem, hogy valami nincs rendben veletek eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2011.06.14 kedd, 16:18:48 »

éreztem, hogy valami nincs rendben veletek eplus2
tudjuk, hogy csak egy kis melegségre vágysz, de azt nálunk nem kaphatod meg hehe eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:49:38 »

Még jó, hogy ilyen gondoskodó vagy! vigyor3 Legalább nem kell várnom a postásra! beka3

Nem volt elég a képéből, már minden hétvégén látni akarjátok egymást? action 
gondolj bele,a házában is ketten voltunk... love11 law
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 20:42:08 »


Hm, abban az esetben, ha nem úgy esik le a fordulat felpörgetés után, hogy leis áll az autó, hanem csak megmarad és lassan mászik le a helyére alapjáratra, akkor alapjárati motorral szemben inkább vákuumcső problémára terelődik a gyanú, nem? A szívócső alatt, kicsit a tűzfal felé van egy csatlakozás, ahol nekem mókolva van, és még sziszeg rendesen.

Folytószelep potméter, ha rossz, annak még milyen tünetei vannak?

Rossz lambdák miatt nem lehet mi?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 20:45:48 »

holnap estétől eljön a végítélet napja dottore gépe számára
az már biztos, hogy szét lesz szedve, de az összerakást nem tudom, ki fogja megcsinálni  hehe

jah, ugyanitt jó állapotú szürke mk2 v6-os alkatrészek eladóak  taps eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 20:54:39 »

Hm, abban az esetben, ha nem úgy esik le a fordulat felpörgetés után, hogy leis áll az autó, hanem csak megmarad és lassan mászik le a helyére alapjáratra, akkor alapjárati motorral szemben inkább vákuumcső problémára terelődik a gyanú, nem? A szívócső alatt, kicsit a tűzfal felé van egy csatlakozás, ahol nekem mókolva van, és még sziszeg rendesen.

Folytószelep potméter, ha rossz, annak még milyen tünetei vannak?

Rossz lambdák miatt nem lehet mi?
nem az a olajgőz vissza-elvezetőre gondolsz?A lambda inkább rángatásos-leállásos hiba.Bár a nyavalya tudja,minden arra van ráépítve.Az én két elfekvő lambdám Geeboy-nál beragadt,de el se tudom érni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 21:59:03 »

nem az a olajgőz vissza-elvezetőre gondolsz?A lambda inkább rángatásos-leállásos hiba.Bár a nyavalya tudja,minden arra van ráépítve.Az én két elfekvő lambdám Geeboy-nál beragadt,de el se tudom érni.

Nemvágom, lehet hogy az. Majd megvizsgálom jobban. Mi minden van a lambára "ráépítve"?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:25:06 »

Nemvágom, lehet hogy az. Majd megvizsgálom jobban. Mi minden van a lambára "ráépítve"?
Hát az egész motorszabályozás...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:43:04 »

Hm, abban az esetben, ha nem úgy esik le a fordulat felpörgetés után, hogy leis áll az autó, hanem csak megmarad és lassan mászik le a helyére alapjáratra, akkor alapjárati motorral szemben inkább vákuumcső problémára terelődik a gyanú, nem? A szívócső alatt, kicsit a tűzfal felé van egy csatlakozás, ahol nekem mókolva van, és még sziszeg rendesen.

Folytószelep potméter, ha rossz, annak még milyen tünetei vannak?

Rossz lambdák miatt nem lehet mi?

Rocco!
Próbáltad már, lehúzni a csatit az alapjáratiról?
Nekem is megpusztult, ugyanez a tünet, mivel nem volt se melóm se pénzem veni helyette mást, lehúztam a csatit és teljesen fhaszán lehet így közlekedni a kocsival, persze miután bemelegedett. Hidegen ha nem sürgős, akkor egy kicsit közvetlen beindítás után pár percig tartsd a fordulatot 1000-1.200 körül utána ha beljebb melegszik már patent. Van motorfék, úgy esik le a fordulat, ahogy kell, alapjárat 700 körül.
Apropó:
Mostanában elég furcsa tünet jött elő a kocsin:
Reggelente az 1. indításnál elég érdekes kerregés jön ki a motortérből de csak olyan max 1 mp-ig utána semmi, a kocsi húz rendesen, nem rángat, nem értem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:15:02 »

Rocco!
Próbáltad már, lehúzni a csatit az alapjáratiról?
Nekem is megpusztult, ugyanez a tünet, mivel nem volt se melóm se pénzem veni helyette mást, lehúztam a csatit és teljesen fhaszán lehet így közlekedni a kocsival, persze miután bemelegedett. Hidegen ha nem sürgős, akkor egy kicsit közvetlen beindítás után pár percig tartsd a fordulatot 1000-1.200 körül utána ha beljebb melegszik már patent. Van motorfék, úgy esik le a fordulat, ahogy kell, alapjárat 700 körül.
Apropó:
Mostanában elég furcsa tünet jött elő a kocsin:
Reggelente az 1. indításnál elég érdekes kerregés jön ki a motortérből de csak olyan max 1 mp-ig utána semmi, a kocsi húz rendesen, nem rángat, nem értem.

Akkor minek ide alapjárati motor?  Na kipróbálom holnap hehe
Kerregés? Előfordul nálam is kicsit, itt is mintha lett volna téma, nemkell vele foglalkozni. Lehet túl híg az olaj, vagy kevés. Ha elhallgat nemgáz.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:18:06 »

Lehetne egy röpke V6talit összehozni lassan valahol Pesten nem? Kis gyorsulással összemérni, h egymás ellen nem marad-e el valamelyik, meg egykis hibakód olvasgatás se lenne ártalmas. Helyszín nem probléma, arra van jó tippem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:21:48 »

holnap estétől eljön a végítélet napja dottore gépe számára
az már biztos, hogy szét lesz szedve, de az összerakást nem tudom, ki fogja megcsinálni  hehe

jah, ugyanitt jó állapotú szürke mk2 v6-os alkatrészek eladóak  taps eplus2

Semmi gáz, szabin leszek jövőhéten, így majdcsak összeszerelem a bejárati ajtótok előtt.

Vagy úgy jársz, mint astor! Annyira haza akarsz majd küldeni, hogy inkább gyorsan összerakod nekem, csak menjek már onnan elfele. integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:23:46 »

Lehetne egy röpke V6talit összehozni lassan valahol Pesten nem? Kis gyorsulással összemérni, h egymás ellen nem marad-e el valamelyik, meg egykis hibakód olvasgatás se lenne ártalmas. Helyszín nem probléma, arra van jó tippem.

Mi gyakorlatilag hetente tartunk V6 mikortalikat változatos helyszíneken és változatos résztvevőkkel. De oda csak meghívóval...... eplus2 hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.