Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:20:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214740 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2900 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 11:49:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.19 vasárnap, 11:10:55
szerintem szívesen bevállalnák páran már most is a klubból és még közel sincs kész. de tán savanyú a szőlő? de nem adom
jól van no,nem kell mingyárt megsértődni...kaptam én is mindent
De,itt egy újabb próba a moosing noise megszüntetésére:
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.19 vasárnap, 11:52:05 írta misi107
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2901 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 12:05:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.19 vasárnap, 11:49:41
jól van no,nem kell mingyárt megsértődni...kaptam én is mindent
De,itt egy újabb próba a moosing noise megszüntetésére:
ezt te fabrikáltad?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2902 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 12:56:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.19 vasárnap, 12:05:16
ezt te fabrikáltad?
igen.Egy darab karterszűrő,egy méter cső,amiből kb. 10-20 centi kell majd ide.És aztán várom a csodát...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2903 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 13:32:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.19 vasárnap, 12:56:38
igen.Egy darab karterszűrő,egy méter cső,amiből kb. 10-20 centi kell majd ide.És aztán várom a csodát...
ebben a kocsiban is megvan?
érdekes, hogy nálam soha nem jelentkezett. bent van a rezonátor a csőben és semmi ilyen gondom nincs...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2904 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 13:44:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.19 vasárnap, 13:32:01
ebben a kocsiban is megvan?
érdekes, hogy nálam soha nem jelentkezett. bent van a rezonátor a csőben és semmi ilyen gondom nincs...
ja,nekem itt is a hajlított cső van mint a másikban volt.Most kipróbálom ezt a konfigurációt.A cső átlátszó,ha nincs más engedek bele füstöt és nézem mi történik amikor dudál...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2905 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 13:56:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.19 vasárnap, 13:44:47
ja,nekem itt is a hajlított cső van mint a másikban volt.Most kipróbálom ezt a konfigurációt.A cső átlátszó,ha nincs más engedek bele füstöt és nézem mi történik amikor dudál...
mk2-től nem tudsz szerezni rezonátoros csövet?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2906 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 16:08:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.19 vasárnap, 13:56:47
mk2-től nem tudsz szerezni rezonátoros csövet?
először kipróbálom ezt.kéznél van.csak épp szakad az eső...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2907 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 21:31:13 »
A mai nap termése:
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2908 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 22:14:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.19 vasárnap, 21:31:13
A mai nap termése:
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/110619/19-06-11_1917_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na ha itt most így szétszedve felnézel a jobb szélső tekerő mögé, akkor meglátod a nagy 10 centi hosszú fekete csatlakozót ami nekem kéne. De mindjárt küldök is képet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.19 vasárnap, 23:03:43 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2909 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 05:51:46 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.19 vasárnap, 08:21:35
jöhetsz te is, jó pénzért bárkinek segítek
mármint nézni, a kezemet be nem piszkolnám ilyen melóval
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2910 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 09:02:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.20 hétfő, 05:51:46
mármint nézni, a kezemet be nem piszkolnám ilyen melóval
Na,csak tovább gyűljön a lista,vettem kettő lengőkart,kutyacsontok,kormánygömbfejek.Ha kibontásra kerül,akkor hátsó lengéscsillapítók rugókkal.A héten meglesz a komplett fékszett plusz ha már megvettem a kékhez a kerékcsapágyakat,akkor azok is.Meg a kuplung...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2911 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 12:01:43 »
Az újabb variáció kipróbálás alatt,egyelőre jónak tűnik:
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2912 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 22:20:09 »
Na alákerült az Y elágazás dobok nélkül, de testes tömött középdobbal. Megmondom őszintén, igazán szépen, mélyen ezzel a középdobbal plusz a kis hengeres hátsódobommal szólt, most így hátsódob nélkül azért elég hárdos lett, pedig aszittem az a lóf@asz dobocska semmit sem csillapít
Viszont nincs semmi recsegő érces hang, csak most aztán megkaptam a V6 hangzást rendesen
Olyasmi lett mint Petié, a (nitros) fekete ST-sé, már aki hallotta azt.
Mindegy, most egy ideig így hagyom, mert azért nem szól csúnyán, de ha visszakívánkozok a túlnyomóan mély hanghullámokhoz, akkor bekerül hátra 2 kicsi dob, vagy valami. Vagy csak egyik oldalra, arra a felállásra kíváncsi lennék.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.20 hétfő, 23:01:59 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2913 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 23:20:06 »
Egyszerű kuplungozásnak-hengerfejezésnek indult.
Oszt mégsem az lett belőle.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:13:17 írta drof
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2914 Dátum:
2011.06.21 kedd, 00:07:01 »
hát barátom!?
nem tudom mit mondjak.
remélem, ha kipihened magad, másként látod majd a dolgokat...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2915 Dátum:
2011.06.21 kedd, 05:25:20 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.21 kedd, 00:07:01
hát barátom!?
nem tudom mit mondjak.
remélem, ha kipihened magad, másként látod majd a dolgokat...
Én is azt mondom, az időnél jobb gyógyszer csak a hashajtó van. Remélem lenyugszol, belátod, ha hibáztatok, és folytatod. Ezt folytatni kell!
Feel the difference!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2916 Dátum:
2011.06.21 kedd, 07:44:34 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.20 hétfő, 23:20:06
Mindenki maradjon a kaptafánál. Ez nem hülyeség.
ez így van, olcsó fagyinak híg a leve
a lelkesedés sajnos nem pótolja a tapasztalatot
Idézetet írta: drof - 2011.06.20 hétfő, 23:20:06
Történet vége. 7 éves Ford szerelem és szerelgetés vége.
ez viszont nettó hülyeség
azért gondolom ha tudod, hogy elesel, te is le szoktál ülni
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2917 Dátum:
2011.06.21 kedd, 08:01:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.20 hétfő, 23:20:06
én meg keresek magamnak egy új hobbit. Pont.
ledesíthetnéd a klíma-kijelzőmet
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2918 Dátum:
2011.06.21 kedd, 08:34:38 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.20 hétfő, 23:20:06
Ugyanmár, ez természetes szerintem, ha valaki otthon nekiáll magának szerelni egy ilyen V6-ot
Pláne ilyen *** motortérkialakítással amivel a Ford összekúrta. De lássuk be, nem volt szerencséd, mert ha nincs valami amin fennakadsz, pl berohadt/rátépett csavar, akkor nem lett volna olyan lehetetlen művelet. Akkor megspóroltál volna sok lóvét, de sajna ez nem mindig lehetséges, hála a Fordok hírhedt szerelhetőségének, úgyhogy nem a te hibád.
Nekem is sok napom elent most csak az autó külsejénak, belsejének a munkálataival, és ráadásul megszívtam a festékbolttal, a fényezővel, a kipufogóssal, de mindegyikkel nagyon... Nem is részletezem most, mert csak felhúzom magam megint. Csak egy példa: a kipuffosnál meggyulladt a frissen lefényezett ST200 hátsólökösöm... Most is mehetek a város másik végébe másik fényezőhöz, meg aztán folytatok valami munkálatot a kocsin estig.. És persze kb minden nap elmondok egy "imát", hogy műszakilag már ne jöjjön elő több komoly probléma
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.21 kedd, 08:37:02 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2919 Dátum:
2011.06.21 kedd, 09:09:51 »
Na akkor beállhatok én is a sorba?
Nem jó az alapjárati motor, le van húzva, pár napja haldoklik az önindító, ha megyek vele utána pöcc röff bárhol bármikor, de reggel kiálláskor, este beálláskor (mert mostanában inkább ennyi a napi autóhasználatom), ma reggel 3 szor fulladt le az autó még kiálltam, kb 25-öt indítóztam mire abból 2x elkapta, a futóművem romokban, toronycsapágy, kerékagycsapágy, gömbfej, stabrúdpálca elöl-hátul, kormányösszekotő, kormánymű, a belseje darabokra akar hullani, a motorból a kerregésre rájöttem mi volt, minimum alál ért az olajszint, nemértem olajcsere óta fullra feltöltve kb 8000 km-ig egy csepp nem tűnt el, most a maradék 2000 alatt meg minimum alá..., végszükség esetén gyorsan töltöttem bele valami olcsó motorolajat, csakhogy legyen benne valami, jövő hónapban úgyis olajcsere, de ettől meg úgy csattognak a szelepek, hogy az nemigaz, maga az autó se úgymegy mint régen, padlózásnál 4-ezernél húz, 5ezer körül ránt egy kicsit majd kicsit megtorpan...
Szerelni max szomszédommal/szomszédomnál ha épp ráér vagy legalább van helye az udvaron, de most persze tele van autókkal...
Egy csatlakozós dologba én is beleszaladtam az alapjárati motor, meg még valamelyik másik csati ott valahol alatta, csak azt szerencsére képről ki tudtam nézni h a pár centivel hosszabb az mire megy rá.
Úgyhogy így élünk.
Bár én még reménykedek, hogy a közeljövőben előrébb tudjak lépni ilyen szinten. Kezdetben minnyá meg is kérdezzük mk2-t van é neki alapjárati motorja.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2920 Dátum:
2011.06.21 kedd, 11:25:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.21 kedd, 07:44:34
ez így van, olcsó fagyinak híg a leve
a lelkesedés sajnos nem pótolja a tapasztalatot
Ez igaz, csak nekem már elegem van ebből. 7 éve csinálom, folyamatosan szívok vele. A tapasztalat csak gyűlik, de azon kívül, hogy másnak segítek tanácsokkal nekem nem sok hasznot hajt, én mindig megszívom egy olyan hiba miatt, amiről eddig nem volt tapasztalatom.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:13:52 írta drof
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2921 Dátum:
2011.06.21 kedd, 11:34:17 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 11:25:14
Ha belefér a büdzsébe, akkor jó, ha nem fér bele, akkor beparkolom a garázsba és elbúcsúzunk egymástól egy jó időre. A javítási költségből veszek egy élményautót pár hónapra (monnyuk egy Escort Cabriót) és elkezdem élvezni az autózást, szerelgetés nélkül. Addig megyek vele, amíg le nem rohad, aztán bontó. Utána meg majd kitalálom, hogyan tovább.
adok érte 200e-t
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2922 Dátum:
2011.06.21 kedd, 11:57:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 11:25:14
Ha belefér a büdzsébe, akkor jó, ha nem fér bele, akkor beparkolom a garázsba és elbúcsúzunk egymástól egy jó időre. A javítási költségből veszek egy élményautót pár hónapra (monnyuk egy Escort Cabriót) és elkezdem élvezni az autózást, szerelgetés nélkül. Addig megyek vele, amíg le nem rohad, aztán bontó. Utána meg majd kitalálom, hogyan tovább.
az igazság az$ hogy már az éjszaka az eszembe jutott, de azért lusta voltam felkelni és beírni, hogy lehet, most meglépném az st motort mindenestül...veszteni valód most nem sok és olcsóbban kijössz, mint ha a majmok elkezdik szerelni a kocsidat.
escort kabriót meg nem kapsz ennyi pénzért, olyat legalább is, aminek nincs kitaposva a bele...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2923 Dátum:
2011.06.21 kedd, 12:16:14 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 11:25:14
A tapasztalat csak gyűlik, de azon kívül, hogy másnak segítek tanácsokkal nekem nem sok hasznot hajt, én mindig megszívom egy olyan hiba miatt, amiről eddig nem volt tapasztalatom.
"That’s one small step for man, one giant leap for mankind"
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2924 Dátum:
2011.06.21 kedd, 12:23:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 11:25:14
Ez igaz, csak nekem már elegem van ebből. 7 éve csinálom, folyamatosan szívok vele. A tapasztalat csak gyűlik, de azon kívül, hogy másnak segítek tanácsokkal nekem nem sok hasznot hajt, én mindig megszívom egy olyan hiba miatt, amiről eddig nem volt tapasztalatom. Most is tudtam, hogy el fogok esni, felkészültem rá, leültem (tudtam, hogy nem fog indulni, a felső csatlakozók miatt. Felkészültem rá, nem lettem miatta ideges). Erre a nagy biztonságos üldögélésben beszakad alattam a padló és hirtelen a pincében találom magam. Ez így nem jó.
Rengeteg időm és pénzem elment már erre és az utóbbi időben egyre keserűbb a szám íze. Eddig szerettem, kihívásnak és viccesnek fogtam fel. Na ez múlt el és csak egy nagy púpot látok a hátamon, ami akadályoz az élet és a munka gyümölcsének megérdemelt élvezetében. És ez így nagyon nem jó.
Az autó már a szervízben van, most mérik fel a hozzá nem értő hülye (én
) által okozott károk javítási költségeit.
Ha belefér a büdzsébe, akkor jó, ha nem fér bele, akkor beparkolom a garázsba és elbúcsúzunk egymástól egy jó időre.
vegyél olyat mint az enyém mindem nap örömöt érzek amikor beülök és megyek vele de még akkor is ha csak ránézek
igaz dízel nem megy úgy mint a tied de szuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2925 Dátum:
2011.06.21 kedd, 14:57:21 »
Reggel mentem volna szervízbe, de nem indult. Önindító csak akkor teker, ha valaki nyomja lefelé vasrúddal. Egyedül egyszerre nem tudtam nyomni és indítózni, segíteni senki nem akart, így vontatás lett a vége.
Na most legalább eszembe jutott, miért erőltettem eddig a magamnak szerelést. Cromax szervíz ajánlata: 320e, péntekre kész lesz főnök.....
Megkérdeztem azért, hogy mi lesz a javítás és milyen hibákat találtak. Hibát találtak sokat, de nem tudják mi okozza őket, ezért kicserélnek mindent újra (szervó, önindító, kuplung!!!!!! ami vadonat új, 40km-et ment üresben vontatva
). Mondom és a kormánnyal mi lesz?
Azt grátiszban megigazítják és adnak 20% kedvezményt, ha azonnal otthagyom.
Szerintetek ott kellett volna hagynom?
Beszéltem Vik-kel is, de ő most elfoglalt, csak a szagszervízben tudna fogadni. Oda meg minden hülyét beengednek, az nem kell.
A változatosság kedvéért már fizikai ráhatásra sem teker az önindító, így hazavontattam. Szerintem nem értették a szervízben, hogy hogyan kellene nyomni, azért nem jött össze. Igaz én sem tudtam jól nyomni, mert Teki csinálta tegnap és nem lestem el a technikáját. Délután jön Teki, kézrátétellel indít, aztán átviszem egy nyugodt helyre a vasat. Jelenleg 2 mélygarázsom van, de az autó kint áll a felszínen
, nem merem levinni, mert onnan csak 4x4 húzza föl, ha úgy van és mostanában úgy van.
Hjaj, megint rám marad a szerelés.
Beszéltem Mk2 Krisszel, természetesen van minden, ami kell.
Most a kedvem is jobb lett kicsit, holnap már autóm is lesz (ez a Yooccoo egy igazi szamaritánus), amivel elmehetek az alkatrészekért, na meg új szerszámokért, mert a Yooccoo a sok tojástól olyan erős lett, hogy csak úgy szétporladtak a kezében a hajtószárak, meg a 21-es crovafejek.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2926 Dátum:
2011.06.21 kedd, 14:59:16 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.21 kedd, 11:57:32
az igazság az$ hogy már az éjszaka az eszembe jutott, de azért lusta voltam felkelni és beírni, hogy lehet, most meglépném az st motort mindenestül...veszteni valód most nem sok és olcsóbban kijössz, mint ha a majmok elkezdik szerelni a kocsidat.
escort kabriót meg nem kapsz ennyi pénzért, olyat legalább is, aminek nincs kitaposva a bele...
Én még egyszer neki nem állok a motortérben szerelni. Most összerakom, oszt jónapot. Az ST projekt meg le van szharva. Konkrétan.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2927 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:24:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 14:59:16
Én még egyszer neki nem állok a motortérben szerelni. Most összerakom, oszt jónapot. Az ST projekt meg le van szharva. Konkrétan.
csak azért javasoltam, mert ha jól tudom, krisznél van egy komplett vas. ha azt kitolod az alól bölcsővel együtt, ebbe meg be, akkor az egyszerűbb,m int bogarászni blintre...
de te tudod...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2928 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:29:01 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 14:57:21
Most a kedvem is jobb lett kicsit, holnap már autóm is lesz (ez a Yooccoo egy igazi szamaritánus), amivel elmehetek az alkatrészekért, na meg új szerszámokért, mert a Yooccoo a sok tojástól olyan erős lett, hogy csak úgy szétporladtak a kezében a hajtószárak, meg a 21-es crovafejek.
jól van na, hát nem bírok a természetemmel
mi lett volna, ha légkulccsal szerelünk?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2929 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:31:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.21 kedd, 15:24:42
csak azért javasoltam, mert ha jól tudom, krisznél van egy komplett vas. ha azt kitolod az alól bölcsővel együtt, ebbe meg be, akkor az egyszerűbb,m int bogarászni blintre...
de te tudod...
tudja, hogy van ott, az árát is tudjuk
azért nem akarja megvenni, mert így ebben a formában én már nem tartok igényt az ő motorjára
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2930 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:34:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.21 kedd, 15:31:01
tudja, hogy van ott, az árát is tudjuk
azért nem akarja megvenni, mert így ebben a formában én már nem tartok igényt az ő motorjára
pedig az lenne a korrekt tőled, ha megvennéd
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2931 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:36:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.21 kedd, 15:34:38
pedig az lenne a korrekt tőled, ha megvennéd
csoffadt, kotvány szarokat nem veszek
abból van már egy itthon
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2932 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:48:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.21 kedd, 15:24:42
csak azért javasoltam, mert ha jól tudom, krisznél van egy komplett vas. ha azt kitolod az alól bölcsővel együtt, ebbe meg be, akkor az egyszerűbb,m int bogarászni blintre...
de te tudod...
Nem kell megint a fájás nekem. Azzal megint hengerfejezés, kuplungozás, stb. Többe lenne az, mint amekkora többletet ad. Ez a 170 ló is csak előzésnél van kihasználva, arra meg bőven elég.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2933 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:50:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.21 kedd, 15:34:38
pedig az lenne a korrekt tőled, ha megvennéd
Jah, úgyis meg van zsírozva rajta már minden csavar!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2934 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:53:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.21 kedd, 15:29:01
jól van na, hát nem bírok a természetemmel
mi lett volna, ha légkulccsal szerelünk?
Hm, lássuk csak!
Le tudtuk volna szedni a szíjtárcsát, meg tudtuk volna csinálni a hengerfejet, hamarabb végeztünk volna, ja és lejött volna a láncburkolat, ami után nem cserélődtek volna fel a kábelek, mert láttuk volna, hogy melyik-melyik, így elsőre indult volna stb, stb.......
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2935 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:53:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 15:50:29
Jah, úgyis meg van zsírozva rajta már minden csavar!
biztos, ami biztos, olajozva és zsírozva
ha meg valahol elnyaljuk egy csavar fejét, akkor van helyette még egy marék mindenféle
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2936 Dátum:
2011.06.21 kedd, 15:55:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 15:53:01
Hm, lássuk csak!
Le tudtuk volna szedni a szíjtárcsát, meg tudtuk volna csinálni a hengerfejet, hamarabb végeztünk volna, ja és lejött volna a láncburkolat, ami után nem cserélődtek volna fel a kábelek, mert láttuk volna, hogy melyik-melyik, így elsőre indult volna stb, stb.......
már persze abban az esetben, ha sebességben lett volna az autó, működött volna a fék és lett volna tárcsaleszedőd
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2937 Dátum:
2011.06.21 kedd, 19:36:48 »
Ma kaptam meg a biztosító kárfelmérését.
Érték:547e ft,roncsérték 60e ft,térítés 487e ft...ha a rendőrség küldene végleges határozatot.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2938 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:36:53 »
Na csáveszek! Kuplung kész, szervo kész, önindító kész, kormány kész.
Magam sem tudom hogyan, de egy délután alatt megvolt minden.
Mk2 Krisszel szokás szerint elbeszélgettük a fél délelőttöt, megrohadtam Yooccoo klímamentes autójában, bevásátam, aztán 13:00-kor nekiálltam helyrehozni mindent.
Kuplung: A kinyomón nem a légtelenítő csavar, hanem a bemenő csatlakozó csavarja volt a hibás, gyárilag nme volt eléggé meghúzva. Képzelhetitek mekkora élmény egyedül kuplungolni-nézni hol ereszt és megoldani. Nem volt egyszerű, de rájöttem, hogy egy csavarhúzóra rávert 11-es villáskulccsal pont be tudok úgy helyezkedni a porvédőn, hogy 1-2mm-ert tudja rajta húzni. Most jó, nem folyik, nem levegős, szépen kiemel, a kuplung meg mesés, semmi csúszás és tökéletes helyen fog.
Önindító: Krisz adott egy ST200-as bika önindítót. Nem nehéz a cseréje, az első csavar kicsit trükkös (a vízcsőelosztó alatt van), de egy kis vízcső bontás és egymásba akasztott villáskulcsok megoldják. Pöcc-röff.
Szervó: Elfáradtam, tartottam 2 óra pihit. Yoocconak visszaadtam a verdáját, hűsöltünk kicsit a mélygarázs 19 fokában, aztán elmentem az éjjel-nappaliba szervóolajért meg 18-as kulcsért. És rájöttem, hogy Misipista hol hibázott januárban! Nem szabad levenni a motortartó bakot, mert oda kell betámasztani egy vastag fémet (vízcsőfogó), az tart ellen a hollandernek és már tekerhető is le a csavar. Egy kis teflonszalag, utántöltés, légtelenítés és minden faja.
Kormány: a lábteérben, a gömbcsuklónál szedtem szét 3-4 fog balra és vissza az egész. Mértani mediánon áll.
A porvédőt nem tettem vissza a kinyomóra, kuksolom még pár napig a nyugalmam kedvéért.
Helyette elmentem mosóba, hazafelé lenyomtam egy TDI Passatot (bejáratós a kuplung, ki kell kormolni
) meg kimostam az öszeolajozott bal első szőnyeget.
Egy kis residuum maradt, a motor alapjárata darabos, rángatja a kasztnit a motor, 1-es és rüki pedig picit ráz az első 1 másodpercben. Ezeket most nem értem (szívósort, vákuumot és gyújtást ma újra szétszedtem és összeraktam de nem változott), de majd elmúlnak maguktól.
Erről ennyit. Megyek, iszok is egy jó hideg citromos sört.
Hétvégén meg szárnyat festünk.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2939 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:43:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
megrohadtam Yooccoo klímamentes autójában,
mondtam, hogy hozd el a tömítéseket
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
Na csáveszek! Kuplung kész, szervo kész, önindító kész, kormány kész.
tudsz te, ha nagyon akarsz ...
csak állandóan hisztizel
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
hazafelé lenyomtam egy TDI Passatot (bejáratós a kuplung, ki kell kormolni
)
hétfőn hajnalban hazafelé menet kekeckedett egy escort, de annyira még nem voltam álmos, hogy ne gyalázzam le
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2940 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:44:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
Na csáveszek! Kuplung kész, szervo kész, önindító kész, kormány kész.
Magam sem tudom hogyan, de egy délután alatt megvolt minden.
Mk2 Krisszel szokás szerint elbeszélgettük a fél délelőttöt, megrohadtam Yooccoo klímamentes autójában, bevásátam, aztán 13:00-kor nekiálltam helyrehozni mindent.
Kuplung: A kinyomón nem a légtelenítő csavar, hanem a bemenő csatlakozó csavarja volt a hibás, gyárilag nme volt eléggé meghúzva. Képzelhetitek mekkora élmény egyedül kuplungolni-nézni hol ereszt és megoldani. Nem volt egyszerű, de rájöttem, hogy egy csavarhúzóra rávert 11-es villáskulccsal pont be tudok úgy helyezkedni a porvédőn, hogy 1-2mm-ert tudja rajta húzni. Most jó, nem folyik, nem levegős, szépen kiemel, a kuplung meg mesés, semmi csúszás és tökéletes helyen fog.
Önindító: Krisz adott egy ST200-as bika önindítót. Nem nehéz a cseréje, az első csavar kicsit trükkös (a vízcsőelosztó alatt van), de egy kis vízcső bontás és egymásba akasztott villáskulcsok megoldják. Pöcc-röff.
Szervó: Elfáradtam, tartottam 2 óra pihit. Yoocconak visszaadtam a verdáját, hűsöltünk kicsit a mélygarázs 19 fokában, aztán elmentem az éjjel-nappaliba szervóolajért meg 18-as kulcsért. És rájöttem, hogy Misipista hol hibázott januárban! Nem szabad levenni a motortartó bakot, mert oda kell betámasztani egy vastag fémet (vízcsőfogó), az tart ellen a hollandernek és már tekerhető is le a csavar. Egy kis teflonszalag, utántöltés, légtelenítés és minden faja.
Kormány: a lábteérben, a gömbcsuklónál szedtem szét 3-4 fog balra és vissza az egész. Mértani mediánon áll.
A porvédőt nem tettem vissza a kinyomóra, kuksolom még pár napig a nyugalmam kedvéért.
Helyette elmentem mosóba, hazafelé lenyomtam egy TDI Passatot (bejáratós a kuplung, ki kell kormolni
) meg kimostam az öszeolajozott bal első szőnyeget.
Egy kis residuum maradt, a motor alapjárata darabos, rángatja a kasztnit a motor, 1-es és rüki pedig picit ráz az első 1 másodpercben. Ezeket most nem értem (szívósort, vákuumot és gyújtást ma újra szétszedtem és összeraktam de nem változott), de majd elmúlnak maguktól.
Erről ennyit. Megyek, iszok is egy jó hideg citromos sört.
Hétvégén meg szárnyat festünk.
hibáztam mi?szerinted nem próbáltam ki mindent mielőtt letörtem az egészet a francba?nekem annyira be volt rohadva,hogy tényleg egyszerűbb volt letörni a végén,mint tovább kínlódni vele.De sebaj,ezen az autón is vár rám a szivattyú csere.Na,ha minden jó ráállsz a kormányügyre?Próbáld már meg kikönyörögni,hogy küldje el,az ajánlat még mindig áll.Ma kibontottam egy rakat cuccot,mondjuk borítást azt pont nem...de a középkonzol-műszerfal részből mindent kiberheltem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2941 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:44:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
Na csáveszek!
nem is mondtam telón, hogy mit láttam ma
suzuki által vontatott mk1, 1 méteres kötélen
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2942 Dátum:
2011.06.22 szerda, 22:58:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.22 szerda, 22:44:46
nem is mondtam telón, hogy mit láttam ma
suzuki által vontatott mk1, 1 méteres kötélen
Neked nem kell egy famintázatú keret,amiben a szellőző is benne van?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2943 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:01:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
Na csáveszek! Kuplung kész, szervo kész, önindító kész, kormány kész.
Magam sem tudom hogyan, de egy délután alatt megvolt minden.
Nnnah, akkor mostmár tudsz nekem hibakódot olvasni
Meg mostmár tudom, kihez fogom vinni az autót, ha szerelni kell
Mostmár kiképezted magad, megvan a rutin, lehetnél a V6ok szerelője
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2944 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:07:19 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.22 szerda, 23:01:25
Nnnah, akkor mostmár tudsz nekem hibakódot olvasni
Meg mostmár tudom, kihez fogom vinni az autót, ha szerelni kell
Mostmár kiképezted magad, megvan a rutin, lehetnél a V6ok szerelője
a,végül kettőből egyszer összejött.Az majdnem jó...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2945 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:12:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.22 szerda, 22:58:10
Neked nem kell egy famintázatú keret,amiben a szellőző is benne van?
csak akkor, ha a többi famintás műanyag is megvan
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2946 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:24:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.22 szerda, 23:12:59
csak akkor, ha a többi famintás műanyag is megvan
nahát,milyen vicces valaki...jóhogymán nem egy kék st kell...de ha nem,hát nem.Majd belenyugszok,hogy ajánlottam és nem kellett...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2947 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:25:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.22 szerda, 23:24:38
nahát,milyen vicces valaki...jóhogymán nem egy kék st kell...de ha nem,hát nem.Majd belenyugszok,hogy ajánlottam és nem kellett...
az nem, de a hűtőrács meg a lökösök jöhetnek, legalább nem fájdul meg a szíved, ha valaki megnyomja parkolóban
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2948 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:28:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.22 szerda, 23:25:45
az nem, de a hűtőrács meg a lökösök jöhetnek, legalább nem fájdul meg a szíved, ha valaki megnyomja parkolóban
adsz helyette színrefújt normált?Mert viheted...
csak vicceltem...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.22 szerda, 23:30:11 írta misi107
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2949 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:53:10 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.22 szerda, 22:36:53
1-es és rüki pedig picit ráz az első 1 másodpercben.
a váltó tartó bakod milyen állapotban van? ha szakadt, az szokott ilyen tünettel járni...
egyébként drakula!!!!!!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ