Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:58:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
67
68
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217014 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3000 Dátum:
2011.06.24 péntek, 23:27:56 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.24 péntek, 23:14:13
Na, mi az új a képen? Több jó válasz is lehetséges.
kerítettél egy 4x4-est, ezért le mertél vele menni a mélygarázsba, mert lesz mivel felhúzni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3001 Dátum:
2011.06.25 szombat, 00:07:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.24 péntek, 23:27:56
kerítettél egy 4x4-est, ezért le mertél vele menni a mélygarázsba, mert lesz mivel felhúzni??
Hát téged se a jólinformáltságod miatt szeretünk, az tuti.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3002 Dátum:
2011.06.25 szombat, 00:12:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.25 szombat, 00:07:32
Hát téged se a jólinformáltságod miatt szeretünk, az tuti.
tudom én, hogy már rendbe szedted
de ezt nem tudtam kihagyni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3003 Dátum:
2011.06.25 szombat, 00:48:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.24 péntek, 23:14:13
Na, mi az új a képen? Több jó válasz is lehetséges.
a hűtőrácsod az tuti új...már az eddigihez képest.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3004 Dátum:
2011.06.25 szombat, 07:48:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.24 péntek, 23:14:13
Na, mi az új a képen? Több jó válasz is lehetséges.
Az,hogy összerakottnak látszik?Vagy a látszat csal?
Dízel hűtőrács?Hát ennyire elbaxtátok a motort?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.25 szombat, 07:52:56 írta misi107
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3005 Dátum:
2011.06.25 szombat, 15:54:09 »
a vég...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3006 Dátum:
2011.06.25 szombat, 23:46:04 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.25 szombat, 15:54:09
a vég...
ennél jobb körülmények között is lehet ám donorhoz jutni
nem kell feltétlenül az embernek a képét is összetörni, hogy végre két autóból egy tisztességeset össze tudjon rakni...
nem is értem, te miért így csináltad. ki adta neked ezt a tanácsot? biztos a másik fórumon javasolta valaki még anno
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3007 Dátum:
2011.06.25 szombat, 23:47:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.25 szombat, 23:46:04
ennél jobb körülmények között is lehet ám donorhoz jutni
nem kell feltétlenül az embernek a képét is összetörni, hogy végre két autóból egy tisztességeset össze tudjon rakni...
nem is értem, te miért így csináltad. ki adta neked ezt a tanácsot? biztos a másik fórumon javasolta valaki még anno
szerintem saját magától van ennyi esze
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3008 Dátum:
2011.06.25 szombat, 23:56:05 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.25 szombat, 23:47:41
szerintem saját magától van ennyi esze
akkor nem értem, miért így csinálta
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3009 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 00:01:54 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.25 szombat, 15:54:09
a vég...
Ilyen mondit ma én is láttam
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3010 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 00:03:31 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.06.26 vasárnap, 00:01:54
Ilyen mondit ma én is láttam
az kizárt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3011 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 00:12:24 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.06.26 vasárnap, 00:01:54
Ilyen mondit ma én is láttam
szevvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vazze, de réd nem láttam már megnyilvánulásodat!!!!
mikor jössz erre?
lógok még neked...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3012 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 09:09:28 »
egy újabb szerelős gyöngyszem
http://www.youtube.com/watch?v=S4dbMA4VphE
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3013 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 15:41:40 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.06.26 vasárnap, 00:01:54
Ilyen mondit ma én is láttam
De az egy eperfa alatt volt, nem?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3014 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 15:43:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.26 vasárnap, 00:12:24
szevvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vazze, de réd nem láttam már megnyilvánulásodat!!!!
mikor jössz erre?
lógok még neked...
A héten már rá kellett szólnom, hogy írjon ide is, mert minden szerelésnél jelen van, de itt meg csak szellemként létezik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3015 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 15:48:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.26 vasárnap, 15:43:00
A héten már rá kellett szólnom, hogy írjon ide is, mert minden szerelésnél jelen van, de itt meg csak szellemként létezik.
azt sem tudtam, hogy innen nem regelt le. ezért nem is kerestem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3016 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 21:00:29 »
Na a hétvégén szerelgettem, de a bakokat csak nem volt kedvem kiszedni és úgy tűnik helyesen jártam el.
200km után eltűnt az alapjáraton és 2000-ig érezhető remegés, bódérázás. Az induláskori enyhe remegés (kuplung) még megvan, de az is gyengébb. Vagy helyére rázódtak a bakok, vagy kipucolódott a teleszívatott motor, igazából mindegy.
Az autó viszont kezd faxa lenni és adja a gyári új érzést. Kuplung eszméletlen jó, egyből zár, a pedál vajpuha és rövid úton jár.
Váltóba Yooccoo 2 liter olajat tett (helyesen, mivel maradt benne a leeresztés után is), de az új olaj sem vitte el az akadást. Raktam még rá 3 decit, gyakorlatilag kicsordulásig és lőn, vajpuhává vált az is, akadásnak semmi nyoma, csak klitty-klatty.
Holnap megyek az új szervóért, aztán jövő hónapban felni görgőztetés és baba lesz minden.
Haza tartós 150-nel durrantottam és jelentem a szárny még megvan, nem esett le.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3017 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 06:10:08 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.26 vasárnap, 21:00:29
Na a hétvégén szerelgettem, de a bakokat csak nem volt kedvem kiszedni és úgy tűnik helyesen jártam el.
200km után eltűnt az alapjáraton és 2000-ig érezhető remegés, bódérázás. Az induláskori enyhe remegés (kuplung) még megvan, de az is gyengébb. Vagy helyére rázódtak a bakok, vagy kipucolódott a teleszívatott motor, igazából mindegy.
Az autó viszont kezd faxa lenni és adja a gyári új érzést. Kuplung eszméletlen jó, egyből zár, a pedál vajpuha és rövid úton jár.
Váltóba Yooccoo 2 liter olajat tett (helyesen, mivel maradt benne a leeresztés után is), de az új olaj sem vitte el az akadást. Raktam még rá 3 decit, gyakorlatilag kicsordulásig és lőn, vajpuhává vált az is, akadásnak semmi nyoma, csak klitty-klatty.
Holnap megyek az új szervóért, aztán jövő hónapban felni görgőztetés és baba lesz minden.
Haza tartós 150-nel durrantottam és jelentem a szárny még megvan, nem esett le.
de miért raktál fel dízel rácsot?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3018 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 07:04:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.27 hétfő, 06:10:08
de miért raktál fel dízel rácsot?
mert szép
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3019 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 07:05:23 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.26 vasárnap, 21:00:29
Váltóba Yooccoo 2 liter olajat tett (helyesen, mivel maradt benne a leeresztés után is), de az új olaj sem vitte el az akadást. Raktam még rá 3 decit, gyakorlatilag kicsordulásig és lőn, vajpuhává vált az is, akadásnak semmi nyoma, csak klitty-klatty.
rakhattunk volna többet is, mert úgyis túlcsordult volna, de jobb a békesség
látod, hogy nem kell rögtön felgyújtani?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3020 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 13:33:51 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.27 hétfő, 06:10:08
de miért raktál fel dízel rácsot?
1. Mert szebb.
2. Mert színre fújt (emiatt is szebb).
3. Mert több levegőt enged be.
4. Mert dízel mocitető burkolat lesz betéve hamarosan és ahhoz dízel légvezető műanyag lesz párosítva, ahhoz meg dízel rács kell.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3021 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 13:35:42 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.27 hétfő, 07:05:23
rakhattunk volna többet is, mert úgyis túlcsordult volna, de jobb a békesség
látod, hogy nem kell rögtön felgyújtani?
Azért idővel felgyújthatom majd?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3022 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 14:09:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 13:35:42
Azért idővel felgyújthatom majd?
persze, előre kitervelten sokkal jobb
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3023 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 14:12:02 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.27 hétfő, 14:09:53
persze, előre kitervelten sokkal jobb
Gyalog jössz a minire. Akkor én sem veszem elő a garázsból a vasat......
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3024 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 14:14:43 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 14:12:02
Gyalog jössz a minire. Akkor én sem veszem elő a garázsból a vasat......
akkor iszunk
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3025 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:08:24 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 13:33:51
1. Mert szebb.
2. Mert színre fújt (emiatt is szebb).
3. Mert több levegőt enged be.
4. Mert dízel mocitető burkolat lesz betéve hamarosan és ahhoz dízel légvezető műanyag lesz párosítva, ahhoz meg dízel rács kell.
szóval,a véhat motor helyett dízel lett belerakva?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3026 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:12:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.27 hétfő, 15:08:24
szóval,a véhat motor helyett dízel lett belerakva?
Persze, mi sem természetesebb.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3027 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:13:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.27 hétfő, 14:14:43
akkor iszunk
Akkor is!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3028 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:17:01 »
Ma eltöltöttem egy kis időt az autó hátsó fertálya alatt.Cserélni akartam (illetve cseréltem is) a stab. rudakat és szilenteket (szokásos dolog,zörgött...) Hát...na ennyire összerohadva talán a piros autóé volt.Szerintem az a jó vidéki homokos udvar és az alvázmosás hiánya nemigen tett jót a csavaroknak.A legrosszabbra felkészülve csak egyet sikerült beleszakítanom,de azt a legrosszabb helyen...a keresztrúd "U" tartóvasának a csavarját a hídba...ez még nem is lenne akkora baj,ha lenne hozzá valami normális fúrószáram,hogy kifúrjam.Utána jön a szokásos megoldás,hosszabb csavar ellenanyával,oszt annyi.Vészmegoldásként egy csőbilincsel fogattam fel a helyére,talán kíbírja addig,amíg a sógor nekiáll az első futóművet cserélni és majd kifúrja.Kellemes meglepetésként ért,hogy a keresztrúd nem volt elkopva,szerintem egyszer cserélték.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3029 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:37:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 13:33:51
...dízel légvezető műanyag lesz párosítva...
Na az meg milyen? Hova vezeti a levegőt?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3030 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:48:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.27 hétfő, 15:17:01
Ma eltöltöttem egy kis időt az autó hátsó fertálya alatt.Cserélni akartam (illetve cseréltem is) a stab. rudakat és szilenteket (szokásos dolog,zörgött...) Hát...na ennyire összerohadva talán a piros autóé volt.Szerintem az a jó vidéki homokos udvar és az alvázmosás hiánya nemigen tett jót a csavaroknak.A legrosszabbra felkészülve csak egyet sikerült beleszakítanom,de azt a legrosszabb helyen...a keresztrúd "U" tartóvasának a csavarját a hídba...ez még nem is lenne akkora baj,ha lenne hozzá valami normális fúrószáram,hogy kifúrjam.Utána jön a szokásos megoldás,hosszabb csavar ellenanyával,oszt annyi.Vészmegoldásként egy csőbilincsel fogattam fel a helyére,talán kíbírja addig,amíg a sógor nekiáll az első futóművet cserélni és majd kifúrja.Kellemes meglepetésként ért,hogy a keresztrúd nem volt elkopva,szerintem egyszer cserélték.
igen, a rendszeres mosás sokat segít a rozsdamentességen
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3031 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:50:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.27 hétfő, 15:48:13
igen, a rendszeres mosás sokat segít a rozsdamentességen
Tök logikus.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3032 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:52:03 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.27 hétfő, 15:37:03
Na az meg milyen? Hova vezeti a levegőt?
Olyan, ami a dízeleken van. És az IC-hez vezeti a levegőt, ahol nekünk a hátsó hengersor közepe van. Ami ugye a legjobban vágyik a friss szellőre.....
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3033 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 15:54:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.27 hétfő, 15:48:13
igen, a rendszeres mosás sokat segít a rozsdamentességen
Szerinted mi a jobb?A homok vízzel és porral,összeállva cementté és úgy rohad-kétszer gyorsabban mint csak vízzel érintkezve.Tök logikus,ugye?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3034 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 16:00:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 15:52:03
Olyan, ami a dízeleken van. És az IC-hez vezeti a levegőt, ahol nekünk a hátsó hengersor közepe van. Ami ugye a legjobban vágyik a friss szellőre.....
Na ilyen megoldás nekem is kell. Majd lőjél képet róla. Fel lehet tenni azt dízel rács és dízel burkolat nélkül is valahogy, nem?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3035 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 18:52:41 »
Ma voltam Krisznél (szokásos 1.5 óra dumálás). Ott volt Trombonist (most házasodik, grat neki) és Nyiri ex. V6-osának új gazdája. Jófej a koma, érti a gépészetet és szerelgetős, mint mi.
Ha minden jól megy, a minire elcsalom.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3036 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 18:58:35 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 18:52:41
Ma voltam Krisznél (szokásos 1.5 óra dumálás). Ott volt Trombonist (most házasodik, grat neki) és Nyiri ex. V6-osának új gazdája. Jófej a koma, érti a gépészetet és szerelgetős, mint mi.
Ha minden jól megy, a minire elcsalom.
nem csábítod ide?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3037 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 19:01:56 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 18:52:41
Ma voltam Krisznél (szokásos 1.5 óra dumálás). Ott volt Trombonist (most házasodik, grat neki) és Nyiri ex. V6-osának új gazdája. Jófej a koma, érti a gépészetet és szerelgetős, mint mi.
Ha minden jól megy, a minire elcsalom.
A fügebuli nem szimpi? Ott is lehetne dumcsizni!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3038 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 19:06:44 »
Idézetet írta: fügelaci - 2011.06.27 hétfő, 19:01:56
A fügebuli nem szimpi? Ott is lehetne dumcsizni!
drof jött volna Szegedre,dehát annyira szereltek,hogy a dízelmotor applikálása elvitte a megvesztegetési jatt nagyrészét...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3039 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 20:40:24 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.27 hétfő, 18:58:35
nem csábítod ide?
Azon már túl vagyunk, ígérte, hogy amint tud, beregel.
Tényleg jóarc a csávesz, meg a V6 is neki való, érti a csíziót.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3040 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 20:43:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.27 hétfő, 19:06:44
drof jött volna Szegedre,dehát annyira szereltek,hogy a dízelmotor applikálása elvitte a megvesztegetési jatt nagyrészét...
Majd még meglátjuk aztat, alig fogyott valamicske a vesztegetési jattból..... Én mennék, de nem tom, hogyan lesz időm. Meg kéne vinni a rasztást, hogy ne unatkozzak az oda-visszaúton se.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3041 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 22:17:09 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 20:43:34
Majd még meglátjuk aztat, alig fogyott valamicske a vesztegetési jattból..... Én mennék, de nem tom, hogyan lesz időm. Meg kéne vinni a rasztást, hogy ne unatkozzak az oda-visszaúton se.
A vesztegetési jatt az valami folyékony halmazállapotú anyaghalmaz? Vagy csak folyamatos meggyőző ráhatás? Próbálkozhatunk?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3042 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 22:21:15 »
Idézetet írta: fügelaci - 2011.06.27 hétfő, 22:17:09
A vesztegetési jatt az valami folyékony halmazállapotú anyaghalmaz? Vagy csak folyamatos meggyőző ráhatás? Próbálkozhatunk?
Próbálkozni lehet....
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3043 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 22:23:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 22:21:15
Próbálkozni lehet....
Akkor próbálkoznék!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3044 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 22:55:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 18:52:41
Ma voltam Krisznél (szokásos 1.5 óra dumálás). Ott volt Trombonist (most házasodik, grat neki) és Nyiri ex. V6-osának új gazdája. Jófej a koma, érti a gépészetet és szerelgetős, mint mi.
Ha minden jól megy, a minire elcsalom.
trombonist kocsijával végül mi lett?
nyíri meg jöhet. legalább valaki értsen már itt a gépészethez
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3045 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 22:57:09 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.27 hétfő, 22:55:15
trombonist kocsijával végül mi lett?
nyíri meg jöhet. legalább valaki értsen már itt a gépészethez
Megtartotta végül. Most házasodik, a vas szinte hibátlan, már nincs értelme eladni.
Nyiri nem jön, max az ex. kocsijának az új gazdája.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3046 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 23:22:52 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 22:57:09
Megtartotta végül. Most házasodik, a vas szinte hibátlan, már nincs értelme eladni.
akkor sem volt, amikor el akarta adni...
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 22:57:09
Nyiri nem jön, max az ex. kocsijának az új gazdája.
pfff..jóvan. mán fáradok.
a sok fórum között néha bekeveredek.
na gyüjjön az az új tulaj akkó
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3047 Dátum:
2011.06.28 kedd, 08:01:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.27 hétfő, 22:21:15
Próbálkozni lehet....
Azért kérdezem,mert a nyomorult műanyagodat nem tudom dobozba applikálni.Annyira szabálytalan az alakja,hogy vagy belerakom egy qrva nagyba vagy yooccoo elviszi...de azt ne felejtsd el,hogy össze van karcolva,de lehet megvan a régebbi is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3048 Dátum:
2011.06.28 kedd, 08:04:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.28 kedd, 08:01:11
Azért kérdezem,mert a nyomorult műanyagodat nem tudom dobozba applikálni.Annyira szabálytalan az alakja,hogy vagy belerakom egy qrva nagyba vagy yooccoo elviszi...de azt ne felejtsd el,hogy össze van karcolva,de lehet megvan a régebbi is.
itt vannak a kotvány dobjaid nálam
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3049 Dátum:
2011.06.28 kedd, 08:19:44 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.28 kedd, 08:04:48
itt vannak a kotvány dobjaid nálam
ne sértegesd,mert nem hagyom,hogy kipróbáld az autót...mennyi a változás a fellelési állapothoz képest...ha minden jól megy,akkor jövő héten bekerül az összes cucc.Sajnos az első teleszkópokra nem maradt keret...de egyelőre még nem vészesek.Legalábbis a kékhez képest...közben találtam egy lukat a középdob után,nem bírta a padlógázas elindulásokat?Mindegy,ha felkerülnek a dobok,megpróbálok kialkudni egy új csövezést.
Úgy néz ki,a miniszűrős megoldással megszűnt a dudálás a cső felől.Egyelőre...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.28 kedd, 08:25:14 írta misi107
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
67
68
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ