Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:57:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2212886 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:24:49 »

Ne innen nézd.

Gyakoroltunk a mostanin (qrva drágán, de leszharom, mert megérdemlem, meg a Jooccoo mostani motorjához képest így is kánaán lesz neki), ezen már minden rutinból megy majd. Fel kellett készülni, edzeni kellett az ST200-ra, mégsem lehet ott hibázni és elrontani valamit......

Ez hamarosan kap hengerfej pakolást, új kuplungot kinyomóval, új gyertyát kábellal, decat leömlőket, talán új lengőkarokat és féltengelyeket. Mindent megcsinálunk kényelmesen az asztalon, aztán ha kész lesz, mehet bele a kaszniba és onnan nem lesz kegyelem.

Drága is, pepecselős is, de leszharom. Ha engem ez tesz teljessé, akkor legyen.

Na meg a Yoocconak is kell egy kis öröm, ilyen közel még nem volt V6 birtoklásához. És szerelni is szeret. Mondjuk nem nagyon tud, de szeret. eplus2
lehet tényleg jobban jártál volna, ha felgyújtod a retekbe eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:25:08 »

Addigra fordítom le! nyes hehe
mármint fordíttatod le odabenn valakivel  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:25:29 »

Addigra fordítom le! nyes hehe
vagy értelmezed a gugli fordítót hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:25:58 »

 taps
mármint fordíttatod le odabenn valakivel  eplus2
taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:26:35 »

Rendes voltam, mert a héten szóltam neki, hogy központosítani kellett volna a tárcsát. Igaz, azt pont én raktam fel, de azért figyelhetett volna kicsit jobban is........ eplus2
éppen a központosítás miatt mondtam, hogy szedd ki az egész kotványt a motortérből... duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:27:07 »

vagy értelmezed a gugli fordítót hehe

Aztat nem tudom, az Rigó utcai nyelvjárásban beszél....... hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:27:57 »

éppen a központosítás miatt mondtam, hogy szedd ki az egész kotványt a motortérből... duhos2

Csak azt nem tetted hozzá, hogy amiatt mondod. duhos2

Na megyek, megálmodom mi hogyan legyen. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:28:04 »

Aztat nem tudom, az Rigó utcai nyelvjárásban beszél....... hehe
és már elfelejtetted az anyanyelved? te mocsok! eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:28:28 »

éppen a központosítás miatt mondtam, hogy szedd ki az egész kotványt a motortérből... duhos2
én is mondtam, de azt mondta, hogy nem kell, hozzáférünk
amiből az lett, hogy én tartottam lenn az aknából a váltót a fejem fölött  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:28:52 »

és már elfelejtetted az anyanyelved? te mocsok! eplus2
ismered a viccet, "ne tetézd..."  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:32:54 »

Csak azt nem tetted hozzá, hogy amiatt mondod. duhos2

Na megyek, megálmodom mi hogyan legyen. integet2
amikor te megálmodsz valamit, akkor általában az én kezem lesz koszos  Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:43:18 »

amikor te megálmodsz valamit, akkor általában az én kezem lesz koszos  Wink
ez kicsit félreérthető...
még jó, hogy nem nálam aludtatok... eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2011.07.29 péntek, 08:32:37 »

Nem a szerelésekből lesz motorcsere. Ezzel a konfiggal simán eladható lenne egy átlagos usernek, aki a következő kuplungozásig bőven használná. Minden működik, csak nem úgy, ahogy azt én megálmodtam. Ami nekem zavaró rázás a lendkeréktől és idegesítő folyás a kinyomótól, az az asszonynak fel sem tűnt és észre sem vehető.

A józan paraszti észből lesz a motorcsere, hosszú távon olcsóbb és előnyösebb az asztalon felújítani egy ST200-as mocit és azt betenni, amikor készen van, mint a bent lévőt foltozgatni folyamatosan.

Illúzióid meg ne legyenek, nálad senki nem járt még nagyobb kotvány Mondeokkal. hehe Yooccoo próbálkozik utolérni, de még neki sem sikerült eddig. De egy 3. hellyel simán kiegyezek.
Ott még nem tartunk Yooccoo-val, hogy az elhasznált motorokból dohányzóasztal legyen. Az egy külön szint, az csak neked megy. vigyor3 laugh
igaz,de ha azt nézem,eddig mindegyiket felhoztam olyan szintre,hogy a külső kivételével műszakilag tip-top lett.Az,hogy elfekvőben vannak motorok?A franc tudja,lehet egyszer építek a lánynak egy gokartot...véhatos motorral,hogy tuti legyen...nem bántani akarlak,mert eddig jó viszonyban voltunk,de azért te autód is hagy maga után kívánni valót kívül-belül egyaránt.Az más kérdés,hogy nem állok neki fikázni,mert az nem az én világom.Mindenki olyannak csinálja ahogy neki jó de ha meg kritizálja más autóját,akkor ne sértődjön meg,ha kap hideget-meleget.Ez az autó is független attól,hogy ki mit mondott.Amikor felraktam ide a hirdetést akkor már 80%-ban eldöntött dolog volt,hogy megveszem,a lökést ti adtátok hozzá.És akkor az a copóág még mindig nincs vele mint a kékkel.A jó magyar buherálás ahogy láttattam itt, benne van,ezt senki nem tudta előre.Azért dolgozok rajta,hogy frankó legyen,menjen úgy ahogy kell,álljon meg úgy ahogy kell,a többit lexarom.Nem kell tartanom attól,hogy ha nekimennek,megkarcolják,akkor hű de nagy kár ért.Persze,sajnálom és ha tudom ki tette a belét ontom de ez van,ha az ember az utcán parkol.Ennyi rozsda ami ezen van,a tiéden is van.Beraktad a spéci fényszórókat,nekem az totál gagyi kategória.És sorolhatnám,de ez beleütközik abba,amit előbb írtam.Neked ez a világod,nekem az,hogy topon legyen és működjön az,ami már benne van.Az én szemszögemből elvitted az első-második-harmadik helyet.És gyanítom,hogy amit én most az elmúlt héten illetve a következő héten még megcsináltatok,az neked vagy másnak hónapokba telt.Most volt rá keret,később legalább nem kell vele foglalkozni.Nekem ez a fontos,neked a kilépőfény.MEg az,hogy az eddigi munkát amid belefeccöltél most kidobod.Okéj,jó az ST motor,nekem is tervben van,de akkor mi szent xarnak vártál eddig?Mert igazából akkor már a többszörösét ráköltötted a motorra,mintha felújítod és kicseréled egyből,nem?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.29 péntek, 08:35:16 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2011.07.29 péntek, 08:56:47 »

igaz,de ha azt nézem,eddig mindegyiket felhoztam olyan szintre,hogy a külső kivételével műszakilag tip-top lett.Az,hogy elfekvőben vannak motorok?A franc tudja,lehet egyszer építek a lánynak egy gokartot...véhatos motorral,hogy tuti legyen...nem bántani akarlak,mert eddig jó viszonyban voltunk,de azért te autód is hagy maga után kívánni valót kívül-belül egyaránt.Az más kérdés,hogy nem állok neki fikázni,mert az nem az én világom.Mindenki olyannak csinálja ahogy neki jó de ha meg kritizálja más autóját,akkor ne sértődjön meg,ha kap hideget-meleget.Ez az autó is független attól,hogy ki mit mondott.Amikor felraktam ide a hirdetést akkor már 80%-ban eldöntött dolog volt,hogy megveszem,a lökést ti adtátok hozzá.És akkor az a copóág még mindig nincs vele mint a kékkel.A jó magyar buherálás ahogy láttattam itt, benne van,ezt senki nem tudta előre.Azért dolgozok rajta,hogy frankó legyen,menjen úgy ahogy kell,álljon meg úgy ahogy kell,a többit lexarom.Nem kell tartanom attól,hogy ha nekimennek,megkarcolják,akkor hű de nagy kár ért.Persze,sajnálom és ha tudom ki tette a belét ontom de ez van,ha az ember az utcán parkol.Ennyi rozsda ami ezen van,a tiéden is van.Beraktad a spéci fényszórókat,nekem az totál gagyi kategória.És sorolhatnám,de ez beleütközik abba,amit előbb írtam.Neked ez a világod,nekem az,hogy topon legyen és működjön az,ami már benne van.Az én szemszögemből elvitted az első-második-harmadik helyet.És gyanítom,hogy amit én most az elmúlt héten illetve a következő héten még megcsináltatok,az neked vagy másnak hónapokba telt.Most volt rá keret,később legalább nem kell vele foglalkozni.Nekem ez a fontos,neked a kilépőfény.MEg az,hogy az eddigi munkát amid belefeccöltél most kidobod.Okéj,jó az ST motor,nekem is tervben van,de akkor mi szent xarnak vártál eddig?Mert igazából akkor már a többszörösét ráköltötted a motorra,mintha felújítod és kicseréled egyből,nem?

Csak mert kell a kihívás! Eddig nem volt fontos a felújított motor, bíztam benne, hogy a foltozgatással is elmegy még 5-6 évet. Rájöttem, hogy elmegy, csak soha nem lesz olyan jó, amilyet szeretnék. Mostanra lett elegem a kidobott időből és pénzből. Egyébként meg sohasem volt felesleges az erőfeszítés, mert tűzoltásra mindig elég volt, gyakorlatszerzésnek meg tökéletes. 4 éve azt sem tudtam, hogyan kell szerelni ezt a motort. 2 éve neki sem mertem volna állni szerelni.

Mindennel egyetértek, kivéve a rozsda kérdést. Szubjektíve és objektíve nézve is őszintén mondhatom, ha annyi rozsda lenne az enyémen, mint a tiéden, én a karosszériással kezdtem volna a javítgatást. Azért nálad nagyon dúúúúúúrva a helyzet hátul. szomoru1

Érteni meg soxor nem értjük egymás prioritásait de nem is emiatt lettünk jóban, hanem amiatt, hogy tanulhatunk egymástól jó fogásokat és tudunk segíteni egymásnak. Ez akkor is így lesz, ha beszólsz, rád akkor sem haragszom meg. Ahogy astor és yokkó is kiérdemelte a jus beszólanduszt, vagyis a beszólás jogát. Ez neked is jár már régóta. Úgyhogy ne tartsd magadban, szójjá' be bátran! Csak röhögni nem ér, ha szenvedek valamivel, olyankor segíteni kell, nem vinnyogni a röhögéstől. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:29:31 írta drof » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2011.07.29 péntek, 09:17:12 »

Csak mert kell a kihívás! Eddig nem volt fontos a felújított motor, bíztam benne, hogy a foltozgatással is elmegy még 5-6 évet. Rájöttem, hogy elmegy, csak soha nem lesz olyan jó, amilyet szeretnék. Mostanra lett elegem a kidobott időből és pénzből. Egyébként meg sohasem volt felesleges az erőfeszítés, mert tűzoltásra mindig elég volt, gyakorlatszerzésnek meg tökéletes. 4 éve azt sem tudtam, hogyan kell szerelni ezt a motort. 2 éve neki sem mertem volna állni szerelni. Mostanra lett annyi tapasztalat és tudás, hogy mehet az ST projekt.

Mindennel egyetértek, kivéve a rozsda kérdést. Szubjektíve és objektíve nézve is őszintén mondhatom, ha annyi rozsda lenne az enyémen, mint a tiéden, én a karosszériással kezdtem volna a javítgatást. Azért nálad nagyon dúúúúúúrva a helyzet hátul. szomoru1

Érteni meg soxor nem értjük egymás prioritásait de nem is emiatt lettünk jóban, hanem amiatt, hogy tanulhatunk egymástól jó fogásokat és tudunk segíteni egymásnak. Ez akkor is így lesz, ha beszólsz, rád akkor sem haragszom meg. Ahogy astor és yokkó is kiérdemelte a jus beszólanduszt, vagyis a beszólás jogát. Ez neked is jár már régóta. Úgyhogy ne tartsd magadban, szójjá' be bátran! Csak röhögni nem ér, ha szenvedek valamivel, olyankor segíteni kell, nem vinnyogni a röhögéstől. integet2
Nem véletlenül nem lett elsődlegesen megcsináltatva.Átrángatták az egészet és nem rozsdás csak a külső rész.Nyúlvány,torony,hossztartó stb. tehát minden teherviselő elem olyan állapotban van,hogy ne lehetne várni vele.Meg egyébként is,mi a frásznak megcsináltatni,ha úgysem tudok megállni?Ergo először műszakilag legyen olyan szinten,hogy másba bele lehessen fogni.Le van beszélve,ősszel viszem a küszöböket,javítóelemeket és nekilátnak,körbe lesz kasztnizva.Első ajtó,sárvédők szintén bár azok például csak felületi rozsdásak.És akkor ott a hátsó lökös,amit nem tart semmi,a kerékívek szigetelése stb.A lököst is baromság lefényezni,amíg nincs ami rögzítse.Ahhoz,hogy rögzíteni lehessen kicsit át kell szabni a műanyag betétet a dobban.Viszont a hűtőrendszer redbetétele nálam prioritást élvez,mint hogy fúrjak két-két lyukat,hogy ne szakadjon ki menet közben a lökhárító.Na,ezek miatt rohad még hátul.Ha eddig elvolt így,el lesz az még pár hónapot ez már nem oszt nem szoroz.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2011.07.29 péntek, 09:35:07 »

Nem véletlenül nem lett elsődlegesen megcsináltatva.Átrángatták az egészet és nem rozsdás csak a külső rész.Nyúlvány,torony,hossztartó stb. tehát minden teherviselő elem olyan állapotban van,hogy ne lehetne várni vele.Meg egyébként is,mi a frásznak megcsináltatni,ha úgysem tudok megállni?Ergo először műszakilag legyen olyan szinten,hogy másba bele lehessen fogni.Le van beszélve,ősszel viszem a küszöböket,javítóelemeket és nekilátnak,körbe lesz kasztnizva.Első ajtó,sárvédők szintén bár azok például csak felületi rozsdásak.És akkor ott a hátsó lökös,amit nem tart semmi,a kerékívek szigetelése stb.A lököst is baromság lefényezni,amíg nincs ami rögzítse.Ahhoz,hogy rögzíteni lehessen kicsit át kell szabni a műanyag betétet a dobban.Viszont a hűtőrendszer redbetétele nálam prioritást élvez,mint hogy fúrjak két-két lyukat,hogy ne szakadjon ki menet közben a lökhárító.Na,ezek miatt rohad még hátul.Ha eddig elvolt így,el lesz az még pár hónapot ez már nem oszt nem szoroz.

Ebben is egyetértünk, első a műszaki rész utána a külső.

Azt is tudod, hogy az enyém kívülről jó volt, amíg nem jött a kiflihuszár. Én is úgy vagyok vele, hogy lexarom hogy néz ki, annyira nem gáz, hogy hányingert kapjak tőle.

A motor-váltó-kuplung-fék-futómű viszont nekem nagyon fontos. Nem azért, mert a hozzámkerülési állapotában ne lehetett volna még évekig járni vele hozzányúlás nélkül. Sokkal inkább azért, mert ha lehet a fék és a futómű olyan, hogy 2méterrel előbb is meg tudok állni, akkor legyen is olyan, nem baj, ha pénzbe kerül. Ugyan ez van a motorral is.

Az a lényeg, hogy műszakilag 100%-os legyen és élvezzem is vezetni. Ezt kicsit túlzásba viszem néha. Ha (hangsúlyozom, HA) nem szerelem lenne az autózás, akkor simán legyintenék a kifújó hengerfejre, az alapjáraton rázó kuplungra és a csöpögős kinyomóra. De nálam ez már régóta szenvedélybetegség és nem racionális A-B közötti közlekedés. De ezt gondolom már észrevetted, ha máskor nem, a tetőablak beszerelésnél. Szerintem nincs még egy olyan hülye, aki a hibátlan tetőjét és a többnyire működőképes szélvédőjét lecserélné egy másikra, csak mert azt akarja, hogy legyen olyan is.

Ez van, mindenki másképp hülye, én így vagyok hülye.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:30:50 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2011.07.29 péntek, 09:56:45 »

Viszont kárpótol majd a sok kínomban röhögés a beszereléskor, Yokkó röhögése rajtam, miközben szenvedek és a meglepetés az utakon, hogy az 1.6-osnak kinéző régi kotvány Mondeo 204 lóerővel lépeget el majd a bimmerek/ódik/merdzsók elől.

Mint amikor mentünk le Yokkóval Pilisre kuplungozni és előttünk a raj csávó nagyon tolta a sor4 kupé merdzsóval és nem tetszett neki, hogy rajta vagyok. Meguntam, kicsit megelőztem (3-4 autót egyszerre), aztán soha többet nem láttuk, még a tükörben sem. eplus2
minden másra ott a mastercard  eplus2
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2011.07.29 péntek, 10:09:38 »

minden másra ott a mastercard  eplus2

2funny
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:16:37 »

Ez van, mindenki másképp hülye, én így vagyok hülye.
khm....így is... duhos2 hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:23:44 »

khm....így is... duhos2 hehe

 eplus2 duhos2
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 17:59:09 »

szevasztok!az érdekelne hogy az alapjárati motornak van-e bármi köze magas fordulaton a motorhoz mert néha a kocsim 5ezer körül megakad olyan mintha nem akarna tovább menni.tehát 6ezerig nem megy ki mert addig rángat mig inkább elváltok.de ezt nem mindig csinálja.viszont alapjárati motor gondom már volt azt kitakaritották de sztem nem sokat ért.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:10:44 »

nincs.
ellenőrizd le a gázbowdenjeidet.
a hosszút a kipörgésgátlóig és vissza onnan
lehet még félig eldugult benyaszűrő és haldokló katalizátor is..
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 20:12:32 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:25:41 »

nincs.
ellenőrizd le a gázbowdenjeidet.
a hosszút a kipörgésgátlóig és vissza onnan
lehet még félig eldugult benyaszűrő és haldokló katalizátor is..
Ezek jó tippek.

Tudni kéne azért még pár dolgot. Minden sebességben csinálja? Mert akkor lehet egy jeladó és gyújtótrafó is, vagy akár a zavarszűrő.

Ha mechanikus ASR-es, akkor a modul is tele lehet kosszal ami akaszthatja a bowdent.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:37:34 »

szevasztok!az érdekelne hogy az alapjárati motornak van-e bármi köze magas fordulaton a motorhoz mert néha a kocsim 5ezer körül megakad olyan mintha nem akarna tovább menni.tehát 6ezerig nem megy ki mert addig rángat mig inkább elváltok.de ezt nem mindig csinálja.viszont alapjárati motor gondom már volt azt kitakaritották de sztem nem sokat ért.
Szedd ki a 13-as biztosítékot,tönkrementek a lambdák.nálam is ez van,amíg nem veszek újakat,addig úgy marad.Már nem ad le stabil jelet és a vezérlő nem dúsít a plusz levegőhöz.Ha kivetted a biztit,menj 3-4 kilométert,aztán próbálgasd.Szerintem 99%,hogy megoldódik a gondod.Nálam most az alapjárati rángatás szűnt meg.LAssan már az őrületbe kergetett,erre visszatettem az eredeti maf-ot és jó lett.Ezek szerint azzal is lehetett valami,bár a kék autóban nem volt vele gond.
Nyit a torok is,nem akad meg semmi,de csak így müxik rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 20:40:42 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:41:36 »

Szedd ki a 13-as biztosítékot,tönkrementek a lambdák.nálam is ez van,amíg nem veszek újakat,addig úgy marad.Már nem ad le stabil jelet és a vezérlő nem dúsít a plusz levegőhöz.Ha kivetted a biztit,menj 3-4 kilométert,aztán próbálgasd.Szerintem 99%,hogy megoldódik a gondod.Nálam most az alapjárati rángatás szűnt meg.LAssan már az őrületbe kergetett,erre visszatettem az eredeti maf-ot és jó lett.Ezek szerint azzal is lehetett valami,bár a kék autóban nem volt vele gond.
Nyit a torok is,nem akad meg semmi,de csak így müxik rendesen.

Az évek, meg a rutin.... nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:43:17 »

Az évek, meg a rutin.... nyes

hiába na, akinek kéthavonta cserélni kell a lambdát   vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:46:52 »


hiába na, akinek kéthavonta cserélni kell a lambdát   vigyor3
meg az autót hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:49:14 »

meg az autót hehe

Most mé', a legutóbb majdnem kibírt egy évet! taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:50:46 »

Most mé', a legutóbb majdnem kibírt egy évet! taps
majdnem egy év kilenc hónap...majd arra leszek kíváncsi,az új motorod mennyit fog bírni...és mikor jön el az a pillanat,hogy itt fogsz anyázni... eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:06:03 »

majdnem egy év kilenc hónap...majd arra leszek kíváncsi,az új motorod mennyit fog bírni...és mikor jön el az a pillanat,hogy itt fogsz anyázni... eplus2
miért kell az ördögöt a falra festeni eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:13:22 »

majdnem egy év kilenc hónap...majd arra leszek kíváncsi,az új motorod mennyit fog bírni...és mikor jön el az a pillanat,hogy itt fogsz anyázni... eplus2

Arra várhatsz, ez nem toldi-foldi motor lesz, mint jópárunknak jelenleg.

Szépen meg lesz csinálva, nem kapkodva, nem izgulva, hogy holnap reggel kell a verda, gyorsan rakjuk össze....

Aztán majd küldök szőlőmagot, hogy mire abból termés lesz mondhassam majd neked, hogy savanyú a szőlő, mert ez még akkor is jó motor lesz, amikor te már nyugdíjas fejjel könnybelábadt szemekkel gondolsz vissza a V6-ra a szegedi villamoson ülve.

A jó motorfelújításhoz 2 dolog kell. Pénz és idő. Most egyiket sem mérem centire, oszt majd csorgatod a nyálad, amiért   a mostani beszólásod miatt nem mehetsz vele és sohasem tudod meg, milyen volt egy 0 km-es V6 motor 2000-ben a gyártósorról legurulva. hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:15:42 »

majdnem egy év kilenc hónap...majd arra leszek kíváncsi,az új motorod mennyit fog bírni...és mikor jön el az a pillanat,hogy itt fogsz anyázni... eplus2

Azt még nem tudjuk, de az esélyei határozottan jobbak a túlélésre, mintha nálad kellene szolgálnia. Hiába szereli a szerelő jól a vasad, ha mindig valami kiálló vastag tárgynak csapod szegényt. eplus2

Az az igazi kidobott pénz. Ne is szereld, használd amíg oda nem kened valahova. hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:20:18 »

Arra várhatsz, ez nem toldi-foldi motor lesz, mint jópárunknak jelenleg.

Szépen meg lesz csinálva, nem kapkodva, nem izgulva, hogy holnap reggel kell a verda, gyorsan rakjuk össze....

Aztán majd küldök szőlőmagot, hogy mire abból termés lesz mondhassam majd neked, hogy savanyú a szőlő, mert ez még akkor is jó motor lesz, amikor te már nyugdíjas fejjel könnybelábadt szemekkel gondolsz vissza a V6-ra a szegedi villamoson ülve.

A jó motorfelújításhoz 2 dolog kell. Pénz és idő. Most egyiket sem mérem centire, oszt majd csorgatod a nyálad, amiért   a mostani beszólásod miatt nem mehetsz vele és sohasem tudod meg, milyen volt egy 0 km-es V6 motor 2000-ben a gyártósorról legurulva. hehe
mint írtam,én megelégszek azzal,hogy anyázás nélkül működik...ez rólad nemigen mondható el...és egyébként is...khmmm...szóval van nekem a garázsban egy motorom,igaz félig szétszedve.Na,akkor nekiállok és...felfúratni stb...és akkor majd megtudom mi milyen érzés...de egy újabb asztalnak nagyobb az esélye... nyes nyes nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:30:09 »

mint írtam,én megelégszek azzal,hogy anyázás nélkül működik...ez rólad nemigen mondható el...és egyébként is...khmmm...szóval van nekem a garázsban egy motorom,igaz félig szétszedve.Na,akkor nekiállok és...felfúratni stb...és akkor majd megtudom mi milyen érzés...de egy újabb asztalnak nagyobb az esélye... nyes nyes nyes

Leszedted már a főtengely tárcsát? Csak mert beszerelt motoron is komoly ellenerő kell hozzá (váltó 4.-ben és üzemi fék taposása), nem tudom, hogy kiszerelve hogyan lehetne jól ellentartani a tárcsának. Mert ugye se váltó, se üzemi fék. A tárcsát viszont le kell szedni a láncburkolat lebontáshoz.

Érdekes kérdés......Ötlet?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:34:46 »

Érdekes kérdés......Ötlet?
megtartom magamnak  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:44:12 »

Leszedted már a főtengely tárcsát? Csak mert beszerelt motoron is komoly ellenerő kell hozzá (váltó 4.-ben és üzemi fék taposása), nem tudom, hogy kiszerelve hogyan lehetne jól ellentartani a tárcsának. Mert ugye se váltó, se üzemi fék. A tárcsát viszont le kell szedni a láncburkolat lebontáshoz.

Érdekes kérdés......Ötlet?
az egynyolcon is megoldottam a lendkerékkel együtt...ennyi kreativitást sem nézel ki belőlem?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:54:25 »

az egynyolcon is megoldottam a lendkerékkel együtt...ennyi kreativitást sem nézel ki belőlem?

Hülye! Azt kérdezem, hogy hogyan oldottad meg, mivel tartottál ellen.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:07:12 »

Hülye! Azt kérdezem, hogy hogyan oldottad meg, mivel tartottál ellen.
na erre már nem emlékszem... smile ...szerintem valamit improvizáltam,úgyhogy most is így teszek...
helyette nézd meg szombati képeket.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:16:35 »

na erre már nem emlékszem... smile ...szerintem valamit improvizáltam,úgyhogy most is így teszek...
helyette nézd meg szombati képeket.

apropó szombati képek... nem akarnál rendes felniket a gépre? Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:17:15 »

na erre már nem emlékszem... smile ...szerintem valamit improvizáltam,úgyhogy most is így teszek...
helyette nézd meg szombati képeket.

Már megnéztem.

Gondolom két kézzel fogtad a tárcsát, miközben foggal tekerted a csavart. beka3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:18:38 »

apropó szombati képek... nem akarnál rendes felniket a gépre? Cheesy

Vannak jó kis 15-ösök picipénzért....

Má' megen tukmálod?  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:20:16 »

Vannak jó kis 15-ösök picipénzért....

Má' megen tukmálod?  hehe
NEM!A sajátokat akarom rendbehozatni,mert nekem azok tetszenek.Mágiscsak gyári ghia felnik...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:21:01 »

Már megnéztem.

Gondolom két kézzel fogtad a tárcsát, miközben foggal tekerted a csavart. beka3
lehet,de ez most nem jön be...azóta kb. 10-zel kevesebb fogam van...
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:21:33 »

Vannak jó kis 15-ösök picipénzért....

Má' megen tukmálod?  hehe

tukmálja a f..szom Cheesy Csak a képeken a gyönyörű optikai tuning elem acél felniket láttam Cheesy

de már meg sem merem kérdezni.... Cheesy

a végén tényleg téli kerék lesz belőle Cheesy
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 11:33:39 »

Ezek jó tippek.

Tudni kéne azért még pár dolgot. Minden sebességben csinálja? Mert akkor lehet egy jeladó és gyújtótrafó is, vagy akár a zavarszűrő.

Ha mechanikus ASR-es, akkor a modul is tele lehet kosszal ami akaszthatja a bowdent.
igen csinálja minden fokozatban.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 13:10:59 »

igen csinálja minden fokozatban.

Próbáld ki Misi tippjét, húzd ki a lambdák biztosítékát. Aztán meglátod, hogy ez volt-e a hiba.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:26:33 »

tukmálja a f..szom Cheesy Csak a képeken a gyönyörű optikai tuning elem acél felniket láttam Cheesy

de már meg sem merem kérdezni.... Cheesy

a végén tényleg téli kerék lesz belőle Cheesy
a gyönyörű tunig elemen mit értesz?A szétrohadt kerékívet vagy a hiányzó ködlámpát és emelési pont műanyagjait?Esetleg a málló festést a hátsó lökösről?Vagy csak látod a szépséget a rondaság alatt? (mint én....) szóval,köszönöm a lehetőséget,de én ezeket a felniket szeretném rendberakatni:
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2011.08.02 kedd, 02:38:01 »

Próbáld ki Misi tippjét, húzd ki a lambdák biztosítékát. Aztán meglátod, hogy ez volt-e a hiba.
és azt hol találom??és ugy menjek vele?vagy hogy derül ki hogy az-e a baja?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2011.08.02 kedd, 08:05:38 »

és azt hol találom??és ugy menjek vele?vagy hogy derül ki hogy az-e a baja?
motortéri biztosíték tábla.a fedél belsején ábra mutatja a biztosítékok számozását és helyét.Fogod a sárga csipeszt és kihúzod,belehelyezed az erre szolgáló tartóba a fedélen.Motor beindít,kimész a városból egy rendőr mentes szakaszra és ott párszor nyomsz egy padlót 2-3. fokozatban.Ha nem tapasztalod a fulladást és szépen gyorsul,akkor megvan a ludas.Próbáld ki olyan fél-kétharmad gázon is a gyorsulást,akkor jobban érezhető a torok nyitás.Ha minden jó,akkor a lambdák a ludasak.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2011.08.02 kedd, 13:20:20 »

motortéri biztosíték tábla.a fedél belsején ábra mutatja a biztosítékok számozását és helyét.Fogod a sárga csipeszt és kihúzod,belehelyezed az erre szolgáló tartóba a fedélen.Motor beindít,kimész a városból egy rendőr mentes szakaszra és ott párszor nyomsz egy padlót 2-3. fokozatban.Ha nem tapasztalod a fulladást és szépen gyorsul,akkor megvan a ludas.Próbáld ki olyan fél-kétharmad gázon is a gyorsulást,akkor jobban érezhető a torok nyitás.Ha minden jó,akkor a lambdák a ludasak.
otthon ezt kiprobálom.de addig még 1100km van elöttem.a héten megyek haza németböl.az a baj hogy nem mindig csinálja.van amikor 200ig is kigyorsit gond nélkül.ha szerelöhöz viszem annak meg fingja nincs mitöl is lehet mert már kérdeztem.diagnosztikán is volt.szoval érdekes a dolog.igaz benyaszüröt még nem cseréltem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.